loading...
البرز دانلود
آخرین ارسال های انجمن
محمد مهدی سوری بازدید : 164 سه شنبه 11 مرداد 1390 نظرات (1)

منبع : www.AsanDownload.com

 

آن هایی که به صورت حرفه ای با زبان اسکریپت نویسی PHP که امروزه به عنوان یکی از محبوب ترین زبان های اسکریپت نویسی در طراحی صفحات وب استفاده زیادی دارد آشنایی دارند می دانند که زبان PHP مهم ترین خصوصیتی که در خود می بیند قابلیت پردازشی است ، البته نه این که هیچ گونه زبان دیگری این قابلیت را نداشته باشد اما این خصوصیت مهمی تلقی می شود ، برای این که توضیح کوتاهی را در این مورد داشته باشیم این طور بیان می کنیم که برای مثال اگر در طراحی صفحات وب با استفاده از HTML در کدها یا صفحه طراحی بنویسیم 2+2 دقیقا همین متن در مرورگر نمایش داده می شود اما اگر در زبان های پردازشی مانند PHP بنویسیم 2+2 در مرورگر عدد 4 نمایش داده می شود چراکه این گونه زبان ها قابلیت پردازش داده ها را دارند.
این یکی از خصوصیات این گونه زبان ها است که شاید مهم ترین دلیل کاربران برای استفاده از سایت های داینامیک را بتوان در این مورد خلاصه نمود. اما برای نوشتن یک اسکریپت ساده باید از نرم افزاری استفاده شود که علاوه بر ویرایش متن بتواند تا حدودی پردازش کدها را انجام دهد ؛ برای مثال اگر در کدهای PHP اشتباه کوچکی رخ دهد مطئمنا نتیجه ای یا دربر نخواهد داشت و یا این که نتیجه به صورت کامل نمایش داده نمی شود. این اشتباه کوچک در زبانی مثل PHP بسیار حساس تر خواهد بود ، چراکه دو متغیر asandownload و ASANDOWNLOAD از نظر این زبان به طور کامل از یکدیگر تمیز داده می شوند.
تعداد نرم افزارهایی که قادرند کار خطایابی و همچنین پردازش داده ها را به صورت نسبتا کامل انجام دهند کم نیست اما اگر بخواهیم درباره دو زبان محبوب صحبت کنیم به دو نرم افزار ختم می شود. ASP.Net و PHP امروز دو زبانی هستند که تقریبا در مقابل هم قرار دارند ، یکی محصول مایکروسافت و سازگار با ویندوز و پردازشگر IIS و دیگری کدباز و سازگار با لینوکس و پردازشگر Apache! در مورد اولی بی شک باید نام Visual Studio  را به عنوان ویرایشگر اصلی برای این زبان نام برد ، اما در مورد PHP هم با این که زبانی کد باز بوده و نرم افزارهای متعددی هم برای پردازش و هم برای خطایابی برای آن می توان نام برد اما نمی توان از Zend Studio هم صرف نظر کرد. این نرم افزار به نوعی Leader تمامی نرم افزارها در زمینه اسکریپت نویسی PHP به شمار می رود.
تمامی این مقدمه ها تنها برای این بود که با نرم افزار و شرکتی به نام Zend آشنایی کوتاهی داشته باشیم. این شرکت یکی از اصلی ترین کمپانی های توسعه دهنده زبان اسکریپت نویسی PHP به شمار می رود که واقعا نقش بی بدیلی در موفقیت PHP داشته است. این شرکت نرم افزارهای متعددی را هم در زمینه کار با PHP عرضه نموده که اصلی ترین آن ها را می توان در Zend Studio خلاصه نمود ؛ نرم افزاری قدرتمند که علاوه بر ویرایش کدها امکان پردازش داخلی کدها را داشته و همچنین می تواند کار خطایابی را به صورت کاملا دقیق انجام دهد.
کامپایل دقیق کدها ، ذخیره سازی با انواع نسخه ، پشتیبانی از جدیدترین نسخه PHP ، آخرین FrameWork ها ، امکان کدنویسی HTML ، محیط کاربری فوق العاده حرفه ای ، مرورگر داخلی نرم افزار ، سرعت فوق العاده در کامپایل و پردازش و خطایابی کدها ، امکان ساخت یک سایت کامل با تمامی امکانات به صورت یک پروژه ، بهره گیری از آخرین تکنولوژی های PHP و به طور کلی هرآنچه برای اسکرپیت نویسی حرفه ای با PHP لازم است را می توان در Zend Studio مشاهده نمود.
هرچند این نرم افزار با توجه به این حجم امکانات ، به فضای نسبتا بالایی هم نیاز دارد اما بازهم کاربران قابلیت های آن را به هر ابزاری دیگری ترجیح می دهند. نسخه 7 از این محصول گران قیمت به تازگی منتشر شده است ، در سایت های فارسی زبان شاید برای اولین بار باشد که آخرین نسخه این محصول ارائه می گردد پس پیشنهاد می کنیم عاشقان PHP این نسخه متفاوت را حتما دریافت نمایند.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Zend Studio v8.0 :
- پشتیبانی از زبان های مختلف
- وجود Zend Framework در نرم افزار
- آنالیزور داخلی و تعمیر ساده کدها
- ساخت ساده فایل PHP
- پشتیبانی از دو نسخه PHP 4 , 5
- امکان پردازش همزمان کدهای PHP و جاوا (جدید)
- اضافه شدن افزونه VMWare در نسخه 8 (جدید)
پشتیبان از Remote Server (جدید)
- نمایش رنگ ها در کدها برای سرعت بخشیدن به اسکرپیت نویسی
- وجود Template برای کدها
- خطایابی دائمی برای کدها
- مرورگر داخلی نرم افزار
- امکان ویرایش Java Script ها (جدید)
- کامنت برای کدها
- نمایش خطاها به صورت کامل
- پشتیبانی از HTML و CSS
- وجود پردازشگر PHP
- تولبار اختصاصی از IE و Mozilla Firefox
- Zend Server داخلی در نرم افزار
- قابلیت ارتباط با بانک اطلاعاتی
- سازگار با نسخه های Zend Studio
- محیط کاربری فوق العاده حرفه ای نرم افزار
- امکان ساخت یک پروژه کامل با این نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 133 سه شنبه 11 مرداد 1390 نظرات (0)

طراحی منوهای تحت وب با نرم افزار Blumentals Easy Button and Menu Maker Pro

 

منوهای تحت وب را می توان با چند راه مختلف طراحی و در وب سایت ها با هرنوع تکنولوژی به کار برد. با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی منوهای ساده خلق کرد ، برنامه نویسی نمود و منوهای کشویی و یا ساده طراحی نمود و یا این که از نرم افزارهای مخصوص این کار استفاده نمود. نرم افزارهایی که اصولا کارشان طراحی منوهای حرفه ای برای وب سایت ها می باشد. این دسته نرم افزارها قادرند تا منوهای جذاب و حرفه ای خلق کنند بدون این که حتی کوچکترین خطی کدنویسی شود ، این ابزارها به صورت خودکار کدهای لازم برای بهره برداری و استفاده در وب سایت ها را تولید می کنند. از نرم افزارهایی که در این زمینه بسیار قدرتمند عمل می کند می توان به Blumentals Easy Button & Menu Maker Pro اشاره نمود. نرم افزاری فوق العاده کامل و حرفه ای که با بهره گیری از محیط کاربری جذاب می تواند در استفاده آسان و سرعت عمل کاربر هم کمک زیادی نماید.
این نرم افزار قدرتمند قادر است تا منوها کاملا داینامیک و پویا خلق کند بدون این که کدنویسی خاصی انجام شود. بیش از 100 طرح آماده که هرکدام می توانند یک ایده جدید به کاربر ارائه دهند در نرم افزار گنجانده شده است. Blumentals Easy Button & Menu Maker Pro از قابلیت WYSIWYG که تمامی کارها را در محیط طراحی انجام می دهد بهره می برد ، از زبان های مختلف و زنده دنیا از جمله زبان فارسی پشتیبانی می کند و به طور کلی شاید بتوان به اطمینان گفت یکی از نرم افزارهای قدرتمند در این زمینه همین نرم افزار است.

