loading...
البرز دانلود
آخرین ارسال های انجمن
محمد مهدی سوری بازدید : 210 پنجشنبه 18 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com

اگر شما از آن دسته از كاربراني هستيد كه با افراد زيادي در تماسيد و يا مشتريان زيادي داريد كه با آنها در تماس هستيد برنامه MaxBulk Mailer به شما كمك مي كند تا به اندازه بسيار زيادي در وقت خود صرفه جوئي كنيد. براي جذب مشتريان و فروش محصولات و يا برقراري ارتباط با ديگران خدمات پست الكترونيك امروزه بالاترين كاربرد و اثر بخشي را دارد ضمن اينكه شما را در صرف هزينه و زمان كمك مي كند و شما با صرف كمترين هزينه و زمان به بهترين نتيجه و كيفيت در جذب مشتريان و فروش محصولات خود خواهيد رسيد. استفاده از پست الكترونيك بهترين راه براي رسيدن شما به هدفتان است زيرا هم كم هزينه است و هم سرعت بالائي دارد. شما از طريق پست الكترونيك مي توانيد محصول يا خدمات خودتان را به طور مستقيم به مشترياني كه علاقه مند به آنها هستند معرفي كنيد و اين در واقع براي كسب و كار شما شانس موفقيت را به ارمغان مي آورد. شركت Maxprog ابزار نهائي خود را با نام MaxBulk Mailer براي همه نيازهاي بازاريابي شما از طريق ايميل ارائه كرده است كه ما آن را به شما هديه مي كنيم. MaxBulk Mailer يك طراح حرفه اي ايميل است كه شما مي توانيد بدون حتي كسر يك پني هزينه و بصورت مستقيم از كامپوتر اطلاعات محصول يا خدمات خودتان را براي مشتريانتان ارسال كنيد و هر گاه نياز به تغيير بود آن را تغيير دهيد و مجددا براي مشتريانتان ارسال كنيد. اين در واقع يك ابزار موفقيت از سوي شركت Maxprog كه به شما اجازه مي دهد براي افزايش سود خود ، تقويت خدمات به مشتريان و ارسال پيامها به بازارهاي جديد دست پيدا كنيد و موفقيت روزافزون خودتان را شاهد باشيد. MaxBulk Mailer يك نرم افزار ايميلر است كه به شما اجازه مي دهد تا اطلاعات سفارشي منتشر شده در مطبوعات ،ليست قيمت و يا هر متن و يا اسناد متني خودتان را براي مشتريانتان ارسال كنيد.MaxBulk Mailer بسيار ساده و راحت و كار كردن با آن بسيار آسان است.MaxBulk Mailer به شما اجازه مي دهد تا ايجاد،مديريت و ارسال پيام ها بازاريابي خودتان را براي مشتريانتان كنترل كنيد. در حال حاضر پيام هاي تبليغاتي شما بصورت متن براي مشتريان پست الكترونيك مي شود. شما با اين برنامه مي توانيد متن،تصاوير گرافيكي،فونت و رنگهاي روشن را براي پيامهايتان استفاده كنيد و بروشورهاي حرفه اي را ايجاد و براي مشتريانتان ايميل كنيد.شما مي توانيد قالب تعريف كنيد و هر بار فقط متون را تغيير دهيد و در زمان خود جهت طراحي صرفه جوئي كنيد. همچنين اين برنامه از قابليت كشيدن و رها كردن نيز پشتيباني مي كند كه شما مي توانيد متون و ليست آدرسها را تنها با دراگ كردن به آن اضافه كنيد. قابليت پيش نمايش براي بررسي ظاهر سند قبل از ارسال نيز وجود دارد.پشتيباني از 36 نوع رمزنگاري بين المللي و ليست مديريت از راه دور در حمايت از ليست سياه نيز از ديگر قابليتهاي اين نرم افزار است.همچنين شما مي توانيد متون خود را شكل بندي كنيد. اگر به دنبال يك بازاريابي موفق و جديد مي باشيد بازاريابي از طريق ايميل بهترين راه است و برنامه MaxBulk Mailer بهترين بازارياب و دستيار شما در اين زمينه خواهد بود.ما به شما توصيه مي كنيم اين برنامه را حتما امتحان كنيد.

