loading...
البرز دانلود
آخرین ارسال های انجمن
محمد مهدی سوری بازدید : 211 دوشنبه 21 آذر 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com



به دنبال هدف گروه آسان دانلود که معرفی نرم افزارهای کم حجم با کارآیی بالا بوده است این بار قصد معرفی نرم افزاری کم حجم با کارآیی بالا در موضوع رایت لوح های فشرده را داریم. همانطور که همه می دانیم نرو مشهور ترین و به اعتقاد بسیاری ها بهترین نرم افزار در مدیریت انواع لوح های فشرده و رایت آن ها می باشد. اما همین نرم افزار نرو با وجود امکانات فوق العاده حجم نسبتا بالایی هم دارد و به طبع کارآیی سیستم را در موقع استفاده نیز کاهش خواهد. البته امکاناتی که نرم افزار نرو در اختیار کاربران قرار می دهد مطمئنا کمتر نرم افزاری پیدا می شود که این امکانات را فراهم آورد.
ابزاری با نام Oront Burning Kit 2 Premium یکی از نرم افزار های مدیریت لوح های فشرده به شمار می رود. این نرم افزار با حجمی بسیار پائین قابلیت های بسیاری دارد و به راحتی کاربران می توانند از آن استفاده نموده تا انواع سی دی ها و دی وی دی های خود را در فرمت های و شکل های مختلف رایت نمایند. سرعت لودشدن و عمل رایت کردن بسیار سریع انجام می شود. این ابزار از تمامی لوح های فشرده ای که در بازار موجودند یعنی CD  و DVD و HD DVD و Blu-rey پشتیبانی کامل به عمل می آورد. فرمت هایی که کاربر قادر خواهد اطلاعات خود را بر روی لوح فشرده رایت نماید عبارتند از : رایت به صورت داده ( DATA ) ، رایت به صورت لوح فشرده صوتی ( MP3 )‌ ، لوح فشرده صوتی ، رایت از روی ایمیج ، رایت لوح فشرده به صورت ویدوئو دیسک و ...
اما قابلیت های Oront Burning Kit 2 Premium به همین جا ختم نمی شود چرا که کاربر قادر است با استفاده از نرم افزار از لوح های فشرده ایمیج هم بگیرد ، نسخه ای پشتیبان از داده ها تهیه کند ، به صورت همزمان یک لوح را روی چند لوح فشرده رایت نماید.  یعنی همزمان از چند رایتر استفاده کندو در آخر هم محیط کاریری بسیار ساده نرم افزار است که می تواند یکی از دلایل موفقیت این نرم افزار باشد.


قابلیت كليدي نرم افزار Oront Burning Kit 2 Premium v2.6.2:
- حجم بسیار مناسب نرم افزار
- قابلیت های بسیار زیاد نسبت به حجم آن
- قابلیت رایت اطلاعات به شکل های داده
- قابلیت رایت Audio CD
- قابلیت رایت Video DVD
- پشتیبانی کامل از تمامی لوح های فشرده موجود در بازار
- قابلیت رایت ایمیج ها از روی هارد دیسک
- قابلیت ایمیج گیری از لوح فشرده
- قابلیت تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات
- پشتیبانی از لوح ها با قابلیت نوشتار چند باره (Rewritble)
-  نمایش اطلاعاتی کامل در مورد لوح ها
- قابلیت رایت همزمان چند لوح فشرده (‌استفاده همزمان از چند رایتر)
- محیط کاربری نرم افزار
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 188 دوشنبه 21 آذر 1390 نظرات (1)