 

قابلیت های کلیدی Blumentals Easy Button and Menu Maker Pro v2.1.0.12 :
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار در طراحی منوهای حرفه ای تحت وب
- ساخت منوهای کاملا داینامیک و پویا
- پشتیبانی از قابلیت WYSIWYG که هرچه طراحی می شود هم دیده خواهد شد.
- امکان بهره گیری از فونت دلخواه کاربر
- امکان استفاده از عکس و یا آیکن های شخصی
- بهره برداری از طرح آماده شده و قرار دادن آن در وب سایت
- پشتیبانی از تمامی مرورگرها و سازگاری کامل با آن ها
- تبدیل منوها به کدهای قابل استفاده در وب
- پشتیبانی از سه فرمت تصویری رایج یعنی GIF , PNG و JPG
- بیش از 100 قالب و طرح آماده
- امکان ساخت منوی جست وجو در وب سایت
- پشتیبانی CSS و HTML
- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 

محمد مهدی سوری بازدید : 169 سه شنبه 11 مرداد 1390 نظرات (0)

طراحی منوهای حرفه ای برای وب سایت Dreamingsoft 123 Flash Menu

 

در طراحی سایت های حرفه ای معمولا یکی از عواملی که می تواند نقش تعیین کننده ای برای بدست آوردن و جلب نظر بازدید کننده شود استفاده از منوهایی زیبا است. امروزه با پیشرفت وب سایت ها و به نوعی تبدیل شدن آن ها به وب سایت هایی پویا و داینامیک استفاده از منوهایی پویا هم در وب نکته ای است که اهمیت بالایی دارد.
Dreamingsoft 123 Flash Menu نام نرم افزاری است بیشترین کاربر را در سراسر دنیا دارد. این نرم افزار امکانات فوق العاده ای داشته و با کدهای جاوا منوهایی فوق العاده زیبا و حرفه ای را خلق می نماید. کاربر هرآنچه که بخواهد را در Dreamingsoft 123 Flash Menu می تواند مشاهده نموده و به راحتی استفاده نماید. جالب تر در مورد این نرم افزار این است که هیچ گونه نیازی به برنامه نویسی نیست و در محیط طراحی تمامی کارها صورت می گیرد.
زمانی که کاربر تمامی طراحی ها را انجام داد حالا نوبت به گرفتن خروجی است. در این مورد هم می توان خروجی را به صورت کدها جاوا مشاهده نمود و هم این که به صورت یک صفجه وب با فرمت HTML حاصل طراحی خود را به نظاره نشست. اما یکی از بارزترین و شاید مهم ترین خصوصیات این نرم افزار سازگاری با چند نرم افزار طراحی وب است که همه ما نام آن ها را به دفعات شنیده ایم.
طرح های آماده بسیار متعدد و زیبایی در این نرم افزار گنجانده شده که بعید است کاربری سلیقه خود را در این طرح ها پیدا ننماید. طراحانی حرفه ای زیادی هستند که از این نرم افزار استفاده می کنند شما هم می توانید با دریافت این نرم افزار از سایت آسان دانلود به جمع آن ها بپیوندید.

 

قابلیت های کلیدی  نرم افزار Dreamingsoft 123 Flash Menu v4.3.0.1700 :
- پشتیبانی از منوهای کشویی و تب منوها
- پشتیبانی از تمامی مرورگر ها 
- پلاگین هایی برای استفاده آسان در نرم افزار های معروف طراحی وب
- سازگاری و قابلیت ارتباط با بانک اطلاعاتی و پشتیبانی از زبان هایی نظیر ASP, PHP, JSP, ASP.NET
- منوهای چند ستونی
- طراحی برپایه فلش منوها
- طرح های آماده بسیار متعدد و در موضوعات مختلف
- محیط کاربر پسند نرم افزار
- سازگاری با گوگل سایت مپ
 - خروجی های مختلف
- سازگاری با زبان های مختلف
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 

محمد مهدی سوری بازدید : 123 سه شنبه 11 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com

 

نرم افزارهای زیادی در زمینه طراحی وب وجود دارند ، شرکت های نرم افزاری متعددی هستند که  کار تولید نرم افزارهای طراحی وب را برعهده دارند ، تقریبا همه این نرم افزارها خصوصیات شبیه به هم دارند اما به طبع تعدادی از آن ها با دارا بودن قابلیت های متفاوت و مهم توانسته اند که خود را از بقیه جدا کرده و در رتبه بهتری قرار بگیرند. زمانی که نامی از نرم افزارهای طراحی وب به میان می آید اکثر کاربران به این نکته فکر می کنند که آیا به همین سادگی است که ما بتوانیم یک سایت طراحی کنیم ؟ طراحی که حتی یک خط هم کدنویسی و برنامه نویسی تحت وب را نمی توانیم انجام دهیم. پاسخ مثبت است ؛ زیرا با نرم افزارهایی که امروزه طراحی می شوند بدون دانستن هیچ زبان برنامه نویسی تحت وب می توان به سادگی کار طراحی یک سایت را انجام داد بدون این که کاربر بازدید کننده متوجه این مساله شود.
این نرم افزارها با محیط طراحی خود ابتدا به کاربر این قابلیت را می دهند تا طراحی های خود را انجام داده و سپس خود نرم افزار به صورت اتوماتیک کدها را به صورت هوشمند تولید می کند تا مرورگر قدرت پردازش آن ها را به سادگی داشته باشد. Xara Web Designer همانطور که از نامش هم پیداست محصول شرکت Xara بوده و ابزاری برای طراحی صفحات وب به شمار می رود ، اما هرکس محیط کاربری این نرم افزار را ببیند مطمئنا متعجب خواهد شد زیرا محیط این نرم افزار به ابزارهای گرافیکی بیشتر شبیه است تا نرم افزارهای طراحی وب . در حقیقت این نرم افزار هیچ گونه نیازی به برنامه نویسی نداشته و طراح است که باید با نهایت سلیقه خود آنچه را در ذهن خود از یک صفحه وب می پروراند به روی نرم افزار آورده و با کمی رنگ بندی صحیح بهترین را نسبت به هدف خود طراحی کند.
در Xara Web Designer طراحی به سادگی می تواند تمامی Object هایی که به صورت معمول در یک صفحه وب یافت می شوند را به کار برده بدون این که حتی یک خط هم برنامه نویسی کند ، هرجایی از صفحه که بخواهد به مانند یک نرم افزار گرافیکی متن ، عکس و یا هر Object دیگری را به کار برد . این ابزار با طرح ها و قالب های آماده بسیار کمک زیادی در ایجاد طرح دلخواه را به کاربر می دهد ؛ به قول سایت سازنده کاربر این نرم افزار به اندازه رانندگی برای ماشین طراحی وب را بتواند انجام دهد ،  می تواند سایتی قدرتمند طراحی کند.  این مجموعه یک بسته نرم افزار کامل است ، اگر Photoshop  Dreamweaver و CuteFTP که سه نرم افزار برای طراحی ، کدنویسی و آپلود فایل هستند را در کنارهم قراردهیم یک مجموعه کامل برای طراحی وب بدست می آید ، Xara Web Designer کار همین سه نرم افزار را انجام می دهد. بسته ای که هم اکنون مقابل شما کاربران عزیزآسان دانلود قرار دارد ، مجموعه کامل این نرم افزار به همراه کرک در انتظار کاربران حرفه ای برای طراحی سایت هاست.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Xara Web Designer Premium v7.0.2.16324:
- محیط کاملا متفاوت از نرم افزارهای دیگر
- عدم نیاز به هیچ گونه برنامه نویسی برای طراحی
- محیط جذاب و کاربر پسند نرم افزار
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- طرح های بسیار زیبا و متعدد
- طراحی برپایه WYSIWYG که هرچه کاربر طراحی می کند ، می تواند ببیند
- قابلیت آپلود برروی سرور به سادگی
- قابلیت استفاده از تمامی Objectها در صفحه وب
- قابلیت استفاده از Object ها در یک صفحه بدون محدودیت به مانند یک نرم افزار گرافیکی
- کیفیت بالا در نتیجه کار با این نرم افزار
- قابلیت ساخت منوهای Pop-up برای تصاویر
- قابلیت قرار دادن امکاناتی برای سایت نظیر تغییر رنگ قالب از سوی کاربران
- سازگار با انواع مرورگرها
- پشتیبانی از فرمت های رایج تصاویر نظیر PSD ، JPEG ، PNG و ...
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 

 

محمد مهدی سوری بازدید : 141 سه شنبه 11 مرداد 1390 نظرات (0)

