loading...
البرز دانلود
آخرین ارسال های انجمن
محمد مهدی سوری بازدید : 107 سه شنبه 18 مرداد 1390 نظرات (0)

Ashampoo 3D CAD Professional 3.0.2 نام نرم افزاری است قدرتمند از شرکت Ashampoo که با کمک آن قادر خواهید بود به طور حرفه ای به طراحی ساختمان و تجهیزات آن بپردازید . این نرم افزار دارای امکانات ویژه ای است که نیاز های عکاسان حرفه ای، معماران، مهندسان و صنعتگران را برآورده کرده و به آنها اجازه کار با این نرم افزار را می دهد . با قدرت شگفت آوری که این نرم افزار دارد قادر خواهید بود تا به راحتی به طراحی طبقات و کف محیط ها بنا به علاقه خود بپردازید . از ویژگی های این نمر افزار می توان به ساخت چند لایه ای از دیوار و سقف و کف با دقت میلی متری اشاره نمود و همچنین می توانید شبیه سازی را در این نرم افزار در ابعاد و سایزهای بزرگتری انجام داد. دیگر ویژگی جالب این نرم افزار این است که  با وارد کردن قیمت مصالح ساختمانی، هزینه ی کلی پروژه را بدست آورید. این برنامه فوق العاده قدرتمند را می توانید هم اکنون از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

|به همراه دانلود در یک پارت ۱ گیگابایتی با لینک مستقیم|


Ashampoo 3D CAD Professional طراحی حرفه ای ساختمان با Ashampoo 3D CAD Professional 3.0.2

محمد مهدی سوری بازدید : 119 سه شنبه 18 مرداد 1390 نظرات (0)

COMSOL Multiphysics نام نرم افزار مدل سازی می باشد که تمامی مراحل در فرایند مدل سازی را برای شما آسان تر می کند. این مراحل شامل ساختار هندسی مدل ، شبکه بندی مدل ، فیزیک اصلی مدل ، حل کردن مدل و سپس دیداری نمودن نتیجه حل آن می باشد. این نرم افزار برای رشته های مهندسی شیمی ، برق ، مکانیک ، صنایع و هر رشته ای که در آن بحثی از مدل سازی و حل آن به صورت بصری می باشد مورد استفاده قرار می گیرد. ایجاد مدل در این نرم افزار به دلیل استفاده از ساختارهای فیزیکی از پیش تعبیه شده در نرم افزار ، بسیار سریع بوده و شما می توانید گستره ی عظیمی از ساختارهای مکانیکی و تجزیه تحلیل های الکترومغناطیسی را مورد بررسی قرار دهید. خواص مواد ، اجزاء منبع و حدود مرزی می توانند توابعی دلخواه از متغیرهای مستقل باشند. آپدیت شماره ۲ این نرم افزار بسیار کاربردی و تخصصی ، به تازگی منتشر شده است که تغییراتی در زمینه رفع برخی باگ های نرم افزار انجام داده است. شما از هم اکنون می توانید این نرم افزار مهندسی را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

COMSOL Multiphysics 4.2 %2b Update 2 مدل سازی مسائل مهندسی با COMSOL Multiphysics 4.2 + Update 2

محمد مهدی سوری بازدید : 121 سه شنبه 18 مرداد 1390 نظرات (0)

