loading...
البرز دانلود
آخرین ارسال های انجمن
محمد مهدی سوری بازدید : 321 یکشنبه 21 فروردین 1390 نظرات (0)

افزايش و بهبود سرعت اينترنت با نرم افزار NetScream


امروزه اينترنت يكي از فناوري هاي پركاربرد محسوب شده و به قدري مهم مي باشد كه تمام زندگي انسان را تحت تاثير قرار داده و بسياري از كارها از طريق آن انجام مي پذيرد اما شايد يكي از مشكلاتي كه بسياري از افراد از آن رنج مي برند سرعت كم اينترنت مي باشد كه آن ها را از انجام كارهاي خود باز مي دارد اما اكنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ي نرم افزاري بسيار مفيد و كاربردي براي شما دوستان عزيز پرداخته است كه با استفاده از آن مي توانيد تا حدود زيادي سرعت اينترنت خود را بهبود داده و با سرعت بيشتري از آن استفاده نماييد. NetScream نرم افزاري است كه با بهينه سازي سرعت اينترنت شما و تنظيم نمودن تنظيمات مودم تان به بهترين شكل ممكن سرعت اينترنت و كانكش شما را بالا برده و شما را قادر مي سازد تا با سرعت بيشتري به دانلود، آپلود و گشت و گذار در اينترنت پرداخته و از سرعت خود لذت ببريد.

قابليت هاي كليدي نرم افزار NetScream v1.1.24.2011 :
- امكان تغيير تنظيمات برنامه به سادگي و تنها با چند كليك
- بهبود باگ هاي نسخه هاي قبلي در نسخه ي جديد
- پشتيباني از انواع كانكشن هاي اينترنتي
- پشتيباني از انواع مودم ها از قبيل Dial-up، DSL، ADSL، Cable، ISDN و ...
- توانايي ايجاد تغييرات مستقيم در ريجستري و فايل هاي سيستمي براي بهبود سرعت دانلود و آپلود
- توانايي بهبود سرعت انتقال شبكه هاي اينترنتي
- داراي محيطي بسيار ساده اما جذاب و كاربرپسند
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 333 یکشنبه 21 فروردین 1390 نظرات (0)

دانلود ویدئو آنلاین با نرم افزار 4Media Online Video Downloader


در اینترنت سرویس های آنلاینی هستند که کارشان نمایش کلیپ ها و یا فیلم های آنلاین است. سرویس دهنده هایی که کلیپ های آپلود شده توسط کاربران را در سرورهای خود نگهداری کرده و این اجازه را می دهند تا دیگر کاربران و بازدیدکنندگان بتوانند فیلم های آنلاین را به نظاره بنشینند. تماشای این فیلم های آنلاین گاهی برای همه کاربران ممکن نیست و معمولا کاربرانی که سرعت نسبتا پائینی دارند نمی توانند ویدئوهای آنلاین را تماشا کنند به همین دلیل هم هست که ترجیح می دهند کلیپ های آنلاین را دانلود و سپس تماشا کنند. ابزاری به نام 4Media Online Video Downloader می تواند به راحتی از سایت های مختلف و سرویس دهنده های گوناگون کلیپ های آنلاین را تنها با چند کلیک ساده دانلود نمایند.
این نرم افزار که با انواع سرویس دهنده ها سازگاری دارد و با استفاده از منوی اختصاصی اش که در مرورگرها قرار می گیرد به سادگی تنها یک کلیک ویدئوی آنلاین را دانلود و در همان زمان تبدیل هم می نماید. کیفیت بسیار مناسب و پشتیبانی از کیفیت های HD از جمله مهم ترین خصوصیاتی است که کاربران به آن توجه ویژه ای دارند. دانلود همزمان چند لینک از سایت های مختلف ، جست وجو در میان سایت ها برای یافتن کلیپ مورد نظر و سرعت بالا در دانلود فایل ها از دیگر قابلیت هایی هستند که در 4Media Online Video Downloader گنجانده شده اند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار 4Media Online Video Downloader v2.0.25.1217 :
- دانلود از سرویس های آنلاین پخش ویدئو تنها با یک کلیک
- نهایت کیفیت در ذخیره سازی
- سرعت بالا در دانلود کلیپ ها
- سازگاری با اکثر سایت های پخش آنلاین فیلم
- نوار ابزار برای مرورگرها به منظور دانلود سریعتر فیلم ها
- دانلود همزمان از چند سرویس دهنده
- قابلیت دانلود فایل های Stop شده از ادامه
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 400 یکشنبه 21 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com



شاید شما هم به مواردی برخورد کرده اید که به خاطر ایرانی بودن از دسترسی به سایت خاصی محروم شده اید و از خود پرسیده اید که چگونه می توان به این سایت ها دسترسی پیدا کرد و یا، علی رغم داشتن نرم افزارهای امنیتی قدرتمند مورد حمله ی هکرها قرار گرفته باشید و از خودتان پرسیده اید که چگونه مورد حمله قرار گرفته اید. جالب است بدانید یکی از مواردی که هکرها با استفاده از آن حملات بسیاری را ترتیب می دهند، استفاده از شماره IP ی کاربران و به نوعی هویت اینترنتی آن ها می باشد که یکی از موارد بسیار مهم برای هکرها محسوب می شود و شاید تنها روشی که می توان به وسیله ی آن تا حدود زیادی از دست هکرها و حملات آن ها در امان ماند پنهان نمودن شماره IP خود در حین گشت و گذار در اینترنت باشد که یکی از ساده ترین و موثرترین روش ها به شمار می رود. اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید به راحتی هر چه تمام تر به مخفی سازی آی پی خود بپردازید. Real Hide IP نرم افزاری است که امکان گشت و گذار در اینترنت را به صورت ناشناس برای شما فراهم می کند و با تغییر آي پي شما و ایجاد آي پي های جعلی از به سرقت رفتن هویت شما محفاظت می کند. اين نرم افزار به صورت خودکار هر چند دقیقه یک بار آي پي کاربر را به یک آي پي جعلی تغییر داده به طوری که حتی بهترین هکرها هم قادر به تشخیص مکان اصلی کاربر و هويت واقعی آن نخواهند بود و همچنین به شما کمک خواهد کرد تا با انتخاب یک آي پي از بین آي پي های کشورهای مختلف بتوانید به راحتی وارد سایت های که برای ما ایرانی ها تحریم بوده و قابل دسترسی نیست، دسترسی پیدا کنید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Real Hide IP v4.0.8.8 :
- امکان گشت و گذار در نت به صورت ناشناس
- امکان تغییر IP در فواصل زمانی مختلف به صورت خودکار
- امکان Un-ban کردن خودتان از فروم ها و انجمن ها و ...
- پاکسازی سریع کوکی های مرورگرها
- پاکسازی خودکار کوکی های قبلی پس از راه اندازی مجدد نرم افزار
- توانایی جلوگیری از ثبت فعالیت های آنلاین شما توسط وب سایت ها
- حفاظت از هویت شما و متوقف کردن هکرها
- ساده بودن و کم حجم بودن نرم افزار
- سازگار با مرورگر های Internet Explorer، FireFox ، Opera ، Maxthon و MyIE
- سازگار با انواع روتر ها، فایروال ها، شبکه های خانگی، شبکه های بی سیم و ...
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 353 یکشنبه 21 فروردین 1390 نظرات (0)

ذخیره ویدئوهای آنلاین با نرم افزار VideoCacheView



برای ما کاربران که در اینترنت در گشت و گذار هستیم مطمئنا پیش آمده که یک ویدئو آنلاین مورد پسندمان قرار می گیرد که سعی می کنیم آن را دانلود نمائیم اما به دلایل مختلف این امکان وجود نداشته و تنها امکان مشاهده آنلاین آن توسط سرویس دهنده فراهم می شود. سرویس های آنلاین متعددی هستند که تنها اجازه پخش آنلاین به کاربران می دهند و هیچ راهی هم وجود ندارد که بتوان ویدئوهای موجود را دانلود کرد ؛ اما در مرورگرها قابلیت وجود دارد به نام Cache که تمامی گشت و گذارهای اینترنتی را به صورت فایل اصلی در پوشه ای که مربوط به همان مرورگر است ذخیره می کند ؛ مثلا برای همین ویدئوهای آنلاین که فایل اصلی آن را به صورت SWF یا FLV و یا فرمت های دیگر ذخیره می نماید. این کش نمودن می تواند گاهی بسیار مفید باشد ؛ مثلا وقتی سایتی را بارگزاری می کنیم ابتدا تمامی قسمت های آن در کش ذخیره می شوند ولی وقتی دوباره آن را بارگزاری می کنیم قسمت هایی که به روز شده اند از اینترنت بارگزاری می شوند و به همین دلیل سرعت بازکردن صفحات وب افزایش پیدا خواهد کرد. برای این که ما بتوانیم فایل های ویدئویی که به صورت آنلاین بوده اما توسط مرورگر کش شده اند را ذخیره کنیم باید در میان هزاران فایل به دنبال تک فایل ها باشیم که کاری نسبتا سخت است مخصوصا که از چند مرورگر هم استفاده کنیم.
ولی با استفاده از نرم افزاری به نام VideoCacheView که نرم افزاری بسیار سبک و ساده است به راحتی می توان Cache تمامی مرورگرها را بازکرده و ویدئوهای آنلاینی که در آن ذخیره شده اند را به راحتی مشاهده کرد. ویدئوها ، موزیک ها ، تصاویر ، فلش ویدئوها و ... از جمله مواردی هستند که کاربر می تواند با استفاده از این ابزار به راحتی آن ها را پیدا کند ؛ سازگاری با مرورگرهای رایج IE ، Firefox ، Opera ، Chrome و دیگر مرورگر ها نکته بسیار مهمی است که در این ابزار به آن توجه ویژه ای شده است. همچنین کاربر می تواند فایل های مورد نظر را برروی دیگر درایوها ذخیره کند ؛ پخش نماید یا آدرس آن را مشاهده کند. همه این موارد در نرم افزار VideoCacheView که حجم آن کمتر از 150 کیلوبایت است امکانپذیر شده است.


قابلیت های کلیدی نرم افزار VideoCacheView v1.87:
- قابلیت مشاهده کش تمامی مرورگر
- جداسازی فایل مختلف با فرمت های گوناگون
- سازگار با مرورگرهای مختلف و رایج
- حجم بسیار پائین و استفاده آسان از نرم افزار
- امکان مشاهده آدرس اصلی فایل ها
- قابلیت پخش در نرم افزار بدون اجرای ابزار خاص دیگری
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 219 یکشنبه 21 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


بالاخره پس از مدت ها انتظار نسخه ششم از نرم افزاری که می تواند هم جنبه سرگرمی داشته و هم جنبه آموزشی و مهارتی عرضه گردید. نرم افزاری کارآمد که با به روزرسانی های جدید قادر است تا آخرین تصاویر ماهواره ای از فضا و البته کره زمین را به رایانه های شخصی بیاورد. ششمین نسخه از Google Earth که یکی از شاهکارهای گوگل به شمار می رود به تازگی عرضه گردیده است ؛ ما هم خوشحالیم که جز اولین سایت هایی هستیم که نسخه Plus که کاملترین نسخه از این ابزار به شمار می رود را به صورت کامل و کرک شده در اختیار شما کاربران قرار می دهیم.
Google Earth Plus يکی از برنامه هايی است که به شما اجازه جستجو بر کره زمين را به صورت مجازی می دهد.شما قادر به پيدا کردن کشورها, شهرها ,مدرسه ها و …. در نقاط مختلف جهان و بزرگ کردن نقشه مورد نظر خود می باشيد. علاوه بر آن شما می توانيد عکس يا نقشه دلخواه خود را بر روی کامپيوتر خود قرار داره يا بر روی وب سايت شخصی خود منتشر کنيد.Google Earth Pro  ترکيبی از جستجوی گوگل به همراه نقشه های گرفته شده توسط ماهواره ها و نمايش سه بعدی ساختمان ها برای نمايش هر چه بهتر جغرافيای جهان است. شما قادر خواهید بود فقط با Type کردن نام منطقه ی مورد نظر به جزئیات آن با Zoom کاملاً مستقیم دسترسی داشته باشید. از توانایی های دیگر این نرم افزار می توان به جست و جوی اختصاصی: مدارس، پارک ها، Restaurant ها و همچنین Hotel ها اشاره کرد. یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار می توان به تغییر موقعیت های جذاب آن، آن هم به صورت 3D و همچنین Save و Share آن اشاره کرد. در کل باید گفت با وجود نرم افزارهای مشابه تا به حال چنین نرم افزاری به این قدرت تولید نشده است.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Google Earth Plus v6.0.2.2047:
- عکاسی هوایی و داده های سه بعدی نمایان آن هم کامل و بی عیب از زمین
- دارا بودن یک تریلیون بایت از آنتن های هوایی، ماهواره های عکاسی جهت نمایش در سرتاسر جهان آن هم با در اختیار گذاری بالاترین وضوح و جزئیات
- امکان جستجو های محدوده ای از قبیل: Restaurant ها، Hotel ها و حتی دستورالعمل های رانندگی
- نمایش کاملا سه بعدی از تمامی نتایج
- قابلیت نمایش طبقه بندی شده ی پارک ها، مدارس، بیمارستان ها، فرودگاه ها و ...
- قابلیت شرح خطوط و زوایا
- قابلیت به اشتراک گذاری Annotation های مورد استفاده ی شما توسط معاوضه ی داده ای KML


موارد استفاده برای:
- طراحی یک مسیر (برای راحتی مسافرات ها)
- گرفتن اطلاعات از راه های زمینی ( اتومبیل رو )
- جست و جوی خانه یا آپارتمان
- جست و جو ، اکتشاف در مورد جهان
- یافتن یک مکان تجاری
- و...

