loading...
البرز دانلود
آخرین ارسال های انجمن
محمد مهدی سوری بازدید : 616 دوشنبه 22 فروردین 1390 نظرات (0)

تامین امنیت در شبکه با NetSupport Protect


نرم افزاری که این بار قرار است به توضیح آن بپردازیم نرم افزاری در دسته ابزارهای شبکه است. همه می دانیم که در شبکه های رایانه ای بحث امنیت ، از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است. امنیت تقریبا در هر شبکه ای حرف اول را می زند چرا که در صورت نبودن امنیت در شبکه مطئمنا مشکل و عواقب بعدی زیادی ممکن است پیش آید. یکی از نرم افزارهایی که بی شک انتخاب اول مدیران IT بوده و با داشتن امکاناتی فوق العاده دستان کاربران و مدیران را برای مدیریتی مطمئن باز می گذارد NetSuppot Protect نام دارد. همانطور که از نام این ابزار برمی آید محصول شرکت بسیار قدرتمند NetSupport است. کمپانی قدرتمندی که در تولید نرم افزارهای شبکه همیشه به عنوان یکی از بهترین ها مطرح بوده است. NetSuppot Protect ابزاری است که تقریبا تمامی قابلیت ها برای برقراری امنیتی پایدار را به مدیر می دهد. برای این که بهتر متوجه موضوع شوید این طور بیان می کنیم که این نرم افزار دسترسی کاربران را از انجام هرکاری در محیط شبکه و همچنین رایانه شخصی غیرمجاز کرده و اجازه انجام هرکاری را نخواهد داد. در نظر بگیرید در محیط یک شبکه مدیر با کاربران زیادی رو به رو می باشد اگر بخواهد دسترسی همه موارد سیستم و به طور کلی شبکه را آزاد گذارد طولی نخواهد کشید که مشکلاتی زیادی گریبان گیر او خواهد شد. اگر حتی فکر کنیم از هر 2 کاربر یکی هم یک نرم افزار تنها برای تست کردن بر روی سیستم نصب نماید چه تعداد نرم افزار اضافی بر روی سیستم اجرا شده و در نتیجه کارآیی سیستم و به طور کلی شبکه به شدت کاهش خواهد یافت.
NetSuppot Protect با ارائه محیط کاربری بسیار ساده و در عین حال جذابی که یکی از دلایل موفقیت و محبوبیت آن میان مدیران IT شده است به آن ها کمک می کند امنیت را برقرار کنند. برای مثال مدیر می تواند به سادگی و تنها با یک کلیک ساده پورت USB که فلش دیسک ها به آن وصل می شوند را از دسترس خارج نماید و یا این موضوع را در مورد CD Rom یا DVD Rom اعمال کند. تقریبا تمامی آن چه که یک مدیر برای اعمال محدودیت ها احتیاج دارد در این نرم افزار یافت شده و همه ی این امکانات را هم می توان تنها با یک کلیک ساده اعمال کند. موضوع جالب در مورد این نرم افزار این است که می توان این نرم افزار را برای رایانه های شخصی هم استفاده کرد با تقریبا همان امکاناتی که در شبکه وجود دارد. این ابزار بسیار کوچک با قابلیت های بزرگ می تواند ابزاری بسیار مناسب برای کافی نت ها ، شبکه های کوچک و بزرگ ادارات و شبکه های خانگی باشد. این ابزار تنها حدود 4.14 مگابایت حجم دارد که در مقایسه با نرم افزار مشابه بسیار ناچیز به شمار می رود. 

قابلیت های کلیدی نرم افزار NetSupport Protect v1.5.1.121 :
- قابلیت جلوگیری از انجام عمل Copy ، Cut ، Rename و ...
- قابلیت اعمال محدودیت دسترسی به نوار Taskbar ، ابزار داخل Desktop و ...
- قابلیت اعمال پسورد برای انجام اعمالی نظیر Reset ، Shutdown ، Standby و ...
- از دسترسی خارج نمودن محتویات فایل های سیستمی و جزئیات رایانه
- جلوگیری از دسترسی کاربران از نرم افزارهای خاص
- جلوگیری از دسترسی کاربران به درایوهای نوری ، فلش دیسک ها ، امکانات محدود شبکه و ...
- قابلیت تنظیم دسترسی به پورت های USB به چه میزان ( برای مثال تنها عمل خواندن از روی فلش دیسک انجام شود )
- جلوگیری از دسترسی کاربران شبکه به مرورگر های تحت وب
- قابلیت محدود کردن کاربران از پاک و یا اضافه نمودن پرینتر
- جلوگیری از دسترسی کاربران به منظور نصب نرم افزارهای جانبی
- برقراری امنیت فوق العاده بالا در اشتراک فایل ها
- پشتیبانی از انواع شبکه ها از شبکه ساده LAN تا شبکه های بسیار گسترده WAN
- استفاده بسیارر آسان همراه با محیط کاربری بسیار جذاب
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 1625 دوشنبه 22 فروردین 1390 نظرات (0)

افزایش امنیت در شبکه ها با نرم افزار NetShareWatcher


با این که شبکه های کامپیوتری امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهند اما همین شبکه ها گاهی مشکلاتی را هم پدید می آورند. در شبکه کردن مطمئنا گاهی امنیت سیستم ها پائین می آید و سیستم ها یا همان کلاینت هایی که به شبکه دسترسی دارند می توانند به دیگر سیستم ها نفوذ کنند و اینجاست که مدیریت یک شبکه در تمامی بخش ها کمی دشوار می شود. یکی از ابزارهایی که می تواند بخشی از مدیریت شبکه را آسان کند نرم افزار NetShareWatcher است. نرم افزاری که قادر است تا تمامی اطلاعاتی که میان سیستم ها در شبکه جا به جا می شود را چک کرده و به اطلاع مدیر شبکه برساند. یعنی برای مثال گاهی یک کلاینت بدون اجازه و به صورت مخفیانه اطلاعات یک سیستم دیگر را کپی می کند به طوری که سیستم دیگر به هیچ وجه متوجه کپی اطلاعات نخواهد شد. همچنین نرم افزار مذکور قادر است تا تنظیمات مربوط به Sharing را هم به کاربر نشان داده تا کاربر بتواند به صورت کاملا پیشرفته Config این بخش از شبکه را انجام دهد. NetShareWatcher قابلیت های متعدد دیگری هم برای مدیران در شبکه ها دارد که امنیت را تا حدود زیادی تضمین می کند.

 


قابلیت های کلیدی نرم افزار NetShareWatcher v1.5.5.0:
- حجم مناسب نرم افزار
- Config کامل قسمت Sharing در شبکه
- نمایش تمامی اطلاعاتی که میان کلاینت ها ردو بدل می شوند
- هشدار دادن برای کپی های غیرمجاز در شبکه
- پیدا کردن فایل ها یا فولدرهای که در شبکه Share شده اند
- امکان تنظیم سطح دسترسی ها در شبکه
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ... 