امروز در وبسایت دانلودها ، با کاملترین مجموعه از آخرین آپدیت ها و نرم افزارهای جانبی نرم افزار فوق کاربردی و مهندسی SolidWorks 2011 در خدمت شما می باشیم. مجموعه ای بی نظیر که شامل آخرین آپدیت این نرم افزار ، یعنی آپدیت سرویس پک ۴ نسخه ۲۰۱۱ ، آپدیت شدن ابزار CAMWorks به نسخه سرویس پک ۱٫۲ و آخرین مجموعه کامل Delcam . تمامی این نرم افزارهای برای ۲ نسخه ۳۲بیتی و ۶۴بیتی می باشند و برای اولین بار شما می توانید این مجموعه بی نظیر را از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.
SlidWorks 2011 نرم افزار محبوب و قدرتمند طراحی صنعتی برای تمامی متخصصان و اهل فن به خوبی شناخته شده است. ایجاد مراجع هندسی، منحنی ها، ایجاد پلان ها با آفست کردن صفحه، ایجاد دستگاه مختصات جدید، منحنی های مارپیچ، شیب دهی به سطوح و قرینه سازی اشیائ سه بعدی، چرخش پروفیل حول یک محور و … همه و همه از ویژگی های بارز این نرم افزار می باشند. ایجاد مراجع هندسی و منحنی ها ، ایجاد پلان با افست کردن یک صفحه، ایجاد دستگاه مختصات جدید، ایجاد منحنی های مارپیچ، شیب دهی به سطوح، قرینه سازی اشیاء سه بعدی، چرخش پروفیل حول یک محور و…
نرم افزار SolidWorks یک نرم افزار قدرتمند در زمینه طراحی و خصوصا طراحی سه بعدی است. در این نرم افزار بخش های مجزایی برای مدل سازی و عملیات ورق کاری و جوش کاری و ریخته گری و قالب سازی و همچنین تحلیل تنشو مدلسازی رفتار و مقاومت قطعه تحت بار گذاری های گوناگون وجود دارد.

|کاملترین مجموعه آخرین آپدیت های SolidWorks 2011 با حجم ۱۲ گیگابایت|

 

SolidWorks 2011 SP4 %2b Delcam %2b CAMWorks کاملترین مجموعه آخرین آپدیت های SolidWorks 2011 شامل SP4 , CAMWorks SP 1.2 , Delcam for SolidWorks V17.8.1.26

محمد مهدی سوری بازدید : 105 سه شنبه 18 مرداد 1390 نظرات (0)

Sweet Home 3D نرم افزاری متن باز و حرفه ای جهت طراحی سه بعدی نمای داخلی و دکوراسیون منزل می باشد. این نرم افزار از زبان های مختلف پشتیبانی می کند و دارای طرح های سه بعدی لوازم منزل می باشد که با استفاده از آنها شما قادر خواهد بود تا محیط منزل خود را به صورت مجازی و به سلیقه ی خود آرایش کنید و در مورد محل قرار گیری لوازم منزلتان به راحتی تصمیم بگیرید.

 

Sweet Home 3D طراحي ٣بعدي دكوراسيون با Sweet Home 3D 3.2 قابل حمل

محمد مهدی سوری بازدید : 128 سه شنبه 18 مرداد 1390 نظرات (0)

متلب (MATLAB) نام یکی از نرم‌افزارهای رایانه‌ای برای انجام محاسبات ریاضی است. واژهٔ متلب هم به معنی محیط محاسبات رقمی و هم به معنی خود زبان برنامه‌نویسی مربوطه‌است که از ترکیب دو واژهٔ MATrix و LABoratory ایجاد شده‌است. این نام حاکی از رویکرد ماتریس محور برنامه‌است، که در آن حتی اعداد منفرد هم به عنوان ماتریس در نظر گرفته می‌شوند.
کار کردن با ماتریس‌ها در Matlab بسیار ساده است. در حقیقت تمام داده‌ها در Matlab به شکل یک ماتریس ذخیره می‌شوند. برای مثال یک عدد (اسکالر) به شکل یک ماتریس ۱*۱ ذخیره می‌شود. یک رشته مانند «Whale is the biggest animal» به شکل ماتریسی با یک سطر و چندین ستون (که تعداد ستون‌ها به تعداد کاراکترهاست) ذخیره می‌شود. حتی یک تصویر به شکل یک ماتریس سه بعدی ذخیره می‌گردد که بُعد اول و دوم آن برای تعیین مختصات نقاط و بُعد سوم آن برای تعیین رنگ نقاط استفاده می‌شود. فایل‌های صوتی نیز در Matlab به شکل ماتریس‌های تک ستون (بردارهای ستونی) ذخیره می‌شوند. بنابراین جای تعجب نیست که Matlab مخفف عبارت Matrix Laboratory باشد. علاوه بر توابع فراوانی که خود Matlab دارد، برنامه‏نویس نیز می‏تواند توابع جدید تعریف کند.
 

