loading...
البرز دانلود
آخرین ارسال های انجمن
محمد مهدی سوری بازدید : 131 چهارشنبه 26 مرداد 1390 نظرات (0)

نمایش اطلاعات دقیق نرم افزاری با System Explorer


برای هر کاری نیاز به اطلاعاتی دقیق است ؛ برای کار با رایانه نیاز است که بدانیم سخت افزار و نرم افزار در چه وضعیت قرار دارد ؛ گاهی می خواهیم یک نرم افزار سنگین از نظر پردازشی را مورد استفاده قرار دهیم باید بدانیم آیا بخش های مختلف نرم افزار که در اختیار داریم می تواند جوابگوی نرم افزار ما باشد یا خیر؟ اطلاعات دقیق سیستم را همیشه می توان با نرم افزارهایی که در این زمینه ارائه شده اند بدست آورد. System Explorer نرم افزاریست که تمامی اطلاعات سیستم رایانه ای را به نمایش در خواهد آورد. ریزترین موارد در این ابزار قابل مشاهده خواهد بود ؛ از مشخصات آنچه در حال اجرا هستند گرفته تا اطلاعاتی پیرامون Addone هایی که روی IE فعال هستند همه نمایش داده خواهند شد تا کاربر بتواند با اطلاعاتی دقیقی که پیرامون سیستم خود بدست می آورد به کار و برنامه ریزی روی آن بپردازد.
این ابزار که نمونه ی کاملی از Task Manager ویندوز می باشد Performance یا همان کارآیی سیستم را هم به نمایش در خواهد آورد ؛ نمایش اطلاعاتی پیرامون درایورها ، کانکشن ها ، آنچه در Startup بارگزاری می شوند ، Explorer ویندوز ، نرم افزارهای نصب شده و ده ها قابلیت دیگر در نرم افزار System Explorer گنجانده شده اند تا کاربر به واسطه آن ها بتواند همیشه با اطلاعات دقیقی که بدست می آورد به کار با رایانه خود بپردازد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار System Explorer v2.8.0 :
- نمایش اطلاعات دقیق از پردازش های در حال اجرا در ویندوز
- نمایش اطلاتی پیرامون کارآیی سیستم
- نمایش آنچه مربوط به Explorer ویندوز می شود
- اطلاعات پیرامون درایورها
- نشان دادن تمامی کانکشن های فعال در ویندوز
- نمایش نرم افزارهای نصب شده در سیستم
- رایگان بودن نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 123 چهارشنبه 26 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com



Skype نام يكي از معروفترين و قدرتمندترين نرم افزار هاي رايگان حمايت کننده از پروتكل VOIP است  كه براي شما امکان برقراری ارتباط صوتی رايگان با ديگر دوستان خود از طریق اینترنت را فراهم ميسازد. نرم افزار Skype از تکنولوژی Peer-to-Peer برای اتصال به رایانه شخص مورد نظر شما استفاده میکند تا یک محیط پیغام رسان بر اساس گپ صوتی را محیا سازد. Skype از آغاز تا به امروز به سرویس برتر صوت خود برای ارتباط مشهور بوده است همچنانکه مانند دیگر ابزارهای پیغام رسان از اشتراک تصاویر ویدئویی و دیگر امکانات برخوردار می باشد.با استفاده از Skype می توانید بطور رایگان و تنها استفاده از رایانه خود به ارتباط صوتی با دوستان و آشنایان خود در سراسر دنیا بپردازید. Skype از زبان های بسیاری پشتیبانی می کند و با ارائه سرویس تماس تلفنی بسیار ارزان با کشورهای مختلف محبوبیت خود را بیش از پیش برتر ساخته است. كيفيت بالا، رايگان بودن آن در سراسر دنيا و هزارن ويژگي ديگر آن را از رقباي خود جدا كرده است و تبديل به يك برنامه كاربردي خوب و مفيد كرده است به طوري كه در جاي جاي اين دنيا زندگي بدون آن مشكل است!!

قابلیت های کلیدی نرم افزار Skype v5.3.0.111 Final:
- امكان اضافه نمودن كاربران جديد به ليست دوستان  و قابليت طبقه بندي نمودن آن ها
- امكان برقراري تماس صوتي و تصويري با ديگر دوستان خود  در نقاط مختلف جهان
- داراي قابليت Video Calls جهت مشاهده مستقيم مخاطب از طريق Webcam
- امكان جستجو و كشف ديگر مشتركين Skype در دنيا  و  برقراری تماس با آنها
- امكان تعيين تصوير دلخواه براي اشتراك خود و نمايش آن به مخاطبين
- داشتن دیوار آتشین قدرتمند به منظور برقراری ارتباط امن تر
- کیفیت بالای صدا حتی در صورت پائین بود سرعت اینترنت
- استفاده از SkypeOut جهت تماس های  تلفنی معمولی
- امكان ايجاد كنفرانس هاي صوتي با ديگر مردم دنيا
- قابليت ارسال SMS به ديگر دوستان خود
- کم هزینه بودن این گونه مکالمات
- استفاده بسیار آسان
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ... 

محمد مهدی سوری بازدید : 119 چهارشنبه 26 مرداد 1390 نظرات (0)

امنیت و آرامش با آنتی ویروس رایگان و ایرانی Maftoox AntiVirus


امروزه بحث امنيت سيستم يکي از مبحث هاي اصلي و مهم به شمار رفته به گونه اي که مي توان گفت تقريبا تمامي افراد به شکل و طروق متفاوت و با نصب نرم افزارهاي امنيتي مختلف بر روي سيستم هاي خود سعي مي کنند تا امنيت پايدار و کاملي را براي سيستم خود و اطلاعات و اسنادشان فراهم آورند. به همين دليل نيز شرکت هاي امنيتي و نرم افزارهاي امنيتي نيز روز به روز افزايش يافته و سعي مي کنند تا با افزايش قدرت نرم افزارها و آنتي ويروس هاي خود در عرصه ي رقابت باقي مانده و کاربران خود را راضي نگه دارند ولي در اين ميان کمتر نرم افزارهاي را مي توان يافت که واقعا از قدرت عالي و ابزار مفيدي برخودار باشند. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ي نرم افزاري بسيار مفيد و کاربردي براي شما دوستان عزيز پرداخته است که با استفاده از آن مي توانيد امنيت فوق العاده و عالي را براي سيستم خود فراهم نماييد. Maftoox AntiVirus آنتي ويروس رايگان و قدرتمندي است که توسط برنامه نويسان ايراني پس از مدت ها تلاش و با استفاده از تجربيات بالاي طراحان و توسعه دهندگان آن ساخته شده و در اختيار کاربران قرار گرفته است. اين آنتي ويروس قدرتمند با داشتن امکانات و ابزارهاي مفيدي براي پاکسازي سيستم از هرگونه ويروس، تروجان و ... و همچنين بهينه سازي سيستم با استفاده از الگو ها و متدد هاي جديد و به روز قادر است تا امنيت پايدار و کاملي را براي شما و سيستمتان فراهم نمايد. علاوه بر اين Maftoox AntiVirus با داشتن موتور جستجوي قدرتمند براي يافتن انواع ويروس ها و فايل هاي مخرب قادر است تا با ارائه ي آپديت هاي به روز و اتوماتيک از سيستم شما محافظت نموده و به شما اين امکان را دهد تا فايل هاي موجود در هارد ديسک خود و حتي انواع حافظه هاي جانبي را به دو روش اتوماتيک و دستي اسکن نموده و تنظيمات مورد نياز خود را براي استفاده ي بهتر در آن اعمال نماييد.