محمد مهدی سوری بازدید : 222 یکشنبه 21 فروردین 1390 نظرات (0)

مدیریت ریموت ها با نرم افزار Devolutions Remote Desktop Manager v5.9.0.0


دسترسی از راه دور به سیستم های کامپیوتری یا همان عمل Remote Desktop یکی از موارد با اهمیت در میان مدیران شبکه های رایانه ای و همچنین مدیران وب سایت ها و وب مسترها محسوب می شود ؛ کسانی هستند که از ریموت دسکتاپ خود ویندوز استفاده می کنند اما افرادی هم هستند که ترجیح می دهند از نرم افزارهای دیگری که در این زمینه موجودند بهره ببرند ؛ سوئیچ کردن یا مدیریت چندین ارتباط برای مدیران حرفه ای امری بسیار مهم و کلیدی است و وجود یک نرم افزار مدیریتی در این زمینه که بتواند انواع نرم افزارهای ریموت دسکتاپ را پشتیبانی کتد نکته ای کلیدی است.
نرم افزار Devolutions Remote Desktop Manager می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد ؛ این ابزار که توانایی پشتیبانی از ابزارهایی همچون Microsoft Remote Desktop، Terminal Services، VNC، LogMeIn، Team Viewer، Ftp، SSH، Telnet، Dameware، X Window، VMware، Virtual PC، PC Anywhere، Hyper-V، Citrix، Radmin، Microsoft Remote Assistance و ... را دارد قادر است تا میان این ابزار ها هماهنگی خاصی را هم برقرار کند. این ابزار بسیار کم حجم که از محیط ساده کاربری هم بهره می برد به راحتی قابل استفاده خواهد بود.
این ابزار می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد و مطمئنا حرفه ای ها و آن ها که کارشان مدیریت سرورها از راه دور است می توانند به نرم افزار Remote Desktop Manager اطمینان کنند. نسخه جدید و کامل این ابزار را می توانید در ادامه مطلب مشاهده کرده و در صورت لزوم آن را دانلود نمائید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Devolutions Remote Desktop Manager v5.9.0.0 :
- حجم پائین و استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- امکان ریموت در سیستم های مختلف
- سازگاری با تقریبا تمامی نرم افزارهای رایج در این زمینه
- دسترسی سریعتر به ریموت ها
- امکان Import از سیستم های ریموتی به این نرم افزار
- امکان Export لیست ریموت ها به سیستم مورد علاقه
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 233 یکشنبه 21 فروردین 1390 نظرات (0)

افزایش و بهینه سازی سرعت اینترنت با Throttle


امروزه با پيشرفت تكنولوژي هاي نوين خطوط اينترنتي پرسرعت ماننند DSL ،ADS L،Cable ،ISDN و ... با وجود شركتهاي سازنده مختلف و ارائه مودم هاي گوناگون در بازار تنظيمات اينگونه از وسايل ارتباطي بسيار دشوار بوده و براي دسترسي و سرعت بيشتر به فضاي اينترنت مي بايستي به درستي تنظيمات اين گونه از وسايل را انجام داد تا علاوه بر كيفيت با افزايش سرعت بارگذاري صفحات وب در مرورگر اينترنتي شما باعث افزايش بهروري از پهناي باند شما گردد. يكي از متد هاي و تكنولوژي هاي مورد استفاده از نرم افزارهاي افزايش سرعت اينترنت تنظيمات كانكشنهاي شما بر روي حدااكثر و تنظيمات خاص شبكه مي باشد. اين عمل باعث مي شود كه يك كاربر بتواند با نهايت سرعت بسته به پهناي باند موجود در بستري سريعتر نسبت به ديگر ارتباط ها اقدام به گشت و گذار در دنياي گسترده و مجازي اينترنت نمايد. نرم افزار قدتمند Throttle كه ساخت شركت معروف PGWARE كه در زمينه بهينه سازي سيستم هاي رايانه اي فعاليت دارد. اين نرم افزار قدرتمند بهترين نرم افزار افزايش سرعت اينترنت در بازار مي باشد. و باعث تقويت سرعت اينترنت و همچنين كنترل سرعت ارسال و دريافت و فشرده كردن اطلاعات براي ارسال و دريافت سريعتر مي باشد. با نصب اين نرم افزار و انجام تنظيمات سرعت اتصال به اينترنت شما به صورت چشمگيري افزايش مي يابد و اجازه مي دهد شما با سرعت بيشتري در وب سايتهاي گشت و گذار نماييد و زمان لازم براي دريافت موزيك ها، فيلمها، بازيها و فايلهاي حجيم را كاهش دهيد. اين نرم افزار سازگاري كامل با خطوط اينترنت پر سرعت مانند DSL ،ADS L،Cable ،ISDN و... را دارد و باعث افزايش سرعت اتصال به اينترنت و همچنين بهبود ثبات ارتباط و اجتناب از قطع و مشكلات به وجود آمده براي اينترنت شما مي باشد. اين نرم افزار باعث تغييرات در رجيستري ويندوز و همچنين فايلهاي سيستمي و انجام تنظيمات پيشرفته در اتصال كانكشنهاي شما براي ارائه هرچه سريعتر خدمات دانلود، گشت و گذار در اينترنت، انجام سريعتر بازي هاي آنلاين رايانه اي و كنترل كامل بر روي پهناي باند اينترنت شما ميشود و باعث ميشود لذت استفاده از اينترنت را براي شما دوچندان سازد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Throttle v6.12.6.2010:
- تغييرات در ريجيستري و فايلهاي سيستمي ويندوز براي افزايش سرعت دريافت و ارسال
- تنظيم خودكار تنظيمات ويندوز و مودم شما براي اتصال سريعتر به اينترنت
- سازگار با آخرين نسخه هاي ويندوز از جمله 32 بيتي و 64 بيتي
- استفاده فوق العاده آسان از نرم افزار
- قابلت تنظيم خودكار مودم براي سازگار كردن هرچه بهتر با سيستم عامل
- سازگار با انواع مودهاي شماره گير، كابلي، ماهواره اي، موبايلي و ...
- قابليت افزايش سرعت انتقال و دريافت اطلاعات در شبكه هاي محلي
- انجام عمل بهینه سازی به صورت اتوماتیک
- سازگار با انواع پل های ارتباطی مانند Dial-up, DSL, ADSL, Cable, ISDN و...
- مناسب براي اجراي بهتر بازي هاي آنلاين
- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 216 یکشنبه 21 فروردین 1390 نظرات (0)

بهینه سازی اینترنت و بازی ها با نرم افزار PGWare GameBoost


دومین نرم افزاری که در زمینه بهینه سازی و اجرای بهتر بازی ها قرار است در این مطلب به شما کاربران معرفی کنیم بازهم محصولی از شرکت PGWARE است. نرم افزاری ساده اما قدرتمند که با اجرای تغییرات بسیار در بخش های مختلف سیستم سرعت اجرای بازی ها را تا حدود زیادی بهینه کرده و کمک می کند بازی ها در بهترین شرایط ممکن اجرا شود. GameBoost که نسخه ی جدید آن به تازگی عرضه شده به سادگی و با تغییرات مستقیم در رجیستری ویندوز و همچنین اعمال تغییرات برروی حافظه ها ، تغییرات گرافیکی ، انیمیشن های و طریقه نمایش آن ها سرعت اجرای بازی ها را بسیار افزایش می دهد.
این ابزار نه تنها برای اجرای بازی ها بلکه برای بهینه سازی کانکشن های اینترنتی به منظور افزایش سرعت اینترنت هم می تواند بسیار مفید واقع شود. GameBoost با استفاده از یک واسط کاربری دو حالته که هم به صورت ساده و هم به صورت پیشرفته طراحی شده و با استفاده از سرعت بالا در اجرا و بهینه سازی ها خیال کاربران را از این جهت هم راحت خواهد کرد که می توانند تنها با چند کلیک ساده اینترنت و بازی ها را بهینه کرده و با نهایت کارآیی به کار با سیستم رایانه ای خود بپردازند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار PGWare GameBoost v1.12.6.2010 :
- بهینه سازی کامل بازی ها و کانکشن های اینترنت
- اعمال تغییرات مستقیم در فایل های رجیستری ، افزایش سرعت حافظه ها و ...
- نمایش هرچه بهتر انیمیشن های موجود در بازی ها پس از بهینه سازی
- افزایش سرعت و کارکرد پردازنده و حافظه RAM
- نمایش دقیق اطلاعات سیستم
- تنظیم خودکار نمایش فریم ها در هر ثانیه
- حل مشکلاتی که در سر راه اجرای بازی ها وجود دارد.
- دو حالته ساده و پیشرفته برای واسط کاربری
- حجم پائین ، نصب سریع و سرعت بالا در اجرا
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ... 

محمد مهدی سوری بازدید : 223 یکشنبه 21 فروردین 1390 نظرات (0)

ذخیره سازی و نمايش فایل هاي FLV با GetFLV Pro

حتما پیش آمده در گشت و گذار در اینترنت از یک فایل فلش که به فرمت FLV است خوشتان آمده و دوست داشته اید که آن را بر روی سیستم خود دانلود و بارگذاری کرده باشید تا بتوانید به صورت آفلاین هم مشاهده نمائید. سایت هایی نظیرYoutube که شهرت زیادی میان کاربران دارد تقریبا تمامی فایل های تصویری آن با فرمت FLV می باشد. GetFLV Pro نام ابزاری است که به کاربر این قابلیت را می دهد  تا به سادگی خوردن یک لیوان آب فایل های FLV را از سایت ها استخراج کرده  و قابلیت تبدیل فرمت را هم به کاربر می دهد ضمن این که خود فایل را هم بدون هیچ گونه تغییری قادر است به نمایش درآورد. فرمت هایی که با این نرم افزار می توان FLV را به آن ها تبدیل نمود عبارتند از: AVI, MPEG, MP4, 3GP, MOV, WMV و البته بسیاری فرمت های دیگر. جالب است بدانید که می توان صداهای موجود در FLV را هم استخراج کرد و فقط یک فایل صوتی  ساخت. این ابزار به جز موارد بالا قادر به تعمیر فایل های FLV هم می باشد. بعضی اوقات پیش می آید که نمی توان نشانگر حرکتی در مدیا ها را جابه جا کرد . با استفاده از GetFLV این امر یعنی تعمیر هم امکان پذیر خواهد شد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار GetFLV Pro v8.9.5.9:
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- توانايي دانلود و پخش فایل ها با فرمت FLV
- دانلود آسان فایل ها و ویدیو کلیپ از سایت های معروف
- قابلیت تعمیر فایل های تصویری  FLV
- قابليت تبديل فايلهاي تصويري به فرمت FLV
- استخراج فرمتهاي صوتي و تبديل آن به MP3, WMA, WAV, AAC و ...
- قابلیت ذخیره سازی فايل هاي FLV به صورت فقط صوت
- تبدیل به فرمت های تصویری رایج مانند AVI ،MPEG ،MP4 ،3GP ،MOV ،WMV
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ... 