قابليتهاي كليدي نرم افزار MaxBulk Mailer v7.3 :
- امكان تعريف قالب جهت ارسال پيام ها و ايميل ها
- پشتيباني از قابليت كشيدن و رها كردن
- ابزارهای قدرتمند به منظور توجیه و rewrap متن
- قابلیت پیش نمایش برای بررسی ظاهر سند قبل از ارسال
- پشتیبانی کامل از شخصیت های بین المللی (36 رمزنگاریهای مختلف)
- لیست مدیریت از راه دور (MLM) و جهانی در حمایت از لیست سیاه
- پشتیبانی از پیوست (Base64 ، UUEncode ، BinHex ، AppleSingle و AppleDouble)
- برچسب سفارشی برای ادغام ایمیل
- برنامه زمانبندی پست الکترونیکی
- پشتيباني از مدل دادن به متن
- داراي 20 برچسب سفارشی برای پست الکترونیکی پیشرفته و ادغام
- توانایی فرایند برچسب در موضوع
- 13 برچسب تاریخ ، لانگ تاریخ ، تاریخ کوتاه ، تاریخ مختصر...
- ایجاد گیرندگان به طور مستقیم از Filemaker
- پشتیبانی کامل از Applescrip
- پشتیبانی کامل از پایگاه داده mySQL و postgreSQL
- پشتیبانی از ارتباط امن SSL
- امکان استفاده از چندین سرور در یک بار
- سی سی و پشتیبانی رونوشت پنهان
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله نسخه محبوب ويندوز 7
- و...

محمد مهدی سوری بازدید : 195 پنجشنبه 18 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


