loading...
البرز دانلود
آخرین ارسال های انجمن
محمد مهدی سوری بازدید : 185 شنبه 22 مرداد 1390 نظرات (2)

ساخت زیباترین اسلایدشو ها با نرم افزار Photo Gallery Maker


با استفاده از نرم افزاری به نام Photo Gallery Maker کاربران قادرند تا به راحتی یک آلبوم دیجیتالی به صورت دو بعدی و سه بعدی طراحی کنند. آلبوم های زیبا از تصاویر که به صورت فلش آماده می شوند و خاطرات را جذاب تر از گذشته نگهداری می کنند و برای همیشه آن ها را در حافظه های دیجیتالی ماندگار خواهند کرد. این ابزار نسبتا کم حجم به راحتی قابل استفاده بوده و می تواند با شناسایی فرمت های مختلف در زمینه های گوناگون تصاویر را با یک سری از افکت های زیبا همراه کند و با استفاده از یک پس زمینه موزیک خروجی جذابی را پدید آورد. ساخت اسلایدشو برای صفحات وب با تولید اتوماتیک دو پسوند HTML و SWF و همچنین امکان خروجی گرفتن به صورت سی دی یا دی وی دی با اجرای اتورانی که توسط نرم افزار ساخته می شود دو مرحله از اصلی ترین مدل های خروجی نرم افزار را تشکیل می دهند. البته Photo Gallery Maker قادر است تا به خواسته کاربر خروجی هایی مثل فیلم ها هم تولید کند و یا این که با استفاده از سرویس های آنلاین رایگان خروجی را به صورت مستقیم برروی محیط مجازی اینترنت قرار دهد تا کاربران دیگر هم قادر باشند تصاویر فلش را مشاهده کنند. طراح های آماده دو بعدی و سه بعدی هم در نرم افزار قرار داده شده اند تا کاربر بتواند با ایده برداری از آن ها کاری جذاب و تمیزتر را انجام دهد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Photo Gallery Maker v2.76:
- پشتیبانی از تصاویر هم برای طراحی و هم برای ویرایش
- شناسایی تصاویر با فرمت های مختلف
- پشتیبانی از موزیک ها با فرمت های مختلف و قرار دادن در پس زمینه فلش گالری ها
- چندین حالت مختلف برای گرفتن خروجی و Publish
- قابلیت ویرایش Template های موجود در نرم افزار
- واسط کاربری دوست داشتنی و جذاب نرم افزار
- افکت ها و Transition های بسیار زیبا
- قابلیت طراحی فلش گالری های سه بعدی
- امکان استفاده از فلش های برای صفحات وب
- استفاده از نهایت کیفیت در خروجی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 181 شنبه 22 مرداد 1390 نظرات (0)

دانلود Aurora 3D Animation Maker طراحی انیمیشن های سه بعدی


ساخت تصاویر سه بعدی با استفاده از نرم افزارهایی که در این زمینه موجودند امکانپذیر می شود. نرم افزارهایی که با استفاده از امکانات بسیاری که دارند به راحتی کار طراحی را انجام می دهند. Aurora 3D Animation Maker یکی از همین ابزارهای کاربردی است که به واسطه آن کاربران مبتدی هم قادر خواهند بود علاوه بر تصاویر، انیمیشن های متحرک نسبتا حرفه ای را هم خلق و طراحی کنند. انیمیشن هایی که امروزه در بسیاری از سایت ها به عنوان بنرهای تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد یا به عنوان پروژه توسط کارآموزان ارائه می گردد. انبوهی از قابلیت های مفید کار را برای مبتدی ترین کاربران هم فوق العاده آسان خواهد کرد. به راحتی می توان با کنار هم قرار دادن Object های مختلف و کمی هم سلیقه زیباترین انیمیشن های سه بعدی را خلق کرد بدون این که نیاز باشد کدنویسی انجام گیرد یا آموزش های خاصی دیده باشیم. افکت های مختلف در متحرک سازی برای جذاب تر شدن خروجی یکی دیگر از قابلیت های کلیدی این ابزار به شمار می رود. امکان خروجی گرفتن با فرمت های دلخواه و همچنین استفاده از انواع فرمت ها در ورودی از مهم ترین خصوصیات Aurora 3D Animation Maker است که دستان کاربر را برای استفاده از انواع گزینه ها کاملا باز نگه خواهد داشت. نکته پایانی هم واسط کاربری جذابی است که برای نرم افزار تعبیه شده که به جذاب تر شدن کار طراحی کمک زیادی خواهد کرد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Aurora 3D Animation Maker v11.0:
- طراحی انیمیشن های سه بعدی نسبتا حرفه ای
- استفاده از انواع Object ها در طراحی نظیر عکس ها ، متن ها ، لوگو ها و ...
- طراحی انیمیشن برای استفاده در بنرهای تبلیغاتی
- سهولت در استفاده از نرم افزار
- واسط کاربری جذاب و کاربر پسند
- وجود 3000 مدل از انواع Object های آماده
- وجود بیش از 60 طرح حرفه ای آماده در نرم افزار
- بیش از 60 مدل فونت فانتزی و اختصاصی
- وجود طیف کامل از رنگ ها برای طراحی و استفاده از رنگ های دلخواه
- سازگار با فرمت های مختلف در ورودی ها
- امکان گرفتن خروجی به شکل های مختلف نظیر فیلم یا اسلاید SWF
- انعطاف پذیری بالای نرم افزار در طراحی ها
- وجود انواع امکانات لازم برای ویرایش انیمیشن ها
- سرعت پردازش مناسب در پروژه های بزرگ
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 183 شنبه 22 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


