loading...
البرز دانلود
آخرین ارسال های انجمن
محمد مهدی سوری بازدید : 233 دوشنبه 22 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


Video2webcam نام نرم افزاری جالب و در عین حال مفید است که با استفاده از آن کاربران می توانند با یک وب کم مجازی به استقبال مسنجرهای خود بروند. مسنجرها لزوما باید حتما سیستم سخت افزاری وبکم را داشته باشند تا بتوانند آن را به صورت آنلاین به نمایش درآورند اما می توان با چنین نرم افزارهای ویدئوهای ضبط شده از قبل را به عنوان تصاویر وبکم به صورت آنلاین بین دوستان به اشتراک گذاشت و به نمایش در آورد.
این وبکم مجازی که از واسط کاربری ساده ای بهره می برد به راحتی قابل نصب و استفاده بوده و از حجم بسیار مناسبی هم بهره می برد ؛ از تمامی مسنجرهای رایج موجود به صورت کامل پشتیبانی کرده و تصاویر را به صورت آنلاین و بدون هیچ گونه قطعی در ارسال تصاویر به مسنجر به نمایش می گذارد. Video2webcam همچنین از اکثر فرمت های رایج ویدئویی نظیر avi، asf، flv، mp4،mpeg، mpg، ram، rm، rmvb و  wmv پشتیبانی کرده و می تواند از تصاویر هم با فرمت هایی نظیر JPG ، GIF ، BMP و ... به عنوان تصاویر موجود در وبکم بهره برداری کند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Video2Webcam v3.1.6.8 :
- استفاده آسان از نرم افزار ، حجم پائین و واسط کاربری ساده اما جذاب
- پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های ویدئویی و تصویری
- پشتیبانی از تقریبا تمامی مسنجرها
- ارسال تصاویر بدون هیچ گونه قطعی
- امکان سوئیچ بین وبکم مجازی با وبکم اصلی تنها با یک کلیک
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 262 دوشنبه 22 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


يكي از بهترين و محبوب ترين نرم افزارهاي چت كه در بين ما ايراني ها از محبوبيت خاصي هم برخوردار است. ياهو مسنجر ميباشد. يكي از بهترين و كاربردي ترين ابزار چت در بين ما ايراني ها پيام رسان معرف ياهو مسنجر ميباشد كه بيشتر افرادي كه با اينترنت سر و كار دارند از اين نرم افزار استفاده كرده اند. مسنحر ها به يكي از كاربردي ترين نرم افزارهاي تحت وب تبديل شده است كه پل ارتباطي ما با دنياي مجازي به حساب مي آيند. كه کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا ، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و ... از مهم ترین قابلیت های مسنجر ها به شمار می رود. يكي ديگر از مسنجر هاي معرف كه پس از ياهو مسنجر به محبوبيت خاصي در بين كاربران اينترنت رسيده است و هزارن نفر روزانه از اين نرم افزار قدرتمند براي تبادل اطلاعات خود استفاده مي كنند.نرم افزار محبوب IRC كه مخفف كلمه Internet Relay Chat ميباشد از سرعت بسيار بالايي در ارسال پيام ها برخودار ميباشد. شما ميتوانيد با استفاده از اين نرم افزار قدرتمند وارد چت رومهاي گروهي شده و يا اينكه به صورت خصوصي بايكديگر چت كنيد و همچنين در اين محيط به انتقال فايلهاي حجيم با سرعت بسيار بالا بپردازيد. سرورهاي قدرتمند mIRC با رمز گذاري بر روي اطلاعات شما محيط امني براي بحث و انتقال اطلاعات شما بوجود مي آورد. گروه آسان دانلود اين نرم افزار قدرتمند را به شما پيشنهاد ميدهد تا شما تجربه و لذت گفتگوي اينترنتي را با اين نرم افزار قدرتمند تجربه كنيد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار mIRC 7.1 Final:
- محیط کاربری بسیار جذاب و كاربر پسند
- سرعت بالا در برقراری ارتباط
- کیفیت بالا در نمایش و ارتباط ویدئویی و صوتي
- دارای متن های رنگی و امکان خواندن آسان متن ها
- امنیت بالا در ارتباط و ارسال و دریافت فایل ها
- دارای کلیدهای کاربردی برنامه ریزی شده
- ارسال فایل از طریق مسنجر
- نمایش کامل روی صفحه نمایش با کلید F11
- پشتیبانی كامل از IPv6
- ارتباط از طریق چت صوتی
- ایجاد کنفرانس و چت هم زمان میان چندین نفر
- رایج بودن این پیام رسان در دنیای مجازی اینترنت
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 241 دوشنبه 22 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


ارتباطات اینترنتی امروزه در سطح بسیار زیادی گسترش یافته و کاربران اینترنت به روش های گوناگون هر روزه این ارتباطات را گسترش می دهند. نرم افزارهای متعددی به منظور گسترش این ارتباطات توسط شرکت های نرم افزاری به بازار عرضه شده اند که در اصطلاح به آن ها Messenger می گویند. نرم افزارها پیام رسان زیادی در بین کاربران جایگاه خود را یافته اند که از معروفترین آن ها می توان به Yahoo messenger , ICQ , Gaim , Trillian , Msn Messenger , ... اشاره کرد. هر کدام از این نرم افزارها با توجه به امکانات و ابزار خود دارای محبوبیت هایی بین کاربران خود می باشند. هر کدام از این نرم افزارها به منظورهای مختلفی تولید شده اند. به عنوان مثال نرم افزار Yahoo Messenger که برنامه ای رایگان می باشد با هدف در اختیار قرار دادن امکانات مختلف سایت بزرگ یاهو و دارای جنبه تبلیغاتی بوده است . شرکت های تولید کننده این نرم افزار هر ساله نگارش های جدیدی از این برنامه ها را عرضه می کنند و در این نگارش ها امکانات جدید و منحصر به فردی را نسبت به امکانات نسخه قبلی ارائه می کنند. Trillian Astra نام یکی از معروفترین نرم افزارهای پیام رسانی می باشد که پس از گذشت چندین سال جایگاه خاص خود را در میان کاربران یافته و معمولا هر سال با ارائه چندین نگارش جدید از نسخه های نرم افزاری اقدام به ارائه خدمات جدیدی به کاربران خود می کند. در این نرم افزار کاربران می توانند از اکانت های کاربری خود در دیگر پیام رسان ها مثل: AIM, ICQ, MSN, Yahoo Messenger وIRC استفاده كنيد