محمد مهدی سوری بازدید : 242 یکشنبه 21 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


امروزه با کشیده شدن اینترنت به خانه ها و منازل و نفوذ بیشتر آن در میان خانواده ها اکثر والدین با این مشکل رو به رو هستند که نمی خواهند فرزندان خود وارد اینترنت شوند و یا حداقل در زمان هایی خاص این محدودیت را برای فرزندان اعمال کنند. راه های گوناگونی وجود دارد که این محدودیت ها اعمال شود اما یکی از ساده ترین راه ها استفاده از نرم افزارها موجود در این زمینه است. Internet Lock نام نرم افزاری قدرتمند و مناسب برای این دسته از کاربرانی است که قصد دارند اینترنت را برای کاربران دیگری که از یک رایانه استفاده می کنند به نوعی قفل یا از دسترس خارج نمایند. این ابزار با داشتن انواعی از تنظیمات و اعمال انواع محدودیت ها انواع سایت های مختلف را از دسترس خارج کرده و یا حتی به طور کامل اینترنت را قفل می نماید. این نرم افزار که با انواع مرورگرها سازگاری داشته و می تواند با انواع پروتوکل هایی که برای برقراری اینترنت استفاده می شوند هماهنگی پیدا کند توانایی شناسایی و سازگاری با تمامی مدل های کانکشنی را هم دارد و به همین دلیل استفاده از تمامی قسمت های نرم افزار بسیار آسان خواهد شد. امکان زمان بندی قطع دسترسی به اینترنت هم از امکانات جالب این ابزار است ؛ Internet Lock که از واسط کاربری بسیاری ساده ای بهره می برد به سادگی قابل استفاده بوده و به همین دلیل والدین به راحتی می توانند از این بزار استفاده کنند. این ابزار همچنین از حجم بسیار مناسبی هم بهره می برد که ارزش دانلود این ابزار را افزایش می دهد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Internet Lock v5.3.0 :
- سازگار با انواع مرورگرها و نرم افزار رایج اینترنتی
- امکان از دسترس خارج نمودن سایت ها و اینترنت
- امکان زمان بندی عملکردها
- ایمن سازی و از دسترس خارج کردن با قرار دادن پسورد
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- عدم نفوذ پذیری نرم افزار
- سازگاری با انواع پروتوکل ها و امکان محدود کردن نرم افزار از طریق پورت ها
- هماهنگی با انواع کانکشن ها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 233 یکشنبه 21 فروردین 1390 نظرات (0)

دانلود Simple Internet Meter  نمایش دقیق پهنای باند


گاهی لازم است ما بدانیم پهنای باندی که در اینترنت استفاده می کنیم به صورت حقیقی چقدر است ، یعنی در هر لحظه نوسان سرعت به چه میزان است ؛ تغییرات سرعت بسیار مهم است چرا که گاهی سرعت آنقدر کاهش می یابد که به هیچ وجه نمی توان به صورت معمول به آن ها پی برد که در حال حاظر میزان دریافت و ارسال به چه میزان است. Simple Internet Meter ابزاریست برای نمایش همین اطلاعات به ظاهر ساده که گاهی می توان بسیار مهم باشد. این ابزار که تمامی اطلاعات را به نمایش در می آورد کمک می کند تا کاربر بداند زمانی که اینترنت وصل بوده و کاربر هم به اصطلاح کاری انجام نمی دهد کدامیک یک از ابزارها به صورت دائمی پهنای باند را مصرف می کنند. گاهی سیستم ویروسی بوده و به صورت معمولی نمی توان به آن ها پی برد.
مانیتورینگ لحظه به لحظه به صورت گراف هم برای ارسال و هم برای دریافت ، مانیتورینگ ارسال و دریافت ها در شبکه های محلی ، نمایش پورت ها و میزان مصرفی از هر پورت ، امکان جداسازی کارت های شبکه و انواع مدل های اتصالی به اینترنت ، قابلیت تهیه گزارش از ارسال و دریافت ها در مدت زمان خاص و مهم ترین مورد استفاده بسیار آسان از نرم افزار از جمله مهم ترین قابلیت هایی هستند که در نسخه ی جدید نرم افزار Simple Internet Meter دیده می شوند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Simple Internet Meter v2.2.9 :
- مانیتورینگ ترافیک اینترنت
- مانیتورینگ ترافیک ارتباطات شبکه ای
- مانیتورینگ بازه ای برای هر پورت
- امکان تهیه گزارش در مدت زمان خاص از تغییرات پهنای باند
- چک کردن پهنای باند حقیقی با سیستم ISP
- مخفی شدن نرم افزار در System Tray برای انجام کارها
- عدم کاهش کارآیی سیستم
- نمایش به صورت گرافی دقیق از اطلاعات
- امکان تعمیر و نمایش اطلاعات مربوط به کارت شبکه
- نمایش اطلاعات مربوط به استفاده هر نرم افزار از پهنای باند
- ریست نرم افزار به صورت اتوماتیک در زمان های تعیین شده
- هشدار نرم افزار به صورت زنگ در زمان گذشتن از میزان پهنای باند تعیین شده
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 215 یکشنبه 21 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


امروزه حتی افراد کم سن و سال هم قادرند علاوه بر این که رایانه ها را خوب می شناسند با نرم افزارهای اینترنتی هم کار کنند ؛ سایت های مختلف را بگردند و یا به ارتباط با دوستان خود در محیط های مختلف بپردازند. یکی از این محیط ها که بسیار هم رایج است ارتباط از طریق مسنجر است که همان چت کردم نام دارد. چت کردن یکی از ساده ترین پل های ارتباطی است که کاربران می توانند با دوستان خود ارتباط برقرار کنند ، ارتباط از طریق ارسال متن ، از طریق صوت و همچنین از طریق تصویری رایج ترین نوع ارتباطات آنلاین است. کاربرانی که Webcam دارند سعی می کنند به صورت آنلاین تصاویر یکدیگر را ببیند اما کاربرانی که Webcam ندارند هم می توانند با استفاده از نرم افزارهای خاص به جای تصویر خود فیلم هایی را ارسال کنند.
AV Webcam Morpher نام نرم افزاری است که کاربران به کمک آن قادر خواهند بود تا با استفاده از تصاویر جعلی به جای تصویر خود در هنگام ارسال تصاویر دوربین های اینترنتی طرف مقابل را دچار سردرگمی نمایند. این نرم افزار از امکانات متعددی در این زمینه برخوردار است از جمله کاربران در این نرم افزار قادر به اعمال تغییرات بر روی صدای خود نیز می باشند . این تغییر تصاویر و صدا به شکلی انجام می گیرد که طرف شنونده نمی تواند تشخیص دهد صداها دچار تغییر شده اند و همچنین تصاویر ارسالی هم یک فیلم است نه تصاویر آنلاین . وجود افکت های مختلف به همراه نمونه های مختلف آماده هم جز دیگر خصوصیات نرم افزار AV Webcam Morpher محسوب می شود.


قابلیت های کلیدی نرم افزار AV Webcam Morpher Pro v2.0.41 :
- قابلیت ارسال تصاویر جعلی در ارتباطات تصویری
- توانای اعمال تغییرات بر روی صدا در هنگام ارتباطات صوتی
- قابلیت قرار دادن افکت های مختلف و خنده دار بر روی تصاویر ارسالی در WebCam
- قابلیت استفاده از تصاویر موجود در کتابخانه نرم افزار
- ساخت یک درایور مجازی برای WebCam
- امکان تغییر پس زمینه تصاویر به صورت نامحدود
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 237 یکشنبه 21 فروردین 1390 نظرات (0)

 

منبع : www.AsanDownload.com


امروزه با پيشرفت تكنولوژي ها ابزارهاي متفاوتي به بازارها عرضه مي شوند كه هريك كارآيي هاي زيادي دارند. WebCam ها نمونه ي بارزي از اين ابزارها هستند كه مي توان با استفاده از آن ها و به صورت آنلاين تصاوير را به صورت فيلم رد و بدل نمود. ارتباط تصويري اولين و مهم ترين خصوصيتي است كه يك وبكم در اختيار كاربران قرار مي دهد و به همين دليل هم بسياري از كاربران از آن ها به عنوان يك دوربين قدرتمند براي براي ارتباط هاي تصويري استفاده مي كنند. اين ابزار به ظاهر ساده تا جايي پيش رفته كه تقريبا تمامي لپ تاپ هايي كه امروزه عرضه مي شوند يكي از آن ها را بالاي صفحه نمايشگر خود جاي داده اند. اما قصد ما از اين مقدمه چيني ها معرفي نرم افزاري است كه با استفاده از آن مي توان كار مديريت هرچه بهتر يك وبكم را انجام داد. Cyberlink YouCam نام نرم افزاريست كه توانايي برقراري ارتباط با وبكم ها را دارا بوده و به وسيله اين ارتباط كاربر مي تواند به سادگي كارهاي متعددي از جمله دادن افكت هاي مختلف در هنگام ارتباط هاي تصويري يا ضبط همزمان وبكم اشاره نمود. اين ابزار قدرتمند كه انواع مختلفي از افكت ها را در زمينه هاي مختلف در خود جاي داده ضبط با كيفيت HD را فراهم مي كند ؛ ضبط تصاوير يكي از مهم ترين خصوصياتي است كه اكثر كاربران به دنبال آن هستند و اين ابزار هم اين قابليت را به كاربران هديه مي دهد البته ضبط تصاوير هم به صورت ساده و هم به صورت افكت دار ممكن خواهد بود. Cyberlink YouCam كه سازگاري خاصي هم با Yahoo Messenger  دارد قابليت سازگاري با سايت هايي نظير Youtube را هم دارا است. پشتيباني از صفحه نمايشگر هاي لمسي يكي از خصوصيت هايي است كه امروزه در اين چنين نرم افزارهايي به وضوح مشاهده مي شود. هزاران افكت در DirectorZone.com در اختيار كاربران قرار داده شده كه به دلخواه و به صورت كاملا رايگان آن ها را دريافت نموده و استفاده نمايند.

 


قابليت هاي كليدي نرم افزار CyberLink YouCam v4.0.820.12590 Deluxe :
- امكان برقراري ارتباط آنلاين
- وجود افكت هاي مختلف در نرم افزار
- قابليت ذخيره سازي و ضبط تصاوير وبكم
- سازگاري كامل با ياهو مسنجر
- امكان دريافت هزاران افكت از DirectorZone.com
- استفاده از تكنولوژي هاي مختلف در شناسايي تصاوير
- نهايت كيفيت در ذخيره سازي
- نهايت امنيت در نرم افزار براي ندادن مجوز به تماشاي وب كم
- سازگار با انواع صفحه نمايشگر هاي لمسي
- سازگار با انواع وب كم ها
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ... 