محمد مهدی سوری بازدید : 501 دوشنبه 22 فروردین 1390 نظرات (0)

دانلود Simple Internet Meter  نمایش دقیق پهنای باند


گاهی لازم است ما بدانیم پهنای باندی که در اینترنت استفاده می کنیم به صورت حقیقی چقدر است ، یعنی در هر لحظه نوسان سرعت به چه میزان است ؛ تغییرات سرعت بسیار مهم است چرا که گاهی سرعت آنقدر کاهش می یابد که به هیچ وجه نمی توان به صورت معمول به آن ها پی برد که در حال حاظر میزان دریافت و ارسال به چه میزان است. Simple Internet Meter ابزاریست برای نمایش همین اطلاعات به ظاهر ساده که گاهی می توان بسیار مهم باشد. این ابزار که تمامی اطلاعات را به نمایش در می آورد کمک می کند تا کاربر بداند زمانی که اینترنت وصل بوده و کاربر هم به اصطلاح کاری انجام نمی دهد کدامیک یک از ابزارها به صورت دائمی پهنای باند را مصرف می کنند. گاهی سیستم ویروسی بوده و به صورت معمولی نمی توان به آن ها پی برد.
مانیتورینگ لحظه به لحظه به صورت گراف هم برای ارسال و هم برای دریافت ، مانیتورینگ ارسال و دریافت ها در شبکه های محلی ، نمایش پورت ها و میزان مصرفی از هر پورت ، امکان جداسازی کارت های شبکه و انواع مدل های اتصالی به اینترنت ، قابلیت تهیه گزارش از ارسال و دریافت ها در مدت زمان خاص و مهم ترین مورد استفاده بسیار آسان از نرم افزار از جمله مهم ترین قابلیت هایی هستند که در نسخه ی جدید نرم افزار Simple Internet Meter دیده می شوند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Simple Internet Meter v2.2.9 :
- مانیتورینگ ترافیک اینترنت
- مانیتورینگ ترافیک ارتباطات شبکه ای
- مانیتورینگ بازه ای برای هر پورت
- امکان تهیه گزارش در مدت زمان خاص از تغییرات پهنای باند
- چک کردن پهنای باند حقیقی با سیستم ISP
- مخفی شدن نرم افزار در System Tray برای انجام کارها
- عدم کاهش کارآیی سیستم
- نمایش به صورت گرافی دقیق از اطلاعات
- امکان تعمیر و نمایش اطلاعات مربوط به کارت شبکه
- نمایش اطلاعات مربوط به استفاده هر نرم افزار از پهنای باند
- ریست نرم افزار به صورت اتوماتیک در زمان های تعیین شده
- هشدار نرم افزار به صورت زنگ در زمان گذشتن از میزان پهنای باند تعیین شده
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 4429 دوشنبه 22 فروردین 1390 نظرات (0)

مسنجری در محیط شبکه BigAnt Office Messenger


همیشه یکی از مشکلاتی که در شبکه های رایانه ای معمولا گریبان گیر کاربران است عدم ارتباط برقرار کردن در محیط مختلف می باشد. برای مثال کاربرانی که در محیط شبکه (نه در محیط اینترنت) با هم در ارتباط هستند معمولا نمی توانند با استفاده از خود ویندوز با هم ارتباط سمعی و بصری برقرار کنند ؛ البته یک مسنجر ساده در خود ویندوز تعبیه شده اما مشکل اصلی که دارد ساده بودن بیش از اندازه آن است که امکانات بسیار ساده ای در حد یک ارسال و دریافت پیام در اختیار کاربران قرار می دهد. اما مسنجری به نام BigAnt Office Messenger که برای محیط های شبکه طراحی شده می تواند بسیاری از مشکلات را به سادگی حل کند. ابزاری ساده که با امنیتی کامل و سازگاری با انواع شبکه ها به کاربران این اجازه را می دهد در محیط شبکه چت های صوتی و تصویری و البته متنی انجام دهند بدون این که نیاز باشد که اینترنتی در اختیار داشته باشند.
ابزاری ساده و کم حجم که همچنین به مدیران شبکه کمک می کند با نصب نرم افزار برروی سیستم سرور آن را برای تمامی کلاینت ها به اصطلاح کانفیگ کنند ؛ یعنی مدیران در شبکه بتوانند یوزرها را در قبال چت کردن مدیریت کنند و متن ها ارسالی آن ها را مشاهده نمایند. این ابزار امکانات مختلف دیگری هم دارد ؛ ارسال و دریافت فایل ، چت صوتی و تصویری با سرعت بسیار مناسب با توجه به نوع شبکه ، ریموت دسکتاپ از طریق نرم افزار ، لایسنس رایگان تا 10 سیستم در یک محیط شبکه و البته واسط کاربری بسیار جذاب و کاربر پسند از دیگر قابلیت هایی هستند که در BigAnt Office Messenger دیده می شوند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار BigAnt Office Messenger v2.80 :
- واسط کاربری بسیار جذاب
- عدم نیاز به اینترنت
- قابلیت مدیریت مدیران در شبکه برروی مسنجر
- امکان ارسال و دریافت فایل
- برقراری چت صوتی و تصویری
- امکان ریموت دسکتاپ
- نصب و اجرای رایگان تا 10 سیستم در محیط شبکه
- سرعت بسیار بالا در ارتباط ها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 257 دوشنبه 22 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com

