loading...
البرز دانلود
آخرین ارسال های انجمن
محمد مهدی سوری بازدید : 153 شنبه 08 مرداد 1390 نظرات (3)

شاید بازی های زیادی در سبک FPS انجام داده باشید اما در بین این بازی ها یک عنوان وجود دارد که بسیار جذاب تر از بقیه بازی های این سبک است.نام این بازی brink است و در دو نمایشگاه قبلی بازی ها معرفی شده است.در واقع این بازی یکی از پر طرفدارترین سبک ها را بین بقیه بازی ها دارد.همچنین در کل این بازی به خاطر عواملی بسیار طرفدار پیدا کرده است.یکی از آن عوامل داستان آن میباشد.دومین عامل به خاطر تریلر های منتشر شده آن میباشد.همچنین چند وقت پیش چندمین تریلر از بخش گیم پلی این بازی منتشر شده است.سومین عامل بخش گرافیکی و گیم پلی آن است.همانطور که میبینید همه نکات و بخش های این بازی جذاب هستند.یکی دیگر از عوامل جذاب داستانی بازی مربوط به زمان اتفاقات آن است که مربوط به سال ۲۰۳۵ میشود.تیزر های اولیه بازی نشان میداد که از لحاظ داستانی و شخصیت ها بازی بسیار کامل است.همچنین وجود برخی از تکنلوژی ها باعث کامل تر شدن بازی شده اند.داستان بازی درباره یک شهر جنگ زده به نام the ark و زندگی اشخاصی که در آن شهر زندگی می کنند می باشد.کمی داستان این عنوان پیچیده است اما در کل بسیار جذاب خواهد بود.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|آپدیت شماره ۳ بازی Update 3 SKIDROW به پست افزوده شد|

 

Brink Cover دانلود بازی Brink

 

محمد مهدی سوری بازدید : 123 شنبه 08 مرداد 1390 نظرات (0)

The Witcher 2: Assassins of Kings دومین شماره از سری The Witcher است.بازی The Witcher محصول سال۲۰۰۷ استودیوی لهستانی CD Project RED است که توانست توجه خیل عظیمی از نقش آفرینی بازها و حتی اکشن بازها را به خود جلب کند.The Witcher با استقبال خوبی از جانب اغلب منتقدین روبرو شد از جمله اینکه بازی توانست از وب سایت های مطرحی نظیر IGN و Gamespot نمره بسیار خوب ۸٫۵ از ۱۰ و از سایت GameSpy نمره عالی ۴٫۵ از۵ بگیرد.مجله معتبر PC Gamer US نیز به بازی نمره عالی %۹۰ داد . The Witcher 2: Assassins of Kings که به گفته سازندگان،کار ساختش از بعد از اتمام ساخت The Witcher آغاز شده است ادامه دهنده داستان شماره اول بوده و بار دیگر بازیبازها را به Temeria باز می گرداند.با توجه به فروش عالی شماره اول بازی،CD Project RED می تواند امیدوار باشد که دومین شماره بازی نیز با استقبال عالی نقش آفرینی بازها روبرو شود.در جریان کنفرانس مطبوعاتی بهاره CD Project RED اعلام شد که The Witcher 2 بر روی PC و کنسول ها انتشار خواهد یافت و دارندگان کنسول می توانند برای اولین بار بازی در نقش Geralt را تجربه کنند.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی SKIDROW بازی|

|نسخه فشرده شده ۷ گیگابایتی بازی به پست افزوده شد|

 

witcherII cover small دانلود بازی The Witcher 2: Assassins of Kings

 

محمد مهدی سوری بازدید : 149 شنبه 08 مرداد 1390 نظرات (0)

اتزیو (Ezio Auditore da Firenze) بازگشته است. فردی که پس از غلبه بر عاملان قتل پدرش جیووانی آدیتوره (Giovani Aditore da Firenze) و پیوستن به فرقه‌ی قاتلان (Assassins) پا به شهر رم (Rome) گذاشته است. کسی که پس از وقایع نسخه‌ی قبل به قاتلی ماهر و چیره دست تبدیل شده است. کسی که نامش لرزه بر اندام Templarها که دشمنان اصلی وی به حساب می‌آیند می‌اندازد. وی بازگشته تا کسانی که ریشه‌ی فساد و تباهی و قتل و غارت را در رم گسترانیده‌اند از بین ببرد.
بازی در سال ۱۵۰۳، مدت کوتاهی پس از اتفاقات رخ داده در AC II آغاز می‌شود. شهر Monteriggioni تحت محاصره‌ی نیروهای سربازان Borgia درآمده که رهبری آنها را Cesare Borgia، پسر Rodrigo (که Ezio در آخر بازی قبل وی را به قتل رساند) بر عهده دارد. در این هنگام مردم Monteriggioni که خطه‌ی خود را مورد تجاوز می‌بینند بر علیه نیروهای Borgia دست به شورش می‌زنند و در پی این درگیری‌ها Mario عموی اتزیو به قتل می‌رسد. این خبر بهانه‌ای می‌شود تا اتزیو که حالا به فرد میان سالی تبدیل شده گرد از شمشیر و سپرش بروبد و عازم رم شود تا رهبر Templar‌ها یعنی Cesare را به سزای عملش برساند اما وی در گذر از این راه صعب العبور تنها نیست و دوست و یاران هیشگی وی یعنی Niccolò Machiavelli که یکی از عناصر سیاسی مهم ایتالیا بشمار می‌آید، Caterina Sforza که حاکم شهر Forli است و البته Leonardo da Vinci که بزرگترین مخترع جهان در آن زمان به حساب می‌آید وی را در نایل آمدن به هدفش یاری می‌کنند. البته اتزیو یک برتری دیگر هم دارد وی قادر است تا افرادی را استخدام و تربیت کند، این افراد که قاتلان جوان (Young Assassins) نام دارند پس از کسب تجربه‌ی کافی از اتزیو، در سراسر رم ماوا گزیده‌اند و منتظرند تا در صورت جنگ و درگیری بی درنگ به یاری اتزیو بشتابند.

|برای اولین بار در دنیا به همراه دانلود نسخه فشرده شده ۲گیگابایتی|

|آپدیت جدید بازی با نام Update v1.01 SKIDROW به پست افزوده شد|

|توضیحات نصب آپدیت برای نسخه فشرده به پست افزوده شد|

|آپدیت جدید بازی با نام Update v1.02 SKIDROW به پست افزوده شد|

 

brotherhood cover دانلود بازی فوق العاده زیبای عقیده قاتلان : برادری Assassins Creed : Brotherhood

 

محمد مهدی سوری بازدید : 177 شنبه 08 مرداد 1390 نظرات (0)

Creative Assembly با Shogun 2: Total War بازگشته تا دوباره شما را به قلب ژاپن فئودال ببرد و با یک استراتژی همزمان فوق العاده تاکتیکی به صندلی پیچتان کند.!!! گزافیک هنری بازی فوقالعاده به نظر می رسد، در بعد فنی هم که Creative Assembly استاد بلامنازع است. گیم پلی هم کافی است مانند ده سال قبل لذت بخش باشد تا همه چیز برای یک تجربه ی لذت بخش آماده شود.بر اساس گفته سازندگان این نسخه از سری بازی های Total War یک انقلاب در مقایسه با نسخه های گذشته به حساب می آید. در سال ۲۰۰۰ زمانی که Shogun: Total War عرضه شد، نمایش تازه ای از سبک استراتژی همزمان (Real-Time Strategy) را به همه نشان داد و استانداردهای جدیدی را برای این سبک خلق کرد. هم اکنون همان تیم سازنده پس از گذشت ده سال، قصد دارند تا با عرضه Shogun 2 دوباره چیزهای جدیدی را عرضه کنند. با این تفاوت که این بار Creative Assembly بخش چندنفره را مورد هدف قرار داده و قصد دارد در این قسمت تحول عظیمی ایجاد کند.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|به همراه دانلود نسخه فشرده شده ۲٫۵ گیگابایتی بازی|

