loading...
البرز دانلود
آخرین ارسال های انجمن
محمد مهدی سوری بازدید : 128 سه شنبه 11 مرداد 1390 نظرات (1)

منبع : www.AsanDownload.com


اگر به دنبال قدرتمندترين مديا پلير جهان مي گرديد ما آن را به شما معرفي مي كنيم. GOM Player قدرتمند و مهمتر از همه يك مدياپلير كاملا رايگان است كه تمام نيازهاي شما را در امر مشاهده و اجراي فايلهاي صوتي و ويدئويي برآورده مي كند. اين نرم افزار كه نسخه نهايي ارائه شده پيشكش شما كاربران عزيز و دوست داشتني آسان دانلود. بصورت خلاصه برخي از امكانات و توانمنديهاي اين مدياپلير قدرتمند را براي شما توضيح مي دهيم و اميدواريم كه از استفاده آن لذت ببريد.
امكانات پخش كننده رسانه اي GOM
جستجوگر كدك :
گم پلیر شامل کدک های بسیاری است كه شما را از نصب هرگونه كدك هاي جداگانه براي نمايش فيلمهاي با فرمتهاي مختلف بي نياز مي كند. كدكهايي همچون XviD, DivX, FLV1, AC3, OGG, MP4, H263 و بسياري ديگر. براي آن دسته از فيلمهايي كه نياز به كدك جداگانه دارند پلير گم شما را به محل آن كدك جهت دانلود هدايت مي كند. پس بنابر اين هيچ مشكلي براي كدك هاي مختلف نخواهيد داشت.
پخش فايل AVI شكسته(حق امتياز) : در فايل هاي AVI اگر شاخص آن خراب باشد و يا فيلم بصورت ناقص دريافت شده باشد نمي توان آن را نمايش داد چون شاخص ها در انتهاي فايل قرار مي گيرند. اختراع اين فن آوري توسط گم شما را قادر مي سازد تا فايلهاي با شاخص خراب و يا شكسته را نيز مشاهده كنيد.
پشتيباني قدرتمند از زيرنويس : پلير گم فايلهاي زير نويس SMI, SRT, RT, SUB را پشتيباني مي كند. شما می توانید حاشیه ، محل ، اندازه ، وضوح تصویر ، فونت و دیگران موارد مربوط به زير نويس را مشخص کنید. شما حتي مي توانيد زير نويسهايي را كه با فيلم هماهنگي ندارند را تنظيم و هماهنگ كنيد.
ليست پخش آسان : اگر شما در دايركتوري كه يك فايل ويدئويي از آن اجرا كرده ايد فايلي همنام با آن فايل داشته باشيد به صورت خودكار به ليست پخش شما اضافه مي شود. شما به راحتي مي توانيد ليست پخش خودتان را با گم ايجاد و ويرايش كنيد.
پشتيباني از انواع رسانه ها : همراه با فرمت هاي معروف AVI, MPG, MPEG  و DAT، GOM Player از پخش فرمتهاي رسانه ويندوز (WMV, ASF, ASX) نيز پشتيباني مي كند.
فيلم برداري و گرفتن عكس : قابليت Screen capture در گم به شما اجازه ميدهد تا فيلم خود را از گم پلير ضبط كنيد. همچنين شما مي توانيد با استفاده از قابليت ضبط Burst بصورت مداوم تا 999 عكس بگيريد.

قابليتهاي كليدي نرم افزار GOM Player v2.1.28.5039 :
- مجهز به جستجوگر كدك
- مجهز به كدكهاي مختلف براي فرمتهاي مختلف
- امكان پخش فايلهاي شكسته يا ناقص AVI
- پشتيباني قدرتمند از امكانات زير نويس
- تهيه ليست پخش خودكار و آسان
- امكان فيلم برداري و عكس از تصاوير
- امكان سفارشي كردن روشنائي و كنتراست تصوير
- امكان اضافه كردن اكولايزر به صدا
- تكرار پخش فايلها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 

محمد مهدی سوری بازدید : 147 سه شنبه 11 مرداد 1390 نظرات (0)

پلیر رایگان اما کارآمدی به نام AVS Media Player


پلیرها یکی از متداول ترین دسته نرم افزارهایی هستند که مورد نیاز همه کاربران بوده و بسیاری هم هستند که روزانه بارها و بارها از این نرم افزارها بهره می گیرند. پلیرهای مختلفی هستند که می توانند پاسخگوی خواسته های کاربران باشند اما نمونه های رایگانی که از سوی شرکت های مختلف ارائه می شوند می توانند گزینه های مناسبی برای همه کاربران باشند. AVS Media Player نام یکی از همین نرم افزارهاست که به واسطه رایگان بودن علاوه بر این که بدون هیچ مشکلی نصب و اجرا می شود با شناسایی و پشتیبانی آخرین فرمت ها و محیط ساده نرم افزاری اکثر فایل های صوتی و تصویری را اجرا خواهد کرد. این ابزار علاوه بر فیلم ها و موزیک ها قادر است تا تصاویر را هم نمایش دهد و از این نظر هم می توان به آن به چشم یک Picture Viewer نگاه کرد. نکته مهم در مورد این نرم افزار پشتیبانی از جدیدترین تکنولوژی هاست که برای مثال قادر است تا صداها را به صورت سه بعدی اجرا کند یا صداهای چندکاناله را به همان صورت به گوش کاربران برساند. وجود Playlist هم باعث خواهد شد تا کاربران با دادن یک لیست از موزیک ها و فیلم های مورد علاقه آن ها را دائما اجرا کنند. AVS Media Player هرچند حجم زیاد پائینی ندارد اما به واسطه رایگان بودن و بسیاری امکانات دیگر فوق العاده مناسب برای تمامی کاربران است. ما نسخه جدید این ابزار را برروی سرور های آسان دانلود قرار داده ایم تا برای همیشه در دسترس کاربران باشد.

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار AVS Media Player v4.1.3.68:
- نمایش فیلم ها با بهترین کیفیت ممکن
- شناسایی و پشتیبانی از جدیدترین فرمت های ویدئویی و صوتی
- نمایش تصاویر در نرم افزار
- امکان عکس گرفتن از فریم به فریم فیلم ها
- پشتیبانی از جدیدترین تکنولوژی های صوتی
- سازگاری کامل با زیرنویس فیلم ها
- سهولت در استفاده از نرم افزار
- واسط کاربری ساده اما جذاب
- رایگان بودن نرم افزار
- وجود Playlist به منظور ذخیره موزیک و فیلم های محبوب برای اجرا
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ... 

 

 

محمد مهدی سوری بازدید : 124 سه شنبه 11 مرداد 1390 نظرات (0)

مدیریت فایل های چند رسانه ای با Accessory Software Picture Viewer Max

 


تماشای عکس ها ، گوش کردن به موزیک ها ، به نظاره نشستن فیلم ها و به طور کلی مرور تمامی فایل های چند رسانه ای مستلزم استفاده از نرم افزار اختصاصی است ؛ البته این محدودیت گاهی با استفاده از نرم افزارهایی خاص برطرف می شود ؛ گاهی نرم افزارهایی هستند که قادرند علاوه بر نمایش تصاویر فایل های صوتی و تصویری را هم اجرا کنند ؛ Picture Viewer Max یکی از همین نرم افزارهاست که قادر است تا علاوه بر نمایش تصاویر ، موزیک ها را به صدا در آورد و فیلم ها را هم اجرا کند. این ابزار ساده و کم حجم تقریبان از تمامی فرمت ها در این سه زمینه پشتیبانی کرده و به همین سبب تا حدود زیادی خیال کاربران را نسبت به استفاده از یک نرم افزار برای انجام بیشتر کارها راحت خواهد کرد.
مدیریت آسان ، ارسال و دریافت تصاویر و فایل های چندرسانه ای تحت نرم افزارهای آنلاین و تحت وب ، پرینت تصاویر با کیفیت و اندازه دلخواه ، تبدیل تصاویر میان فرمت های مختلف ، ویرایش ساده تصاویر، اجرای انواع سی دی ها و دی وی دی ها و چندین و چند قابلیت دیگر که ذکر آن ها در طول این پست جای نخواهد گرفت. Picture Viewer Max با حجم بسیار مناسب و سرعت بالایی که در اجرا دارد می تواند ابزار فوق العاده قدرتمند برای کاربران باشد. پس پیشنهاد استفاده از این ابزار را به همه کاربران می دهیم.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Accessory Software Picture Viewer Max v6.6:
- پشیبانی از تقریبا تمامی فرمت ها برای تصاویر ، موزیک ها و فیلم ها
- نمایش تصاویر و مدیریت آن ها
- امکان چاپ تصاویر
- تبدیل تصاویر به فرمت های مختلف
- ارسال و دریافت عکس ها به صورت آنلاین
- ویرایش ساده تصاویر
- امکان تکه تکه کردن فیلم ها
- امکان عکس گرفتن و ذخیره سازی توسط نرم افزار
- حجم بسیار مناسب نسبت به حجم قابلیت ها
- سازگار با انواع اسکنرها برای اسکن مستقیم تصاویر از اسکنر
- ساخت اسلایدشو های زیبا به واسطه وجود صدها افکت و Transition
- ساخت آلبوم های دیجیتالی برای استفاده در وب سایت ها
- قابلیت Zip کردن فایل ها و خارج سازی از حالت فشرده
- اجرای انواع سی دی و دی وی دی در نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 