قابليت هاي کليدي نرم افزار Maftoox AntiVirus v2.2.1 :
- امکان اسکن سيستم به دو حالت دستي و اتوماتيک
- امکان آپديت از سرور سايت با سرعت و دقت بالا
- استفاده ي بسيار ناچيز از CPU ي سيستم
- پشتيباني از 10 زبان زنده ي دنيا از جمله زبان شيرين فارسي
- توانايي جلوگيري از نصب Maleware ها بر روي سيستم
- داراي موتور جست و جوي قوي و دقيق براي يافتن فايل هاي مخرب
- داراي ابزار مفيد و قدرتمندي همچون Memory Optimizer، Uninstaller، Application Shutdown، Registry Cleaner، Fast Cleaner، Turbo Cleaner، Process Manager و ...
- داراي تاييد نامه و گواهي نامه هاي معتبر از سايت هاي معتبري همچون سافت پديا و ...
- داراي محيطي کاملا ساده اما زيبا، جذاب و کاربرپسند
- کاملا رايگان و بدون محدوديت
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز ازجمله ويندوز محبوب 7
- و ...
محمد مهدی سوری بازدید : 107 چهارشنبه 26 مرداد 1390 نظرات (0)

ویرایش و مدیریت تصاویر با نرم افزار Fly Free Photo Editing & Viewer


نرم افزار Fly Free Photo Editing & Viewer یک ویرایشگر ساده اما کارآمدی است که به صورت رایگان عرضه می گردد. ابزار ساده که علاوه بر ویرایش تصاویر قادر است تا آن ها را مدیریت کند ؛ این نرم افزار که واسط گرافیکی اش دقیقا برپایه سیستم عامل مک بنیان نهاده شده به سادگی قابل استفاده و بهره برداری می باشد. به راحتی می توان نور و کیفیت تصاویر را کم یا زیاد کرد ، آن ها را تغییر سایز داد یا این که اسلایدشویی زیبا و جذاب از مجموعه تصاویر پدید آورد. این ابزار با توجه به حجم بسیار مناسبی هم که دارد قابلیت تبدیل صفحات وب را به عکس به کاربران هدیه می دهد ، جالب است Fly Free Photo Editing & Viewer طوری طراحی شده که قادر است تا بسیاری از کارها از جمله تغییر سایز ، تغییر نام و ... را به صورت دسته ای از فایل های انجام دهد. این مدل قابلیت ها در این ابزار به سبب گزینه های بسیار انعطاف پذیری است که در آن تعریف شده اند. سرعت بالا در اجرا و عملکردها ، استفاده آسان از نرم افزار و همچنین پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های رایج برای تصاویر و دیگر فرمت های رایج از جمله مواردی هستند که در استفاده از این نرم افزار ویرایش تصاویر باید به آن ها آگاه باشیم.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Fly Free Photo Editing & Viewer v2.99.5:
- پشتیبانی از فرمت رایج
- واسط کاربری جذاب
- امکان ساخت اسلایدشو از تصاویر
- مدیریت تصاویر
- ویرایشگر موجود در نرم افزار
- امکان کار برروی دسته ای از فایل ها
- قابلیت تبدیل صفحات وب به عکس
- رایگان بودن نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 133 چهارشنبه 26 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


پس از ارائه موفقيت آموز نرم افزار Vista Transformation Pack كه با استقبال بي نظيري از طرف بازديد كنندگان قرار گرفت. اين شركت به ارائه نسخه اي از اين نرم افزار پرداخت كه ويندزو Xp شما را عينا به ويندوز مجبوب 7 تبديل مي نمايد. كه شما ميتوانيد بدون ارتقاء دادن ويندوز خوب محيط جذاب و گرافيكي ويندوز 7 را با اين نرم افزار تجربه كنيد! لازم به ذكر است اين نرم افزار علاوه بر ويندوز Xp سازگاري كامل با ويندوز سرور 2003 ميباشد كه قادر است محيط كاربري اين ويندوز ها را به ويندوز محبوب سون تبديل نمايد. Seven Transformation Pack نرم افزاري بسيارجالب براي تغيير چهره ويندوز شما به ويندوز محبوب هفت ميباشد. اين بسته نرم افزاري رايگان به شما اين امكان ميدهد. تم ویندوز ایكس‌پی خود را به ويندوز محبوب ويندوز هفت تبديل كنيد. پس از نصب نرم افزار و بعد از ريستارت كردن سيستم خود شاهد زيبايي هاي اين تم ميشود و تمامي مراحل بوت و لگوي آن همانند ويندوز هفت ميباشد. شما با اين نرم افزار ميتوانيد سر و شكل ویندوز ایكس‌پی خود را به حال و هوای ویندوز هفت تغییر دهید. اين نرم افزار به هيچ وجه فایل‌های سیستم شما را تغییر نمی‌دهد و شما ميتوانيد با پاك كردن آن دوباره به ويندوز قبلي خود باز گرديد. اين نرم افزار بهترين گزينه براي تعويض پوسته ويندوز خود به ويندوز هفت ميباشد. به اين دليل كه سرعت سيستم شما را كاهش نمي دهد و شما ميتوانيد به راحتي بر روي آن مديريت كامل داشته باشيد. این برنامه قادر است صفحه Boot screen، صفحه خوش آمد گویی ویندوز، آیکن ها، دسکتاپ، نوار ابزارهای و حتی صدا های ویندوز ايكس پي را به ویندوز هفت تبدیل کند.
 
قابليتهاي كليدي نرم افزار Seven Transformation Pack v5.1:
- تغییر فونت سیستم به فونتهای ويندوز هفت
- عوض شدن منوی استارت و تبدیل آن به استارت منوی ويندوز هفت بصورت بسیار زیبا
- شفافیت منو ها و پنجره ها همانند ويندوز هفت
- اضافه شدن پوسته هاي بسيار جديد به مديا پلير
- بالا بردن کیفیت نمایش تصاویر بصورت اتوماتیک
- قابلیت cleartype در نمایش فونتهای ویندوز بصورت پیش فرض
- تغییر آیکونهای ویندوز و تبدیل آن به ویندوز هفت با بالاترین کیفیت
- پشتیبان گیری از فایل های سیستم عاملتان در هنگام نصب
- تغییر صفحه Login و Logout ویندوز ایکس پی و تغییر بوت اسکرین  به ویندوز هفت
- اضافه کردن پس زمینه های زیبای ویندوز هفت
- برگرداندن ظاهر قبلی سیستم بصورت کامل بعد از حذف شدن نرم افزار
- سازگار با ويندوز هاي Windows XP, Windows 2003, Windows Media Center و...
- و...
محمد مهدی سوری بازدید : 103 چهارشنبه 26 مرداد 1390 نظرات (0)

كپي با سرعت 3 برابر با WinMend File Copy


اگر به دنبال ابزاري مناسب براي جايگزيني آن با ابزار پيش‌فرض كپي در ويندوز هستيد، پيشنهاد مي‌كنيم حتما از WinMend File استفاده كنيد. نرم‌افزار قدرتمند WinMend File ابزاري مناسب و رايگان براي استفاده در سيستم عامل‌هاي ويندوز 2000، اكس پي، ويستا و 7 است كه شما را قادر مي‌سازد تا با استفاده كامل از حداكثر پتانسيل سيستم عامل، عمليات كپي اطلاعات را 3 برابر سريع‌تر از هميشه به انجام برسانيد. به كمك اين برنامه مي‌توانيد كپي‌هاي ناتمام را ادامه دهيد و ليستي از فايل‌هايي كه كپي‌كردن آنها با شكست مواجه شده است نيز مشاهده كنيد. با قابليت‌هاي ويژه اين نرم‌افزار در صورتي كه فايل‌هاي تكراري در اطلاعات شما مشاهده شود، نرم‌افزار به طور خودكار از كپي اين اطلاعات جلوگيري مي‌كند تا علاوه بر افزايش سرعت انتقال اطلاعات، فضاي هاردديسك رايانه نيز بيهوده اشغال نشود، همچنين در صورتي كه به هر علتي همچون هنگ كردن سيستم عامل، عمليات كپي ناموفق بوده و نيمه كاره قطع شود نيز مي‌توانيد با اجراي مجدد نرم‌افزار به ادامه عمليات مربوط پرداخته و نياز نيست تا دوباره تمام كارها را از اول شروع كنيد. به كمك اين برنامه اگر هنگام عمليات كپي قصد داشته باشيد كار مهم ديگري را انجام دهيد نيز مي‌توانيد موقتا عمليات كپي را متوقف كرده تا قدرت پردازشگر در اختيار ديگر نرم‌افزارهاي موردنظر نظر شما قرار بگيرد سپس هر زمان كه مايل بوديد و كار شما به اتمام رسيد، مي‌توانيد عمليات كپي را مجددا از ادامه كار آغاز كنيد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار WinMend File Copy v1.3.4:
- صرفه جويي در وقت و مديريت كامل بر روي فايلهاي مورد كپي
- حجم مناسب و سهولت در استفاده از نرم افزار
- قابليت از سر گيري كپي كردن فايل از نقطعه قطع شده
- قابليت توقف كپي فايل و از سر گيري دوباره آن
- سرعت بالا در كپي كردن فايلها تا سه برابر
- سازگار با انواع سیستم فایل ها
- سازگار با انواع هارددیسک ها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...
محمد مهدی سوری بازدید : 125 چهارشنبه 26 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