 

shogun2 cover دانلود بازی فوق العاده زیبای شوگان 2   Total War Shogun 2

 

محمد مهدی سوری بازدید : 157 شنبه 08 مرداد 1390 نظرات (0)

Crysis 2 نسخه دوم و به نوعی سومین ویرایش بازی استثنائی و بی نظیر بازی اکشن اول شخص شلیک کننده ” کرایسیس” با گرافیک فوق العاده و باورنکردنی ساخته استودیوی Crytek می باشد که تاریخ انتشار نسخه رسمی آن ۲۲ مارس ۲۰۱۱ توسط کمپانی EA Games اعلام شده است. وقایع بازی سه سال بعد از پایان اتفاقات نسخه‌ی اول و در سال ۲۰۲۳ رخ می‌دهد، بخش عمده‌ی جهان، از جمله شهرهای مهم توکیو، لندن و ریودوژانیرو توسط بیگانگان فضایی تقریباً ویران و متروکه شده و سایه شوم مرگ بر زمین افکنده شده است. نیویورک نیز به محاصره‌ی بیگانگان درآمده و در این شرایط بایستی با آنها مقابله کرد. Crysis 2 برای اولین بار در سری خود دارای سیستم کاورگیری می‌باشد، سیستم کاور این بازی همانند Killzone 2 خواهد بود، یعنی نمای دوربین به هنگام کاور برخلاف عناوینی مثل Rainbow Six: Vegas تغییر نخواهد کرد و به همان شکل اول شخص خواهد بود.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|آپدیت v1.9 به همراه DirectX 11 Ultra و HighRes Textures به پست افزوده شد|

 

Crysis2 cover دانلود بازی فوق العاده زیبای کرایسیس 2   Crysis 2

 

محمد مهدی سوری بازدید : 121 شنبه 08 مرداد 1390 نظرات (0)

هفتمین حلقه از سری جنجالی هری پاتر بالاخره بر روی نمایشگر ها قرار است به نمایش در آید. جایی که سه قهرمان داستان به جای ورود به هاگوارتز به سرزمین هایی نا اشنا می روند تا در پی راهی برای از بین بردن ولدمورت پیدا کنند. بازی ویدیویی هری پاتر و یادگاران مرگ دیگر سیر داستان بازی های پیشین را که اکثرا مشابه بودند را نخواهد داشت هری پاتر به همراه دوستانش در محیط وحشی برون در صدد افزایش قدرت و یادگیری افسون ها و جادو هایی بر آمده اند تا در مقابل خطراتی که با آنها قرار است مواجه شوند. بتوانند مقابله کنند تا زنده بمانند و جان سالم به در ببرند. بازی سوم شخص شوتر هری پاتر این بار با تک سلاح جادویی هری پاتر و البته افسون ها و جادو های مختلفی که از ان شلیک می شود ه گیمر موقعیت های اجرای جادو های تهاجمی و دفاعی جدیدی را فراهم کرده.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

harry cover دانلود بازی بسیار زیبای Harry Potter and the Deathly Hallows, Part 1

 

محمد مهدی سوری بازدید : 169 شنبه 08 مرداد 1390 نظرات (0)

Spider-Man: Shattered Dimensions تحولی در گیم پلی و گرافیک و سبک این بازی به وجود آورد . میستریو که در کمیک های اسپایدر من قبلا معرفی شد به دنبال لوح گرانقدر میگشت که اسپایدی شوخ و بانمک ظاهر میشود و جلو هدف او را میگیرد طی چند درگیری بین آنها اسپایدی نا خواسته مشتی بر وسط لوح قرار میدهد که لوح را به چند قسمت تقسیم میکند همان لحظه میستریو با خنده ی تمسخر آمیزی محیط بازی را ترک میکند و حال اسپایدی و مادام وب تنها میمانند این شخص به اسپایدی میگوید که نام این لوح لوح نظم و آشفتگی هست و نظم دنیا به آن شی گرانبها بستگی دارد و اکنون بین چهار مرد عنکبوتی در چهار زمان مختلف تقسیم شده و…

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

spiderman cover دانلود بازی بسیار زیبای Spider Man: Shattered Dimensions

 

محمد مهدی سوری بازدید : 129 شنبه 08 مرداد 1390 نظرات (0)

فضای مرده از جمله بازی هایی است که مخاطب را درگیر جو خود میسازد،در فضای مرده این گرافیک نیست که شما را میخکوب میکند، داستان تخیلی در مکانی خیالی و موجوداتی تغییر شکل یافته نیز چیز جدیدی نیستند.راز موفقیت فضای مرده، فضای مرده آن است. صداهایی هراس انگیزی که در هیچ بازی دیگری نخواهید شنید،که موجب میشود تنفس شما با صدای تنفس شخصیت بازی هماهنگ شود ودر آخر معجون غافلگیری نفس شما را بند خواهد آورد. بعضی وقت ها یک تقلید و یا وام گرفتن، خیلی بهتر از منبع الهام عمل می کند، طوری که خود به یک اصل تبدیل شده که حتی ممکن است منبع الهام آن، دست به تقلید از آن بزند. Visceral Games مانند یک جراح، چاقو به دست می گیرد و مغز شما را به وحشیانه ترین طریق باز می کند و آنچنان شما را می ترساند و به شما ضربه می زند که تا سرحد مرگ شوکه شوید و سپس محتویات مغز شما را به دیوار می پاشد و کاری می کند که بفهمید چرا اسم استودیو Visceral Games است. EA به تازگی سیستم Strategic Dismemberment 2.0 (سیستم قطع عضو) را در مورد Dead Space 2 معرفی کرد و به شما نشان می دهد چطور می توانید به طرق جدید دشمن خود را زجر دهید و در نهایت تکه پاره اش کنید.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

Dead Space 2 cover2 دانلود بازی فوق العاده زیبای Dead Space 2 – فضای مرده ۲

 

محمد مهدی سوری بازدید : 137 شنبه 08 مرداد 1390 نظرات (0)

داستان بازی از این قرار است که سفینه های بسیاری در سرتاسر منظومه در حال رفت و آمد هستند . کنفدراسیونی ظالم بر کل جهان تسلط دارد و تمام حرکات این سفینه ها را زیر نظر دارد . شخصیت اصلی بازی که یک دزد هست ، سابقه درگیری با این کنفدراسیون را دارد که طی یک درگیری کوچک با سفینه کنفدراسیون ، سفینه شخصیت اصلی بازی نابود میشود و او به سیاره ای با انسان ها و گیاهان گوشت خوار پرتاب میشود . شما به ناچار و برای حفظ جان خود باید با این دشمنان گوشت خوار مبارزه کنید تا راهی را برای نجات یافتن از این سیاره بیابید . گرافیک بازی خوشبختانه جزو نکات مثبت این عنوان جای دارد . موتور بازی Unreal Engine 3 نام دارد که بسیار قدرتمند است . طبق تریلر ها و تصاویر جزئیات و چشم انداز های بازی بسیار زیبا کار شده اند . افکت ها مانند گرد و غبار های وسایل نقلیه و خروج آتش از لوله اسلحه به خوبی طراحی شده اند و به شما نوید یک بازی جذاب رو میدهد. بازی طوفان گلوله در آینده اتفاق می افتد. جایی که توسط گروهی از مزدوران محافظت میشود یک دزد فضایی( دزد دریایی که در فضا کار میکند!!) نخبه به نام Grayson Hunt و Ishi Sato متوجه میشن که دارن برای افراد بدی کار میکنند. بعد از این اونها رو به لبه کهکشان تبعید میکنند. در اینجا گریسون و ایشی میخواهند از جهنمی که به آن تبعید شده اند فرار کنند و از کسی که اینکار را با آنان انجام داده انتقام بگیرند