محمد مهدی سوری بازدید : 120 سه شنبه 11 مرداد 1390 نظرات (0)

دانلود جدیدترین کدک های صوتی و تصویری Win7codecs

اجرای فایل های صوتی و تصویری را می توان راحت تر از قبل با نرم افزارهای ساده ای هم امکان پذیر ساخت. برای نمونه در ویندوز 7 با این که کدک های زیادی به صورت معمول در ویندوز گنجانده شده است اما با نرم افزار مثل Win7codecs هم می توان جدیدترین کدک ها را در ویندوز کپی کرده تا آسان تر فایل های صوتی و تصویری را اجرا کرد. این پکیج با ارائه نسخه های جدید ، حیاتی ترین و به روز ترین کدک های صوتی و تصویری را برروی سیستم عامل ویندوز 7 کپی خواهد نمود. به صورت اتوماتیک نسخه های قبلی از هریک از این کدک ها پاک شده و نسخه های جدید فعال خواهند شد. وجود این کدک ها باعث خواهد شد تا برای نمونه نرم افزارهایی مثل Windows Media Player یا Windows Media Player Classic هم می توانند اکثر فرمت های موجود را اجرا کنند و به این ترتیب فضای زیادی از منابع سیستم به واسطه استفاده از چنین نرم افزارهای ساده ای آزادتر خواهد شد. البته Win7codecs نه تنها فرمت هایی برای ویندوز 7 بلکه کدک هایی هم برای نرم افزارهای تحت وب یعنی ویدئوهای آنلاین دارد؛ این پکیج که به صورت رایگان عرضه می گردد حجم نسبتا مناسبی هم دارد که برای اکثر کاربران می تواند جز مفیدترین نرم افزارهایی باشد که همیشه روی سیستم خود نصب می کنند.

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Windows 7 Codec Pack v2.8.0:
- ارائه جدیدترین کدک های صوتی و تصویری
- حذف نسخه های قدیمی به صورت خودکار و جایگزینی نسخه جدید
- ارائه جدیدترین کدک ها برای مرورگرهای تحت وب به منظور اجرای ویدئوهای آنلاین
- سازگار با تمامی پلیرها
- حجم مناسب با توجه به حجم کدک ها و قابلیت ها
- امکان انتخاب کدک ها در هنگام نصب
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ... 

 

محمد مهدی سوری بازدید : 117 سه شنبه 11 مرداد 1390 نظرات (0)

دانلود UMPlayer پلیری قدرتمند برای همه فرمت ها



پخش و اجرای موزیک ها و فیلم ها یکی از متداول ترین کارهایی است که با استفاده از یک رایانه صورت می گیرد ؛ آنقدر متداول و رایج هست که حتی مایکروسافت با ارائه اولین نسخه های ویندوز یک پلیر به نام ویندوز مدیا پلیرهم عرضه کرده و تا به حالا که ویندوز 7 آخرین نسل ارائه شده از ویندوز می باشد نسخه 12 این پلیر به همراه این ویندوز ارائه می گردد تا کاربران از آن برای اجرای موزیک ها و فیلم ها بهره ببرند. با توجه به این که هرکاربر سلیقه ی شخصی مربوط به خود را دارد پس همیشه ویندوزمدیا پلیر نمی تواند پاسخگوی همه سلیقه ها باشد و نرم افزارهای کاربردی در این زمینه مطرح می شوند. UMPlayer یکی از ساده ترین ابزارهایی است که می تواند نقش یک پلیر کاملا حرفه ای را ایفا کند. پشتیبانی از فرمت های مختلف و البته رایج صوتی و تصویری اولین خصوصیت مهم و بسیار کلیدی این نرم افزار محسوب می شود.
واسط کاربری ساده نرم افزار هم هرچند که شاید زیاد جذاب نباشد اما در دستیابی سریعتر به خواسته ها نقش کلیدی دارد. کیفیت بسیار مناسب در نمایش فیلم ها از جمله نکات مثبت در استفاده از این ابزار تلقی می شود ؛ UMPlayer قادر است تا با بهترین کیفیت ممکن تصاویر فیلم ها را به نمایش در آورد. با توجه به امکانات بسیار مفیدی که این ابزار دارد می تواند گزینه مناسبی برای اکثر کاربران باشد. این ابزار کاملا رایگان بوده و به همین سبب هم نیازی به کرک یا هرگونه فایل اضافی نمی باشد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار UMPlayer v0.97:
- سازگاری با اکثر فرمت های رایج صوتی و تصویری
- واسط کاربری ساده اما جذاب نرم افزار
- نمایش با بهترین کیفیت ممکن
- امکان جست و جو در ویدئوهای Youtube.com
- نمایش زیرنویس ها با پشتیبانی از زبان های مختلف و تمامی استانداردها
- پخش دی وی دی و VCD ها با بهترین کیفیت ممکن
- وجود بیش از 270 کدک صوتی و تصویری
- امکان پخش ویدئو های آنلاین
- وجود پوسته های گوناگون در نرم افزار
- هماهنگی با تمامی شتابدهنده های گرافیکی
- امکان اجرای لوح های فشرده صوتی و تصویری
- نمایش و اجرای تصاویر موجود در سیستم
- هماهنگی کامل با زیرنویس فیلم ها
- امکان عکس گرفتن از بخش های مختلف یک فیلم
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 138 سه شنبه 11 مرداد 1390 نظرات (0)

دانلود UMPlayer پلیری قدرتمند برای همه فرمت ها



پخش و اجرای موزیک ها و فیلم ها یکی از متداول ترین کارهایی است که با استفاده از یک رایانه صورت می گیرد ؛ آنقدر متداول و رایج هست که حتی مایکروسافت با ارائه اولین نسخه های ویندوز یک پلیر به نام ویندوز مدیا پلیرهم عرضه کرده و تا به حالا که ویندوز 7 آخرین نسل ارائه شده از ویندوز می باشد نسخه 12 این پلیر به همراه این ویندوز ارائه می گردد تا کاربران از آن برای اجرای موزیک ها و فیلم ها بهره ببرند. با توجه به این که هرکاربر سلیقه ی شخصی مربوط به خود را دارد پس همیشه ویندوزمدیا پلیر نمی تواند پاسخگوی همه سلیقه ها باشد و نرم افزارهای کاربردی در این زمینه مطرح می شوند. UMPlayer یکی از ساده ترین ابزارهایی است که می تواند نقش یک پلیر کاملا حرفه ای را ایفا کند. پشتیبانی از فرمت های مختلف و البته رایج صوتی و تصویری اولین خصوصیت مهم و بسیار کلیدی این نرم افزار محسوب می شود.
واسط کاربری ساده نرم افزار هم هرچند که شاید زیاد جذاب نباشد اما در دستیابی سریعتر به خواسته ها نقش کلیدی دارد. کیفیت بسیار مناسب در نمایش فیلم ها از جمله نکات مثبت در استفاده از این ابزار تلقی می شود ؛ UMPlayer قادر است تا با بهترین کیفیت ممکن تصاویر فیلم ها را به نمایش در آورد. با توجه به امکانات بسیار مفیدی که این ابزار دارد می تواند گزینه مناسبی برای اکثر کاربران باشد. این ابزار کاملا رایگان بوده و به همین سبب هم نیازی به کرک یا هرگونه فایل اضافی نمی باشد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار UMPlayer v0.97:
- سازگاری با اکثر فرمت های رایج صوتی و تصویری
- واسط کاربری ساده اما جذاب نرم افزار
- نمایش با بهترین کیفیت ممکن
- امکان جست و جو در ویدئوهای Youtube.com
- نمایش زیرنویس ها با پشتیبانی از زبان های مختلف و تمامی استانداردها
- پخش دی وی دی و VCD ها با بهترین کیفیت ممکن
- وجود بیش از 270 کدک صوتی و تصویری
- امکان پخش ویدئو های آنلاین
- وجود پوسته های گوناگون در نرم افزار
- هماهنگی با تمامی شتابدهنده های گرافیکی
- امکان اجرای لوح های فشرده صوتی و تصویری
- نمایش و اجرای تصاویر موجود در سیستم
- هماهنگی کامل با زیرنویس فیلم ها
- امکان عکس گرفتن از بخش های مختلف یک فیلم
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 138 سه شنبه 11 مرداد 1390 نظرات (0)