منبع : www.AsanDownload.com


فکر نمی کنم کاربری باشد که رایت اطلاعات را به صورت های مختلف از انجامش برنیاید. کاری بسیار ساده که با استفاده از نرم افزارهای موجود در زمینه رایت صورت می گیرد. این گونه نرم افزارها کمک می کنند تا کاربر بتواند به سادگی آنچه را می خواهد برروی یک لوح فشرده که می توان سی دی یا دی وی دی باشد رایت نماید.Smart DVD/CD Burner نام نرم افزاری بسیار کم حجم است که قابلیت های زیادی را برای کاربران به ارمغان می آورد. این ابزار با محیط ساده نرم افزاری خود می تواند هرکاربری را وادار به استفاده نماید. استفاده از این نرم افزار به راحتی خوردن لیوانی آب است، با Drag و Drop بسیار کارها امکان پذیر خواهد شد. جالب است که اکثر قابلیت هایی که در نرم افزارهای مشابه سراغ داشتیم ، در Smart DVD/CD Burner  قابل دسترس خواهد بود. برای مثال تکنولوژی یا به صورت ساده تر قابلیت Multi-Session در این ابزار کوچک پیاده سازی شده است. این نرم افزار سازگاری کاملی با تمامی درایو های نوری یا همان رایتر ها با انواع کانکترها دارد. قابلیت رایت به صورت دیتا، لوح فشرده صوتی و ... هم به طور کامل در این ابزار پشتیبانی شده است. یکی از قابلیت های مهم موجود در این نرم افزار عدم نیاز به فضایی از هارد برای ذخیره موقتی فایل های رایتی است. این قابلیت به رایت روی هوا مشهور است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Smart DVD/CD Burner v3.0.104:
- قابلیت استفاده از Drag&Drop
- استفاده فوق العاده آسان با محیط کاربری بسیار ساده و کاربر پسنذ
- سازگاری با تمامی رایتر ها و انواع پل های ارتباطی رایتر با دیگر اجزای سیستم
- سازگاری با تمامی لوح های فشرده موجود
- قابلیت رایت لوح فشرده صوتی با پشتیبانی از فرمت های صوتی مختلف
- برخورداری از قابلیت Multi-Session
- قابلیت پاک کردن ساده و یا به صورت کامل لوح فشرده
- بدون نیاز به هیچ گونه فایل موقتی برای ذخیره ابتدایی فایل های رایتی (رایت روی هوا)
- سازگاری بانسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 228 دوشنبه 21 آذر 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


نرم افزار PowerISO یکی از قدرتمندترین ابزارهای پردازش Image های CD و DVD میباشد, که اجازه باز کردن, Extract, ساختن, ویرایش, فشرده سازی, رمز گذاری, جداسازی و تبدیل فایل های ISO را به شما میدهد. Mount کردن اینگونه فایل ها در Drive مجازی داخلی ایجاد شده توسط همین نرم افزار و پردازش تقریبا تمامی Image های CD و DVD …قابلیت پشتیبانی از تمامی فایل های Image مانند Format های ISO, BIN, NRG, CDI, DAA و غیره… ساخت چندین Drive مجازی برای استفاده چند Image بصورت همزمان. قابل توجه کاربران عزیزی که فایلهای حجیم مانند “Tell Me More Premium English” را دریافت کرده اند و میگویند به چه صورت آنرا بروی سیستم خود اجرا کنیم؟! اینگونه فایل ها یا باید بروی DVD یا CD ریخته شوند و یا اینکه توسط این نرم افزار بصورت مجازی Mount بشود. این نرم افزار یک Drive CD/DVD مجازی میسازه و فایل Image شما رو وارد اون میکنه, مانند این میمونه که شما CD/DVD خودتون رو Write کرده اید و دارید از اون استفاده میکنید!

قابلیت های كلیدی نرم افزار PowerISO v45:
- قابلیت پشتیبانی از .ISO, BIN, NRG, IMG, DAA
- قابلیت ویراستاری فایلهای ISO
- تهیه ی ISO Image از فایلها و پوشه های درون هارد و گرفتن Image از فلاپی
- قابلیت تغییر و بهینه سازی حجم فایل ISO در هنگام ذخیره
- قابیلت رفع مشکل درایو مجازی با استفاده از درایو مجازی درونی برای خواندن و اجرای فایلهای ISO
- سازگاری با سیتم های عامل Windows98/Me, Windows2000/XP/2003/Vista
- قابلیت تبدیل فرمت های رایج به یکدیگر،و همچنین قابیلت تبدیل تمامی فرمتهای ایمیج به ISO
- ایجاد فایل های ISO از روی فایل های داخل هارد و یا از روی سی دی
- قابلیت ایجاد Image از روی فلاپی
- قابیلت ساخت Iso های Bootable
- فضای کاربری آسان و قابلیت انجام کارهای مد نظر تنها با یک کلیک
- و...