محمد مهدی سوری بازدید : 209 یکشنبه 21 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com



NetWorx نرم افزاری برای ثبت و نمایش میزان پهنا باند مصرفی، این نرم افزار با زیر نظر گرفتن تمام ترافیک های ورودی و خروجی به کامپیوتر قادر است میزان پهنا باند مصرفی را به صورت لحظه ای و یکجا گزارش دهد. این نرم افزار همچنین از تمام روش های اتصال به اینترنت پشتیبانی می کند. این نرم افزار همچنین دارای سیستم هشدار دهنده پیشرفته ای می باشد که در هنگام رسیدن به شرایط خاصی که توسط کاربران تعریف می شود. توانایی انجام عملیات های خاصی مانند فرستادن ایمیل، نواختن آهنگ، خاموش کردن سیستم و ... را دارا می باشد. نرم افزار کنترل ارسال و دریافت اطلاعات، نرم افزاری است کاربردی و رایگان در جهت کنترل میزان ارسال (Upload) و دریافت (Download) اطلاعات در اینترنت یا شبکه های محلی. این نرم افزار گزارشات روزانه، هفتگی، ماهانه و همچنین در بازه های زمانی خاص را از میزان ارسال و دریافت اطلاعات برای شما آماده می کند. در صورتی که از سرویس های اینترنت پر سرعت ADSL استفاده می کنید، این نرم افزار کمک زیادی در خصوص کنترل پهنای باند استفاده شده شما از اینترنت می کند. هشدار های نرم افزار به شما این کمک را خواهد کرد که جهت استفاده از پهنای باند خود برنامه ریزی دقیقی داشته باشید. همچنین می توانید از اتصال ها و یا ارسال و دریافت های ناخواسته با خبر شوید و آنها را کنترل کنید. می توانید نرم افزار را تنظیم کنید تا قبل از اتمام قرارداد ADSL، شما را مطلع سازد. همچنین با استفاده از تنظیمات نرم افزار، می توانید آن را به صورتی که می پسندید سفارشی کنید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار NetWorx v5.1.4:
- قابليت برنامه ريزي و كنتر آپلود و دانلود فايلها
- قابليت مشاهده اتصالات و موارد استفاده كننده اينترنت شما با دستور netstat
- قابليت برنامه ريزي براي استفاده كاربر از اينترنت و قطع خودكار
- سرعت شمار برای اندازه گیری دقیق دانلودها و گزارش سرعت متوسط
- قابليت نمايش ريز مصرف روزانه، هفتگي، ماهيانه،‌ساليانه
- ارائه گزارش از ساعت و تاریخ اتصال به شبکه در هر روز
- دارای ابزار نمایش مصرف در هنگام استفاده از اینرنت به صورت نموداری
- تشخیص فعالیت های شبکه ای مشکوک در کامپیوتر شما
- انجام تست شبکه ساده مانند پینگ و ردیابی مسیر
- تست و كنترل سرعت اینترنت کانکشن
- تشخیص فعالیت های شبکه ای مشکوک در کامپیوتر شما
- هر گونه ارسال و دریافت اطلاعاتی را ثبت می کند
- قابلیت تهیه گزارش بر روی نمایشگر و یا به صورت HTML, Excel, ,...
- قابلیت stopwatch برای ثبت دقیق میزان ارسال و دریافت اطلاعات بین یک بازه زمانی
- سازگاری با تمام اتصال های Dial-Up, Cable, ADSL, Ethernet
- قابلیت برنامه ریزی جهت هشدار خودکار
- قابلیت برنامه ریزی جهت قطع اتصال خودکار
- قابلیت مدیریت قرارداد ADSL
- محاسبه دقيق ميزان ارسال و دريافت اطلاعات
- نمايش نرم افزار هاي در حال استفاده از اينترنت
- واسط کاربری ساده و پشتياباني از زبان شيرين فارسي
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و...

محمد مهدی سوری بازدید : 221 یکشنبه 21 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com 



مطمئنا حرفه ای های رایانه و اصولا افرادی که با شبکه های رایانه ای و همچنین مهندسان شبکه با ارتباط از راه دور به طرق مختلف آشنایی دارند. اصطلاح ریموت شاید در جاهای مختلف به کار برده شود، یکی از جاهایی که ممکن است زیاد از آن استفاده گردد در ارتباط میان یک سیستم مقصد و یک سیستم مبدا باشد. به اصطلاح Server و Remote دو سیستمی رایانه ای هستند که می توان از طریق یکی از ارتباط ها از سیستم Remote به رایانه Server متصل شده و تمامی اجزای نرم افزاری آن را در اختیار گرفت. این تعریفی بسیار ساده از نوعی ارتباط میان دو سیستم رایانه ای می باشد که ممکن از از هر طریقی چه اینترنت پر سرعت، چه خطوط تلفن و حتی شبکه های رایانه ای هم صورت گیرد. در این نوع ارتباط که گاهی اوقات اهمیتی صدچندان برای بعضی از افراد پیدا می کند سرعت، فاصله و داشتن یک سری امکانات نظیر IP Valid برای ارتباط از طریق اینترنت پرسرعت ADSL و یا Wireless امری ضروری است. این امر که بسیاری از افراد قادرند از ایران، سیستم رایانه ای خود در کشور هایی نظیر آمریکا، چین و ... را کنترل کنند، بی شک انکار ناپذیر است. این افراد با داشتن همین قابلیت ریموت کردن می توانند تمامی سیستم نرم افزاری یک رایانه را در هزاران کیلومتر دورتر در اختیار خود در آورند. اما نوع ارتباط بسیار مهم است ، سرعت اهمیتی بالا دارد. نیاز به یک سری امکانات امری حیاتی است. Remote Desktop یک قابلیت بسیار جالب و البته کارآمد در تمامی نسخه های ویندوز است. این قابلیت به کاربران امکان می دهد تا با سرعت های مختلف دو سیستم رایانه ای را به یکدیگر متصل کرده و به راحتی سیستم مقصد را کنترل کنند. مهم ترین ایرادی که برای این نوع ارتباط وجود دارد لزوم استفاده از IP مجزا برای سیستم مقصد است. هرچند Remote Desktop بسیار محبوب است اما هزینه ی داشتن یک IP مجزا برای یک فرد معمولی صرفه اقتصادی نخواهد داشت. تنها برای مدیران و مهندسان شبکه است که این نوع نرم افزار را می توانند مورد استفاده قرار دهند. شرکت های متعددی هستند که برای رفاه حال کاربران نرم افزارهای مختلفی را عرضه نموده اند تا به این نوع ارتباط از راه دور کمک کنند. اما بازهم مهم ترین مشکل سرراه کاربران است و آن هم IP مجزا و شخصی برای سیستم رایانه ای مقصد است. البته نه این که ارتباط خطوط تلفن یا شبکه این امکان را احتیاج داشته باشد، بلکه بحث پیرامون ارتباط از راه دور است. در شبکه های رایانه ای که تعداد رایانه ها هرچقدر هم که زیاد باشد بازهم در کنار هم و در محیطی نزدیک قرار می گیرند. خطوط تلفن هم که تقریبا هیچ کجا از آن ها استفاده نمی شود چون با سرعت پائین نمی توان مدیریتی قدرتمند را اعمال نمود. تمام بحث به خطوط ADSL و  به طور کلی اینترنت معطوف است. شاید نام Teamviewer را شنیده باشید. این نرم افزار امکان بسیار جالبی دارد که شاید برای اولین بار باشد که چنین قابلیتی در نرم افزاری گنجانده می شود و البته شاید اصلا این قابلیت در انحصار شرکت سازنده باشد. این نرم افزار به جای این که از IP برای ارتباط استفاده کند ، از یک اعدادی شبیه به IP استفاده می کند که IP نیست اما ID شخصی رایانه در این نرم افزار است. این آیدی مادامی که نرم افزار برروی سیستم نصب باشد و یا سیستم عامل به هردلیلی پاک نشود ثابت خواهد بود. بدین ترتیب مهم ترین مشکل در ارتباط که نیاز به IP Valid بود برطرف می شود و همان آیدی برای سیستم مقصد مادامی که سیستم عامل پابرجاست حکم IP مجزا را داراست. این گونه نرم افزارها باید از لحاظ امنیت هم در شرایط بسیار کاملی قرار داشته باشند و به این صورت نیست که به همین سادگی ارتباط برقرار شود. در مورد Teamviewer در سایت سازنده علاوه بر اخذ مدارک مهم برای امنیت ، گواهی ISO 9001:2000 هم به این نرم افزار بسیار کارآمد داده شده است. پس از لحاظ امنیت هم هیچ گونه مشکلی برای کاربر پیش نخواهد آمد، امنیت نرم افزار با پسورد 4 رقمی تامین می شود. پسوردی که در هربار باز و بسته شدن نرم افزار تغییر خواهد کرد و البته این تغییر به صورت کاملا تصادفی خواهد بود. از نظر سرعت برقراری، حتی افرادی که با ارتباط Dialup  هم به دنیای اینترنت قدم می گذارند می توانند به راحتی از این نرم افزار بهره ببرند. استفاده از نرم افزار فوق العاده آسان و انجام تنظیمات آن هم بسیار ساده است. بیش از 15 میلیون نفر کاربر ثبت شده و البته تعداد زیادی هم کاربر ثبت نشده دلیل بر موفقیت فوق العاده بالای این نرم افزار بوده و خواهد بود. قابلیت هایی نظیر چت، ارسال و دریافت فایل، مدیریت کامل برروی سرور و البته قابلیت محدود سازی این مدیریت ، سازگاری با هرنوع دیوار آتشی، قابلیت ارتباط با دونوع VPN و Remote presentation و البته حالت پیش فرض نرم افزار ، قابلیت اجرای نرم افزار بدون نصب و ... همگی قابلیت هایی هستند که در استفاده از این ابزار کاربر به آن ها دسترسی خواهد داشت. در توضیحات تکمیلی هم این نرم افزار به چند مدل عرضه می شود. از نسخه رایگان تا نسخه ای که با قیمت 1399 دلار عرضه می شود. نسخه ای که ما برای دریافت شما کاربران قرار داده ایم نسخه کامل خواهد بود. برای این که نسخه ی رایگان را دریافت نمائید می توانید از سایت سازنده با ثبت نام نسخه رایگان را دانلود نمائید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار TeamViewer Premium v5.1.9290:
- محیط بسیار ساده نرم افزار
- امنیت بسیار بالا در استفاده از نرم افزار
- سرعت بالا و سازگاری با انواع ارتباط ها
- عدم نیاز به IP مجزا
- آیدی خصوصی برای هر رایانه
- تعویض پسورد ها با هربار باز و بسته شدن
- تصادفی بودن پسورد ها
- مدیریت کامل برروی سرور
- قابلیت محدود سازی ریموت
- قابلیت تغییر تنظیمات براساس سرعت
- قابلیت ارسال و دریافت فایل میان دو سیستم
- چت کردن دو سیستم سرور و ریموت
- بهینه شدن اجرای کارها براساس سرعت به صورت اتوماتیک
- استفاده از نرم افزار بدون نیاز به نصب
- سازگار با تمام دیوار های آتش
- قابلیت استفاده از VPN و Remote presentation
- حجم پائین و سرعت بالا در نصب و اجرا
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ... 

محمد مهدی سوری بازدید : 271 شنبه 20 فروردین 1390 نظرات (1)

منبع : www.AsanDownload.com


امروزه رد پاهای اینترنتی که حاصل گشت و گذارهای مختلف در اینترنت است می تواند در مواردی دردسر ساز باشد و تا حدود هم برروی امنیت تاثیر گذار است که با حذف این رد پاهای اینترنتی می توان علاوه بر امنیت بالاتر می توان از دسترسی دیگران به همین اطلاعات به ظاهر ساده هم جلوگیری کرد. Privacy Eraser Pro یکی از نرم افزارهائیست که برای حذف همین اطلاعات و ردپاهای اینترنتی یا همان History ها طراحی شده است. البته این ردپاها نه فقط به History بلکه Cache ، انواع کوکی ها ، پسوردهای ذخیره شده و ... مربوط خواهد شد. از امکانات جالب این نرم افزار می توان به تنظیماتی اشاره کرد که به واسطه آن ها کاربر می تواند تمامی مواردی که در ویندوز به صورت پیشفرض تعریف شده اند را تغییر دهد ؛ برای مثال آدرس Temp را تغییر دهد یا نرم افزار را طوری تنظیم کند که پس از مدت زمان دلخواهی تمامی ردپاها به صورت خودکار حذف شوند.
سازگاری با مرورگرهای مختلف از جمله مرورگر بسیار رایج IE ، امکان حذف و پاکسازی Recycle Bin ، حذف اسناد گشوده شده ، امکان پاکسازی آخرین فایل های چند رسانه ای اجرا شده ، قابلیت پاکسازی فایل های اضافی از روی هارد دیسک و موارد بسیار دیگر از جمله دیگر خصوصیاتی هستند که در Privacy Eraser Pro به چشم می خورند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Privacy Eraser Pro v8.25 :
- واسط کاربری ساده
- سهولت در استفاده از نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- امکان پاکسازی فایل های اضافی هارددیسک
- قابلیت حذف آخرین فایل های اجرا شده در بخش سندها ، فایل های چند رسانه ای و ...
- امکان حذف تمامی ردپاهای اینترنتی
- امکان سازگاری با انواع مرورگرها
- قابلیت تغییر انواع تنظیمات پیشفرض ویندوز
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 347 شنبه 20 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