دانلود UMPlayer پلیری قدرتمند برای همه فرمت ها



پخش و اجرای موزیک ها و فیلم ها یکی از متداول ترین کارهایی است که با استفاده از یک رایانه صورت می گیرد ؛ آنقدر متداول و رایج هست که حتی مایکروسافت با ارائه اولین نسخه های ویندوز یک پلیر به نام ویندوز مدیا پلیرهم عرضه کرده و تا به حالا که ویندوز 7 آخرین نسل ارائه شده از ویندوز می باشد نسخه 12 این پلیر به همراه این ویندوز ارائه می گردد تا کاربران از آن برای اجرای موزیک ها و فیلم ها بهره ببرند. با توجه به این که هرکاربر سلیقه ی شخصی مربوط به خود را دارد پس همیشه ویندوزمدیا پلیر نمی تواند پاسخگوی همه سلیقه ها باشد و نرم افزارهای کاربردی در این زمینه مطرح می شوند. UMPlayer یکی از ساده ترین ابزارهایی است که می تواند نقش یک پلیر کاملا حرفه ای را ایفا کند. پشتیبانی از فرمت های مختلف و البته رایج صوتی و تصویری اولین خصوصیت مهم و بسیار کلیدی این نرم افزار محسوب می شود.
واسط کاربری ساده نرم افزار هم هرچند که شاید زیاد جذاب نباشد اما در دستیابی سریعتر به خواسته ها نقش کلیدی دارد. کیفیت بسیار مناسب در نمایش فیلم ها از جمله نکات مثبت در استفاده از این ابزار تلقی می شود ؛ UMPlayer قادر است تا با بهترین کیفیت ممکن تصاویر فیلم ها را به نمایش در آورد. با توجه به امکانات بسیار مفیدی که این ابزار دارد می تواند گزینه مناسبی برای اکثر کاربران باشد. این ابزار کاملا رایگان بوده و به همین سبب هم نیازی به کرک یا هرگونه فایل اضافی نمی باشد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار UMPlayer v0.97:
- سازگاری با اکثر فرمت های رایج صوتی و تصویری
- واسط کاربری ساده اما جذاب نرم افزار
- نمایش با بهترین کیفیت ممکن
- امکان جست و جو در ویدئوهای Youtube.com
- نمایش زیرنویس ها با پشتیبانی از زبان های مختلف و تمامی استانداردها
- پخش دی وی دی و VCD ها با بهترین کیفیت ممکن
- وجود بیش از 270 کدک صوتی و تصویری
- امکان پخش ویدئو های آنلاین
- وجود پوسته های گوناگون در نرم افزار
- هماهنگی با تمامی شتابدهنده های گرافیکی
- امکان اجرای لوح های فشرده صوتی و تصویری
- نمایش و اجرای تصاویر موجود در سیستم
- هماهنگی کامل با زیرنویس فیلم ها
- امکان عکس گرفتن از بخش های مختلف یک فیلم
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 145 سه شنبه 11 مرداد 1390 نظرات (0)

دانلود Cowon JetVideo محبوب ترین پلیر دنیا


اکثر غریب به اتفاق ما کاربران با نرم افزار JetAudio آشنایی کاملی داریم. نرم افزاری کارآمد که چند سالی است توانسته به عنوان یکی از محبوب ترین پلیرها در میان کاربران جای خود را باز کند اما حالا انگار شرکت سازنده قصد دارد اهدافش را کمی تغییر داده و علاوه بر JetAudio نرم افزار دیگری هم عرضه کند تا به صورت مجزا کاربران ویدئو و موزیک ها را اجرا نمایند. البته هردو این نرم افزارها قادرند تا هم موزیک ها را پخش کنند و هم ویدئوها را نمایش دهند اما وقتی نرم افزارها مجزا شوند به هرحال امکانات هم مجزا و بسته به نیاز ارائه می شوند. Cowon JetVideo نام نرم افزاریست که از این پس به همراه دیگر محصول Cowon قرار است تا کار پخش موزیک ها و نمایش ویدئوها را انجام دهند.
نمایش ویدئو ها با بهترین کیفیت ممکن هم در صدا و هم در تصویر به اضافه پشتیبانی از فرمت های رایج صوتی و تصویری و البته واسط کاربری ساده اما جذاب از اولین و مهم ترین خصوصیاتی هستند که JetVideo در قدم های اول به کاربرانش ارائه می دهد. تبدیل فرمت های مختلف به یکدیگر ، امکان عکس گرفتن از فیلم ، نمایش کامل و دقیق زیرنویس ها با پشتیبانی از استانداردها مختلف ، خروجی صدا به صورت چندکاناله ، تغییر تگ برای فایل های صوتی و تصویری ، نمایش سی دی و دی وی دی فیلم و ده ها امکان دیگر که می تواند دلایل خوبی برای استفاده از این پلیر جدید اما محبوب و جذاب باشد. نسخه جدید این ابزار به تازگی ارائه شده است ؛ خوشحالیم جز اولین سایت های ایرانی هستیم که این نرم افزار بسیار قدرتمند را به شما کاربران عزیز معرفی می کنیم.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Cowon JetVideo v8.0.0.0 VX :
- پشتیبانی از اکثر فرمت های صوتی و تصویری رایج
- تغییر در تگ فایل ها
- نمایش با بهترین کیفیت ممکن
- واسط کاربری ساده نرم افزار
- امکان استفاده از پوسته های مختلف
- هماهنگی با زیرنویس در نمایش فیلم ها
- امکان نمایش سی دی و دی وی دی
- تبدیل فایل های صوتی و تصویری به فرمت دلخواه
- امکان عکس گرفتن از فیلم ها
- خروجی صدای با کیفیت چند کاناله
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 138 سه شنبه 11 مرداد 1390 نظرات (0)

دانلود Cowon JetVideo محبوب ترین پلیر دنیا


اکثر غریب به اتفاق ما کاربران با نرم افزار JetAudio آشنایی کاملی داریم. نرم افزاری کارآمد که چند سالی است توانسته به عنوان یکی از محبوب ترین پلیرها در میان کاربران جای خود را باز کند اما حالا انگار شرکت سازنده قصد دارد اهدافش را کمی تغییر داده و علاوه بر JetAudio نرم افزار دیگری هم عرضه کند تا به صورت مجزا کاربران ویدئو و موزیک ها را اجرا نمایند. البته هردو این نرم افزارها قادرند تا هم موزیک ها را پخش کنند و هم ویدئوها را نمایش دهند اما وقتی نرم افزارها مجزا شوند به هرحال امکانات هم مجزا و بسته به نیاز ارائه می شوند. Cowon JetVideo نام نرم افزاریست که از این پس به همراه دیگر محصول Cowon قرار است تا کار پخش موزیک ها و نمایش ویدئوها را انجام دهند.
نمایش ویدئو ها با بهترین کیفیت ممکن هم در صدا و هم در تصویر به اضافه پشتیبانی از فرمت های رایج صوتی و تصویری و البته واسط کاربری ساده اما جذاب از اولین و مهم ترین خصوصیاتی هستند که JetVideo در قدم های اول به کاربرانش ارائه می دهد. تبدیل فرمت های مختلف به یکدیگر ، امکان عکس گرفتن از فیلم ، نمایش کامل و دقیق زیرنویس ها با پشتیبانی از استانداردها مختلف ، خروجی صدا به صورت چندکاناله ، تغییر تگ برای فایل های صوتی و تصویری ، نمایش سی دی و دی وی دی فیلم و ده ها امکان دیگر که می تواند دلایل خوبی برای استفاده از این پلیر جدید اما محبوب و جذاب باشد. نسخه جدید این ابزار به تازگی ارائه شده است ؛ خوشحالیم جز اولین سایت های ایرانی هستیم که این نرم افزار بسیار قدرتمند را به شما کاربران عزیز معرفی می کنیم.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Cowon JetVideo v8.0.0.0 VX :
- پشتیبانی از اکثر فرمت های صوتی و تصویری رایج
- تغییر در تگ فایل ها
- نمایش با بهترین کیفیت ممکن
- واسط کاربری ساده نرم افزار
- امکان استفاده از پوسته های مختلف
- هماهنگی با زیرنویس در نمایش فیلم ها
- امکان نمایش سی دی و دی وی دی
- تبدیل فایل های صوتی و تصویری به فرمت دلخواه
- امکان عکس گرفتن از فیلم ها
- خروجی صدای با کیفیت چند کاناله
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 148 سه شنبه 11 مرداد 1390 نظرات (0)