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|به همراه دانلود نسخه فشرده شده ۳ گیگابایتی|

 

bullet cover دانلود بازی فوق العاده زیبای Bulletstorm

 

محمد مهدی سوری بازدید : 151 شنبه 08 مرداد 1390 نظرات (0)

Lost Planet 2  دومین سری بازی بسیار موفق و پرطرفدار “سیاره گمشده” در ژانر سوم شخص شلیک کننده می باشد که توسط کمپانی Capcom طراحی و ساخته شده و توسط همین کمپانی نیز در تاریخ ۱۸ ماه می ۲۰۱۰ منتشر خواهد شد. داستان بازی در واقع دنباله ای بر قسمت پیشین بازی یعنی Lost Planet: Extreme Condition می باشد که ده سال پس از وقایع روی داده در نسخه اول بازی و در همان سیاره اسرارآمیز E.D.N. III، ولی این بار با محیطی متفاوت تر و بسیار گسترده تر رخ می دهد، نسخه PC این بازی قرار بود که در ماههای نخستین سال ۲۰۱۰ عرضه گردد که توسط کمپانی سازنده تا تاریخ ۸ اکتبر ۲۰۱۰ با تاخیر مواجه شد. در این قسمت خواهید دید که برف هایی که سیاره را پوشانده بودند، آب شده اند و نواحی جنگلی و گرمسیری که در دل مناطق پوشیده از یخ قرار گرفته بودند ، آشکار می شوند. برای اشاره به این موضوع که این نسخه از بازی تا چه اندازه عظیم تر از نسخه اول آن می باشد تنها ذکر همین نکته کافی است که سازندگان این نسخه از بازی اظهار نموده اند که شماره ۲ موجود در عنوان بازی را نمی توان به دنباله این بازی نسبت داد، بلکه این عدد در حقیقت به معنی “Squared” به معنی مجذور(به توان دو) می باشد! که این امر خود نشان دهنده وسعت نسخه جدید بازی می باشد.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی|

 

Lostp2 cover دانلود بازی فوق العاده زیبای Lost Planet 2

 

محمد مهدی سوری بازدید : 3475 شنبه 08 مرداد 1390 نظرات (0)

بازی در سال ۲۰۰۱ در کشور افغانستان به وقوع می پیوندد به طوری که شما در نقش یکی از اعضای گروه Tier 1 Operator هستید. گروهی خاص که از بهترین افراد آمریکا تشکیل شده است  در کل دو میلیون نفر در ارتش امریکا خدمت می‌کنند که از این جمعیت فقط ۲۰۰ نفر در این گروه هستند و برای هر ماموریتی فرستاده نمی‌شوند. Tier 1 Operator می تواند ماموریت‌هایی را انجام بدهد که گروه دیگری قادر به انجام دادن آن نیست و برای همین به افغانستان فرستاده می‌شود و حالا شما همراه با دیگر اعضای گروه برای انجام دادن ماموریت خود وارد میدان می‌شوید. البته انتظار سربازانی با تجهیزات و لباس‌های عالی نداشته باشید. شما با لباس‌هایی معمولی به میدان جنگ خواهید رفت. بازی می‌خواهد جوی ایجاد کند که در آن بتواند به خوبی شرایط افغانستان و سربازان امریکایی در این کشور را نشان بدهد. همچنین سازندگان تایید کرده‌اند که آن‌ها می‌خواهند داستانی واقعی را در بازی نشان بدهند.

نسخه هایی از این بازی در سایر وبسایت ها منتشر شده که کرکی فوق العاده پیچیده داشته و در ۷۰% کامپیوترها جوابگو نیست. همچنین فرمت ایمیج بازی MDX می باشد که با فرمت ISO تفاوت بسیاری داشته و اجرای آن نیازمند نرم افزار خاصی می باشد. شما می توانید هم اکنون ، نسخه نهایی و سالم بازی که ۱۰۰% تست شده و روش کرکی فوق العاده آسان دارد  و فرمت ایمیج بازی به صورت ISO می باشد را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|نسخه فشرده شده بازی با حجم ۲گیگابایت به پست افزوده شد|

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|کرک بدون نیاز به غیر فعال کردن آنتی ویروس و ۱۰۰% سالم به پست افزوده شد|

 

Medal Of Honor 2010 Cover دانلود بازی فوق العاده زیبای Medal Of Honor 2010

 

محمد مهدی سوری بازدید : 143 شنبه 08 مرداد 1390 نظرات (0)

داستان این نسخه بر خلاف نسخه قبلی بسیار خشن و بی رحمانه شروع می شود. وقایع بازی ۳ سال بعد از Fallout 3 می باشد. دوربین کاراکتر اصلی را نشان می دهد که مشغول حمل جعبه ای مرموز می باشد. همین طور که در حال طی کردن مسیر است ناگهان مورد اصابت گلوله ای قرار می گیرد و سپس به حال خود رها می شود تا ذره ذره طعم تلخ مرگ را بچشد. خوشبختانه بعد از گذشت مدتی پیکر بی جان او توسط رباتی شناسایی می شود و برای درمان به محل زندگی دکتر Mitchell منتقل می شود. بعد از طی شدن دوران نقاهت به مانند دیگر عناوین مجموعه به تنظیم موارد گوناگون خواهید پرداخت. در ابتدا سن ، چهره و دیگر مسائل فیزیکی را تعیین می کنید و بعد از آن به ترتیب به تنظیم S.P.E.C.I.A.L و توانایی هایتان خواهید پرداخت. طبق نظر بازدیدکنندگان این فرایند بیش از ۱۰ دقیقه به طول نمی انجامد و در نهایت دکتر  Pip-Boyی را در اختیار بازیکن قرار می دهد. از همین لحظه به بعد قادرید تا هر موقع که مایل بودید حالت Hardcore را فعال کنید که باعث می شود بهبود وضعیت جان بازیکنان بعد از گذشت زمانی خاص امکان پذیر باشد و همچنین تیر ها دارای وزن می شوند. این بدین معنا است که بسته ها و دارو های شفا بخش بعد از گذشت مدتی خاص تاثیرشان پدیدار می شوند که ولقعا چاش برانگیز می باشد! در نسخه قبلی در صورتی که به مواد رادیو اکتیوی آلوده میشدید مجبور بودید تا با استفاده از قرص و داروهایی مخصوص آن را برطرف کنید ولی در این نسخه کاهش آب بدن بزرگترین تهدیدتان خواهد بود و از این پس مهمترین دغدغه شما میبایست رساندن به موقع مواد آبکی به بدنتان باشد.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|آپدیت شماره ۱ بازی به همراه چندین DLC برای بازی ، به پست افزوده شد|

 

fallout cover دانلود بازی فوق العاده زیبای Fallout: New Vegas

 

محمد مهدی سوری بازدید : 195 شنبه 08 مرداد 1390 نظرات (0)