مشكل شلوغ بودن خطوط و عدم اتصال به اينترنت مشكلي است كه اكثر كاربران به آن دچار هستند.امروزه اگر چه با وجود خطوط پر سرعت  اينترنت نياز به اتصالهاي Dial Up كاهش پيدا كرده ولي در بسياري از نقاط نيز افرادي هستند كه همچنان از اين خطوط كم سرعت استفاده مي كنند.اين برنامه نه براي آنها بلكه براي بسياري از كاربران كه قصد مديرت اتصالهاي خود به اينترنت را دارند يك مشكل گشاي بسيار خوب است.اشغالي شديد خطوط ISPها و دائما شماره عوض كردن از سوي كاربران جهت اتصال يك كار بسيار عذاب آور و خسته كننده است كه در نتيجه نيز باعث مي شود تا كاربر از فكر اتصال بيرون بيايد و بي خيال Connect شود. با وجود نرم افزارهاي مديريت دانلود كه بسيار مجهز و قدرتمندهم هستند شايد اين تصور پيش آيد كه چه نيازي به اين برنامه بسيار كوچك و كم حجم و در عين حال مشكل گشا و بسيار كاربردي است كه ما آن را در ادامه براي شما شرح خواهيم داد. ! نرم افزار Advanced Dialer برنامه ای خوب برای اتصال به اينترنت هستش که قابليت شماره گيری سريع رو داره و در صورت اشغال بودن شماره را تغيير ميدهد و آنقدر شماره ها را عوض ميکند و شماره گيری را ادامه ميدهد که سر انجام  به يکی از شماره ها متصل بشود واگر خط به هر دليلی ناگهان قطع شود مجددا نسبت به برقراري ارتباط اقدام مي كند.شما مي توانيد برنامه را بگونه اي تنظيم كنيد كه هر گاه هر كدام از برنامه هاي شما نياز به اتصال داشت فورا سيستم شما را به اينترنت وصل كند. اين قابليت را مي توان در بازه هاي مختلف و به صورت ساعتي،روزانه،هفتگي و يا ماهانه تنظيم نمائيد.يك قابليت جالب ديگر اين نرم افزار اينه كه ميتوانيد حساب پولي ميزان مصرف خود را داشته باشيد! در اين حالت شما فقط بايد هزينه ي اتصال و اكانت خود را براي سيستم تعريف كنيد. شما با Advanced Dialer ميتونين برنامه ريزی کنيند که در فلان روز و فلان ساعت سيستم به اينترنت وصل بشه و برنامه ي مورد نظر شما را اجرا كند. مثلا پس از اتصال برنامه مديريت دانلود ويا مديريت ايميل شما را اجراكنيد و پس از پايان كار نيز آنها را ببند و اتصال را براي شما قطع كند.در خلاصه كلام شما مي توانيد با استفاده از اين برنامه كوچك و كم حجم ولي پركار سيستم خود را به يك رباط كاملا هوشمند تبديل كنيد تا بدون حظور شما كارهايتان را انجام بدهد.اين برنامه ميتونه در Systray ويندوز قرار بگيره و با يک کليک ساده محيط ساده و کوچك و آسان و کم حجمش بالا بياد. برای جلوگيری از استفاده ی غير قانونی از برنامه هم ميتونيد برای آن رمز بگذاريد. توانايی خوبی هم در کمک به دقت ساعت کامپيوتر داره که اون رو با ساعت اتمی بين المللی موسسه ملی استاندارد و فن آوری يا همون NIST هماهنگ ميکنه و به شما توانايی تبديل ساعت های مختلف زمانی کشور ها را ميدهد!! گزارش کلی و آماری اتصال به اينترنت را هم برايتان تهيه مي كند تا مثلا آخر ماه و يا آخر سال  به صورت نمودار آماری ببينيد که در چه روزی از ماه يا از سال بيشترين زمان اتصال را داشته ايد و يا در چه روزهایي کارکرد شما بيشتر ميشود. اين برنامه ي بسيار مفيد را به شما دوستان توصيه مي كنيم و اميدواريم تا بسياري از مشكلات شما را حل كند.مشكلاتي كه شايد براي رفعشان نياز به حضور شما و وقت گذاري براي آنها نباشد.

قابليتهاي كليدي نرم افزار Advanced Dialer v2.5 :
- شماره گيري و اتصال سريع به اينترنت
- امكان تعريف شماره هاي متعدد جهت اتصال
- اتصال و قطع اتصال بر اساس زمانبندي تعيين شده
- امكان اجراي برنامه هاي مختلف همزمان با اتصال به اينترنت
- امكان شماره گيري مجدد پس از قطع اتصال به هر دليلي
- امكان محاسبه پولي ميزان اتصال به اينترنت
- امكان تنظيم ساعت با ساعت اتمي بين المللي
- ارائه گزارش از اتصالهاي انجام شده
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 326 شنبه 20 فروردین 1390 نظرات (1)

منبع : www.AsanDownload.com


نرم افزار کنترل ارسال و دریافت اطلاعات، نرم افزاری است کاربردی و رایگان در جهت کنترل میزان ارسال (Upload) و دریافت (Download) اطلاعات در اینترنت یا شبکه های محلی. این نرم افزار گزارشات روزانه، هفتگی، ماهانه و همچنین در بازه های زمانی خاص را از میزان ارسال و دریافت اطلاعات برای شما آماده می کند. در صورتی که از سرویس های اینترنت پر سرعت ADSL استفاده می کنید، این نرم افزار کمک زیادی در خصوص کنترل پهنای باند استفاده شده شما از اینترنت می کند. هشدار های نرم افزار به شما این کمک را خواهد کرد که جهت استفاده از پهنای باند خود برنامه ریزی دقیقی داشته باشید. همچنین می توانید از اتصال ها و یا ارسال و دریافت های ناخواسته با خبر شوید و آنها را کنترل کنید. می توانید نرم افزار را تنظیم کنید تا قبل از اتمام قرارداد ADSL، شما را مطلع سازد. همچنین با استفاده از تنظیمات نرم افزار، می توانید آن را به صورتی که می پسندید سفارشی کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار کنترل ارسال و دریافت اطلاعات سحر:
- شما را از تغییرات در اتصال های جدید با خبر میسازد
- هر گونه ارسال و دریافت اطلاعاتی را ثبت می کند
- سازگاری کامل با سیستم عامل های XP و Vista و Seven
- قابلیت تهیه گزارش بر روی نمایشگر و یا به صورت HTML, Excel, PDF,...
- قابلیت stopwatch برای ثبت دقیق میزان ارسال و دریافت اطلاعات بین یک بازه زمانی
- واسط کاربری ساده و کاملا فارسی
- سازگاری با تمام اتصال های Dial-Up, Cable, ADSL, Ethernet
- قابلیت برنامه ریزی جهت هشدار خودکار
- قابلیت برنامه ریزی جهت قطع اتصال خودکار
- قابلیت مدیریت قرارداد ADSL
- عدم تداخل با نرم افزار های دیگر
- محاسبه دقيق ميزان ارسال و دريافت اطلاعات
- نمايش نرم افزار هاي در حال استفاده از اينترنت
- و...

محمد مهدی سوری بازدید : 282 شنبه 20 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


ساخت و طراحي سوالات آنلاين يكي از جالب ترين تكنولوژي هايي است كه در اين چند ساله اخير بسيار مورد استفاده قرار گرفته و در بسياري از موارد نظير دانشگاه ها و موسسات آموزشي و حتي در برخي مدارس هم از اين ترفند براي بالا بردن سطح آگاهي افراد استفاده مي كنند. براي اين كه بتوان از اين آزمون ها استفاده كرد مي بايست از ابزارهاي خاصي بهره برد. براي مثال نرم افزاري كه بتوان با استفاده از آن سوالات را طرح و در ميان پاسخ دهندگان به اشتراك گذاشت ؛ براي نمونه در اين زمينه كه نرم افزارهاي متعددي وجود دارد مي توان به ابزاري به نام Wondershare QuizCreator اشاره نمود كه با توجه به امكاناتي كه دارد مي تواند كاربران را براي برگزاري اين چنين امتحاناتي ياري دهد.
ساخت امتحانات آنلاين به صورت چند رسانه اي و فلش ، استفاده از طرح ها و پوسته هاي مختلف در طراحي سوالات تنها با چند كليك ساده به همراه امكان سازگاري با پايگاه هاي اطلاعاتي مختلف و يا نرم افزارهايي نظير Excel و Word‌ از مهم ترين خصوصيات Wondershare QuizCreator به شمار مي رود. آمارگير دقيق از نمرات و نمايش آمارها به شكل كامل و حرفه اي از خصوصياتي است كه در نتيجه گرفتن از اين امتحانات نقش مهمي را ايفا مي كند. ساخت مدل هاي مختلف از امتحانات به شكل هاي چند جوابي با طرح ها و شكل هاي مختلف و همچنين استفاده بسيار آسان از نرم افزار بدون آموختن آموزش خاص از مهم ترين قابليت هايي است كه در اين ابزار به چشم مي خورد.
قابليت قرار دادن تمامي اشكال و Symbol  ها و همچنين نماد هاي رياضي خصوصيتي است كه در استفاده از اين ابزار بدان توجه ويژه اي مي شود چرا كه بسياري از دروس به همين نمادها نياز مبرم دارند. قابليت جالب ديگري هم در اين نسخه اضافه شده كه باعث خواهد شد تا كاربران بتوانند سوالات را به صورت صدا بشوند. امنيت بالا در ارائه سوالات با قرار دادن نام هاي كاربري و رمز هاي عبور تضمين خواهد شد ؛ قرار دادن زمان براي پاسخگويي به سوالات هم يكي ديگر از خصوصياتي است كه در برگزاري اين چنين امتحاناتي بسيار مهم خواهد بود.


قابليت هاي كليدي نرم افزار Wondershare QuizCreator v3.2.0.15 :
- استفاده آسان از نرم افزار
- امنيت بالا در نرم افزار
- امكان طرح سوالات به شكل هاي مختلف
- ساخت سوالات به صورت چند رسانه اي و فلش
- سيستم آمارگيري بسيار دقيق نرم افزار
- امكان محدود نمودن زمان برگزاري امتحان
- تعريف كاربران خاص در امتحانات
- استفاده از نماد ها و اشكال در ارائه سوالات
- سازگاري با نرم افزارهايي نظير Word و Excel و ...
- ساخت صفحات آموزشي در كنار امتحانات
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 225 شنبه 20 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


گاهي لازم است كه بدانيم بيشتر در كجا از اينترنت استفاده كرده ايم يا اين كه چه قسمت از عملكرد روزانه ما بيشترين پهناي باند را مصرف مي كند ؛ مديريت پهناي باند براي بسياري از كاربران اهميت ويژه اي دارد ، اين نه تنها در مورد كاربران خانگي بلكه بيشتر در مورد مديران شبكه ها و همچنين مدير يك اداره يا شركت هم صدق مي كند چرا كه وي براي مديريت صحيح كارمندان بايد ميزان پهناي باندي كه اين كارمندان در طول عملكرد روزانه خود مصرف مي كنند را زير نظر بگيرد تا بتواند مديريت كاملي برروي اينترنت و پهناي باند مصرفي داشته باشد. در ويندوز چنين قابليتي گنجانده نشده اما مي توان با نصب نرم افزارهايي ساده اين كار را انجام داد.
Internet Access Monitor يك نرم افزار كامل و غني از امكاناتي است كه مديران را براي مشاهده ريز عملكردها و پهناي باند مصرفي ياري مي دهد. اين نرم افزار طوري طراحي شده كه ميزان پهناي باندي كه در لحظه و به صورت پكيج هاي اطلاعاتي ارسال يا دريافت مي شوند را به صورت يك Log كامل ذخيره مي كند تا مدير بتواند عملكرد كاربران را براي دانلود ها و آپلود ها زير نظر داشته باشد.
عدم نياز به آشنايي اوليه با نرم افزار باعث شده كه هر كاربري بتولند به سادگي خواسته هاي خود را در Internet Access Monitor مشاهده نمايد. اين ابزار كم حجم از واسط كاربري ساده اي هم بهره مي برد كه به سهولت در استفاده از نرم افزار كمك زيادي مي كند. امكان زمان بندي نرم افزار براي بدست آوردن آمار و گزارشات از زمان هاي خاص تعيين شده نكته مهمي است كه براي مديران ادارات اهميت زيادي پيدا مي كند و نكته آخر هم اين نرم افزار با اكثر ابزارهاي سرور ها و پرو كسي سرورها سازگاري كاملي دارد.