محمد مهدی سوری بازدید : 242 دوشنبه 21 آذر 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


بازهم نرم افزاری کم حجم با قابلیت های فراوان در دسته نرم افزارهای رایت سی دی وی دی را به شما کاربران آسان دانلود معرفی می کنیم. شاید کاربری نباشد که از پس رایت اطلاعات به صورت های مختلف برروی یک دیسک نوری برنیاید و یا حداقل طریقه استفاده از این گونه نرم افزارها را به خوبی نداند. اکثر کاربران با نوع کارکرد این نرم افزارها آشنایی کاملی دارند ، نرم افزارهایی که کار اصلی آن ها تنها فرمان دادن به قسمت نوری رایتر برای ذخیره اطلاعات برروی دیسک نوری است و در میان این همه نرم افزار ابزاری با نام Magic Burning Toolbox  قابلیت های فراوانی را در اختیار کاربران قرار می دهد. نرم افزاری که هرچند حجم نسبتا پائینی دارد اما از سرعت بسیار بالایی در رایت اطلاعات بهره می برد. این ابزار که محیط کاربری فوق العاده جذابی دارد، قدرت پشتیبانی از انواع لوح های فشرده نظیر انواع سی دی ها، دی وی دی ها و حتی نسل آینده دیسک های سبک نوری یعنی Blu-ray که قابلیت ذخیره سازی اطلاعات بین 25 تا 50 گیگابایت اطلاعات را دارند ، را دارا می باشد. Magic Burning Toolbox  قدرت رایت و ذخیره سازی اطلاعات به صورت های مختلفData ، Music و Video را به کاربران می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توان از لوح های فشرده ایمیج هایی با فرمت بسیار رایج ISO تهیه نمود ، اطلاعات را از یک لوح فشرده پاک کرد، لوح های با قابلیت خواندن و نوشتن چندباره را مدیریت نمود ، اطلاعات را برروی دیسک های دو رو یه ذخیره سازی نمود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Magic Burning Toolbox v4.2.8 :
- امکان رایت اطلاعات برروی انواع لوح های فشرده
- پشتیبانی از انواع لوح های فشرده نظیر سی دی ، دی وی دی و حتی نسل آینده دیسک های یعنی Blu-ray
- ذخیره سازی اطلاعات با بالاترین سرعت ممکن
- قابلیت رایت اطلاعات به صورت Data
- قابلیت ذخیره سازی به صورت موزیک با قدرت پخش برروی انواع سیستم های صوتی
- قابلیت رایت به صورت Video با امکان پخش برروی انواع پلیرها
- نهایت کیفیت در تصاویر رایت شده
- قابلیت ساخت ایمیج با فرمت ISO
- پشتیبانی از انواع پل های ارتباطی میان سیستم و رایتر نظیر SATA ، IDE ، USB ، SCSI و ...
- پشتیبانی از انواع دیسک های دو رو یه
- پشتیبانی از لوح های با قابلیت نوشتن چندباره
- پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های رایج صوتی و تصویری
- قابلیت تهیه نسخه پشتیبان از دیسک ها
- قابلیت چند قسمت نمودن فایل ها به صورت آرشیو فشرده شده برای رایت برروی چند دیسک
- Option های جدید برای رایت همزمان چند دیسک
- قابلیت پشتیبانی از قراردادن 127 کاراکتر برای نام دیسک
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 200 دوشنبه 21 آذر 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