NetSupport نام شرکتی است که نرم افزارهای بسیارکاملی که تقریبا برای همه کاربران شناخته شده است را عرضه می نماید. ابزارهایی که برای اهداف گوناگون می تواند اولین و بهترین انتخاب نیز باشند. یکی از این نرم افزار ها NetSupport School نام دارد. اکثر کاربران با این ابزار آشنایی دارند و حتما می دانند که این نرم افزار با چه قیمت هایی در بازار های جهانی و هم چنین بازارهای داخلی عرضه می گردد ، البته این قیمت های بسیار بالا که در ازای این نرم افزار دریافت می شود هیچ تضمینی را برای اجرای این نرم افزار نخواهد داد و البته نسخه هایی هم که ارائه می گردد آخرین نسخه عرضه شده نبوده و به نسخه های قبلی مربوط می شود.
اما شرکت NetSupport نرم افزاری با نام NetSupprt Manager را هم عرضه می نماید که البته در مقایسه با نسخه School از امکانات کمتری برخوردار است. چند سالی هست که در بازارها و در تقریبا هیچ سایت دانلود نرم افزار این دو نرم افزار به صورت اکتیو شده و یا همراه با کرک یافت نمی شوند. دلیل این امر هم نبود هیچ گونه کرک یا کیجن برای این نرم افزار است. تمام نسخه هایی که در بازارها یافت می شوند مربوط به نسخه های 8 یا و یا 8.5 می باشند ، یعنی از نسخه 9 هیچ کرک یا کیجن ارائه نشده و یا اگر هم ارائه شده است کار نخواهد کرد.
اما حالا گروه آسان دانلود با افتخار اعلام می دارد برای اولین بار در تمامی سایت های ایرانی آخرین نسخه از این دو نرم افزار را برای دانلود عموم به صورت کاملا رایگان در دسترس قرار خواهد داد.
در مورد خصوصیات این دو نرم افزار جای هیچ گونه بحثی نمی ماند زیرا در تمام دنیا اگر معلمی بخواهد برای اداره کلاس درسش به صورت مجازی و از طریق رایانه اقدام نماید اولین انتخابش را NetSupport School  قرار خواهد داد. نسخه دهم از این نرم افزار با انجام تغییراتی نسبتا زیاد از سوی کمپانی سازنده ارائه شده است. در حقیقت این نرم افزار بهترین و مشهور ترین ابزار برای آموزش تحت هرنوع شبکه ای می باشد. 
این ابزار باید هم بر روی کلاینت (رایانه دانش آموز)‌ و  هم بر روی سرور (رایانه معلم) ‌نیز نصب شود. این دو به ترتیب Student  و Tutor نام دارند.
اما مدیر این شبکه که همان معلم و استاد نامیده می شود قادر خواهد بود تا صفحه نمایش هریک از دانش آموزان (کلاینت ها) را کنترل کرده ، کنترل ماوس و دیگر ابزارها را از دسترس دانش آموز خارج نماید ، صفحه مانیتور خود را برای آموزش آنچه که انجام می دهد برای دانش آموزان به اشتراک گذارد ، سیستم کاربران را از دسترس خارج نماید ، صفحات وب را برای کابران محدود کند تا نتوانند به هر سایتی دسترسی داشته باشند ، پرینتر را برای چاپ مطالب به اشتراک گذارد و بسیاری کار دیگر که اکثر کاربران این نرم افزار با آن آشنایی دارند و یکی از مهم ترین خصوصیات این نرم افزار محیط بسیار زیبای کاربری آن است که به سادگی هر کاربری را به سوی خود جذب خواهد نمود. استفاده از نرم افزار هم به سادگی امکان پذیر خواهد شد زیرا این ابزار به صورت اتوماتیک کلاینت های موجود در شبکه را شناسایی خواهد کرد. 

قابلیت های کلیدی نرم افزار NetSupport Manager v10.50 & NetSupport School v10.50.3:
- برقراری ارتباط در شبکه با انواع اتصالات نظیر کابل ، وایرلس و ...
- قابلیت چت کردن در محیط شبکه با هریک از کلاینت ها و معلم
- قابلیت درخواست کمک از دبیر یا معلم از سوی دانش آموز
- قابلیت به نمایش در آوردن دسکتاپ معلم برای کلاینت ها
- قابلیت از دسترس خارج کردن کلاینت ها
- قابلیت تعریف کاربر با نام کاربری برای ورود به محیط شبکه
- محیط کاربری بسیار زیبا و استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- امکان امتحان گرفتن از دانش آموزان در محیط شبکه
- قابلیت Transfer کردن اطلاعات در محیط شبکه با سرعتی بسیار مناسب
- قابلیت کنترل سیستم رایانه ای از راه دور
- قابلیت محدود کردن کلاینت ها نظیر استفاده از USB ، و یا درایو های نوری
- تشکیل گروه های مختلف برای اداره کلاس
- در دست گرفتن کلاینت ها تنها با یک کلیک
- تخته وایت برد برای انجام کلیه اعمال با قابلیت نمایش برای کلاینت ها
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7

در نسخه جدید از این دو نرم افزار امکانات زیر اضافه شده است:
 Student Survey: این قابلیت نوار ابزاری را به کلاینت ها اضافه می نماید که دانش آموزان می توانند در آن زمان باقی مانده است کلاس ، درخواست برای کمک و ... مشاهده نمایند.
Teacher Toolbar: تولباری هم برای معلم و مدیر اضافه خواهد گردید تا در زمان Minimize به سادگی به این نرم افزار دسترسی پیدا کرد.
Surveys: نظر سنجی ها را می توان برای دانش آموزان به نمایش در آورد.
Printer Management: به سادگی می توان پرینتر موجود در محیط شبکه را مورد مدیریت قرار داد.
Security: در این نسخه علاوه بر امنیت بالای این ابزار قابلیت Active Directory نیز به کلاینت ها نیز اضافه شده است. و چندین چند قابلیت جدید دیگر که در زمان کار با نرم افزار حتما از استفاده از آن لذت خواهید برد.

محمد مهدی سوری بازدید : 27888 دوشنبه 22 فروردین 1390 نظرات (1)

منبع : www.AsanDownload.com


شما مي توانيد براي مشاهده ميزكار خود از راه دور به اين برنامه اعتمادكنيد.PROXY Pro 7 Workstation Edition نرم افزار دسترسی از راه دور و کنترل از راه دور ویندوز 7 ، و همچنین رایانه های مک و لینوکس است. نسخه پيشرفته نرم افزار PROXY Pro 7 Workstation Edition  توسط هزاران نفر از helpdeskها و مدیران فناوری بطور روزمره استفاده می شود ، زیرا سریع ، قابل اعتماد و امن است. پروکسی حرفه ای شامل نرم افزار دسترسی از راه دور برای رسیدن به دستگاه در هر زمان، هرجا ، نرم افزار کنترل از راه دور به منظور حل مسائل مشترک پشتیبانی ،و نرم افزار مدیریت از راه دور در حال مانیتور کردن و تعمیر ماشین آلات در زمان واقعی.

اطلاعات عمومي
پروکسی طرف میزبان: نرم افزار كوچكي است که بر روی کامپیوتر راه دور اجرا می شود ؛ سریع و آسان نصب مي شود.
پروکسی طرفدار استاد: نرم افزار کنسول كه بر روی کامپیوتر اجرا می شود.
سیستم عامل های پشتیبانی شده:Mac OS X, Red Hat Linux Fedora 11,Windows 7, Windows Vista, Windows  XP, Windows Server 2008, Windows Server 2003
نسخه های سیستم عامل : هر دو نوع 32 بيتي و 64 بيتي را پشتيباني مي كند
میراث: پروکسی طرفدار استاد با نسخه های قبلی از پروکسی طرفدار میزبان ، به طور کامل از ویندوز 2000 ، ویندوز 98 ، ویندوز NT پشتيباني مي كند.