Orbit Downloader یک ابزار رایگان جهت Download کردن File های شما با سرعت بالاتر است. این نرم افزار با کاربری بسیار آسان و همینطور بسیار سبک طراحی شده است. Download کننده Orbit بر اساس تکنولوژی P2P و Download از منابع مختلف قادر به پشتیبانی از Protocol های HTTP, HTTPS, FTP, MMS and RTSP می باشد. به کمک این نرم افزار شما تقریبا قادر به ِدانلود هر چیزی هستید! از بازی ها و Clip های Flash گرفته تا Viedo های Site های YouTube, Google, Metacafe, MySpace یا File های RapidShare و Streaming Video ها. مطمئنا چنین ابزاری برای Computer شما مورد نیاز خواهد بود. از امتیازات بارز برنامه نسبت به برنامه های مشابه میتوان به امکانی به نام Grab++ استفاده کرد. با استفاده از این امکان میتوان هر نوع فایل فایل فلش یا فیلم یا موزیک را که امکان مشاهده و گوش دادن به آن فقط به صورت Online وجود دارد را دانلود کنید. مثلا فیلمهای سایت یاهو را که هیچ برنامه ای نمیتواند آنها را دانلود کند این برنامه لینک اصلی آنها را شناسایی و دانلود میکند. برای فعال کردن آن میتوانید بر روی آیکون این برنامه در Taskbar راست کلیک کرده و ++Grab را انتخاب کنید. صفحه مورد نظر خود را Refresh کنید تا لینک فایل مورد نظر خود را ببینید.

وِیژگی های نرم افزار Orbit Downloader v4.0.0.6:
- سرعت فوق العاده: افزایش سرعت Download تا 500 درصد با استفاده از تکنولوژی P2P و Download از منابع مختلف
- فوق العاده سبک: Orbit Downloader با حجمی بالغ بر 2.01 MB کمتر از 3 MB از RAM شما را اشغال و در هنگام Download هم نهایت 3 درصد از CPU شما استفاده می کند
- کاربری آسان: با ظاهری روشن و آسان ، انجام تنظیمات را هم برای کاربران تازه کار و هم برای حرفه ای ها آسان نموده است
- فراگیرترین Download کننده: با پشتیبانی از تمامی Protocol های موجود برای تمامی Download های شما دارای کاربرد می باشد
- رایگان و امن: بدون ابزارهای تبلیغاتی و یا جاسوسی !
جدید ترین ویژگی های اضافه شده در این نسخه :- توانایی دانلود موزیک های آنلاین از سایت های Support Social Music Download: Pandora, Yahoo, Myspace, IMEEM, Radioblogclub, Lala and more و ...
- توانایی دانلود ویدئو های آنلاین از سایت های Youtube, Dailymotion, Myspace, Yahoo, Metacafe, Google و ... .

قابليتهاي كليدي نرم افزار Orbit Downloader v4.0.0.6:
- برنامه اي كاملا رايگان و كابرد بسيار آسان
- افزایش 500%سرعت دانلود بر اساس جدیدترین تکنیک ها
- دانلود با سرعت بالا، مشغول نبون CPU ، استفاه آسان
- توانايي دانلود از HTTP,HTTPS,FTP,MMS,RTSP,RTMP با قابليت Resume
- دانلود از سرور هاي ارائه دهنده P2P يا همان Torrent
- دانلود فايل هاي YouTube , Rapidshare , Flash ,Music , ...
- دانلود بدون درد سر از رپیدشیر و از بین رفتن بسیاری از محدودیت ها
- توانایی دانلود ویدئو های آنلاین
- پشتیبانی از اکثر مرورگرهای رایج از جمله: IE,Firefox,Maxthon,Opera,Chrome
- بهبود سرعت دانلود و پشتيباني كامل از ويندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 115 چهارشنبه 26 مرداد 1390 نظرات (0)

محافظت از فایل ها و پوشه ها با نرم افزار MIG MIG GUARD


مطمئنا براي شما هم بارها پيش آمده كه خواسته ايد بر روي فايل ها و پوشه هاي خود قفل و پسوردي را قرار داده و از آن ها در برابر دسترسي ديگران جلوگيري كرده و امنيت فايل هاي خود را برقرار سازيد و براي اين كار نيز نرم افزارهاي فراواني را امتحان كرده ايد كه نتايج دلخواه شما را نداشته اند. اما اكنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ي نرم افزاري بسيار مفيد و كاربردي براي شما دوستان عزيز پرداخته است كه علاوه بر امكانات فراواني كه داراست توسط برنامه نويسان ايراني طراحي شده و در اختيار كاربران عزيز قرار گرفته است كه شما با استفاده از آن مي توانيد از فايل ها و پوشه هاي خود در برابر ديگران محافظت نماييد. MIG MIG GUARD كه توسط برنامه نويسان ايراني طراحي گرديده است نرم افزاري است كه براي قفل كردن فايل ها و پوشه هاي شخصي شما به كار مي رود و اين امكان را براي شما فراهم مي كند تا بتوانيد علاوه بر پوشه ها، فايل هاي مورد نظر خود را نيز با امنيتي فوق العاده قفل گذاري كرده تا ديگران به هيچ وجه نتوانند به فايل ها و پوشه هاي شما دسترسي يابند.


قابليت هاي كليدي نرم افزار  MIG MIG GUARD v.3.0:
- امنیت فوق العاده بالا در حفاظت از فايل ها و پوشه ها
- برطرف شدن باگ هاي نسخه هاي قبلي
- پشتيباني از انواع فايل ها و فرمت هاي مختلف
- داراي 2 قابليت File Guard و Folder Guard
- داراي محيطي ساده و كاربرپسند
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 137 چهارشنبه 26 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com

اجراي بازي هاي رايانه اي جديد مستلزم داشتن رايانه اي قدرتمند با گرافيك بالا مي باشد. شما پس از نصب بازي بر روي رايانه خود در صورت اجرا نشدن آن به فكر خريد قطعات به روز تر و قوي تر مي باشد ولي راه حل هاي گوناگوني وجود دارد كه شما ميتوانيد بدون هزينه زياد بعضي از بازي هاي رايانه قديمي خود را به آساني اجرا نماييد. در بعضي از مواقع بازي اجرا شده بر روي سيستم به صورت كند و تكه تكه نشان دادن فريم هاي بازي مي باشد. آيا راه حلي وجود دارد كه شما بتوانيد با استفاده از نرم افزار اين مشكل را بر طرف سازيد. گروه آسان دانلود نرم افزار قدرتمندGame Booster را به شما پيشنهاد مي كند. با استفاده از اين نرم افزار قدرتمند ميتوانيد بيشترين مشكلات رايج در بازي هاي رايانه اي را به آساني برطرف سازيد. شما با استفاده از نرم افزارGame Booster و تنها با استفاده از يك كليد ميتوانيد تمامي رايانه خود را آماده اجراي بازي هاي رايانه اي كنيد. بدين منظور كه اين نرم افزار سيستم شما را اپتيمايز كرده و براي اجراي ساده و راحتر بازي ها بهينه سازي مي نماييد. اين برنامه براي اجراي سريع بازي ها حافظه موقت رايانه شما را تخليه و تمامي پردازشهاي اضافي را متوقف كرده و سيستم شما را آماده اجراي بازي هاي رايانه اي مي كند. همانگونه كه ميدانيم اجرا و باز كردن برنامه ها بر روي رايانه باعث كند شدن ويندوز ميشود و اجراي برنامه هاي مخفي در سيستم باعث ميشود كه سهم زيادي از اين پردازشهاي سي پي يو به اين امر اختصاص يابد. با اجراي اين نرم افزار و بهينه سازي، باعث ميشود سهم بسيار زيادي از منابع رايانه خود را به اجراي بازي هاي رايانه اي خود اختصاص دهيد و باعث بالا رفتن سرعت رايانه براي اجراي سريعتر و روان تر بازي هاي رايانه اي شويد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Game Booster Premium v2.3:
- قابليت تنظيم سيستم براي افزايش سرعت اجراي بازي هاي رايانه اي
- قابليت متوقف كردن نرم افزارهاي در حال اجرا در پس زمينه
- قابليت خالي كردن حافظه براي اجراي سريعتر بازي ها
- قابليت كم كردن بار پردازشگر براي اجراي روانتر و سريعتر بازي هاي رايانه اي
- قابليت شناسايي و نصب خودكار آخرين درايورهاي كارت صدا و گرافيك براي افزايش سرعت
- قابليت شناسايي و دانلود نرم افزار هاي مورد نياز براي اجراي سريعتر بازي ها
- شناسايي خودكار منابع غير ضروري و توقف تمامي فعاليتهايي كه باعث كند شدن بازي ميشود
- غير فعال سازي سرويس هاي غير ضروري در ويندوز و بالابردن سرعت اجراي بازي هاي رايانه اي
- بهينه سازي و يكپارچه سازي درايو بازي براي اجراي سريعتر بازي
- داراي محيط كاربري بسيار ساده و اجراي تمامي تنظيمات فقط با يك كليد
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...
محمد مهدی سوری بازدید : 115 چهارشنبه 26 مرداد 1390 نظرات (0)