شاید باور نکنید که یک نرم افزار 500 کیلوبایتی هم می تواند انواع سی دی و دی وی دی را رایت کند بدون این که کوچکترین خللی در کار ایجاد شود. شاید فکر کنید تفاوت های زیادی از نظر کارآیی در رایت لوح های فشرده میان نرم افزار نرو که حجمی حدود 3 مگابایت دارد با این نرم افزاری که تنها 500 کیلوبایت حجم دارد است ؛ بالعکس شاید از نظر امکانات قابل مقایسه نباشند اما از نظر کارآیی در رایت لوح های فشرده کاملا مشابه یکدیگر هستند هرچند اصلا نمی توان میان این دو از نظر قابلیت ها حتی کوچکترین مقایسه ای انجام داد.
NCH Express Burn Plus نرم افزاری است که با حجم بسیار پائین و سرعت بالا در نصب و اجرا می تواند برای کاربرانی که به سرعت اهمیت بالایی می دهند یک نرم افزار ویژه به حساب آید ؛ جالب است که این نرم افزار ساده نه تنها قادر به پشتیبانی از انواع سی دی و  دی وی دی می باشد بلکه می تواند حتی از نسل آینده دیسک های نوری یعنی Blu-ray را هم پشتیبانی کند ، در فرمت بندی رایت فایل ها می توان از شکل های مختلف داده ای ، صوتی و ویدوئی استفاده نمود.
محیط کاربری ساده و استفاده آسان از نرم افزار که می توان از Drag & Drop ساده هم برای رایت و کپی آن ها بهره برداری کرد از مهم ترین و کلیدی ترین قابلیت های این نرم افزار به شمار می روند ؛ امکان گرفتن ایمیج و ذخیره سازی با فرمت ISO نیز وجود داشته و همچنین قابلیت رایت این دسته ایمیج ها هم وجود دارد. پیشنهاد می کنیم حتما این نرم افزار تنها چند کیلوبایتی را مورد آزمایش قرار دهید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار NCH Express Burn Plus v4.30 :
- حجم بسیار پائین نرم افزار
- محیط کاربری ساده نرم افزار
- امکان رایت انواع لوح های فشرده با قابلیت های پشتیبانی از Blu-ray
- امکان رایت به صورت های مختلف داده ای ، صوتی و ویدویی
- امکان گرفتن ایمیج از لوح های فشرده با قابلیت ذخیره سازی با فرمت ISO
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- امکان بهره گیری از قابلیت  Drag & Drop
- قابلیت Rip نمودن موزیک ها و یا اطلاعات از داخل لوح های فشرده
- امکان پشتیبانی از انواع دیسک های با قابلیت نوشتن چندباره
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
  • بچه خر می کنیم (118)
  • بزرگترین مرکز دانلود موزیک (94)
  • بازی های ممنوعه PC (71)
  • طهران جوان (65)
  • سایت تفریحی پیک پک (124)
  • بروزترین مرجع قالب وبلاگها و ابزار سایت و وبلاگ (96)
  • بهترین سایت سریال های در حال پخش (122)
  • یاس دانلود (48)
  • Arman Download :: آرمان دانلود (96)
  • دیگه مشکی نمی پوشم (102)
  • دانلود با لینک مستقیم (68)
  • سلامتی جنسی جسمی روانی زیبایی (127)
  • رنگين كمان دانلود 2 فيلم موسقي (61)
  • دانلود فیلم و سریال های ایرانی و خارجی با لینک مستقیم (113)
  • بروز دانلود دانلود جدید ترین های روز دنیا (167)
  • ◄ مقالات کامپیوتر (67)
  • پرتال موزیک افتاب ایران (91)
  • دانلود فیلم با لینک مستقیم (31)
  • دانلود جدیدترین و بهترین موزیکها (71)
  • فروشگاه بزرگ اینترنتی محمد خرید (62)
  • موزیک روز,دانلود آهنگ های جدید ایرانی (51)
  • سايت زور (58)
  • گالری عکس مد پیکس (80)
  • download u99 (108)
  • خفن دانلود (131)
  • A X 2 4 (56)
  • دانلودستان فیلم و موزیک (179)
  • ◄وبلاگ پر بازدید دختر و پسر► (72)
  • جدید ترین نرم افزار های روز دنیا (68)
  • وبلاگ تفریحی شاهزاده (64)
  • تكصدا (114)
  • اکسارنک (84)
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 657
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 178
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 298
  • باردید دیروز : 363
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,768
  • بازدید ماه : 6,165
  • بازدید سال : 37,018
  • بازدید کلی : 309,461