loading...
البرز دانلود
آخرین ارسال های انجمن
محمد مهدی سوری بازدید : 139 جمعه 21 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


زمانی که اولین سایت ها به وجود آمد هیچ کس نمی دانست که قرار است چند سال بعد همان سایت ها به چه شکل هایی تغییر کنند. آن زمان تقریبا تمامی سایت ها به صورت ایستا و یا به اصطلاح Static بودند. اما چند سالی نگذشت که با ورود فناوری های جدید و همچنین زبان های برنامه نویسی تحت وب صفحات ثابت جای خود را به صفحات داینامیک و پویا داد. یکی از مواردی که تاثیر زیادی بر این تغییر گذاشت استفاده از زبان های برنامه نویسی جدید تحت وب بود. زبان هایی که قدرت پردازشی به صفحات می داد و دیگر به این صورت نبود که ارتباط یک طرفه باشد. به عبارتی کاربر هم با سایت مورد نظر خود در ارتباط بود و به هر عملی که او انجام می داد سایت نیز از خود واکنشی را نشان می داد. دو زبان برنامه نویسی که از چندین سال قبل به دنیای سایت ها قدم گذاشتند محصول دو رغیب بودند. ASP.Net که محصول دستان مهندسان مایکروسافت بود و PHP هم بالعکس شبیه به متعلقاتش یک پروژه کدباز بود و البته این دو هنوز هم رغیبی جدی برای هم به شمار می روند. از نظر ساختار این دو هیچ گونه تشابهی به هم نداشتند و ندارن و حتی هر دو بر روی سیستم عامل های مجزا اجرا می شوند. ASP.Net برروی سرور های ویندوز و PHP هم بر روی سرورهای لینوکس. البته می توان PHP را روی سرور های ویندوز هم اجرا نمود. اما بحث ما این بار در مورد PHP است. همانطور که در بالا گفتیم PHP پروژه ای کد باز است که از زمان ایجاد آن مدت زیادی طول نکشید که با پیشرفتی سریع  توانست خود را به عنوان اولین انتخاب برنامه نویسان حرفه ای تبدیل کند. این زبان به دلیل دارا بودن قابلیت های کلیدی توانست برنامه نویسان را متقاعد کند تا سیستم های مدیریتی سایت هایشان را با این زبان نوشته و توسعه دهند. امروز هم PHP همچنان با قدرت بسیار در صحنه برنامه نویسی تحت وب می درخشد و برنامه نویسان زیادی هستند که از این زبان استفاده می کنند. برای نوشتن کدهای PHP مانند HTML و مانند تمامی زبان های تحت وب به نرم افزار های خاصی نیاز است تا هم PHP را پشتیبانی کرده و هم بتوان با استفاده از آن ها کار خطایابی را هم انجام داد. یکی از معروف ترین این ابزارهای Zend نام دارد. برنامه نویسان حرفه ای همگی نام این نرم افزار را شنیده اند چون حرف اول و آخر را این نرم افزار در زمینه نوشتن کدهای PHP می زند اما حجم بالای آن یکی از مهم ترین ایرادات آن به شمار می رود. نرم افزار Rapid PHP که محصول شرکت Blumentals به شمار می رود می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای Zend  باشد. نرم افزاری که از لحاظ حجم و سرعت اصلا قابل مقایسه با Zend نیست. این در شرایطی است که Rapid PHP تقریبا تمامی قابلیت های Zend را هم دارا می باشد. به راحتی کدهای نوشته شده را می توان مورد خطایابی قرارداد و نتیجه آن را هم مشاهده نمود. از دیگر قابلیت های این نرم افزار باید به پشتیبانی از زبان های برنامه نویسی دیگر نظیر CSS ، HTML ، ASP و ... اشاره نمود. محیط کاربری نرم افزار هم فوق العاده ساده و در عین حال کاربر پسند است. گروه آسان دانلود جدیدترین نسخه این نرم افزار را که به تازگی منتشر گردیده را برای دوست داران PHP آماده و برای دانلود عموم قرار داده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Blumentals Rapid PHP 2010 v10.2.0.121:
- سرعت بسیار بالا در انجام عمل خطایابی
- حجم بسیار اندک در مقایسه با نرم افزارهای مشابه
- پشتیبانی از زبان های دیگر برنامه نویسی تحت وب
- محیط کاربری ساده و در عین حال کاربر پسند
- نمایش خطاهای املایی در تایپ
- پشتیبانی از استانداردهای  UTF-8 و UTF-16
- قابلیت انتخاب توابع که در تولبار های متعدد در نرم افزار موجودند
- خطایابی با Debugger نرم افزار
- نمایش و خطایابی بر روی سرور های مجازی
- قابلیت ذخیره سازی و نمایش بر روی سرور های FTP
- قابلیت ارتباط با بانک های اطلاعاتی معروف نظیر MySQL, PostgreSQL, Firebird, Interbase
- قابلیت استفاده از کدها به عنوان Template برای استفاده سریع در دفعات بعدی
- ویرایشگر های HTML ، JAVA Script و CSS
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله نسخه محبوب ویندوز 7
- و ...
محمد مهدی سوری بازدید : 143 جمعه 21 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


Cascading Style Sheets یا به اختصار CSS یکی از زبان های برنامه نویسی به شمار می رود. این زبان برنامه نویسی که بهتر اسکریپ نویسی نام برده شود یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی تحت وب به شمار می رود. تقریبا این زبان جزیی از تمامی سایت های موجود در اینترنت به شمار می رود. شاید سایتی نباشد که حداقل یک فایل با فرمت CSS را در خود جای نداده باشد، برای راه اندازی هرسایتی معمولا یک فایل با فرمت CSS و بیشتر اوقات با نام Style قرار می گیرد. CSS ها را برنامه نویسان و طراحان وب به خوبی می ناشناسند. شاید افرادی باشندکه ندانند اصلا CSS چیست؟ در نظر بگیرید یک طراحان برای مثال بخواهد تنها 5 صفحه سایتی را طراحی کند. جدای از زبان برنامه نویسی می بایست قالبی را هم که در آن نوع جداول، پس زمینه ها، فونت ها، رنگ ها و ... است، در نظر بگیرد. اگر طراح بخواهد همین قالب را برای 5 صفحه پیاده نماید هم تعداد خطوطی که نوشته می شود بیشتر خواهد شد و هم این که می بایست در هر 5 صفحه مدام تعریف کند این خط با چه فونت و با چه اندازه ای باشد. این کار بسیار سخت خواهد شد و ضمن این که احتمال خطا هم در قالب صفحات بیشتر خواهد شد. CSS کار را بسیار آسان کرده است. به سادگی می توان قالب یا همان استایل را در یک صفحه CSS تعریف نموده و سپس تنها با استفاده از یک دستور لینک آن را در صفحه مورد نظر قرار داد. این امر کمک زیادی به طراحان وب می کند. البته نباید CSS ها را دست کم گرفت این زبان برنامه نویسی در بسیار از مراکر آموزشی در ایران و یا حتی در کل دنیا به صورت دروس بسیار مهم تدریس می شود. CSS نکته ای جالب رو با خود به همراه دارد که با هیچ یک از زبان های معروف نظیر PHP یا ASP.Net مشکلی نداشته و بالعکس این دو به CSS ها هم نیاز پیدا می کنند. برای نوشتن این کدها می توان حتی از Notepad ویندوز هم بهره برد اما خوب به طبع این امر زیاد مرسوم  متداول نمی باشد. این بار قصد معرفی نرم افزاری را داریم که تنها برای مهندسان برنامه نویسی CSS ابزاری فوق العاده محسوب نمی شود بلکه طراحان وب سایت ها و برنامه نویسان هم می توانند از آن بهره ببرند. این نرم افزار بسیار کم حجم Blumentals Rapid CSS نام دارد. ابزاری بسیار مناسب و کارا که قدرت برنامه نویسان CSS را می تواند نمابان سازد. مهم ترین قابلیت این نرم افزار افزایش سرعت کاربر درساخت صفحات CSS است. طراح قادر است تا با سرعتی بسیار بالا و البته بسیار آسان اقدام به برنامه نویسی CSS نماید.  کدنویسی فوق العاده آسان خواهد شد، اگر از این ابزار استفاده شود. نکته ای بسیار مهم در مورد این ابزار نمایش آنی کدهای نوشته شده از سوی طراح است. کمتر نرم افزاری پیدا می شود که چنین قابلیتی داشته باشد. یعنی بتواند به صورت لحظه به لحظه کدهای CSS را به تصویر بکشد.  مهندسان CSS که به دنبال ابزاری  مناسب برای دستان هنرمند مغز متفکرشان هستند Blumentals Rapid CSS می تواند ابزاری بسیار مناسب باشد. یادمان باشد که همیشه ، کاربران ابتدا به طرح و قالب و رنگ بندی سایت توجه می کنند و بعد به مطالب آن!

قابلیت های کلیدی نرم افزار Blumentals Rapid CSS 2010 v10.2.0.12:
- راحت شدن کار کدنویسی با CSS
- استفاده آسان و افزایش سرعت در کد نویسی
- چک کردن کدها توسط نرم افزار برای یافتن کدهای اشتباه
- تکمیل کردن ادامه کدها توسط خود نرم افزار
- نمایش آنی کدهای نوشته شده
- استاندارد شدن کدهای این برنامه با مرورگر ها
- قابلیت ذخیره سازی و یا بازگشایی از سرورها FTP
- قابلیت مدیریت مستقیم بر روی سایت
- محیط کاربر پسند نرم افزار
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا
- و ...
محمد مهدی سوری بازدید : 161 جمعه 21 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com



نرم افزار SQL Assistant ابزار فوق العاده ! برای مدیریت بانکهایSQL ميباشد. شما مي توانيد با نصب اين نرم افزار به راحتي در محيطهاي برنامه نويسي SQL بدون خطا در تايپ كردن كدها به سادگي برنامه نويسي كنيد
اين نرم افزار در هنگام تايپ نام تمامي فيلدها و جدولها و... را به شما نشان داده و امكان انتخاب سريع گزينه ها براي شما فراهم ميكند.

 پشتيباني از بانكهاي اطلاعاتي :
- Oracle 8i, 9i, 10g, 11g
- Microsoft SQL Server 2000, 2005, 2008
- DB2 UDB 7, 8, 9, 9.5
- MySQL 5, 5.1
- Sybase ASE 12, 12.5, 15
- Sybase ASA 7, 8, 9, 10
- Microsoft Access 2003, 2007

قابليتهاي كد نويسي در محيطهاي:
SQL Server Management Studio
SQL Query Analyzer
SQL Server Enterprise Manager
Visual Studio for Database Professionals (DataDude)
Visual Studio .NET/2005
Eclipse
DB Tools for Oracle
Toad for Oracle
Toad for MySQL
Toad for DB2
PL/SQL Developer
MySQL Query Browser
UltraEdit
Notepad


منبع : www.AsanDownload.com


مای‌اس‌کیوال (MySQL) یک سامانهٔ مدیریت دادگان (DBMS) است که به دلیل سادگی نصب و مدیریت، و بازمتن (Open source) بودن از محبوبیت زیادی برخوردار است. SQL مخفف Structured Query Language می‌باشد که محبوبترین زبان کامپیوتری است که برای ایجاد، تغییر و بازیابی و عملیات بر روی داده‌ها در مدل رابطه‌ای می‌باشد. این زبان به سمت مدل شی گرا - رابطه‌ای نیز پیشرفت کرده‌ است. SQL استانداردهای را نیز دریافت کرده ‌است.