در شماره ی اول بازی بسیار زیبای Star Wars: The Force Unleashed ، Darth Vader قهرمان بازی را کلون کرد تا یک سری آزمایشات روی وی انجام دهد اما موفق نشد. بازی از آن جا شروع می شود که شما در نقش Starkiller، شاگرد اسرارآمیز Darth Vader ظاهر می‌شوید. این در حالیست که وی قبلا فداکاری به خرج داده تا Rebel Alliance را نجات دهد. او نیز شخصیتی بوده است که در شماره ی دوم بازی به عنوان نتیجه شبیه سازی ظاهر می‌شود. هدف از بیان قسمتهای مختلف بازی اسپویل کردن آن نیست بلکه جهت آشنایی کلی می‌باشد. starkiller از kamino خارج می شود و با نیروهای Darth Vader به مبارزه خواهید پرداخت. سرپرست اجرایی این بازی ، در مورد نسخه شماره ۲ این بازی گفته : "شاید در شماره ی اول شما شاهد تکراری بودن سیر یکنواخت بازی بودید ولی مطمئنا ما این سیر تکراری بودن روند را از بازی حذف می کنیم و به بازی تنوع می بخشیم تا بازیکن خسته نشود و بازی را تاآخر انجام دهد".از این رو به نظر می رسد تا یک سری معماها در بازی گنجانده شود تا هم به بازی تنوع ببخشد و هم بازیکن بتواند توقف کند و جدا از مبارزات نفس گیر کمی نیز فکر کند.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|دانلود نسخه بدون ایراد در اجرای ویدیوها ، به همراه کرک نهایی و نسخه فشرده شده ۴ گیگابایتی|

 

starw2 cover دانلود بازی بسیار زیبای Star Wars: The Force Unleashed 2

 

محمد مهدی سوری بازدید : 161 شنبه 08 مرداد 1390 نظرات (0)

Divinity II : The Dragon Knight Saga جدیدترین سری بازی های اکشن نقش آفرینی فوق العاده زیبای Divinity ساخته استودیوی بازی سازی توانمند Larian Studios برای پلتفرم های PC و Xbox 360 می باشد که بی شک یکی از زیباترین و بی رقیب ترین بازی های ژانر خود می باشد و شامل ماجراجویی های اصلی نسخه “Ego Draconis” و بسته مکمل آن با عنوان “Flames of Vengeance” می باشد وطی آن ماجراجویی های جدید Dragon Knight داستان حماسی بازی را ادامه می دهد و بیش از دهها سعت گیم پلی جذاب و مهیج به همراه گرافیک فوق العاده زیبا به آن می افزاید. داستان بازی در سرزمین Rivellon، دنیایی خیالی که مورد هجوم جنگی ویران کننده شده است روی می دهد، پس از خاتمه ” نبرد بزرگ “، انجمن Dragon Slayers فقط دشمن شماره یک آنها، یعنی شوالیه های اژدها، کسانی که قهرمان الهی آنها را کشته بودند را تحت نظر داشتند، اما در تمام این مدت دشمن اصلی ، “حلقه سیاه ” (Black Ring) در زیر زمین شد می کرد و آماده حرکت بعدی، می شد وبرای فرمانده آنان بصورت خستگی ناپذیری نقشه هایی با اهداف کاملا نابودکننده طرح ریزی می نمود، ت اینکه روزی حادثه ای روی داد که برای همیشه تاریخ سرزمین جادویی Rivellon را تغییر داد، یک شوالیه اژدهای در حال مزگ نیروهای خود را به عضوی از انجمن Dragon Slayers داد تا از آنها برای نابودی حلقه سیاه استفاده نماید، حال شما به عنوان آخرین وارث ” شوالیه های اژدها “، بایستی نیروهای خود را برای خاتمه بخشیدن به تهدیدی که برروی سرزمین شما سایه افکنده است، جمع آوری نموده و از آنها به بهترین نحوممکن استفاده نمایید.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

divinity2 cover دانلود بازی بسیار زیبای Divinity 2: The Dragon Knight Saga

 

محمد مهدی سوری بازدید : 151 شنبه 08 مرداد 1390 نظرات (0)

CALL OF DUTY:BLACK OPS نام سری جدیدی از بازیهایی هست که توسط کمپانی بازی سازی Treyarchساخته میشود ، در بازی Black Ops دیگر خبری از سلاح های جنگ جهانی و قدیمی خبری نیست در واقع داستان بازی مدتی بعد از جنگ جهانی دوم آغاز میشود ، همچنان که میدانیم برخی از مراحل بازی که اتفاقات اصلی بازی در آنجا می افتد در کوبا و امریکای جنوبی است. شما در نقش یک سرباز معمولی در بازی ظاهر نخواهید شد ، شما یک سربازی حرفه ای هستید که بعد از آموزشها و دوره های متعدد وارد بازی میشوید و خود را در مسیر جنگ و نبرد در ویتنام می یابید،ولی داستان بازی در این نبردها نیست! داستان بازی مربوط به ماموریتی هست که شما مسئول آن هستید. شخصیت شما در بازی اولین باری است که دارای صدا میباشد،و شخصیت شما در بازی از دیگر هم سنگرانتان متفاوت است ، جالب اینجا است که برد و باخت شما در جنگ به خود شما بستگی دارد ، شما فرد کوچکی در بازی نیستید ، بلکه سر نوشت جنگ و نبردی که انجام میشود در دستان شماست.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|به همراه آپدیت شماره ۱ SKIDROW برای رفع هنگ کردن بازی|

|فایل Config جدید برای رفع کامل لگ بازی ، به پست افزوده شد|

|آپدیت شماره ۲ و ۳ بازی SKIDROW به همراه کانفیگ های جدید|

 

blackops cover دانلود بازی فوق العاده زیبای Call of Duty: Black Ops

 

محمد مهدی سوری بازدید : 159 شنبه 08 مرداد 1390 نظرات (0)

Prince of Persia: The Forgotten Sands سری جدید بازی های بسیار پرطرفدار وفوق العاده زیبای “شاهزاده ایرانی” می باشد که توسط کمپانی Ubisoft Montreal طراحی و ساخته شده است . داستان این نسخه از بازی در فاصله زمانی هفت سال میان دونسخه از بازی که درواقع بازگشت و دنباله ای برماجراهای نسخه دوم این بازی یعنی Prince of Persia: The Sands of Time  که در سال ۲۰۰۳ منتشر شد می باشد، ودر نتیجه به داستان نسخه سوم بازی با عنوان Prince of Persia: The Worrior Within  منتهی می شود، طراحی کاراکتر نقش شاهزاده نیز با خصوصیاتی میان مدل های کاراکتر این دونسخه بازی می باشد. بنابر اولین اعلان یوبی سافت از داستان بازی ، پرنس در ادامه ماجراجویی های خود در “Azad” ، قلمرو پادشاهی برادر خود را ملاقات می کند و در می یابد که قصر سلطنتی در محاصره لشکری قدرتمند که کمر به نابودی آن بسته اند می باشد. هنگامی که تصمیم برای استفاده از قدرت باستانی “شن” در جدالی ناامیدکننده برای حفظ پادشاهی از انقراض و نابودی کامل گرفته می شود، پرنس در یک ماجراجویی حماسی که به او می آموزد تا ردای رهبری واقعی را با خود حمل نماید، به این حقیقت پی می برد که قدرت بیشتر اغلب با مسئولیت بیشتری همراه است.

   |به همراه دانلود از سرور تورنت اختصاصی دانلودها|

 

 pop5 cover2 دانلود بازي فوق العاده زيباي Prince of Persia : The Forgotten Sands

 

محمد مهدی سوری بازدید : 133 شنبه 08 مرداد 1390 نظرات (0)