قابليتهاي كليدي نرم افزار Trillian Astra Pro v4.2.0.23:
- دسترسی به سرویس Yahoo Messenger بدون مشکلات احتمالی که در برنامه مخصوص این سرویس مواجه می شدید
- دسترسی به سرویس های AIM, ICQ, MSN, Yahoo Messenger وIRC
- قابلیت گفتگو با دیگر کاربرانی که توسط این نرم افزار و یا دیگر برنامه های پیام رسان در اینترنت می باشند
- همراه شکلک های تمام سرویس ها
- امکان دسترسی به سرویس ها به صورت همزمان
- بدون وجود تبلیغات اضافی
- محيط بسيار زيبا و سرگرم كننده
- بهینه سازی سرعت نرم افزار
- رفع مشکلات نسخه های قبلی این نرم افزار
- قابلیت استفاده از اکانت های دیگر نرم افزارهای پیام رسان
- توانایی ارسال و دریافت فایل از طریق این نرم افزار به دیگر کاربران
- امکان برقراری ارتباطات تصویری به وسیله WebCam
- محيطي بسيار زيبا وجذاب با پوسته هاي متنوع
- پشتيباني از كليه سيستم عامل هاي ويندوز
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 308 دوشنبه 22 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


یکی از ایراداتی که کاربران پس از ارائه ویندوز 7 به مایکروسافت گرفتند حذف نرم افزارهایی نظیر Movie Maker از ویندوز بود که برای بسیاری مشکلاتی را پدید آورد چرا که بسیاری از کاربران با همین نرم افزارهای ساده هم کارهای زیادی را انجام می دادند به همین دلیل مایکروسافت با ارائه بسته ی نرم افزاری به نام Windows Live Essentials سعی کرد تا علاوه بر ارائه یک پکیج نرم افزاری نرم افزارهای دلخواه کاربران را هم با این بسته نرم افزار ارائه کند. تنها 1 ماه پس از ارائه نسخه بتا مایکروسافت نسخه نهایی و 2011 این محصول خود را عرضه نموده است. محصولی که شامل چندین نرم افزار مجزاست که هریک می توانند به عنوان نرم افزاری مجزا ارائه شوند اما همین بسته نرم افزاری هم تا به حال طرفداران زیادی داشته است.


Windows Live Messenger 2011 : مسنجر معروف مایکروسافت که کاربران مطمئنا با آن آشنایی دارند ، پیام رسانی که با ایمیل های مختلف مایکروسافت هماهنگی داشته و می تواند در محیط بسیار پویا و جذاب قادر است تا با پیام رسان هایی نظیر یاهو مسنجر هم ارتباط برقرار کند. اشتراک گذاری تصاویر ، فیلم ها و فایل ها و ارتباط از طریق صوت و تصویر و همچنین ارسال متنی از مهم ترین و اصلی ترین خصوصیات نسخه 2011 مسنجر مایکروسافت محسوب می شوند. کیفیت بالا در ارسال و دریافت تصاویر در ارتباطات تصویری جز جدیدترین خصوصیات این نرم افزار محسوب می شوند. شکلک های جدید در نسخه 2011 ، سازگاری بهتر با ویندوز محبوب 7 ، امکان ارتباط با شبکه های اجتماعی و به طور کلی 15 امکان جدید در این نرم افزار دیده می شوند. 


Windows Live Photo Gallery 2011 : نام دومین نرم افزار اصلی است که در Windows Live Essentials به چشم می خورد. این نرم افزار هرچند در ویندوز 7 نمونه ای از آن وجود دارد اما به دلیل به روز رسانی جدید بسیار جذاب تر از قبل شده و به طور کامل منو ها و گزینه ها تغییر کرده و از آن حالت ساده و ابتدایی خارج شده اند. به اشتراک گذاری آنلاین تصاویر و ویدئو ها ، واسط کاربری بسیار جذاب و شکیل نسبت به قبل ، تشخیص چهره در تصاویر ، امکان مدیریت کامل تر تصاویر ، ترکیب تصاویر ، وجود ده ها افکت جذاب و زیبا برای استفاده در تصاویر ، ساخت تصاویر Panorama و موارد بسیار دیگر اشاره کرد.


Windows Live Movie Maker 2011 : این نرم افزار هم که جای بحث ندارد چرا که تا ویندوز XP یک نسخه از آن به صورت پیش فرض در ویندوز وجود داشته است و البته با همین نرم افزار ساده هم کاربران کارهای زیادی انجام داده اند. نسخه 2011 با امکاناتی جدید و کامل تر ارائه شده تا کاربران بتوانند همان کارها را به صورت حرفه ای تر دنبال کنند. ساخت فیلم از تصاویر و چسباندن موزیک ها ، عکس ها و کلیپ ها برای ساختن یک ویدئو زیبا همان کار اصلی است که Movie Maker انجامش می دهد. به اشتراک گذاری آنلاین ، سازگار با دیگر محصولات مایکروسافت ، ساده تر شدن کار با نرم افزار ، وجود افکت های مختلف ، امکان ذخیره سازی با نهایت کیفیت ، ضبط فیلم ها از انواع دوربین ها نظیر وب کم ها و سازگار با فرمت های مختلف صوتی ، تصویری و فرمت مروبط به عکس ها و گزینه های دیگر اشاره نمود. نسخه 2011 با تغییرات متعددی رو به رو شده است که ارزش حداقل یک بار نصب را خواهد داشت.