حتما هریک از ما اشکال سه بعدی را بارها دیده ایم و البته نظرمان هم این بوده که این تصاویر و اشکال جذاب مطئمنا توسط یک فرد بسیار حرفه ای طراحی شده اند. شاید در مواردی این امر صحت داشته باشد اما همه ما می توانیم همین اشکال را به سادگی بسازیم بدون این که دانش خاصی در این زمینه یا گرافیک داشته باشیم. MAGIX 3D Maker ابزاریست که برای طراحی و خلق اشکال سه بعدی ارائه شده است. نرم افزاری کامل که تمامی امکانات لازم را برای خلق این اشکال کنار هم جمع آورده تا کاربران به راحتی بتوانند آنچه می خواهند را طراحی کنند. این نرم افزار که مانند یک نرم افزار ویرایش تصاویر است امکان چرخش تصاویر سه بعدی را داشته و کاربر می تواند به هر اندازه که بخواهد شکل طراحی شده توسط خود را بچرخاند ؛ وجود طیف گسترده ای از رنگ ها، افکت ها و فیلترها مختلف، سازگاری با فرمت های مختلف تصاویر و ذخیره سازی با کیفیت و فرمت دلخواه ، امکان ذخیره سازی به صورت انیمیشن یا فیلم و قابلیت طراحی انیمیشن های ساده سه بعدی برای درج در سایت ها از جمله خصوصیاتی هستند که در نسخه جدید نرم افزار MAGIX 3D Maker به چشم می خورند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار MAGIX 3D Maker v6.10 :
- وجود طیف گسترده ای از رنگ ها
- امکان طراحی اشکال ، متن ها و تصاویر سه بعدی
- قابلیت چرخاندن اشکال طراحی شده
- وجود فیلترها ، افکت ها و طرح های گوناگون در نرم افزار
- امکان طراحی بنرهای سه بعدی برای سایت ها
- قابلیت ذخیره سازی به صورت انیمیشن یا فیلم
- امکان ذخیره سازی با کیفیت و اندازه دلخواه
- سازگار با فرمت های مختلف تصاویر
- قابلیت ذخیره سازی به صورت اسکرین سیور
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 201 شنبه 22 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


همانگونه كه شاهد هستيم بازار عينك هاي سه بعدي و فيلم هاي و تصاوير سه بعدي داغ شده است. شايد شما آن دسته از دوستاني باشيد كه يكي از اين عينكهاي سه بعدي كه در بازار تبليغات بسياري در اين مورد نموده است را خريداري كرده ايد و دوست داريد خودتان اين گونه تصاوير را ساخته و يا اين كه تصوير خودتان را سه بعدي كنيد و از ديدن آن لذت ببريد. فیلمهای سه بعدی نوع خاصی از فیلم میباشد که در فیلمبرداری آن به جای 1 دوربین از دو دوربین مخصوص استفاده می شود. در تماشای این فیلم با دید طبیعی چشم، بیننده بسیار اذیت میشود و فقط انبوهی از تصاویر آبی و قرمز درهم را میبیند، ولی وقتی عینک مخصوص سه بعدی (آناگلیف) را به چشمانتان بزنید و فیلم را تماشا کنید، فیلم را بصورت واضح خواهید دید. اما تفاوت فیلمهای سه بعدی با فیلمهای معمولی چیست؟ باید گفت وقتی شما عینک را به چشم زدید و به تماشای فیلم پرداختید با یک صحنه توصیف نشدنی روبرو خواهید شد. بله شما فیلم را بصورت سه بعدی خواهید دید، گویی فیلم از صفحه مانیتور یا تلویزیون بیرون زده و همه چیز در دنیای واقعی در جلوی چشمان شما اتفاق می افتد. و این یعنی نهایت هیجان در تماشای یک فیلم. آيا دوست داشتيد تصوير مورد علاقه خود را همانند اين گونه فيلمها سه بعدي كنيد. نرم افزار بسيار قدرتمند Zoner 3D Photo Maker كه ساخت شركت Zoner software می باشد. با استفاده از اين نرم افزار شما ميتوانيد تصاوير خود را به صورت سه بعدي در آوريد. به كمك اين نرم افزار و با وجود ابزار ساده و قدرتمند آن و با استفاده از ابزارهاي موجود و با ايجاد افكتهاي گوناگوني كه اين نرم افزار در اختيار شما قرار مي دهد تصاوير خود را به سادگي سه بعدي سازي نماييد.كه شما ميتوانيد با اين نرم افزار قدرتمند اقدام به ساخت تصاوير سه بعدي از عكسها و تصاوير خود كنيد. با توجه به اين كه نرم افزارهايي گوناگوني در اين زمينه توليد و ساخته شده است. همانند 3D Max و مايا و ... كه با توجه به امكانات گسترده اي كه اين نرم افزار ها به شما مي دهند يادگيري چنين نرم افزارهايي كمي مشكل به نظر مي رسد. و علاوه بر آن داري حجم بسيار بالايي بوده و نياز به سيستمهاي قدرتمند براي اجرا اينگونه نرم افزارها ميباشد. علاوه بر این موضوع این نرم افزار برای کاربرانی طراحی شده است که به صورت  حرفه ای با این نرم افزار آشنایی داشته و از آن استفاده می کنند و کاربران عادی و افرادی که در این زمینه تخصص و اطلاع كافي ندارند توانایی استفاده از چنين برنامهايي را ندارد. شما ميتوانيد پس از نصب اين نرم افزار با وارد كردن دو عدد از عكس خود و انتخاب آنها عكس سه بعدي خود را توليد نماييد و با عينكهاي مخصوص آنها را مشاهده نماييد. پس گروه آسان دانلود اين نرم افزار را به كاربراي پيشنها مي كنند كه علاقه مند هستند تصاوير خود را به آساني و سادگي تبديل به تصاوير بسيار زيبا و سه بعدي نمايند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Zoner 3D Photo Maker v1.0:
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار و عدم نیاز به آموزش خاص
- سرعت، دقت و حجم پائین
- قابلیت ساخت تصاویر سه بعدی از تصاویر معمولی
- ایجاد افکت های مختلف بر روی تصاویر
- طراحی انواع مدل های سه بعدی
- ساخت تصوير سه بعدي فقط با چند كليك
- بهینه سازی شده برای افزایش سرعت Rendering تصاویر
- کیفیت فوق العاده در خروجی
- دسترسی سریع و آسان به ابزارها
- هوش مصنوعی قدرتمند در نرم افزار برای سه بعدي كردن تصاوير
- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 123 شنبه 22 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