دانلود Cowon JetVideo محبوب ترین پلیر دنیا


اکثر غریب به اتفاق ما کاربران با نرم افزار JetAudio آشنایی کاملی داریم. نرم افزاری کارآمد که چند سالی است توانسته به عنوان یکی از محبوب ترین پلیرها در میان کاربران جای خود را باز کند اما حالا انگار شرکت سازنده قصد دارد اهدافش را کمی تغییر داده و علاوه بر JetAudio نرم افزار دیگری هم عرضه کند تا به صورت مجزا کاربران ویدئو و موزیک ها را اجرا نمایند. البته هردو این نرم افزارها قادرند تا هم موزیک ها را پخش کنند و هم ویدئوها را نمایش دهند اما وقتی نرم افزارها مجزا شوند به هرحال امکانات هم مجزا و بسته به نیاز ارائه می شوند. Cowon JetVideo نام نرم افزاریست که از این پس به همراه دیگر محصول Cowon قرار است تا کار پخش موزیک ها و نمایش ویدئوها را انجام دهند.
نمایش ویدئو ها با بهترین کیفیت ممکن هم در صدا و هم در تصویر به اضافه پشتیبانی از فرمت های رایج صوتی و تصویری و البته واسط کاربری ساده اما جذاب از اولین و مهم ترین خصوصیاتی هستند که JetVideo در قدم های اول به کاربرانش ارائه می دهد. تبدیل فرمت های مختلف به یکدیگر ، امکان عکس گرفتن از فیلم ، نمایش کامل و دقیق زیرنویس ها با پشتیبانی از استانداردها مختلف ، خروجی صدا به صورت چندکاناله ، تغییر تگ برای فایل های صوتی و تصویری ، نمایش سی دی و دی وی دی فیلم و ده ها امکان دیگر که می تواند دلایل خوبی برای استفاده از این پلیر جدید اما محبوب و جذاب باشد. نسخه جدید این ابزار به تازگی ارائه شده است ؛ خوشحالیم جز اولین سایت های ایرانی هستیم که این نرم افزار بسیار قدرتمند را به شما کاربران عزیز معرفی می کنیم.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Cowon JetVideo v8.0.0.0 VX :
- پشتیبانی از اکثر فرمت های صوتی و تصویری رایج
- تغییر در تگ فایل ها
- نمایش با بهترین کیفیت ممکن
- واسط کاربری ساده نرم افزار
- امکان استفاده از پوسته های مختلف
- هماهنگی با زیرنویس در نمایش فیلم ها
- امکان نمایش سی دی و دی وی دی
- تبدیل فایل های صوتی و تصویری به فرمت دلخواه
- امکان عکس گرفتن از فیلم ها
- خروجی صدای با کیفیت چند کاناله
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 132 سه شنبه 11 مرداد 1390 نظرات (0)

دانلود Cowon JetVideo محبوب ترین پلیر دنیا


اکثر غریب به اتفاق ما کاربران با نرم افزار JetAudio آشنایی کاملی داریم. نرم افزاری کارآمد که چند سالی است توانسته به عنوان یکی از محبوب ترین پلیرها در میان کاربران جای خود را باز کند اما حالا انگار شرکت سازنده قصد دارد اهدافش را کمی تغییر داده و علاوه بر JetAudio نرم افزار دیگری هم عرضه کند تا به صورت مجزا کاربران ویدئو و موزیک ها را اجرا نمایند. البته هردو این نرم افزارها قادرند تا هم موزیک ها را پخش کنند و هم ویدئوها را نمایش دهند اما وقتی نرم افزارها مجزا شوند به هرحال امکانات هم مجزا و بسته به نیاز ارائه می شوند. Cowon JetVideo نام نرم افزاریست که از این پس به همراه دیگر محصول Cowon قرار است تا کار پخش موزیک ها و نمایش ویدئوها را انجام دهند.
نمایش ویدئو ها با بهترین کیفیت ممکن هم در صدا و هم در تصویر به اضافه پشتیبانی از فرمت های رایج صوتی و تصویری و البته واسط کاربری ساده اما جذاب از اولین و مهم ترین خصوصیاتی هستند که JetVideo در قدم های اول به کاربرانش ارائه می دهد. تبدیل فرمت های مختلف به یکدیگر ، امکان عکس گرفتن از فیلم ، نمایش کامل و دقیق زیرنویس ها با پشتیبانی از استانداردها مختلف ، خروجی صدا به صورت چندکاناله ، تغییر تگ برای فایل های صوتی و تصویری ، نمایش سی دی و دی وی دی فیلم و ده ها امکان دیگر که می تواند دلایل خوبی برای استفاده از این پلیر جدید اما محبوب و جذاب باشد. نسخه جدید این ابزار به تازگی ارائه شده است ؛ خوشحالیم جز اولین سایت های ایرانی هستیم که این نرم افزار بسیار قدرتمند را به شما کاربران عزیز معرفی می کنیم.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Cowon JetVideo v8.0.0.0 VX :
- پشتیبانی از اکثر فرمت های صوتی و تصویری رایج
- تغییر در تگ فایل ها
- نمایش با بهترین کیفیت ممکن
- واسط کاربری ساده نرم افزار
- امکان استفاده از پوسته های مختلف
- هماهنگی با زیرنویس در نمایش فیلم ها
- امکان نمایش سی دی و دی وی دی
- تبدیل فایل های صوتی و تصویری به فرمت دلخواه
- امکان عکس گرفتن از فیلم ها
- خروجی صدای با کیفیت چند کاناله
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 122 سه شنبه 11 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود


شايد كمتر كسى باشد كه در چند سال اخير با برنامه هاى كامپيوترى پخش فیلم و آهنگ سر و كار داشته است اما نام پخش كننده معروف Winamp را نشنيده باشد. Winamp يک پخش کننده‌ سريع و انعطاف پذير صدا و تصوير مى باشد که کار خود را با بالاترين کيفيت انجام مى دهد. اين نرم افزار قدرتمند قابليت پخش فايلهاي صوتي شما با پسوندهايOGG, AAC, WAV,MOD, XM, S3M, IT, MIDI, etc, mp3 و فايلهاي تصويري با فرمتهاي AVI, ASF, MPEG, NSV را به خوبي اجرا ميكند.
شما ميتوانيد به جذابيت اين نرم افزار اضافه كنيد. با اضافه كردن پوسته هاي بسيار زيبا به اين برنامه ميتوانيد از آن لذت ببريد. قابلتهاي اضافه شده به اين ورژن از نرم افزار مي توان به به موارد زبر اشاره كرد: رقص نور های جذاب، کتابخانه فایلهای صوتی، پشتیبانی از رادیو و تلویزیون اینترنتی، تبدیل سی دی های صوتی به mp3 و رایت سی دی اشاره کرد.

برخی از قابلیت های کلیدی نرم افزار Winamp Pro v5.62.3159:
- پشتيبانى از تعداد زيادى فرمت هاى صوتى و تصويرى
- پشتيبانى از پوسته هاى (Skin) مدرن و کلاسيک، امکان تغيير پوسته و دانلود آنها از ميان بيش از 10 هزار پوسته
- امکان تغيير رنگ پوسته ها (Color Themes) (که شامل بيش از 50 رنگ مى باشد)
- قابليت نمايش Visualization يا Advanced Visualization Studio v.2.81b (بيش از 300 Visualization)
- سازگاری کامل با Winamp 2 Plug-ins
- پشتيبانى از Effect Plugin-ins صوتى
- رقص نور های جذاب و بسيار زيبا
- بهره بردن از يک Media Library پيشرفته
- پشتيبانى از راديو و تلويزيون اينترنتى
- امکان تبديل فرمت موسيقى (CD ripping)
- امکان کپى موسيقى به (CD CD burning)  رایت سی دی از سرعت 2x تا 48x
- واسط كاربري گرافيكي كاملا تغيير يافته كه اين تغييرات حتي بخش Album art را هم در بر مي گيرد
- پشتيباني چندگانه و همزمان از وسايل جانبي نظير Ipod ها
- دسترسي و اشتراك موسيقي و ويدئو از طريق Winamp Remote
- پخش و ايجاد ليست پخش از بهترين موسيقي هاي روز دنيا از طريق Media Monitor
- دريافت اطلاعات هنرمندان موسيقي، كنسرتها، ويدئوهاي جديد و … از طريق Smart Search
- تجربه لذت بردن از صداي فراگير MP۳
- دسترسي به هزاران ايستگاه راديويي و كانالهاي ويدئويي
- كنترل پخش Winamp از طريق نصب افزونه Winamp toolbar در Browser
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 135 دوشنبه 03 مرداد 1390 نظرات (0)

