loading...
عصر دانلود | دانلود آهنگ و فیلم جدید با لینک مستقیم
a بازدید : 489 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود فیلم Flightplan 2005

.

پخش شده صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

فیلم نقشه پرواز دوبله فارسی

خلاصه داستان: شوهر مهندس حمل و نقل هوایی کایل پرات به تازگی در برلین درگذشت. او در پرواز بازگشت به نیویورک به همراه تابوت شوهر و دختر شش ساله اش می باشد، که در این شرایط اتفاقاتی می افتد و ….


ادامه مطلب.........


a بازدید : 527 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Hobbit 2014 هابیت 3

.

 

دان فلمن رئیس پخش توزیع داخلی استودیو برادران وارنر گفت: «می‌خواستیم فاصله اکران فیلم‌های دوم و سوم کمتر باشد. اکران فیلم سوم در ماه ژوئیه نه تنها امکان استفاده از اکران تابستان را به ما می‌دهد، بلکه تماشاگران هم برای دیدن آخرین قسمت این ماجرای حماسی کمتر منتظر می‌مانند.»
داستان سه‌گانه جدید جکسون در سرزمین میانی ۶۰ سال پیش از ارباب حلقه‌ها روی می‌دهد. بیلبو که یک هابیت است، برای پیدا کردن گنجینه دورف‌ها اجیر می‌شود، گنجینه‌ای که اکنون در اختیار یک اژدها به نام اسموگ است. او در طول راه حلقه را که در دست گولوم است، پیدا می‌کند و آن را به تصاحب در می آورد.


a بازدید : 473 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Eragon 2006

.

پخش شده صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

فیلم پسر اژدها سوار دوبله فارسی

 

کارگردان : استفان فانگ میر

بازیگران : 

رابرت کارلایل , جان و…..

خلاصه داستان:

این فیلم محصول سال ۲۰۰۶ می باشد و داستان فیلم بر اساس زندگی آراگون پسر نوجوان کشاورزی است که در سرزمین خود یک تخم اژدها پیدا میکند و بعد از تولد، از او مراقبت می کند و به او پرواز می آموزد به گونه ای که اژدها اراگون را صاحب خود می داند و…..

واقعا کشته مرده این فیلمم…


ادامه مطلب........


a بازدید : 483 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

The bourne supremacy 2004

.

پخش شده صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

فیلم  برتری برن دوبله فارسی

کارگردان :  داگ لیمان

بازیگران : 

مت دیمون , فرانکا پوتنته , برایان کوکس , کلایو اوون , کریس کوپر و …

خلاصه داستان:

داستان فیلم در مورد جیسون بورن است بورن یک مامور اطلاعاتی است که عملیات جاسوسی زیادی انجام می داده ولی حافظه خود را از دست داده و هیچ چیزی را به یاد نمی‌آورد او متوجه میشود که حافظه او توسط همین سرویس های خراب کار پاک شده است وحالا به دنبال شناسایی هویت واقعی خود است و این که در گذشته چه کسی بوده اما برای رسیدن به هدف باید ابتدا با همین مامورین درگیر شود و…


ادامه مطلب.........



a بازدید : 467 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Captain America: The Winter Soldier

.

این فیلم که با بودجه ۲۳۵,۰۰۰,۰۰۰  دلا ر در تاریخ ۴ April سال ۲۰۱۴ وارد سینماها ی جهان شد موفق به فروش ۹۵,۰۲۳,۷۲۱ دلار در هفته اول شد و رتبه ۱ جدول باکس افیس را از ان خود کرد.
تا این هفته این فیلم موفق به فروش ۵۹۳,۹۴۰,۲۱۶ میلیون دلار شده و همچنان در جایگاه ۱ جدول پر فروش ترین فیلم های هفته به تاریخ ۲۶ April سال ۲۰۱۴ قرار گرفته است.


a بازدید : 479 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

the ghost writer 2010

.

پخش شده صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

فیلم شبح نویسنده دوبله فارسی

 

خلاصه داستان: ماجرای فیلم از جایی شروع می شود که به این نویسنده پیشنهاد می شود تا زندگینامه ی نخست وزیر سابق بریتانیا، آدام لنگ را بنویسد و او گرچه در ابتدا از پذیرفتن این پیشنهاد مطمئن نیست اما به اصرار یکی از دوستانش و بخاطر مبلغ زیاد پیشنهادی این پیشنهاد را می پذیرد.