محمد مهدی سوری بازدید : 157 جمعه 21 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com 



مطمئنا حرفه ای های رایانه و اصولا افرادی که با شبکه های رایانه ای و همچنین مهندسان شبکه با ارتباط از راه دور به طرق مختلف آشنایی دارند. اصطلاح ریموت شاید در جاهای مختلف به کار برده شود، یکی از جاهایی که ممکن است زیاد از آن استفاده گردد در ارتباط میان یک سیستم مقصد و یک سیستم مبدا باشد. به اصطلاح Server و Remote دو سیستمی رایانه ای هستند که می توان از طریق یکی از ارتباط ها از سیستم Remote به رایانه Server متصل شده و تمامی اجزای نرم افزاری آن را در اختیار گرفت. این تعریفی بسیار ساده از نوعی ارتباط میان دو سیستم رایانه ای می باشد که ممکن از از هر طریقی چه اینترنت پر سرعت، چه خطوط تلفن و حتی شبکه های رایانه ای هم صورت گیرد. در این نوع ارتباط که گاهی اوقات اهمیتی صدچندان برای بعضی از افراد پیدا می کند سرعت، فاصله و داشتن یک سری امکانات نظیر IP Valid برای ارتباط از طریق اینترنت پرسرعت ADSL و یا Wireless امری ضروری است. این امر که بسیاری از افراد قادرند از ایران، سیستم رایانه ای خود در کشور هایی نظیر آمریکا، چین و ... را کنترل کنند، بی شک انکار ناپذیر است. این افراد با داشتن همین قابلیت ریموت کردن می توانند تمامی سیستم نرم افزاری یک رایانه را در هزاران کیلومتر دورتر در اختیار خود در آورند. اما نوع ارتباط بسیار مهم است ، سرعت اهمیتی بالا دارد. نیاز به یک سری امکانات امری حیاتی است. Remote Desktop یک قابلیت بسیار جالب و البته کارآمد در تمامی نسخه های ویندوز است. این قابلیت به کاربران امکان می دهد تا با سرعت های مختلف دو سیستم رایانه ای را به یکدیگر متصل کرده و به راحتی سیستم مقصد را کنترل کنند. مهم ترین ایرادی که برای این نوع ارتباط وجود دارد لزوم استفاده از IP مجزا برای سیستم مقصد است. هرچند Remote Desktop بسیار محبوب است اما هزینه ی داشتن یک IP مجزا برای یک فرد معمولی صرفه اقتصادی نخواهد داشت. تنها برای مدیران و مهندسان شبکه است که این نوع نرم افزار را می توانند مورد استفاده قرار دهند. شرکت های متعددی هستند که برای رفاه حال کاربران نرم افزارهای مختلفی را عرضه نموده اند تا به این نوع ارتباط از راه دور کمک کنند. اما بازهم مهم ترین مشکل سرراه کاربران است و آن هم IP مجزا و شخصی برای سیستم رایانه ای مقصد است. البته نه این که ارتباط خطوط تلفن یا شبکه این امکان را احتیاج داشته باشد، بلکه بحث پیرامون ارتباط از راه دور است. در شبکه های رایانه ای که تعداد رایانه ها هرچقدر هم که زیاد باشد بازهم در کنار هم و در محیطی نزدیک قرار می گیرند. خطوط تلفن هم که تقریبا هیچ کجا از آن ها استفاده نمی شود چون با سرعت پائین نمی توان مدیریتی قدرتمند را اعمال نمود. تمام بحث به خطوط ADSL و  به طور کلی اینترنت معطوف است. شاید نام Teamviewer را شنیده باشید. این نرم افزار امکان بسیار جالبی دارد که شاید برای اولین بار باشد که چنین قابلیتی در نرم افزاری گنجانده می شود و البته شاید اصلا این قابلیت در انحصار شرکت سازنده باشد. این نرم افزار به جای این که از IP برای ارتباط استفاده کند ، از یک اعدادی شبیه به IP استفاده می کند که IP نیست اما ID شخصی رایانه در این نرم افزار است. این آیدی مادامی که نرم افزار برروی سیستم نصب باشد و یا سیستم عامل به هردلیلی پاک نشود ثابت خواهد بود. بدین ترتیب مهم ترین مشکل در ارتباط که نیاز به IP Valid بود برطرف می شود و همان آیدی برای سیستم مقصد مادامی که سیستم عامل پابرجاست حکم IP مجزا را داراست. این گونه نرم افزارها باید از لحاظ امنیت هم در شرایط بسیار کاملی قرار داشته باشند و به این صورت نیست که به همین سادگی ارتباط برقرار شود. در مورد Teamviewer در سایت سازنده علاوه بر اخذ مدارک مهم برای امنیت ، گواهی ISO 9001:2000 هم به این نرم افزار بسیار کارآمد داده شده است. پس از لحاظ امنیت هم هیچ گونه مشکلی برای کاربر پیش نخواهد آمد، امنیت نرم افزار با پسورد 4 رقمی تامین می شود. پسوردی که در هربار باز و بسته شدن نرم افزار تغییر خواهد کرد و البته این تغییر به صورت کاملا تصادفی خواهد بود. از نظر سرعت برقراری، حتی افرادی که با ارتباط Dialup  هم به دنیای اینترنت قدم می گذارند می توانند به راحتی از این نرم افزار بهره ببرند. استفاده از نرم افزار فوق العاده آسان و انجام تنظیمات آن هم بسیار ساده است. بیش از 15 میلیون نفر کاربر ثبت شده و البته تعداد زیادی هم کاربر ثبت نشده دلیل بر موفقیت فوق العاده بالای این نرم افزار بوده و خواهد بود. قابلیت هایی نظیر چت، ارسال و دریافت فایل، مدیریت کامل برروی سرور و البته قابلیت محدود سازی این مدیریت ، سازگاری با هرنوع دیوار آتشی، قابلیت ارتباط با دونوع VPN و Remote presentation و البته حالت پیش فرض نرم افزار ، قابلیت اجرای نرم افزار بدون نصب و ... همگی قابلیت هایی هستند که در استفاده از این ابزار کاربر به آن ها دسترسی خواهد داشت. در توضیحات تکمیلی هم این نرم افزار به چند مدل عرضه می شود. از نسخه رایگان تا نسخه ای که با قیمت 1399 دلار عرضه می شود. نسخه ای که ما برای دریافت شما کاربران قرار داده ایم نسخه کامل خواهد بود. برای این که نسخه ی رایگان را دریافت نمائید می توانید از سایت سازنده با ثبت نام نسخه رایگان را دانلود نمائید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار TeamViewer Premium v5.1.9290:
- محیط بسیار ساده نرم افزار
- امنیت بسیار بالا در استفاده از نرم افزار
- سرعت بالا و سازگاری با انواع ارتباط ها
- عدم نیاز به IP مجزا
- آیدی خصوصی برای هر رایانه
- تعویض پسورد ها با هربار باز و بسته شدن
- تصادفی بودن پسورد ها
- مدیریت کامل برروی سرور
- قابلیت محدود سازی ریموت
- قابلیت تغییر تنظیمات براساس سرعت
- قابلیت ارسال و دریافت فایل میان دو سیستم
- چت کردن دو سیستم سرور و ریموت
- بهینه شدن اجرای کارها براساس سرعت به صورت اتوماتیک
- استفاده از نرم افزار بدون نیاز به نصب
- سازگار با تمام دیوار های آتش
- قابلیت استفاده از VPN و Remote presentation
- حجم پائین و سرعت بالا در نصب و اجرا
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 105 جمعه 21 مرداد 1390 نظرات (0)

مدیریت ریموت ها با نرم افزار Devolutions Remote Desktop Manager v5.9.0.0


دسترسی از راه دور به سیستم های کامپیوتری یا همان عمل Remote Desktop یکی از موارد با اهمیت در میان مدیران شبکه های رایانه ای و همچنین مدیران وب سایت ها و وب مسترها محسوب می شود ؛ کسانی هستند که از ریموت دسکتاپ خود ویندوز استفاده می کنند اما افرادی هم هستند که ترجیح می دهند از نرم افزارهای دیگری که در این زمینه موجودند بهره ببرند ؛ سوئیچ کردن یا مدیریت چندین ارتباط برای مدیران حرفه ای امری بسیار مهم و کلیدی است و وجود یک نرم افزار مدیریتی در این زمینه که بتواند انواع نرم افزارهای ریموت دسکتاپ را پشتیبانی کتد نکته ای کلیدی است.
نرم افزار Devolutions Remote Desktop Manager می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد ؛ این ابزار که توانایی پشتیبانی از ابزارهایی همچون Microsoft Remote Desktop، Terminal Services، VNC، LogMeIn، Team Viewer، Ftp، SSH، Telnet، Dameware، X Window، VMware، Virtual PC، PC Anywhere، Hyper-V، Citrix، Radmin، Microsoft Remote Assistance و ... را دارد قادر است تا میان این ابزار ها هماهنگی خاصی را هم برقرار کند. این ابزار بسیار کم حجم که از محیط ساده کاربری هم بهره می برد به راحتی قابل استفاده خواهد بود.
این ابزار می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد و مطمئنا حرفه ای ها و آن ها که کارشان مدیریت سرورها از راه دور است می توانند به نرم افزار Remote Desktop Manager اطمینان کنند. نسخه جدید و کامل این ابزار را می توانید در ادامه مطلب مشاهده کرده و در صورت لزوم آن را دانلود نمائید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Devolutions Remote Desktop Manager v5.9.0.0 :
- حجم پائین و استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- امکان ریموت در سیستم های مختلف
- سازگاری با تقریبا تمامی نرم افزارهای رایج در این زمینه
- دسترسی سریعتر به ریموت ها
- امکان Import از سیستم های ریموتی به این نرم افزار
- امکان Export لیست ریموت ها به سیستم مورد علاقه
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 133 جمعه 21 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


کنترل و مدیریت از راه دور سیستم های رایانه یا همان عمل ریموت کردن امروزه به یکی از رایج ترین کارها در میان مدیران شبکه های رایانه ای و همچنین  اکثر مدیران IT تبدیل شده است. مدیران به جای این که فواصل طولانی را طی کنند از این ترفند برای مدیریت سیستم های رایانه ای و انجام بسیاری از کارهای خود بهره می برند. ترفندهای مختلف وجود دارد که بتوان با استفاده از آن کار ریموت کردن را انجام داد. استفاده از ابزار رایج موجود در ویندوز یعنی Remote Desktop از راه هایی است که اکثر کاربران از آن استفاده می کنند اما نرم افزارهایی هم در این زمینه موجودند که می توان با استفاده از آن ها می توان مدیریتی قدرتمند تر از راه دور داشت و در میان این ابزارهای نرم افزاری به نام Remote Office Manager می تواند نهایت امکانات را در اختیار کاربران و مدیران قرار دهد.
استفاده از این ابزار به سبب مراحل ساده ای که وجود دارد فوق العاده آسان است و تنها کافیست که مدیر نرم افزار Server را برروی سیستم مقصد و نرم افزار Viewer را در سیستم مبدا برای برقرار ارتباط نصب کند تا بتواند به سادگی رایانه ی سرور را به طور کامل و از راه دور به دست گیرد. تغییر اندازه صفحات در هنگام ریموت اولین خصوصیت این ابزار به شمار می رود. اما نکته مهم و قابل توجه سرعت بالا در برقراری ارتباط است که نرم افزار Remote Office Manager را از ابزارهای مشابه مجزا می سازد ؛ البته سرعت برقراری ارتباط با توجه به سرعت کانکشن در اینترنت و سرعت تبادل اطلاعات در شبکه هم بستگی دارد اما این نرم افزار این نهایت سرعت را با توجه به بستر ارتباطی فراهم می کند که این مهم ترین خصوصیت این ابزار است.
دسترسی کامل به سیستم مقصد و پیشتیبانی از انواع پل های ارتباطی در شبکه ها و اینترنت دو خصوصیتی است که در اکثر نرم افزارهای از این دست به وضوح یافت می شود. انواعی از قابلیت های کوچک و بزرگ دیگر نظیر ذخیره سازی پهنای باندی که در طول ارتباط مصرف می شود و نمایش آن در این ابزار مناسب برای مدیران گنجانده شده است. مدیرانی که برای دقایق خود هم ارزش قائل هستند می توانند با دریافت Remote Office Manager نهایت سرعت را در جا به جایی اطلاعات به کار ببرند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Remote Office Manager v4.1.2 :
- سرعت بالا در برقراری ارتباط
- سهولت در استفاده از نرم افزار
- امکان انتقال فایل میان دو سیستم
- امنیت بالا در ارتباط از طریق نام کاربری و رمز عبور
- سازگار با انواع کانشکن ها و پل های ارتباطی
- کنترل کامل سیستم رایانه ای مقصد
- امکان برقراری چند ارتباط به صورت همزمان
- ضبط صدا های خروجی از سیستم سرور
- عدم وجود محدودیت در ارتباط ها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 123 جمعه 21 مرداد 1390 نظرات (1)

