loading...
البرز دانلود
آخرین ارسال های انجمن
محمد مهدی سوری بازدید : 210 پنجشنبه 06 مرداد 1390 نظرات (5)

در بازی بسیار زیبای Crash Time 4 : The Syndicate دیگر خبری از تخیلات سری های قبلی نیست و وقتی تصادف میکنید با حادثه واقعی روبرو هستید.گرافیک بسیار بالا رفته و سرعت ها طبیعی و واقعی..کافیست با سرعت ۲۰۰ به جایی برخورد کنید تا تکه تکه شدن ماشینتان را احساس کنید.. فرار از دست پلیس و برخی موارد برعکس! بازی عالی که همه چیز فقط بر پایه سرعت و هیجان طراحی شده و شما شاید یک رانندگی دیوانه وار را تجربه کنید! شاید بازی شبیه کبرا ۱۱ باشد که البته همیشه همینطور است چون کل بازی بر اساس همین فیلم طراحی شده پس زیاد در تعقیب و گریزها تعجب نکنید که یاد فیلم کبرا ۱۱ میفتید و اصلا نام دیگر بازی همین است! رانندگی واقعی با انواع اتوموبیلهای سرعتی و قدرتی و مانورهای چندگانه در خیابانها و شلوغیها بر هیجان بازی میفیزاید…

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

crashtime cover دانلود بازی بسیار زیبای Crash Time 4 : The Syndicate

محمد مهدی سوری بازدید : 209 پنجشنبه 06 مرداد 1390 نظرات (0)

Test Drive Unlimited 2 بازی اکشن اتومبیلرانی و ساخته استودیوی Eden Games می باشد که دومین نسخه از سری زیبا و پرطرفدار این عنوان می باشد و در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۱۱ میلادی توسط کمپانی Atari برای طیف وسیع علاقمندان بازی های ریسینگ منتشر گردید. این بازی با ارائه یک عنوان ریسینگ سنتی و در فضایی Open World به بازی کننده اجازه می دهد به طور آزادانه در محیط بازی به حرکت در آید.
در این نسخه، بازی در جزیره‌ی Ibiza واقع در کشور اسپانیا انجام می‌شود. سازندگان به دلیل تنوع محیطی که در Ibiza وجود دارد این جزیره را انتخاب کرده‌اند. در این جزیره جنگل‌های متراکم، مناطق باز و وسیع، کوهستان‌های بلند، شهرهایی مدرن، همگی در کنار هم قرار گرفته‌اند. همچنین جزیره‌ی Ohau که نسخه‌ی اول این بازی در آن انجام می‌گرفت، در این نسخه نیز قرار گرفته است. در TDU2 شما شاهد حالت Co-op نیز خواهید بود؛ در این حالت یکی رانندگی میکند و دیگری نقشه خوانی می‌کند، همچنین حالت بازی آنلاین و چند نفره بازی بسیار گسترده طراحی شده بگونه ای که بازی کنندگان در حین حالت های آنلاین و چند نفره می توانند با رقبای خود به مسابقه بپردازند و با ملحق شدن به جمع رقابت دهندگان جزئی از شرکت کنندگان در مسابقات مختلف باشند.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|به همراه دانلود نسخه فشرده شده ۳ گیگابایتی|

 

test cover دانلود بازی فوق العاده زیبای Test Drive Unlimited 2

محمد مهدی سوری بازدید : 191 پنجشنبه 06 مرداد 1390 نظرات (0)

Shift 2: Unleashed ( با حفظ نام برند : Need For Speed: Shift 2 Unleashed ) عنوان جدیدی از سری NFS است که به عنوان هفدهمین نسخه از این فرانچیز عظیم شناخته می شود.این بازی بوسیله Slightly Mad Studios ساخته شده است و توسط Electronic Arts انتشار یافته است .گفتنی است که این بازی شبیه ساز رانندگی بوده ، و به دنبال نسخه اول ( که در سال ۲۰۰۹ انتشار یافت ) مراحل ساخت را طی میکند.همچنین ، این نسخه از سیستم Autolog نیز بهره میبرد که پیش از این در NFS: Hot Pursuit آن را مشاهده کردیم. راندن یک اتومبیل ، آن هم در سرعت بالا میتواند بسیار جالب و سرگرم کننده باشد ، همان هدفی که بسیاری از بازیهای این سبک از جمله Gran Turismo 5 و Forza Motorsport 3 موفق به تحقق آن شدند ، اما در این بین چیز دیگری فراموش شده و یا کمتر به آن اهمیت داده میشود ، رانندگی در سرعت بالا علاوه بر جذابیت ، میتواند وحشتناک باشد.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|برای اولین بار در وبسایت های ایرانی نسخه Limited بازی با کرک نهایی Reloaded|