ادامه مطلب..........


a بازدید : 437 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نیکولاس کیج

.

نیکولاس کیج (به انگلیسی: Nicolas Cage) (متولد: ۷ ژانویه ۱۹۶۴) بازیگر، تهیه کننده و کارگردان آمریکایی می‌باشد. نیکولاس تاکنون نقش اول بسیاری از فیلم‌های مختلف د ژانرهای مختلف را به زیبایی ایفا کرده است. فیلم‌های او در ژانرهای مختلفی از کمدی تا اکشن و علمی-تخیلی هستند. وی تقریبا از سال ۱۹۸۰ به بعد، هرسال در یک فیلم به ایفای نقش پرداخته است.

از فیلم‌های اولیه وی می‌توان به این موارد اشاره نمود: دختر دره (۱۹۸۳)، مسابقه با ماه (۱۹۸۴)، پرنده‌وار (۱۹۸۵)، ازدواج پگی سو (۱۹۸۶)، دیوانه (۱۹۸۷)، بوسه خون‌آشام (۱۹۸۹)، از ته دل وحشی (۱۹۹۰)، ماه‌عسل در وگاس (۱۹۹۲) و سخره قرمز غربی (۱۹۹۳)

نیکولاس کیج در سال ۱۹۹۵ توانست جایزهٔ اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد، یک جایزه گولدن گلوب و یک جایزه انجمن بازیگران فیلم را بخاطر بازی در فیلم ترک لاس وگاس بدست آورد. بعد از این اتفاق بود که با حضور در فیلم‌های مشهوری همچون صخره (۱۹۹۶)، تغییر چهره (۱۹۹۷)، هواپیمای محکومین (۱۹۹۷)، شهر فرشته‌ها (۱۹۹۸) و گنجینه ملی (۲۰۰۴) به شهرت بسیاری دست یافت. نیکولاس بخاطر بازی در فیلم اقتباس موفق شد برای دومین بار نامزد دریافت جایزه اسکار شود. وی همچنین در سال ۲۰۰۲ فیلم خود را با نام سانی کارگردانی کرد که به همین علت نامزد دیافت جایزه‌ای از جشنواره فیلم آمریکایی دوول (در فرانسه) شد.

از دیگر فیلم‌های موفق وی می‌توان به نقشش در فیلم‌های هواشناس، ارباب جنگ و کیک-اس اشاره نمود که مورد تحصین منتقدان قرار گرفت. فیلم‌های دیگر نیز همچون گوست رایدر و پیشگویی از برترین فیلم‌های باکس‌آفیس به شما می‌آیند.
طی سال‌های اخیر نیکولاس کیج بخاطر فیلم‌های سطح پایینی که در آنها ظاهر شده به شدت مورد انتقاداتی در سطح وسیع جهانی قرار گرفته. از آخرین کارهای وی تاکنون، صداگذاری‌اش در انیمیشن خانواده کرود است.

نیکولاس کیج همچنین مالک شرکت تهیه فیلم به نام استورن فیلمز است. از فیلم‌های این شرکت می‌توان به شاگرد جادوگر، رانندگی جنون و چندین و چند فیلم دیگر که خود نیکولاس نیز در آنها به ایفای نقش پرداخته اشاره نمود.


a بازدید : 601 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Walking Tall The Payback 2007

.

پخش شده در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

فیلم  سربلند ۲ دوبله فارسی

.

نام فیلم: سربلند ۲ – Walking Tall: The Payback

ژانر: اکشن، ماجرایی، جنایی

سال تولید: ۲۰۰۷

زبان: دوبله فارسی

کیفیت: DVDRip.LQ

فرمت: MKV

حجم: ۶۰۰ مگابایت

خلاصه داستان:
نیک پسر کلانتر شهر، بعد از مدتها به شهر زادگاهش باز می گردد. پدر نیک در یک تصادف مشکوک کشته می شود. او به زودی در می یابد که در غیاب پدرش، شهر پر از جرم و جنایت و مواد مخدر شده و…


ادامه مطلب..........


تعداد صفحات : 54

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 540
  • کل نظرات : 44
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 25
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 231
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 5,642
  • بازدید سال : 22,832
  • بازدید کلی : 4,670,297