منبع : www.AsanDownload.com


گاهي لازم است كه بدانيم بيشتر در كجا از اينترنت استفاده كرده ايم يا اين كه چه قسمت از عملكرد روزانه ما بيشترين پهناي باند را مصرف مي كند ؛ مديريت پهناي باند براي بسياري از كاربران اهميت ويژه اي دارد ، اين نه تنها در مورد كاربران خانگي بلكه بيشتر در مورد مديران شبكه ها و همچنين مدير يك اداره يا شركت هم صدق مي كند چرا كه وي براي مديريت صحيح كارمندان بايد ميزان پهناي باندي كه اين كارمندان در طول عملكرد روزانه خود مصرف مي كنند را زير نظر بگيرد تا بتواند مديريت كاملي برروي اينترنت و پهناي باند مصرفي داشته باشد. در ويندوز چنين قابليتي گنجانده نشده اما مي توان با نصب نرم افزارهايي ساده اين كار را انجام داد.
Internet Access Monitor يك نرم افزار كامل و غني از امكاناتي است كه مديران را براي مشاهده ريز عملكردها و پهناي باند مصرفي ياري مي دهد. اين نرم افزار طوري طراحي شده كه ميزان پهناي باندي كه در لحظه و به صورت پكيج هاي اطلاعاتي ارسال يا دريافت مي شوند را به صورت يك Log كامل ذخيره مي كند تا مدير بتواند عملكرد كاربران را براي دانلود ها و آپلود ها زير نظر داشته باشد.
عدم نياز به آشنايي اوليه با نرم افزار باعث شده كه هر كاربري بتولند به سادگي خواسته هاي خود را در Internet Access Monitor مشاهده نمايد. اين ابزار كم حجم از واسط كاربري ساده اي هم بهره مي برد كه به سهولت در استفاده از نرم افزار كمك زيادي مي كند. امكان زمان بندي نرم افزار براي بدست آوردن آمار و گزارشات از زمان هاي خاص تعيين شده نكته مهمي است كه براي مديران ادارات اهميت زيادي پيدا مي كند و نكته آخر هم اين نرم افزار با اكثر ابزارهاي سرور ها و پرو كسي سرورها سازگاري كاملي دارد.


قابليت هاي كليدي نرم افزار Internet Access Monitor v3.2 :
- قابليت زمان بندي نرم افزار براي تهيه گزارش
- نمايش لحظه به لحظه آخرين تغييرات در پهناي باند
- نمايش آخرين دريافت ها و ارسال ها در اينترنت
- قابليت استفاده در شبكه براي مديريت پهناي باند كلاينت ها
- نمايش آخرين فايل هاي دريافت شده
- استفاده بسيار آسان از نرم افزار
- سازگاري كامل با انواع پرو كسي سرورها
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 101 جمعه 21 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www,AsanDownload.com


در اين مطلب قصد معرفي نرم افزاري داريم كه بيشتر براي كاربران حرفه اي مفيد است ؛ البته كاربران مبتدي هم مي توانند از اين نرم افزار ساده اما مفيد نهايت استفاده را ببرند. اين ابزار كه Aignes Website Watcher نام دارد نرم افزاري قدرتمند در زمينه مانيتورينگ سايت هاي مختلفي كه favorite شده اند به شمار مي رود. ابزاري بسيار مفيد كه آخرين تغييرات در يك سايت و به روزرساني در قسمت هاي مختلف ، نمايش آنلاين و آفلاين بودن سايت و به طور كلي ريز تغييرات در يك سايت را به نمايش مي كشد.
مدتي زمان كوتاهي طول مي كشد تا اين نرم افزار آخرين تغييرات را به صورت يك چارت و به صورت مانيتورينگ لحظه به لحظه به تصوير خواهد كشيد. سازگاري و پشتيباني از انواع مرورگرهاي رايج از خصوصياتي است كه براي كاربران حرفه اي اهميت زيادي دارد و نرم افزار Aignes Website Watcher هم آخرين نسخه از مرورگرهاي مختلف را پشتيباني خواهد كرد.
اين ابزار علاوه بر سايت ها و صفحات وب با سايت هايي كه از طريق پسورد گذاري ايمن شده اند و يا فيدخوان ها هم سازگاري داشته و مي تواند آن ها را هم به صورت مانيتورينگ لحظه به لحظه به تصوير بكشد. كاربران حرفه اي و مديران سايت ها مي توانند از اين نرم افزار قدرتمند براي مانتيورينگ حرفه اي سايت هاي خود استفاده كنند.


قابليت هاي كليدي نرم افزار Aignes Website Watcher Business Edition v10.0 :
- مانيتورينگ لحظه به لحظه سايت ها و صفحات وب
- مانيتورينگ سايت هايي كه به وسيله پسوردها ايمن شده اند
- مانيتورينگ RSS ها و انواع فيدها
- سازگاري با انواع مرورگرها
- عملكرد سريع نرم افزار در نمايش آخرين تغييرات
- Highlight كردن تغييرات انجام شده
- سيستم فيلتر ينگ قدرتمند براي جداسازي موارد ناخواسته
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و  ...

محمد مهدی سوری بازدید : 121 جمعه 21 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


در بين شما كاربران كمتر كسي پيدا مي شود كه دوست نداشته باشد يك وب سايت شخصي داشته باشد. داشتن يك وب سايت شخصي سلسله مراتبي دارد و مهمتر از آن اينكه شما يا بايد خودتان از دسته طراحان وب باشيد و يا اينكه هزينه اي را جهت ساخت وب سايتتان به كساني كه در اين زمينه فعاليت دارند پرداخت كنيد تا يك سايت مناسب را براي شما برنامه نويسي كنند. اما امروزه با توجه به سيستم هاي مديريت محتوا كه در سرتاسر دنياي اينترنت وجود دارد شما مي توانيد هزينه هاي برنامه نويسي براي وب سايت خودتان را به حداقل و در حد 0 برسانيد. از جمله اين سيستم هاي مديريت سيستم معروف و بسيار سبك و كاربر پسند WordPress است كه افراد و شركتهاي بسياري جهت ساخت و مديريت سايتشان از آن استفاده مي كنند. اين سيستم نيز با توجه به خوبي ها و توانائيهايش داراي كمي و كاستيهايي است كه اغلب آنها را با مجموعه هايي تحت عنوان Plugin به آن اضافه مي كنند. اين پلاگين ها هم بصورت رايگان و هم بصورت پولي در سرتاسر وب وجود دارند. اين مجموعه اي را كه ما قصد داريم به شما هديه كنيم يك مجموعه تقريبا كامل و بسيار مفيد از پلاگين هاي سيستم مديريت محتواي WordPress است كه توسط شركت wpmudev در وبسايتشان با قيمت بالايي فروخته مي شود و ما آن را بصورت رايگان به شما كاربران عزيز آسان دانلود هديه مي كنيم. به اميد آنكه از آن استفاده كنيد و برايتان مفيد واقع شود.

محمد مهدی سوری بازدید : 115 جمعه 21 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


يكي از دغدغه هاي مديران وب سايتهاي كپي برداي از سورس صفحات ساخته شده مي باشد. همانگونه كه ميدانيد ساختار صفحات وب به گونه اي طراحي شده است كه كابر عادي هم ميتواند با سيو كردن صفحه مورد نظر و باز كردن آن با ابزارهاي ويراشگر ساده متني همانند نوت پد اقدام به مشاهده سورس كدهاي نوشته شده توسط شما بپردازند. اگر شما ساعتها وقت براي نوشتن كدهاي صفحات خود كرده ايد و  همچنين از روشهاي خاص و منحصر به فرد براي ساخت صفحات وب خود استفاده كرده ايد هميشه بيم آن داريد كه كدهاي شما توسط ديگران كپي برداي شود و زحمات شما به هدر رود. براي اين گونه كپي برداي شايد راههايي وجود داشته باشد از جمله برنامه نويسي كردن با زبان هاي برنامه نويسي سمت سرور كه صفحات بعد از ترجمه شدن به كاربر نشان داده ميشود. ولي به اين فكر كرده ايد كه اگر شما با زبان HTML صفحات خود را برنامه نويسي كرده ايد چگونه ميتوانيد از آن محافظت به عمل آورديد. نرم افزار قدرتمندEncrypt Web Pro كه ساخت شركت AllyNova می باشد. يكي از نرم افزارهاي قدرتمند در زمينه رمز گذاري بر روي صفحات وب ميباشد. و  ميتوانيد از دسترسي افراد به سورس كد برنامه هاي شما جلوگيري نماييد. اين نرم افزار قدرتمند ميتواند به سادگي بر روي صفحات HTML و همچنين آدرس ميلها، اسكريپت كدها، لينكها، متنها، تصاوير و ... در مدت زمان كوتاهي و در 5 حالت مختلف رمزگذاري نماييد. از جمله كارهايي كه اين نرم افزار ميتواند انجام دهد غير فعال كردن عملیات رمزنگاری بر روی فایل ها، توانایی غیر فعال كردن  عملیاتهایی همانند كپي كردن صفحات وب و همچنين كپي مطالب و متنها، چاپ كردن صفحات وب توسط چاپگر، استفاده صفحات به صورت آفلاين و... و قرار دادن هزارن امكانات ديگر به منظور جلوگيري از سرقت اطلاعات و كپي كردن آنها و ... ميتوان اشاره نمود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Encrypt Web Pro v2.8:
- قابلیت قفل گذاري و عدم كپي صفحات وب در چند دقيقه
- محدود کردن دسترسی کاربران به صفحات طراحي شده توسط شما
- قابلیت قفل گذاري بر روی email آدرس ها، script code، لینک ها، متن، تصاویر و ...
- عدم نياز به دانستن زبانهاي برنامه نويسي جهت رمزگذاري بر روي فايلها
- دارای 5 حالت مختلف برای اعمال عملیات رمزنگاری بر روی فایل ها
- حجم پائين و سهولت در استفاده از نرم افزار
- راحتی استفاده از نرم افزار و كار با فقط چند كلیك موس
- امنيت بالا چهت رمزگذاري بر روي صفحات وب
- پشتیانی از همه زبان های موجود در صفحات HTML
- قابليت رمز نگاري صفحات وب مستقل از سيستم عامل و وب سرورها
- قابليت غير فعال كردن راست كليك ماوس، انتخاب متن و ذخيره كردن متن و...
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جلمه ويندوز محبوب 7
- و ...
محمد مهدی سوری بازدید : 121 جمعه 21 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