دانلود Corel VideoStudio Pro ابزاری حرفه ای برای تدوین فیلم ها


آرزوی هر کاربری است که بتواند به سادگی فیلم هایی را که در آرشیو خود دارد مورد ویرایش قرار دهد. شاید در ابتدا این کار سخت به نظر برسد، اما در دنیای مجازی رایانه نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند که کار کاربران را تا حدودی برای ویرایش فیلم ها ساده می کنند. در این میان دو نرم افزار هستند که به نوعی رهبری این ابزارهای ویرایش را بر عهده دارند. Adobe Premier و Corel Video Studio این دو نرم افزار می باشند. نکته ای که در مورد این دو نرم افزار اهمیت دارد این است که Corel Video Studio محیط کاربری بسیار ساده تری دارد و کار با آن نیاز به آموزش خاصی ندارد و به سادگی می توان کار با نرم افزار را آموخت.
Corel Video Studio تا چند نسخه قبل با نام Ulead Video Studio عرضه می گردید اما از زمانی که کمپانی معروف Ulead جزیی از خانواده Corel شد دیگر با این نام عرضه می گردد و مطمئنا همکاری این دو کمپانی بر قدرت این نرم افزار خواهد افزود. برای توصیف این نرم افزار باید این طور مطلب را بیان نمود که کاملترین ابزار برای ویرایش و ساخت فیلم ها با بهترین کیفیت ممکن که بتواند تقریبا تمامی خواسته های کاربران را برآورده نماید Corel Video Studio نام دارد.
ابزاری با داشتن Template های متعدد و زیبا برای سلیقه های متفاوت می تواند فیلم ها را با هر فرمتی تا بهترین کیفیت ممکن یعنی Blu-ray ویرایش نماید. می تواند فیلم ها را میان افراد به اشتراک گذارد یا این که در سایت معروف Youtube آپلود کند. قادر است همان فیلم ها رابا iPhone هم به اشتراک گذارد.
از صدای های با کیفیت دالبی دیجیتال پشتیبانی می کند، صداها را با بهترین کیفیت و با هرفرمتی که کاربر بخواهد ضبط می کند. می تواند صداها را هم با فیلترهای موجود ویرایش کند و صداها را از لوح های فشرده Import کند.
قابلیت Capture کردن فایل های ویدئویی را از دوربین های دیجیتال، موبایل ها و انواع دستگاه های پخش و جتی DVD ها نیز دارد با همان کیفیتی که ضبط شده اند.
افکت های متنوع و متعددی برای اهداف و سلیقه های مختلف در خود جای داده است که برای زیبایی کار ویرایش می توان به آن ها پناه آورد. قادر به ساخت لوح های فشرده قابل اجرا در انواع دستگاه های پخش است.
Corel Video Studio می تواند Slide Show هایی زیبا ار تصاویر تهیه نماید. از فرمت های مختلف به طور کامل پشتیبانی کند و در یک کلام یک آچار فرانسه باشد برای کاربران مشتاق به ویرایش فیلم ها .
اما از همه این صحبت های که بگذریم با Corel Video Studio می توان به سادگی فیلم های ساده ای را هم ساخت. یعنی فیلم های دلخواه را با Capture کردن و قراردادن تصاویر دیگر در کنار آن ها به صورت دلخواه به فیلمی دیگر تبدیل نمود.
سومین قابلیت مهم این ابزار ساخت فیلم های DVD می باشد که با بهترین حالت ممکن و با افکت های مختلف به صورت Wizard تهیه و آماده کنید و در یک کلام یک ابزار فوق العاده که دستیار بسیار مناسبی برای تدوین گران حرفه ای و مبتدی می تواند باشد. جدیدترین نسخه از این تدوینگر بسیار قدرتمند به صورت نسخه کامل آماده شده تا شما کاربران آسان دانلود با دانلود آن لذت ویرایش فیلم ها را تجربه کنید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Corel VideoStudio Pro X4 v14.0 :
- پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های رایج صوتی و تصویری
- ارسال فایل ها به گوشی های تلفن همراه
- به اشتراک گذاری فایل های صوتی و تصویری
- قابلیت ارسال به سایت Youtube
- قابلیت دریافت فایل ها صوتی از دوربین های دیجیتال
- قابلیت ساخت لوح های فشرده به صورت مالتی مدیا
- افکت های متعدد و متنوع
- ویرایش صداها
- ضبط صدا با فرمت های مختلف
- پشتیبانی از دالبی دیجیتال
- پشتیبانی از فرمت Blu-ray
- ذخیره با بهترین کیفیت ممکن و با هر فرمت دلخواه
- طرح های آماده زیبا و متنوع
- ساخت فیلم به آسانی
- قطعه قطعه کردن یک فیلم به سادگی
- ساخت فیلم های DVD با بهترین کیفیت
- محیط کاربری فوق العاده زیبا و جذاب
- سادگی کار با نرم افزار
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

قابلیت های جدید در این نسخه :
- امکان استفاده اجرا بخش های مختلف ویدئوها به صورت صحنه آهسته
- قابلیتی به نام Time-Lapse برای عکاسان حرفه ای
- واسط کاربری انعطاف پذیر نسبت به قبل
- امکان رایت و ساخت دی وی دی ها با کیفیت HD
- افزایش سرعت و کارآیی نرم افزار به واسطه سازگاری با CPU و GPU ها
- امکان ساخت فیلم های سه بعدی
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 160 دوشنبه 03 مرداد 1390 نظرات (0)

تدوین حرفه ای صوت و تصویر با Movavi VideoSuite

یکی از دسته نرم افزارهایی که همیشه مورد نیاز افراد بوده و تقریبا بیش از نیمی از افرادی که با رایانه سر و کار دارند، حتما روزی به استفاده از آن ها ترغیب می شوند، جز دسته نرم افزارهای مالتی مدیا می باشند. منظور ما از این دسته تنها نرم افزارهای پخش صوت یا تصویر نیست، بلکه منظور نرم افزارهایی هستند که به عنوان دستیار برای کاربران، کار ویرایش صوت و تصویر را انجام می دهند. این ابزارها با قابلیت های بسیار مهمی که دارند و با الگوریتمی بسیار جالب و خلاقانه به کاربر این امکان را می دهند تا تصاویر مرده را به فیلمی زنده تبدیل کنند و یا همان فیلم زنده را به یک فیلم واقعی با کیفیت فوق العاده بالا همراه با جلوه های ویژه بر روی یک دی وی دی رایت نموده و از تماشای آن لذت ببرند. در سایت آسان دانلود تا به حال نرم افزارهای متعددی در این زمینه معرفی شده است. تمامی نرم افزارهای قبلی امکانات بسیار کاملی داشته اند و با توجه به نظرات و بازدیدها استقبال زیادی از آن ها شده است. با توجه به هدف ما از معرفی تمامی نرم افزارهای کاربردی و ارائه کاملا رایگان به کاربران عزیز یکی از همین دسته نرم افزارها را به شما دوستان تقدیم خواهیم کرد. Movavi VideoSuite نام بسته ای نرم افزاری است که با امکانات بسیار کامل به دستیاری حرفه ای برای کاربران باشد. تا به حال هر نرم افزاری که معرفی شده بود محیط نرم افزار مربوط به خود را داشت. محیط کاربری بسیار زیبایی را می توان در این نرم افزار مشاهده نمود. اینقدر جالب است که نمونه اش را در ابزار دیگر نخواهید دید. در سایت سازنده ترازویی قرار گرفته که تمام نرم افزارهای ساخته این شرکت را کنار هم در یک طرف قرار داده و بسته نرم افزار Movavi VideoSuite در طرف دیگر، جالب است که حتی سایت سازنده هم این بسته را تحسین کرده و سنگینی آن را بیشتر از تمامی نرم افزار دانسته اند. اما توضیحات این بسته، بیش از 6 نرم افزار که هر کدام  می تواند نرم افزاری جداگانه باشد در این بسته بسیار کامل جای گرفته است. در این بسته تبدیل هر ویدئویی، تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها و خارج نمودن صوت و تصویر را از لوح های فشرده، ویرایش فیلم ها، ساخت فیلم از تصاویر، افکت های بسیار زیبا و متعدد، رایت بر روی سی دی و دی وی دی، Capture کردن ویدئو ها، تکه تکه کردن و چسباندن کلیپ ها و دانلود از سایت های تماشای آنلاین، را می توان مشاهده نمود. سرعت کار نرم افزار همراه با محیط کاربری بسیار جذاب یکی از مهم ترین خصوصیات این نرم افزار است. Movavi VideoSuite که آخرین نسخه هم اکنون قابل دسترس شما کاربران عزیز است، از تمامی فرمت های صوتی و تصویری رایج پشتیبانی کرده و به گفته سایت سازنده بیش از 40 فرمت از تصاویر، صوت و ویدئو در این ابزار قابل استفاده است. 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Movavi VideoSuite  v9.4:
- محیط کاربری بسیار جذاب و کاملا متفاوت از هر نرم افزار دیگری
- سرعت بسیار بالا در انجام کارها
- Capture کردن ویدئو ها از دوربین های دیجیتالی
- قابلیت تبدیل تمامی فرمت های صوتی و تصویری به یکدیگر
- قابلیت تکه تکه کردن فیلم ها و یا به همچسباندن کلیپ ها
- قابلیت استفاده از فیلترها و افکت های خاص و بسیار کارآمد
- قابلیت تهیه نسخه پشتیبان از دی وی دی ها
- قابلیت رایت دی وی دی یا سی دی به صورت های مختلف صوت، تصویر، دیتا
- قابلیت ساخت ویدئو های کلاسیک به صورت کارت پستال
- تبدیل فرمت ها با کیفیت بسیار عالی
- قابلیت تنظیم کیفیت برای بدست آوردن حجم و اندازه مورد نظر
- قابلیت ساخت اسلایدشو های زیبا از تصاویر
- قابلیت دانلود ویدئو ها از سایت های آنلاین نمایش فیلم
- قابلیت ساخت ایمیج با فرمت ISO
- نهایت کیفیت در ورودی و خروجی
- بیش از 6 نرم افزار بسیار کامل در بسته نرم افزاری Movavi VideoSuite
- پشتیبانی بیش از 40 فرمت
- سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...
محمد مهدی سوری بازدید : 162 دوشنبه 03 مرداد 1390 نظرات (0)