 |به همراه دانلود از سرور تورنت اختصاصی دانلودها|

 

matlab حرفه ای ترین نرم افزار محاسبات ریاضی و رسم نمودارها با نام MathWorks MATLAB R2010B

محمد مهدی سوری بازدید : 109 سه شنبه 18 مرداد 1390 نظرات (0)

Home Plan Pro یکی از این برنامه ها می باشد که در زمینه طراحی و نقشه کشی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این ابزار کاربردی  مهندسان می توانند اقدام به کشیدن نقشه های ساختمانی و یا طراحی قسمت های مختلف یک ساختمان به صورت سه بعدی نمایند. Home Plan Pro یک سری کامل از ابزارهای گرافیکی منظم را آماده می کند تا شما بتوانید به آسانی ابزار مورد نظرتان را انتخاب کنید. با استفاده از این نرم افزار طراحان می توانند بعد از کشیدن نقشه آن را به صورت دو بعدی و سه بعدی ببینند و یا حتی آن را در هر زاویه ای که بخواهند آن را مشاهد کنند.  این نرم افزار به شما می گوید که چگونه از آن استفاده کنید، امکان دارد شما از موس یا کیبورد و یا هردو برای ساختن طرح خودتون استفاده کنید. نرم افزار طراحی حرفه ای ساختمان انتخابهای بسیاری را برای چاپ کردن طرح در اختیارتان قرار می دهد.

 

HomePlanSoft Home Plan Pro طراحي نقشه هاي ساختمان با HomePlanSoft Home Plan Pro 5.2.23.20

محمد مهدی سوری بازدید : 102 سه شنبه 18 مرداد 1390 نظرات (0)

پس از سال ها و سپری شدن دوران هرج و مرج در عرصه نرم افزارهای طراحی، این فقط AutoCad بود که توانست سیطره بی چون و چرای خود بر عرصه ابزارهای رسم و طراحی مهندسی، برای سالیان طولانی را حفظ نماید. گرچه در زمینه های تخصصی نرم افزار های طراحی بسیاری توسعه یافته اند ولی تا همین یکی دو سال گذشته هیچ رقیب مطرحی به عنوان یک نرم افزار طراحی مهندسی عام موقعیت AutoCad را تهدید نکرده بود. اما نرم افزار BricsCad از بسیاری جهات قابل مقایسه با AutoCad می باشد.
BricsCad Pro انتخاب هوشمندانه برای معماران، مهندسین و طراحان می باشد. این نرم افزار با AutoCAD سازگاری کامل دارد و دارای خط فرمان های بسیاری است که این خط فرمان ها به ساخت CAD کمک می کند. سرعت بسیار بالا در روی سیستم های قدیمی خصوصیتی است که مرهون نگارش بخش های عمده ای از نرم افزار توسط زبان Lisp می باشد که در کنار هسته اصلی ++C آن به خوبی از عهده مدیریت سریع عملیات جابجایی و پردازشی لازم بر آمده است.

 

BricsCad Pro طراحی حرفه ای داخل ساختمان ها توسط BricsCad Pro 11.2.7 (نسخه قابل حمل )

محمد مهدی سوری بازدید : 122 سه شنبه 18 مرداد 1390 نظرات (0)

پیشرفت در یک شرکت تازه تاسیس به عوامل زیادی بستگی دارد. یکی از مهترین این عوامل برنامه ریزی است. شاید داشتن یک برنامه جامع به شما کمک کند ولی برای پیشرفت باید به آن برنامه دقیقا عمل کنید و تمامی کارها را در ساعت مشخص خود انجام دهید تا به درستی برنامه شما پیش برود و مسیر توسعه برای شما و شرکت فراهم شود. در لابه لای این یاد آوری ها گاهی به دلیل مشکلات فراوان فراموش می کنید که بعضی از کارها را سروقت انجام دهید.نرم افزار CRM-Express نسخه حرفه ای به شما کمک می کند تا تمامی این مشکلات را برای همیشه از یاد ببرید و با ثبت دقیق اطلاعات خود نظیر قرار ملاقات ها، موعد سر رسید چک بانکی، تماس با یک شرکت و گاهی نیز گرفتن آمار و … به پیشرفت روز افزون خود کمک کنید.