با گذشت یک سال از به روز رسانی تمامی نرم افزار های کمپانی Adobe ، این شرکت ابزار های تولیدی خود را با به اعمال تغییراتی و با نام های گوناگون که همگی در یک پسوند CS4 مشترک هستند به بازار ها عرضه نموده است. هریک از این نرم افزار ها کار مشخصی را انجام می دهند. اما نکته ای که در همه آن ها وجود دارد و استثنایی هم در کار نیست قدرت و کارآیی فوق العاده عالی آن هاست. همه طراحان وب برای پیاده سازی خلاقیت خود به نرم افزار هایی نیاز دارند تا بتوانند هنر خود را در قالب وب سایت به همگان نشان دهند. طراحان وب چون معمولا افرادی خوش سلیقه و با تفکری کاملا باز هستند ، همیشه هم بهترین ها را برای خود انتخاب می کنند. همیشه بهترین نرم افزار را برای کار طراحی وب سایت برمی گزینند. در سراسر دنیای مجازی رایانه و اینترنت با اطمینان خاطر می توان گفت که کسی نیست که حرفه ای ترین نرم افزار طراحی وب یعنی Adobe Dreamweaver را نشناسد. نرم افزاری فوق حرفه ای باز هم محصول کمپانی Adobe. نرم افزاری بسیار کامل و غنی از ابزار های مورد نیاز که خود را به عنوان انتخاب اول برای طراحان وب مطرح ساخته است.
این نرم افزار هم مانند تعدادی نرم افزار دیگر در ابتدا در اختیار شرکت Macromedia قرار داشت. اما پس از خرید این شرکت توسط Adobe حالا با قدرت بیشتر در اختیار کاربران قرار می گیرد. نسخه جدید این نرم افزار با نام Adobe Dreamweaver CS4 که دهمین ورژن از این نرم افزار محسوب می شود به تازگی و به صورت کامل عرضه گردیده است . در نسخه های قبلی نرم افزاری به نام Adobe GoLive همراه این ابزار عرضه می شد. اما در بروز رسانی ابزار های شرکت Adobe و در نسخه های CS4 هیچ خبری از Adobe GoLive نیست. مهمترین قابلیتی که باید از این نرم افزار ذکر کرد این مورد است که این Adobe Dreamweaver برخلاف خیلی از نرم افزار های رقیب مانند Microsoft Frontpage ویا Microsoft Sharepoint Designer از تمامی فرمت های موجود پشتیبانی کامل به عمل می آورد . Adobe Dreamweaver از فرمت PHP که بسیار رایج است و دو نرم افزار شرکت مایکروسافت آن را پشتیبانی نمی کنند به صورت کامل پشتیبانی می کند. محیط نرم افزاری و طراحی این ابزار بسیار کامل است و به همین خاطر تمامی حرفه ای ها ابتدا به سراغ Adobe Dreamweaver می روند. Adobe Dreamweaver قابلیت های دیگری نیز دارد. کاربر در سه محیط می تواند کار طراحی را انجام دهد. محیط برنامه نویسی ، محیط ویژوال و محیطی ادغام شده از این دو. همچنین کاربران می توانند در همین نرم افزار کار آپلود سایت طراحی شده را نیز انجام دهند . بدون این که نرم افزار دیگری نصب کنند ، و البته می توانند سایت هایی که طراحی کرده اند را به صورت آنلاین و از روی هاست هم ویرایش نمایند. در کد نویسی برای هریک از کدها و نوع آن ها رنگی خاص در نظر گرفته می شود تا به سادگی کار برنامه نویسی افزوده شود . همچنین برنامه به صورت کاملا هوشمند بوده و برای مثال اگر کاربر یک حرف از دستوری را تایپ نماید می تواند به سادگی کلمه و دستور مورد نظر را مشاهده کند. در نسخه جدید محیط نرم افزار با تغییراتی مواجه شده است که به ساده شدن کار طراحی کمک شایانی می نماید. حرفه ای های طراحی وب می توانند جدیدترین نسخه را با قابلیت پشتیبانی از زبان شیرین فارسی را از سایت خود یعنی آسان دانلود دریافت کنند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Dreameaver CS4 ME:
- ساخت ، طراحی ، ویرایش صفحات وب
- محیط طراحی وب سایت با سه متد مختلف
- پشتیبانی از فرمت های مختلف صفحات وب
Active Server Pages (ASP) ، Java Server ، PHP  ،  XML ، HTML ، JSP ، CSS ، ASPX و چندین و چند زبان برنامه نویسی دیگر
- محیطی متفاوت از نرم افزار های دیگر و بسیار کارا و حرفه ای
- پشتیبانی و طراحی صفحات وب بر پایه CSS ها
- استفاده از پشتیبانی از تمامی ابزار های موجود روی صفحات وب نظیر ، عکس ها ، انیمشن ها و ...
- امکان برقراری ارتباط میان برنامه های نوشته شده با بانک های اطلاعاتی معروف
- هوشمند بودن نرم افزار در شناسایی کد های نوشته شده
- سازگار با نرم افزار های دیگر شرکت Adobe
- پشتیبانی از زبان شیرین فارسی به صورت کامل
- پشتیبانی و توسعه صفحات پویا و داینامیک با قدرت ای جکس (AJax )
- سازگاری کامل با نرم افزار معروف Adobe Photoshop  و فرمت PSD
- ویرایش آنلاین صفحات وب
- امکان آپلود صفحات بر روی هاست و سرور
- پشتیبانی و سازگاری با محصول جدید Adobe یعنی Adobe Air
- واسط کاربری جدید و بهینه شده برای کاربران
- سازگاری بهتر با CSS ها
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 113 جمعه 21 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


پروتوکل FTP یکی از معروفترین پل های ارتباطی میان سیستم رایانه شخصی و سرور اینترنتی برای آپلود فایل ها به سرور مورد استفاده قرار می گیرد. این پروتوکل که بسیار رایج و مهم است گاهی حتی به عنوان پروتوکل دانلود هم قابل تعریف است  ، برای دست یابی به فایل های سرورهای FTP راه های زیادی وجود دارد ، استفاده از Explorer ویندوز ، استفاده از مرورگر در بعضی از موارد و استفاده از نرم افزارهای مدیریت FTP از رایج ترین این موارد هستند. اما به طور کلی راه سوم یعنی استفاده از نرم افزارهای مدیریت FTP بسیار بیشتر از موارد دیگر مورد پسند کاربران و به خصوص مدیران شبکه های اینترنتی قرار می گیرد زیرا هم دسترسی آسان تر می شود و هم این که به صورت حرفه ای تر به موضوع ارتباط پرداخته می شود ضمن این که از سرعت بالاتری برای برقرار ارتباط هم استفاده می شود.
برندها و نام های مختلفی در زمینه مدیریت این پرتوکل وجود دارند ، یکی از بهترین این ابزارها که قابلیت های بسیار مناسبی را به کاربران ارائه می دهد Core FTP Pro نام دارد. این ابزار که در  چند نسخه مختلف ارائه می گردد با تمامی راه های ارتباطی با FTP یعنی SFTP (SSH), SSL, TLS, IDN سازگاری کاملی دارد. قابلیت نمایش اطلاعات سرور را دارا بوده و همچنین می تواند از سایتی به سایت دیگر اطلاعات را جا به جا کند. برای مدیران وب سایت ها این قابلیت از اهمیت ویژه ای برخوردار است .
قابلیت Resume یا همان از سر گیری توقف فایل ها هم در این ابزار که از محیط کاربری بسیار ساده ای بهره می برد گنجانده شده است. Core FTP Pro با سرعت بسیار بالایی ارتباط را برقرار نموده و همچنین از انواع دیوار های آتش برای افزایش ضریب امنیت پشتیبانی می کند. قابلیت نمایش فایل ها به همراه ویرایش هم در این ابزار ساده وجود دارد. قابلیت دانلود از سرورهای FTP هم در این ابزار وجود دارد.  نسخه ای که پیش روی شماکاربران قرار دارد کامل ترین نسخه ساخت شرکت تولید کننده است. نسخه Pro تمامی قابلیت های این نرم افزار را در خود جای داده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Core FTP Pro v2.1 :
- محیط بسیار ساده نرم افزار همراه با استفاده آسان از آن
- قابلیت کشیدن و رها کردن برای آپلود اطلاعات
- قابلیت کدکردن و دیکود نمودن اطلاعات برای استفاده در سرور با بهره گیری از آخرین متدها
- قابلیت زمان بندی در نرم افزار
- قابلیت نمایش به صورت thumbnails برای تصاویر
- پشتیبانی از فرمت بسیار رایج ZIP با قابلیت شناسایی پسوردها
- امنیت بسیار بالا در استفاده از نرم افزار
- پشتیبانی از SFTP, SSL & HTTPS
- پشتیبانی از دامین های مختلف
- سرعت بالا در برقرار ارتباط
- قابلیت برقراری ارتباط میان دو سایت برای جابه جایی فایل ها
- پشتیبانی از Start/stop/resume در ارسال فایل ها
- قابلیت کنترل پهنای باند
- مرورگر داخلی نرم افزار
- قابلیت تغییر سطح دسترسی ( permissions )
- قابلیت دسترسی و ویرایش .htaccess & .htpasswd
- پشتیبانی از FTP/HTTP Proxy, Socks 4&5
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 121 جمعه 21 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


به نظر مي رسد امروزه شايد كمتر كاري باشد كه با استفاده از نرم افزاري مختص به خود قابل رفع نباشد. از اجراي فايل هاي چند رسانه اي گرفته تا طراحي صفحات وب همه و همه با استفاده از نرم افزار قابل انجام بوده و حتي ريزترين موارد هم در آن ها تعريف شده است. شايد هريك از ما يك سايت داشته كه طراحي آن را به صورت Static و دستي خودمان انجام داده باشيم و به هردليلي بخواهيم بخشي از اين سايت براي افرادي خاص قابل دسترسي باشد. يعني وقتي كاربري به آن صفحه مراجعه مي كند با صفحه مربوط به ورود نام كاربري و پسورد مواجه شود ، حال شايد به نظر اين كار سخت و دشوار باشد اما با يك نرم افزار ساده مي توان به راحتي اين كار را انجام داد. البته اين كار را مي توان با اسكريپت هاي تحت وب هم امكانپذير ساخت اما هميشه اين عمل براي تمامي كاربران قابل استفاده نيست.
نرم افزار CoffeeCup Website Access Manager ابزاري بسيار ساده و كم حجم است كه در سريعترين زمان ممكن و به سادگي امكان قراردادن Username و Password را به كاربر مي دهد. جذابيت اين نرم افزار وقتي بيشتر مي شود كه مي توان تعداد نا محدودي كاربر با نام ها و پسورد هاي مختلف تعريف كرد ، يعني كاربر شماره يك با نام كاربري شخصي خود وارد سايت شود و كاربر دوم هم به همين صورت.
قابليت فعال نمودن و غير فعال كردن يوزرها به سادگي انجام پذير است ، وقتي مدير به صورت آنلاين به هاست خود دسترسي پيدا مي كند مي تواند تمامي صفحات موجود را مشاهده كرده و با انتخاب آن ها عمل تعريف يوزرها را انجام دهد. CoffeeCup Website Access Manager قابليت بلاك كردن دامين ها يا ip Address ها را هم مي دهد كه مي تواند محافظ خوبي در مقابل اسپمر ها باشد ؛ قابليت تعريف تاريخ انقضا براي كاربران هم قابليت جالب ديگر اين نرم افزار است. پيشنهاد مي كنيم اين نرم افزار ساده را دريافت كرده و از امكانات بسيار كامل آن بهره مند شويد.