برش ویدئوها با نرم افزار EZ Video Cutter



نرم افزار EZ Video Cutter یک برشگر کارآمد برای فیلم هاست که به واسطه آن به راحتی می توان یک قطعه ویدئویی را برش داد. این ابزار ساده و مناسب برای ویرایش های ساده با ویژگی هایی که دارد تا حدود زیادی می تواند خواسته های کاربران مختلف را پاسخگو باشد. البته این ابزار نه فقط برش بلکه به هم چسباندن و تبدیل ویدئوها را هم می تواند بر عهده گیرد ؛ واسط کاربری ساده اش هم کمک زیادی می کند تا همه کاربران بتوانند از آن بهره بگیرند. پشتیبانی از فرمت های مختلف هم نکته بسیار مهمی است که این ابزار ساده به راحتی از پس آن برآمده ؛ تنظیم کیفیت، امکان استخراج صدا از تصویر یا همان تبدیل ویدئو به صدا و سهولت در استفاده از تمامی بخش های نرم افزار از جمله خصوصیاتی هستند که در این نرم افزار به چشم می خورند. EZ Video Cutter امکانات مفید دیگری هم دارد که با دریافت نرم افزار از آسان دانلود می توانید به آن ها دست پیدا کنید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار EZ Video Cutter v2.0.0.4 :
- پشتیبانی از فرمت های رایج صوتی و تصویری
- برش ویدئوها
- به هم چسباندن قطعه ویدئو ها به یکدیگر
- تبدیل فرمت ها به یکدیگر
- امکان تنظیم کیفیت و اندازه تصاویر
- استخراج صدا از ویدئوها
- سرعت بسیار مناسب در انجام کارها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 144 دوشنبه 03 مرداد 1390 نظرات (0)

دانلود Adobe After Effects CS5.5  x64 خلق جلوه های بصری حرفه ای


همه ما می دانیم خلق بسیاری از بخش های یک فیلم به صورت معمول تقریبا غیر ممکن است و جلوه های ویژه است که به جذاب شدن فیلم کمک می کند. انفجار ها ، پرش از ارتفاع های بلند و به طور کلی تمامی جلوه های ویژه یا هنرنمایی تدوینگران و توسط یک سری نرم افزارهای خاص پویانمایی دو بعدی آماده و ویرایش می شود. یکی از بزرگترین و کامل ترین نرم افزارهایی که به نوعی انقلابی در صنعت پویانمایی ایجاد کرد محصول ادوبی بود. بازهم هرجا پای نرم افزارهای فوق حرفه ای در میان است ادوبی دستی دارد. Adobe After Effects مجموعه ای از افکت های فراوانی است که با یک سری از دستورات توسط کاربر به یک انیمیشن متحرک تبدیل خواهد و به آنچه ما به آن جلوه ویژه می گوییم تبدیل خواهد شد.
اکثرا تدوینگران حرفه ای در سراسر جهان برای خلق جلوه های بصری فیلم های بزرگ و سینمایی ترجیح می دهند از این محصول ادوبی استفاده کنند ؛ به سبب حجم گسترده قابلیت ها و افکت های مختلف در حرکت ها که به صورت دو بعدی اجرا می شوند کار برای تدوینگران آسان می شود ؛ هرچند که امکان متحرک سازی های سه بعدی هم وجود دارد ولی به طبع کار سخت تر خواهد بود به شکلی که امروزه جلوه های ویژه یک فیلم سینمایی معمولی بسیار ساده تر از جلوه های بصری یک فیلم کارتونی و انیمیشنی سه بعدی.
ادوبی امکانات فراوانی را برای این محصول خود در نظرگرفته است. هماهنگی با اسکریپت ها ، هماهنگی با اشکال سه بعدی برای چرخش تصاویر با چند دوربین ، کار با چند دوربین در نرم افزار برای طراحی های سه بعدی ، سایه اندازی برای Object ها به هنگام حرکت که کار بسیار دشوار و البته مهم و کلیدی است و ده ها عنوان قابلیت کوچک و بزرگ دیگر که به هیچ وجه نمی توان آن ها را در یک مطلب حتی نام برد. تا کاربران و تدوینگر حرفه ای Adobe After Effects را حس نکنند نمی توانند به عمق قابلیت های آن پی ببرند. نسخه CS5.5 که جدیدترین نسخه از این ابزار قدرتمند مدت کوتاهی است که عرضه شده است ؛ ادوبی برای نسخه CS5 تنها نسخه های 64 بیتی عرضه کرده و قرار هم بر این است که از این پس دو محصول قدرتمند برای تدوین فیلم شرکت ادوبی به صورت 64 بیتی عرضه گردند چرا که دیگر سیستم های 32 بیتی قادر به پردازش های سرسام آور و Render های طولانی این نرم افزارها نیستند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe After Effects CS5.5 v10.5 x64 :
- امکان خلق جلوه های بصری متحرک
- خلق اشکال متحرک دو بعدی و سه بعدی
- امکان سایه دادن به اشکال دو بعدی و سه بعدی
- وجود افکت های فراوان برای تدوین ها
- قابلیت کار با چند دوربین برای جلوه های بصری سه بعدی
- وجود Timeline editing برای ویرایش ها
- لایه بندی کارها به مانند فتوشاپ
- امکان هماهنگی با اسکریپت های متحرک سازی
- قابلیت هماهنگی با کدهای تحت وب و فایل های SWF
- طراحی انیمیشن ها برای صفحات وب و ذخیره سازی با فرمت SWF
- وجود افکت های شبیه سازی
- افکت های چند کاناله سه بعدی
- مدیریت نویزها در تصاویر
- افکت برای متن ها
- افکت های متحرک سازی تصاویر یا Transition ها
- نهایت کیفیت در ذخیره سازی
- متحرک سازی به صورت کاملا هدایت شده از سوی کاربر
- وجود کامل ترین طیف از رنگ ها برای خلق جلوه ها
- هماهنگی با صداهای 32 بیتی
- پردازش های موازی برای افزایش سرعت کارکرد نرم افزار
- هماهنگی با دیگر نرم افزار شرکت ادوبی
- پیش نمایش از تمامی عملکردها
- سازگاری با سیستم های 64 بیتی
- واسط کاربری جذاب و دم دست بودن منوها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7 
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 134 دوشنبه 03 مرداد 1390 نظرات (0)

دانلود 4Media Movie Editor  نرم افزار ثبت فیلم خاطرات


همه ما خاطراتی داریم که ثبت و نگهداری آن ها به صورت فیلم های خانوادگی یا شخصی می تواند بس از سال ها لذت دوباره دیدن آن ها را زنده کند. با نرم افزارهایی مانند 4Media Movie Editor می توان خاطراتی را که به دوربین های هندیکم ضبط کرده ایم با بهترین کیفیت و فرمت و البته جلوه های بصری که به آن اضافه می کنیم برای سال های طولانی به شکل یک فیلم ذخیره کنیم تا پس از تماشای آن همیشه لذت آن خاطرات قدیمی را دوباره زنده کنیم.
این نرم افزار با پشتیبانی از فرمت های رایج موجود ، استانداردها و همچنین تکنولوژی های جدید صوتی و تصویری کار را برای کاربران فوق العاده آسان می کند. شاید این ابزار به اندازه نرم افزارهای مشهور امکانات نداشته باشد اما چون ساده تر است برای کاربران در سطح معمولی و حتی رو به حرفه ای هم می تواند جز بهترین گزینه ها باشد. وجود ده ها Transition جذاب و زیبا ، ابزارهای مختلف موجود برای ویرایش ساده فیلم ها ، وجود ده ها افکت دیدنی ، اضافه کردن Watermark به منظور جلوگیری از کپی رایت های غیرقانونی ، سازگاری با سیستم های صوتی و تصویری قابل حمل و در نهایت امکان گرفتن خروجی به شکل های مختلف از جمله خصوصیات و قابلیت های مهم 4Media Movie Editor محسوب می شوند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار 4Media Movie Editor v6.0.4:
- سازگاری با تمامی فرمت های رایج
- امکان Import کردن ویدئوهای از هندیکم ها
- ویرایش ساده فیلم ها
- امکان بهره گیری از ده ها Transition
- قابلیت Crop کردن بخش های مختلف یک فیلم
- استفاده از ده ها افکت موجود در نرم افزار
- امکان قرار دادن Watermark برروی فیلم ها
- استفاده از موزیک ها ، متن ها یا تصاویر برای هر بخش از فیلم
- هماهنگی با سیستم های صوتی و تصویری قابل حمل
- ذخیره سازی با کیفیت و مدل دلخواه کاربر
- امکان زمانبندی عملکردها و پردازش نهایی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 125 دوشنبه 03 مرداد 1390 نظرات (0)