قابليت هاي كليدي نرم افزار Internet Access Monitor v3.2 :
- قابليت زمان بندي نرم افزار براي تهيه گزارش
- نمايش لحظه به لحظه آخرين تغييرات در پهناي باند
- نمايش آخرين دريافت ها و ارسال ها در اينترنت
- قابليت استفاده در شبكه براي مديريت پهناي باند كلاينت ها
- نمايش آخرين فايل هاي دريافت شده
- استفاده بسيار آسان از نرم افزار
- سازگاري كامل با انواع پرو كسي سرورها
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 187 شنبه 20 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


مديريت يك وب كم مستلزم استفاده از نرم افزاريست كه بتواند ارتباط نرم افزاري و سخت افزاري را به خوبي برقرار كرده و امكانات جانبي ديگري هم به كاربران ارائه دهد. ابزارهاي متعددي در اين زمينه وجود دارند كه هريك بسته به نياز كاربران خدماتي ارائه مي دهند ؛ هرچند اكثر نرم افزارهايي كه قابليت برقراري ارتباط به وبكم ها را دارند تا حدودي هم امكان مديريت آن را فراهم مي كنند اما براي نمونه نرم افزاري به نام WebcamMax ابزاريست كه در كنار مديريت افكت هاي بسيار زيبايي را هم در كنار تصاوير وب كم قرار مي دهد كه به جذابيت كار كمك زيادي مي كند. قابليت ساخت وبكم مجازي در اين نرم افزار يكي از مهم ترين خصوصيات اين ابزار است ؛ يعني حتي اگر كاربري به صورت سخت افزار هم يك وبكم نداشته باشد مي تواند از تصاوير مجازي به عنوان تصاوير خروجي وبكم استفاده كند. قراردادن افكت هاي مختلف در كنار تصاوير خروجي از وبكم يكي ديگر از خصوصياتي است كه اهميت ويژه اي براي جذاب تر شدن كار ارتباط هاي آنلاين دارد ؛ كاربر مي تواند در كنار تصوير خود انواعي از افكت ها را جاي دهد تا طرف مقابل از نمايش اين تصاوير متعجب شود. امكان ذخيره سازي تصاوير خروجي از وبكم در نرم افزار WebcamMax ، قابليت عكس گرفتن با وبكم ،‌ محيط كاملا انيميشني نرم افزار ، سهولت در استفاده از نرم افزار و سازگاري با اكثر نرم افزارهاي رايج نظير Yahoo Messenger كه رايج ترين پل ارتباطي است بخشي از ديگر قابليت هاي اين ابزار به شمار مي رود.

 


قابليت هاي كليدي نرم افزار WebcamMax v7.1.2:
- واسط كاربري فوق العاده جذاب
- وجود ده ها افكت در زمينه هاي مختلف
- امكان عكس گرفتن با وبكم
- قابليت ساخت وبكم مجازي
- امكان ذخيره كردن خروجي وبكم به صورت فيلم
- سازگار با انواع پيام رسان ها نظير ياهو مسنجر
- قابليت نمايش ميز كار به عنوان وبكم
- امكان نمايش تصاوير ويدئويي به عنوان خروجي وبكم
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ... 

محمد مهدی سوری بازدید : 196 شنبه 20 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com



همانطور که همه می دانیم سرعت اینترنت در کشور ایران به دلایل مختلف نسبتا پائین است و همیشه کاربران از این سرعت شکایت داشته اند. البته نرم افزار هایی هستند که با انجام یک سری کارها می توانند تا حدی سرعت اینترنت را افزایش دهند ، این نرم افزار ها با به نوعی تنظیم کردن عملکرد های مختلف نرم افزار های مربوط به اینترنت تا حدی سرعت را افزایش می دهند. یکی از این نرم افزار ها Ashampoo Internet Accelerator نام دارد. نرم افزاری که با تنظیم نوع کانشکن و سرعت ارتباط با نرم افزار های مورد استفاده در اینترنت سرعت اینترنت را افزایش می دهد. Ashampoo Internet Accelerator  با انواع کانکشن ها سازگاری داشته و می تواند با آن ها مطابقت پیدا کند. در حقیقت این نرم افزار نهایت سرعت را با سخت افزار و نرم افزار های موجود روی رایانه برای کاربرانش فراهم می آورد. برای کاربرانی که از این اینترنت با سرعت پائین استفاده می کنند Ashampoo Internet Accelerator می تواند تا حدی سرعت  را افزایش دهد. نسخه دوم از این ابزار به تازگی ارائه شده است که قابلیت ها و عملکرد نرم افزار را بهبود بخشیده است.

انوع کانکشن هایی که این نرم افزار با آن ها قابلیت سازگاری دارد عبارتند از:

Analogue modem
ISDN
DSL via LAN cable or cable modem
DSL via wireless LAN
Other LAN connections (no DSL)

 


قابلیت های کلیدی نرم افزار Ashampoo Internet Accelerator v3.10:
- تنظيم اتوماتيك مرورگرهاي Internet Explorer و Firefox براي افزايش سرعت
- افزایش سرعت اینترنت تا حد مناسب
- پاك سازي فايلهاي اينترنتي
- آسان بودن استفاده
- سازگاری با انواع کانکشن ها
- نصب سریع و آسان
- تتظیم پروتوکل ها و جلوگيري از باز شدن تبليغات اينترنتي
- تنظیم سرعت و عملکرد کلی نرم افزار به صورت کاملا اتوماتیک
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ویستا
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 202 شنبه 20 فروردین 1390 نظرات (1)

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود


دور دنيا در چند ثانيه
اگر از كاربران قديمي اينترنت و مشتري مدوام كارتهاي اينترنت و اتصال به روش ديال آپ باشيد . حتما روش هاي مختلفي را ديده ايد كه با بهينه كردن تنظيمات مختلف ويندوز سعي بر بالا بردن سرعت اتصال شما مي باشند . نرم افزار DSL Speed نيز با كمي تفاوت چنين كاري را براي شما انجام مي دهد . تفاوت اين نرم افزار در اين است كه براي افزايش سرعت اينترنت هاي پر سرعت و يا اتصالاتي از نوع SDSL , IDSL , G.lite , ADSL و ... به كار مي رود . اگر شما از كاربران اينترنت ADSL هستيد و از سرعت خود راضي نيستيد . و يا مي خواهيد سرعت بيشتري را بدون پرداخت هزينه بيشتر در اختيار داشته باشيد. مي توانيد از نرم افزار DSL Speed  استفاده كنيد.

قابلیت های كلیدی نرم افزار DSL Speed v4.8:
- بالا بردن و بهینه کردن سرعت ADSL شما به طرز باور نکردنی بصورت آنلاین
- بهينه سازي سرعت اينترنت با منطقه جغرافيايي شما
- بارگذاری صفحات اینترنت با سرعت بالا
- بالا بردن سرعت اينترنت با يك كليك
- محيطي ساده و كاربر پسند
- نصب آسان و سريع
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 194 شنبه 20 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


شاید شما که این مطلب را می خوانید هم از دسته افرادی باشید که برای ورود به دهکده جهانی اینترنت از ارتباط خط تلفن و یا به اصطلاح Dial-Up استفاده می کنید. این پل ارتباطی اگرچه دسترسی بسیار آسان را به دنیای مجازی اینترنت فراهم می آورد اما چندسالی هست که به دلیل پائین بودن سرعت و بسیاری از مسائل دیگر جای خود را به نوعی دیگر از ارتباط ها یعنی ADSL داده است. هرچند بسیاری از مناطق و خانه ها از ارتباط ADSL بهره می برند اما بازهم تعداد زیادی از کاربران هستند که از Dial-Up استفاده نموده و همیشه از سرعت پائین آن رنج برده اند. ما پیشنهادی برای این دسته از کاربران داریم . استفاده از نرم افزار Internet Cyclone می تواند تا حدود زیادی به افزایش سرعت و بهینه سازی ارتباط با اینترنت کمک کند.
این نرم افزار باحجم بسیار اندک ، استفاده بسیار آسان و عملکرد خودکار می تواند تا حدود 200 درصد به افزایش سرعت اینترنت کمک کند. Internet Cyclone که با انواع پل های ارتباطی سازگار است با انجام یک سری کارها باعث می شود سرعت گشودن یک صفحه وب ، دانلود و آپلود فایل ، انجام بازی های آنلاین و ... در انواع ارتباط ها کمک زیادی کند.
برای این که سرعت اینترنت خود را تا حد مناسبی با افزایش رو به رو کنید پیشنهاد می کنیم این نسخه را دریافت کرده و از آن بهره مند شوید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Internet Cyclone v1.99 :
- افزایش سرعت تا 200 درصد
- استفاده فوق العاده آسان از نرم افزار
- انجام عمل بهینه سازی به صورت اتوماتیک
- سازگار با انواع پل های ارتباطی
- سازگار با تمامی مرورگرها
- سازگار با انواع سخت افزارهای ارتباطی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 208 شنبه 20 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


آيا از مراجعه روزانه خود به وب سايت ها خسته شده ايد؟
آيا تا بحال پيش آمده كه طبق واجبات روزانه به وب سايت مورد علاقه خود جهت دريافت اطلاعات جديد مراجعه نموده و پس از گذشت مدت زماني نه چندان كم شاهد مطالب قديمي و صفحات آپديت نشده آن باشيد؟ FeedDemon شما را تنها در چند دقيقه قادر ميسازد به اطلاعات صدها پايگاه مورد علاقه خود دسترسي پيدا كرده و به مطالعه آسان آن ها بپردازيد. با استفاده از اين نرم افزار ديگر نيازي به مراجعه تك تك, وب سايت ها نبوده و تنها با چند كليك به تيتر و مختصري از جديدترين مطالب منتشر شده در آنها دسترسي خواهيد داشت؟! FeedDemon نرم افزاريست كه با استفاده از استانداردهاي RSS و Atom و با پشتيباني از زبان XML به اطلاعات جديد وب سايت ها دست يافته وآنها را به آساني  و بسرعت استخراج و به نمايش ميگذارد؟! بي شك اين نرم افزار بيشترين كاربرد را در ميان كاربراني كه از خطوط كم سرعت اينترنتي استفاده ميكنند داشته و براي اكثر ايرانيان و كشورهاي مشابه واقعا غنيمت است. شما ميتوانيد آدرس وب سايت هاي مورد علاقه خود را كه از پروتكل هاي فوق پشتيباني ميكنند,در گروههاي مختلف موضوعي به صورت تفكيك شده ليست كرده و همزمان با ورود به اينترنت به كليه اطلاعات جديد آنها دسترسي پيدا كنيد. مهمترين مزيت اين نرم افزار استخراج اطلاعات جديد وب سايت ها بصورت متن ميباشد كه همين امر موجب افزايش سرعت شما در مرور وب ودر نتيجه صرفه جويي در وقت و هزينه ميباشد.اين نرم افزار كليه اخبار و اطلاعات جديد را بادرج زمان و جزئيات انتشار مطالب به نمايش گذاشته و لينك صفحه كامل جهت بازديد كلي از وب سايت مربوطه به همراه عكسها و كليه متعلقات آن را به كاربر نمايش ميدهد كه در صورت كليك بروي آن صفحه مورد نظر توسط مرورگر همين برنامه اجرا ميشود. اين برنامه توسط استاندارد هاي RSS / Atom تغذيه ميشود واز آن ميتوان براي كليه سايتهايي كه از اين استاندارد ها پشتيباني ميكنند استفاده نمود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار FeedDemon v3.1.0.8 Final:
- قدرتمند,ساده و قابل استفاده براي كليه كاربران مبتدي و حرفه اي
- پشتيباني از Unicode و زبان فارسي!
- ذخيره اخبار مورد علاقه شما در News Bins يا صندوق اخبار, جهت استفاده و بررسي آنها در مراجعات بعدي
- انظمام بخشيدن به اخبار و امكان جستجو در RSS هاي محبوب.
- امكان Backup گیری از کلیه اطلاعات,با استفاده از Imports و Exports داده ها با پسوند OPML. و همچنين Exports با پسوند RSS.(قابل استفاده براي ويندوزهاي بعدي)
- تفكيك مطالب خوانده شده از خوانده نشده ها با نمايش آيكون هاي مختلف
- امكان مرور صفحات وب با استفاده از مرورگرتعبيه شده در برنامه FeedDemon
- پشتيباني از كليه ورژن هاي SSL و Atom 0.3
- سازگار با كليه وبلاگ ها بخصوص با سيستم MT
- شامل وب سايت هاي مختلف در آلبوم ها و دسته هاي تفكيك شده.
- و...