قابليت هاي كليدي نرم افزار CoffeeCup Website Access Manager v3.1 :
- سهولت در استفاده از نرم افزار
- قابليت بلاك يا دادن دسترسي به IP هاي خاص
- قابليت بلاك يا دادن دسترسي به دامين هاي خاص
- امكان تغيير صفحه Error براي كاربراني كه به صفحه مورد نظر دسترسي نخواهند داشت.
- سازگار با انواع FTP ها
- انجام كارها به صورت آنلاين و با سرعتي بالا
- تعريف تعداد نا محدودي از كاربران با نام هاي كاربري مختلف
- سازگار با سرور هاي ويندوز و IIS6  و IIS7
- سازگار با سرورهاي ويندوز
- قابليت تعريف تاريخ انقضا براي كاربران
- امنيت بالا با پشتيباني از .htaccess
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جلمه ويندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 107 جمعه 21 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


شما مي توانيد براي مشاهده ميزكار خود از راه دور به اين برنامه اعتمادكنيد.PROXY Pro 7 Workstation Edition نرم افزار دسترسی از راه دور و کنترل از راه دور ویندوز 7 ، و همچنین رایانه های مک و لینوکس است. نسخه پيشرفته نرم افزار PROXY Pro 7 Workstation Edition  توسط هزاران نفر از helpdeskها و مدیران فناوری بطور روزمره استفاده می شود ، زیرا سریع ، قابل اعتماد و امن است. پروکسی حرفه ای شامل نرم افزار دسترسی از راه دور برای رسیدن به دستگاه در هر زمان، هرجا ، نرم افزار کنترل از راه دور به منظور حل مسائل مشترک پشتیبانی ،و نرم افزار مدیریت از راه دور در حال مانیتور کردن و تعمیر ماشین آلات در زمان واقعی.

اطلاعات عمومي
پروکسی طرف میزبان: نرم افزار كوچكي است که بر روی کامپیوتر راه دور اجرا می شود ؛ سریع و آسان نصب مي شود.
پروکسی طرفدار استاد: نرم افزار کنسول كه بر روی کامپیوتر اجرا می شود.
سیستم عامل های پشتیبانی شده:Mac OS X, Red Hat Linux Fedora 11,Windows 7, Windows Vista, Windows  XP, Windows Server 2008, Windows Server 2003
نسخه های سیستم عامل : هر دو نوع 32 بيتي و 64 بيتي را پشتيباني مي كند
میراث: پروکسی طرفدار استاد با نسخه های قبلی از پروکسی طرفدار میزبان ، به طور کامل از ویندوز 2000 ، ویندوز 98 ، ویندوز NT پشتيباني مي كند.

دسترسي از راه دور
اتصال به مدیریت:
نظرسنجی: کشف تمام کامپیوترهاي در دسترس از راه دور برای ارتباط در شبکه شما
هميشه در خدمات: دسترسي به كامپيوترهاي راه دور در هر زماني ، حتی اگر کامپیوترها از راه دور بی مراقب هستند
آدرس هاي بعدي: پیدا کردن کامپیوتر از راه دور با استفاده از  آدرس های IPv6 یا IPv6 بر IPv4
چند خانگی: پشتیبانی از دستيابي به كامپيوترها از راه دور با چندین كارت NIC یا چندين آدرس آی پي متعدد در كارت NIC
RDP سازگاری: پشتيباني تازه اي براي تسخير جلسه RDP فعال تحت ویندوز7 ، ویستا و XP

مجوز:
مجوز های قابل برنامه ریزی : ایجاد سیاست های کنترل دسترسی بر اساس مجوز های مبتنی بر نقش(مثل : فعال / غیر فعال کردن کنترل ورودی ، فعال / غیر فعال کردن انتقال فایل و غیره) و درخواست برای ورود به رایانه خاص از راه دور
محدودیت های دسترسی: محدود کردن دسترسی به کامپیوتر از راه دور از طریق آدرس آی پي ،محدوده آدرس آي پي و یا  منطقه
نحوه حرکت دزدکی: فعال کردن حالت قابلیت دسترسی خفا به کامپیوتر از راه دور با خاموش کردن صداها (بوق) و بصری (آیکون سینی ، پیغامهای ظاهرشونده)و اطلاعیه ها در زمان اتصال


رمزگذاری
کلید قدرت: انتخاب قدرت رمز نویسی «کلید در محدوده 92 -- تا 256 بیتی (پیش فرض)
الگوریتمها: امكان انتخاب الگوریتم رمزگذاری

دستيابي به ميز كار از راه دور
کنترل از راه دور: مشاهده و تزریق دستورات صفحه کلید و موس از راه دور به کامپیوتر 
صفحه نمايش: پشتیبانی از خاموش کردن صفحه نمایش بر روی کامپیوتر از راه دور برای محافظت از انجام فعالیت های خصوصی
فقط نمایش: كاهش و كنترل ورودي هاي صفحه كليد و موس بر روي كامپيوتر راه دور
استفاده از Clipboard: تبادل مطالب با میزکار از راه دور با استفاده از clipboard از راه دور
چاپ از راه دور: تغییر مسیر محتوا از کامپیوتر راه دور به چاپگر متصل به کامپیوتر های محلی

همکاری
چت:
گپ و گفتگو با كابران و تكنسينها از راه دور
انتقال فايل: استفاده از قابليت كشيدن و رها كردن براي انتقال فايلها و يا تمامي شاخه ها

مديريت از راه دور
موجودی
مديريت سخت افزار: مديريت سخت افزارهاي موجود بر روي سيستم راه دور
مديريت نرم افزار: مديريت نرم افزارهاي موجود بر روي كامپيوتر راه دور و ايجاد موجودي كاملي از برنامه هاي كاربردي بر روي آن سيستم

مدیریت پیکربندی
مديريت سیستم عامل:
تغيير تنظيمات سيستم عامل
مدیریت منابع به اشتراک گذاشته شده: مشاهده و اصلاح تنظیمات برای پوشه های مشترک و جلسات رومیزی از راه دور
مديريت كاربران: لیست همه کاربران ، گروه ها و حساب های سیستم و قابليت Logoff كردن كاربران
قدرت مدیریت: قابليت جديد جهت Reboot كردن،Logoff و خاموش كردن سيستم ،مشاهده و تغيير تنظيمات سيستم
و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 109 جمعه 21 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com



همانطور که همه می دانیم کمپانی عظیم مایکروسافت غول نرم افزاری دنیا بوده  و بزرگترین کمپانی نرم افزاری به شمار می رود. سیستم عامل های این کمپانی چندین سال است که بیشترین کاربر را در سراسر دنیای رایانه به خود اختصاص می دهند. سیاست ها و نرم افزار های مایکروسافت تنها به سیستم عامل های این کمپانی ختم نمی شود. نسخه های مختلف از نرم افزار بسیار معروف آفیس ، اینترنت اکسپلورر ، ویندوز مدیا پلیر و ... تنها بخشی از بسته های نرم افزاری مایکروسافت را تشکیل می دهند. با ورود گوگل به دنیای اینترنت رقیبی بسیار قدرتمند به رقبای  شرکت مایکروسافت اضافه گردید. از آن پس مایکروسافت اقدام به تولید نرم افزار هایی نمود تا هم بتواند در دنیای وب موفق باشد و هم این که باز هم در تولید نرم افزار پیشرو باقی بماند. با توجه به این سیاست ها مایکروسافت نرم افزار هایی را برای پشتیبانی کاربران و همین طور طراحی وب سایت ها  ارائه نمود.
در این راستا یکی از نرم افزار هایی که میان کاربران محبوبیت زیادی پیدا کرد Microsoft Front page نام داشت که در بعضی از مجموعه های آفیس عرضه می شد. نرم افزاری که برای طراحان وب بسیار محبوب شد و تقریبا بیشتر طراحان از آن استفاده می نمودند. این محبوبیت تنها به طراحان وب ختم نمی شد ، حتی شرکت های ارائه هاست و در کل CPanel ها هم فایل اضافی Front Page را در کنترل پنل هاست  نصب می نمودند. البته هنوز هم این محبوبیت و استفاده ادامه دارد.
پس از چندین سال مایکروسافت تولید و عرضه Front Page را متوقف نموده و اعلام کرد که دیگر از این نرم افزار محبوب و رایج پشتیبانی نخواهد کرد ، همه می دانستند که حتما نرم افزاری جایگزین این نرم افزار خواهد شد ، همین طور هم شد. 2 نرم افزار جایگزین Front Page شدند. این دو Microsft SharePoint Designer و Microsoft  Expression Web 2 نام داشتند. دو ابزاری که بسیار قدرتمند تر از Front Page عمل می کردند، امکاناتی که این دو در اختیار کاربرانشان قرار می دادند به مراتب بسیار بیشتر از Front Page است.
این بار ما قصد داریم یکی از این دو نرم افزار را برای دانلود در اختیار ایرانیان عزیز قرار دهیم.
همانطور که در بالا ذکر شد یکی از این دو Microsft Expression  نام دارد. قابلیت های این نرم افزار نه تنها دست کمی از Front Page ندارد بلکه با محیطی متفاوت لذت طراحی یک وب سایت زیبا و فوق العاده را به همراه می آورد. مهم ترین خصوصیتی که این ابزار تقریبا ناشناخته در اختیار کاربرانش قرار می دهد این مورد است که به طور کامل از دو زبان بسیار رایج در طراحی و بارگذاری وب سایت یعنی ASP و PHP پشتیبانی می کند. کاربران در سه محیط می توانند وب سایت طراحی کنند . محیط کدنویسی ، محیط طراحی و محیطی متشکل از این دو محیط ، به سادگی می توان آن چیزی که طراحی شده را به صورت زنده مشاهده نمود و همین امر است که با عث افزایش سرعت در طراحی خواهد شد. نسخه ی دوم از این نرم افزار چندی است که از سوی غول نرم افزاری جهان یعنی مایکروسافت ارائه گردیده است. این نسخه مانند آفیس 12 (2007) در واسط کاربری تغییرات نسبتا زیادی کرده است که به افزایش کارآیی کمک شایانی می نماید. نکته ای که برای پارسی زبانان و در حقیقت ایرانیان اهمیت زیادی دارد این است که آیا Microsoft  Expression Web 2 قادر به پشتیبانی از زبان پارسی می باشد ؟ با اطمینان اعلام می داریم که این نرم افزار به طور کامل از زبان پارسی پشتیبانی خواهد کرد.
وقت آن رسیده است که Microsoft Front Page به تاریخ بپیوندد و جای خود را به نرم افزاری کامل تر یعنی Microsoft  Expression Web 2  دهد. برای اولین بار در سایت های پارسی زبان با لینک دانلود مستقیم این نرم افزار را از آسان دانلود دریافت نمائید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Microsoft Expression Web 2:
- پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج در طراحی وب سایت نظیر HTML ، ASP ، PHP ، XHTML ، CSS و ...
- پشتیبانی از زبان برنامه نویسی انحصاری شرکت مایکروسافت یعنی ASP.Net
- پشتیبانی از فناوری بسیار  رایج ای جکس ( AJax ) که در طراحی سایت های پویا استفاده زیادی دارد
- واسط کاربری مناسب و زیبا در عین کارآیی بالا
- Wizard برای ساده تر شدن کار طراحی صفحات CSS
- پشتیبانی از فرمت های مختلف طراحی وب (HTML Encoding )
- قابلیت پشتیبانی از اکثر فرمت های تصاویر و استفاده بسیار آسان از تصاویر در محیط طراحی
- قابلیت برقراری ارتباط میان ASP.Net ، PHP و ... با بانک های اطلاعاتی رایج
- ویرایش تصاویر و دیگر Object ها با نرم افزار هایی نظیر Adobe Photoshop
- طرح ها و اسکریپ های آماده متعدد و متنوع
- پشتیبانی از زبان شیرین فارسی
- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 107 جمعه 21 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com