دانلود Serif WebPlus X5 طراحی آسان صفحات وب

 

طراحی وب امروزه جز حرفه ای ترین و جذاب ترین شغل ها در میان افراد مطرح می شود. طراحان وب معمولا افراد فوق العاده خلاقی هستند که در اکثر موارد نظراتشان در طراحی یک صفحه وب می تواند مشتری را راضی کند چرا که با توجه به ایده و خواسته های مشتری بهترین گزینه ها را در نظر می گیرند. البته طراحان حرفه ای هم برای این که بتوانند این ایده ها را پیاده کنند ابتدا باید با ذهن خلاق خود آن را پرورش دهند و سپس با یک نرم افزار حرفه ای طراحی وب آن را به صورت کدها پیاده سازی کنند. ابزارهای متعددی در طراحی وجود دارند که هریک قابلیت هایی دارند ؛ قابلیت های معمول که در همه آن ها گنجانده شده اما مدل های حرفه ای هم نظیر Serif WebPlus امکانات کم نظیری دارند که دستان کاربران را برای طراحی باز می گذارند. آنقدر کار کردن با این سری نرم افزارها ساده هست که با کمی حوصله و دقت بتوان صفحات یک سایت را طراحی کرد.
نرم افزار Serif WebPlus با یک سری امکانات بسیار مناسب که بخشی از آن ها مختص همین ابزار هستند کار طراحی را آسان می کنند. بدون نیاز به دانستن تمامی کدهای HTML می توان در محیط طراحی گرافیکی سایت مورد نظر را پیاده کرد و با طراحی گرافیکی کدها هم به صورت خودکار تولید خواهند شد. امکان بهینه سازی وب سایت در طراحی برای افزایش ترافیک یا ساخت وب سایت های فروشگاهی با تمامی امکانات یک فروشگاه الکترونیکی از جمله مواردی هستند که در این نرم افزار به چشم می خورند. تمامی امکانات لازم برای طراحی در نرم افزار گنجانده شده است ؛ زبان های مختلف پشتیبانی می شود و به راحتی می توان اسکریپت های مختلف را در کنار هم قرار داد تا خروجی واحدی به نام یک سایت پدید آید.
ده ها طرح آماده در Serif WebPlus گنجانده شده تا طراحان بتوانند با ایده برداری از آن ها طراحی را شروع کنند. امکان هماهنگی با وبلاگ ها برای توسعه دادن آن ها با یک سری از قابلیت های آنلاین ، هماهنگی کامل با استانداردها و قابلیت های SEO و ایجاد صفحات وب ایمن با ترفند های خاص موجود در نرم افزار از جمله امکانات جانبی این ابزار محسوب می شوند. نسخه جدید این نرم افزار کامل به تازگی ارائه شده است ؛ ما این نسخه را برروی سایت قرار داده ایم تا طراحان حرفه ای بتوانند از نهایت امکانات Serif WebPlus بهره بگیرند.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Serif WebPlus X5:
- هماهنگی با زبان های مختلف برنامه نویسی تحت وب
- سازگاری با استانداردها
- وجود تمامی امکانات لازم در طراحی یک سایت
- امکان ارسال مستقیم به سرورهای FTP
- ایجاد هماهنگی میان نرم افزار و وبلاگ
- امکان طراحی بدون دانستن حتی یک خط از کدهای HTML
- وجود ده ها طرح آماده در نرم افزار
- قابلیت طراحی فروشگاه های آنلاین با تمامی امکانات
- امکانات تولید صفحات وب ایمن
- سازگاری و هماهنگی کامل با SEO
- قابلیت بهینه سازی وب سایت و افزایش ترافیک آن
- امکان استفاده از عکس ها ، موزیک ها و ویدئوهای آنلاین در وب سایت
- قابلیت قرار دادن امکان جست و جو در وب سایت
- واسط کاربری فوق العاده جذاب و استفاده آسان از نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 

محمد مهدی سوری بازدید : 143 سه شنبه 11 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


اینکه مایکروسافت بزرگترین کمپانی نرم افزاری جهان به شمار می رود واقعیتی انکار ناپذیر است. این کمپانی علاوه بر سیستم عامل هایی که رایانه ها را در سیطره خود درآورده اند ، در بخش های مختلف هم نرم افزارهای قدرتمندی را ارائه کرده و البته همچنان هم این تولید نرم افزار ادامه دارد. نرم افزارها و در بخش هایی هم بسته های نرم افزاری کاملی که شاید در دنیای رایانه ها اصلا هیچ رقیبی را مقابل خود نبینند؛ برای مثال مجموعه Office که شاید یکی دو رقیب داشته باشد اما رقبا آنقدر قدرتمند نیستند که حتی تهدیدی کوچک برای این بسته قدرتمند نرم افزار باشند. در بخش های دیگر هم تا حدودی این امر حکم فرماست، سال ها بود که کاربران زیادی در سراسر جهان هستند که نرم افزار Microsoft Frontpage را به دلایل مختلف به عنوان بهترین نرم افزار طراحی وب انتخاب می کردند و مایکروسافت هم مطمئنا می بایست برای نگه داشتن این کاربران حتما جایگزینی قدرتمندتر برای این ابزار پیدا می کرد ؛ ابزاری که هم بتواند در محیطی جذاب تر قابلیت های کامل تری را هم ارائه دهد. دو سه سالی هست که پروژه ارائه نسخه های جدید Frontpage متوقف شده و ابزارهایی جایگزین شده اند که علاوه بر خصوصیات قبلی امکانات کامل تری هم به کاربران در زمینه طراحی وب ارائه می دهند. اولین نرم افزاری که به طور رسمی جایگزین Frontpage  شد، Microsoft Expression Web نام داشت. این ابزار علاوه بر محیطی پویاتر از قابلیت های کامل تری هم بهره می برد و البته در نسخه های جدید این قابلیت ها جدیدتر و برای حرفه ای ها جذاب تر هم شده اند. اما این پایان کار نبود چراکه مایکروسافت سعی کرد تا بازار نرم افزارهای طراحی وب را هم تسخیر کند و آنجا بود که با کنار هم قرار دادن 4 نرم افزار یک بسته ی نرم افزاری قدرتمند و غنی را در زمینه طراحی وب عرضه نمود. Microsoft Expression Studio نام این بسته نرم افزاری است که شامل 4 نرم افزار Microsoft Expression Design ، Microsoft Expression Blend + Microsoft SketchFlow ، Microsoft Expression Encoder  و Microsoft Expression Web نیز می شود. این نرم افزارها با کنار هم قرار گرفتن در حقیقت مجموعه ای را تشکیل می دهند که شاید در بیشتر موارد تمامی خواسته های یک کاربر حرفه ای را برای طراحی وب مرتفع سازد. در مورد Microsoft Expression Web که هم در پست های قبلی و هم در همین پست توضیح داده شده که چه کار خاصی را انجام می دهد اما در مورد نرم افزارهای دیگر موجود در این بسته باید عنوان کرد که Microsoft Expression Design ابزاری بسیار کامل برای طراحی های گرافیکی یک سایت به همراه ویرایش تصاویر با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی ها در این ابزار گرد هم آمده است. این ابزار که محیطی فوق العاده و کم نظیر دارد تقریبا تمامی امکانات لازم برای ویرایش های گرافیکی را دارا بوده و شاید اصلا هیچ گونه نیازی به ابزارهای دیگر نباشد. نرم افزار بعدی در این بسته Microsoft Expression Blend + Microsoft SketchFlow نام دارد. این ابزار در حقیقت دو نرم افزار مجزا است که در قالب یک نرم افزار ارائه می شود ؛ در توضیح این مطلب باید عنوان داشت که مایکروسافت بازهم نتوانست بیکار بنشیند و موفقیت های مداوم Flash  را در صفحه های وب مشاهده نماید و به همین دلیل هم ابزاری را با نام Silverlight منتشر نمود که هم رقیبی برای Flash باشد و هم تکنولوژی قدرتمندی را دوستداران طراحی وب مبتنی بر انیمیشن های تحت وب ؛ این ابزار با پشتیبانی از دو تکنولوژی Silverlight و برنامه نویسی .Net هم قادر است تا زیباترین و حرفه ای ترین انیمیشن ها را طراحی کند و هم با Microsoft SketchFlow که ابزاری به منظور طراحی چارت های گرافیکی به شمار می رود کامل ترین ابزارها را در این زمینه به کاربران هدیه دهد. Microsoft Expression Encoder نام آخرین محصول در این بسته نرم افزاریست که کار مدیریت برروی فایل های صوتی و تصویری که به صورت انواع ویدئو ها برروی یک سایت تعبیه می شوند را برعهده می گیرد. این نرم افزار با پشتیبانی از انواع فرمت های قادر است تا در محیطی جالب یک پلیر قدرتمند برای یک سایت ایجاد کند تا کاربران و بازدیدکنندگان بتوانند به صورت آنلاین به تماشای ویدئو ها بپردازند. به هرحال برای آن دسته از کاربرانی که به صورت حرفه ای به طراحی سایت و حتی برنامه نویسی های تحت وب به صورت پیشرفته می پردازند شاید بسته نرم افزار Microsoft Expression Studio بهترین انتخاب باشد چراکه در تمامی جهات امکانات فوق العاده ای را ارائه می دهد. نسخه 3 این بسته مدتی است ارائه شده است که حجم مناسبی هم دارد. این حجم شاید به اعتقاد بسیاری از کاربران بالا باشد اما در مقایسه با نرم افزارهای مشابه بسیار کمتر است.