نرم افزار Alligator Flash Designer ابزاریست برای پایه وکتور که قادر است تا انیمیشن های کاملا اینتراکتیو تولید کند ؛ نرم افزاری بسیار کامل و غنی از امکانات متعدد که هریک می توانند هر کاربری را ترغیب کنند تا برای استفاده از این نرم افزار دست بجنباند. بیش از 130 افکت کنار هم قرار داده شده اند تا با استفاده از تصاویر ، اشکال ، متون و بقیه Object ها بتوان به آسانی و بدون دانستن هیچ گونه زبان برنامه نویسی خاصی یک فلش زیبا را طراحی کرد. این ابزار طوری طراحی شده که با توجه به حجم کم قادر است تا کارهای بزرگی را در خروجی تحویل دهد اما تنها موردی که در استفاده از این ابزار لازم است کمی حوصله و البته سلیقه است که به هنر کاربر بستگی دارد. سازگاری کامل با SWF که معروفترین خروجی در میان ابزارهای فلش به شمار می رود یکی از مهم ترین مواردی است که در این ابزار تعریف شده است. این ابزار همچنین برای طراحان وب که علاقه خاصی به فلش دارند می تواند بسیار مفید باشد چرا که می توان فلش های کاملا اینتراکتیو تولید کرد و طوری عمل بهینه سازی را انجام داد که سرعت لود بسیار بالایی در هنگام بارگزاری در اینترنت را داشته باشد. Alligator Flash Designer برای طراحی انواع بنرهای تبلیغاتی ، فایل های فلش چند دقیقه ای ، استفاده در وب سایت ها و موارد بسیار دیگر می توان جز بهترین انتخاب ها باشد. استفاده از این ابزار هزینه ای ندارد و فقط با دانلود 6 مگابایت هر کاربری می تواند طراح فلش باشد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Alligator Flash Designer v8.0.18 :
- ساخت اسلایدشو ، منو برای وب سایت ها ، انیمیشن های کوتاه و بلند و ...
- وجود بیش از 130 مدل افکت برای زیباترین کردن خروجی
- امکان استفاده از انواع Object ها در نرم افزار
- قابلیت قرار دادن ویدئو در فلش ها
- سازگاری کامل با SWF
- قابلیت طراحی سایت های کاملا فلش
- عدم نیاز به کدنویسی در طراحی ها
- امکان استفاده از Action Script برای طراحی های حرفه ای
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 111 شنبه 22 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com



ساختن آلبوم ها و یا به عبارت دیگر در حال حاضر در میان کاربران به نوعی هم سرگرمی محسوب می شود و هم از سوی دیگر یک راه برای زیباتر نگه داشتن عکس های خاطرات خود را ساخت اسلاید شو محسوب می شود. این که در این زمان کدام نرم افزار را انتخاب کنیم امری بسیار مهم است. یکی از نرم افزارهایی که هرکاربری را به سمت خود می کشد محصول شرکت Photodex می باشد. شرکتی که تولید نرم افزار های گرافیکی و مالتی مدیا را سرلوحه کار خود قرار داده است. این کمپانی محصولاتی متفاوت و متعدد را به دنیای رایانه عرضه می نماید. یکی از این محصولات Photodex ProShow Producer نام دارد. نرم افزار بسیار کامل و غنی که به کاربر این اجازه را می دهد تا با کمی خرج نمودن سلیقه خود آثاری بسیار زیبا را پدید آورد.Photodex ProShow Producer نرم افزاری است فوق العاده کارا برای آن ها که یک نرم افزار را به جای نصب چند ابزار ترجیح می دهند. این نرم افزار دارای امکانات بسیار زیادی است. ساخت اسلاید شو های بسیار زیبا و حرفه ای با زیباترین افکت ها همراه با Template های از پیش ساخته و اسلاید های متعدد، ویرایشگری بسیار مناسب و تا حدودی حرفه ای، نمایش تصاویر با بالاترین کیفیت، پشتیبانی از اکثر فرمت های صوتی و تصاویر موجود و در نهایت ساخت اتوران هایی زیبا از قابلیت های مهم این نرم افزار محسوب می شود.قابلیت هایی که هرکدام به طور مجزا می توانند یک نرم افزار را تشکیل دهند. این نرم افزار حتی قادر است این اسلاید شو ها را برروی انواع لوح های فشرده نظیر CD ، DVD و حتی Blu-rey رایت نماید. به کاربر این اجازه را می دهد تا خروجی از انواع فرمت ها بگیرد. این فرمت های نظیر ویدئو فایل ها ، فرمت EXE ، Screen Saver ساخت آلبوم هایی برای صفحات وب با فرمت SWF و چندین و چند فرمت دیگر را شامل می شود. Photodex ProShow Producer به کاربران این اجازه را می دهد تا تصاویر و اسلاید شو ها را میان دوستان به اشتراک گذارد، به ایمیل های دوستان ارسال کند، و یا در سایت هایی نظیر Youtube آپلود کند. این نرم افزار  محیط کاربری زیبایی دارد. محیط کاربری در انتخاب یک نرم افزار از سوی کاربران اهمیت زیادی دارد. برای این که اسلاید هایی برای به یادگار گذاشتن خاطراتتان تهیه نمائید ما این نرم افزار فوق العاده عالی را به کاربران توصیه می کنیم.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Photodex ProShow Producer v4.0.2549:

- اضافه کردن تصویر به صورت نامحدود
- استفاده آسان و تنها با Drag And Drop ساده
- پشتیبانی از بالغ بر 100 فرمت
- افکت های بسیار زیبا
- طرح های آماده متنوع
- اسلاید های متعدد و زیبا
- اضافه کردن موزیک به اسلاید ها
- ساخت اتوران برای لوح های فشرده
- به اشتراک گذاری اسلاید ها
- ارسال فایل های به دوستان از طریق ایمیل
- ساخت فرمت های مختلف خروجی نظیر EXE و Video File
- ساخت محافظ صفحه نمایش های بسیار زیبا
- قابلیت رایت روی انواع لوح های فشرده
- ساخت آلبوم های زیبا برای صفحات وب
- ویرایش تصاویر به صورت نیمه حرفه ای
- قابلیت ارسال اسلاید شو ها برروی سایت Youtube
- قابلیت زوم بر روی تصویر
- قابلیت قرار دادن متن بر روی تصویر
- استفاده آسان با محیط کاربری جذاب و در عین حال کارا
- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 135 شنبه 22 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


Zoner GIF Animator
نام ابزاریست قدرتمند در زمینه ساخت و طراحی تصاویر انیمیشن با فرمت GIF که امکان نمایش در تمامی قسمت ها و همچنین محیط های مختلف نرم افزاری را داشته باشد. ساخت و طراحی بنرهایی برای وب سایت ها به منظور بهره وری بهتر و همچنین افزایش جذابیت یکی از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار بسیار کامل است. این ابزار که محصولی از شرکت نرم افزار Zoner به شمار می رود قابلیت متحرک سازی را هم به تصاویر و تمامی المنت های موجود در آن ها نیز فراهم می سازد و به همین دلیل هرکاربری با صرف مدت زمان کوتاهی می تواند زیباترین تصاویر و بنرها را طراحی نماید. نرم افزار Zoner GIF Animator همچنین با پشتیبانی از اکثر فرمت های وکتور امکان استفاده از آن ها را فراهم کرده و کمک می کند تا با تمامی قابلیت ها به سمت طراحی یک انیمیشن ساده قدام  برداشت ؛ فرمت های مختلف تصویری نظیر  JPG، PCD ، MAC ، PNG ، TIF ، TGA ، BMP ، DIB ، RLE ، ICO ، WPG ، BMI  و فرمت های سه فرمت FLI ، FLICو AVI که در بخش انیمیشن امکان بهره وری در این نرم افزار را خواهند داشت. نکته پایانی و قابلیتی که از اهمیت بالایی برخوردار است ، امکان استفاده از نهایت طیف رنگ هاست که به زیباتر شدن کار می تواند کمک زیادی نماید، همچنین می توان از امکان بهینه سازی استفاده نمود که علاوه بر کیفیت تصاویر و اندازه از کمترین حجم ممکن بهره برد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Zoner GIF Animator v5.0 :
- پشتیبانی از انواع فرمت های مختلف در استفاده از وکتورها
- سازگار با نرم افزار های مختلف گرافیکی نظیر محصولات Adobe
- پشتیبانی از فرمت های مختلف عکس ها
- قابلیت استفاده از سه فرمت FLI ، FLIC و AVI
- محیط کاربری جذاب و سهولت در استفاده
- امکان بهینه سازی تصاویر برای نمایش هرچه بهتر
- قابلیت استفاده از تمامی طیف رنگ ها
- امکان بهره گیری از تصاویر طراحی شده در بنرهای مختلف تبلیغاتی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 133 شنبه 22 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


تبلیغات اینترنتی وقتی مفیدتر بوده و بازدهی بیشتری خواهد داشت که به جذاب ترین شکل ممکن طراحی شده باشد ، ضمن این که از حجم مناسبی هم برخوردار باشد چراکه بیش از نیمی از کاربران حتی چندثانیه را برای بازشدن یک تبلیغ کوچک وقت صرف نمی کنند. به همین منظور است که بیشتر طراحان وب و همچنین مدیران برای افزایش کارآیی و بازدید سایت خود معمولا از تصاویر با حجمی کمتر بهره می برند ، البته به این نکته هم توجه دارند که این حجم کم باعث کاهش کیفیت و جذابیت تصاویر تبلیغاتی نشود. فرمت GIF معمولا برای تبلیغاتی که در وب سایت ها رواج دارند می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد ؛ این فرمت هم کیفیت مناسبی در ترکیب بندی رنگ ها دارد و هم این که به تناسب از حجم پائین تری هم بهره می برد ضمن این که با تقریبا تمامی مرورگرها ، سیستم عامل ها و به طور کلی کلیه نرم افزارها سازگاری دارد.
برای طراحی یک بنر تبلیغاتی ساده نیاز نیست از نرم افزارهای آن چنانی استفاده شود و بسیاری نرم افزارهای ساده هم می تواند راه گشا باشد. Bannershop GIF Animator یکی از این نرم افزارهاست که علاوه بر قابلیت های کلی که در اکثر نرم افزارها هم موجود است به ساده ترین شکل ممکن کاربر را در طراحی یک بنرجذاب اما ساده و سبک یاری می دهد. این نرم افزار که از فرمت GIF به طور کامل پشتیبانی می کند قادر است تا به صورت پیشرفته عمل ویرایش را انجام دهد. همچنین قادراست تا با بهینه سازی تصاویر به میزان قابل توجهی در حجم صرفه جویی کند در حالی که به هیچ وجه کاهشی در کیفیت مشاهده نشود ؛ بسیاری از مراحل عملکرد این ابزار به صورت Wizard طراحی شده که همین مورد هم کمک زیادی در آسان بودن کار با نرم افزار خواهد داشت. Bannershop GIF Animator از واسط کاربری بسیار جذابی هم بهره می برد ؛ نکته قابل توجه در مورد این نرم افزار سازگار و هماهنگی خاص با نرم افزارهای قدرتمندی نظیر Corel Draw و Adobe Illustrator است که کار را برای حرفه ای های گرافیک هم آسان می سازد. برای این نرم افزار قابلیت های متفاوتی تعریف شده است که هریک از آن ها به نتیجه کار کمک می کنند ، کار تعریف حرکات و جا به جایی ها در یک انیمیشن GIF به سادگی هرچه تمام تر انجام می شود و به هیچ وجه نیازی به آموزش خاص نخواهد داشت؛ کاربرانی که هم می خواهند از این فرمت بهره ببرند و هم این که اطلاعات زیادی از نحوه کار با این گونه فرمت های و نحوه طراحی آن ها را ندارند Bannershop GIF Animator که نسخه 5 آن به تازگی ارائه شده می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Bannershop GIF Animator v5.1.2.0 :
- سهولت در بهره گیری از نرم افزار
- عدم نیاز به آشنایی در زمینه طراحی و متحرک سازی
- سازگار کامل برای ساخت و ویرایش فرمت GIF
- طراحی انواع بنرها ، دکمه های متحرک ، پس زمینه ها و تصاویر مترحک
- بهینه سازی تصاویر برای کاهش حجم
- سازگاری با فرمت های مختلف تصویری
- قابلیت های لازم برای ویرایش کامل یک تصویر
- تبدیل یک عکس برای استفاده در وب سایت
- سازگار با نرم افزارهایی نظیر Corel Draw و Adobe Illustrator
- امکان ایجاد کدهای HTML به صورت اتوماتیک
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 121 شنبه 22 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