برای طراحان وب که به صورت داینامیک و یا حتی استاتیک طراحی حرفه ای وب سایت ها را انجام می دهند، یکی از مهم ترین موارد طراحی فرم های ارسال ایمیل است. فرم هایی که بتوان با استفاده از آن به کاربران سایت این قابلیت را داد تا به آسانی بتوانند پست های الکترونیکی برای وب سایت مورد نظر ارسال نمایند. این کار تنها با طراحی فرم مورد نظر در صفحات و با استفاده از زبان برنامه نویسی HTML امکان پذیر نخواهد بود، بلکه می بایست از اسکریپت هایی استفاده شود که قابلیت پردازش داده ها را داشته باشد. معمولا طراحان فرم ها را با HTML طراحی و برنامه نویسی کرده و با استفاده از زبان هایی نظیر PHP و یا ASP.Net اقدام به پردازش فرم و ارسال آن می نمایند. همانطور که مشخص است  طراحی و آماده سازی این فرم ها کار ساده ای نیست اگر به صورت دستی برنامه نویسی شود اما با استفاد از نرم افزارCoffeeCup Web Form Builder همه کارها تنها با چند کلیک ساده امکان پذیر خواهد شد. فرم ها در سریعترین زمان طراحی شده و به سادگی قابل استفاده خواهند بود. آسان بودن استفاده از این نرم افزار است که باعث می شود کاربران را به سمت خود جذب نماید. برای یک طراح وب، سرعت در طراحی سایت اهمیت فوق العاده دارد. تهیه همین فرم های ارسال اگر قرار باشد با قابلیت ارسال فایل همراه باشد، بسیار سخت تر خواهد شد. اما با استفاده از CoffeeCup Web Form Builder این امکان وجود دارد که فایل ها هم به بانک اطلاعاتی و یا پست الکترونیکی ارسال شود. نقش یک نرم افزارکه این کارها را بدون برنامه نویسی انجام دهد برای یک برنامه نویس حرفه ای وب اهمیت بیشتری دارد. در سایت سازنده این نرم افزار در مورد این نرم افزار این گونه ذکر شده است که نه اسکریپت، نه HTML و نه کدی برای طراحی لازم است. این نرم افزار قابلیت استفاده از عمل Drag & Drop رابه کاربر می دهد، یعنی طراح قادر است با ماوس تمامی کارها را انجام دهد و قرار نیست که حتی کوچک ترین سختی به کاربر داده شود. تمامی Object هایی که وجود دارد را می توان استفاده نمود، نبود برنامه نویسی لغزش ها و اشتباهات طراح را بسیار پائین خواهد آورد. CoffeeCup Web Form Builder همچنین می تواند با زبان های برنامه نویسی تحت وب یعنی ASP ، PHP ، XML سازگاری کاملی داشته باشد. این ابزار حتی با فلش هم بسیار هماهنگ خواهد بود. در استفاده از این نرم افزار حتی قابلیت قرار دادن پس زمینه هم برای فرم وجود داشته و البته این در شرایطی است که می توان به همان شکل فرم را به پست الکترونیکی هم ارسال نمود. سادگی استفاده، عدم نیاز به نوشتن حتی یک خط برنامه نویسی، محیط کاربری جذاب و قابلیت تنظیم تمامی موارد یک فرم بخشی از قابلیت های مهم این نرم افزار را تشکیل می دهند. نسخه ای که پیش روی شما طراحان وب و البته کاربران آسان دانلود قرار دارد جدیدترین نسخه از این نرم افزار بوده و هیچ نیازی به کرک هم نخواهد داشت. تنها کافیست نرم افزار نصب شده و به سادگی فرم ارسال ایمیل طراحی شود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار CoffeeCup Web Form Builder v8.0:
- پشتیبانی کامل از ASP و PHP
- ساخت فرم با تنها چند کلیک ساده
- قابلیت ایمن سازی فرم با حروف امنیتی
- ذخیره سازی اطلاعات برروی MYSQL
- قابلیت آپلود اطلاعات و فایل برروی سرور، MYSQL و یا حتی ایمیل
- استفاده از WYSIWYG
- قابلیت ساخت فرم به صورت مستقیم برروی سرور FTP
- استفاده از فلش، XML و PHP
- طرح های آماده متعدد و زیبا
- قابلیت استفاده از پس زمینه برای فرم
- قابلیت ارسال فایل به فرم
- قابلیت قرار دادن تصویر به جای دکمه ارسال
- ساخت فرم های زیبا بدون دانستن حتی کلمه ای از زبان HTML
- قابلیت ساخت فرم هایی که بدون تکمیل تمامی موارد ارسال نمی شوند
- استفاده از Drag & Drop در بسیاری از موارد در نرم افزار
- استفاده فوق العاده آسان
- پوسته های متفاوت و زیبا
- محیط کاربری بسیار ساده در عین حال جذاب
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 119 جمعه 21 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


نرم‌افزار مديريت محتوا يا Content Management System برنامه‌اي است كه بطور كامل از ايجاد، مديريت و بروزرساني يك وب‌سايت پشتيباني مي‌كند و تمام ابزارهاي مورد نياز براي مديريت يك سايت را دارا مي‌باشد. CMS چرخه زندگي يك صفحه وب را از ايجاد و بروزرساني تا انقراض آن در بر مي‌گيرد. CMS همچنين داراي قابليت مديريت ساختار سايت، شيوه نمايش صفحات و ارتباط آنها با منوها مي‌باشد. به عبارت ساده‌تر CMS نرم‌افزاري است براي توليد وب‌سايتي حرفه‌اي ميباشد. يكي از بهترين CMS هاي طراحي شده توسط ايراني ها سيستم مديريت محتواي راش RashCMS ميباشد.

قابليتهاي كليدي سيستم مديريت محتواي راش RashCMS v2.0:
- شمارنده اختصاصي براي هر مطلب
- امكان انتخاب قالب براي بخش مديريت
- ايجاد rss اختصاصي براي هر مطلب و موضوع
- بلوك محبوب ترين مطالب ارسالي براساس نتايج Ajax Star Rating
- امكان پشتيبان گيري ديتابيس به تعداد نامحدود و بازگرداني
- امكان ساخت نظر سنجي براي هر موضوع يا كل سايت
- قابليت ساخت صفحات اضافي به تعداد نامحدود
- قابليت ايجاد بلوك هاي اضافي و تعيين موقعيت آنها در صفحه
- محدوديت مشاهده بلوك ها براي گروه هاي كاربري "كاربران عضو - كاربران مهمان - عموم بازديد كنندگان"
- قابليت استفاده از متغيرهاي ديناميك در بلوك ها و صفحات اضافي
- نمايش بازديد هاي امروز، ديروز، ماه ، ماه قبل ، امسال و سال قبل
- فهرست آخرين سايت هاي لينك دهنده بهمراه تعداد دفعات ارجاع و آخرين صفحه ارجاع دهنده
- بررسي نموداري آمار بازديد
- امكان بازيابي كلمه عبور براي مديران و كاربران
- امكان با خبر سازي اعضاي خبرنامه به هنگام ارسال مطلب جديد
- امكان استفاده از SMTP جهت ارسال ايميل
- امكان ارسال ايميل گروهي يا فردي
- امكان مسدود سازي كاربران متخلف
- نمايش آخرين نظرات ارسال شده در كنترل پنل
- مديريت نظرات
- صفحه بندي نظرات
- و...
محمد مهدی سوری بازدید : 121 جمعه 21 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


طراحی وب از این آسان تر نمی شود! هرکس بخواهد می تواند طراح سایت باشد. فقط کافیست این نرم افزار را دریافت کرده و بر روی سیستم خود نصب کرده و شروع کند به طراحی و دیگر کار تمام است. Web Page Maker نام نرم افزاری است که با محیط کاربری بسیار ساده هرکاربری را قادر می سازد تا به راحتی خوردن یک لیوان آب سایتی رو به هر شکلی که دوست دارد طراحی نماید. همانطور که شرکت سازنده بیان می کند کاربر حتی لازم نیست یک خط برنامه نویسی کند. فقط کافیست اندکی سلیقه به خرج داده و با استفاده از چندین طرح آماده سایتی زیبا را پدید آورد. Web Page Maker کاربر را قادر می سازد تا سایت خود را به سرور ها فرستاده تا به صورت آنلاین هم قابل مشاهده باشد. این امر تنها با یک کلیک ساده امکان پذیر خواهد بود. امکانات بسیار دیگری در این نرم افزار نهفته است که با دریافت یک فایل 4 مگابایتی از سایت آسان دانلود به همه آن ها پی خواهید برد. همچنین نسخه ای که پیش روی شما قرار دارد جدیدترین نسخه از نرم افزار و اولین ویرایش در سال 2009 نیز می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Web Page Maker v3.1:
- محیط کاربری بسیار ساده
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- نبود حتی یک خط کدنویسی به زبان HTML
- پشتیبانی کامل از جاوا اسکریپ ها
- استفاده از تمامی Object ها تنها با Drag & Drop
- ساخت وب سایت های چندین صفحه ای و لینک کردن آن ها به یکدیگر
- قابلیت مدیریت و قرار دادن کد های HTML
- قابلیت قرار دادن صفحات CSS و مدیریت آن ها
- هزاران تابع نظیر گالری عکس ، تصاویر متحرک ، متن متحرک و ...
- طرح های آماده زیبا
- مشاهده در مرورگر تنها با یک کلیک
- آپلود اطلاعات تنها با یک کلیک
- قابلیت قرار دادن دکمه برای ارتباط با سایت Paypal
- قابلیت قرار دادن فلش ویدئو در وب
- سازگاری با انواع مرورگر ها
- پشتیبانی از زبان های مختلف
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 105 جمعه 21 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


طراحی صفحات وب امروزه به عنوان یک شغل در آمده است و جدای از جذابیت کاری برای بسیاری از افراد به عنوان حرفه ای که از آن درآمد کسب می کنند تبدیل شده است. در طراحی یک صفحه وب طراح بسته به هدف و موضوع کارش تمامی آنچه در مغزش ترسیم می کند به روی کدهای برنامه نویسی آورده و حاصل را به صورت یک صفحه وب به نمایش در می آورد. یکی از مواردی که تقریبا در تمامی صفحات وب سایت ها از آن بهره برده می شود دکمه ها و یا همان منوهایی هستند که در یک روز کاری با انواع متنوعی از آن ها رو به رو می شویم. این منوها که به شکل های مختلف طراحی می شوند برای زیبایی یک سایت و البته دسترسی سریع تر کاربر به اجزای وب سایت اهمیت زیادی دارند. طراحان وب معمولا از نرم افزارهای گرافیکی استفاده کرده، طرح را به صورت عکس تهیه می کنند و سپس با استفاده از کدهای برنامه نویسی از آن ها منوهایی جذاب را درست می کنند. اما این کار همیشه زمان بربوده ضمن این که علاوه بر دقت بالا در طراحی نیاز به هنر و قدرت طراحی نیز دارد. اما برای آنان که کار طراحی وب سایت ها را دنبال می کنند و به نوعی به آن وابسته شده اند نرم افزارهایی وجود دارد که تا حد زیادی به آن ها کمک می کند بدون درد سر و در سریع ترین زمان منوهایی جذاب و زیبا را پدید بیاورند. این نرم افزار با محیط طراحی بسیار ساده ابتدا منوها را خلق کرده و سپس کدهای مربوط را تولید می نمایند.  یکی از این دسته نرم افزارها که ناشناخته باقی مانده اما قابلیت های آن کمتر از ابزارهای مشابه نیست All Web Menus Pro نام دارد. نرم افزاری بسیار جالب با قابلیت های فراوان و البته صدها طرح آماده برای منوها در طرح ها و شکل های مختلف که کار یک طراح را بسیار آسان خواهد کرد. All Web Menus Pro علاوه بر محیط کاربری جذاب و سهولت در استفاده ، قابلیت های فراوان دیگری نیز دارد که از جمله آن ها می توان سازگاری کامل با مرورگرهایی نظیر  IE8 . Google Chrome را نام برد. 50 توسعه و طرح جدید به این نسخه از نرم افزار اضافه شده است. نکته بسیار مهم در مورد این نرم افزار طرح ها و قالب منوها است که کاملا متفاوت از نرم افزارهای دیگر طراحی شده اند و بسیار از آن ها را می توان برای اولین بار مشاهده نمود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار All Web Menus Pro v5.1:
- استفاده بسیار آسان و محیط کاربری جذاب نرم افزار
- طرح های زیبا و متعدد برای اهداف گوناگون
- سازگاری با تمامی مرورگر ها
- قابلیت ساخت کد به صورت DHTML Menu یا JavaScript Menu
- ویرایش منوها تا آخرین حد ممکن
- ساخت منو جست و جو برای وب سایت ها و البته با قابلیت جست و جو در سایت با پشتیبانی از SEO
- سازگار و هماهنگ با نرم افزارهای معروف طراحی وب نظیر Expression،DreamWeaver و ...
- پشتیبانی از تمامی زبان ها
- قابلیت ساخت منو برای سیستم های مدیریت محتوایی نظیر WordPress و Joomla
- پشتیبانی از انواع بانک های اطلاعاتی و زبان های برنامه نویسی و سازگاری با آن ها
- قابلیت ساخت منو به همراه زیرمجموعه برای آن
- ساخت منوهایی متحرک برای وب سایت ها
- 20 طرح متنی برای خلق منو ها
- 20 مدل جدید برای منوها به همراه تصاویر
- 40 آیکن جالب
- پلاگین مخصوص برای سیستم مدیریت محتوی وردپرس
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا
- و ...
محمد مهدی سوری بازدید : 111 جمعه 21 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com



جوملا! چیست؟
جوملا! یک سیستم مدیریت محتوا فوق العاده تحت وب است که در ساختن وب سایت و دیگر برنامه های تحت اینترنت به شما کمک می کند. مهم تر اینکه جوملا یک برنامه open source می باشد که به طور رایگان در اختیار همه قرار دارد.