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Expression Studio DreamSpark Ultimate 4 :
- پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج در طراحی وب سایت نظیر HTML ، ASP ، PHP ، XHTML ، CSS و ...
- پشتیبانی از زبان برنامه نویسی انحصاری شرکت مایکروسافت یعنی ASP.Net
- پشتیبانی از فناوری بسیار  رایج ای جکس ( AJax ) که در طراحی سایت های پویا استفاده زیادی دارد
- واسط کاربری مناسب و زیبا در عین کارآیی بالا
- Wizard برای ساده تر شدن کار طراحی صفحات CSS
- پشتیبانی از فرمت های مختلف طراحی وب (HTML Encoding )
- قابلیت پشتیبانی از اکثر فرمت های تصاویر و استفاده بسیار آسان از تصاویر در محیط طراحی
- قابلیت برقراری ارتباط میان ASP.Net ، PHP و ... با بانک های اطلاعاتی رایج
- ویرایش تصاویر و دیگر Object ها با نرم افزار هایی نظیر Adobe Photoshop
- طرح ها و اسکریپ های آماده متعدد و متنوع
- امکان ویرایش صفحات تصاویر
- پشتیبانی از انواع فرمت های تصاویر برای ویرایش تصویری
- امکان طراحی چارت ها و نمودارهای کاملا حرفه ای
- محیط های کاربری فوق العاده جذاب و کم نظیر در تمامی نرم افزارها
- قابلیت طراحی انیمیشن های زیبا برپایه تکنولوژی Silverlight
- امکان بهره گیری از ویدئوها به صورت آنلاین در یک سایت
- حجم مناسب نسبت به نرم افزار موجود در بسته
- پشتیبانی از زبان شیرین فارسی
- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز محبوب 7
- و ... 

 

محمد مهدی سوری بازدید : 111 سه شنبه 11 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


زمانی که اولین سایت ها به وجود آمد هیچ کس نمی دانست که قرار است چند سال بعد همان سایت ها به چه شکل هایی تغییر کنند. آن زمان تقریبا تمامی سایت ها به صورت ایستا و یا به اصطلاح Static بودند. اما چند سالی نگذشت که با ورود فناوری های جدید و همچنین زبان های برنامه نویسی تحت وب صفحات ثابت جای خود را به صفحات داینامیک و پویا داد. یکی از مواردی که تاثیر زیادی بر این تغییر گذاشت استفاده از زبان های برنامه نویسی جدید تحت وب بود. زبان هایی که قدرت پردازشی به صفحات می داد و دیگر به این صورت نبود که ارتباط یک طرفه باشد. به عبارتی کاربر هم با سایت مورد نظر خود در ارتباط بود و به هر عملی که او انجام می داد سایت نیز از خود واکنشی را نشان می داد. دو زبان برنامه نویسی که از چندین سال قبل به دنیای سایت ها قدم گذاشتند محصول دو رغیب بودند. ASP.Net که محصول دستان مهندسان مایکروسافت بود و PHP هم بالعکس شبیه به متعلقاتش یک پروژه کدباز بود و البته این دو هنوز هم رغیبی جدی برای هم به شمار می روند. از نظر ساختار این دو هیچ گونه تشابهی به هم نداشتند و ندارن و حتی هر دو بر روی سیستم عامل های مجزا اجرا می شوند. ASP.Net برروی سرور های ویندوز و PHP هم بر روی سرورهای لینوکس. البته می توان PHP را روی سرور های ویندوز هم اجرا نمود. اما بحث ما این بار در مورد PHP است. همانطور که در بالا گفتیم PHP پروژه ای کد باز است که از زمان ایجاد آن مدت زیادی طول نکشید که با پیشرفتی سریع  توانست خود را به عنوان اولین انتخاب برنامه نویسان حرفه ای تبدیل کند. این زبان به دلیل دارا بودن قابلیت های کلیدی توانست برنامه نویسان را متقاعد کند تا سیستم های مدیریتی سایت هایشان را با این زبان نوشته و توسعه دهند. امروز هم PHP همچنان با قدرت بسیار در صحنه برنامه نویسی تحت وب می درخشد و برنامه نویسان زیادی هستند که از این زبان استفاده می کنند. برای نوشتن کدهای PHP مانند HTML و مانند تمامی زبان های تحت وب به نرم افزار های خاصی نیاز است تا هم PHP را پشتیبانی کرده و هم بتوان با استفاده از آن ها کار خطایابی را هم انجام داد. یکی از معروف ترین این ابزارهای Zend نام دارد. برنامه نویسان حرفه ای همگی نام این نرم افزار را شنیده اند چون حرف اول و آخر را این نرم افزار در زمینه نوشتن کدهای PHP می زند اما حجم بالای آن یکی از مهم ترین ایرادات آن به شمار می رود. نرم افزار Rapid PHP که محصول شرکت Blumentals به شمار می رود می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای Zend  باشد. نرم افزاری که از لحاظ حجم و سرعت اصلا قابل مقایسه با Zend نیست. این در شرایطی است که Rapid PHP تقریبا تمامی قابلیت های Zend را هم دارا می باشد. به راحتی کدهای نوشته شده را می توان مورد خطایابی قرارداد و نتیجه آن را هم مشاهده نمود. از دیگر قابلیت های این نرم افزار باید به پشتیبانی از زبان های برنامه نویسی دیگر نظیر CSS ، HTML ، ASP و ... اشاره نمود. محیط کاربری نرم افزار هم فوق العاده ساده و در عین حال کاربر پسند است. گروه آسان دانلود جدیدترین نسخه این نرم افزار را که به تازگی منتشر گردیده را برای دوست داران PHP آماده و برای دانلود عموم قرار داده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Blumentals Rapid PHP 2010 v10.2.0.121:
- سرعت بسیار بالا در انجام عمل خطایابی
- حجم بسیار اندک در مقایسه با نرم افزارهای مشابه
- پشتیبانی از زبان های دیگر برنامه نویسی تحت وب
- محیط کاربری ساده و در عین حال کاربر پسند
- نمایش خطاهای املایی در تایپ
- پشتیبانی از استانداردهای  UTF-8 و UTF-16
- قابلیت انتخاب توابع که در تولبار های متعدد در نرم افزار موجودند
- خطایابی با Debugger نرم افزار
- نمایش و خطایابی بر روی سرور های مجازی
- قابلیت ذخیره سازی و نمایش بر روی سرور های FTP
- قابلیت ارتباط با بانک های اطلاعاتی معروف نظیر MySQL, PostgreSQL, Firebird, Interbase
- قابلیت استفاده از کدها به عنوان Template برای استفاده سریع در دفعات بعدی
- ویرایشگر های HTML ، JAVA Script و CSS
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله نسخه محبوب ویندوز 7
- و ...