Take-Two بازی Mafia II را در GamesCom آلمان به معرض نمایش بازدیدکنندگان و متخصصین گذاشت. دمویی که سازندگان برای این رویداد در نظر گرفته بودند، بیشتر به ماموریت‌های فرعی اختصاص داشت. همانطور که می‌دانید انجام این نوع ماموریت‌ها به انتخاب خودتان است. تفاوت ماموریت‌های جانبی Mafia II با دیگر بازی‌ها در ارتباطشان با داستان اصلی است. نسخه نمایشی با یک تماس تلفنی آغاز شد. شخصیت اول بازی یعنی ویتو(Vito) از شریکی با نام جوزپه(Giuseppe) پیامی دریافت کرد که از او خواست تا برایش مقداری کاغذ فراهم کند. ویتو پذیرفت و پس از انتخاب لباس از جا لباسی و ماشین از گاراژ، به کمک وی رفت. در راه با یک حادثه جزئی روبرو شد که زن و مردی با ماشین به یکدیگر برخورد کرده و دعوا میان آن دو بالا گرفته بود. در اینجا شما می‌توانید به دلخواه در برابر مرد عصبی، از آن خانم دفاع کنید. در این صورت با نحوه مبارزه تن به تن آشنا می‌شوید که شامل سه حرکت ضربه سطحی، ضربه سنگین و جاخالی و گریز از دست دشمن است.

 |برای اولین بار در میان سایت های ایرانی،به همراه کرک نهایی SKIDROW که سالم و تست شده میباشد|

 |کرک نهایی SKIDROW بدون مشکل در مرحله دوم و کاملا سالم به پست افزوده شد|

 

mafia2 cover دانلود بازي فوق العاده زيباي Mafia 2

 

محمد مهدی سوری بازدید : 123 شنبه 08 مرداد 1390 نظرات (0)

یکی از رایج ترین موضوعاتی که در سینما و بازی های کامپیوتری به آن پرداخته می شود، مباحث خرافی است. محصولات زیادی در راستای نشر این گونه مقولات در دنیا عرضه می شوند که برخی از آنها با تمی فانتزی و حماسی نیز همراه هستند. چندی پیش کمپانی تازه کار Vigil Games با همکاری THQ کهنه کار دست به خلق یکی از همین آثار با نام Darksiders زده اند. این بازی ترکیب استادانه ای از چندین عنوان موفق و تراز اول چون God of War،The Legend of Zelda ،Soul Reaver و Prince of Persia است و باید گفت که سازندگان آن به خوبی از پس این الگوبرداری بر آمده اند.

|دانلود نسخه کم حجم بازی ، بدون کاهش کیفیت و بدون حذف جزئیات|

| به همراه دانلود آپدیت شماره ۱ بازی و کرک نهایی بازی|

 

DarkSiders cover دانلود بازی فوق العاده زیبای Darksiders

 

محمد مهدی سوری بازدید : 139 شنبه 08 مرداد 1390 نظرات (0)

Dead Rising 2  دنباله بازی پرفروش چندمیلیون دلاری و بسیار پرطرفدار Dead Rising می باشد، عنوان اکشن ترسناک نجات یافتنی بسیار زیبا و جذابی که با همکاری استودیوی Capcom سازنده نسخه اول بازی با استودیوی بازی سازی Blue Castle Games ساخته شده است که قرار است بصورت رسمی در تاریخ ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۰ برروی پلتفرمهای PC، PS3 و Xbox 360 منتشر گردد. داستان بازی چندین سال پس از حادثه “Wilamette ” رخ می دهد ، زمانی که مردم از سرتاسر نقاط جهان که دیگر پس از آلوده شدن به ویروس مرگباری که افراد را تبدیل به زامبی نموده بود، چیزی از باقی نمانده است برای فرار از این واقیعت شوم و ناگوار به شهر “Fortune City” هجوم می آورند تا شانسی برای برنده شدن در رقابت های “Terror is Reality” داشته باشند. این بازی در ابتدا بصورت نمایشی تلویزیونی با عنوان یاد شده می باشد، نمایشی که در آن نقش اصلی داستان، “Chuck Greene” و دیگر افراد شرکت کننده بایستی وارد فروشگاهی پر اززامبی ها شده  و با هر وسیله ای که در اختیار دارید آنها را از بین ببرید، می توانید از موتور سیکلتی که برروی آن یک اره برقی سوار شده است به سمت زامبی ها رفته و آنها را تکه تکه کنید، با شمیر با تخته چوب ویا حتی با چوب بیسبال و… به شکار آنها بروید و هر کسی که بیشترین تعداد آنها را از بین ببرد و زنده بماند به عنوان برنده اعلام می شود.

|دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی به پست افزوده شد|

 

DeadRising2 cover دانلود بازی بسیار زیبای Dead Rising 2

 

محمد مهدی سوری بازدید : 125 شنبه 08 مرداد 1390 نظرات (0)

ارا کرافت برای علاقه مندان بازی های رایانه ای نام آشنایی هست. این بازی در سبک ایزومتریک شده وعنوانی مستقل از سری بازی های Tomb Raider هست. این بازی هم مثل سری های قبلی از دو بخش اکشن و حل معما ها و پازل ها تشکیل شده ولی یک فرق اساسی و مهم دارد و آن اینکه که برای اولین بار میتوانید بازی را دو نفره بصورت Co-Op بازی کنید یار شما در این بازی مردی از قبیله مایا ها به نام Totec خواهد بود که از یک نیزه و سپر قوی بهره میبرد شما در این بازی باید با استفاده از قابلیت های شخصیت ها و حل کردن پازل ها و کمک به همدیگر به جنگ شیطان پلیدی به نام Xoxolt بروید. اسلحه های بازی فقط برای کشتن دشمنان و موجودات خطرناک به کار نمی روند بلکه به عنوان وسیله هایی برای دستیابی به مکان های صعب العبور به کار می روند به عنوان مثال Totec با پرتاب یک نیزه در دیوار به لارا این امکان را میدهد تا خود را به لبه های دیوار ها برساند در عوض لارا از قلاب قدیمی خود برای کمک به Totec استفاده میکند. از دیگر قابلیت های بخش دونفره میتوان پریدن لارا بر روی زره Totec و راه رفتن Totec بر روی قلاب لارا اشاره کرد. همچنین شما میتوانید بازی را بصورت یک نفره هم به پایان برسانید ولی مسلما تعدادی از گنجینه ها و آیتم های مخفی بازی را از دست خواهید داد.

نسخه سالم و نهایی این بازی بسیار زیبا ، تنها چند ساعتی است که منتشر شده . سایر وبسایت ها ، نسخه ای از این بازی را قرار داده اند که در پایان مرحله اول دیگر امکان ادامه بازی نمی باشد و همچنین اگر از بازی خارج شوید ، تمامی سیوهای شما پاک می شود. تیم دانلودها ، نسخه نهایی و سالم بازی را برای اولین بار در ایران به همراه لینک مستقیم و کاملا رایگان برای شما کاربران عزیز آماده کرده است. از هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را دریافت نمایید.

|نسخه نهایی بازی ، به همراه کرک SKIDROW بدون مشکل در پایان مرحله اول و ذخیره سازی بازی|

 

lara cover دانلود بازی بسیار زیبای Lara Croft and the Guardian of Light

 

محمد مهدی سوری بازدید : 131 شنبه 08 مرداد 1390 نظرات (0)

سومین نسخه از سری بازی های هیجان انگیز استالکر به نام S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat توسط شرکت GSC Game World ساخته شده است. قبلا دو نسخه از آن به نام های Shadow of Chernobyl و Clear Sky به ترتیب در سال های ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ روانه بازار شده بود که با سبک شوتر و داستان جذابش رضایت کابران را جلب کرده بود. نکته جالب توجه این بود که نسخه آسمان صاف یت همان Clear Sky نسبت به نسخه قبلی دارای گستردگی کمتری نسبت به نسخه قبل از خود بود که موجب دلسردی بعضی از کاربران شد. ولی شرکت GSC Game World در این نسخه ناکامی قبل را تماما جبران کرده و Call of Pripyat در حد بسیار بالایی چه از لحاظ گرافیک و چه از لحاظ Game Play برخوردار است.