جوملا! در عمل
جوملا در سراسر دنیا برای قدرت بخشی به کلیه برنامه ها، از یک صفحه شخصی ساده تا برنامه های تحت وب شرکت های عظیم استفاده می شود. چند مورد از موارد استفاده جوملا به شرح زیر است:
- پرتال ها و یا وب سایت های شرکت های عظیم
- تجارت آنلاین
- وب سایت های تجاری در مقیاس کوچک
- وب سایت های سازمانی و رایگان
- کاربرد های دولتی
- اینترنت و اینترانت های شرکت های عظیم
- سایت های مذهبي و مرتبط با آموزش
- صفحات شخصی و خانوادگی
- پورتال های مبتنی بر گروه ها و اصناف
- مجلات و روزنامه ها
قابلیت های جوملا نامحدود هستند ... 


جوملا! می تواند به سادگی در کنترل تمامی قسمت های وب سایت شما، از اضافه کردن محتوا و تصویر تا به روز رسانی کاتالوگ محصولات و یا رزرواسیون آنلاین استفاده شود.


جوملا! برای مصرف کنندگان نهایی
بسته نرم افزاری جوملا! طوری طراحی شده که حتی کاربران عادی می توانند آن را به سادگی نصب کنند. اکثر کاربران در نصب و استفاده از نرم افزار ما به مشکلی بر نخورده اند و کاربران مبتدی از پشتیبانی فراوان برخوردارند. ما از جمعی فعال و علاقه مند، بیش از چندين هزار نفر کاربر و برنامه نویس در انجمن هاي خود برخورداریم که این تعداد همواره در حال افزایش است. هنگامی که جوملا! نصب و آماده به کار شد، حتی کاربران مبتدی میتوانند به سادگی محتوا را اضافه و یا ویرایش، عکس ها را بروزرسانی و اطلاعاتی را که جربان حیاتی شرکت شماست کنترل کنند. هر شخصی  با دانش مقدماتی پردازش متن میتواند یک سایت مبتنی بر جوملا! را مدیریت کند. توسط یک واسط مبتنی بر مرورگر اینترنتی شما قادر خواهید بود تا به راحتی مطالب یا اخبار جدید را اضافه، صفحات پرسنلی، لیست مشاغل و عکس های محصولات را کنترل و تعداد نامحدودی بخش و مطلب روی سایت خود ایجاد کنید. شما می توانید از دموی ساده ما برای آشنایی سریع با جوملا! استفاده کنید.


با جوملا! برای حرکت به مرحله بعد
در یک جوملا، جوملا! سهم بسزائی در اداره و رهبری محتویات مورد احتیاج برای راه اندازی سایت شما را بازی می کند. اما برای بسیاری از کاربرها، قدرت واقعی جوملا! در ساختار برنامه آن قرار دارد که دست هزاران کاربر حرفه ای در سر تا سر جهان را برای خلق add-ons (ضمائم)  و پسوند ها extension قوی باز گذاشته است. 


این ها تنها چند مثال از صدها extension موجود هستند: 
- دینامیک برای سازنده ها
- دایرکتوری های تجاری یا سازمانی
- مدیریت اسناد
- تصویر و گالری های چند رسانه ای
- ابراز های سبد خرید و تجارت الکترونیکی
- نرم افزار گپ و محل و تالارهای گفتگو و تبادل نظر
- تقویم
- نرم افزار بلاگ و مديريت و توليد وبلاگ
- خدمات کتابچه راهنما
- خبرنامه های و نامه الکترونیکی
- ابزارهای گزارش دهی و جمع آوری داده ها
- سیستم های تبلیغات توسط بنر
- خدمات آبونمان شدن
- و بیشتر ، خیی بیشتر !...


جوملا!! برای توسعه دهنده ها
خیلی از شرکت ها و یا سازمانها انتظاراتی دارند که فعلاً از توان جوملا! ی اولیه و یا extension موجود و آزاد خارج است. خوشبختانه جوملا! ، یک ساختار برنامه قوی را ارائه میدهد بطوریکه توسعه دهنده گان را قادر می سازد تا ضمائم های ناب بسازند که این خود توان جوملا! را به مسیرهای بی حد و مرز مجازی بسط میدهد. 


با استفاده از ساختار اصلی ، توسعه دهنده گان می توانند به راحتی موارد ذیل را بسازند:
- سیستمهای تجارت الکترونیکی یکپارچه
- سیستم های نظارت بر موجودی کالا
- ابزارهای گزارش نویسی داده ها
- راهنمای محصولات ویژه
- دفترچه های راهنمای تجارت مرکب (مجموعه ای)
- سیستم های رزرواسیون
- ابزارهای ارتباطی
- پل های برنامه
- یا هر نوع برنامه دیگری که مناسب یک نیاز خاص باشد ...


اگر شرکت و یا سازمان شما عامل سومی به نام توسعه دهنده جوملا! را به خدمت بگیرد و یا با بهره گیری از ساختار جوملا! یک  نرم افزار درون سازمانی بسازید، شما سکوی بازی را ساخته اید که شما را محدود به هیچ توسعه دهنده و یا برنامه بسته و انحصاری دیگری نمی کند.

محمد مهدی سوری بازدید : 103 جمعه 21 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com



این سیستم برای مدیریت یک لینک باکس پیشرفته که از قابلیت ها و امکانات زیادی برخور دار می باشد ساخته شده است. شما با دريافت مديريت لينك باكس ميتوانيد براي وب سايت و بلاگ خود كه از زبان پي اچ پي پشتيباني ميكند يك لينك باكس پيشرفته و با قابليتهاي بسيار زياد ايجاد كنيد. با اين برنامه شما ميتواند مديريت كاملي بر روي لينكهاي خود داشته باشيد و همچنين كاربران شما ميتوانند اقدام به ارسال لينك نمايند. توانایی دریافت کد به صورت جاوا اسکریپت توسط کاربر براي انتشار لينكدوني شما در وب سايتهاي ديگر، شما ميتوانيد در اين سيستم آماري دقيق از تعداد كليك شده بر روي هر لينك و خلاصه آمار سايت بازديدهاي امروز، ديروز، بازديد كل شما را نمايش مي دهد. شما ميتوانيد به سليقه خودتان قالب لينكدوني خود را به راحتي عوض كنيد. سرعت بالای صفحه ی مدیریت به گونه ای که با یک کلیک می توان لینک را حذف یا ویرایش نمود كه همگي با مدیریت فوق العاده آسان با گرافیک بسیار عالی ميتوانيد انجام دهيد.

قابلیت های كلیدی نرم افزار سیستم لینک باکس 1 ( نسخه نهایی):
- لینک های روزانه که خود به 2 بخش مجزا تقسیم می شوند
- لینک های ثابت که خود به 2 بخش مجزا تقسیم می شوند
- توانایی ارسال لینک توسط کاربر
- سیستم ارتباط با ما
- توانایی مدیریت جایگاه لینک ها
- توانایی قرار دهی کد جاوا اسکریپت یا کد اچ تی ام ال مانند کد آمار بازدید
- مدیریت فوق العاده آسان با گرافیک بسیار عالی
- قالب های متعدد و بسیار زیبا
- توانایی دریافت کد به صورت جاوا اسکریپت توسط کاربر
- سرعت بالای صفحه ی مدیریت به گونه ای که با یک کلیک می توان لینک را حذف یا ویرایش نمود
- راهنمای پویا که بسیار جالب و زیبا به کمک افراد مبتدی می پردازد
- توانایی ارتباط با طراح سیستم از طریق صفحه مدیریت
- تقسیم کد های قابل دریافت توسط کاربر به 3 اندازه ی مختلف
- تغییر بسیار آسان قالب
- سیستم ساده برای طراحی قالب
- خبر دهی به شما در صورت اضافه شدن امکانات جدید از طریق خود لینک باکس
- توانایی نصب بر روی تمامی هاست های مختلف از جمله Cpanel , Plesk , Helm و ...
- توانایی مشاهده خلاصه ی آمار سایت
- سیستم آمار بازدید سایت
- سیستم تبلیغات در دو اندازه ی متفاوت ( 60 * 468 و 60 * 120 )
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 111 جمعه 21 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com



در گذشته اي نه چندان دور براي در اختيار داشتن يك وب سايت بايد مشقت زيادي را تحمل ميكرديد، ولي امروزه با در اختيار داشتن برنامه هاي مديريت محتواي وب داشتن وب سايت تقريبا به هيچ تخصص ويژه اي نياز ندارد. يكي از بهترين نرم افزارهاي مديريت محتواي وب، مامبو است.
اگر شما علاقمند هستيد يك وب سايت داشته باشيد ولي از مسايل فني و پيچيده سر در نمي آوريد ، فقط به يك چيز نيازمند هستيد: مامبو !
با مامبو بدون دانستن HTML  يا  XML  يا  هر چيز ديگر، فقط متن خود را تايپ كنيد ، عكس را قرار دهيد و روي دكمه ذخيره كليك كنيد! حالا شما يك وب سايت داريد و ميتوانيد با رابط كاربري تحت وب مامبو آن را مديريت كنيد.
* قسمت مدیریت کاملا دو زبانه است . با تغییر زبان قالب هم متناسب با دایرکشن مربوطه تغییر میکند
* تاریخ های بخش کاربری و مدیریت با تغییر زبان ، تغییر میکنند یعنی با تغییر زبان به انگلیسی تاریخ ها میلادی و با تغییر به زبان فارسی تاریخ ها شمسی میشوند . این قابلیت برای سایتهای چند زبانه بسیار کاربرد دارد.  ( این قابلیت در مدیریت محتواهای مشابه وجود ندارد )

سیستم قدرتمند مدیریت محتوای سایت مامبو 4.6.5 فارسی:
- حل چند مشکل امنیتی که با روشن  بودن Register Global ممکن بود سایت ها را دچار آسیب کند
- حل مشکل Vote & SEF
- حل مشکل حالت نمایش ساده و پیشرفته قسمت مدیریت
- اضافه شدن قسمت های بیشتر برای ترجمه از قسمت مدیریت
- ارتقا پاپ آپ تاریخ در قسمت مدیریت
- حل مشکل Tooltip ها و افزایش عرض صفحه
و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 97 جمعه 21 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com