 

shift2 cover small دانلود بازی Need For Speed : Shift 2 Unleashed

 

محمد مهدی سوری بازدید : 235 پنجشنبه 06 مرداد 1390 نظرات (0)

هر چیزی که از آن ها خواسته اید، گوش داده اند! DiRT بازی رالی Codemasters تا به حال در دو نسخه خود خیلی خوب عمل کرده است. این بازی مخاطبان بیشتری جذب کرده، ولی بعضی از طرفداران قدیم زیاد از نسخه دوم راضی نبودند و مسابقات سنتی رالی را می خواستند. برای DiRT 3 این بار Codemasters به تمام صحبت های طرفداران قدیمی بازی گوش کرده تا جوابی برای آن ها پیدا کند. تهیه کننده بازی آقای مت هورسمن (Matt Horsman) می گوید: "این بزرگترین بازی مسابقه ای (Racing) است که تا به حال در این استودیو ساخته شده است". DiRT 3 خیلی وسیع است و لیست ماشین های آن بسیار زیاد است و از Mini Cooper S که توسط پت موس (Pat Moss) و پدی هاپکرک (Paddy Hopkirk) در دهه ۶۰ ساخته شده، وجود دارد تا Peugeot 207 S2000 که کریس میکه (Kris Meeke) آن را طراحی کرده است. تفاوت های زیادی بین دو نسخه قبل وجود خواهد داشت و لیست ماشین های DiRT 3 واقعا خواندنی است. ماشین های دهه ۷۰ مثل Lancia Stratos و اتوموبیل های معروف کلاس B میانه دهه ۸۰ مثل Quattro S1, RS2000 و Peugeot 205 در این میان هستند. اما در مورد دهه ۹۰ ما با ماشین هایی مثل Celica روبرو هستیم که کارلوس سانیز (Carlos Sainz) واقعا در طراحی این ماشین جادو کرد.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی SKIDROW بازی|

|به همراه دانلود نسخه فشرده ۳٫۸ گیگابایتی بازی|

 

Dirt3 cover small دانلود بازی Dirt 3

محمد مهدی سوری بازدید : 174 پنجشنبه 06 مرداد 1390 نظرات (0)

این بازی از روی سریال تلویزیونی هشدار برای کبرا ۱۱ ساخته شده است و شما در نقش سمیر که راننده ماشین پلیس است می‌باشید. شما بر اساس دستوراتی که فرمانده‌تان می‌دهد و اتفاقاتی که رخ می‌دهد به ماموریت می‌روید و مانع حرکت خودرو‌های قانون‌شکن در سطح شهر می‌شوید.
خودروی شما با برخورد با موانع آسیب می‌بیند و بازی بسیار طبیعی طراحی شده است که همین موضوع باعث جذابیت بیشتر بازی خواهد شد.دانلودها امیدوار است از انجام این بازی لذت ببرید.

 

crash3 بازی جذاب هشدار برای کبرا 11   Crash Time III

محمد مهدی سوری بازدید : 181 پنجشنبه 06 مرداد 1390 نظرات (0)

وقتش رسیده که بار دیگر هیجان و ترس را در دل سرعت و رانندگی احساس کنید ، بازی جدیدی به نام Split Second دقیقا همین حس را به شما خواهد داد! ؛ بازی زیبا و هیجان انگیز که قرار است توسط استودیوی مشهور Black Rock Studio ساخته شود ، به گفته ی یکی از مسئولان این شرکت هزینه ی هنگفتی را هم صرف این بازی شده است تا ما شاهد یک شاهکار باشیم! البته در اصل همه چیز به دست خود سازندگان بازی خواهد بود که چطور بتوانند از این هزینه استفاده کنند! شاید Split Second بازی باشد که بتواند رقیبان خود را شکست دهد چرا که به گفته ی یکی از سازندگان بازی که در تریلر جدید بخش شده بود قرار است در Split Second نو آوری های جدید به کار رود که در بازیهایی به سبک رسینگ بسیار کم هستند ؛ این استودیوی بازی سازی با امیدهای فراوان پا در میدان گذاشته تا سبک رسینگ دیگری را وارد دنیای بازیهای کامپیوتری کند، این بازی قرار است فقط برای دو پلتفورم Xbox360,pc منتشر شود ، ممکن است تا آن موقع برای ps3 هم تایید شود!