امروزه داشتن یک پست الکترونیکی یا همان Email یکی از مهم ترین مواردی است که در استفاده از اینترنت و سایت ها مطمئنا زمانی نیاز می شود. برای ثبت نام در هر جایی حتی کارهای روزمره که با آن ها سر و کار داریم پست الکترونیکی به یکی از متداول ترین پل های ارتباطی تبدیل شده است. دسترسی آسان و امنیت به دلیل خصوصی بودن باعث شده تا اقشار مختلف یک جامعه از دانش آموزان تا افراد مسن هم با اهداف مختلف از این پل ارتباطی استفاده کنند.Gmail ، Yahoo Mail ، MSN و بسیاری از سرویس های دیگر در سراسر دنیا وجود دارند که کاربران با آن ها اقدام به برقراری ارتباط و ارسال و دریافت پیام های خود می نمایند. اما در دنیا این سه امروزه بیشترین کاربر را به سمت خود جذب کرده اند. این که از چه ابزارهایی برای مدیریت هرچه بهتر و البته سریعتر ایمیل های خود استفاده کنیم نکته بسیار مهمی است. می توان از هرنوع مرورگری برای این کار استفاده کرد اما ابزارهایی هم هستند که فقط برای مدیریت ایمیل ها طراحی شده اند. بنیاد موزیلا علاوه بر این که امروزه قدرتمندترین مرورگر دنیا را در اختیار دارد نرم افزاری به نام Mozilla Thunderbird را طراحی کرده که می توان با استفاده از آن مدیریتی کامل را برروی پست های الکترونیکی داشت. این نرم افزار قدرتمند که از پروتوکل های مختلف و رایج استفاده می کند قادر به سادگی خود را با Gmail که سرویس پیام رسان شرکت گوگل می باشد هماهنگ سازد اما برای هماهنگ سازی با سرویس یاهو میل احتیاج به نرم افزارهای جانبی هم می باشد. البته این بخش کوچکی از قابلیت های این ابزار به شمار می رود چراکه بسیاری از مدیران سایت ها به دلیل داشتن ایمیل های اختصاصی که معمولا به دامین ها متصل است بهترین راهکار را استفاده از نرم افزارهایی این چنینی می بینند تا بتوانند هرچه بهتر مدیریت پست های الکترونیکی خود را امکان پذیر سازند. امنیت بالا ، سرعت فوق العاده در برقراری ارتباط ، استفاده از قابلیت Tab Browsing ، امکان مدیریت چندین ایمیل به صورت همزمان و واسط کاربری جذاب مهم ترین نکاتی هستند که در نرم افزار Mozilla Thunderbird به وضوح به چشم می خورند. این ابزار کاملا رایگان که به تازگی نسخه جدید آن عرضه شده است حجم مناسبی هم در مقابل رقیب اصلی خود یعنی Microsoft Outlook نیز دارد و البته امکانات بیشتری هم ارائه می دهد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Mozilla Thunderbird v3.1 :
- پشتیبانی از‌RSS و گروه‌های خبری و امکان ایجاد حساب برای این گروه‌ها
- سازگاری با بسته های امنیتی رایج موجود برای چک کردن فایل های مخرب
- وجود قابلیت Tab Browsing امکان استفاده همزمان از چندین ایمیل
- قابلیت شناسایی و مبارزه باJunkMail ها جهت جلوگیری از ورود هرزنامه‌ها و ایمیل‌های تبلیفاتی
- ساخت آسان اکانت ها در نرم افزار تنها با وارد کردن نام کاربری و کلمه‌ی عبور
- پشتیبانی از امکاناتی همچون امضای دیجیتال و رمزنگاری داده‌ها در ارسال و دریافت نامه‌ها
- حجم مناسب نسبت به قابلیت ها و نرم افزارهای مشابه
- آرشیو کامل از پیام ها و قابليت دسته بندي ايميلها
- امنیت بالا در پست های الکترونیکی
- سازگاری با اکثر پروتوکل های رایج
- امکان ارسال فایل به آسانی
- سهولت در استفاده از نرم افزار
- دارای افزونه‌های بسیار مفید و کاربردی
- پشتیبانی از ایمیل‌های با فرمت HTML
- پشتیبانی کامل از زبان شیرین فارسی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 216 پنجشنبه 18 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


IncrediMai نرم افزارای است برای فرستادن Email بسيار زيبا و جذاب این برنامه یکی از بهترین برنامه ها در زمینه ارسال Email های زیبا می باشد. با کمک این نرم افزار می توانید به Email خود هزاران Smiley زیبا اضافه کنید.پس زمينه ایمیل خود را تغییر دهید.ایمیل خود را به صورت متحرک بفرستید! و صداهای بسیار جالب اضافه کنید.  به كمك اين نرم افزار شما ميتوانيد براي دوستان خود ايميل هاي جذاب با كاركترهاي خاص و شكلكهاي گرافيكي متنوع بفرستيد .شما ميتوانيد با استفاده از اين نرم افزار عكسهاي شخصي خود را در پس زمينه ايميل خود با چند كليك ساده اضافه كنيد. اين نرم افزار داري انميشن و كاركتر هاي بسيار جذاب براي نمايش Notifiers بر روي صفحه نمايش مي باشد و همچنين با استفاده از اين نرم افزار مي توانيد از هزاران شكلك و همچنين داراي هزاران قالب آماده و پس زمينه هاي بسيار شاد و جذاب موجود در اين نرم فزار براي ارسال ايميل استفاده نماييد. اين نرم افزار داري مجموعه عظيمي از كارتهاي تبريك الكترونيك زيبا و سرگرم كننده  كه مورد استفاده در مناسبتهاي ويژه و پيامهاي تبريك به كار برده ميشود. در هنگام ارسال و دريافت ايميل و حتي حذف ايميل شاهد افكتهاي هيجان انگيز و سه بعدي مي باشيد.