 

 stalker دانلود بازي فوق العاده زيباي S.T.A.L.K.E.R. : Call of Pripyat

 

محمد مهدی سوری بازدید : 125 شنبه 08 مرداد 1390 نظرات (0)

Aliens vs. Predator عنوان کلاسیک و آشنایی برای گیمرهاست. Rebellion، سازنده اولین بازی این سری، ساخت AVP را به عهده دارد. نسخه جدید این بازی تخیلی دارای سه بخش داستانی برای هر جناح(بیگانگان، شکارچیان و تفنگداران دریایی) است که هرکدام گیم پلی خاص خود را دارد. از جمله تیراندازی، جستجو، مخفی کاری و مکانیزم‌های دیگری که همگی در یک بازی جای گرفته‌اند.

 

 aliens دانلود بازي بسيار زيباي Aliens VS Predator

 

محمد مهدی سوری بازدید : 111 شنبه 08 مرداد 1390 نظرات (0)

 در ماه جون سال ۲۰۰۸ بود که Battlefield : Bad Company عرضه شد و نظر همگان را به خود معطوف کرد . گیم پلی سریع و جذاب بازی در کنار تخریبی که تقریبا در بازی های مشابه بی سابقه بود و هم چنین داستان ، موسیقی ، صدا و گرافیک خوب ، از ویژگی های مثبت بازی بود . بازی با کیفیت۷۲۰p اجرا می شد و و افت فریم هم در بازی وجود نداشت . این عنوان توسط استودیوی DICE یا Digital Illusions CE ساخته شد و ناشر بازی نیز EA بود .BF:BC موفقیت های زیادی کسب کرد و استاندارد های جدیدی به سبک FPS وارد کرد . EA از قبل از عرضه ی Bad Company اعلام کرد که این بازی یک سه گانه است و با توجه به توجهی که از سوی مخاطبین به نسخه ی اول شده بود EA DICE تصمیم گرفت دو سال بعد از نسخه ی اول ، نسخه ی دوم را با نام Battlefield : Bad Company 2 عرضه کند .

 

 Battlefield cover دانلود بازي بسيار زيباي Battlefield : Bad Company 2

 

محمد مهدی سوری بازدید : 133 شنبه 08 مرداد 1390 نظرات (0)

نسخه دوم بازی بسیار پر طرفدار استراتژیک Warhammer Dawn of War که در آینده ای دور در حال وقوع است ! بلی در این نسخه شما باید در هزاره ۴۱ میلادی بازی کنید ! چیزی در حدود ۳۷۰۰ سال دیگر که دنیا و کهکشان و مرزها معنی خود را از دست می دهند ! جنگی عظیم در میان سیارات ابر قدرت کهکشان حال وقوع است و هر یک از حتی ممکن است به نابودی نسل و هستی تمامی سرنشینان یک سیاره مانند زمین پایان دهد . شما در جریان این بازی استراتژیک مهیج و حماسی باید آینده کهکشان راه شیری را در دست گیرید و طی جنگ هایی عظیم و سخت پیروزی را برای نسل خود به ارمغان آورید .

 

 dawn of 2 دانلود بازی بسیار زیبای Warhammer 40000: Dawn of War 2

 

محمد مهدی سوری بازدید : 103 شنبه 08 مرداد 1390 نظرات (0)

Just Cause یکی از بازی های منتشر شده در سبک بازی GTA می باشد که رقیب سر سختی برای این بازی پرطرفدار و محبوب به شمار می رود. حال پس از گذشت چند سال از انتشار نسخه ی اول بازی سازندگان بازی نسخه ی دوم این بازی جذاب را منتشر کرده اند . همچنین سازندگان بازی قول این را داده اند که گرافیک بازی به طور چشمگیری افزایش یافته است و دیگر نشانی از باگ در بازی نخواهد بود و نوآوری های نسخه ی قبل در بازی گنجانده شده و بر تعداد آنها هم افزوده شده است . شخصیت اصلی این نسخه همان شخصیت نسخه ی قبل یعنی ریکو نام دارد . ریکو که پس از انجام دادن ماموریت قبلی قصد داشت در آرامش کامل زندگی خود را ادامه دهد به جزیره ای به نام Panau میرود و زندگی آرامی را شروع می کند اما دوباره دوستان او با او تماس میگیرند و ماموریتی به او می دهند با پول بسیار هنگفتی که این مساله باعث میشود ریکو زندگی آرام خود را رها کند و به جنگ با گروههای مافیایی بپردازد . ماموریت ریکو پیدا کردن و کشتن شخصی به نام Tom Sheldon که یکی از دوستان قدیمی ریکو و از اعضای سابق گروه مافیایی آنها بوده است می باشد.

 

just2 بازی جدید و بسیار زیبای Just Cause 2

 

 

محمد مهدی سوری بازدید : 111 شنبه 08 مرداد 1390 نظرات (0)

پس از مدت ها انتظار بالاخره نسخه کرک شده سالم و نهایی بازی جدید و فوق العاده زیبای Assassin's Creed 2 منتشر شد ! این بازی توسط کرک کننده معروف بازی های کامپیوتری ، SKIDROW کرک شده است و دیگر نیازی برای اتصال به اینترنت نمی باشد و به راحتی بدون گذراندن هیچ مرحله دشواری قادر به بازی کردن خواهید بود ! چندی پیش برخی وبسایت های ایرانی کرکی را مبنی بر کرک نهایی آفلاین این بازی عرضه کردند که متاسفانه اگر از آن روش استفاده شود ، پس از گذراندن چند مرحله ، باز هم شما به مشکل در اجرای بازی برخورد می کنید. از آن جا که تیم دانلودها همواره سعی و اعتبارش در قرار دادن بازی هایی با کرک سالم و اجرا شده می باشد ، به همین دلیل ارسال این بازی با کمی تاخیر همراه بود. شما از هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده زیبا را با کرک نهایی و آفلاین که ۱۰۰ درصد تست شده و سالم می باشد به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.
عرضه ی اساسینز کرید در سال ۲۰۰۶ مانند منفجر شدن یک بمب در صنعت بازی بود با اینکه این بازی سابقه ای قبلی نداشت اما یکی از قوی ترین و بهترین بازی های سال ۲۰۰۶ بود. بازی چه از نظر منتقدان و چه از نظر تجاری بسیار موفق بود به طوری که توانست فروشی بالغ بر بیش از ۱۱ میلیون نسخه داشته باشد. داستان از نظر زمانی به ایتالیا و زمان رنسانس در سال ۱۴۸۶ بر می گردد و بازی در Venice, Florence و Tuscanyخواهد گذشت . بار دیگر شما در نقش یکی دیگر از اجداد دسموند به نام Ezio Auditore da Firenze قرار می گیرید . Ezio از یک خانواده ای نجیب زاده متولد شده است ، اما او به زودی درگیر جنگ می شود و دسیسه ای که بر علیه خانواده اش در حال شکل گیری است .
و او درصدد انتقام گیری از مسببان این توطئه بر می آید . بعد از تحقیقاتش او در مقابل خانواده ی Grimaldi قرار می گیرد. یکی از شخصیت مهم داستان Carno Grimaldi است ، کسی که قدرت بسیار زیادی در ونیز دارد و به شدت مورد حفاظت قرار می گیرد ولی ممکن است همین اطمینانی بیش از حد دچار افول شود.
شما داستان این بازی زیبا را در نسخه شماره ۲ این بازی که به تازگی انتشار یافته و از گرافیک بسیار بالایی برخوردار است و با همان هیجان و طراوت و ویژگی های خاص بازی ساخته شده ، می توانید پیگیری کنید.