 

 split 2nd cover دانلود بازي فوق العاده زيباي Split Second

محمد مهدی سوری بازدید : 147 پنجشنبه 06 مرداد 1390 نظرات (0)

F1 یا The Formula One یک بازی ریسینگ فرمول یک است برای علاقه مندان به این نوع مسابقات.  این بازی بر روی فصل ۲۰۱۰ مسابقات فرمول ۱ تمرکز دارد. در واقع دنباله ای از نسخه ی قبلی آن یعنی F1 2009 است. بازی دارای تیم های موجود ، راننده ها و پیست های فصل ۲۰۱۰ در فرمول ۱ است. در F1 2010 بازیکن ها می توانند از تمامی  مدل هایGrand Prix ، Championship ، Time Trial و Career Mode ( که بسیار جدید و گسترده شده است ) استفاده کنند. بازی تمامی ماشین های Formul 1 را داراست.
موتور این بازی Codemasters EGO Engine نام دارد که قبلا آن را در بازی های فوق العاده ی Grid ، Dirt و Dirt 2 تجربه کرده ایم اما این نسخه دارای تغییراتی مهم است که باعث زیبا شدن بازیه F1 شده است. تکنولوژی ای که در این بازی به کار رفته است باعث شده است تا بازی ایرودینامیک منحصر به فردی داشته باشد. همچنین خطای دست هم در سرعت های بالایه ۲۰۰ MPH ( یا ۳۲۲ کیلومتر بر ساعت ) وجود دارد که باعث هر چه زیبا تر شدن بازی می شود. آب و هوا نقش بسیار مهمی را ایفا می کند به طور مثال تجربه ی رانندگی در هوای آفتابی خیلی با زمانی که هوا بارانی است فرق می کند. مطمئنا نمای کابین رویایی تر است. در آن رقابت اتوموبیل های مسابقه ای که هر کدام رکورد سرعت را می شکنند شما در حال دست و پنجه نرم کردن با باران هستید. در طی رانندگی ، شاهد جاری شدن آب بر رویه شیشه ی خود هستید که به زیبایی درست شده است. همینطور زمین بازی هم از این قاعده خارج نیست! شفافیت زمین در هنگام باران به زیبایی دیده می شود اما در کنار چهره ی زیبای خودش باطنی نابودگر دارد که هر لحظه می تواند شما را گرفتار خودش کند!

 

f1 2010 cover دانلود بازی فوق العاده زیبای F1 2010

محمد مهدی سوری بازدید : 165 پنجشنبه 06 مرداد 1390 نظرات (0)

خود را برای یک مسابقه فوق العاده مهیج در زمینه مسابقات رالی جهانی ۲۰۱۰ آماده کنید و پشت فرمان خود بشینید تا این رقابت عظیم و شگفت انگیز را برنده شوید ! بازی جذاب و مهیج WRC FIA World Rally Championship از ماشین های واقعی که در مسابقات وجود دارند استفاده می کند و دقیقا زمان بندی اتفاق افتادن وقایع ، همان زمان هایی می باشد که امسال در واقعیت اتفاق افتاده است. تجربه ای ترسناک و دراماتیک را هنگامی که در پشت سیستم خود ترمز دستی را می کشید احساس می کنید ! در قسمت پیشروی بازی ، بازی با ساختن تیم شخصی شما آغاز می شود و در مسابقات محلی شرکت داده می شوید و پس از بالارفتن رتبه شما در مسابقات ، رفته رفته نظر مدیران جام WRC را جذب می کنید و آن ها به شما پیشنهاد می دهند تا در مسابقات WRC شرکت کنید.
بخش دیگری از بازی با نام Time Attack می باشد که در این بخش ، شما ماشین مورد علاقه خود را انتخاب کرده و جاده ی مورد علاقه خود را نیز انتخاب می کنید. حال تنها تلاش شما برای ثبت رکورد جدید در این جاده می باشد. شما می توانید رکورد های خود را در دنیای اینترنت آپلود نموده و با رکورد سایر رقیبان مقایسه کنید و میزان توانایی های خود را بسنجید. سایر بخش های مهیجی در این بازی گنجانده شده است که بوسیله بازی کردن می توانید آن ها را تجربه کنید. تیم دانلودها شما را به بازی کردن این بازی مهیج دعوت می نماید.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی|