قابليت هاي کلیدی نرم افزار IncrediMail 2 Premium v6.14.4697:
- قابليت اضافه كردن عكسهاي شخصي خود در پس زمينه ايميل
- تنوع انتخاب پس زمينه، انیمیشن ها و صداها براي ارسال ايميل
- داراي كاركترهاي جذاب براي اعلام خبرها بر روي صفحه نمايش
- داراي شکلک های متحرک و انیمیشن های بسيار جذاب
- اضافه كردن 1000 شكلك بسيار جذاب به ايميل شما
- مشاهده ايميل ها به صورت جذاب و سه بعدي
- اضافه كردن انميشنهاي جالب و خنده دار به ايميل شما
- انیمیشن شگفت انگیز و انتخاب موزيكهاي دلخواه براي فرستادن ايميل
- امكان ايجاد امضاء شخصي با فونتهاي منحصر به فرد
- نمايش جلوهاي ويژه به هنگام ارسال و دريافت ايميل
- پخش صداي ماشين تحرير قديمي به هنگام تايپ نوشته ها
- داراي هزاران تمپلت آماده، انيميشن و شكلكهاي جذاب و بامزه 
- داري غلط گير بسيار هوشمند نوشتاري
- داري انواع ايميلهاي رسمی، دوستانه، عاشقانه و ...
- داراي رابطه كابر پسند و جذاب
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 188 پنجشنبه 18 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com

با توجه به این که امروزه کمتر فردی را می توان یافت که دارای حداقل یک پست الکترونیکی یا همان ایمیل نبوده و رایج شدن این ایمیل ها و ارائه دهندگان آن ها و فراوان شدن مشکلات و خطرات این سرویس که مطمئنا یکی از عمده ترین آن ها اسپم ها و ویروس های هستند که توسط این ایمیل ها در سیستم ها پخش شده و مشکلات فراوانی را برای افراد ایجاد خواهند کرد، گروه پرتوان آسان دانلود اقدام به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز کرده است که با استفاده از آن می توانید از نفوذ هر گونه ویروسی از طریق این ایمیل ها به سیستم خود جلوگیری کرده و مدیریت بی نظیری را بر روی ایمیل های خود ایجاد نمایید. MailWasher Pro که توسط شرکت قدرتمند Firetrust ارائه شده است ابزاری فوق العاده کامل برای مدیریت ایمیل ها بوده که ایمنی کاملی را برای شما به ارمغان آورده و به شما کمک کرده تا قبل از دانلود یک ایمیل به سیستم خود و بدون اینکه هرگونه ویروس و اسپمی بتواند به سیستم شما نفوذ کند بتوانید تمامی محتویات آن ایمیل ازجمله عنوان ایمیل، فرستنده ی ایمیل و پیوست ها را مشاهده کرده و از ویروسی شدن سیستم خود جلوگیری نمایید. همچنین این نرم افزار با داشتن بیش از 8 میلیون کاربر در سراسر جهان جز 10 آنتی اسمپر برتر دنیا شناخته شده و از قابلیت های بسیاری برخوردار بوده که می توان از میان آن ها به بی نظیر ترینشان یعنی، قابلیت نمایش لینک های مخفی و ویروسی که در اغلب ایمیل ها وجود داشته و هرگز به صورت عادی قابل مشاهده نبوده اشاره نمود که سبب شده تا در مدت زمان اندک به یکی از محبوب ترین برنامه ها در این زمینه تبدیل شود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار MailWasher Pro 2010 v1.0.27 :
- استفاده ی بسیار آسان از نرم افزار بدون نیاز به هرگونه آموزشی
- امکان ایجاد لیست سیاه و لیست دوستان
- بهبود بیش از 90 درصد از مشکلات و باگ های ورژن های قبلی در ورژن جدید
- پشتیبانی از اکانت های نامحدود
- پشتیبانی کامل از POP3 ،AOL ،MSN ،Hotmail ،IMAP و ...
- توانایی آپدیت شدن از طریق DataBase شناسایی اسپم FirstAlert که همیشه آخرین اسپم های شناسایی شده را درخود جای داده و امنیت کاملی را برای شما به ارمغان خواهد آورد
- توانایی بازگردانی ایمیل حذف شده در صورت حذف اشتباه
- توانایی حذف خودکار ایمیل های اسپم (Spam)
- توانایی مارک کردن و حذف ایمیل های ناخواسته قبل از دانلود آن ها به سیستم
- توانایی طبقه بندی ایمیل ها به دو دسته ی Good و Spam برای شناسایی راحت تر
- دارای کتابچه ی کامل راهنما
- دارای محیط گرافیکی ساده اما جذاب
- دارای سیستم فیلترینگ هوشمند اسپم ها
- دارای قابلیت Bounce که با بازگشت دادن نامه به سرور های فرستنده سبب می شود که Email شما به عنوان یک Email نامعتبر در لیست آن ها شناخته شود و دیگر اسپمی برایتان ارسال نشود
- سازگاری کامل با Outlook ،Outlook Express ،Eudora ،Netscape ،Incredimail و...
- سرعت بالا در دریافت عناوین ایمیل ها (دریافت 25 عنوان در هر ثانیه)
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ... 