دسترسي از راه دور
اتصال به مدیریت:
نظرسنجی: کشف تمام کامپیوترهاي در دسترس از راه دور برای ارتباط در شبکه شما
هميشه در خدمات: دسترسي به كامپيوترهاي راه دور در هر زماني ، حتی اگر کامپیوترها از راه دور بی مراقب هستند
آدرس هاي بعدي: پیدا کردن کامپیوتر از راه دور با استفاده از  آدرس های IPv6 یا IPv6 بر IPv4
چند خانگی: پشتیبانی از دستيابي به كامپيوترها از راه دور با چندین كارت NIC یا چندين آدرس آی پي متعدد در كارت NIC
RDP سازگاری: پشتيباني تازه اي براي تسخير جلسه RDP فعال تحت ویندوز7 ، ویستا و XP

مجوز:
مجوز های قابل برنامه ریزی : ایجاد سیاست های کنترل دسترسی بر اساس مجوز های مبتنی بر نقش(مثل : فعال / غیر فعال کردن کنترل ورودی ، فعال / غیر فعال کردن انتقال فایل و غیره) و درخواست برای ورود به رایانه خاص از راه دور
محدودیت های دسترسی: محدود کردن دسترسی به کامپیوتر از راه دور از طریق آدرس آی پي ،محدوده آدرس آي پي و یا  منطقه
نحوه حرکت دزدکی: فعال کردن حالت قابلیت دسترسی خفا به کامپیوتر از راه دور با خاموش کردن صداها (بوق) و بصری (آیکون سینی ، پیغامهای ظاهرشونده)و اطلاعیه ها در زمان اتصال

 


رمزگذاری
کلید قدرت: انتخاب قدرت رمز نویسی «کلید در محدوده 92 -- تا 256 بیتی (پیش فرض)
الگوریتمها: امكان انتخاب الگوریتم رمزگذاری

دستيابي به ميز كار از راه دور
کنترل از راه دور: مشاهده و تزریق دستورات صفحه کلید و موس از راه دور به کامپیوتر 
صفحه نمايش: پشتیبانی از خاموش کردن صفحه نمایش بر روی کامپیوتر از راه دور برای محافظت از انجام فعالیت های خصوصی
فقط نمایش: كاهش و كنترل ورودي هاي صفحه كليد و موس بر روي كامپيوتر راه دور
استفاده از Clipboard: تبادل مطالب با میزکار از راه دور با استفاده از clipboard از راه دور
چاپ از راه دور: تغییر مسیر محتوا از کامپیوتر راه دور به چاپگر متصل به کامپیوتر های محلی

همکاری
چت:
گپ و گفتگو با كابران و تكنسينها از راه دور
انتقال فايل: استفاده از قابليت كشيدن و رها كردن براي انتقال فايلها و يا تمامي شاخه ها

مديريت از راه دور
موجودی
مديريت سخت افزار: مديريت سخت افزارهاي موجود بر روي سيستم راه دور
مديريت نرم افزار: مديريت نرم افزارهاي موجود بر روي كامپيوتر راه دور و ايجاد موجودي كاملي از برنامه هاي كاربردي بر روي آن سيستم

مدیریت پیکربندی
مديريت سیستم عامل:
تغيير تنظيمات سيستم عامل
مدیریت منابع به اشتراک گذاشته شده: مشاهده و اصلاح تنظیمات برای پوشه های مشترک و جلسات رومیزی از راه دور
مديريت كاربران: لیست همه کاربران ، گروه ها و حساب های سیستم و قابليت Logoff كردن كاربران
قدرت مدیریت: قابليت جديد جهت Reboot كردن،Logoff و خاموش كردن سيستم ،مشاهده و تغيير تنظيمات سيستم
و ... 

محمد مهدی سوری بازدید : 262 دوشنبه 22 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


کنترل و مدیریت از راه دور سیستم های رایانه یا همان عمل ریموت کردن امروزه به یکی از رایج ترین کارها در میان مدیران شبکه های رایانه ای و همچنین  اکثر مدیران IT تبدیل شده است. مدیران به جای این که فواصل طولانی را طی کنند از این ترفند برای مدیریت سیستم های رایانه ای و انجام بسیاری از کارهای خود بهره می برند. ترفندهای مختلف وجود دارد که بتوان با استفاده از آن کار ریموت کردن را انجام داد. استفاده از ابزار رایج موجود در ویندوز یعنی Remote Desktop از راه هایی است که اکثر کاربران از آن استفاده می کنند اما نرم افزارهایی هم در این زمینه موجودند که می توان با استفاده از آن ها می توان مدیریتی قدرتمند تر از راه دور داشت و در میان این ابزارهای نرم افزاری به نام Remote Office Manager می تواند نهایت امکانات را در اختیار کاربران و مدیران قرار دهد.
استفاده از این ابزار به سبب مراحل ساده ای که وجود دارد فوق العاده آسان است و تنها کافیست که مدیر نرم افزار Server را برروی سیستم مقصد و نرم افزار Viewer را در سیستم مبدا برای برقرار ارتباط نصب کند تا بتواند به سادگی رایانه ی سرور را به طور کامل و از راه دور به دست گیرد. تغییر اندازه صفحات در هنگام ریموت اولین خصوصیت این ابزار به شمار می رود. اما نکته مهم و قابل توجه سرعت بالا در برقراری ارتباط است که نرم افزار Remote Office Manager را از ابزارهای مشابه مجزا می سازد ؛ البته سرعت برقراری ارتباط با توجه به سرعت کانکشن در اینترنت و سرعت تبادل اطلاعات در شبکه هم بستگی دارد اما این نرم افزار این نهایت سرعت را با توجه به بستر ارتباطی فراهم می کند که این مهم ترین خصوصیت این ابزار است.
دسترسی کامل به سیستم مقصد و پیشتیبانی از انواع پل های ارتباطی در شبکه ها و اینترنت دو خصوصیتی است که در اکثر نرم افزارهای از این دست به وضوح یافت می شود. انواعی از قابلیت های کوچک و بزرگ دیگر نظیر ذخیره سازی پهنای باندی که در طول ارتباط مصرف می شود و نمایش آن در این ابزار مناسب برای مدیران گنجانده شده است. مدیرانی که برای دقایق خود هم ارزش قائل هستند می توانند با دریافت Remote Office Manager نهایت سرعت را در جا به جایی اطلاعات به کار ببرند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Remote Office Manager v4.1.2 :
- سرعت بالا در برقراری ارتباط
- سهولت در استفاده از نرم افزار
- امکان انتقال فایل میان دو سیستم
- امنیت بالا در ارتباط از طریق نام کاربری و رمز عبور
- سازگار با انواع کانشکن ها و پل های ارتباطی
- کنترل کامل سیستم رایانه ای مقصد
- امکان برقراری چند ارتباط به صورت همزمان
- ضبط صدا های خروجی از سیستم سرور
- عدم وجود محدودیت در ارتباط ها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 250 دوشنبه 22 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