باز کردن و فشرده سازی فایل ها با نرم افزار قدرتمند
امروزه بسیاری از افراد برای اینکه فایل های آن ها فضای کمتری از هاردشان را اشغال نماید به فشرده سازی فایل ها رو آورده و سعی می کنند تا جای که امکان دارد فایل های خود را فشرده نمایند و برای این کار نیز از امکانات ویندوز و یا نرم افزارهای معروفی همچون WinRAR، WinZIP و ... استفاده می نمایند. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود قصد دارد تا یکی دیگر از نرم افزارهای فشرده سازی بسیار قدرتمند و رایگان را که در مدت زمان اندک به خاطر قدرت و سرعت بالا طرفدارن بسیاری یافته است را در اختیار شما دوستان عزیز قرار داده تا با استفاده از آن بتوانید به راحتی فایل های خود را بدون آسیب دیدن تا حد بسیاری فشرده نمایید. 7Zip نرم افزار رایگان و قدرتمند است که قادر به باز نمودن و فشرده سازی فایل ها در فرمت های مختلفی همچون ZIP ،RAR، 7z و ... آن هم با قدرت و سرعت خارق العاده می باشد. علاوه بر این 7-Zip با ایجاد امکان رمز گذاری فوق العاده قوی آن هم با استفاده از الگو های خاص و جدید می تواند فایل های شما را از دسترسی دیگر افراد محفوظ نگه دارد. این نرم افزار فوق العاده قوی و کم حجم که دارای لایسنس های بین المللی GNU LGPL و UNRAR می باشد اکنون در اختیار شما دوستان عزیز قرار گرفته است.


قابلیت های کلیدی نرم افزار 7Zip v9.20.05 :
- بهبود و رفع باگ های اندک نسخه های قبلی در نسخه ی جدید
- توانایی فشرده سازی و باز کردن فرمت هایی همچون 7z، XZ، BZIP2، GZIP، TAR، ZIP و WIM
- توانایی باز کردن فرمت های همچون ARJ، CAB، CHM، CPIO، CramFS، DEB، DMG، FAT، HFS، ISO، LZH، LZMA، MBR، MSI، NSIS، NTFS، RAR، RPM، SquashFS، UDF، VHD، WIM، XAR و Z
- توانایی فشرده سازی فرمت های ZIP و GZIP با برتری 2 الی 10 درصد نسبت به PKZip و WinZip
- توانایی رمز گذاری قوی AES-256 در فرمت های 7z و ZIP
- توانایی فشرده سازی با تراکم بالا در فرمت 7z با فشرده سازی LZMA و LZMA2
- توانایی یکپارچه سازی با Windows Shell
- پشتیبانی از 79 زبان زنده ی دنیا از جمله زبان شیرین فارسی
- دارای قابلیت Self-Extracting برای فرمت 7z
- دارای فایل منیجر بسیار قدرتمند
- دارای Command Line Version بسیار قوی
- دارای پلاگین اختصاصی برای FAR Manager
- دارای قدرت و سرعت بسیار بالا در فشرده سازی فایل ها
- دارای محیطی بسیار ساده اما جذاب و کاربرپسند
- دارای حجم بسیار اندک
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 121 چهارشنبه 26 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com



يكي از محبوب ترين ديكشنري هاي موجود در دنياي اينترنت ديكشنري معروف بابيلون مي باشد. به علت نبود كرك معتبر و از كار افتادن اين ديكشنري، ميبايستي به فكر جايگزين مناسبي براي اين نرم افزار بود. نرم افزاري كه علاوه بر قدرتمندي زياد و داشتن خصوصيات نزديك به بابيلون و كاربري آسان باشد. بشتر افرادي كه با رايانه و اينترنت سرو كار دارند حتما براي ترجمه كلمات و متون بر روي رايانه خود يك مترجم متن و كلمات نصب كرده اند و ميدانند كه بودن يك نرم افزار مترجم خوب و خوش دست در رايانه نياز است. همگي ما به زبان انگليسي تسلط كافي نداريم و براي ترجمه متن احتياج به يك مترجم داريد و در صورتي كه از زبانهاي مختلف بخواهيم استفاده كنيم بايد از مترجمي استفاده كنيد كه چند زبانه باشد و همچنين قابليت ترجمه متون انگليسي به فارسي و فارسي به انگليسي را داشته باشد. با وجود اصطلاحات تخصصي در دنياي اينترنت و همچنين ترجمه وب سايتها با زبانهاي مختلف كار بسيار دشواري مي باشد و در صورتي كه نرم افزار بتوانيد در سريعترين زمان ممكن صفحه وب ما را به صورت صحيح ترجمه نماييد و علاوه بر آن بتوانيم متون داخل تصاوير كه با تكنولوژي OCR را ترجمه كند بسيار جالب به نظر مي رسد. نرم افزار قدرتمند GoldenDict يك ديكشنري رايگان و متن باز OpenSourse مي باشد كه ميتوان جايگزين مناسبي براي ديكشنري بابيلون باشد يكي از خصوصات جالب توجه اين نرم افزار پشتيباني كامل از برنامه هاي ديكشنري بابيلون كه با فرمت .BGL مي باشد. اين نرم افزار قادر به ترجمه فارسی، عربی، انگلیسی، آلمانی، روسی، سوئدی و... مي باشد. يكي ديگر از وجه تمايز اين ديكشنري با بابيلون مي باشد قابليت نصب بر روي سيستم عامل ويندوز و لينوكس ميباشد كه علاوه بر چند زبانه بودن نرم افزار ميتوانيد از ترجمه انگليسي نرم افزار به زبان شيرين فارسي استفاده نماييد.