محمد مهدی سوری بازدید : 209 پنجشنبه 18 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


نرم افزاری که پیش روی شما کاربران قرار دارد ابزاری است بسیار ساده و با حجم بسیار اندک با قابلیت بالا. این نرم افزار که Gmail Notifier نام دارد کار کاربران را برای چک کردن ایمیل های خود در میل گوگل آسان می کند. کار این نرم افزار به این صورت است که کاربران پس از نصب آن برروی سیستم عامل خود و وارد کردن نام کاربری و پسورد جیمیل خود می توانند آخرین ایمیل هایی را که دریافت شده  را به صورت خلاصه (موضوع ایمیل ) مشاهده نمایيد. این نرم افزار زمانی که ایمیلی جدید برای شما ارسال ميشود را در همان لحظه نشان دهد (به شرطی که آنلاین باشید ). این نرم افزار بیشتر مورد استفاده افرادی قرار می گیرد که با ایمیل های خود زیاد سرو کار دارند. با این نرم افزار دیگر نیاز نیست هرلحظه جیمیل خود را چک کنید.نرم افزار Gmail Notifier در نوار ابزار System Try یك آیكون كوچك را به نمایش می گذارد و بدیت ترتیب شما را نسبت به تعداد ایمیل های رسیده ، عنوان ایمیل و فرستنده آن ، تاریخ دریافت ایمیل و چند خط بصورت مختصر از متن ایمیل مطلع می نماید . تمام مراحل فوق بصورت خودكار و بدون باز كردن حتی یك صفحه وب صورت می پذیرد. پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را که می تواند در وقت شما صرفه جویی زیادی کند را دانلود و بر روی سیستم خود نصب نماييد.
 
قابليت كليدي نرم افزار Gmail Notifier 1.0.0.30:
- چك كردن و تحت كنترل داشتن Gmail با يك كليك
- بسيار ساده و با حجم كم و قابليت بسيار بالا
- صرفه جوئي در وقت كاربر و سرعت بالا
- شمارنده تعداد ايميل هاي خوانده نشده
- پشتيباني از حساب هاي متعدد
- به روز رساني خودكار به نسخه جديد
- هشدار ايميل جديد و نشان دادن موضوع و فرستنده
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز 7
- و ...

 

محمد مهدی سوری بازدید : 189 پنجشنبه 18 فروردین 1390 نظرات (0)