 

CRM Express Professional برنامه ريزي اعمال روزانه با CRM Express Professional 2010.7.2

محمد مهدی سوری بازدید : 110 سه شنبه 18 مرداد 1390 نظرات (0)

SynaptiCAD توسط مهندسین برق طراحی شده که برای طراحی ابزاری برای کمک به مهندسان تا بتوانند به طور دقیق تر بر روی طرح ها و مدارهای خود تمرکز کنند. به عنوان یک مهندس ، ابتدا باید اول مدار خود را بر روی یک نمونه طراحی کنین تا از صحت مدار مطلع شوید و سپس به ساخت مدار بپردازید.حال ، کمپانی SynaptiCAD نرم افزاری طراحی کرده که به شما قدرت تفکر می دهد و می توانید مدارهای یدون نقص را ایجاد کنید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا جزئیات یک مدار را به راحتی انجام دهید و وقت خود را بر روی مسائل مهم تری صرف کنید. از هم اکنون شما می توانید این نرم افزار را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

SynaptiCAD Product Suite پيش طراحي مدار هاي الكترونيكي با SynaptiCAD Product Suite v15.01f

محمد مهدی سوری بازدید : 120 سه شنبه 18 مرداد 1390 نظرات (0)

AssetManage 2010 نام نرم افزاری می باشد که به منظور مدیریت بر دارایی های شما و یا سازمان شما می تواند مورد استفاده قرار گیرد و از ویژگی ها و امکانات مختلف و متعددی نیز برخوردار می باشد. با کمک این نرم افزار می توانید از ویژگی های همچون چاپ برچسب های مخصوص به شماره گذاری اموال با استفاده از قسمت تولید بارکد استفاده نمایید. مشخصات اموال خود را به صورت کامل در برنامه ثبت می کنید و سپس اقدام به تولید بارکد برچسبی برای وسیله مورد نظر می کنید. همچنین می توان بسیاری از اطلاعات دیگر مربوط به اموال را نیز در برنامه به صورت گروهی و دسته بندی شده ثبت نمود. می توان با ایجاد گروه های مختلف اقدام به دسته بندی نوع اموال نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت Liberty Street Software می باشد.

 

AssetManage 2010 مديريت حرفه اي بر اموال با بكارگيري AssetManage 2010 v10.0.3 Standard Edition

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
  • بچه خر می کنیم (118)
  • بزرگترین مرکز دانلود موزیک (95)
  • بازی های ممنوعه PC (72)
  • طهران جوان (65)
  • سایت تفریحی پیک پک (125)
  • بروزترین مرجع قالب وبلاگها و ابزار سایت و وبلاگ (96)
  • بهترین سایت سریال های در حال پخش (122)
  • یاس دانلود (48)
  • Arman Download :: آرمان دانلود (96)
  • دیگه مشکی نمی پوشم (102)
  • دانلود با لینک مستقیم (68)
  • سلامتی جنسی جسمی روانی زیبایی (127)
  • رنگين كمان دانلود 2 فيلم موسقي (62)
  • دانلود فیلم و سریال های ایرانی و خارجی با لینک مستقیم (113)
  • بروز دانلود دانلود جدید ترین های روز دنیا (167)
  • ◄ مقالات کامپیوتر (67)
  • پرتال موزیک افتاب ایران (91)
  • دانلود فیلم با لینک مستقیم (31)
  • دانلود جدیدترین و بهترین موزیکها (72)
  • فروشگاه بزرگ اینترنتی محمد خرید (62)
  • موزیک روز,دانلود آهنگ های جدید ایرانی (52)
  • سايت زور (58)
  • گالری عکس مد پیکس (80)
  • download u99 (108)
  • خفن دانلود (131)
  • A X 2 4 (56)
  • دانلودستان فیلم و موزیک (180)
  • ◄وبلاگ پر بازدید دختر و پسر► (73)
  • جدید ترین نرم افزار های روز دنیا (68)
  • وبلاگ تفریحی شاهزاده (64)
  • تكصدا (115)
  • اکسارنک (84)
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 657
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 178
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 351
  • باردید دیروز : 363
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,821
  • بازدید ماه : 6,218
  • بازدید سال : 37,071
  • بازدید کلی : 309,514