در عرصه جدید تحولات کامپیوتر، پورت USB یکی از رابط های استاندارد و بسیار کاربردی در سیستم های مدرن کامپیوتری به شمار می رود. از مسائل مهمی که در رابطه با دستگاه USB باید در نظر گرفته شود، آن است که هر دستگاه فقط برای اتصال به یک سیستم کامپیوتری مورد استفاده قرار می گیرد. در تکنولوژی قدیم، تنها راه برای اشتراک گذاری یک دستگاه ناشناخته (Non-Shareable Device) در بین چند سیستم، خرید یک دستگاه گران قیمت به نام سوئچ سخت افزاری،  با مصرف انرژی و اشغال فضای اضافی بود. اما با آمدن نرم افزار USB Over Network انقلاب بزرگی توسط شرکت نرم افزاری FabulaTech در استفاده از دستگاه هایی که امکان به اشتراک گذاشتن (Share کردن) آنها نبود، به وجود آمد. این نرم افزار کاربر خود را قادر می سازد تا دستگاه USB خود را از راه دور از طریق یک شبکه محلی (Lan Network) یا یک شبکه جهانی (Internet) کنترل نماید (مثل اینکه به صورت واقعی دستگاه خود را متصل می کند!). امروزه کاربران زیادی از راهکار ارزشمند اشتراک گذاری دستگاه ها و حافظه های اطلاعاتی، در شبکه های محلی یا جهانی بهره می برند و با استفاده از یک دستگاه (تحت عنوان Server) نیاز جمعی از سیستم های کامپیوتری (تحت عنوان Client) را برطرف می سازند. از کاربردهای ارزشمند این روش اشتراک گذاری، جابه جایی سریع اطلاعات، کاهش هزینه ها، دسترسی آسان، عدم محدودیت مکانی و.... در میان کاربران یک شبکه رایانه ای یا اینترنتی است. نرم افزار USB over Network یکی از نرم افزارهای کاربردی و ارزشمند جهت به اشتراک گذاری و کنترل از راه دور دستگاه های متصل به پورت USB مثل پرینترها، اسکنرها، PDA ها، کارت خوان ها و سایر دستگاهای متصل به این پورت در شبکه های محلی یا حتی دنیای بزرگ اینترنت است. از طرفی این نرم افزار با امکان ارتباط مستقیم با سیستم های محلی، قدرت بالایی را برای کاربران خود جهت کنترل، فرآهم می کند. از قابلیت های ارزشمند و کاربردی نرم افزار USB Over Network ، می توان به سادگی و سهولت نرم افزار برای کاربران مبتدی و حرفه ای و امکان Sharing  دستگاههایی که قبلا امکان Share نداشته اند، اشاره کرد. با این نرم افزار نگرانی حمل دستگاه در یک ساختمان و یا حتی در یک شهر یا کشور برطرف می شود و با Share  کردن آن در هر مکان یا شهری، می توان از دستگاه مورد نظر بهره برد. نرم افزار USB Over Network از دو بخش Server  و Client تشکیل می شود که نرم افزارهای آن به طور جداگانه بر روی سیستم های میزبان و کاربر، نصب می شوند. نرم افزار Server  باید در سیستمی که قرار است اطلاعات یا امکانات  USB آن به اشتراک گذاشته شود (Share شود) نصب گردد و نرم افزار Client باید در سیستمی که قرار است به اطلاعات یا امکانات Share شده دسترسی پیدا کند، نصب گردد. نصب این نرم افزار ها نیز به اطلاعات خاصی نیاز ندارد و امکانات آن به راحتی قابل لمس است.از طرفی دیگر این نرم افزار با دستگاه های USB خیلی زیادی سازگار است و تقریبا با تمامی آنها آشنایی و سازگاری کامل دارد و پشتیبانی کامل می کند. لازم به ذکر است که نرم افزار USB over Network Client به صورت رایگان بر روی سیستم نصب می گردد و با خرید لایسنس نرم افزار USB over Network Server می توان از تمامی امکانات این نرم افزار بهره برد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار USB Over Network v4.4 :
- امکان اتصال به دستگاه  USB  به اشتراک گذاشته شده (حتی از نوعی که امکان اشتراک گذاری ندارند) از یک سیستم Client به Server
- امکان اشتراک گذاری (Sharing) نامحدود دستگاه های USB بر روی Server
- کاهش هزینه های اشتراک گذاری و عدم نیاز به دستگاه های گران قیمت سوئیچ سخت افزاری
- امکان دسترسی نامحدود دستگاه های USB در سیستم Client
- امکان اشتراگ گذاری دستگاه های USB جدید به صورت اتوماتیک و هوشمند
- پشتیبانی از طیف عظیمی از دستگاه های متنوع  USB
- محیط نرم افزاری ساده و کاربر پسند جهت استفاده آسان و کاربردی
- امکان اشتراک گذاری دستگاه USB مورد نظر، بدون نیاز به ریست کردن سیستم
- امکان تعریف لیست دستگاه های خاص USB برای جلوگیری از اشتراک گذاری اتوماتیک USB
- امکان اتصال اتوماتیک دستگاه های USB که از قبل روی سرور به اشتراک گذاشته شده بودند
- پشتیبانی از جداسازی ایمن دستگاه های USB
- سازگار با دستگاه های  USB v1.1 و USB v2.0
- سازگار با تکنولوژی Hyper-Threading
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله نسخه محبوب ویندوز 7
- و...

محمد مهدی سوری بازدید : 272 دوشنبه 22 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


امروزه استفاده از شبکه ها در ادارات و محیط های کاری بسیار متداول شده است. امکاناتی که یه شبکه در اختیار مدیران و کاربران می دهد بسیار گسترده بوده و هیچ ابزاری نمی تواند جایگزین شبکه باشد. یک شبکه می تواند آن قدر اهمیت پیدا کند که قطعی 1 ساعته آن باعث اختلال در کار یک موسسه یا اداره گردد. در نظر بگیرید تنها 1 ساعت شبکه میان رایانه های یک بانک قطع شود. چند نفر ضرر خواهند کرد! با همین مثال ساده هم می توان اهمیت یک شبکه را بیان نمود. شبکه های کوچک و به طور کلی شبکه های خانگی بسیار متداول شده اند. اما بحثی که در مورد آن ها همیشه مطرح بوده است چگونگی مدیریت شبکه است. چه کسی مدیر شبکه است؟ چگونه Client ها با هم ارتباط داشته باشند؟ چگونه فایل ها جابه جا شوند و چندین چند سوال دیگر که در ذهن کاربران شبکه نقش می بندد. یکی از راه هایی که بسیار رایج است استفاده از نرم افزاری است که کار مدیریت شبکه را آسان می سازد. البته می توان از قابلیت های ویندوز هم استفاده کرد و یا حتی برای کاربران حرفه ای از ویندوز سرور بهره برد اما این کار هزینه ی نسبتا بالایی را به دنبال دارد. همانطور که گفته شد استفاده از نرم افزارهای مدیریت شبکه یکی از بهترین راه ها محسوب می شود. این گونه نرم افزار ها با داشتن قابلیت های فراوان به مدیر و کاربران شبکه امکان بهره بردن از شبکه را به بهترین نحو ممکن می دهد. مدیر می تواند جلوی کاربرانی که بیش از حد از شبکه بهره می برند را گرفته و از خرابی های احتمالی جلوگیری نماید. در این زمینه ابزارهای متعدد وجود دارند. یکی از این ابزارها NetSarang Xmanager Enterprise نام دارد. این نرم افزار با دارابودن قابلیت های فراوان مدیریتی مطمئن را برای شبکه های کوچک خانگی و شبکه های بزرگ تجاری فراهم می آورد. مدیر شبکه قادر است با نصب این نرم افزار عملکرد تمامی سیستم های Join شده در شبکه را مشاهده نموده و مدیریت کامل برروی آن ها داشته باشد. البته کاربران هم با استفاده از این نرم افزار می توانند قابلیت های زیادی را تجربه کنند. به سادگی می تواند با دیگر رایانه ها ارتباط برقرار کرده و به اشتراک و انتقال فایل ها بپردازند. برای این که در محیط شبکه خود ، از نهایت امکانات بهره ببرید پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را به صورت کاملا رایگان از سایت آسان دانلود دریافت نموده و از ارتباطی قدرتمند در محیط نهایت لذت را ببرید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار NetSarang Xmanager Enterprise v3.0.0181:
- مدیریتی کامل بر روی شبکه
- قابلیت کنترل تمامی Client های موجود در محیط شبکه از سوی مدیر
- نمایش محیط کاری کلاینت ها
- قابلیت کنترل تمامی سیستم ها از سوی مدیریت و اعمال تغییرات دلخواه
- استفاده آسان هم برای مدیر و هم برای کلاینت ها
- قابلیت به اشتراک گذاری فایل ها از سوی کلاینت ها و سرور
- قابلیت به اشتراک کذاری اینترنت در میان کلاینت ها با تعیین حد و مرز استفاده
- شناسایی و سازگاری با پروتوکل های مختلف اینترنتی
- توانایی ارتباط با پروتوکل FTP به منظور ارسال فایل ها بر روی سرور
- امنیت بالا در محیط شبکه
- قابلیت به اشتراک گذاری پرینتر و مدیریت چاپ اسناد
- سرعت بالا در برقرار ارتباط
- مناسب برای شبکه های کوچک خانگی و شبکه های بزرگ تجاری
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 245 دوشنبه 22 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com