Windows Live Mail 2011 : هنوز هم ایمیل های مایکروسافت هواداران زیادی دارد ، با این نرم افزار به راحتی می توان با ایمیل ها کار کرد و به ارسال و دریافت پست الکترونیکی پرداخت. امکان اضافه کردن همزمان چندین اکانت و کار برروی آن ها ، قابلیت ارسال همزمان چندین تصویر به ایمیل ، مدیریت ارتباطات و ساده ترین شدن کار با نرم افزار از جمله خصوصیاتی هستند که در این نسخه وجود دارند.


این چهار نرم افزار معروفترین ابزارهایی بودند که در نسخه 2011 Windows Live Essentials جای گرفته اند اما چندین نرم افزار نسبتا ناشناخته هم در این بسته جای دارند که شناخت آن ها خالی از لطف نیست.
Writer : نرم افزاری برای انتشار مطالب تحت وب .
Family Safety : ابزاری برای کنترل فرزندان توسط والدین .
Windows Live Mesh : نرم افزاری برای یکپارچه سازی اطلاعات .
Messenger Companion : ابزاری برای ارسال کامنت های مختلف برای دوستان به صورت آنلاین .
Bing Bar : جست و جوی آسان تر با جست و جوگر بینگ شرکت مایکروسافت با استفاده از این ابزار.
Outlook Connector Pack : نرم افزاری جانبی و هماهنگ با Outlook برای ارتباطات آنلاین آسان تر.
Microsoft Silverlight : و بالاخره پلاگین معروفی که رقیب جدی Adobe Flash شده و قرار است فایل های چند رسانه ای آنلاین را بهتر نمایش دهد.


این مجموعه به صورت کاملا رایگان عرضه می گردد. ما سعی کردیم اطلاعات کوتاه اما مفیدی در مورد نرم افزارهای این بسته در اختیار شما قرار دهیم . این بسته که از حجم بسیار مناسبی هم نسبت به امکاناتش بهره می برد آماده دریافت است. پیشنهاد می کنیم حتما این نسخه را که برروی ویندوز های ویستا به بعد قابل نصب است را دریافت کنید.


قابلیت های کلیدی Windows Live Essentials 2011 :
- پیام رسان قدرتمند
- ارتباط آسان و راحت با ایمیل ها
- مدیریت حرفه ای تصاویر
- ساخت اسلایدشو و کلیپ های ویدئویی
- انتشار ساده تر مطالب در وب
- کنترل فرزندان توسط والدین
- یکپارچه سازی اطلاعات
- جست وجوی ساده تر با بینگ
- وجود پلاگین Silverlight برای نمایش بهتر فایل های چند رسانه ای آنلاین
- سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ... 

محمد مهدی سوری بازدید : 220 دوشنبه 22 فروردین 1390 نظرات (0)

مسنجری در محیط شبکه BigAnt Office Messenger


همیشه یکی از مشکلاتی که در شبکه های رایانه ای معمولا گریبان گیر کاربران است عدم ارتباط برقرار کردن در محیط مختلف می باشد. برای مثال کاربرانی که در محیط شبکه (نه در محیط اینترنت) با هم در ارتباط هستند معمولا نمی توانند با استفاده از خود ویندوز با هم ارتباط سمعی و بصری برقرار کنند ؛ البته یک مسنجر ساده در خود ویندوز تعبیه شده اما مشکل اصلی که دارد ساده بودن بیش از اندازه آن است که امکانات بسیار ساده ای در حد یک ارسال و دریافت پیام در اختیار کاربران قرار می دهد. اما مسنجری به نام BigAnt Office Messenger که برای محیط های شبکه طراحی شده می تواند بسیاری از مشکلات را به سادگی حل کند. ابزاری ساده که با امنیتی کامل و سازگاری با انواع شبکه ها به کاربران این اجازه را می دهد در محیط شبکه چت های صوتی و تصویری و البته متنی انجام دهند بدون این که نیاز باشد که اینترنتی در اختیار داشته باشند.
ابزاری ساده و کم حجم که همچنین به مدیران شبکه کمک می کند با نصب نرم افزار برروی سیستم سرور آن را برای تمامی کلاینت ها به اصطلاح کانفیگ کنند ؛ یعنی مدیران در شبکه بتوانند یوزرها را در قبال چت کردن مدیریت کنند و متن ها ارسالی آن ها را مشاهده نمایند. این ابزار امکانات مختلف دیگری هم دارد ؛ ارسال و دریافت فایل ، چت صوتی و تصویری با سرعت بسیار مناسب با توجه به نوع شبکه ، ریموت دسکتاپ از طریق نرم افزار ، لایسنس رایگان تا 10 سیستم در یک محیط شبکه و البته واسط کاربری بسیار جذاب و کاربر پسند از دیگر قابلیت هایی هستند که در BigAnt Office Messenger دیده می شوند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار BigAnt Office Messenger v2.80 :
- واسط کاربری بسیار جذاب
- عدم نیاز به اینترنت
- قابلیت مدیریت مدیران در شبکه برروی مسنجر
- امکان ارسال و دریافت فایل
- برقراری چت صوتی و تصویری
- امکان ریموت دسکتاپ
- نصب و اجرای رایگان تا 10 سیستم در محیط شبکه
- سرعت بسیار بالا در ارتباط ها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 209 دوشنبه 22 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود

جدیدترین نسخه از معروفترین مسنجر دنیا محصول کمپانی Yahoo یعنی Yahoo! Messenger برای دانلود در سرور های یاهو قرار گرفت تا کاربران بازهم به تماشای قدرت این پل ارتباطی و پیام رسان بنشینند و بالاخره انتظار ها پس مدتی نسبتا طولانی به سر رسید و نسخه کامل و جدید این ابزار ارائه گردید. کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند. هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد.از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها ، آواتار های زیبا ، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و ... از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. در نسخه های جدید که از سوی یاهو ارائه شده است امکاناتی از قبیل سازگاری با دو مسنجر محبوب دیگر یعنی MSN Messenger و Google Talk اضافه گردیده است. چند پوسته جدید و زیبا باعث تغییراتی در این مسنجر شده است. تقویت صدا برای چت به صورت صوتی، بازی با دوستان در یاهو مسنجر، رادیو زیبا، دسترسی آسان تر به وبلاگ 360 درجه یاهو و چندین و چند قابلیت که باید خودتان تجربه کنید.
شكلكهاي اضافه شده به نسخه جديد:
X_X:!!m/:-bd:-q^#(^b-([-o<:-j>-)$-)%-(:bz:o3:@)3:-0
امکانات مهم اضافه شده تو این نسخه از یاهو مسنجر یکی امکان به اشتراک گذاری عکسهای موجود در اکانت Flickr شما و دیگری امکان به اشتراک گذاری ویدیو در داخل پنجره چت از سایتهای محبوب به اشتراک گذاری ویدیو . نکته جالبش اینجاست که این ویدیوها رو با استفاده از پلیر خود یاهو مسنجر در داخل همون پنجره پخش می کنه و احتیاج به باز کردن صفحه جداگانه نیست! بگذریم از تغییراتی ظاهری ( البته شاید شما رو که از استفاده از ظاهر تکراری نسخه قبلی خسته شده اید به دانلود این نسخه ترغیب کنه) که شامل 7-8 تا پوسته برای برنامه و 7-8 تا شکلک جدید میشه!

قابليتهاي كليدي نرم افزار Yahoo! Messenger 9.0.0.2160 Final:
- اشتراک گداری ویدیو در داخل پنجره چت از سایتهای محبوب به اشتراک گذاری ویدیو
- نحوه جدید قرار گرفتن Statue ها و امکان استفاده از شکلک ها در قسمت Status
- اسكن خودكار فايلهاي انتقالي با آنتي ويروس قدرتمند نورتون
-  نمایش عکس‌های فلیکر را به صورت یک اسلاید شو
- فوروارد تماس به ارئه‌دهندگان خدمات VoIP
- رایج بودن این پیام رسان در دنیای مجازی اینترنت
- پلاگین ها جدید نطیر نمایش دمای هوای منطقه انتخابی ، رادیو و ...
- شکلک های زیبا
- به اشتراک گذاری تصاویر
- به اشتراک گذاری ویدئو ها
- ارسال فایل از طریق مسنجر
- ارتباط از طریق چت صوتی
- ارسال پیام کوتاه به تلفن همراه
- دسترسی آسان تر به پست الکترونیکی
- ایجاد کنفرانس و چت هم زمان میان چندین نفر
- سازگاری با MSN Messenger و Google Talk
- پوست های جدید
- ارسال SMS ‌به تلفن‌های موبایل دوستان
- ارسال و انتقال فايل تا 2 گيگا بايت
- دسترسی آسان تر به وبلاگ 360 درجه
- دیدن وب کم و به اشتراک گذاری وب خود
- قابلیت ذخیره اطلاعات و چت های انجام شده
- نمایش زیباتر Statue ها
- زیباتر شدن گرافیک نرم افزار و Add List ها
- تماس از طریق مسنجر و تلفن
- قابلیت جداسازی Add List ها به صورت دلخواه
- امنیت بالا در ارتباط و ارسال و دریافت فایل ها
- محیط کاربری بسیار جذاب
- سرعت بالا در کانکت شدن
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 205 دوشنبه 22 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com



Skype نام يكي از معروفترين و قدرتمندترين نرم افزار هاي رايگان حمايت کننده از پروتكل VOIP است  كه براي شما امکان برقراری ارتباط صوتی رايگان با ديگر دوستان خود از طریق اینترنت را فراهم ميسازد. نرم افزار Skype از تکنولوژی Peer-to-Peer برای اتصال به رایانه شخص مورد نظر شما استفاده میکند تا یک محیط پیغام رسان بر اساس گپ صوتی را محیا سازد. Skype از آغاز تا به امروز به سرویس برتر صوت خود برای ارتباط مشهور بوده است همچنانکه مانند دیگر ابزارهای پیغام رسان از اشتراک تصاویر ویدئویی و دیگر امکانات برخوردار می باشد.با استفاده از Skype می توانید بطور رایگان و تنها استفاده از رایانه خود به ارتباط صوتی با دوستان و آشنایان خود در سراسر دنیا بپردازید. Skype از زبان های بسیاری پشتیبانی می کند و با ارائه سرویس تماس تلفنی بسیار ارزان با کشورهای مختلف محبوبیت خود را بیش از پیش برتر ساخته است. كيفيت بالا، رايگان بودن آن در سراسر دنيا و هزارن ويژگي ديگر آن را از رقباي خود جدا كرده است و تبديل به يك برنامه كاربردي خوب و مفيد كرده است به طوري كه در جاي جاي اين دنيا زندگي بدون آن مشكل است!!