دانلود Pinnacle Studio HD Ultimate Collection 15 تدوین حرفه ای فیلم ها


همیشه در هر زمینه ای شرکت هایی خاص هستند که محصولاتشان تقریبا بی چون و چرا جز بهترین نرم افزارهاست. فتوشاپ ادوبی همیشه بهترین بوده یا آفیس مایکروسافت همیشه در صدر قرار داشته و ده ها عنوان دیگر که آنقدر امکانات دارند که اصلا نمی شود به سمت نرم افزار دیگر رفت یا حتی به نرم افزار دیگری فکر کرد. ویرایشگری فیلم با هنرمندی تدوینگران حرفه ای صورت می گیرد و امروزه بسیار مهم تلقی می شود ؛ از مبتدی ترین فیلم های خانوادگی گرفته تا حرفه ای ترین فیلم های سینمایی روز جهان معمولا مورد ویرایش و بازبینی قرار می گیرند تا آنچه حاصل می آید به چشمان کاربر جذاب تر جلوه دهد. نیاز است بخشی از فیلم با افکت ها تدوین شود یا بخشی از فیلم که صدای ناهنجاری دارد مورد ویرایش قرار گیرد و ده ها نیاز دیگر که همه باعث می شوند تدوینگران نرم افزارهای حرفه ای را برگزینند تا همه امکانات را یکجا داشته باشند. در این مطلب قصد داریم یک ابزار فوق حرفه ای دیگر معرفی کنیم که احتمال غریب به یقین اکثر شما کاربران و مخصوصا تدوینگران فیلم با آن آشنایی دارید. Pinnacle Studio™ HD Ultimate Collection یکی از حرفه ای ترین ویرایشگرهای موجود در سراسر دنیاست که معمولا بیشتر فیلم های روز و معتبر جهان با خلاقیت این ابزار تدوین می شوند. اکثر فیلم های هالیوودی که امروز با جلوه های بصری مختلف مشاهده می کنیم با این محصول فوق حرفه ای تدوین و ویرایش شده اند.
مجموعه ای بی نظیر از امکانات که کنار هم جمع شده اند تا کاربران بتوانند با استفاده از آن ها و کمی هم ذوق و سلیقه خروجی را به صورت یک فیلم با کیفیت ارائه دهند. صدها یا بهترین است گفته شود هزاران افکت صوتی و تصویری برای هر بخش در این محصول تعبیه شده تا در این خصوص دستان کاربران باز باشد. انواع Transition ها ، پشتیبانی از انواع فرمت ها ، استفاده از جدیدترین تکنولوژی های صوتی و تصویری در ویرایش ها ، هوشمند بودن نرم افزار در بخش های مختلف ویرایش و ده ها قابلیت مهم دیگر که نسخه جدید Pinnacle Studio به کاربرانش هدیه می دهد.
کیفیت در این نرم افزار حرف اول و آخر را می زند ؛ کیفیت بسیار مطلوب HD که به جذاب تر شدن خروجی کمک زیادی می کند جز اولین خصوصیت های این نرم افزار محسوب می شود. صداهای دالبی دیجیتال ، 2200 افکت ، سرعت بسیار مناسب در بخش های مختلف نرم افزار نسبت به حجم قابلیت ها ، امکان ساخت اسلایدشو ، هماهنگی موزیک ها با مدت زمان یک فیلم ، پیش نمایش از تمامی کارها در نرم افزار ، گرفتن خروجی با فرمت دلخواه یا رایت برروی انواع دیسک های نوری و همچنین امکان ساخت دی وی دی فیلم به همراه منوهای جذاب و کاملا اینتراکتیو جز قابلیت های جانبی هستند که این مجموعه با خود به همراه دارد.
پانزدهمین نسخه از Pinnacle Studio™ HD Ultimate Collection مدتی است که عرضه شده است ؛ ما سعی کردیم نسخه کامل این نرم افزار فوق حرفه ای را برروی سرور های آسان دانلود قرار دهیم تا شما کاربران عزیز با دانلود این مجموعه از یک ویرایش حرفه ای با سلیقه خود لذت ببرید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Pinnacle Studio™ HD Ultimate Collection 15 :
- Import ساده  ویدئوها ، تصاویر ، موزیک ها و ...
- سازگاری با دوربین های دیجیتالی برای گرفتن تصاویر از آن ها
- سرعت بسیار مناسب در عملکردها نسبت به حجم قابلیت ها
- نهایت کیفیت در ویرایش ویدئوها
- تمامی امکانات لازم برای ویرایش حرفه ای فیلم ها
- سازگار با فرمت های مختلف صوتی ، ویدئویی و تصاویر
- امکان ساخت اسلایدشو
- وجود بیش از 2200 عدد از انواع افکت ها
- مدیریت ساده افکت ها به سبب تقسیم بندی دقیق آن ها
- امکان رایت مستقیم برروی دی وی دی یا Blu-ray
- ذخیره سازی با کیفیت و فرمت دلخواه کاربر
- امکان ساخت دی وی دی فیلم به همراه منو
- واسط کاربری فوق العاده مناسب نرم افزار
- انتشار برروی سرویس های آنلاین نظیر Youtube.com
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 107 دوشنبه 03 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


همه می دانیم که کمپانی Sony همیشه حرف اول را در زمینه صوت و تصویر زده است. هرکس بخواهد بهترین را انتخاب نماید ابتدا به سمت Sony می رود. تمامی وسایل صوتی و تصویری این شرکت قابل تحسین هستند.بد نیست بدانیم که سونی به جز این که در بحث سخت افزار پیشرو است ، دستی هم در ساخت نرم افزارهای مالتی مدیا دارد. بی شک این نرم افزار ها هم پس از گذاراندن مراحل زیاد و با وسواس خاص سونی وارد بازارهای رایانه ای می شوند. یکی از این نرم افزارها که آفریده Sony Creatives Software می باشد به کاربران اجازه ویرایش فیلم ها را با بالاترین کیفیت می دهد Sony Vegas Movie Studio نام گرفته است. ابزاری بسیار کامل که با قابلیت های فراوان به کاربران سونی این مژده را می دهد تا فیلم های گرفته شده با هندی کم های این شرکت را مورد ویرایش قرار داده و با کیفیتی بسیار بالا در TV یا LCD های این کمپانی به تماشا بنشینند.
در این نرم افزار که  برای همه چه آنان که هیچ تخصصی ندارند و چه آنان که در این کار حرفه هستند مناسب است. بیش از 120 قابلیت هر کسی را وسوسه می کند تا هنر سونی را با چشمان خود لمس کند. در یک کلام می توان این طور بیان کرد که هرکاری کاربر بخواهد با محصول جدید سونی می تواند انجام دهد. این بسته نرم افزاری ضمن ویرایش فیلم ها ویرایش صداها را هم در دست می گیرد . ویرایشگر صداها هم نرم افزار نام آشنای سونی یعنی Sony Sound Forge است. خیال کاربران از بابت افکت ها و طرح های آماده هم راحت خواهد شد اگر بدانند که این مجموعه بیش از 500 افکت و طرح اماده نیز در خود جای داده است. از نظر کیفیت هم همین نکته کافی است که Blu-rey انحصاری سونی و انواع DVD ها با فرمت های مختلف به صورت کامل در این ابزار تعریف شده است و قابلیت پشتیبانی دارد. تمامی اعمال ویرایش به سادگی قابل انجام است و می توان به drag-and-drop اقدام به ویرایش نمود . نسخه دهم این نرم افزار فوق العاده کامل به تازگی ارائه شده که علاوه بر قابلیت های قبلی چندین و چند قابلیت جدید هم در این نسخه دیده می شود که می تواند به حرفه ای تر شدن ویرایش ها کمک زیادی کند. این نسخه بهینه تر شده و به واسطه همین بهینه سازی ها و سازگاری هایی که با GPU ها دارند باعث سرعت بخشی به عملکردهای نرم افزار شده است است. در این نسخه دو نرم افزار Sound Forge و DVD Architect هم به همراه نرم افزار نصب می شوند که هر کدام قابلیت های متعددی در زمینه ویرایش موزیک ها و ساخت منو برای دی وی دی ها دارند. این ابزار به خودی خود هم بسیار کارآمد هست اما با اضافه شدن دو ابزار دیگه تقریبا بی نظیر خواهد شد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Sony Vegas Movie Studio HD Platinum v11.0 :
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- محیط کاربری بسیار جذاب و ساده
- پشتیانی از اکثر فرمت های صوتی و تصویری موجود
- سازگاری با نرم افزار بسیار معروف Freehand
- ترکیب بندی و جداسازی رنگ ها با بهترین حالات ممکن
- ویرایش صدا و تصویر به صورت همزمان
- انجام کارها با drag-and-drop
- استفاده از Wizard برای ساده شدن کار ویرایش
- آموزش های نرم افزار به اینتراکتیو
- ویرایش در طول مدت پخش مدیا ها
- پشتیبانی از کیفیت های مختلف همانند 4:3, 16:9 و ...
- پشتیبانی از فرمت های مختلف در یک کار ویرایش
- خروجی نرم افزار با بهترین کیفیت
- بیش از 500 افکت و طرح آماده
- استفاده از Undo و Redo به صورت نامحدود
- نمایش فایل های تصویری به صورت Fullscreen 
- پشتیبانی از دو فرمت بسیار معروف و رایج در DVD ها یعنی MPEG-1 و MPEG-2
- ساخت متون متحرک برای زیبا شدن عمل ویرایش
- ساخت کلیپ های صوتی با پلاگین های فوق العاده مناسب
- پشتیبانی از چند کاناله بودن صداها
- پشتیبانی از صداها با کیفیت های مختلف
- پنل برای ویرایش بالا یا پائین بودن صدا
- خارج کردن صداها از لوح های فشرده (عمل Rip )
- قابلیت تعمیر صداها
- پلاگین استفاده از DirectX
- بیش از 220 انیمشین دو بعدی و سه بعدی
- بیش از 350 افکت بسیار زیبا و سفارشی
- از بین بردن قرمز چشم در تصاویر و فیلم ها
- Capture تمامی فرمت های پشتیبانی شده از سوی نرم افزار برای شروع عمل ویرایش
- رایت لوح های فشرده با صورت های مختلف
- پشتیبانی کامل از فرمت Blu-rey که ساخت شرکت سونی و در اختیار این کمپانی می باشد
- آپلود فیلم ها بر روی سایت معروف Youtube
- آماده سازی فیلم ها برای انتشار در صفحات وب
- بیش از 1001 افکت صوتی
- همراهی نرم افزار Sony Sound Forge برای بهترین عمل ویرایش بر روی صدا
- ساخت منو هایی بسیار زیبا برای DVD ها
- ساخت اسلاید شو های حرفه ای با قابلیت رایت
- پشتیبانی از فرمت معروف swf
- پشتیبانی از لوح های فشرده به اصطلاح دو طرفه (Dual-layer)
- پشتیبانی از تمامی رایتر های موجود
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و...