 

 

محمد مهدی سوری بازدید : 110 سه شنبه 11 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


Cascading Style Sheets یا به اختصار CSS یکی از زبان های برنامه نویسی به شمار می رود. این زبان برنامه نویسی که بهتر اسکریپ نویسی نام برده شود یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی تحت وب به شمار می رود. تقریبا این زبان جزیی از تمامی سایت های موجود در اینترنت به شمار می رود. شاید سایتی نباشد که حداقل یک فایل با فرمت CSS را در خود جای نداده باشد، برای راه اندازی هرسایتی معمولا یک فایل با فرمت CSS و بیشتر اوقات با نام Style قرار می گیرد. CSS ها را برنامه نویسان و طراحان وب به خوبی می ناشناسند. شاید افرادی باشندکه ندانند اصلا CSS چیست؟ در نظر بگیرید یک طراحان برای مثال بخواهد تنها 5 صفحه سایتی را طراحی کند. جدای از زبان برنامه نویسی می بایست قالبی را هم که در آن نوع جداول، پس زمینه ها، فونت ها، رنگ ها و ... است، در نظر بگیرد. اگر طراح بخواهد همین قالب را برای 5 صفحه پیاده نماید هم تعداد خطوطی که نوشته می شود بیشتر خواهد شد و هم این که می بایست در هر 5 صفحه مدام تعریف کند این خط با چه فونت و با چه اندازه ای باشد. این کار بسیار سخت خواهد شد و ضمن این که احتمال خطا هم در قالب صفحات بیشتر خواهد شد. CSS کار را بسیار آسان کرده است. به سادگی می توان قالب یا همان استایل را در یک صفحه CSS تعریف نموده و سپس تنها با استفاده از یک دستور لینک آن را در صفحه مورد نظر قرار داد. این امر کمک زیادی به طراحان وب می کند. البته نباید CSS ها را دست کم گرفت این زبان برنامه نویسی در بسیار از مراکر آموزشی در ایران و یا حتی در کل دنیا به صورت دروس بسیار مهم تدریس می شود. CSS نکته ای جالب رو با خود به همراه دارد که با هیچ یک از زبان های معروف نظیر PHP یا ASP.Net مشکلی نداشته و بالعکس این دو به CSS ها هم نیاز پیدا می کنند. برای نوشتن این کدها می توان حتی از Notepad ویندوز هم بهره برد اما خوب به طبع این امر زیاد مرسوم  متداول نمی باشد. این بار قصد معرفی نرم افزاری را داریم که تنها برای مهندسان برنامه نویسی CSS ابزاری فوق العاده محسوب نمی شود بلکه طراحان وب سایت ها و برنامه نویسان هم می توانند از آن بهره ببرند. این نرم افزار بسیار کم حجم Blumentals Rapid CSS نام دارد. ابزاری بسیار مناسب و کارا که قدرت برنامه نویسان CSS را می تواند نمابان سازد. مهم ترین قابلیت این نرم افزار افزایش سرعت کاربر درساخت صفحات CSS است. طراح قادر است تا با سرعتی بسیار بالا و البته بسیار آسان اقدام به برنامه نویسی CSS نماید.  کدنویسی فوق العاده آسان خواهد شد، اگر از این ابزار استفاده شود. نکته ای بسیار مهم در مورد این ابزار نمایش آنی کدهای نوشته شده از سوی طراح است. کمتر نرم افزاری پیدا می شود که چنین قابلیتی داشته باشد. یعنی بتواند به صورت لحظه به لحظه کدهای CSS را به تصویر بکشد.  مهندسان CSS که به دنبال ابزاری  مناسب برای دستان هنرمند مغز متفکرشان هستند Blumentals Rapid CSS می تواند ابزاری بسیار مناسب باشد. یادمان باشد که همیشه ، کاربران ابتدا به طرح و قالب و رنگ بندی سایت توجه می کنند و بعد به مطالب آن!

قابلیت های کلیدی نرم افزار Blumentals Rapid CSS 2010 v10.2.0.12:
- راحت شدن کار کدنویسی با CSS
- استفاده آسان و افزایش سرعت در کد نویسی
- چک کردن کدها توسط نرم افزار برای یافتن کدهای اشتباه
- تکمیل کردن ادامه کدها توسط خود نرم افزار
- نمایش آنی کدهای نوشته شده
- استاندارد شدن کدهای این برنامه با مرورگر ها
- قابلیت ذخیره سازی و یا بازگشایی از سرورها FTP
- قابلیت مدیریت مستقیم بر روی سایت
- محیط کاربر پسند نرم افزار
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا
- و ...

 

محمد مهدی سوری بازدید : 109 سه شنبه 11 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com

یکی از نرم افزار هایی که به کاربران اجازه طراحی سایت را می دهد محصولی از شرکت Blumentals است. این نرم افزار Blumentals HTMLPad  Pro نام دارد. شاید اگر کاربری حجم این نرم افزار را ببیند باور نکند که یک نرم افزار طراحی وب این قدر سبک است. این نرم افزار تنها حدود 4.5 مگابایت حجم دارد. به طبع شاید به نظر برسد که یک نرم افزار با این حجم اندک پس امکانات بسیار کمی هم دارد، اما اگر این مطلب را بخوانید متوجه شاهکار این شرکت خواهید شد. HTMLPad یک نرم افزار طراحی وب است که به کاربر امکان طراحی را با استفاده از زبان های مختلف برنامه نویسی تحت وب می دهد. تقریبا زبان برنامه نویسی تحت وبی نیست که توسط این ابزار کم حجم پشتیبانی نشود. یکی از خصوصیات بسیار مهم این نرم افزار محیط کاربری بسیار ساده است. کاربر در HTMLPad به سادگی می تواند آنچه را که طراحی می کند را ببیند و هرآنچه را که طراحی کرد را به صورت کد مشاهده نماید. یکی دیگر از خصوصیات کلیدی این ابزار راحتی در کد نویسی است. کاربران و طراحان وب حرفه ای معمولا در تایپ سریع کدها با مشکل رو به رو هستند چرا که اشتباهات تایپی یا غلط های املایی باعث به وجود آمدن مشکل خواهد شد ، اما این نرم افزار به کاربر این امکان را می دهد تا با تایپ قسمتی از دستور ، بقیه دستور را مشاهده کرده و یا حتی تعداد متعددی دستور را هم دیده و دستور دلخواه را انتخاب کند. قسمتی از زبان هایی که در این ابزار پشتیبانی کامل می شوند عبارتند از : HTML , XHTML ,CSS , PHP, ASP, WML, XML, Perl, JavaScript  و ...

قابلیت های کلیدی نرم افزار Blumentals HTMLPad 2010 Pro v10.2.0.121:
- ادیتور بسیار کامل برای زبان برنامه نویسی HTML , XHTML
- محیط بسیار کارآمد برای طراحی سایت
- نمایش آنچه را که کد نویسی می کنید
- نمایش کدهای نوشته شده برای طراحی شما
- مشخص کردن خطاهای تایپی در دستورات زبان های برنامه نویسی نظیر:
 HTML, CSS, JavaScript, VBScript, PHP, ASP, WML, XML, Perl
- پشتیبانی کامل از استاندارد UTF-8 Unicode
- طراحی صفحات CSS
- پشتیبانی کامل از زبان اسکریپ نویسی جاوا
- تکمیل کردن خودکار کدها و تگ های HTML
- تکمیل کردن خودکار کدها CSS
- پیش نمایشی کامل برای HTML , CSS
- کتابخانه ای کامل برای تمامی تگها
- قابلیت فرستادن سایت بر روی سرور های FTP
- قابلیت مدیریت سایت به صورت آنلاین از روی سرور
- طرح های آماده متعدد و زیبا برای طراحان مبتدی
- استفاده از تکنولوژی Multi  Clipboard
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ویستا
- و ...