قابلیت های کلیدی نرم افزار Skype v4.1.0.179:
- امكان اضافه نمودن كاربران جديد به ليست دوستان  و قابليت طبقه بندي نمودن آن ها
- امكان برقراري تماس صوتي و تصويري با ديگر دوستان خود  در نقاط مختلف جهان
- داراي قابليت Video Calls جهت مشاهده مستقيم مخاطب از طريق Webcam
- امكان جستجو و كشف ديگر مشتركين Skype در دنيا  و  برقراری تماس با آنها
- امكان تعيين تصوير دلخواه براي اشتراك خود و نمايش آن به مخاطبين
- داشتن دیوار آتشین قدرتمند به منظور برقراری ارتباط امن تر
- کیفیت بالای صدا حتی در صورت پائین بود سرعت اینترنت
- استفاده از SkypeOut جهت تماس های  تلفنی معمولی
- سازگاري كامل با ويندوز هاي 2000 , XP , ويندوز ويستا
- امكان ايجاد كنفرانس هاي صوتي با ديگر مردم دنيا
- قابليت ارسال SMS به ديگر دوستان خود
- کم هزینه بودن این گونه مکالمات
- استفاده بسیار آسان
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 209 دوشنبه 22 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


کمتر کسی پیدا می شود که نرم افزار یاهو مسنجر را نشناسد. نرم افزاری بسیار معروف و پل ارتباطی بسیار قدرتمندی که در سراسر دنیا کاربران زیادی داشته و محبوبیتش را هیچ کس نمی تواند انکار کند. Yahoo! Messenger اینقدر محبوب است که کاربرانی که از اینترنت استفاده می کنند معمولا اولین کاری که می کنند مسنجر خود را چک خواهند کرد. حال قصد داریم نرم افزاری را معرفی کنیم که همان کارهای یاهو مسنجر را انجام می دهد با کمی تفاوت که پس از خواندن این مطلب مطمئنا حتی لحظه ای را برای دریافت این ابزار درنگ نخواهید کرد. این نرم افزار تنها کمتر از 700 کیلوبایت حجم دارد. اولین تفاوت میان این نرم افزار و یاهو مسنجر همین تفاوت حجم است. محیط کاریری این ابزار به طور کلی با یاهو مسنجر متفاوت است و اصلا هیچ شباهتی به مسنجر معروف یاهو ندارد. ابزاری که در مورد آن صحبت می کنیم YahElite نام دارد. YahElite نوع دیگری از یاهو مسنجر بوده و پلی ارتباطی میان دوستداران یاهو است. اما محیط کاربری آن بسیار جذاب بوده و جالب تر این است که وقتی کاربری وارد نرم افزار شده و ID خود را وارد می کند به صورت اتوماتیک وارد روم خواهد شد. تمامی امکاناتی که در یاهو مسنجر در ارتباط با Add List ها در اختیار کاربر بود در YahEilte هم در دستان کاربر قرار خواهد داشت. در سایت سازنده بیش از 100 قابلیت برای این نرم افزار ذکر شده است. فکر نمی کنم 100 قابلیت و تنها 700 کیلوبایت  جایی برای فکر کردن بگذارد. جالب ترین نکته در مورد این نرم افزار امکان استفاده از تمامی سرورهای یاهو را دارد ، حتما پیش آمده که گاهی یاهو مسنجر به دلایل مختلف از دسترس خارج می شود در این حالت می توان با استفاده از این نرم افزار به راحتی وارد محیط مسنجرشد زیرا از تمامی سرورها استفاده می کند و حتی می توان سرورها را به صورت تصادفی قرار داد تا با هربار لاگین شدن از یک سرور استفاده نمود. به سادگی این نرم افزار را از سایت آسان دانلود دریافت نموده و لذت ارتباطی کامل را در دنیای اینترنت حس کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار YahElite Build 330.3 :
- سرعت بسیار بالا در لاگین شدن
- قابلیت لاگین شدن همزمان چندین آیدی
- قابلیت ورود اتوماتیک به چت روم ها
- پشتیبانی از تمامی امکاناتی که در یاهو مسنجر سراغ داشتیم
- نمایش بسیاری از شکلک های مخفی یاهو مسنجر
- حجم بسیار اندک در حد 700 کیلوبایت
- رایگان بودن YahElite
- قابلیت تغییر تمامی پوسته ها و قسمت های مختلف نرم افزار و خصوصی سازی آن ها
- استفاده فوق العاده آسان از نرم افزار
- چت بدون اسپم - تبلیغات و هیچ چیز مخرب
- سازگاری با تمامی نسخه های ویندوز از جمله ویندوز های محبوب ویستا و ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 194 دوشنبه 22 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


همه ما كم و بيش با نرم افزارهايي كه به عنوان يك پل ارتباطي در دنياي مجازي اينترنت وظيفه ارسال و دريافت پيام ها را بر عهده دارند آشنايي داريم. نرم افزارهايي كه كاربران در اصطلاح با آن ها چت مي كنند و مي توانند به سادگي با ديگران ارتباط برقرار نمايند. Yahoo Messenger معروفترين اين نرم افزارهاست كه علاوه بر اين كه مي تواند ارتباط ميان دو يا چند نفر را برقرار كند قابليت هاي متعدد ديگري را هم دارد. ارسال شكلك ها نه تنها در ياهو مسنجر بلكه در نرم افزارهاي مشابه هم به وضوح ديده مي شود. اين شكلك هاي زيبا در حقيقت مقصود و هدف ارسال كننده را مي رسانند هرچند كه كوچك هستند. گاهي مي توان همين شكلك هاي كوچك را با شكلك هاي بزرگ و زيباتر عوض نمود ؛ استفاده از نرم افزارهايي كه تا به حال نمونه هاي متعددي از آن ها ارائه شده و كاربران مي توانند با نصب آن برروي سيستم عامل خود از آن ها به شكلي كاملا زيباتر و در عين حال جذاب تر استفاده كنند و تنها بايد اين نرم افزار برروي دو طرفي كه در حال چت هستند نصب باشد تا بهترين نتيجه حاصل شود. Bandoo نرم افزاري كاملا رايگان است كه صدها شكلك بسيار زيبا را در دسته ها و موضوعات جالب در خود جاي داده تا كاربران پس از نصب و اجرا بتوانند در محيط هاي مختلف از آن ها استفاده كنند. پشتيباني از ياهو مسنجر ، MSN Messenger ، فايرفاكس ، توئيتر و نمونه هاي ديگر از مهم ترين خصوصيات اين نرم افزار محسوب مي شود. سرعت بسيار بالا در اجرا از مهم ترين خصوصياتي است كه Bandoo را با نرم افزارهاي مشابه مجزا مي سازد. اين نرم افزار كه از حجم بسيار مناسبي هم بهره مي برد علاوه بر همين شكلك هاي ساده متن هاي متحرك ، كليپ هاي بسيار جالب و فوق العاده زيبا ، تصاوير و  طرح جديدي از Buzz!!!‌ را در خود جاي داده كه به جذابيت نرم افزار كمك زيادي مي كند.