محمد مهدی سوری بازدید : 234 شنبه 20 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


سایت های زیادی وجود دارد که قابلیت پخش آنلاین ویدئو ها را به کاربران می دهند. این سایت ها که اهداف مربوط به خود را دازند هریک با قابلیت هایی متعلق به خود به کاربران این امکان را می دهند تا ویدئوها و فایل های صوتی و تصویری خود را برروی سرور های سایت آپلود نموده و از این طریق فایل مورد نظر را به صورت تماشای آنلاین برای تمامی افراد به اشتراک بگذارند. این گونه سایت ها از زمانی پیشرفت زیادی کردند که سرعت های اینترنت شروع به افزایش چشمگیر خود نمود و بدین صورت بود که حتی بسیاری از شبکه های تلوزیونی ترجیح دادند تا شبکه های خود را به صورت آنلاین هم برای کاربران در اینترنت پخش نمایند. حتما اکثر کاربران حداقل چندباری با این گونه سایت ها رو به رو شده اند، کلیپ هایی که در این گونه سایت ها موجودند تنها به صورت آنلاین قابل دسترس هستند و قابلیت دریافت ویدئو ها تقریبا امکان پذیر نیست، یا حداقل برای بسیاری از سایت ها این گونه بوده و اگر هم برای سایتی امکان پذیر باشد با با نرم افزارهای خاص و یا ترفندهای مختلف این کار را انجام داد و به صورت عادی چنین قابلیتی وجود ندارد. گاهی پیش می آید که کلیپ یا ویدئو تصویری موجود در یکی از این سایت ها مورد پسند کاربران قرار می گیرد و قصد ذخیره سازی آن را دارند تا بتوانند به صورت آفلاین هم از تماشای آن لذت ببرند. بسیاری از کاربران این کار را غیر ممکن دانسته و اغلب از دریافت آن منصرف می شوند، اما چاره ی کار را محصولی از شرکت Ashampoo پیش این دسته از کاربران قرار می دهد تا به سادگی یک عمل کپی و کلیک کردن بر روی یک دکمه هر ویدئویی را که مورد نظرشان است از سایت های معروفی چون YouTube, MyVideo, GoogleVideo, Metacafe, sevenload, MySpace, VideU و ClipFish دریافت نمایند. 
این محصول که Ashampoo ClipFisher نام دارد با محیط کاربری بسیار جذاب و استفاده بسیار آسان این قابلیت را به هرکاربری می دهد تا هر فایل ویدئویی که به صورت آنلاین قابل دسترس است را از سایت هایی که در بالا ذکر شده و بسیاری سایت دیگر دریافت نموده و به صورت آفلاین به تماشای آن ها بنشیند، بیش از میلیون ها فایل تصویری که در سایت های تماشای آنلاین قرار گرفته را تنها با کپی کردن آدرس آن که در مرورگر وجود دارد، در داخل این نرم افزار و کلیک بر روی یک دکمه عمل انتقال به راحتی انجام می گیرد و برای همیشه آن فایل به صورت آفلاین قابل دسترس خواهد بود. این نرم افزار حتی قادر است تا فایل ها را که در حال دانلود هستند به فرمت قابل اجرا در سیستم عامل ویندوز هم تبدیل نماید و به این ترتیب کار کاربران برای اجرای فایل هم تا حدود زیادی آسان تر خواهد شد. Ashampoo ClipFisher این قابلیت را دارد که فایل های ویدوئی را به همان صورتی که آپلود شده اند و با همان کیفیت دریافت نماید. پیشنهاد می کنیم برای این که به تمامی فایل های ویدئویی تحت وب به صورت یک فایل معمولی برای دانلود بنگرید این ابزار را دریافت نموده و از استفاده از آن لذت ببرید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Ashampoo ClipFisher v1.20:
- محیط کاربری فوق العاده جذاب
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- پشتیبانی از سایت هایی نظیر YouTube, MyVideo, GoogleVideo, Metacafe, sevenload, MySpace, VideU و ...
- قابلیت تبدیل به فرمت قابل اجرا در ویندوز به صورت همزمان با دریافت ویدئو
- دانلود با همان کیفیتی که آپلود شده است
- قابلیت ذخیره سازی با فرمت FLV
- قابلیت شکستن فایل به فایل های کم حجم تر
- قابلیت تغییر کیفیت و حجم فایل ها به صورت دلخواه
- قابلیت تنظیم تمامی موارد به صورت دستی
- پلیر موجود در برنامه برای اجرای سریع فایل ها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 215 شنبه 20 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


Hide IP NG
 نرم افزاریاست که امنیت اینترنتی شما را تامین می کند و در هنگام گشت و گذار در اینترنت IP شما را مخفی می نماید. بعد از اجرا این نرم افزار Proxy Server فعال را برای شما انتخاب می کند و ان را به صورت خودکار برای استفاده مهیا می سازد. توسط این نرم افزار هیج نگرانی نخواهید داشت و این نرم افزار تمام کارهای لازم برای مخفی ماندن شما را انجام می دهد. Hide IP NG با جستجوی پروکسی سرورهای anonymous فعالیت های شما را به طور کامل هنگام گردش در اینترنت و سایت هایی که مورد بازدید قرار می دهید مخفی و غیر قابل تشخیص می نماید. همچنین این نرم افزار ID شما را در اینترنت مخفی نگاه می دارد و اطلاعات خصوصی شما را غیر قابل دسترس می نماید و از دریافت Spam و ایمیل های ناخواسته تبلیغاتی که از طرف سایت ها و یا کمپانی هایی که ایمیل شما را در اختیار دارند جلوگیری می نماید. این نرم افزار با مخفی نمودن IP ,کامپیوتر شما را از حملات هکرها در امان نگاه می دارد. بسیاری از وب سایت ها امکان استفاده ی بیش از یک IP را از اطلاعات درونشان نمی دهند,توسط این نرم افزار و با توانایی تعویض لحظه ای IP دیگر این مشکل را نخواهید داشت.

قابلیت های کلیدی نرم افزارHide IP NG 1.46:
- با یک کلیک و بدون نیاز به تنظیمات اضافی شروع به کار می کند و IP شما را مخفی مینماید
- با استفاده از تکنیک رمزگذای 1024 بیتی اطلاعات , ISP را غیر قادر دسترسی و جاسوسی بر کامپیوتر شما می نماید
- فراهم کردن امنیت هنگام انتقال اطلاعات توسط Wireless و بازداشتن دیگران از دریافت اطلاعاتی که شما توسط WI-Fi منتقل می نمایید
- قابل استفاده در محیط وب برای فرستادن ایمیل های بی نام و نشان در سرویس هایی که بر پایه وب می باشند
- پست دادن در اینترنت بدون نمایش واقعی IP کامپیوتر شما
- گذر از برخی محدودیت های اعمال شده توسط ISP ها و تامین کنندگان منابع اینترنتی در بعضی از مناطق
- دور نگاه داشتن کامپیوتر هز حملات هکرها توسط مخفی کردن IP ادرس و مشخصات سیستم عامل
- حمایت از دسترس وب سایت هایی که توسط مانیتور کردن IP ادرس هنگام گشت و گذار در اینترنت به جاسوسی بر علیه شما می پردازند
- جلوگیری از دریافت ایمیل های ناخواسته و Spam از طرف سایت ها و شرکت های تبلیغاتی
- سازگاری کامل با Internet Explorer و FireFox
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 214 شنبه 20 فروردین 1390 نظرات (1)

منبع : www.AsanDownload.com


AI RoboForm یکی از امن ترین برنامه ها برای یاد آوری کلمه عبور در سایت های مختلف میباشد، این برنامه نام کاربر و کلمه عبور را ذخیره میکند و بار هر بار وارد شدن به آن سایت نام کاربر و کلمه عبور به صورت خودکار وارد میکند و شما به سرعت وارد آن سایت میشوید. این برنامه علاوه بر ذخیره کلمه های عبور قادر به ذخیره سازی کلیه اطلاعات فردی شما میباشد و در هنگام پر کردن فرم های عضویت به شما کمک میکند تا فرم را به سرعت تکمیل کنید، یکی از قابلیت های جالب این نرم افزار این است که شما میتوانید از اطلاعات ذخیره شده نسخه پشتیبان تهیه کنید و هرگاه ویندوز خود را عوض کردید از نسخه پشتیبان استفاده کنید.

قابليتهاي عمومي نرم افزار AI Roboform Pro v6.9.96:
- تمام پسوردهای شما رو به خاطر میسپره و به صورت اتوماتیک شما رو لاگین میکند
- فرمهای طولانی ثیت نام رو با یک کلیک پر میکند
- برای امنیت کامل پسوردهای شما رو به صورت کدگذاری شده ذخیره میکند
- میتواند پسوردهای تصادفی تولید کنه که هکرها نتونن حدس بزنن
- برنامه های Keylogger رو شکست مي دهد چون اصلا از کیبورد برای وارد کردن پسوردها استفاده نمیکند
- از پسوردهای خود پشتیبان بگیرید و اونها رو بر روی کامپیوترهای مختلف استفاده کنید
- بوسیله GoodSync در هنگام تغییر پسورد ، پسوردهای خود را در کامپیوترهای دیگری که استفاده می کنید به روزرسانی کنید
- بوسیله Pass2Go که هیچ گونه احتیاجی به نصب شدن ندارد (قابل حمل و نقل) پسوردهای خود را جا به جا کنید
- قابلیت کار بر روی مرورگرهای Internet Explorer, AOL/MSN, Firefox
- روبوفرم انتخاب ناشران PCMagazine و از نظر CNET برترین نرم افزار سال شناخته شده
- و...

قابليتهاي كليدي نرم افزار AI Roboform Pro v6.9.96:
- پر کردن خودکار فرمها تنها توسط یک کلیک و بدون نیاز به فشردن حتی یک کلید !
- کدگذاری قدرتمند بر روی پسورد ها که موجب حفظ امنیت هرچه بالاتر آنها می شود
- خلق رمز عبور جدید و غیر تکراری و سخت قابل حدس به طور خودکار از داخل محیط نرم افزار
- جلوگیری از کلاهبرداری های اینترنتی با وارد کردن پسورد ها به صورت هوشمند در وبسایتهای واقعی آنها
- ممانعت از سرقت اطلاعات توسط جاسوس ها و Keylogger ها که به ثبت کلید های تایپ شده و جاسوسی می پردازند
- ذخیره اطلاعات و پسوردهای مکان های مختلف و مورد نیاز شما که بلافاصله با وارد کردن سریع، امن و خودکار رمز های عبور
- تهیه BackUp و نسخه ی پشتیبان از از پسوردها در مکانی امن
- قابلیت جستجو در میان پسوردهای ذخیره شده
و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 209 شنبه 20 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود


EasyWeb2PiC یک نرم افزار قوی و کاربردی است. در زمینه ذخیره صفحات وب به صورت عکس و با کیفیتی بالا . از قابلیت این نرم افزار این هست که شما می توانید با کلیک سمت راست در Internet Explorer خود به راحتی صفحه را به صورت کامل ذخیره کنید . با قابلیت ذخیره صحفه ها با فرمت های : BMP, JPEG/JPG, PNG, GIF و TIFF و ذخیره تا اندازه 40000 در 2000
قابليتهاي نرم افزار :
 - ذخيره سازي صفحات وب بصورت تصوير با كيفيت بسيار بالا
 - ذخيره سازي با فرمتهاي BMP, JPEG/JPG, PNG, GIF و TIFF
 - ذخيره كردن صفحات تا اندازه 40000 در 2000

محمد مهدی سوری بازدید : 202 شنبه 20 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود


یا می خواهید بدانید که از چه میزان پهنا باند استفاده می کنید ؟ یا سرعت دانلود و آپلود شما در هر لحظه چه قدر است ؟ و یا در طول یک ماه در کل چه مقدار دانلود و آپلود داشته اید ؟
Bandwidth Monitor Pro نرم افزاری برای ثبت و نمایش میزان پهنا باند مصرفی ، این نرم افزار با زیر نظر گرفتن تمام ترافیک های ورودی و خروجی به کامپیوتر قادر است میزان پهنا باند مصرفی را به صورت لحظه ای و یکجا گزارش دهد. این نرم افزار همچنین از تمام روش های اتصال به اینترنت پشتیبانی می کند.
این نرم افزار همچنین دارای سیستم هشدار دهنده پیشرفته ای می باشد که در هنگام رسیدن به شرایط خاصی که توسط کاربران تعریف می شود . توانایی انجام عملیات های خاصی مانند فرستادن ایمیل، نواختن آهنگ، خاموش کردن سیستم و ... را دارا می باشد.
از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:
- نصب و استفاده آسان از نرم افزار و دسترسی به امکانات این نرم افزار در کمترین زمان
- توانایی قرار دادن میزانی معین برای پهنای باند مصرفی.
- قابلیت قرار دادن اخطار صوتی در زمان نزدیکی به پایان میزان پهنای باند مشخص شده
- ارائه گزارش از ساعت و تاریخ اتصال به شبکه در هر روز
- دارای ابزار نمایش مصرف در هنگام استفاده از اینرتن به صورت نموداری
و ... 