 

 assassin crd 2 cover دانلود نسخه نهايي بازي فوق العاده زيباي Assassins Creed 2

 

محمد مهدی سوری بازدید : 125 شنبه 08 مرداد 1390 نظرات (0)

Tom Clancy’s Splinter Cell: Conviction پنجمین قسمت از سری بازی های پرطرفدار وبسیار زیبای Splinter Cell می باشد که توسط کمپانی  Ubisoft Montreal سازنده نسخه های پیشین بازی طراحی شده و توسط Ubisoft قرار است در تاریخ ۱۳ آپریل ۲۰۱۰ برای علاقمندان این بازی زیبا برروی کنسول های مختلف ایکس باکس ۳۶۰،DS ودر تاریخ ۲۷ آپریل برای PC  منتشر گردد. در این نسخه از بازی ماجراهای Sam Fisher (نقش اصلی بازی) در پنجمین سری بازی های مبتنی بر حرکات پنهانی ادامه می یابد، و داستان بازی دوسال پس از حوادث Splinter Cell: Double Agent رخ می دهد، اما در این نسخه تمامی قوانین عوض شده اند، هنگامی که داستان بازی بگونه ای دراماتیک تغییر می نماید که سبک بازی خاص بازی Splinter Cell  را برای همیشه دگرگون می نماید. فیشر دیگر نمی تواند از ابزارها و آن عینک نمادین سبزرنگی که غالبا به همراه داشت استفاده نماید، ولی قابلیتهای کاملا جدید و اکشن دیدنی به بازی افزوده شده است که بدون شما را غافل گیر می کند. تحقیقات در مورد مرگ دختر سام که “سارا” نام داشت، بصورت اتفاقی مامور سابق، “سام فیشر” را به سمت حقیقتی می کشاند که حاکی از این است که توسط گروه قبلی که برای آنها کار می کرده یعنی Third Echelon مورد خیانت واقع شده است ومرگ دختر وی تصادفی نبوده است. اکنون فیشر که راهی برای بازگشت ندارد خود را در جدالی با زمان برای خنثی نمودن نقشه ای تروریستی که میلیونها تن را تهدید می کند مواجه می بیند.

 

 splinter cover دانلود بازي جديد و بسيار زيباي Splinter Cell : Conviction

 

محمد مهدی سوری بازدید : 111 شنبه 08 مرداد 1390 نظرات (0)

Singularity بازی هست که توسط Raven سازنده بازی هایی مثل SOF 1&2 داره ساخته میشه و توسط Activison منتشر شده است. بازی در E3 2008 معرفی شد. از موتور UE 3 استفاده میکنه. بازی درباره یک سری ازمایشات خطرناک و هسته ای که توی روسیه اتفاق می افته. شخصیت اصلی بازی هم یک سری قدرت های خاص داره. قرار بود بازی سال ۲۰۰۹ بیاد اما با توجه به اینکه Raven در حال ساخت Wolfenstein , X-Men Origins: Wolverine بوده  بازی امسال عرضه شد. این بازی قرار است برای تمامی کنسول های PS3 , XBOX360  و PC عرضه شود. این بازی قابلیت کنترل و به دست گیری زمان را به بازیکن می دهد . برخلاف بیشتر FPS هایی که از زمان جهت آهسته کردن گلوله استفاده میکنند , در این بازی قادر خواهید بود که در اشیا موجود در بازی ایجاد تغییر کنید .
قابلیت کهنه کردن و بازسازی اشیا این فرصت را به بازی داده تا از آنها در جهت طراحی معماهای زیبا استفاده کند . درست کردن پله های فروریخته , تبدیل دیوارها به خاک و گرد غبار به منظور یافتن مسیر جدید و باعث فروریختن ساختمان ها شویم تا به راحتی به راه خود ادامه دهیم . این یک بازی Open World نیست که این کار ها در روند بازی تاثیر بگذارد . این بازی به نظر روندی خطی را دنبال میکند و اغلب پازل ها یک راه حل دارد . وجود قسمت معما بین قسمت مبارزات با دشمنان و موجودات عجیب و غریب روندی جالب را برای بازی به وجود می آورد.

 

 sing cover دانلود بازي بسيار زيباي Singularity

 

محمد مهدی سوری بازدید : 119 شنبه 08 مرداد 1390 نظرات (0)

بازی زیبای اکشن سوم شخص آواتار که بر اساس فیلم پر سر و صدای آواتار کارگردان مطرح سینمای هالیوود، جیمز کامرون، ساخته شده است . بازی داستان زیبای فیلم اصلی را دنبال می کند و شما را طی یک فرایند عجیب به  قلب "پاندورا"، یک سیاره موجودات عجیب و غریب می برد. گشت و گذار در محیط اعجاب آور، بازی اکشن و مبارزات مهیج، رویارویی با موجودات و مخلوقات منحصر به فرد همه و همه از ویژگی های این بازی اکشن مهیج است . شما در نقش یک موجود فضایی خاص این داستان دست به کارهای خارق العاده ای می زنید.

 

 avatar game دانلود بازي بسيار زيبا و اكشن James Camerons Avatar: The Game

 

محمد مهدی سوری بازدید : 159 شنبه 08 مرداد 1390 نظرات (0)

ازی اکشن مهیج و متفاوتی که داستانش در دنیایی خیالی و قدیم و در شهر ونیز ایتالیا در حال وقوع است جایی که اسکارلت، دختر جوانش نقش اصلی بازی، قربانی یک داستان مرموز قتل می شود. او به قدرت های بی نظیر و فوق بشری خود پی می برد و برای مبارزه با شر و بدی ماجرا ها و مبارزات مهیجش را آغاز می کند. بازی ترکیبی از ژانر بازی های نینجا، اکشن و نقش آفرینی است . شما می توانید این بازی را برای اولین در میان سایت های ایرانی از سایت دانلودها با لینک مستقیم به صورت کامل دریافت نمایید و یا از فروشگاه دانلودها نسخه کامل این بازی را سفارش دهید.

 

 venetica دانلود بازي زيباي ونتيكا   Venetica

 

محمد مهدی سوری بازدید : 101 شنبه 08 مرداد 1390 نظرات (0)

هزار اجنبی، عنکبوت غول پیکر، بزمجه دم دمی و دیگر موجودات به شما حمله می کنند. آیا شما می توانید زیر حمله ی آنها دوام بیاورید؟ شما می خواهید با عبور از مراحل، قفل تجهیزات جدید را که توسط آنها مجهز شده و پیشرفت می کنید باز کنید. شما با این کار می خواهید لیاقت خود را برای استفاده از تجهیزات جنگی نشان دهید. این بازی دارای سه مدل بازی کردن می باشد. همچنین دارای قابلیت ارسال بالاترین امتیاز خود به محیط اینترنت می باشد.