امروزه با گسترش شبکه های رایانه ای و مخصوصا شبکه های بی سیم که با نام Wireless بیشتر نامیده می شوند، سیستم های رایانه ای هم به همین سو کشیده می شوند. ماوس های بی سیم، کیبوردها و حتی پرینترهای بی سیم نمونه ای بارز این سیستم های ارتباطی هستند. سیستم رایانه ای دنیا به طور کلی به سمتی کشیده می شود که سیم ها حذف شده و ارتباط های بی سیمی جایگزین آن شود. تنها مشکلی که شاید این ارتباط با خود به همراه داشته باشد تنها اندکی در سرعت و تنظمیات مشکل تر نسبت به ارتباط های سیمی خواهد بود. البته نه بدان معنا که هیچ کس از انجام آن ها برنیاید، بلکه افراد مبتدی ممکن است با اندکی وقت صرف کردن تنظیمات مربوط به این شبکه ها را انجام دهند. برای راه اندازی و مدیریت این نوع شبکه ها نیاز به نرم افزارهایی است تا بتوان آسان تر از این نوع ارتباط بهره برد. از نرم افزارهایی که می تواند بسیار مناسب بوده و علاوه بر استفاده آسان امکانات کاملی را در اختیار کاربر قرار دهد محصولی از عظیم ترین کمپانی سخت افزاری و نرم افزاری شبکه های دنیا یعنی Cisco نیز می باشد. Cisco قدرتمندترین سخت افزارهای شبکه های رایانه ای را در دنیای رایانه ها تولید می نماید و در میان این همه مسیریاب های معروف نرم افزاری با نام Network Magic به عنوان نرم افزار خودنمایی می کند. این نرم افزار یک محصول قدرتمند برای راه اندازی و مدیریت شبکه های رایانه ای در سطوح کوچک و متوسط به شمار می رود. در اصل این ابزار برای شبکه های رایانه ای بی سیم پیاده سازی شده است و به راحتی می تواند آنچه که در اطراف سیستم از قابلیت Wireless استفاده می کنند را شناسایی کرده و به آسانی برای تعریف به رایانه شخصی به نرم افزار تحویل دهد. از قابلیت های این نرم افزار امکان به اشتراک گذاری اینترنت در شبکه های بی سیم ، مدیریت دستگاه های بی سیمی ، نمایش پهنای باند مصرفی، نمایش پهنای باند اینترنت و ... را نام برد. Network Magic که نسخه جدید آن به تازگی ارائه شده است علاوه بر محیط کاربری جذاب از زبان های مختلف دنیا و از جمله زبان شیرین پارسی به طور کامل پشتیبانی می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزارNetwork Magic Pro v5.1.8354.0:
- استفاده آسان از نرم افزار
- قابلیت راه اندازی  مدیریت شبکه های بی سیمی
- شناسایی دستگاه های بی سیمی اطراف رایانه به صورت اتوماتیک
- محیط کاربری بسیار جذاب نرم افزار
- قابلیت به اشتراک گذاری اینترنت در شبکه های بی سیم
- نمایش پهنای باند مصرفی از اینترنت
- نمایش پهنای باند در شبکه با توجه به اجزا شبکه
- قابلیت تعمیر شبکه بی سیم
- قابلیت نمایش کاربرانی که به شبکه به صورت بی سیم متصل هستند
- پشتیبانی از انواع مسیریاب های شبکه
- پشتیبانی از انواع پرتوکل ها
- سازگاری کامل با PC و Mac
- امنیت بالا در اطلاعات
- پشتیبانی از زبان های مختلف از جمله زبان شیرین پارسی
- سازگار یا نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا
- و ... 

محمد مهدی سوری بازدید : 289 دوشنبه 22 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


امروزه استفاده از رایانه ها حتی به کلاس های درس مدارس و دانشگاه ها هم کشیده شده و بسیاری از معلمان و استادان برای تفهیم هرچه بهتر دروس خود به بهره گیری از رایانه ها و شبکه های رایانه ای روی آورده اند. استفاده از نرم افزارهایی که اصلا به همین جهت طراحی و آماده سازی شده اند بخشی از کلاس درس تلقی می شود ، نرم افزارهایی که قادرند با امکانات فراوان تدریس را برای دبیران و یادگیری را برای دانش آموزان و دانشجویان فراهم کنند ؛ برای نمونه اگر یک استاد بخواهد مطلبی را توضیح دهد نیاز نیست از تابلو استفاده کند ، به سادگی می تواند با به اشتراک گذاری صفحه محیط کار سیستم خود برروی تمامی رایانه های موجود در شبکه کار آموزش را دنبال کند.
یکی از این نرم افزارها که به صورت اختصاصی برای کلاس های درس طراحی شده است NetOp School نام دارد. نرم افزاری قدرتمند که امکان متعددی را در زمینه ارتباط میان سیستم های دانش آموز و معلم فراهم می آورد. این نرم افزار که از جدیدترین امکانات برای آموزش هرچه بهتر بهره می برد قادر است تا در محیطی کاملا پویا و جذاب حتی امکان پرسیدن سوال را هم به صورت شبکه ای از طریق پل ارتباطی فراهم کند.
مدیریت رایانه دانش آموزان ، بدست گیری رایانه ها ، بستن امکانات و قابلیت های خاصی از سیستم نظیر بازی ها و یا حتی USB درایو ها ، بستن اینترنت برای دانش آموزان و یا حتی مسدود سازی سایت های خاص ، امکان برگزاری امتحانات آنلاین و طراحی سوال برای هریک از دانش آموزان ، قابلیت اعلام پایان امتحان از طریق زمان بندی و به صورت خودکار و بسیاری امکانات دیگر اشاره نمود.
NetOp School یک امکان فوق العاده جالب دیگر را هم در خود می بیند که برای بسیاری از استادان و دانشجویان اهمیت زیادی دارد ، امکان آموزش از راه دور ، یعنی دانشجو در خانه پشت سیستم رایانه ای می نشیند و استاد هم با داشتن یک رایانه می تواند به سادگی کار آموزش را دنبال کند. این نرم افزار به صورت دو بخش وجود دارد ، یعنی نسخه ی برای مدیر که همان استاد یا معلم است و نسخه دانش آموزی که برروی سیستم دانش آموزان و دانشجویان نصب خواهد شد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار NetOp School v6.0.2008295 :
- آموزش به صورت الکترونیکی با بالاترین بازدهی در آموزش
- امکان برقراری ارتباط به سادگی
- سازگار با انواع شبکه های رایانه ای
- امکان چت کردن میان رایانه های مختلف
- قابلیت به اشتراک گذاری صفحه نمایش سیستم معلم
- مدیریت کامل استاد برروی سیستم دانشجو
- قابلیت برگزاری امتحانات آنلاین
- امکان طرح سوال به صورت اختصاصی
- بستن صفحه کلید و ماوس
- محیط کاربری فوق العاده جذاب
- قابلیت زمان بندی امتحان
- امکان بستن قابلیت هایی نظیر USB درایو یا بحث های نرم افزاری برای دانشجویان
- داشتن کلاس های آموزشی از راه دور
- آموزش به صورت کاملا داینامیک
- استفاده فوق العاده آسان هم برای دانشجو و هم برای استاد
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 272 دوشنبه 22 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com