GIF نوعی فرمت تصویری است که برای طراحی و استفاده از انیمیشن های مخصوص عکس ها مورد استفاده قرار می گیرد. این فرمت که از کیفیت نسبتا مناسبی در ترکیب بندی رنگ ها بهره می برد در طراحی وب سایت ها ، تصاویر متحرک جالب و بسیاری موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی این گونه تصاویر مسلتزم استفاده از نرم افزارهای خاصی است که برای این کار طراحی می شوند. یکی از این نرم افزارها که از قابلیت های مهمی نیز برخوردار است ، Blumentals Easy GIF Animator نام دارد.
Blumentals Easy GIF Animator ابزاریست بسیار کامل و در عین حال ساده برای تمامی کاربران که هم برای مبتدیان مناسب است و هم برای حرفه ای ها . چرا که برای مبتدیان از نظر ساده بودن استفاده بسیار مناسب است و برای حرفه ای ها هم از قابلیت های کلیدی مهمی برخوردار می باشد که برای این دسته از کاربران اهمیت دارد. افکت ها مختلفی برای طراحی در این نرم افزار وجود دارد که بر افزایش سرعت کار طراحی کمک زیادی می کند.
این نرم افزار قدرتمند می تواند با بهترین کیفیت ممکن ظریف ترین تصاویر GIF را با کمترین حجم خلق کند. نسخه جدید ارائه شده قابلیت های مهمی هم برای ویرایش تصاویر دارد ؛ امکان طراحی بنر به صورت Wizard با منوهای متعدد وجود دارد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Blumentals Easy GIF Animator Pro v5.0.2.42 Pro:
- طراحی آسان انیمیشن های فلش ، بنر و تصاویر
- امکان ساخت عکس های GIF تمام صفحه
- امکان ویرایش تصاویر GIF
- قابلیت ساخت متن های متحرک
- امکان بهینه سازی تصاویر GIF با سرعت بالا در نمایش
- پیش نمایش در مرورگر
- سهولت در ذخیره سازی به صورت GIF
- امکان اضافه نمودن موزیک و صدا به تصویر
- امکان ذخیره سازی با فرمت SWF
- امکان استفاده از تصاویر در وب سایت ها
- امکان تبدیل GIF به فرمت AVI
- سازگاری با فرمت های GIF ، PNG ، JPG و BMP
- امکان تولید کدهای HTML برای تصاویر طراحی شده
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 121 شنبه 22 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود


امروزه ساخت عکس های متحرک با فرمت GIF یکی از پرکاربردترین اموری می باشد که ممکن است یک وب مستر و یا یک نویسنده وبلاگ از آن استفاده نماید. ساخت بنرهای مختلف و ایجاد لوگوهای زیبا برای جذب بیشتر کاربران ، ساخت این تصاویر را پرکاربرد کرده است. نرم افزارهای مختلفی برای کاربران ساخته شده است که به کمک آن قادر به ساخت تصاویر GIF با افکت ها و جذابیت های خاص خود می باشند و کاربران می توانند در بیشتر این نرم افزارها از قالب های آماده ای که برای راحتی در ساخت این تصاویر قرار داده شده است استفاده نمایند.
Flex GIF Animator  نام نرم افزاری می باشد که به وسیله ابزار موجود در آن کاربران قادر به ساخت تصاویر متنی با افکت ها و اشکال گوناگون خواهند بودو به کمک این نرم افزار کاربران دیگر نیاز به انجام طراحی های حرفه ای نخواهند داشت و به کمک قالب ها و ابزارهای این نرم افزار به راحتی تصاویر خود را ایجاد می کنند. همچنین در این نرم افزار کاربران قادر به ساخت عکس های سه بعدی از نوشته های نیز خواهند بود. همچنین در این نرم افزار کاربران از ویژگی عکس برداری از صفحه نمایش و همچنین فایل های تصویری نیز برخوردار خواهند بود. این نرم افزار محصولی از شرکت Web Graphic software می باشد.
از ویژگی های مربوط به این برنامه به موارد زیر می توان اشاره کرد:
- ساخت و ویرایش بنرها ، دکمه ها ، عکس های متحرک و تمامی تصاویر متحرک با فرمت GIF
- توانایی ساخت نوشته ها به صورت عکس با افکت های مختلف
- توانایی قرار دادن عکس ، شکلک ، متن و ... در تصاویر
- توانایی قرار دادن اشکال هندشی مختلف درون تصاویر
- تغییر اندازه ، بریدن و چرخاندن عکس در جهت های مختلف
- افکت های مختلف حرکتی بر روی تصاویر و نوشته ها
- بهینه سازی عکس های GIF برای وضوح بیشتر
و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 141 شنبه 22 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود


نسخه ی کامل برنامه ی Houdini Master که قوی ترین و کاملترین برنامه ی موجود در زمینه ی افکت های تصویری است. این برنامه برنده ی جوایز مطرح و مهم شده است و ویژگی جالب آن این است که به تنهایی دارای صحنه یا Sho های بی نظیر و بی رقیب است که هیچ نیازی به plug-in های اضافی و یا ارتشی از افراد برنامه نویس ندارد. شرکتهای مطرح فیلم سازی برای ساخت شخصیت ها و جلوه های ویژه در فیلم میتوانند به Houdini Master تکیه کنند. گقته میشود این کاملترین پکیج موجود میباشد و در حقیقت ارزش برنامه حدود 8000 (هشت هزار) دلار در بازارهای آمریکا است. با این برنامه میتوان افکت هاییی چون ذرات گرد و غبار، طوفان و گردبادهای طبیعی، ازدحام پرندگان، و … بسازید بطوریکه کسی فرق واقعی یا دست ساز بودن آن را نفهمد.
شما حتی قادرید به اجسام حرکتهای واقعی بدهید. شخصیتی چون Hulk بسازید، به آن جان دهید و حرکاتی طبیعی برای او تعریف کنید. و یا لیوانی بسازید و جسمی را به طرفش پرت کنید تا هنگام شکستن لیوان افکت گذاری انجام دهید. درست مانند یک کارگردان حرفه ای!
مهم نیست صحنه ای که میسازید کجا خواهد بود یا دوربین را کجا قرار میدهید! توسط این برنامه بهترین سایه برای صحنه انتخاب خواهد شد. کارگردان انیمیشن The Wild، آقای Steve Spaz Williams در بیانیه ای به وضوح گفت: افرادی که قبلاً با Maya کار میکردند و سپس با برنامه ی Houdini آشنا شدند، دیگر نمیخواهند روی مایا برگردند، این یک حقیقت است!
محمد مهدی سوری بازدید : 131 شنبه 22 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود


امروزه ساخت عکس های متحرک با فرمت GIF یکی از پرکاربردترین اموری می باشد که ممکن است یک وب مستر و یا یک نویسنده وبلاگ از آن استفاده نماید. ساخت بنرهای مختلف و ایجاد لوگوهای زیبا برای جذب بیشتر کاربران ، ساخت این تصاویر را پرکاربرد کرده است. نرم افزارهای مختلفی برای کاربران ساخته شده است که به کمک آن قادر به ساخت تصاویر GIF با افکت ها و جذابیت های خاص خود می باشند و کاربران می توانند در بیشتر این نرم افزارها از قالب های آماده ای که برای راحتی در ساخت این تصاویر قرار داده شده است استفاده نمایند.
یكی از محكم‌ترین و مستعد‌ترین نرم‌افزارهای تولید انیمیشن‌های مبتنی بر گیف كه می‌تواند به سادگی و سهولت هر چه تما‌م‌تر، انیمیشن‌های بارشونده‌ی سریع برای وب‌سایت‌تان تولید كند. این نرم‌افزار به همراه یك پلاگین یا مدول الحاقی همراه شده است تا بتواند امكان استفاده از بیش از 90 جلوه‌ی ویژه و 40 فیلتر تصویری را در اختیارتان قرار دهد.
شما دوستان با نرم افزار Adobe ImageReady  آَشنا هستيد كه براي ساخت تصاوير با فرمت gif به كار مي رود برنامه Ulead GIF Animator 5 نصبت به Adobe ImageReady داراي كاربردي آسان تر و حرفه اي تر ميباشد.
از دیگر ویژگی های این برنامه می توان به Advanced optimization اشاره کرد که باعث کاهش قابل توجه حجم تصاویر خروجی خواهد شد. در نهایت می توان تصویر ایجاد شده را به صورت فرمت های gif و یا flash و حتی exe ذخیره کرد.
Ulead GIF Animator 5 قویترین و در دست رستترین برای ساختن انیمیشن های GIF است. با این برنامه میتوانید برای web site یا فایل power point دتان یک انیمیشن عالی بسازید.
با دقت بسازید و ویرایش کنید:
از طریق “Wizard” شما به راحتی در امتداد خلق کردن یک برنامه قدم میزنید. ویدیو ، انیمیشن ، عکس یا متن را به برنامه اضافه کنید . به کمک فریم پنل میتوانید از قابلیت نمایش دادن به صورت اسلاید استفاده کنید و اشکال انیمیشنی بسازید.

برخي از ويزگيهاي كليدي نرم افزار Ulead GIF Animator 5 :
- ساخت تصاوير با فرمت Gif به آساني
- بهینه سازی عکس های GIF برای وضوح بیشتر
- افكت گذاري بر روي عكس و فايلهاي ويديوئي
- ایجاد و یرایش فایلهای GIF
- پایین آوردن حجم عکس برای راحت شدن امکان گسترش آن در اینترنت بدون افت کیفیت
- امکان ویرایش فایلهای از قبل ساخته شده و عوض کردن عکس و نوشته ای داخل آن
- بهينه سازي قوي نصب به برنامه هاي مشابه
- ساخت تصاوير با فرمتهاي True color AVI, Quick Time و MPEG
- ساخت فايلهاي HTML برای نمایش فایل GIF در مرورگرتان
- ذخيره فايل به صورت multi-layered PhotoImpact و فایل photoshop
- ساخت بنرهاي تبليغاتي با فرمت GIF
- افکت های مختلف حرکتی بر روی تصاویر و نوشته ها
- امکان ایجاد عکس متحرک به صورت Wizard
- تغییر دادن فرمت عکسهای متحرک
- نصب آسان و سری
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 137 شنبه 22 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com