 


قابليت هاي كليدي نرم افزار Bandoo v5.0 :
- سازگار با انواع مسنجرها از جمله ياهو مسنحر
- سرعت بالا در اجرا
- وجود صدها شكلك ، كليپ ، تصاوير متعدد
- موزيك ها و صداهاي كاملا هماهنگ با شكلك ها
- وجود طرح جديدي از BUZZ!!!‌ در نرم افزار
- حجم بسيار مناسب نرم افزار
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ... 

محمد مهدی سوری بازدید : 7380 دوشنبه 22 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود


حتماً ياهو مسنجر خود را به Yahoo! Messenger 8.1.0.421 ارتقا بدهيد !
توجه : پس از گذشت چند روز از کشف حفره امنیتی خطرناک در نرم افزار پیغام رسان یاهو، شرکت یاهو این نسخه جدید را ارائه کرده که حتما آنرا دانلود و نصب نمایید. 
همان طور كه در خبرهاي فناوري و اطلاعات آمده بود ، تعدادی آسیب پذیری امنیتی خطرناک درون ابزار پیغام رسان یاهو مسنجر کشف شد. شرکت یاهو خوشبختانه با ارائه آخرین فایل اصلاحیه نسخه کنونی این ابزار را به ویرایش Yahoo Messenger 8.1.0.421 ارتقا داد تا محیط امن کاربران خود را دوباره به آنها برگرداند.
به سبب وجود چندین اشکال امنیتی "بحرانی" ، دریافت و نصب این بروزرسانی به تمامی کاربران پیغام رسان یاهو مسنجر توصیه میشود.
نسخه جدید برنامه دوست داشتی تمام شما که به کار چت کردن مشغول هستید از راه رسید . نسخه جدید Yahoo! Yahoo! Messenger 8.1.0.421 را هم اکنون میتوانید از سایت خودتان (آسان دانلود ) دانلود کنید . در این نسخه علاوه بر امکانات نسخه قبلی امکاناتی دیگر اضافه شده است که به توضیح آنها میپردازیم . در این نسخه کیفیت صدا هنگام چت کردن به طور چشمگیری بالا رفته است به گونه ای که صدای شفاف و پر قدرت برای شما مهیا میکند . از دیگر امکانات جدید این مسنجر میتوان به بالا رفتن سرعت در لوگین کردن و همچنین سرعت بالا در انتقال فایل از کامپیوتر به کامپیوتر دیگر اشاره کرد که حد اکثر ۱ گیگابایت میباشد .
امکانات برنامه Yahoo! Messenger 8.1.0.421 عبارت اند از :
 - تبادل ساده و سریع تر تصاویر بین کاربران Drag-and-drop
 - قابليت طراحي وايجاد پلاگين هاي مختلف براي برنامه، توسط كاربران
 - برقراری تماس تلفنی بین دو رایانه بصورت رایگان و بین رایانه و تلفن با قیمت بسیار ارزان
 - امکان چت کردن و یا حتی Add کردن دوستانتون که از Windows Live Messenger استفاده میکنند.
 - امکان Customize بیشتر با استفاده از قابلیت جدید تحت عنوان Plugins 
 - امکان به اشتراک گذاشتن فایل تا ۱ گیگابایت
 - امکان گوش دادن به رادیو در حین چت کردن
 - امکان به اشتراک گذاشتن عکس
 - بازی های آنلاین
 - امکان ارسال افکت صوتی در هنگام چت صوتی
 - امکان چت صوتی کامپیوتر به تلفن دقیقه ای 1$
 - ارتباط با یاهو۳۶۰
 - و . . .

محمد مهدی سوری بازدید : 194 دوشنبه 22 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