 

محمد مهدی سوری بازدید : 340 سه شنبه 11 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


امروزه تقریبا بیش از نیمی از کاربران با انواع سایت ها، تکنولوژی ها و انواع زبان های برنامه نویسی که برای استفاده در یک سایت وجود دارد آشنایی دارند. سایت ها به طور کلی به دو شکل پویا و ایستا تقسیم بندی می شوند. البته در این میان هم سایت هایی هستند که بخشی از آن ها داینامیک و بخشی هم ایستا است. سایت های پویا معمولا از زبان های برنامه نویسی اجرایی نظیر PHP ، ASP و ... بهره می برند و معمولا هم توانایی پاسخ گویی به حرکات یک کاربر را دارند اما در مقابل سایت های ایستا تنها یک طراحی خاص هستند و در بیشتر موارد به هیچ گونه پاسخی برای کاربران نخواهند داشت. برای داشتن هریک از این نوع سایت ها باید آموزش های خاصی دیده شود، برای مثال برای داشتن سایت پویا یا باید از نرم افزارهای آماده استفاده نمود و یا این که پس از دیدن آموزش سایت شخصی را با هریک از زبان های برنامه نویسی طراحی و برنامه نویسی کرد. سایت هایی که به ایستا معروف هستند به مطمئنا ساده تر طراحی می شوند. اکثر کاربران می توانند با نرم افزارهای خاصی این کار را انجام دهند. نرم افزارهای طراحی وب که بسیار هم متعدد هستند و قابلیت های فراوانی هم دارند که حتی بدون یک خط کدنویسی به کاربران این امکان را می دهند تا زیباترین سایت ها را طراحی کنند. حتی در میان همین نرم افزارهای متعدد هم نام های زیادی هستند که قابلیت های کاملا متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند، برای مثال نرم افزار Incomedia Website Evolution X5 ابزاری فوق العاده قدرتمند و غنی از امکانات کلیدی برای طراحی یک سایت جذاب و نیمه پویا به زیباترین شکل ممکن بدون حتی یک خط کدنویسی به هرزبانی به شمار می رود. این نرم افزار که تقریبا تمامی بخش های مختلف آن به صورت Wizard  می باشد در 5 مرحله ساده یک سایت را آماده استفاده می نماید ، اما در هریک از این مراحل می توان سایت را کاملا شخصی و با طراحی دلخواه مورد بازبینی نهایی قرار داد. Incomedia Website Evolution X5 قابلیت های جالب و البته مهمی دارد که شاید این امکانات برای این دسته نرم افزارها بی نظیر باشد. برای مثال به سادگی می توان فیدخوان RSS برای سایت ایجاد نمود و یا اینکه یک جست و جوگر داخلی برای سایت تعبیه نمود؛ ساخت فرم های ارتباط با ما بدون حتی یک خط کدنویسی ، قابلیت برقراری ارتباط با انواع سیستم های پولی و ارسال و پرداخت و بسیاری قابلیت های دیگر که مطمئنا می توانند هرکاربری را برای داشتن یک سایت نیمه پویا کمک کنند. دیگر قابلیت هایی که در بیشتر نرم افزارهای طراحی وب نظیر قرار دادن عکس ها وجداول ، مدیریت عکس ها و ساخت آلبوم های تحت وب ، وجود ده ها طرح آماده و CSS ها برای داشتن ایده در طراحی صفحات ، قابلیت طراحی صفحاتی برای کاربران خاص با امکان استفاده از نام کاربری و رمز عبور خصوصی ، قابلیت ارسال مستقیم به سرورهای FTP و ... نیز در این نرم افزار قدرتمند گنجانده شده است. این نرم افزار محیط کاربری بسیار جذابی هم دارد که در آن به هیچ وجه نمی توان صفحه ای برای کدنویسی یافت و همین عامل باعث می شود تا هرکاربری چه حرفه ای و چه مبتدی به سادگی بتواند با داشتن کمی حوصله و خلاقیت سایتی زیبا را طراحی و آماده استفاده قرار دهد.

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Incomedia Website Evolution X5 v8.0.0.15 :
- محیط کاربری فوق العاده جذاب نرم افزار
- عدم نیاز به حتی یک خط کدنویسی
- داشتن ده ها طرح آماده و انواعی از طرح های CSS
- قابلیت طراحی فرم های ارتباط با ما با داشتن Anti-Spam
- ساخت و طراحی یک سایت تنها در 5 مرحله کلی
- امکان ارسال مستقیم به سرورهای FTP
- ارتباط با انواع سیستم های پولی
- امکان طراحی یک فروشگاه اینترنتی ساده
- سازگار با زبان های مختلف
- امکان فشرده سازی تصاویر
- قابلیت استفاده از تمامی Object ها نظیر فایل های صوتی و تصویری ، جداول ، تصاویر و ... در یک صفحه وب
- سازگاری کامل با Youtube.com
- امکان طراحی جست و جوگر داخلی برای سایت
- قابلیت ساخت صفحه ای خصوصی برای کاربران خاص با نام کاربری و رمز عبور
- امکان قراردادن فیدخوان RSS
- پشتيباني از همه نسخه هاي ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ... 

 

محمد مهدی سوری بازدید : 125 سه شنبه 11 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com

 

به نظر مي رسد امروزه شايد كمتر كاري باشد كه با استفاده از نرم افزاري مختص به خود قابل رفع نباشد. از اجراي فايل هاي چند رسانه اي گرفته تا طراحي صفحات وب همه و همه با استفاده از نرم افزار قابل انجام بوده و حتي ريزترين موارد هم در آن ها تعريف شده است. شايد هريك از ما يك سايت داشته كه طراحي آن را به صورت Static و دستي خودمان انجام داده باشيم و به هردليلي بخواهيم بخشي از اين سايت براي افرادي خاص قابل دسترسي باشد. يعني وقتي كاربري به آن صفحه مراجعه مي كند با صفحه مربوط به ورود نام كاربري و پسورد مواجه شود ، حال شايد به نظر اين كار سخت و دشوار باشد اما با يك نرم افزار ساده مي توان به راحتي اين كار را انجام داد. البته اين كار را مي توان با اسكريپت هاي تحت وب هم امكانپذير ساخت اما هميشه اين عمل براي تمامي كاربران قابل استفاده نيست.
نرم افزار CoffeeCup Website Access Manager ابزاري بسيار ساده و كم حجم است كه در سريعترين زمان ممكن و به سادگي امكان قراردادن Username و Password را به كاربر مي دهد. جذابيت اين نرم افزار وقتي بيشتر مي شود كه مي توان تعداد نا محدودي كاربر با نام ها و پسورد هاي مختلف تعريف كرد ، يعني كاربر شماره يك با نام كاربري شخصي خود وارد سايت شود و كاربر دوم هم به همين صورت.
قابليت فعال نمودن و غير فعال كردن يوزرها به سادگي انجام پذير است ، وقتي مدير به صورت آنلاين به هاست خود دسترسي پيدا مي كند مي تواند تمامي صفحات موجود را مشاهده كرده و با انتخاب آن ها عمل تعريف يوزرها را انجام دهد. CoffeeCup Website Access Manager قابليت بلاك كردن دامين ها يا ip Address ها را هم مي دهد كه مي تواند محافظ خوبي در مقابل اسپمر ها باشد ؛ قابليت تعريف تاريخ انقضا براي كاربران هم قابليت جالب ديگر اين نرم افزار است. پيشنهاد مي كنيم اين نرم افزار ساده را دريافت كرده و از امكانات بسيار كامل آن بهره مند شويد.

 

قابليت هاي كليدي نرم افزار CoffeeCup Website Access Manager v3.1 :
- سهولت در استفاده از نرم افزار
- قابليت بلاك يا دادن دسترسي به IP هاي خاص
- قابليت بلاك يا دادن دسترسي به دامين هاي خاص
- امكان تغيير صفحه Error براي كاربراني كه به صفحه مورد نظر دسترسي نخواهند داشت.
- سازگار با انواع FTP ها
- انجام كارها به صورت آنلاين و با سرعتي بالا
- تعريف تعداد نا محدودي از كاربران با نام هاي كاربري مختلف
- سازگار با سرور هاي ويندوز و IIS6  و IIS7
- سازگار با سرورهاي ويندوز
- قابليت تعريف تاريخ انقضا براي كاربران
- امنيت بالا با پشتيباني از .htaccess
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جلمه ويندوز محبوب 7
- و ...