قابليتهاي كليدي نرم افزار GoldenDict v1.0.1:
- قابليت پشتيباني از فرمت.bgl ديكشنري توليد شده توسط دیکشنری بابیلون
- قابليت پشتيباني از فرمتهاي StarDict (syn)، lingvo، Dictd و...
- قابليت پشتيباني از منابع ترجمه‌ی آنلاین یکیپدیا، ویکیمدیا، UrbanDictionary و...
- قابليت ترجمه كلمات و نمايش ترجمه به صورت خودكار با يك كليك
- قابليت پشتيباني از تلفظ آنلاين لغات
- استفاده بسیار آسان و فعال شدن تنها با یک کلیک
- قابلیت بهره برداری و پشتیبانی از 75 زبان زنده دنیا از جمله زبان شیرین پارسی
- قابليت پشتيباني از سیستم عامل ویندوز و لینوکس
- قابليت ترجمه لغت از تصاوير و صفحات وب به صورت ترجمه آنلاين
- حجم بسيار كم و رايگان بودن نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 121 چهارشنبه 26 مرداد 1390 نظرات (0)

دانلود Client for Google Translate Pro  دسترسی سریع به مترجم گوگل


از زمانی که سرویس مترجم گوگل عرضه شده کاربران زیادی هستند که از آن بهره می برند ؛ این سرویس با توجه به این که زبان های مختلف و زنده دنیا را پشتیبانی می کند بسیار محبوب شده است. برای بهره گیری از مترجم نیاز است تا کاربران به صورت آنلاین اقدام به ترجمه متن ها یا کلمات نمایند. مهم ترین مشکلی که شاید بتوان به این مترجم گرفت دسترسی نسبتا سخت به آن است که می بایست حتما از مرورگر استفاده شود و به آدرس مترجم رجوع کرد اما ما قصد داریم با معرفی Client for Google Translate Pro این کار را هم ساده کنیم. این ابزار ساده تنها یک محیط شبیه سازی مرورگر است که کاربر می تواند با استفاده از آن به سرویس مترجم گوگل دسترسی پیدا کند و کار ترجمه را انجام دهد بدون این که نیاز باشد آدرس مترجم را وارد کند یا نیاز باشد از مرورگری استفاده کند.
استفاده از این ابزار بسیار ساده و آسان است و برتری آن در این قسمت نسبت به مرورگر سرعت دسترسی به مترجم گوگل و هماهنگی با نرم افزارهای دیگر تحت ویندوز است. تنها یک Copy و Past لازم است تا پس از گذشت چند ثانیه گوگل متن مورد نظر را به زبان مورد نظر ترجمه کند. Client for Google Translate Pro یک منوی اضافی برای نرم افزارهای مختلف در نظر گرفته تا دسترسی کاربر برای ترجمه فوق العاده ساده و آسان شود. حجم مناسب نرم افزار هم می تواند دلیلی خوبی برای دانلود باشد پس پیشنهاد می کنیم شما هم یکی از کاربرانی باشید که این ابزار ساده اما فوق العاده مفید را دانلود می کنید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Client for Google Translate Pro v5.1.551 :
- دسترسی فوق العاده آسان به نرم افزار
- عدم نیاز به اجرای مرورگر یا تایپ آدرس صفحه مترجم گوگل
- هماهنگی با نرم افزارهای تحت ویندوز برای دسترسی سریع به مترجم
- ترجمه ساده متن ها تنها با یک Copy و Past
- امکان بهره گیری از گجت برای دسترسی سریعتر
- پشتیبانی از شیرین زبان فارسی
- پشتیبانی بیش از 50 زبان زنده دنیا
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 129 چهارشنبه 26 مرداد 1390 نظرات (0)

دانلود Babylon Pro محبوب ترین مترجم دنیا


در ترجمه زبان های مختلف به فارسی و البته بالعکس بدون شک هیچ نرم افزاری به اندازه Babylon معروف و مشهور و البته محبوب نیست. نرم افزاری کارآمد که با سازگاری و هماهنگی با اکثر زبان های زنده دنیا برای همه کاربران به عنوان یک نرم افزار مرجع مطرح است. وجود Glossary های متعدد برای زبان های مختلف اولین خصوصیت بسیار مهم و کلیدی است که در این ابزار به وضوح به چشم می خورد. این واژگان های بسیار زیاد کمک می کنند تا کاربران بهتر بتوانند ترجمه کلمات مورد نظر را پیدا کنند ؛ البته لازم به ذکر هم هست که از چند نسخه پیش Babylon قابلیت ترجمه متن ها را هم به عنوان قابلیتی جدید اضافه کرده که به محبوبیت این ابزار کمک زیادی می کند.
به وسيله این ابزار کاربر به سرعت مي تواند Email ها، صفحات اينترنتي، اسناد، پيام های فوری و ... را ترجمه کند. براي ترجمه متن يا کلمه مورد نظر کافيست فقط يکبار بر روي آن کليک کرده تا پنجره کوچک محاوره اي Babylon ظاهر شده و نتايج و معني آن را به نمایش در آورد. اين نرم افزار براي تشخيص کلمات در محيط هاي غير متني (مانند اسناد PDF) از روش تشخيص نوري نويسه ها يا OCR استفاده مي کند. این قابلیت هم گاهی بسیار مهم می شود زمانی که ما کاربران یک کتاب الکترونیکی با فرمت PDF را در اختیار داریم در حالی که مجبور هستیم آن را ترجمه هم کنیم. شناخت کلمات از داخل عکس ها می تواند کمک زیادی کند تا کار ترجمه فوق العاده سریع به پیش رود.


قابلیت های كليدي نرم افزار Babylon Pro v9.0.3  r12 :
- مترجم متن و قابلت ترجمه كلمات بصورت حرفه اي
- قابليت تلفظ کلمات به صورت صحیح 
- تغيير اندازه فونت نوشته هاي نرم افزار Font size
- دارای 25 فرهنگ لغت عمومی در 75 زبان مختلف از جمله زبان شیرین فارسی
- حاوی فرهنگ لغت هایی با بیش از 3 میلیون کلمه
- فرهنگ لغت های شخصی شامل 1600 موضوع مرتبط با تجارت، زیست شناسی، کامپیوتر و ... در بیش از 70 زبان
- مبدل واحد ها به یکدیگر
- اصلاح کننده ی کلمات نوشته شده از نظر املائی (غلط یابی به زبان های مختلف)
- اتصال به دایره المعارف Wikipedia
- قابلیت جدید تغییر رنگ پنجره نرم افزار به دلخواه
- سازگار بهتر با مرورگرهای اینترنتی
- غلط یاب آنلاین برای وبلاگ ها ، وب سایت ها و ...
- اجرا در محیط های مختلف تنها با یک کلیک
- هوشمند بودن برای تکمیل کلمات
- سرعت اجرای بسیار مناسب
- حجم مناسب نسبت به حجم قابلیت ها
- پشتیبانی کامل از زبان فارسی در ویندوز های عربی و انگلیسی
- سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 123 چهارشنبه 26 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


امروزه بسیاری از افراد تحصیل کرده، افرادی را موفق دانسته که بتوانند به چندین زبان زنده ی دنیا از جمله زبان بین الملی انگیلیسی که اکنون به زبان اول دنیا تبدیل شده و اکثر مقالات و متون در زمینه های مختلف نیز به این زبان منتشر می شود مسلط بوده و بتوانند به راحتی متون این زبان ها را به یکدیگر ترجمه نمایند اما مطمئنا یادگیری چندین زبان مختلف از جمله زبان انگلیسی برای همه ی افراد مقدور نبوده و بعضا کاری دشوار و وقت گیر نیز به شمار می رود. اکثر این افراد تحصیل کرده نیز معتقدند که همه ی افراد جامعه از افراد عادی گرفته تا مهندسین، پزشکان، تجار و دانشجویان نیازمند بوده تا برای موفقیت در کار و رشته ی خود از مقالات زبان های دیگر و ترجمه های آن ها استفاده نمایند ولی از آنجایی که، اکثر این افراد زبان انگلیسی را ندانسته و برای ترجمه ی این متون مجبور می شوند تا به مترجمان حرفه ای مراجعه کرده و هزینه های گزافی را پرداخت نمایند شرکت های بسیاری تصمیم گرفتند تا با ارائه ی دیکشنری ها و نرم افزارهای مترجم متعدد به رفع مشکل این گونه افراد پرداخته و آن ها را از شر این هزینه های گزاف و بیهوده نجات دهند. اما به جرات می توان گفت که در میان این محصولات کمتر نرم افزاری وجود داشته که بتواند متون را به شکل صحیحی ترجمه کرده و در اختیار افراد قرار دهد ولی اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن و اینترنت قادر خواهید بود تا متون طولانی خود را از زبان های مختلف با کیفیتی عالی به یکدیگر ترجمه کرده و برای مقاصد خود استفاده نمایید. نرم افزار Ace Translator که توسط شرکت Acetools ارائه شده است مترجم آنلاینی است که علی رقم داشتن حجم بسیار کم قادر بوده تا متون را با کیفتی عالی ترجمه کرده و در اختیار کاربران قرار داده و نیاز آن ها را از مراجعه به مترجمان حرفه ای و سایت های دارای دیکشنری های آنلاینی که از قدرت کمی هم برخوردار هستند رفع خواهد کرد. علاوه بر این نرم افزار Ace Translator برخلاف اکثر نرم افزار های مشابه که به کاربر اجازه ی استفاده از Copy و Paste متون را نداده این امکان و همچنین امکان ویرایش و استفاده از قابلیت های Redo، Cut و Undo را نیز برای کاربر فراهم کرده و به او اجازه می دهد تا از ترجمه های خود به تهیه ی پرینت پرداخته و یا این که آن ها را به شکل فایل های متنی مستقل در سیستم خود ذخیره نماید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Ace Translator v8.9.2 :
- امکان گرفتن پرینت از متون ترجمه شده
- امکان تغییر زبان محیط برنامه به 58 زبان مختلف از جمله زبان شیرین فارسی
- امکان ذخیره سازی متن ترجمه شده به صورت فایل متنی
- امکان استفاده حتی با کمترین سرعت اینترنت
- توانایی ترجمه ی کامل و قدرتمند متون و لغات تنها با یک کلیک
- توانایی ترجمه ی مستقیم در کامپیوتر بدون نیاز به سایت های مترجم
- توانایی ترجمه ی صفحات طولانی وب سایت ها
- توانایی ترجمه ی 58 زبان زنده ی دنیا از جمله زبان شیرین فارسی به یکدیگر
- دارای بانک لغت بسیار وسیع و گسترده در هر 58 زبان برنامه
- دارای محیطی زیبا و ساده
- سرعت بسیار بالا در ترجمه
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...
محمد مهدی سوری بازدید : 95 چهارشنبه 26 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com