توجه: مطلب زير توسط وب سايتهاي به اصطلاح قدرتمند دانلود با بيشرمي كامل كپي برداري شد!!!
حتما در گشت و گذار در اینترنت با بنرهای تبیلغاتی زیادی رو به رو شده اید و حتما با خود فکر کرده اید چگونه این بنرهای تبلیغاتی که تقریبا تمامی آن ها به صورت  فلش و انیمیشن مانند هستند طراحی می شوند. این گونه بنرها که اکثر آن ها جنبه تبليغاتي دارند توسط مدیران و طراحان با استفاده از نرم افزار های مختلفی طراحی می گردد. مهم ترین این نرم افزار که بسیار معروف نیز می باشد Adobe Flash نام دارد. ابزاری بسیار قدرتمند که فوق العاده حرفه ای می باشد اما استفاده از فلش کار هرکسی نبوده و تنها حرفه ای ها می توانند از این ابزار بهره ببرند. Easy Web Animator نام نرم افزار بسیار ساده اما در عین حال کارآمد است. این نرم افزار همانطور که از نامش هم پیداست ابزاری برای طراحی انیمیشن های تحت وب است. برای کسانی که استفاده از فلش را بسیار سخت و دشوار می دانند Easy Web Animator می تواند بهترین انتخاب باشد چراکه این نرم افزار برای طراحی های انیمیشن های  تحت وب تولید شده است. استفاده از این نرم افزار به هیچ گونه آموزشی نیاز ندارد و تنها سلیقه و هدف مهم است که به کاربر کمک می کند زیباترین بنرهای تبیلغاتی را طراحی کند. هیچ گونه اسکریپ نویسی لازم نبوده  و تنها باید از میان چندین افکت زیبا و متعدد یکی انتخاب شود. حتی استفاده از کیبورد هم زیاد لازم نمی باشد و تنها با استفاده از ماوس هم می توان زیباترین بنرها را طراحی کرد. طرح های آماده متعددی در نرم افزار گنجانده شده است تا به سادگی کاربر از میان آن ها بهترین را برای هدف خود انتخاب کند. نوع حرکت و دوران های تصاویر، متن ها و کلیه Object ها همه به صورت آماده در نرم افزار قرار داده شده است. در مورد خروجی هم می توان به سادگی کدهای تولید شده توسط خود نرم افزار را در وب سایت کپی کرده و از نمایش انیمیشنی زیبا لذت برد.  خروجی اصلی برنامه هم به صورت SWF است. فرمت بسیار رایجی که در سراسر وب شناخته شده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Easy Web Animator v1.5.6:
- استفاده فوق العاده آسان بدون حتی کلمه ای اسکریپ نویسی
- قابلیت ساخت آلبوم های دیجیتالی به صورت Wizard
- طرح های آماده بسیار زیبا
- افکت های متعدد و بسیار زیبا
- خروجی انیمیشن ها به صورت SWF
- قابلیت خروجی گرفتن به صورت HTML
- قابلیت گشودن فایل های فلش با فرمت FLV
- قابلیت تنظیم اندازه صفحه
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا
- و...
محمد مهدی سوری بازدید : 119 شنبه 22 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com



شاید شما از آن دسته افرادی باشید که علاقمند ساخت انیمیشن و کارهای سه بعدی اند اما برنامه مناسب و ساده ای که پیچیدگی زیادی نداشته باشد را نمی یابید چرا که اکثر برنامه های سه بعدی ساز مثل 3D MAX آنقدر ابزار و منو دارند که شما را از کار با آن دلسرد می کند. برنامه ای که اینجا معرفی کردیم قادرست شما را به آنچه علاقمندید برساند و برای آندسته که با نرم افزار Adobe Flash کار می کنند هم نوید بخش قابلیتهای تازه ای است. جدیدترین نسخه از برنامه معروف Electric Rain Swift3D برای گرافیستها و طراحان حرفه ای ارائه شد. Swift 3D تنها نرم افزار سه بعدی ساز قدرتمندست که در راستای ساخت تصاویر سه بعدی و وارد کردن آن به برنامه پرقدرت Adobe Flash® (جهت ساخت فلشهای زیبا) از طریق ابزار وارد کننده فایلهای Swift 3D و تکنولوژی لایه هوشمند ساخته شده است. در واقع Swift3D نرم افزار Adobe Flash را تکمیل می کند. به کمک تکنولوژی لایه هوشمند ابزارها و محیط کار مناسب برنامه، این قابلیت را دارید که با سرعت، اجسام سه بعدی ایجاد کنید درحالیکه از مجموعه ابزارهای کامل و پیشرفته ای بهره مندید. تکنولوژی لایه هوشمندی که در این برنامه وجود دارد باعث می شود طراحان کنترل کاملی روی رندر وکتورهای سه بعدی طرحشان داشته باشند. این بدین معناست که تمامی قسمتهای ظاهری طرح اعم از نور، سایه، رنگ ، خطوط لبه و … بصورت خودکار در لایه های جداگانه از هم تفکیک می شوند و بصورت یک طرح تفکیک شده و قابل تنظیم درمی آیند در کنار این موضوع که حجم آنها نیز کاهش می یابد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Swift 3D v6.0:
- کیفیت بالای طراحی در کنار وکتورهایی با پهنای باند پایین
- همبستگی کامل با برنامه فلش به کمک تکنولوژی لایه هوشمند
- توانایی رندر با کیفیت بالای عکسها
- دارا بودن ابزارهای مدلسازی قدرتمند و کارا
- داشتن متریال و بافت (Texture) گوناگون با تنظیمات دقیق و ساده
- قابلیت وارد کردن اکثر وکتورهای دو بعدی و سه بعدی عمومی
- تنظیمات خروجی کامل و پیشرفته
- وجود گالریهای با قابلیت Drag-And-Drop و کیفیت حرفه ای
- وسیله کمکی برای وب به کمک دسترسی سریع به منابه Erain
- قابلیت تنظیم و انتخاب Viewport یا پنجره دید
- قابلیت پیش نمایش آنی (Real Time) در زمان کار با برنامه
- و …