در گذشته اي نه چندان دور براي در اختيار داشتن يك وب سايت بايد مشقت زيادي را تحمل ميكرديد، ولي امروزه با در اختيار داشتن برنامه هاي مديريت محتواي وب داشتن وب سايت تقريبا به هيچ تخصص ويژه اي نياز ندارد. يكي از بهترين نرم افزارهاي مديريت محتواي وب، مامبو است.
اگر شما علاقمند هستيد يك وب سايت داشته باشيد ولي از مسايل فني و پيچيده سر در نمي آوريد ، فقط به يك چيز نيازمند هستيد: مامبو !
با مامبو بدون دانستن HTML  يا  XML  يا  هر چيز ديگر، فقط متن خود را تايپ كنيد ، عكس را قرار دهيد و روي دكمه ذخيره كليك كنيد! حالا شما يك وب سايت داريد و ميتوانيد با رابط كاربري تحت وب مامبو آن را مديريت كنيد.
* قسمت مدیریت کاملا دو زبانه است . با تغییر زبان قالب هم متناسب با دایرکشن مربوطه تغییر میکند
* تاریخ های بخش کاربری و مدیریت با تغییر زبان ، تغییر میکنند یعنی با تغییر زبان به انگلیسی تاریخ ها میلادی و با تغییر به زبان فارسی تاریخ ها شمسی میشوند . این قابلیت برای سایتهای چند زبانه بسیار کاربرد دارد.  ( این قابلیت در مدیریت محتواهای مشابه وجود ندارد )

سیستم قدرتمند مدیریت محتوای سایت مامبو 4.6.5 فارسی:
- حل چند مشکل امنیتی که با روشن  بودن Register Global ممکن بود سایت ها را دچار آسیب کند
- حل مشکل Vote & SEF
- حل مشکل حالت نمایش ساده و پیشرفته قسمت مدیریت
- اضافه شدن قسمت های بیشتر برای ترجمه از قسمت مدیریت
- ارتقا پاپ آپ تاریخ در قسمت مدیریت
- حل مشکل Tooltip ها و افزایش عرض صفحه
و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 91 جمعه 21 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com



دیتالایف انجین چیست؟
در گذشته اي نه چندان دور براي در اختيار داشتن يك وب سايت بايد مشقت زيادي را تحمل ميكرديد، ولي امروزه با در اختيار داشتن برنامه هاي مديريت محتواي وب داشتن وب سايت تقريبا به هيچ تخصص ويژه اي نياز ندارد.
دیتالایف انجین یک سیستم مدیریت محتوا فوق العاده تحت وب است که در ساختن وب سایت و دیگر برنامه های تحت اینترنت به شما کمک می کند.

ليست امکانات نسخه جديد 7.2 :
- اضافه شدن ماژول تگ هاي مطالب كه در صفحه ي مربوطه، ليست تمامي تگ هايي كه در مطالب قرار گرفته رو نمايش ميده
- نمايش تگ هاي هر مطلب در زير خودش
- اضافه شدن 3 كد به قسمت RSS براي نمايش موضوع، نويسنده و تاريخ
- بهبود يافتن برنامه ي بلوك كننده اسپم براي خبرنامه ها
- اضافه شدن سيستم جديد براي منع كردن كاربران از عضو شدن به صورت Spam
- اضافه شدن كد امنيتي براي ارسال مطلب از هر گروه كاربري
- توانايي اجازه دادن به كاربران براي قرار دادن عكس در امضا يا نظرات
- توانايي محدود كردن كاربران، براي ارسال چند نظر يا مطلب به صورت همزمان
- اضافه شدن سيستم ارسال ايميل به كاربر هنگام دريافت پيغام خصوصي از سايت
- بهبود يافتن كمپرسور Gzip با تنظيمات سرور و كمي افزايش سرعت سايت
- توانايي انتخاب نحوه چيده شدن مطلب در سايت به صورت هاي: تاريخ | امتياز | بازديدها | نظرات | الفبايي
- اضافه شدن يك قسمت به صفحه ويرايش مطلب براي تغيير نام منتشر كننده مطلب
- اضافه شدن Player جديد براي قرار دادن فيلم هاي DivX در سايت
- اضافه شدن يك صفحه براي قرار دادن قوانين سايت
- نمايش قوانين سايت قبل از عضويت كاربر
- توانايي منع كردن كاربران از انتخاب يك نام كاربري يا ايميلي كه از قبل مشخص كردين
- قرار گرفتن ويرايشگر پيشرفته WYSYWIG هنگام ويرايش مطلب سريع به صورت AJAX
- تغيير كلي ويرايشگر پيشرفته WYSYWIG به ويرايشگر Tiny MCE
- اضافه شدن يك قابليت جديد هنگام ويرايش مطلب، بطوريكه پس از اتمام ويرايش، تاريخ و نام شخصي كه ويرايش كرده است رو در زير مطلب قرار ميدهد
- رفع شدن باگ در آپلود تصاوير در صفحات اضافي و رفع شدن 2 باگ ديگر در قسمت ورود به سايت و ويرايش موضوعات
- ايجاد تغييراتي در سيستم امتياز دهي به مطالب
- اضافه شدن تقويم و آرشيو كاملاً شمسي و بدون مشكل و شمسي بودن لينك هاي مطالب هنگام فعال بودن Seo
- و...

محمد مهدی سوری بازدید : 105 جمعه 21 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود


نسخه كمياب Delphi 2007 for PHP به همراه كرك برنامه را مي توانيد ار وب سايت آسان دانلود دانلود كنيد و اميدوارم از آن لذت كافي را ببريد.
نسخه فول و کامل دلفی 2007 برای php .
 این مجموعه شامل آخرین نسخه از IDE قدرتمند دلفی است که محصول شرکت CodeGear است و در سال 2007 عرضه شده است.
این مجموعه بصورت نسخه کامل و فول ورژن بوده و هیچ محدودیت زمانی و تعداد دفعات اجرا ندارد.
با استفاده از این برنامه قدرت زبان Php وتکنولوژی خارق العاده Ajax در دستان شماست.
نکته مهم استفاده از عناصر Visual و بصری در استفاده از آبجکتها و اشیا در Php و Ajax است . این نسخه از دلفی برای کسانی که برنامه های Web Application می نویسند بسیار مفید و کاراست .
این برنامه یعنی Delphi 2007 for PHP یکی از قدرتمندترین IDE های موجود برای برنامه نویسان PHP است . اولین بار شرکت Code Gear توانست محیطی ویژوال برای تکنولوژی Ajax ( ای- جکس) بسازد و این خود انقلابی در توسعه برنامه های تحت وب بود .
اگه شما با برنامه ها و زبانهای وب - اپلیکیشن آشنایی داشته باشید فکر نمیکنم توضیحات زیادی لازم باشه . فقط در همین حد بسنده میکنم که با این محیط توسعه گر قدرت برنامه نویسی وب در دستان شماست .
چندی پیش مایکروسافت در برنامه های ویژوال استودیو و زبانهای دات نت مانند C# .Net امکان استفاده از DbGrid رو در برنامه های تحت وب گذاشته بود اما جای این گریدها در PHP خالی بود .
با پا به عرصه نهادن Delphi 2007 for PHP این نقص مرتفع و به اوج خود رسید و هم اکنون برناهم نویسان وب (پی اچ پی ) براحتی میتوانند DBGrid خود را به بانک تحت وب متصل کرده و در زمان اجرا نمایش دهند .
البته من Delphi for PHP رو هم تست كردم كه واقعا يك رويا هست و فريم ورك جاوا اسكريپت مورد علاقه من يعني  qooxdoo رو به صورت ويژوال ارائه كرده ( ديتا گيرد آجاكسي و غيره ) كه بدين ترتيب دات نت هم پيش اون كم مياره و نمي دونم با وجود چنين ابزاري اصلا كسي مي تونه نفس بكشه ؟

محمد مهدی سوری بازدید : 119 جمعه 21 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود

نرم افزار مدیریت محتوا PHP-Nuke 8.1 Final یا پی اچ پی نیوک فارسي یکی از معروفترین و قدرتمند ترین نرم افزار های مدیریت محتوا در سایتهای دینامیک می باشد که بوسیله این نرم افزار قادر خواهید بود سایتی را طراحی کنید که دارای انجمن های گفتگو ،قسمت دریافت فایل و پذیرفتن اعضا و... میباشید.
پس از سه ماه کار گروه پشتیبان و برنامه نویس نسخه 8.1 نیوک فارسی آماده شد. اصلی ترین هدف گروه  در این نسخه بالا بردن امنیت بوده است ، که در همین راستا ویرایش جدید و کاملا بهینه شده سیستم امنیتی نیوک های فارسی مشهدتیم با نام MTSN 4.1.0 در 8.1 گنجاده شده است. از قابلیت های جدید این سیستم بخش مسدود سازی آدرس های IP و تکمیل فیلترینگ حملات SQL Injection و..... میباشد.  آخرین ویرایش نگهبان نیوک نیز بر روی این نسخه نصب شده و در نهایت این نسخه با اصلاحیه 3.4 کاملا Patch شده است. این در حالی است که با توجه به تجربه گروه برنامه نویس تمامی ماژول ها و فایل های نسخه 8.1 بازبینی و از لحاظ امنیتی چک شده. یکی دیگر از اهداف گروه فارسی ساز بهینه شدن  از لحاظ رتبه سایت در موتورهای جستجو بوده است به همین منظور گوگل تپ به صورت کامل برای ویرایش 8.1 نصب شده است. از امکانات جدید 8.1 افزودن قابلیت ساب فورم به انجمن ها میباشد. و طبق روال نسخه های پیشین قالب اختصاصی نیز  طراحی شده . افزودن ماژول نقشه نیز یکی دیگر از بخش های جدید این نسخه است. به منظور نصب و به روز رسانی آسان این نسخه دارای ایسنتالر اختصاصی و فایل به روزرسانی از نسخه 8.0 به 8.1 است .
قابليتهاي اين نسخه از نرم افزار :
- اضافه شدن سیستم امنیتی نیوک های فارسی مشهدتیم با نام MTSN 4.1.0
- بهینه شدن  از لحاظ رتبه سایت در موتورهای جستجو
- بالا بودن امنيت بيشتر در نسخه 8.1 نیوک فارسی
- تکمیل فیلترینگ حملات SQL Injection
- مسدود سازی آدرس های IP
-  آخرین ویرایش نگهبان نیوک
- افزودن ماژول نقشه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
  • بچه خر می کنیم (119)
  • بزرگترین مرکز دانلود موزیک (95)
  • بازی های ممنوعه PC (72)
  • طهران جوان (65)
  • سایت تفریحی پیک پک (125)
  • بروزترین مرجع قالب وبلاگها و ابزار سایت و وبلاگ (97)
  • بهترین سایت سریال های در حال پخش (122)
  • یاس دانلود (48)
  • Arman Download :: آرمان دانلود (96)
  • دیگه مشکی نمی پوشم (102)
  • دانلود با لینک مستقیم (68)
  • سلامتی جنسی جسمی روانی زیبایی (127)
  • رنگين كمان دانلود 2 فيلم موسقي (62)
  • دانلود فیلم و سریال های ایرانی و خارجی با لینک مستقیم (114)
  • بروز دانلود دانلود جدید ترین های روز دنیا (167)
  • ◄ مقالات کامپیوتر (67)
  • پرتال موزیک افتاب ایران (91)
  • دانلود فیلم با لینک مستقیم (31)
  • دانلود جدیدترین و بهترین موزیکها (72)
  • فروشگاه بزرگ اینترنتی محمد خرید (62)
  • موزیک روز,دانلود آهنگ های جدید ایرانی (52)
  • سايت زور (59)
  • گالری عکس مد پیکس (80)
  • download u99 (109)
  • خفن دانلود (132)
  • A X 2 4 (57)
  • دانلودستان فیلم و موزیک (180)
  • ◄وبلاگ پر بازدید دختر و پسر► (73)
  • جدید ترین نرم افزار های روز دنیا (69)
  • وبلاگ تفریحی شاهزاده (65)
  • تكصدا (115)
  • اکسارنک (84)
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 657
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 178
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 365
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 6,284
  • بازدید سال : 37,137
  • بازدید کلی : 309,580