وقت آن رسیده تا گروه آسان دانلود نرم افزاری را به کاربران هدیه دهد که در هیچ یک از سایت های دانلود فارسی زبان معروف به صورت رایگان قرار نگرفته است. نرم افزاری که در مورد آن می خواهیم مطلبی را پیش کش نمائیم ابزاری بسیار معروف است که مطمئنیم زمانی که توضیحات را بخوانید حتما برای داشتن این ابزار لحظه شماری می کنید. یادگیری و ترجمه متون خارجی یکی از دغدغه های بسیاری از کاربران و افراد جامعه محسوب می شود و با توجه به این که امروزه زبان انگلیسی به زبان اول دنیا تبدیل شده و تقریبا بیشتر دنیا در هر زمینه مقالات و متون خود را به این زبان عرضه می کنند. 
دانشجویان بعضی اوقات به دلیل نداشتن تسلط کافی برای زبان های خارجی و خصوصا زبان انگلیسی هزینه ی نسبتا زیادی را برای ترجمه متون صرف می کنند و صدالبته این موضوع به دانشجویان ختم نمی شود چراکه بسیاری از افراد جامعه برای انجام کارهای روزمره خود می بایست متنی انگلیسی یا به زبان دیگر را به فارسی ترجمه نمایند. 
Power Translator Pro نام نرم افزاری که این بار قصد ارائه آن را به صورت کاملا رایگان داریم. همانطور که از نامش هم می توان تشخیص داد ابزاری جهت ترجمه به شمار می رود اما ترجمه به صورت جمله و یا به طور ساده تر این نرم افزار یکی از کامل ترین ابزارهای جهت ترجمه متون به شمار می رود. نرم افزاری که محصول شرکت LEC بوده و مدت زیادی نیست که آخرین نسخه از آن منتشر گردیده است. کار با این نرم افزار بسیار ساده بوده و بانک کلمات آن بسیار کامل است. زبان های نظیر انگلیسی ، اسپانیولی ، فرانسوی ، ایتالیایی ، آلمانی و ... و از همه مهم تر زبان شیرین فارسی از سوی این نرم افزار پشتیبانی کاملی به عمل می آید. در استفاده از نرم افزار می توان از راه های مختلف اقدام به ترجمه نمود. زمانی که ماوس روی متنی قرار گیرد با توجه به زبان های تعریف شده آن پاراگراف به صورت Tooltip ترجمه شده و می توان آن را مشاهده کرد. متون را می توان کپی کرده و در نرم افزار ترجمه آن را با یک کلیک ساده مشاهده نمود. متن ها در این نرم افزار قادرند به صوت تبدیل شوند ، یعنی به حرف درآیند و برای کاربر حرف بزنند ؛ پس این نرم افزار در تلفظ صحیح هم می تواند کمک زیادی نماید. سرعت کار ترجمه کردن بسیار بالاست. حتی شاید به چشم بهم زدنی هم طول نکشد که Power Translator Pro متنی را ترجمه نماید. بعضی از لغات ممکن است برای نرم افزار ناشناخته باشند به سادگی می توان به صورت آنلاین به ترجمه آن پرداخت و اگر بازهم ترجمه ای یافت نشود می توان آن را در لیست کلمات غیرقابل درک قرار داد.  
 
قابلیت های کلیدی نرم افزار LEC Power Translator Pro v12 full:
- مترجم متون و عبارات انگليسي ، فارسي ، عربي چيني، فرانسوي ، آلماني ، روسي، اسپانيايي، تركي، ايتاليايي، ژاپني، كره اي ، هلندي، عبري ، لهستاني و اكرايني به يكديگر
- استفاده بسیار ساده از نرم افزار
- سرعت بسیار بالا در ترجمه متون
- قابلیت ترجمه به صورت آنلاین
- قابليت ترجمه كامل صفحات وب يا متون مختلف از يك زبان به زباني ديگر
- بهره مندي از تكنولوژي تشخيص گفتار Speech Recognition براي ترجمه صحبتها از زبان هاي English, German, French, Spanish, Japanese, و Chinese
- بهره مندي از تكنولوژي تبديل متن به صدا Text to Speech سازگار با زبانهاي Dutch, English, French, German, Italian, Japanese, Korean, Portuguese, Russian
- پشتیبانی از 16 زبان زنده دنيا از جمله زبان شیرین فارسی
-  قابلیت استفاده در انواع مرورگر ها و همچنین نرم افزار های مدیریت متن
- قابلیت استفاده به شکل های مختلف
- بانک لغات بسیار قدرتمند
-  سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ویستا
- و ...
محمد مهدی سوری بازدید : 113 چهارشنبه 26 مرداد 1390 نظرات (0)

Client for Google Translate Pro نام ابزاری بسیار کاربردی و مفید می باشد که با نصب آن بر روی سیستم خود می توانید اقدام به استفاده از مترجم قدرتمند گوگل در دیگر برنامه ها همانند Microsoft word و یا مرورگرهای وب نمایید. شیوه استفاده از این نرم افزار بدین صورت می باشد که پس از نصب این برنامه آیکن آن در کنار ساعت برای شما پدیدار می شود و شما با انتخاب زبان های مورد نظر برای ترجمه و فعال کردن نرم افزار می توانید در محیط های مختلف از نرم افزار استفاده کنید.

به عنوان مثال شما می توانید در یک وب سایت که دارای محتوای زبان انگلیسی می باشد با انتخاب قسمتی از متن به وسیله موس و ظاهر شدن آیکن نرم افزار در کنار متن انتخاب شده و کلیک بر روی آن اقدام به ترجمه متن توسط ابزار نصب شده نمایید. شما می توانید متن ترجمه شده را به راحتی کپی و یا ویرایش نمایید.

 http://p30world.com/p30images/2/1390/28.2/gtrans.jpg

محمد مهدی سوری بازدید : 107 چهارشنبه 26 مرداد 1390 نظرات (0)

بازی فلش پینگ پونگ یک بازی بسیار کم حجم اما فوق العاده سرگرم کننده می باشد که می تواند برای ساعت ها شما را مشغول کند! این بازی با فرمت SWF (فلش) می باشد که هم اکنون می توانید آن را با حجم تنها ۳۰۰ کیلوبایت از دانلودها دریافت کنید! امیدواریم از این بازی نهایت لذت را ببرید.