طرح کردن سؤالات يک آزمون، چاپ کردن و تکثير آن‌ها به تعداد مورد نياز، برگزاري آزمون به روش سنتي، تصحيح اوراق و اعلام نتايج مدت‌ها پس از برگزاري آزمون از مشکلات عمده اساتيد، معلمين و مدرسين و حتي داوطلبان شرکت در آزمون است.
اما امروزه با عمومي‌تر شدن استفاده از کامپيوترها، مي‌توان انتظار داشت در مراکز برگزاري آزمون، تعداد قابل توجهي کامپيوتر، در دسترس باشد. حال، اگر بتوان با توجه به توانايي بالاي کامپيوترها شرايطي را فراهم کرد تا مشکلات مذکور، کمتر و در کل، سرعت برگزاري يک آزمون تا حد ممکن سريع‌تر شود، مي‌توان از بسياري از اضافه‌کاري‌ها جلوگيري به عمل آورد.
«تستا» عنوان پروژه‌اي است که با همين هدف طراحي و پياده‌سازي شده است.
به عبارت ديگر «تستا» يک «سيستم مديريت آزمون آنلاين» يا Online Test Management System است که منتشر شده است تا جايگزيني مناسب براي روش‌هاي سنتي برگزاري آزمون باشد.

مهم‌ترين قابليت‌هاي «تستا» عبارتند از:
- تعريف آزمون با قابليت تعيين وقت، تعيين تعداد سؤالات نهايي، تعيين نحوه‌ي تعريف داوطلبان (توسط مدير سيستم و يا خود داوطلب)، تعيين رندوم بودن و يا نبودن نمايش سؤالات آزمون، تعيين چينش به صورت راست به چپ (مثل فارسي) و يا چپ به راست (مثل انگليسي) هم براي سيستم و هم براي هر آزمون، تعيين نمره منفي و ...
- امکان افزودن بي‌نهايت سؤال در هر آزمون با استفاده از اديتوري بسيار کامل و پيشرفته، بدون هر​گونه محدوديت در نمايش عکس، فيلم، صوت، کليپ و ...
- امکان تعريف داوطلبان توسط مدير سيستم و يا خود داوطلب با شرايط بسيار جالب
- مشاهده نتايج و آمار و نمدارها پس از آزمون توسط داوطلب
- جلوگيري از اجراي هرگونه تقلب در سيستم (جلوگيري از امکان آزمون مجدد توسط کاربر، جلوگيري از متوقف کردن زمان‌سنج آزمون، جلوگيري از رفرش کردن صفحه و ...)
- ثبت انتخاب‌هاي کاربران در لحظه انتخاب در زمان آزمون توسط تکنولوژي  Ajax
- مشاهده جزئي‌ترين آمار در پايان برگزاري آزمون توسط مربي و يا استاد و يا مدير سيستم. آمارهايي مثل: درصد پاسخگويي کاربران به هر آزمون، درصد پاسخگويي به هر سؤال، مشاهده کارنامه تک‌تک داوطلبان، مشاهده ميزان پاسخگويي داوطلبان به هر گزينه و آماري بسيار جزئي از هر آزمون.
- «تستا» به دو زبان انگليسي و فارسي قابل استفاده است و از بخش تنظيمات مي‌توان بين هر زبان سوئيچ کرد.
- «تستا» امکان ترجمه سيستم به هر زباني را به راحتي به کاربران مي‌دهد.
- «تستا» کاملاً Portable يعني «قابل حمل» است. با نصب تستا بر روي يک حافظه همراه، اين نرم​افزار هميشه همراه کاربر خواهد بود.
- «تستا» به يک زبان تحت وب نوشته شده است و در نتيجه قابليت اجرا بر روي يک وب‌سايت و يا بر روي يک کامپيوتر و مهم‌تر از همه، قابليت اجرا بر روي يک شبکه LAN و انجام آزمون به صورت گروهي را دارد.
- «تستا» براي اجرا به هيچ گونه تنظيماتي در سيستم عامل نياز ندارد. حتي نيازي به نصب هيچ نرم‌افزاري نيز نيست.
و ده‌ها قابليت ديگر که به تمامي آن‌ها در مستندات پروژه اشاره شده است.

انتظار مي‌رود با فراگير شدن «تستا» و سيستم‌هاي مشابه:
- از هزينه‌هاي زياد و گاهي بسيار زياد چاپ و تکثير اوراق امتحاني تا حد صفر کاسته شود.
- از مشکلات تکثير سؤالات؛ از قبيل: اضافه‌تر يا کمتر بودن تعداد برگه‌ها نسبت به تعداد داوطلبان آزمون، ناخوانا بودن يا واضح نبودن سؤالات و تصاوير، محدوديت در استفاده از تصاوير متحرک، فيلم‌ و غيره، انباشته شدن سؤالات تکثير شده و ... بسيار کاسته شود.
- فرايند تصحيح اوراق و اعلام نتايج در کسري از زمان صورت گيرد.
- اضطراب‌هاي داوطلبان آزمون در مدت زمان بين «شرکت در آزمون» و «اعلام نتايج» بي‌نهايت کاهش يابد.
- تأثير اشتباهات معمول انساني در زمان تصحيح اوراق، از بين برود.
- برگزاري آزمون‌هاي آزمايشي براي سنجش سطح علمي داوطلبان به يک امر بسيار آسان تبديل شده و با برگزاري مداوم آن‌ها، بر سطح آمادگي داوطلبان افزوده شود.
- داوطلب با محيطي دوست‌داشتني و کاربر پسند در حين آزمون روبرو باشد که مهم‌ترين مزيت آن کاهش اضطراب وي در حين آزمون خواهد بود.
- حضور کاربر در محل برگزاري آزمون الزامي نباشد.
- با توجه به امکانات سيستم، از قبيل نمايش تصادفي (Random) سؤالات، امکان تقلب در آزمون کاهش يابد.
- امکان تهيه سريع و خودکار آمارهاي بسيار جزئي از نحوه‌ي پاسخگويي داوطلبان تنها با چند کليک فراهم باشد.
و ده‌ها مزيت ديگر عايد استفاده کنندگان از اين نوع سيستم‌ها شود
- و...