شکی نیست که اگر امروز از اکثر کاربران حتی مبتدی اینترنت هم پرسیده شود که محبوب ترین و در عین حال قدرتمندترین نرم افزار مسنجر در دنیا کدام است همه نام Yahoo Messenger را ذکر خواهند کرد. این پل ارتباطی قدرتمند سال هاست که از سوی کمپانی یاهو عرضه می شود و هرروز هم به هواداران و کاربران آن افزوده شده تا جایی که امروز شاید کمتر نرم افزاری را بتوان یافت که در زمینه ارتباط اینترنتی به این درجه از محبوبیت دست یافته باشد. البته این درجه از محبوبیت از زمانی به وجود آمده که قابلیت های این ابزار هم افزایش یافته تا جایی که امروز می توان 10 ها قابلیت متعدد را در همین نرم افزار به ظاهر ساده مشاهده نمود. قابلیت های کوچک و بزرگی که به ارتباط آسان تر با دوستان کمک می کند. Yahoo Messenger  امکانات فراوانی دارد ؛ محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها ، آواتار های زیبا ، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و ... از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. این ها مواردی هستند که در نسخه های مختلف یاهو با تغییرات کوچک و بزرگ وجود داشته اند. نسخه ی جدیدی که امروز و به تازگی معرفی شده و ما هم به عنوان اولین سایت های دانلود آن را قرار داده ایم نسخه نهایی Yahoo Messenger محسوب می شود. امکان انتخاب زبان های مختلف مهم ترین قابلیتی است که در نسخه ی جدید گنجانده شده است ، تغییرات ظاهری نسبتا محدود که هرچند زیاد به چشم نمی آید اما طی گذشت زمان قابلیت های خود را بهتر نشان خواهند داد. دسترسی سریع تر به Yahoo Profile که جایگزین Yahoo 360 به شمار می رود در کنار سازگاری کامل تر با مسنجرهای دیگر نظیر  MSN Messenger و Google Talk یکی دیگر از قابلیت های این ابزار محبوب محسوب می شود. کیفیت بالا در ارتباط تصویری و امکان مشاهده به روزرسانی های جدید Addlist ها دو قابلیتی است که در نسخه 10 بسیار به چشم می آید. نکته پایانی هم هرچند این نرم افزار کاملا رایگان عرضه می شود اما برای ایرانیان داخل کشور دریافت مستقیم از سرورهای یاهو به صورت معمول تقریبا غیر ممکن است اما ما این نسخه را در اختیار شما کاربران عزیز قرار می دهیم تا به سادگی به دریافت آن اقدام کنید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Yahoo! Messenger 10.0.0.1270 Final:
- امکان نمایش به روزرسانی های Addlist ها
- کیفیت بالا در نمایش و ارتباط ویدئویی
- وجود تغییرات در واسط کاربری نرم افزار در نسخه 10
- اشتراک گداری ویدیو در داخل پنجره چت از سایتهای محبوب به اشتراک گذاری ویدیو
- نحوه جدید قرار گرفتن Statue ها و امکان استفاده از شکلک ها در قسمت Status
- اسكن خودكار فايلهاي انتقالي با آنتي ويروس قدرتمند نورتون
-  نمایش عکس‌های Flicker را به صورت یک اسلاید شو
- رایج بودن این پیام رسان در دنیای مجازی اینترنت
- پلاگین ها جدید نطیر نمایش دمای هوای منطقه انتخابی ، رادیو و ...
- شکلک های زیبا
- به اشتراک گذاری تصاویر
- به اشتراک گذاری ویدئو ها
- ارسال فایل از طریق مسنجر
- ارتباط از طریق چت صوتی
- ارسال پیام کوتاه به تلفن همراه
- دسترسی آسان تر به پست الکترونیکی
- ایجاد کنفرانس و چت هم زمان میان چندین نفر
- سازگاری با MSN Messenger و Google Talk
- پوسته های جدید
- ارسال SMS ‌به تلفن‌های موبایل دوستان
- ارسال و انتقال فايل تا 2 گيگا بايت
- دسترسی آسان تر به Yahoo Profile
- دیدن وب کم و به اشتراک گذاری وب خود
- قابلیت ذخیره اطلاعات و چت های انجام شده
- نمایش زیباتر Statue ها
- زیباتر شدن گرافیک نرم افزار و Add List ها
- تماس از طریق مسنجر و تلفن
- قابلیت جداسازی Add List ها به صورت دلخواه
- امنیت بالا در ارتباط و ارسال و دریافت فایل ها
- محیط کاربری بسیار جذاب
- سرعت بالا در برقراری ارتباط
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 191 دوشنبه 22 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود 


Microsoft Windows Live Messenger، با بیش از 500 میلیون کاربر، محبوب ترین و معروفترین برنامه پیغام رسان (Chat – گفت و گو) می باشد. آخرین نسخه از این نرم افزار که همین امروز منتشر شد حاوی تغییرات بسیار زیادی است، مایکروسافت از پیشرفته ترین تکنولوژی ها در این برنامه بسیار پرطرفدار استفاده کرده است، قرار هست نیز امکان پخش TV هنگام چت نیز به آن اضافه شود
مجموعه Windows Live شامل خدمات internet ي متنوع از جمله:
Messenger ، Email ، Searching ، خدمات نقشه‌هاي internet ي و ... خواهد بود و MicroSoft اميدوار است بتواند با بروز نگه داشتن خود و جمع‌آوري خدمات internet ي خود تحت نام Live بيش تر از قبل و حرفه اي تر با رقباي در حال رشد خود نظير Yahoo و Google رقابت كند.
به دنبال اين فعاليت ها ، MicroSoft در اواخر خرداد ماه سال ۸۵ به دنبال جايگزيني مجموعه MSN خود از طريق مجموعه جديد Windows Live ، نسل جديد خدمات Messenger خود را با نام Windows Live Messenger ، که يکي از ۲۰ Service از خدمات Windows Live است را ارائه کرده است.
خوب است که بدانيد ضمن معرفي اين نرم افزار Martin Taylor نايب رئيس Windows Live و MSN اعلام کرد:
مجموعه ي Windows Live سعي دارد تمام ابزارها و خدماتي که کاربران براي ارتباط با هم نياز دارند را در اختيار آن ها قرار دهد ولي حرفه اي تر از قبل و از همه مهم تر با استفاده ي آسان و امنيت بيشتر آن.
Download اين Messenger هم‌اكنون براي عموم كاربران ممكن شده است درحالي كه پيش از اين تنها كاربران دعوت شده از طريق MicroSoft مي‌توانستند آن را براي آزمايش Download كنند در ضمن ظاهر و عملكرد Windows Live Messenger به گونه ي حرفه اي متحول شده و همراه آن يك نوار ابزار مفيد براي استفاده ي آسان کاربران نيز افزوده شده.

Windows Live Messenger تمام خدمات ارتباطي از قبيل :
emoticons ، instant access to Your Friends via text , Voice & Video-Plus
 PC-to-Phone Calling , Sharing Folders , Windows Live Contacts و ... را در اختيار شما قرار مي دهد.
همچنین خوب است که بدانيد MicroSoft با سرمايه ي ۶.۲۵ ميليارد دلاري خود ، ۱.۱۲ ميليارد دلار از بودجه ي خود را صرف توسعه و تحقيق خدمات جديد Live کرده است.