محمد مهدی سوری بازدید : 210 شنبه 20 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


Easy Hide IP 1.6 Full برنامه جدیدی در زمینه آی پی است که طبق گزارشات در بسیاری از موارد از نمونه پرطرفدار مشابه یعنی Hide IP Platinum بسیار بهتر عمل نموده است.این برنامه با شناسایی آی پی و موقعیت جغرافیایی شما با عملکرد خاص خود آی پی شما را مخفی نگه میدارد و در نتیجه سایت هایی که با آی پی شما سر و کار دارند قادر به ذخیره آی پی شما نخواهند بود و با اطمینان خاطر در اینترنت میتوانید فعالیت کنید بدون اینکه نگران باشید.این برنامه علاوه بر مخفی کردن خودکار آی پی شما به طور دستی نیز امکان تغییر آی پی را به شما میدهد.
محافظت شما از سايتهايی که از روی آدرس IP ، جاسوسی تان را کرده و ايميلهای تبليغاتی بيشماری برايتان ارسال می کنند، محافظت از اطلاعات شخصی شما از جمله آدرس ايميل تان ، تا آژانسهای تبليغاتی و بازارياب ها نتوانند با بدست آوردن آنها و همچنين دانستن علاقه منديهای شما، برايتان ايميلهای تجاری و تبليغاتی ارسال کنند، محافظت از کامپيوترتان، با مخفی نمودن آدرس IP و همچنين سيستم عامل از دست حملات هکرها، قابليت تعويض متناوب آدرس IP جهت افزايش ضريب اختفاء و امنيت در اينترنت، از بين بردن محدوديت هائی که برخی از صاحبان منابع اينترنتی در برخی از کشورها و منطق جغرافيايی برای کاربران اعمال می کنند، فرستادن اطلاعات بدون نشان دادن آدرس IP واقعی تان، توانائی نظارت و بازبينی عمليات موتورهای جستجو بيگانه، فعال وغير فعال نمودن برنامه تنها با يک کليک و ...

قابلیت های کلیدی نرم افزار Easy Hide IP 1.6 Full:
- جلوگيری از هك شدن
- گشت و گذار مخفيانه در اينترنت
- به طور مکرر آی پی را تغییر داده تا آی پی اصلی شناسایی نشود
- فعال شدن و فعال نشدن برنامه تنها با یک کلیک
- استفاده از آی پی مخصوص و آزاد کشور ها و مناطق جغرافیایی
- پست دادن در سایت ها وتالارهاي گفتمان بدون نمایش آی پی واقعی شما
- استفاده از سرویس ایمیل برای دادن ایمیل های ناشناس برای افراد
- قابل نصب بر روي ويندوز هاي 98, ME, 2000, XP, 2003 و ويستا
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 224 شنبه 20 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com



اگر شما در دسته کاربران حرفه ای اینترنت باشید و در روز چندین ساعت از وقت خود را در صرف استفاده از اینترنت و وب گردی می کنید حتما تا به حال به این موضوع پی برده اید که پس از مدتی مرورگر اینترنتی شما دچار افت سرعت اولیه می شود و دیگر همانند اولین روز هایی که مورد استفاده شما بود دارای سرعت و کیفیت مطلوبی نمی باشد. دلیل این امر استفاده مرورگر به طور مداوم می باشد. در هر بار اتصال شما به اینترنت و وب گردی در میان سایت های مختلف ، فایل های مختلفی در پوشه ها و مسیر هایی مربوط به مرورگر بارگذاری می شوند که پس از گذشت زمان و با زیاد شدن حجم این فایل ها مرورگر در بارگذاری آنها مجبور به صرف زمان بیشتری می باشد و به همین دلیل از سرعت کارایی مرورگر کاسته می شود. برنامه ای را که امروز به شما معرفی می کنیم به منظور حل این مشکل طراحی شده است.
Privacy Shield نام نرم افزاری است که شما به کمک آن می توانید فایل های اضافی و مختلفی که در پوشه های temp مرورگر و دیگر قسمت های مربوطه ذخیره شده اند را از بین برده و سرعت مرورگر را افزایش دهید. فایل های مختلفی مانند کوکی ها ، عکس های بارگذاری شده ، فایل های فلش بارگذاری شده ، صفحات و کدهای مختلف و ....


قابلیت های کلیدی نرم افزار Privacy Shield 3.0.78:
- پاک کننده کامل اطلاعات داخل History مرورگر
- پاک کننده کامل محتویات داخل Cashe مرورگر
- پاک کردن تمامی cookie های موجود در سیستم
- پاک کردن تمامی URL های داخل address bar مرورگر
- پاک کننده تمامی کلماتی که به وسیله موتورهای جستجوکننده جستجو شده اند
- پاک کردن اطلاعات ذخیره شده در File مخفی Index.dat ویندوز
- پاک کردن اطلاعات باقی مانده مربوط به Autocomplete مرورگر
- افزایش فضای درایو ها با پاک کردن temporary files
- پاک کردن Email های ذخیره شده در برنامه Outlook و Netscape
- پاک کردن کامل اطلاعات و File های داخل حافظه کامپیوتر و Recycle Bin ویندوز به گونه ای که حتی با برنامه های بازگرداندن File های پاک شده نیز قابل برگشت نباشند
- پاک کردن File ها و اطلاعات ذخیره شده در History برنامه های : Adobe Acrobat Reader, AOL Instant Messenger, CuteFTP ، Divx Player، PowerDVD، Microsoft Office، WinRar و ...
- توانایی اجرای خودکار در هنگام روشن و خاموش شدن کامپیوتر
- قابلیت زمان بندی برای اجرای برنامه
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 186 شنبه 20 فروردین 1390 نظرات (0)



شاید آرزوی خیلی از کاربران این باشد که بتواند از هر طریقی رایانه شخصی خود را از راه دور کنترل کنند. برای مثال مدیری را در نظر بگیرید که بخواهد رایانه شخصی محل کارش را در روزی تعطیل از خانه کنترل کند. ویندوز ابزاری برای این که با نام Remote Desktop Connection نیز دارد اما این ابزار نمی تواند تمامی خواسته های کاربران را برآورده نماید .
نرم افزاری با نام Symantec PCAnyWhere Host & Remote وجود دارد که می تواند ارتباط دو یا چند رایانه را از فرسنگ ها فاصله برقرار کند به طوری که با این ارتباط می توان رایانه مقصد را به صورت کامل در دست گرفت.
همان طور که از نام این نرم افزار پیداست این ابزار محصول شرکت قدرتمند Symantec نیز می باشد. این ابزار نیز مانند بقیه نرم افزارهای ساخت این کمپانی بسیار کامل است.
نکته ای که بسیار مهم برای ما ایرانیان به شمار می آید این است که این نرم افزار با سرعت های بسیار پائین Dial-up نیز سازگاری دارد یعنی با همین سرعت پائین هم می توان ارتباط را تا حد قابل قبولی بر قرار کرد. فقط کافی شماره رایانه مقصد را بگیرید تا ارتباط برقرار شود.
این نرم افزار قابلیت های دیگری نیز دارد. ارتباط از راه های مختلف همچون اینترنت DSL ، کابل مستقیم در شبکه ، برقراری ارتباط در انواع شبکه ها و جا به جایی فایل ها از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار است.
نکته ی مهم دیگر امنیت نسبتا بالای این نرم افزار است. به این صورت که برای برقراری ارتباط می بایست در رایانه مقصد (Host) یک نام کاربری و پسورد تعریف شده تا رایانه مبدا نیز با وارد کردن همان نام کاربری و پسورد ارتباط را برقرار نماید. 
سرعت ارتباط در این نرم افزار بسیار بالا می باشد. کسانی که اینترنت پرسرعت دارند (کسانی که ADSL پرسرعت دارند ) می توانند به سادگی با این نرم افزار رایانه شخصی را از راه دور کنترل کنند .
نکته : در ارتباط از طریق ADSL می بایست هردو رایانه مبدا و مقصد IP Valid داشته باشند.

قابلیت های کلیدی این نرم افزارSymantec PCAnyWhere v12.1:
- برقرای ارتباط از راه های مختلف (اینترنت ، کابل مستقیم ، Dial-up و ... )
- جابه جایی فایل ها و اطلاعات از رایانه ها
- سرعت بسیار مناسب در برقراری ارتباط
- قابلیت تنظیم کیفیت نمایش نسبت به سرعت ارتباط
- محیط ساده نرم افزار
- امنیت بالا در ارتباط
- ارسال و دریافت پیام (Chat)
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 186 شنبه 20 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود


دور دنيا در چند ثانيه
اگر از كاربران قديمي اينترنت و مشتري مدوام كارتهاي اينترنت و اتصال به روش ديال آپ باشيد . حتما روش هاي مختلفي را ديده ايد كه با بهينه كردن تنظيمات مختلف ويندوز سعي بر بالا بردن سرعت اتصال شما مي باشند . نرم افزار DSL Speed نيز با كمي تفاوت چنين كاري را براي شما انجام مي دهد . تفاوت اين نرم افزار در اين است كه براي افزايش سرعت اينترنت هاي پر سرعت و يا اتصالاتي از نوع SDSL , IDSL , G.lite , ADSL و ... به كار مي رود . اگر شما از كاربران اينترنت ADSL هستيد و از سرعت خود راضي نيستيد . و يا مي خواهيد سرعت بيشتري را بدون پرداخت هزينه بيشتر در اختيار داشته باشيد. مي توانيد از نرم افزار DSL Speed 4.4 استفاده كنيد.

قابلیت های كلیدی نرم افزار DSL Speed 4.4:
- بالا بردن و بهینه کردن سرعت ADSL شما به طرز باور نکردنی بصورت آنلاین
- بهينه سازي سرعت اينترنت با منطقه جغرافيايي شما
- بارگذاری صفحات اینترنت با سرعت بالا
- بالا بردن سرعت اينترنت با يك كليك
- محيطي ساده و كاربر پسند
- نصب آسان و سريع
- و ...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
  • بچه خر می کنیم (118)
  • بزرگترین مرکز دانلود موزیک (94)
  • بازی های ممنوعه PC (71)
  • طهران جوان (65)
  • سایت تفریحی پیک پک (124)
  • بروزترین مرجع قالب وبلاگها و ابزار سایت و وبلاگ (96)
  • بهترین سایت سریال های در حال پخش (121)
  • یاس دانلود (47)
  • Arman Download :: آرمان دانلود (96)
  • دیگه مشکی نمی پوشم (102)
  • دانلود با لینک مستقیم (68)
  • سلامتی جنسی جسمی روانی زیبایی (127)
  • رنگين كمان دانلود 2 فيلم موسقي (61)
  • دانلود فیلم و سریال های ایرانی و خارجی با لینک مستقیم (113)
  • بروز دانلود دانلود جدید ترین های روز دنیا (167)
  • ◄ مقالات کامپیوتر (67)
  • پرتال موزیک افتاب ایران (91)
  • دانلود فیلم با لینک مستقیم (31)
  • دانلود جدیدترین و بهترین موزیکها (71)
  • فروشگاه بزرگ اینترنتی محمد خرید (62)
  • موزیک روز,دانلود آهنگ های جدید ایرانی (51)
  • سايت زور (58)
  • گالری عکس مد پیکس (80)
  • download u99 (108)
  • خفن دانلود (131)
  • A X 2 4 (56)
  • دانلودستان فیلم و موزیک (179)
  • ◄وبلاگ پر بازدید دختر و پسر► (72)
  • جدید ترین نرم افزار های روز دنیا (68)
  • وبلاگ تفریحی شاهزاده (64)
  • تكصدا (114)
  • اکسارنک (84)
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 657
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 178
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 279
  • باردید دیروز : 363
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,749
  • بازدید ماه : 6,146
  • بازدید سال : 36,999
  • بازدید کلی : 309,442