محمد مهدی سوری بازدید : 675 دوشنبه 22 فروردین 1390 نظرات (1)

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود

Proxifier نرم افزاري است كه به برنامه هاي مختلف ، اجازه دسترسي به شبكه ، تحت يك proxy server را مي دهد.شما به كمك اين برنامه مي توانيد به راحتي از نرم افزار هاي مورد علاقه خودتون استفاده كنيد بدون اينكه تنظيم خاصي رو در اونها انجام بدين.با اين نرم افزار به راحتي ميتونيد از همه نوع برنامه نظير ، مرورگرها ، برنامه هاي ftp ، بازي هاي شبكه ،ICQ, IRC, Kazaa, telnet, ssh و غيره و به وسيله يه proxy server استفاده كنيد.اين برنامه امنيت شما رو با تغيير IP تامين مي كند . نكته قابل توجه اينكه اين است كه اين برنامه از اكثر برنامه هاي بررسي ايميل نظير Outlook, Eudora, Netscape و . . پشتيباني مي كند و شما مي توانيد با خيال راحت ايميل هاي خود را به كمك يك proxy server ارسال و دريافت كنيد.همچنين اين برنامه اطلاعات شما رو بصورت گرافيكي به شما نشان مي دهد. در ضمن اين برنامه از SOCKS v4, SOCKS v5, and HTTP هم پشتيباني مي كند.

محمد مهدی سوری بازدید : 257 دوشنبه 22 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : آسان دانلود | گيگارايانه

NetSupport School یک برنامه برای مدیریت و اداره کردن کلاس های آموزشی تحت رایانه است. از امکانات نرم افزار می توان به مانتیور کردن چند رایانه به صورت همزمان ، نمایش رایانه سرور برای تمام رایانه های کلاینت ، زمان بندی و امتحان گیری توسط دستگاه سرور ، پخش صوت به تمام دستگاه ها از طریق دستگاه سرور ، ایجاد محیط جواب و پرسش ، بحث و تبادل رایانه های کلاینت با هم ، نصب شدن بر روی شبکه های Lan و Wireless و ...
NetSupport School Professional : نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت کلاس های تحت شبکه می باشد.
مربیان با استفاده از این نرم افزار می توانند در یک شبکه کامپیوتری با دانش آموزان ارتباط برقرار کنند. ارسال صفحه نمایش مربی برای دانش آموزان و کنترل از راه دور دانش آموزان توسط مربی دو قابلیت مهم برنامه است.
به کمک این برنامه مربی می تواند اجرای برنامه های کاربردی در کامپیوتر دانش آموزان را محدود کند. مدیریت و محدود کردن دسترسی به وب سایت ها در کامپیوتر دانش آموزان ، توانایی دیگر این برنامه است. امکان گروه بندی دانش آموزان در کلاس و تعیین رهبر گروه توسط مربی در این برنامه فراهم شده است. مربی می تواند در هر زمان بدون دخالت دانش آموز به تبادل فایل با کامپیوتر وی اقدام کند. این برنامه امکان عکس برداری و فیلم برداری از کامپیوتر دانش آموزان را در اختیار مربی قرار می دهد. مربی و دانش آموزان می توانند ارتباط متنی و صوتی با یکدیگر داشته باشند.
طراحی سوال ، طراحی آزمون و اجرای آن از دیگر ابزارهای قدرتمند برنامه است.
قابل به ذکر است که این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارها برای راه اندازی شبکه محلی است.
قابليت هاي كليدي اين نرم افزار عبارتند از :
 - پشتيباني بيش از 100 كامپيوتر كلاينت بر روي هر نسخه از نرم افزار  بدون كاهش سرعت
 - کنترل کردن و ایجاد محدودیت بر روی ورودی های کیس افراد از قبیل usb و cddvd
 - پشتيباني از سیستم عامل های لینوکس و مکینتاش
 - محيطي بسيار زيبا و كاربر پسند مناسب براي افراد حرفه اي 
 - قابليت كنترل كامپيوتر هاي ديگر ( سرور مانيتورينگ  )
 - قابليت كنترل يك كامپيوتر از راه دور
 - قابليت نمايش صفحه سرور به كلاينت هاي ديگر
 - قابليت چت كردن تمام اعضا براي بحث هاي گروهي
 - قابليت رد و بدل كردن فايل با سرعت بسيار عالي
 - قابليت نصب بر روي تمامي نسخه هاي ويندوز
 - پشتيباني كامل از ويندوز ويستا
 - دسترسی به اینترنت براي هر سيستم
 - گرفتن امتحان از اعضاء
 - قابليت قفل كردن موس و كيبورد كلاينت ها
 - و . . .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
  • بچه خر می کنیم (118)
  • بزرگترین مرکز دانلود موزیک (94)
  • بازی های ممنوعه PC (71)
  • طهران جوان (65)
  • سایت تفریحی پیک پک (124)
  • بروزترین مرجع قالب وبلاگها و ابزار سایت و وبلاگ (96)
  • بهترین سایت سریال های در حال پخش (122)
  • یاس دانلود (48)
  • Arman Download :: آرمان دانلود (96)
  • دیگه مشکی نمی پوشم (102)
  • دانلود با لینک مستقیم (68)
  • سلامتی جنسی جسمی روانی زیبایی (127)
  • رنگين كمان دانلود 2 فيلم موسقي (61)
  • دانلود فیلم و سریال های ایرانی و خارجی با لینک مستقیم (113)
  • بروز دانلود دانلود جدید ترین های روز دنیا (167)
  • ◄ مقالات کامپیوتر (67)
  • پرتال موزیک افتاب ایران (91)
  • دانلود فیلم با لینک مستقیم (31)
  • دانلود جدیدترین و بهترین موزیکها (71)
  • فروشگاه بزرگ اینترنتی محمد خرید (62)
  • موزیک روز,دانلود آهنگ های جدید ایرانی (51)
  • سايت زور (58)
  • گالری عکس مد پیکس (80)
  • download u99 (108)
  • خفن دانلود (131)
  • A X 2 4 (56)
  • دانلودستان فیلم و موزیک (179)
  • ◄وبلاگ پر بازدید دختر و پسر► (72)
  • جدید ترین نرم افزار های روز دنیا (68)
  • وبلاگ تفریحی شاهزاده (64)
  • تكصدا (114)
  • اکسارنک (84)
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 657
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 178
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 317
  • باردید دیروز : 363
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,787
  • بازدید ماه : 6,184
  • بازدید سال : 37,037
  • بازدید کلی : 309,480