ویژگیهای اضافه شده در این نسخه:
- خروجی سه بعدی انیمیشن ها با قابلیت وارد کردن اسکریپتهای موس
- دارا بودن ابزارهای انیمیشن Mesh Morphing
- تغییر شکل ظاهری برنامه
- توانایی خروجی گرفتن برای 3Ds
- قابلیت رندر اجسام در پیش نمایش آنها
- بهینه سازی تنظیمات فلش در برنامه
- قابلیت استفاده از بافتهای ترنس پرنت تصاویر
- نماهای Ortohographic
- داشتن 3 تا 4 پنجره کار در ادیتور
- استفاده از کلید فریم ها به سادگی
- دارا بودن Extrusion و Lathe Free Transfom
- قابلیت خروجی برای Microsoft Silverlight
- و...

محمد مهدی سوری بازدید : 123 شنبه 22 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود


کمپاني Outerspace دست به کار جالبي زده و نرم افزاري را عرضه کرده است که مورد استقبال تمام سايتهاي Review قرار گرفته است و هر کدام به اين نرم افزار جوايزي را عرضه کرده اند.
Bix's Photo Book نرم افزاري جالب به صورت انيميشن سه بعدي هست که به شما اجازه ميدهد تا از سايه ها و نورهاي پويا در کار خود استفاده کنيد. اين نرم افزار به شما اجازه ميدهد تا عکسهاي شما را به صورت يک فيلم خروجي بگيرد تا آن را براي کارهاي DVD، نمايش کامپيوتري، پادکست ها و يا وبسايتها مورد استفاده قرار دهيد.
به خاطر اينکه اين نرم افزار در حالت سه بعدي کار ميکند و جهت دوربين، و چرخش و بزرگنمايي دارد و شما به راحتي ميتوانيد از هر جهتي اين کتاب عکس را مشاهده کنيد، محبوبيت خاصي را در ميان کاربران و علاقمندان پيدا کره است.
با فشار دادن کليد Space اين نرم افزار ميتواند صفحات بعدي را براي شما نمايش دهد.
اين نرم افزار ميتواند کاملاً کار شما را خصوصي سازي کند، يعني شما به راحتي ميتوانيد پس زمينه عکسها، رنگ صفحات، ساختار و بافت صفحات، درخشندگي عکسها، درخشندگي صفحات، جهت دوربين و جهت نور را مشخص کنيد و آن را به دلخواه تغيير دهيد.
برخي ويژگيهاي بارز اين نرم افزار:
 - خروجي به صورت فايل فيلم
 - سايه دادن و ايجاد جلوه در صورت دلخواه
 - نامرئي کردن و کم رنگ کردن صفحه
 - ساختار و بافت هاي از قبل تعريف شده براي صفحات
 - ساختار و بافت هاي از قبل تعريف شده براي جلد

محمد مهدی سوری بازدید : 139 شنبه 22 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود

درست مانند هنرمندان كاریكاتوریست نشریات ، شما نیز اكنون می‌توانید به سرعت كاریكاتور دوستان، اعضای خانواده و حتي چهره‌های معروف و جنجالی سینمایی و یا سیاسی را بكشید. با این نرم‌افزار شما می‌توانید هر عكسی را باز كرده و بلافاصله آن را به صورت یك كاریكاتور مضحك درآورید. به علاوه این امكان كه اجزای دیگری مانند كلاه، عینك، و یا متن نیز به كاریكاتورهای خود اضافه كنید، در این برنامه پیش‌بینی شده است.
Caricature Studio نرم افزاریست که به همین منظور طراحی و ساخته شده است که با امکانات و ابزای های که در اختیار میدهد افکتهای گوناگون به عکس ها میشه داد و آنها را به کاریکاتور های با مزه به سلیقه خودتان تبدیل کرد. نرم افزار توضیح تخصصی ندارد و با اجرا کردن چند حرکت ساده عکس مورد نظر به یه کاریکاتور تبدیل می شود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
  • بچه خر می کنیم (118)
  • بزرگترین مرکز دانلود موزیک (95)
  • بازی های ممنوعه PC (72)
  • طهران جوان (65)
  • سایت تفریحی پیک پک (125)
  • بروزترین مرجع قالب وبلاگها و ابزار سایت و وبلاگ (96)
  • بهترین سایت سریال های در حال پخش (122)
  • یاس دانلود (48)
  • Arman Download :: آرمان دانلود (96)
  • دیگه مشکی نمی پوشم (102)
  • دانلود با لینک مستقیم (68)
  • سلامتی جنسی جسمی روانی زیبایی (127)
  • رنگين كمان دانلود 2 فيلم موسقي (62)
  • دانلود فیلم و سریال های ایرانی و خارجی با لینک مستقیم (113)
  • بروز دانلود دانلود جدید ترین های روز دنیا (167)
  • ◄ مقالات کامپیوتر (67)
  • پرتال موزیک افتاب ایران (91)
  • دانلود فیلم با لینک مستقیم (31)
  • دانلود جدیدترین و بهترین موزیکها (72)
  • فروشگاه بزرگ اینترنتی محمد خرید (62)
  • موزیک روز,دانلود آهنگ های جدید ایرانی (52)
  • سايت زور (59)
  • گالری عکس مد پیکس (80)
  • download u99 (108)
  • خفن دانلود (132)
  • A X 2 4 (57)
  • دانلودستان فیلم و موزیک (180)
  • ◄وبلاگ پر بازدید دختر و پسر► (73)
  • جدید ترین نرم افزار های روز دنیا (69)
  • وبلاگ تفریحی شاهزاده (64)
  • تكصدا (115)
  • اکسارنک (84)
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 657
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 178
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 365
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 6,261
  • بازدید سال : 37,114
  • بازدید کلی : 309,557