محمد مهدی سوری بازدید : 218 دوشنبه 22 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود


این نرم افزار به شما کمک میکد تادر مواقعی که کامپیوتر خود را ترک میکنید به پیام هایی که دوستان شما از طریق یاهو مسنجر ارسال میکنند به صورت خودکار جواب دهد! طرز کار این برنامه بگونه است که شما با تعریف کردن سئوال ها و جواب هایی برای برنامه آن را برای پاسخگویی خودکار آماده میسازید، سپس هرگاه که مایل باشید با فعال کردن برنامه مدیریت پیام های رسیده را با این منشی کوچک میسپارید به عنوان مثال میتوانید برنامه را ابن گونه تنظیم کنید که به پیام های ارسالی این پاسخ را بدهد "در حال حاضر قادر به پاسخگویی نیستم لطفاً پیام خود را ارسال کنید" این برنامه همچنین قادر است در هنگام فعال بودن پیام وضعیت (Status) شما را نیز تغییر دهد و دوستان شما را از این امر آگاه سازد. همچنین برای امنیت بیشتر میتوانید با فعال کردن کلمه عبور برنامه آن را در مقابل فعال یا غیر فعال کردن و همچنین تغییر سئوال و جواب ها محافظت کنید! برای راحتی کار میتوانید با تعریف کلید میانبر برای این برنامه، فعال یا غیر فعال کردن آن را از طریق صفحه کلید و به سرعت کنترل کنید.

محمد مهدی سوری بازدید : 203 دوشنبه 22 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com



آن هایی که با چت سروکار دارند حتما مسنجر معروف یاهو را می شناسند. نرم افزار یاهو مسنجر در میان کاربران بسیار معروف و در عین حال بسیار محبوب هم می باشد. نرم افزاری که امکانات بسیار زیادی برای ارتباط میان دوستان دارد.
از زمانی که ویندوز ویستا شرکت مایکروسافت عرضه گردید تحولی در محیط گرافیکی سیستم عامل ها ایجاد نمود. کمپانی های بزرگ نرم افزاری دیگر هم برای این که هم از قافله عقب نمانده باشند و هم بتوانند جای خود را در میان کاربران ویندوز ویستا پیدا کنند اقدام به ساخت نرم افزار هایی با محیط گرافیکی زیباتر نمودند، در این میان کمپانی بسیار معروف یاهو هم اقدام به تولید و طراحی یاهو مسنجری ویژه ویندوز ویستا نمود. اما این مسنجر محیطی کاملا متفاوت دارد. مسنجری کاملا متفاوت از نظر گرافیکی نسبت به همتای خود در ویندوز XP است.
شکلک های این مسنجر هیچ تفاوتی با مسنجر XP ندارد اما زمانی که از شکلک ها استفاده شود ابتدا به صورت بزرگ نمایش داده شده بعد به حالت کوچک در می آید. استفاده از Tab Browsing مهم ترین قابلیتی است که در این نسخه از پیام رسان یاهو اضافه شده است. یعنی دیگر لازم نیست برای هر نفر که در حال چت هستند یک صفحه جدا باز شود. تصاویر دوستان خود را در این مسنجر می توانید به راحتی و با اندازه ای بزرگتر از قبل مشاهده نمایید. رنگ پوسته مسنجر به راحتی قابل تغییر است.حالا ما این مسنجر ویژه ویندوز ویستا را برای آن هایی که قادر به نصب ویندوز ویستا نیستند، آماده کرده ایم تا در ویندوز XP از محیط یاهو مسنجر ویستا لذت ببرند.


قابلیت های کلیدی Yahoo! Messenger Vista For Windows XP :
- محیط بسیار زیبا گرافیکی
- نمایش شکلک ها به شکلی زیباتر
- قابلیت Tab Browsing
- پوسته ها و رنگ های زیبا در مسنجر
- سازگاری کامل با ویندوز XP
- و ...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
  • بچه خر می کنیم (118)
  • بزرگترین مرکز دانلود موزیک (94)
  • بازی های ممنوعه PC (71)
  • طهران جوان (64)
  • سایت تفریحی پیک پک (124)
  • بروزترین مرجع قالب وبلاگها و ابزار سایت و وبلاگ (96)
  • بهترین سایت سریال های در حال پخش (121)
  • یاس دانلود (47)
  • Arman Download :: آرمان دانلود (95)
  • دیگه مشکی نمی پوشم (101)
  • دانلود با لینک مستقیم (67)
  • سلامتی جنسی جسمی روانی زیبایی (127)
  • رنگين كمان دانلود 2 فيلم موسقي (61)
  • دانلود فیلم و سریال های ایرانی و خارجی با لینک مستقیم (113)
  • بروز دانلود دانلود جدید ترین های روز دنیا (166)
  • ◄ مقالات کامپیوتر (66)
  • پرتال موزیک افتاب ایران (91)
  • دانلود فیلم با لینک مستقیم (31)
  • دانلود جدیدترین و بهترین موزیکها (71)
  • فروشگاه بزرگ اینترنتی محمد خرید (61)
  • موزیک روز,دانلود آهنگ های جدید ایرانی (51)
  • سايت زور (58)
  • گالری عکس مد پیکس (79)
  • download u99 (108)
  • خفن دانلود (131)
  • A X 2 4 (56)
  • دانلودستان فیلم و موزیک (179)
  • ◄وبلاگ پر بازدید دختر و پسر► (72)
  • جدید ترین نرم افزار های روز دنیا (68)
  • وبلاگ تفریحی شاهزاده (64)
  • تكصدا (114)
  • اکسارنک (83)
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 657
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 178
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 230
  • باردید دیروز : 363
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,700
  • بازدید ماه : 6,097
  • بازدید سال : 36,950
  • بازدید کلی : 309,393