 

محمد مهدی سوری بازدید : 135 سه شنبه 11 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com

 

در بين شما كاربران كمتر كسي پيدا مي شود كه دوست نداشته باشد يك وب سايت شخصي داشته باشد. داشتن يك وب سايت شخصي سلسله مراتبي دارد و مهمتر از آن اينكه شما يا بايد خودتان از دسته طراحان وب باشيد و يا اينكه هزينه اي را جهت ساخت وب سايتتان به كساني كه در اين زمينه فعاليت دارند پرداخت كنيد تا يك سايت مناسب را براي شما برنامه نويسي كنند. اما امروزه با توجه به سيستم هاي مديريت محتوا كه در سرتاسر دنياي اينترنت وجود دارد شما مي توانيد هزينه هاي برنامه نويسي براي وب سايت خودتان را به حداقل و در حد 0 برسانيد. از جمله اين سيستم هاي مديريت سيستم معروف و بسيار سبك و كاربر پسند WordPress است كه افراد و شركتهاي بسياري جهت ساخت و مديريت سايتشان از آن استفاده مي كنند. اين سيستم نيز با توجه به خوبي ها و توانائيهايش داراي كمي و كاستيهايي است كه اغلب آنها را با مجموعه هايي تحت عنوان Plugin به آن اضافه مي كنند. اين پلاگين ها هم بصورت رايگان و هم بصورت پولي در سرتاسر وب وجود دارند. اين مجموعه اي را كه ما قصد داريم به شما هديه كنيم يك مجموعه تقريبا كامل و بسيار مفيد از پلاگين هاي سيستم مديريت محتواي WordPress است كه توسط شركت wpmudev در وبسايتشان با قيمت بالايي فروخته مي شود و ما آن را بصورت رايگان به شما كاربران عزيز آسان دانلود هديه مي كنيم. به اميد آنكه از آن استفاده كنيد و برايتان مفيد واقع شود.

 

 

محمد مهدی سوری بازدید : 161 سه شنبه 11 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


حتما تا به حال آلبوم هایی که از عکس های مختلف در سایت ها رواج دارند را دیده اید. آلبوم هایی که به صورت دیجیتالی و از چندین عکس تشکیل می شوند و به صورتی جذاب در صفحات وب قرار می گیرند تا جذاب تر به نظر برسد. CoffeeCup Flash Photo Gallery نام نرم افزاریست که طراحی این نوع آلبوم های دیجیتالی را فوق العاده ساده و آسان می کند. این ابزار که تنها برای همین کار طراحی شده است در محیطی ساده با کنار هم قرار دادن تصاویر و ساخت آلبوم ها بدون هیچ گونه کدنویسی می تواند صفحات وب شامل آلبوم های دیجیتالی را پدید آورد. وجود انواعی از پوسته های مختلف به همراه امکانات مختلف برای تنظیمات کلی آلبوم در نرم افزار CoffeeCup Flash Photo Gallery به وضوح به چشم می خورد ، نکته ای که در مورد این ابزار اهمیت دارد سهولت استفاده از نرم افزار است که به راحتی هرچه تمام تر قابل استفاده بوده و همه کاربران چه مبتدی و چه حرفه ای به سادگی می توانند انواعی از آلبوم های دیجیتالی جذاب را بسته به سلیقه خود خلق کنند. نکته جالب دیگر در مورد این ابزار و امکاناتش این است که می توان به راحتی حتی موزیک های دلنشنین هم به عکس ها پیوند داد که به صورت یک آلبوم واقعی و جذاب پس از نمایش تصاویر پخش و اجرا شوند و به جذابیت کار کمک نمایند. پشتیبانی از انواع فرمت ها برای تصاویر به همراه ذخیره سازی با استاندارد فلش از دیگر خصوصیات مهمی هستند که در نرم افزار CoffeeCup Flash Photo Gallery تعریف شده اند.

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار CoffeeCup Flash Photo Gallery v5.95 :
- پشتیبانی از انواع فرمت های برای تصاویر
- امکان ویرایش تمامی تنظیمات مروبط به آلبوم ها
- وجود انواعی از پوسته های جذاب برای ساخت آلبوم ها
- عدم نیاز به نوشتن حتی یک خط کد
- قابلیت قرار دادن موزیک برای آلبوم های آنلاین
- پشتیبانی و همسازن سازی با استاندارد فلش
- امکان اضافه کردن ساده عکس ها به آلبوم به صورت آنلاین
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ... 

 

محمد مهدی سوری بازدید : 125 سه شنبه 11 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com

 

طراحی سایت ها وقتی جذاب تر خواهد شد که علاوه بر استفاده از انواع تکنولوژی ها از نرم افزارهایی هم استفاده شود که قابلیت های فراوانی را در اختیار طراحان قرار می دهد. این که یک طراح حرفه ای چه نرم افزاری را بر می گزیند علاوه بر این که تا حدود زیادی سلیقه ای است به خود طراح هم بستگی دارد اما وقتی نام محصول قدرتمند Adobe به میان می آید جای هیچ گونه سلیقه یا بحثی باقی نمی ماند. این قدر این ابزار قدرتمند و غنی از نظر امکانات است که اکثر طراحان برای طراحی های وب از این ابزار استفاده می کنند. Adobe DreamWeaver نام همان نرم افزار قدرتمندی است که امروزه حتی در اکثر دانشگاه ها هم برای طراحی ها و آموزش به دانشجویان آن را به عنوان مرجع نرم افزاری مطرح می کنند. DreamWeaver هرچند در ابتدای امر محصولی از Macromedia بود اما خرید این شرکت توسط Adobe باعث نشد تا از محبوبیت و البته قابلیت های این ابزار کاسته شود بلکه ادوبی توسط با ارائه نسخه های متعدد این ابزار خود را به یکی از قدرتمندترین شرکت ها در تولید نرم افزارهای طراحی وب تبدیل کند.
این ابزار بسیار قدرتمند که نسل جدید این ابزار با توجه به ارائه نسخه جدید مجموعه Creative Suite عرضه شده است نسبت به نسخه های قبلی هرچند با تغییرات گسترده ای رو به رو نشده اما همان تغییرات جزئی هم برای افزایش سرعت کارکرد نرم افزار نقش مهمی را ایفا می کنند. Adobe DreamWeaver CS5 که در حقیقت نسخه 11 این ابزار می باشد علاوه بر پشتیبانی از اکثر فرمت ها توانایی طراحی به صورت Design و Code را دارد ، پشتیبانی کامل از تکنولوژی های جدید استفاده شده در صفحات وب و به ویژه دو زبان PHP و .Net به کاربران حرفه ای در طراحی سایت های پویا کمک زیادی می کند.
واسط کاربری جذاب نرم افزار و البته حرفه ای که اکثر گزینه ها به صورت هوشمند در کدنویسی اضافه می شوند و البته با توجه به تغییرات و بهینه سازی هایی که در این نسخه انجام شده سرعت عملکرد آن ها هم افزایش یافته است ، طراحان را در طراحی های سریعتر یاری می دهد. بهینه سازی های انجام شده با توجه به گرافیک و حجم نسبتا سنگین نرم افزار تنها مختص به این ابزار نمی شود و ادوبی سعی کرده با این ترفند ساده همچنان میان تمام کاربران محبوب باقی بماند.
آپلود مستقیم فایل ها برروی هاستینگ با امکان تغییرات مستقیم برروی صفحات ، امکان هماهنگ سازی با بانک اطلاعاتی ، رنگ بندی برای هر سیستم برنامه نویسی به منظور سهولت در شناسایی کدها و یا خطایابی ، سازگاری مثال زدنی با CSS و HTML و نسخه های جدید آن ، سازگاری کامل تر با فلش و متعلقاتش ، سازگاری با فتوشاپ و بهینه سازی های انجام شده برای نمایش سریعتر و بهتر تصاویر در وب سایت ، پشتیبانی از تکنولوژی Ajax و موارد بسیار دیگر از جمله مهم ترین خصوصیاتی هستند که در این ابزار به وضوح به چشم می خورد.
نسخه جدید نسبت به قبل تغییرات جدیدی را در خود می بیند که هریک از آن ها علاوه به بهبود عملکرد نرم افزار امکانی جدید به حساب می آیند. یکی از این قابلیت ها که فوق العاده می تواند برای کاربران حرفه ای و همچنین مدیران سایت ها مفید باشد سازگاری و امکان ویرایش مستقیم سیستم مدیریت سایت ها یا همان CMS هاست که به راحتی می توانند در Adobe DreamWeaver CS5 ME  کدها یا حتی سایت را ویرایش کنند. این سیستم ها که از معروفترین آن ها می توان Wordpress و Joomla می توان اشاره نمود که از PHP استفاده می کنند.
امکان جدید دیگری که در این نسخه اضافه شده است سازگاری هرچه بهتر با CSS بوده که کمک زیادی در طراحی ها می دهد. برای کدنویسی هایی به زبان PHP هم امکاناتی جدیدی در نظر گرفته شده که برای حرفه ای های این زبان بسیار مفید است ؛ کدها به صورت هوشمند در ادامه تایپ کاربر اضافه خواهند شد و این امر برای طراحی ها و همچنین ویرایش سیستم های مدیریتی فوق العاده مفید خواهد بود. راه اندازی بسیار ساده یک سایت از جمله خصوصیاتی است که با چند دقیقه کار با Adobe DreamWeaver CS5 ME به راحتی قابل حس خواهد بود.
نسخه 11 این نرم افزار که به تازگی هم ارائه شده به صورت کامل آماده گردیده تا شما کاربران حرفه ای که قصد طراحی و یا ویرایش و یا حتی تجربه ای جدید را دارید می توانید  Adobe DreamWeaver CS5 ME از سرورهای آسان دانلود دریافت نموده و از امکانات فوق العاده آن نهایت استفاده را ببرید.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe DreamWeaver CS5 ME v11.0:
- ساخت ، طراحی ، ویرایش صفحات وب
- محیط طراحی وب سایت با سه متد مختلف
- پشتیبانی از فرمت های مختلف صفحات وبActive Server Pages (ASP) ، Java Server ، PHP  ،  XML ، HTML ، JSP ، CSS ، ASPX و چندین و چند زبان برنامه نویسی دیگر
- محیطی متفاوت از نرم افزار های دیگر و بسیار کارا و حرفه ای
- پشتیبانی و طراحی صفحات وب بر پایه CSS ها
- استفاده از پشتیبانی از تمامی ابزار های موجود روی صفحات وب نظیر ، عکس ها ، انیمشن ها و ...
- امکان برقراری ارتباط میان برنامه های نوشته شده با بانک های اطلاعاتی معروف
- هوشمند بودن نرم افزار در شناسایی کد های نوشته شده
- سازگار با نرم افزار های دیگر شرکت Adobe
- پشتیبانی از زبان شیرین فارسی به صورت کامل
- پشتیبانی و توسعه صفحات پویا و داینامیک با قدرت ای جکس (AJax )
- سازگاری کامل با نرم افزار معروف Adobe Photoshop  و فرمت PSD
- ویرایش آنلاین صفحات وب
- امکان آپلود صفحات بر روی هاست و سرور
- پشتیبانی و سازگاری با محصول جدید Adobe یعنی Adobe Air
- واسط کاربری جدید و بهینه شده برای کاربران
- سازگاری بهتر با CSS ها
- طراحی، توسعه و گسترش رابط های کاربری پویا با استفاده از Spry framework for Ajax
- افزایش کارایی CSS ها در صفحات وب با کمک کامپوننت های Spry widgets
- محیط سازگار با مجموعه Creative Suite و سایر محصولات جدید Adobe
 - امکان وارد نمودن CSS به داخل پروژه با استفاده از CSS layouts
- گنجاندن داده ها در داخل صفحه وب با استفاده از XML از یک منبع RSS یا پایگاه داده
- مشاهده نحوه نمایش وب سایت طراحی شده بروی موبایل با استفاده از Adobe Device Central
- قابلیت اضافه نمودن Transition هایی مانند grow, shrink, fade, highlight & ...
- امکان مدیریت کامل CSS ها
- پشتیبانی کامل از زبان شیرین فارسی
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 