به نظر مي‌رسد كه اگر بخواهيد دو گيگابايت فضايي را كه جي‌ميل در اختيار شما قرار داده است فقط با ايميل پركنيد، فضاي زيادي را كه به‌صورت رايگان در اختيار شما قرار داده شده است، از دست داده‌ايد. احتمال اين‌كه بتوانيد جي‌ميل خود را فقط با ايميل پر كنيد، تقريباً نزديك به صفر است. پس آيا بهتر نيست قسمتي از اين دو گيگابايت فضا را براي موارد ديگري غير از ايميل اختصاص دهيد؟ البته عده‌اي از كارشناسان معتقدند كه استفاده از برنامه‌هايي نظير آن‌چه كه در اين مقاله معرفي مي‌شود، از لحاظ امنيتي و سپردن رمزعبور صندوق‌پستي به يك برنامه ثالث، مخاطراتي دارد كه توجه شمار را به آن جلب مي‌كنيم. 
خوشبختانه اين امكان در گوگل وجود دارد. در واقع بخشي از يك نرم‌افزار و دانستن اين‌كه چگونه جي‌ميل را به يك درايو تبديل كنيد، تمام آن چيزي است كه شما نياز داريد. به طوري كه بتوانيد هر وقت كه به اينترنت متصل شديد از اين فضا استفاده كنيد. البته اگر هنوز در جي‌ميل حسابي باز نكرده‌ايد، از دوست يا آشنايي كه در جي‌ميل حساب باز كرده است بخواهيد يك دعوتنامه براي شما ارسال كند. چون هنوز باز كردن حساب در جي‌ميل تنها با داشتن دعوتنامه ميسر است.
ابتدا برنامه الحاقي Gmail Drive را دريافت كنيد و سپس آن را نصب نماييد. بعد از آن فايل ZIP را دانلود كنيد وتمام فايل را در يك پوشه باز نماييد. سپس setup.exe را اجرا كنيد. (البته توجه داشته‌باشيد كه برنامه Gmail Drive فقط با اينترنت اكسپلورر پنج يا بالا‌تر از آن كار مي‌كند).
بعد از اجراي برنامه ويندوز اكسپلورر را اجرا كنيد. در My Computer يك درايو جديد به نام Gmail Drive خواهيد ديد، با كليك‌كردن روي آن بايد Username و كلمه عبور را وارد كنيد و اگر نمي‌خواهيد كه با هر بار كليك كردن روي آيكونGmail Drive اين اتفاق دوباره رخ دهد، Auto Login را علا‌مت بزنيد.
Gmail Drive كه به طور مجازي در My Computer ايجاد شده است به شما امكان مي‌دهد با آن درست مانند يك درايو واقعي رفتار كنيد. يعني مي‌توانيد در آن پوشه‌هاي متعدد بسازيد، با استفاده از ويندوز اكسپلورر در آن فايل كپي كنيد و ... .-
Gmail Drive مانند ديگر درايوهاي كامپيوتر به نظر مي‌رسند. اما بايد توجه كنيد كه به هر صورت اين درايو يك درايو مجازي است وتنها از طريق اتصال به اينترنت مي‌توانيد از آن‌ استفاده كنيد و در نتيجه تنها در حد سرعت اينترنت مي‌توانيد داده‌ها را به آن انتقال دهيد كه به طور مثال در اتصال Dial-up اين كار بسيار كند خواهد بود.
هنگامي كه شما يك فايل در Gmail Drive كپي مي‌كنيد، در واقع ايميل مي‌سازيد و آن را به آدرس خود ارسال مي‌نماييد كه اين ايميل در Inbox شما همراه با فايل‌هاي ضميمه ايميل نمايان مي‌شود. براي باز كردن يكي از فايل‌هاي درون درايو جي‌ميل، روي ايميل مربوط به آن كليك نماييد و بعد دانلود را كليك كنيد، آن‌گاه فايل مذكور در كامپيوتر شما دانلود مي‌شود.