 

crims بازی مقابله با حملات جانوران عجیب و غریب   Crimsonland 1.9.8

 

محمد مهدی سوری بازدید : 127 شنبه 08 مرداد 1390 نظرات (0)

بازی زیبا و پر سروصدای اکشن علمی تخیلی مهیج و ماجراجویانه کمپانی بزرگ Capcom که بازیکن را به عمق یک داستان جنگی فضایی سراسر اکشن می کشاند. شما در نقش یک خلبان فضایی که در سیاره ای اسرار با نام "The Void"  رها شده است ایفای نقش می کنید.  محیطی سه بعدی و بسیار زیبا و گرافیکی و سینمایی مانند در کنار اکشن پرهیجان بازی و سیستم مبارزاتی فوق پیشرفته کارکتر اصلی بازی و داستان مهیجش که در پایان مراحل با غول های قدرتمند روبرو می شوید همه و همه بازی Dark Void را به یکی از بهترین های سال ۲۰۱۰ تبدیل کرده است . شما می توانید این بازی را برای اولین در میان سایت های ایرانی از سایت دانلودها با لینک مستقیم به صورت کامل دریافت نمایید .

 

dark void دانلود بازي بسيار زيباي فضاي تاريك   Dark Void

 

محمد مهدی سوری بازدید : 115 شنبه 08 مرداد 1390 نظرات (0)

داستان BioShock بر پایه رمان معروف Atlas Shrugged نوشته Ayn Rand است.این رمان بیشترین تاثیر را در ایجاد دنیای Rapture و انتخاب خالق آن، Andrew Ryan داشته است.این رمان بیان کننده یک جنگ جهانی است که توسط رهبران صنعتی ایجاد شده است.این رهبران کسانی هستند که دولت و مردم را در شرایط بد اقتصادی قرار داده اند.در طول جنگ تاجران ثروتمند جامعه خود را در کلورادو تحت نظارت John Galt (کسی که از اعتقادات روشنفکری Ayn Rand نشات گرفته است ) تشکیل می دهند،آنها اعتقاد دارند که فقط افرادی خاص حق پیشرفت دارند.در آخر کتاب، جامعه روشنفکر به پیروزی میرسد واین در حالی است که جامعه عوام گرا به علت نداشتن رهبران قدرتمند سقوط میکند.بر خلاف Bioshok که بر پایه فلسفه نبوغ فردی هست ، Bioshok 2 دقیقا خلاف این موضوع و بر پایه فلسفه عوام گرایی می باشد.

 

 bioshock 2 دانلود بازي بسيار زيباي بايوشاك 2   Bioshock 2

 

محمد مهدی سوری بازدید : 117 شنبه 08 مرداد 1390 نظرات (0)

نسخه دوم از بازی اکشن بسیار زیبا و پرطرفدار Left 4 Dead از طرف کمپانی بزرگ Valve منتشر شد.
سازنده سری بازی های بسیار مطرح Counter Strike و Half-Life این بار با اکشن Left 4 Dead سبک نوینی از بازی های اکشن آفلاین و آنلاین و انفرادی و گروهی را برای علاقمندان عرضه کرد ! بازی Left 4 Dead 2 اینبار در جنوب آمریکا جریان دارد و از ساوانا جرجیا آغاز و تا نیواورلئان ادامه می‌یابد. ۴ شخصیت جدید در شماره دوم معرفی خواهند شد که طبق بازی اصلی، سوابقشان با گفتگوهایشان در بازی مشخص می‌شود. Coach ،Rochelle ،Ellis و Nick نام شخصیت‌های جدید است. در همه نقشه‌ها قابلیت بازی مشارکتی وجود دارد. علاوه بر این یک حالت مسابقه‌ای تازه نیز طراحی شده است.
از این بازی نسخه های مختلفی وارد بازار شده است . ولی نسخه موجود درسایت تفاوتی که دارد ، دیگر تمامی اشکالات هنگ کردن و قفل کردن در هنگام بعضی نقشه ها برطرف شده و به راحتی شما می توانید این بازی را که توسط تیم دانلودها آماده شده است را برای اولین بار با لینک مستقیم دریافت نمایید و همچنین اگر از اینترنت پرسرعت بهره مند نیستید نسخه دی وی دی این بازی را از فروشگاه دانلودها تهیه نمایید.

left4dead2 دانلود بازی فوق العاده زیبا و مهیج Left 4 Dead 2

 

محمد مهدی سوری بازدید : 149 شنبه 08 مرداد 1390 نظرات (0)

یکبار دیگر پس از گذشت یکسال از عرضه بازی بی نظیر و زیبای Call of Duty, نسخه جدید آن برای PC زیباتر از تمامی نسخه های پیشین عرضه شد ! این بار برخلاف نسخه پنجم که داستانش درباره جنگ جهانی بود، دوباره داستان دوست موفق و زیبای جنگ های مدرن را همانند نسخه چهارم و موفق تر از پیش دنبال کرد !
بازی با گرافیکی فوق العاده بالا، هوش مصنوعی بسیار پیشرفته دشمنان، داستان حماسی و بسیار مهیج و درگیرانه، جلوه های ویژه سینمایی و بسیار با کیفیت، ، تاکتیک های جنگی جدید، و بهره گیری از سلاح های قدرتمند و حقیقی که در این نسخه بسیار زیبا و توانا و همانند سلاح واقعی طراحی شده اند به بهترین نحو ممکن عمل می کنند که همگی این ویژگی های توانسته Call of Duty 6: Modern Warfare 2 را به زیباترین بازی اکشن اول شخص سال ۲۰۰۹ و یکی از بی نظیر ترین بازی های اکشن اول شخص تاریخ بازی های رایانه ای مبدل سازد !
هم اینک میتوانید این بازی استثنایی را از دانلودها دریافت کنید و همچنین اگر از اینترنت پرسرعت بهره مند نیستید نسخه دی وی دی این بازی را از فروشگاه دانلودها تهیه نمایید.

 

call of downloadha.com دانلود بازی فوق العاده زيبا و مهيج Call Of Duty 6: Modern Warfare 2

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
  • بچه خر می کنیم (118)
  • بزرگترین مرکز دانلود موزیک (95)
  • بازی های ممنوعه PC (72)
  • طهران جوان (65)
  • سایت تفریحی پیک پک (125)
  • بروزترین مرجع قالب وبلاگها و ابزار سایت و وبلاگ (96)
  • بهترین سایت سریال های در حال پخش (122)
  • یاس دانلود (48)
  • Arman Download :: آرمان دانلود (96)
  • دیگه مشکی نمی پوشم (102)
  • دانلود با لینک مستقیم (68)
  • سلامتی جنسی جسمی روانی زیبایی (127)
  • رنگين كمان دانلود 2 فيلم موسقي (62)
  • دانلود فیلم و سریال های ایرانی و خارجی با لینک مستقیم (113)
  • بروز دانلود دانلود جدید ترین های روز دنیا (167)
  • ◄ مقالات کامپیوتر (67)
  • پرتال موزیک افتاب ایران (91)
  • دانلود فیلم با لینک مستقیم (31)
  • دانلود جدیدترین و بهترین موزیکها (72)
  • فروشگاه بزرگ اینترنتی محمد خرید (62)
  • موزیک روز,دانلود آهنگ های جدید ایرانی (52)
  • سايت زور (58)
  • گالری عکس مد پیکس (80)
  • download u99 (108)
  • خفن دانلود (132)
  • A X 2 4 (56)
  • دانلودستان فیلم و موزیک (180)
  • ◄وبلاگ پر بازدید دختر و پسر► (73)
  • جدید ترین نرم افزار های روز دنیا (68)
  • وبلاگ تفریحی شاهزاده (64)
  • تكصدا (115)
  • اکسارنک (84)
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 657
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 178
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 365
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 6,253
  • بازدید سال : 37,106
  • بازدید کلی : 309,549