محمد مهدی سوری بازدید : 129 سه شنبه 11 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


يكي از دغدغه هاي مديران وب سايتهاي كپي برداي از سورس صفحات ساخته شده مي باشد. همانگونه كه ميدانيد ساختار صفحات وب به گونه اي طراحي شده است كه كابر عادي هم ميتواند با سيو كردن صفحه مورد نظر و باز كردن آن با ابزارهاي ويراشگر ساده متني همانند نوت پد اقدام به مشاهده سورس كدهاي نوشته شده توسط شما بپردازند. اگر شما ساعتها وقت براي نوشتن كدهاي صفحات خود كرده ايد و  همچنين از روشهاي خاص و منحصر به فرد براي ساخت صفحات وب خود استفاده كرده ايد هميشه بيم آن داريد كه كدهاي شما توسط ديگران كپي برداي شود و زحمات شما به هدر رود. براي اين گونه كپي برداي شايد راههايي وجود داشته باشد از جمله برنامه نويسي كردن با زبان هاي برنامه نويسي سمت سرور كه صفحات بعد از ترجمه شدن به كاربر نشان داده ميشود. ولي به اين فكر كرده ايد كه اگر شما با زبان HTML صفحات خود را برنامه نويسي كرده ايد چگونه ميتوانيد از آن محافظت به عمل آورديد. نرم افزار قدرتمندEncrypt Web Pro كه ساخت شركت AllyNova می باشد. يكي از نرم افزارهاي قدرتمند در زمينه رمز گذاري بر روي صفحات وب ميباشد. و  ميتوانيد از دسترسي افراد به سورس كد برنامه هاي شما جلوگيري نماييد. اين نرم افزار قدرتمند ميتواند به سادگي بر روي صفحات HTML و همچنين آدرس ميلها، اسكريپت كدها، لينكها، متنها، تصاوير و ... در مدت زمان كوتاهي و در 5 حالت مختلف رمزگذاري نماييد. از جمله كارهايي كه اين نرم افزار ميتواند انجام دهد غير فعال كردن عملیات رمزنگاری بر روی فایل ها، توانایی غیر فعال كردن  عملیاتهایی همانند كپي كردن صفحات وب و همچنين كپي مطالب و متنها، چاپ كردن صفحات وب توسط چاپگر، استفاده صفحات به صورت آفلاين و... و قرار دادن هزارن امكانات ديگر به منظور جلوگيري از سرقت اطلاعات و كپي كردن آنها و ... ميتوان اشاره نمود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Encrypt Web Pro v2.8:
- قابلیت قفل گذاري و عدم كپي صفحات وب در چند دقيقه
- محدود کردن دسترسی کاربران به صفحات طراحي شده توسط شما
- قابلیت قفل گذاري بر روی email آدرس ها، script code، لینک ها، متن، تصاویر و ...
- عدم نياز به دانستن زبانهاي برنامه نويسي جهت رمزگذاري بر روي فايلها
- دارای 5 حالت مختلف برای اعمال عملیات رمزنگاری بر روی فایل ها
- حجم پائين و سهولت در استفاده از نرم افزار
- راحتی استفاده از نرم افزار و كار با فقط چند كلیك موس
- امنيت بالا چهت رمزگذاري بر روي صفحات وب
- پشتیانی از همه زبان های موجود در صفحات HTML
- قابليت رمز نگاري صفحات وب مستقل از سيستم عامل و وب سرورها
- قابليت غير فعال كردن راست كليك ماوس، انتخاب متن و ذخيره كردن متن و...
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جلمه ويندوز محبوب 7
- و ...

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
  • بچه خر می کنیم (118)
  • بزرگترین مرکز دانلود موزیک (94)
  • بازی های ممنوعه PC (71)
  • طهران جوان (65)
  • سایت تفریحی پیک پک (124)
  • بروزترین مرجع قالب وبلاگها و ابزار سایت و وبلاگ (96)
  • بهترین سایت سریال های در حال پخش (122)
  • یاس دانلود (48)
  • Arman Download :: آرمان دانلود (96)
  • دیگه مشکی نمی پوشم (102)
  • دانلود با لینک مستقیم (68)
  • سلامتی جنسی جسمی روانی زیبایی (127)
  • رنگين كمان دانلود 2 فيلم موسقي (61)
  • دانلود فیلم و سریال های ایرانی و خارجی با لینک مستقیم (113)
  • بروز دانلود دانلود جدید ترین های روز دنیا (167)
  • ◄ مقالات کامپیوتر (67)
  • پرتال موزیک افتاب ایران (91)
  • دانلود فیلم با لینک مستقیم (31)
  • دانلود جدیدترین و بهترین موزیکها (71)
  • فروشگاه بزرگ اینترنتی محمد خرید (62)
  • موزیک روز,دانلود آهنگ های جدید ایرانی (51)
  • سايت زور (58)
  • گالری عکس مد پیکس (80)
  • download u99 (108)
  • خفن دانلود (131)
  • A X 2 4 (56)
  • دانلودستان فیلم و موزیک (179)
  • ◄وبلاگ پر بازدید دختر و پسر► (72)
  • جدید ترین نرم افزار های روز دنیا (68)
  • وبلاگ تفریحی شاهزاده (64)
  • تكصدا (114)
  • اکسارنک (84)
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 657
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 178
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 318
  • باردید دیروز : 363
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,788
  • بازدید ماه : 6,185
  • بازدید سال : 37,038
  • بازدید کلی : 309,481