البته به اين نكته توجه داشته باشيد كه جي‌ميل فقط پيام‌هايي تا حجم ده مگابايت را دريافت يا ارسال مي‌كند و استفاده از جي‌ميل به عنوان يك درايو مجازي نيز اين قضيه را تغيير نمي‌دهد. به كارگيري جي‌ميل به عنوان يك درايو مجازي ممكن است باعث برهم‌خوردگي محتويات Inbox شما شود. چون تمام فايل‌هايي كه شما به آنجا منتقل كرده‌ايد، يك ايميل هستند كه موضوع آن‌ها به‌صورت " /:GMAILFS" و سپس نام فايل، نوشته شده است. 
Gmail Drive به صورت خودكار و در قالب يك درايو جديد در ويندوز اكسپلورر ظاهر مي‌شود. 
در هم آميخته شدن فايل‌ها با ايميل‌هاي عادي، مي‌تواند خواندن ايميل‌ها و همچنين مديريت فايل‌ها را دشوار سازد. ولي خوشبختانه با نصب يك فيلتر كه فايل‌ها را مستقيماً به سوي پوشه آرشيو هدايت مي‌كند، اين مشكل به راحتي حل مي‌شود.
براي ايجاد فيلتر، بر بالا‌ي صفحه جي‌ميل، روي Create a Filter كليك كنيد، در جعبه Subject، عبارت GMAILFS را تايپ كنيد.  سپس عنوان Has attachment را علا‌مت بزنيد، در مرحله بعد Skip the Inbox را علا‌مت بزنيد و در انتها روي Create a Filter كليك كنيد. حال تمام فايل‌ها به آرشيو حساب ايميل شما ارسال مي‌شوند. 
ايجاد يك برچسب (Label) براي فايل‌ها، جستجو در ميان آن‌ها را در جي‌ميل آسان‌تر مي‌كند 
همچنين مي‌توانيد براي فايل‌ها يك برچسب (Lable) ايجاد كنيد كه در مديريت بيشتر فايل‌ها به شما كمك كند. در واقع يك برچسب، جي‌ميل را درست شبيه يك پوشه عادي مي‌سازد كه با كليك روي نام آن مي‌توانيد محتويات آن را مشاهده كنيد. براي اين كار، مانند آنچه كه در قبل گفته شد، يك فيلتر بسازيد. اما بعد از علا‌مت زدن Skip the Inbox، لا‌زم است عنوان Apply the label را نيز علا‌مت بزنيد. از منوي كركره‌اي، آيتم New Label را انتخاب كنيد و از صفحه‌اي كه نمايان مي‌شود، نام برچسب موردنظرتان را تايپ كنيد (مثلا Hard Drive) و بعد ok كنيد. از منوي كركره‌اي برچسب جديد خود را انتخاب كنيد و سپس Creat Filter را كليك كنيد.
خواهيد ديد كه از اين به بعد فايل‌ها آرشيو مي‌شوند و نام برچسب نيز در ادامه آن‌ها خواهد بود و در نتيجه به آساني مي‌توانيد فايل‌هاي خودتان را تنها با كليك روي برچسب Hard Drive (يا هر نام ديگري) در جي‌ميل ببينيد.
چند نكته :
اگر براي خواندن ايميل‌هايتان از برنامه‌هاي pop3 استفاده مي‌كنيد، استفاده از جي‌ميل به عنوان يك درايو مجازي به شما توصيه نمي‌شود. اگر اين كار را انجام داديد، آن‌گاه هر وقت كه با نرم‌افزار مذكور ايميل‌هاي خود را به كامپيوتر خود منتقل كرديد، تمام فايل‌هايي كه در جي‌ميل كپي كرديد، دوباره به كامپيوتر باز مي‌گردند كه البته ممكن است حجم آن‌ها صدها مگابايت باشد. همچنين هيچ ضمانتي وجود ندارد كه گوگل از استفاده از اين ابزارها، جلوگيري نكند و راه را براي استفاده از آن‌ها باز بگذارد و نهايت اين‌كه، اختصاصا ًGmail Drive براي  افرادي مناسب است كه همواره در حال سفرند و يا از دو كامپيوتر استفاده مي‌كنند؛ يك پي‌سي و يك نوت‌بوك.
شما مي‌توانيد فايل‌ها را از پي‌سي خود به Gmail Drive كپي كنيد و سپس وقتي در سفر به آن‌ها نيازمند شديد، آن‌ها را دريافت كنيد. (البته مسائل امنيتي كه مربوط به سپردن رمزعبور به اين برنامه است را فراموش نكنيد.)