 

pingpong بازی سرگرم کننده و کم حجم فلش پینگ پونگ برای کامپیوتر

محمد مهدی سوری بازدید : 129 چهارشنبه 26 مرداد 1390 نظرات (0)

بازی های فلش بازی هایی با حجم فوق العاده کم اما در بسیاری از مواقع بازی های بسیار سرگرم کننده ای می باشند. این بازی ها که طرفداران زیادی هم در دنیای بازی های رایانه ای دارد نیاز به سخت افزار خاصی برای اجرا ندارد و اجرای آنها ملزم به یک فلش پلیر می باشد! تیم دانلودها در این مطلب مجموعه ۱۷ بازی فلش را در انواع موضوعات اکشن ، مسابقه ای ، فکری و … جمع آوری کرده است که می توانید آنها را به صورت رایگان دانلود کنید. امیدواریم از این مجموعه لذت کافی را ببرید.

 

flash مجموعه 17 بازی سرگرم کننده فلش برای کامپیوتر

محمد مهدی سوری بازدید : 125 چهارشنبه 26 مرداد 1390 نظرات (0)

در این بازی سرگرم کننده شما به رقابت با دیگر ماشین ها خواهید پرداخت و باید با استفاده از ترمزدستی و دریفت های پی در پی از رقیبان جلو بزنید که این قسمت  در بازی بسیار لذت بخش است. شما با اول شدن در مسابقات به بعدی راه پیدا می کنید و با تمام کردن یک دوره و کسب حداکثر امتیاز، ماشین های جدید و البته پرسرعت و قدرمتمند تر را آزاد کرده و می توانید از آن ها در مسابقه های بعدی نیز استفاده نمایید. خیلی ها در حرفه ای بودن در بازیهای اتومبیل رانی ادعا دارند، اما آیا این بازی را هم می توانند با موفقیت پشت سر بگذارند!

 

 Drift Runners تجربه سرعت واقعی با بازی کم حجم Drift Runners 1.0

محمد مهدی سوری بازدید : 181 سه شنبه 25 مرداد 1390 نظرات (0)

Angry Birds بی شک موفق ترین و پرفروشترین بازی موبایل های هوشمند سال ۲۰۱۰ میلادی می باشد که دارای ۱۹۵ مرحله جذاب است که ساعت ها شما را به خود مشغول نموده و در جایی که شما با پرندگان خشمگین این بازی باید به جنگ خوک ها رفته و با کمی تمرکز و دقت مراحل را یکی یکی پشت سر گذاشته و البته در هر مرحله با معمایی در نحوه پرتاب مواجه می شوید که همین سبب محبوبیت بالای این بازی شده است. امروز ، نسخه جدید این بازی یعنی Angry Birds v1.5.2 عرضه شده است. این نسخه از بازی تغییراتی در آن ایجاد شده و بسیاری از مشکلات بازی برطرف شده است. شما می توانید این نسخه از بازی را برای کامپیوتر به همراه کرک تست شده و سالم از هم اکنون از وبسایت دانلودها به صورت رایگان و با لینک مستقیم دریافت نمایید.

 

angry دانلود بازی Angry Birds v1.5.2 برای PC

محمد مهدی سوری بازدید : 171 سه شنبه 25 مرداد 1390 نظرات (0)

Super meat boy یک  بازی پلتفرم فوق العاده  توسعه یافته توسط تیم Red meat است. در این بازی بازیکن در نقش یک مکعب کوچک متحرک به نام گوشت قرمز ظاهر می شود که باید دوستش رااز شر دکتر جنین(Fetus) نجات دهد. بازیکنان باید با رفلکس شدید و عکس العمل های فوق العاده سریع  به پایان هر سطح ، با استفاده از توانایی های خود از جمله چسبیدن به  دیوار و پرش های متوالی از موانع برسد. پاکسازی مناطق پر پیچ و تاب یا جمع آوری بانداژ های  پنهان در هر نقشه  به هیجان بازی می افزاید و راه های مخفی و پازل ها را تشکیل می دهند. بازی در حدود ۳۵۰ مرحله دارد که به فصل های مختلف تقسیم می شود. بازیکن در  هر فصل می تواند در هر جهتی که می خواهد بازی را پیش ببرد و وارد بخش های متفاوت, با توجه به قدرت انتخابش شود. اما تعداد معینی از سطح ها نیاز به تکمیل شدن  برای دسترسی به مرحله رئیس را دارند.

|به همراه آخرین آپدیت بازی ، آپدیت شانزدهم ، به منظور رفع اکثر باگ ها|

 

super meat boy cover دانلود بازی Super Meat Boy incl Update 16

محمد مهدی سوری بازدید : 173 سه شنبه 25 مرداد 1390 نظرات (0)

گروهی از دانش آموزان دانشکده از یک جزیره دوردست گم شده و در یک اقیانوس آرام گیر افتاده اند. به شما دستور داده شده است تا آن ها را نجات دهید، اما هیچ چیز آنطور که به نظر میرسد نیست چرا که جزیره توسط یک راز شریرانه شکار شده است. شما می بایست در این بازی از تمامی قابلیت های خود استفاده کرده و در صحنه های به اطلاح جرم اشیای پنهان را یافته و با استفاده از آن ها به حل پازل های پیچیده بپردازید. ماموریت شما در این بازی پیدا کردن دانش آموزان و افشای یک راز بزرگ است.

 

 

 The Missing A Search and Rescue Mystery سفر به جزیره اسرار آمیز در بازی The Missing A Search and Rescue Mystery v1.0.6.0

محمد مهدی سوری بازدید : 169 سه شنبه 25 مرداد 1390 نظرات (0)

گروهی از دانش آموزان دانشکده از یک جزیره دوردست گم شده و در یک اقیانوس آرام گیر افتاده اند. به شما دستور داده شده است تا آن ها را نجات دهید، اما هیچ چیز آنطور که به نظر میرسد نیست چرا که جزیره توسط یک راز شریرانه شکار شده است. شما می بایست در این بازی از تمامی قابلیت های خود استفاده کرده و در صحنه های به اطلاح جرم اشیای پنهان را یافته و با استفاده از آن ها به حل پازل های پیچیده بپردازید. ماموریت شما در این بازی پیدا کردن دانش آموزان و افشای یک راز بزرگ است.

 

 

 The Missing A Search and Rescue Mystery سفر به جزیره اسرار آمیز در بازی The Missing A Search and Rescue Mystery v1.0.6.0

محمد مهدی سوری بازدید : 133 سه شنبه 25 مرداد 1390 نظرات (0)

بازی های Arcade از جمله عنوان هایی هستند که اکثرا بدون سر و صدا عرضه می شوند و قالبا هم بازی های خوبی هستند. تا کنون بازی های Arcade زیادی در شبکه های PSN و Xbox Live قرار گرفته اند. بازی هایی که جذابیت و تجربه های بسیار متفاوتی را نسبت به سایر عنوان ها به بازیکنان انتقال می دهند. از جدیدترین این بازی های می توان به بازی LIMBO ساخته استودیوی دانمارکی PlayDead اشاره کرد که به تازگی برای PC عرضه شده است. جو کلی بازی از رنگ های سیاه و سفید و خاکستری تشکیل شده است و همین مسئله محیط بازی را بسیار مرموز، اسرار آمیز و نو آورانه کرده است، به طوری که نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرده است. این بازی یک عنوان Platformer دو بعدی است و از همین رو بسیار ساده و جذاب نیز به نظر می رسد.

 

Limbo cover دانلود بازی LIMBO v1 0r4 برای PC

محمد مهدی سوری بازدید : 119 سه شنبه 25 مرداد 1390 نظرات (0)

Angry Birds بی شک موفق ترین و پرفروشترین بازی موبایل های هوشمند سال ۲۰۱۰ میلادی می باشد که دارای ۱۹۵ مرحله جذاب است که ساعت ها شما را به خود مشغول نموده و در جایی که شما با پرندگان خشمگین این بازی باید به جنگ خوک ها رفته و با کمی تمرکز و دقت مراحل را یکی یکی پشت سر گذاشته و البته در هر مرحله با معمایی در نحوه پرتاب مواجه می شوید که همین سبب محبوبیت بالای این بازی شده است.
هم اکنون سایت دانلودها نسخه مخصوص کامپیوتر این بازی را که به صورت پرتابل می باشد را آماده دریافت نموده است. مدتی پیش نسخه ای از این بازی توسط سایر سایت ها منتشر شد که در اواسط بازی با مشکل مواجه میشد ، اما از آنجا که تیم دانلودها همیشه نسخه تست شده و سالم بازی ها را منتشر می کند هم اکنون این بازی فوق العاده محبوب را با حجمی نظیر ۳۷ مگابایت و به صورت پرتابل (بدون نیاز به نصب) منتشر کرده است. این بازی در ویندوز های XP و سون تست شده است. امیدواریم از این بازی لذت کافی را ببرید.