 

Wrc cover دانلود بازی بسیار زیبای WRC FIA World Rally Championship

محمد مهدی سوری بازدید : 139 پنجشنبه 06 مرداد 1390 نظرات (0)

بار دیگر هیجان تعقیب و گریزهای نفس گیر پلیسی را به سری بازی های نیاز به سرعت که بدون شک خواسته اکثر طرفداران این عنوان می باشد، باز می گرداند! نسخه جدید سری بازی های NFS در Hot Pursuit تصمیم دارد به ریشه های خود یعنی همان تعقیب و گریزهای مهیج ومسابقاتی با سرعت دیوانه وار اما این بار با جدیدترین و پیشرفته ترین اتومبیل های دنیا باز گردد و البته این وظیفه استودیوی بازی سازی Criterion Games سازنده عنوان زیبا و بیادماندنی Burnout Paradise می باشد که این هدف را محقق نماید و قرار است نسخه نهایی بازی در ۱۶ نوامبر ۲۰۱۰ برروی تمامی پلتفرم ها توسط کمپانی Electronic Arts منتشر گردد. بازی در شهری خیالی به نام Seacrest County رخ می دهد، محیطی بصورت کاملا Open-world که بیش از ۱۰۰ مایل از جاده های آزاد را در بردارد و گفته می شود که چهار برابر بزرگتر از Paradise City ، شهر بازی Burnout می باشد ، علاوه براین بخش تک نفره بازی مدت زمانی میان ۱۲ تا ۱۵ ساعت، البته بهمراه قسمتهای زیادی با ارزش بازی مجدد را خواهد داشت. در این بازی این فرصت را خواهید داشت تا به بالاترین درجه راننده های تحت تعقیب پلیس (Most Wanted) تبدیل شده و یا در نقش نیروی پلیس به بالاترین رتبه در دستگیری راننده های خلافکاری که باسرعت دیوانه وار در خیابان های شهر جولان می دهند تبدیل شوید، و این موضوع را می توانید با دسترسی به سریعترین و زیباترین اتومبییل های دنیا در بازی Hot Pursuit با نهایت هیجان و لذت سرعت در دنیای مجازی احساس نمایید.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|کرک نهایی Reloaded برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی|

|نسخه فشرده شده ۲گیگابایتی بازی به پست افزوده شد|

 

nfs cover دانلود بازی فوق العاده زیبای Need for Speed: Hot Pursuit

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
  • بچه خر می کنیم (118)
  • بزرگترین مرکز دانلود موزیک (94)
  • بازی های ممنوعه PC (71)
  • طهران جوان (65)
  • سایت تفریحی پیک پک (124)
  • بروزترین مرجع قالب وبلاگها و ابزار سایت و وبلاگ (96)
  • بهترین سایت سریال های در حال پخش (121)
  • یاس دانلود (47)
  • Arman Download :: آرمان دانلود (96)
  • دیگه مشکی نمی پوشم (102)
  • دانلود با لینک مستقیم (68)
  • سلامتی جنسی جسمی روانی زیبایی (127)
  • رنگين كمان دانلود 2 فيلم موسقي (61)
  • دانلود فیلم و سریال های ایرانی و خارجی با لینک مستقیم (113)
  • بروز دانلود دانلود جدید ترین های روز دنیا (167)
  • ◄ مقالات کامپیوتر (66)
  • پرتال موزیک افتاب ایران (91)
  • دانلود فیلم با لینک مستقیم (31)
  • دانلود جدیدترین و بهترین موزیکها (71)
  • فروشگاه بزرگ اینترنتی محمد خرید (62)
  • موزیک روز,دانلود آهنگ های جدید ایرانی (51)
  • سايت زور (58)
  • گالری عکس مد پیکس (80)
  • download u99 (108)
  • خفن دانلود (131)
  • A X 2 4 (56)
  • دانلودستان فیلم و موزیک (179)
  • ◄وبلاگ پر بازدید دختر و پسر► (72)
  • جدید ترین نرم افزار های روز دنیا (68)
  • وبلاگ تفریحی شاهزاده (64)
  • تكصدا (114)
  • اکسارنک (84)
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 657
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 178
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 269
  • باردید دیروز : 363
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,739
  • بازدید ماه : 6,136
  • بازدید سال : 36,989
  • بازدید کلی : 309,432