محمد مهدی سوری بازدید : 194 پنجشنبه 18 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود


 Email Sender Deluxe نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر به ارسال ایمیل های گروهی به کاربران می باشند. با استفاده از این نرم افزار کاربران می توانند اقدام به ارسال خبرنامه های گروهی، یک نامه اداری و یا بخشنامه به قسمت هایی خاص، ارسال دستورات جدید کاری، مطلع سازی مشتریان از یک موضوع خاص و یا انجام تبلیغات گروهی  و ... به افراد و کارکنان و مشتریان خود نمایند. این نرم افزار محصولی از شرکت Kristanix Software می باشد. امروزه بسیاری از شرکت ها برای ارسال اخبار  و نامه های گروهی به کارکنان و مشتریان خود از EMail استفاده می کنند. استفاده از سرویس های Email مختلف در این راه به کاربران و شرکت ها کمک شایانی می نماید. در حالی که ارسال Email های گروهای در سرویس دهندگان نامه های الکتورنیکی ممنوع می باشد اما امروزه به کمک نرم افزارهای مختلف به راحتی امکان ارسال این نوع نامه ها برای کاربران فراهم می باشد. شرکت های مختلفی اقدام به تولید و ساخت نرم افزارهایی در این زمینه نموده اند.

قابليتهاي كليدي نرم افزار Kristanix Software Email Sender Deluxe v2.27 :
- توانایی ارسال نامه های گروهی به صورت منظم و دسته بندی شده
- قابلیت منظم سازی و دسته بندی لیست کاربران و آدرس ایمیل آن ها
- توانایی وارد نمودن آدرس ها از Database
- قابلیت استفاده آسان از HTML در برنامه و ویرایشگر آن
- توانایی استفاده از template ها و غالب های آماده برای ارسال نامه ها
- توانایی پیش نمایش از نامه قبل از عملیات ارسال
- توانایی چسباندن فایل های مختلف به نامه برای کاربران 
- سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
  • بچه خر می کنیم (118)
  • بزرگترین مرکز دانلود موزیک (94)
  • بازی های ممنوعه PC (71)
  • طهران جوان (65)
  • سایت تفریحی پیک پک (124)
  • بروزترین مرجع قالب وبلاگها و ابزار سایت و وبلاگ (96)
  • بهترین سایت سریال های در حال پخش (122)
  • یاس دانلود (47)
  • Arman Download :: آرمان دانلود (96)
  • دیگه مشکی نمی پوشم (102)
  • دانلود با لینک مستقیم (68)
  • سلامتی جنسی جسمی روانی زیبایی (127)
  • رنگين كمان دانلود 2 فيلم موسقي (61)
  • دانلود فیلم و سریال های ایرانی و خارجی با لینک مستقیم (113)
  • بروز دانلود دانلود جدید ترین های روز دنیا (167)
  • ◄ مقالات کامپیوتر (67)
  • پرتال موزیک افتاب ایران (91)
  • دانلود فیلم با لینک مستقیم (31)
  • دانلود جدیدترین و بهترین موزیکها (71)
  • فروشگاه بزرگ اینترنتی محمد خرید (62)
  • موزیک روز,دانلود آهنگ های جدید ایرانی (51)
  • سايت زور (58)
  • گالری عکس مد پیکس (80)
  • download u99 (108)
  • خفن دانلود (131)
  • A X 2 4 (56)
  • دانلودستان فیلم و موزیک (179)
  • ◄وبلاگ پر بازدید دختر و پسر► (72)
  • جدید ترین نرم افزار های روز دنیا (68)
  • وبلاگ تفریحی شاهزاده (64)
  • تكصدا (114)
  • اکسارنک (84)
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 657
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 178
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 282
  • باردید دیروز : 363
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,752
  • بازدید ماه : 6,149
  • بازدید سال : 37,002
  • بازدید کلی : 309,445