 

angry دانلود بازی فوق العاده جذاب و اعتیاد آور Angry Birds (مخصوص کامپیوتر)

محمد مهدی سوری بازدید : 133 سه شنبه 25 مرداد 1390 نظرات (0)

همواره بازی های کم حجم و ساده ای در دنیا هر روز عرضه می شوند. ولی برخی از این بازی ها ، به بازی هایی خاطره انگیز و دلنشین برای تمامی سال های عمر شما تبدیل می شوند. امروز ، در این پست ، مجموعه ای بی نظیر به نام ۱۰۰۰بازی کامپیوتری آماده شده است که شامل بازی هایی ساده ولی بسیار جذاب و دوست داشتنی می باشند. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه بی نظیر را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

1000 GAMES COLLECTION مجموعه بی نظیر 1000 بازی سرگرم کننده در سبک Arcade

محمد مهدی سوری بازدید : 127 سه شنبه 25 مرداد 1390 نظرات (0)

در این بازی شما باید در اعماق دریا یک پرورشگاه را از تخریب شدن نجات دهید! شما به دنبال اشیای گمشده می گردید و می توانید با به دست آوردن آن ها و فروختن آن ها پرورشگاه را گسترش دهید. در این بازی باید هوش بالایی داشته و به تمامی قسمت ها توجه کنید. در مواقع گیر کردن در این بازی می توانید از Help بازی کمک بگیرید. قابلیت های خود را در این بازی های کوچک اما سرگرم کننده امتحان کنید و آن را افزایش دهید.

 

 Tales of Lagoona Orphans of the Ocean کشف اشیای گمشده در اعماق دریا در بازی Tales of Lagoona Orphans of the Ocean v1.0.0.149

محمد مهدی سوری بازدید : 113 سه شنبه 25 مرداد 1390 نظرات (0)
 

بازی بسیار زیبا و محبوب اورژانس ۲۰۱۲ یک بازی استراتژیک بسیار هیجان انگیز میباشد که در آن شما تمام تیمهای اظطراری اورژانس مانند پلیس,آمبولانس,گروه امداد,گروه نجات, پلیس, نیروی ویژه ,آت نشانی و… را در اختیار دارید و باید در مواقع خطر به نجات مردم بشتابید و آنها را نجات دهید.استفاده از انواع ابزارها مانند هواپیماهای آب پاش, هلیکوپترها,ماشینهای مختلف و… همینطور انواع ابزارها شما را در یاری و کمک کردن به مردم حادثه دیده یاری خواهد کرد.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

emergency cover دانلود بازی بسیار زیبای Emergency 2012

محمد مهدی سوری بازدید : 123 دوشنبه 24 مرداد 1390 نظرات (0)

Disney’s Tangled : The Video Game نام بازی می باشد که بر اساس انیمیشن معروف و محبوب آن ساخته شده است. در این بازی ماجراجویانه که داستان محور می باشد ، شما خود را در یک پادشاهی که پر از وسایر ۳بعدی کاملا رنگی ، بازی خلاقانه ، معماهای جالب و رقابت های سنگین به خطر می اندازید. بچه ها با فعالیت های گوناگون روبرو می شوند ، شخصیت های جالب را ملاقات می کنند ، با حیوانات دوست می شوند و به عنوان یک تیم کار می کنند تا به کمک ماجراجویان ناخواسته ای با نام های Rapunzel و Flynn بپردازند.با استفاده از توانایی های منحصر به فرد افراد بازی ، شما می توانید به عنوان Rapunzel بازی کنید و از گیسوان طلایی اون استفاده کنین تا اشیاء را به سمت خود بکشانید و از صخره ها بالا بروید ، گل ها را در حالت افسونگری پرورش دهید و تعداد بسیاری رنگ جمع کنید تا دیوار برج را رنگ آمیزی کنید و یا قطره های خورشید را جمع کنید تا امتیاز به دست آورید.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

tangled cover دانلود بازی بسیار زیبای Disney’s Tangled : The Video Game

محمد مهدی سوری بازدید : 121 دوشنبه 24 مرداد 1390 نظرات (0)

فضای مرده از جمله بازی هایی است که مخاطب را درگیر جو خود میسازد،در فضای مرده این گرافیک نیست که شما را میخکوب میکند، داستان تخیلی در مکانی خیالی و موجوداتی تغییر شکل یافته نیز چیز جدیدی نیستند.راز موفقیت فضای مرده، فضای مرده آن است. صداهایی هراس انگیزی که در هیچ بازی دیگری نخواهید شنید،که موجب میشود تنفس شما با صدای تنفس شخصیت بازی هماهنگ شود ودر آخر معجون غافلگیری نفس شما را بند خواهد آورد. بعضی وقت ها یک تقلید و یا وام گرفتن، خیلی بهتر از منبع الهام عمل می کند، طوری که خود به یک اصل تبدیل شده که حتی ممکن است منبع الهام آن، دست به تقلید از آن بزند. Visceral Games مانند یک جراح، چاقو به دست می گیرد و مغز شما را به وحشیانه ترین طریق باز می کند و آنچنان شما را می ترساند و به شما ضربه می زند که تا سرحد مرگ شوکه شوید و سپس محتویات مغز شما را به دیوار می پاشد و کاری می کند که بفهمید چرا اسم استودیو Visceral Games است. EA به تازگی سیستم Strategic Dismemberment 2.0 (سیستم قطع عضو) را در مورد Dead Space 2 معرفی کرد و به شما نشان می دهد چطور می توانید به طرق جدید دشمن خود را زجر دهید و در نهایت تکه پاره اش کنید.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

Dead Space 2 cover2 دانلود بازی فوق العاده زیبای Dead Space 2 – فضای مرده ۲

تعداد صفحات : 22

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
  • بچه خر می کنیم (119)
  • بزرگترین مرکز دانلود موزیک (95)
  • بازی های ممنوعه PC (72)
  • طهران جوان (65)
  • سایت تفریحی پیک پک (125)
  • بروزترین مرجع قالب وبلاگها و ابزار سایت و وبلاگ (97)
  • بهترین سایت سریال های در حال پخش (122)
  • یاس دانلود (48)
  • Arman Download :: آرمان دانلود (96)
  • دیگه مشکی نمی پوشم (102)
  • دانلود با لینک مستقیم (68)
  • سلامتی جنسی جسمی روانی زیبایی (127)
  • رنگين كمان دانلود 2 فيلم موسقي (62)
  • دانلود فیلم و سریال های ایرانی و خارجی با لینک مستقیم (114)
  • بروز دانلود دانلود جدید ترین های روز دنیا (167)
  • ◄ مقالات کامپیوتر (67)
  • پرتال موزیک افتاب ایران (91)
  • دانلود فیلم با لینک مستقیم (31)
  • دانلود جدیدترین و بهترین موزیکها (72)
  • فروشگاه بزرگ اینترنتی محمد خرید (62)
  • موزیک روز,دانلود آهنگ های جدید ایرانی (52)
  • سايت زور (59)
  • گالری عکس مد پیکس (80)
  • download u99 (109)
  • خفن دانلود (132)
  • A X 2 4 (57)
  • دانلودستان فیلم و موزیک (180)
  • ◄وبلاگ پر بازدید دختر و پسر► (73)
  • جدید ترین نرم افزار های روز دنیا (69)
  • وبلاگ تفریحی شاهزاده (65)
  • تكصدا (115)
  • اکسارنک (84)
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 657
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 178
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 365
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 6,279
  • بازدید سال : 37,132
  • بازدید کلی : 309,575