محمد مهدی سوری بازدید : 138 دوشنبه 03 مرداد 1390 نظرات (0)

دانلود VideoPad Video Editor Professional ویرایشگر ساده فیلم ها



ویرایش فیلم ها به اعتقاد بسیاری از کاربران کار سخت و دشواری تلقی می شود اما اگر با دیدگاهی متفاوت به این موضوع بنگریم گاهی فوق العاده هم آسان خواهد بود. اولا نرم افزاری که استفاده می کنیم نقش بسیار کلیدی ایفا می کند و دوما هم این که ویرایش ها سطوح مختلفی دارد ؛ گاهی نیاز است که ما یک برش ساده را انجام دهیم و گاهی هم لازم است که افکت های حرفه ای به فیلم اضافه کنیم ؛ این دو از نظر کاربران می بایست از هم جدا شوند. برای ویرایش های ساده که اکثر کاربران از پس آن بر خواهند آمد ابزارهای ساده ای هم پیشنهاد می شود. یکی از مناسب ترین نرم افزارها VideoPad Video Editor است. نرم افزاری کارآمد اما ساده برای ویرایش و تدوین در سطوح پائین که می توان از آن استفاده های زیادی را برد. یک سری عملکردهای خاص نظیر برش بخشی از فیلم یا اضافه کردن موزیک به آن و یا حتی استفاده از افکت ها در این ابزار گنجانده شده که به واسطه پشتیبانی از فرمت های مختلف صوتی و تصویری و همچنین واسط کاربری ساده اش به راحتی می توان کارها به نتیجه رساند.
نکته بسیار مهم و کلیدی در استفاده از این نرم افزار حجم بسیار پائین آن است. تنها حدود 4 مگابایت حجم VideoPad Video Editor بوده و به همین سبب فضای زیادی هم از سیستم عامل و هارددیسک اشغال نخواهد کرد. خروجی نرم افزار به شکل های مختلف خواهد بود ؛ کاربر می تواند کیفیت و فرمت خروجی را تعیین کند تا با هدفی که دارد حجم فایل ویدئویی را بدست آورد. امکان به اشتراک گذاری میان دوستان به صورت دی وی دی فیلم یا هماهنگی با انواع سیستم های صوتی و تصویری قابل حمل هم از دیگر امکانات موجود در این نرم افزار است.


قابلیت های کلیدی نرم افزار VideoPad Video Editor Professional v2.41:
- پشتیبانی از انواع فرمت های صوتی و تصویری
- وجود انواعی از افکت های زیبا و جذاب
- وجود یک سری از امکانات بسیار مفید برای کار برروی موزیک ها
- تمامی امکانات مورد نیاز برای بهینه سازی ویدئوها
- امکان به اشتراک گذاری خروجی میان دوستان و آشنایان به شکل های مختلف
- وجود امکانات متعدد برای ویرایش ویدئوها
- امکان تعیین فرمت و کیفیت خروجی
- استفاده از بالاترین کیفیت در خروجی
- پشتیبانی از ویدئوهای سه بعدی
- حجم بسیار مناسب نرم افزار
- امکان رایت مستقیم خروجی برروی انواع لوح های فشرده
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 154 دوشنبه 03 مرداد 1390 نظرات (0)

دانلود Ashampoo Video Styler پیاده سازی بهترین ایده ها برروی فیلم ها


با استفاده از نرم افزار Ashampoo Video Styler به واسطه محیط کاربری جذاب و البته ساده اش می توان ایده هایی نو و جدید را در قالب افکت و فیلتر های زیبا برروی ویدئوها اعمال نمود. برای نمونه به سادگی می توان برای زیباتر جلوه دادن یک قطعه ویدئو یک موزیک دلنشین و هماهنگ با تصاویر و محتوای آن قطعه را در پس زمینه فیلم قرار داد تا هنگام اجرای فیلم آن موزیک هم به صدا درآید و به جذابیت فیلم کمک کند. تبدیل به فرمت های مختلف یکی از خصوصیات مهم در این ابزار است ؛ به راحتی می توان خروجی را تنظیم کرد که چه کیفیت و چه فرمتی داشته باشد. به اشتراک گذاری میان دوستان به شکل های مختلف از جمله سرویس های آنلاین بخش دیگری از قابلیت هایی هستند که در Ashampoo Video Styler به چشم می خورند.
تغییر در رنگ ، نور و کنتراست فیلم ها ، آپلود مستقیم برروی سرویس Youtube.com ، پشتیبانی از نمایشگر های Touch Screen ، حجم مناسب و سرعت بالا در عملکردها هم از دیگر خصوصیات کلیدی این نرم افزار جدید هستند که به کاربران اجازه یک ایده پردازی نو به صورت دیجیتالی را برای تغییر برروی ویدئوها فراهم می کنند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Ashampoo Video Styler v1.0.0 :
- واسط کاربری جذاب
- اعمال افکت های زیبا برروی فیلم ها
- استفاده فوق العاده آسان از نرم افزار
- تبدیل فرمت های به یکدیگر
- تغییر در نور ، رنگ و کنتراست تصاویر
- هماهنگی با سرویس های آنلاین برای به اشتراک گذاری کلیپ ها
- سرعت بالا در عملکرد
- سازگار با فرمت های مختلف صوتی و تصویری
- امکان قرار دادن موزیک به عنوان پس زمینه فیلم
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 123 دوشنبه 03 مرداد 1390 نظرات (0)

دانلود VidBlaster Studio نرم افزاری برای حرفه ای ها


همه ما افکت ها یا تصاویری که در هنگام تماشای شبکه های مختلف تلویزیونی نمایش داده می شود را دیده ایم. برای مثال هنگام پخش یک فیلم به صورت زیرنویس یک تبلیغ به صورت متحرک نمایش داده می شود یا به مناسبت های مختلف در گوشه شبکه ها تصاویری مرتبط به نمایش در میاد و یا از همه این موارد رایج تر سوئیچ بین چند دوربین است که زوایای مختلف یک برنامه را به تصویر می کشد. این ها همه با استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری اجرا می شود. تدوینگران بسته به برنامه ریزی انجام شده در زمان های معین این تصاویر را یا چند کلیک ساده نمایش می دهند. اما ممکن برای ما هم پیش آید که لازم است که دوربین های مختلف را بین هم سوئیچ کنیم یا یک افکت را در زمان خاص در گوشه ای از تصاویر نمایش دهیم که به نظر شاید کار فوق العاده دشواری باشد اما با استفاده از نرم افزاری نظیر VidBlaster Studio به راحتی چند کلیک می توان بین دوربین های مختلف که حتی به صورت زنده هم در حال ضبط هستند سوئیچ کرد یا این که تصاویر مختلفی را در مکان های مختلف از صفحه نمایش به تصویر کشید. این ابزار با پشتیبانی از انواع دوربین ها ، وبکم ها ، فرمت های مختلف صوتی و تصویری و ده ها قابلیت دیگر به راحتی قابل بهره برداری می باشد. تنها کافیست ورودی ها را تعیین ، افکت های از پیش ساخته شده را دسته بندی کرد و کمی هم دقت به خرج داد تا در زمان های مختلف آنچه برنامه ریزی شده را نمایش داد. استفاده از نهایت کیفیت همه در ورودی و هم در ذخیره سازی به صورت یک فیلم ضبط شده یکی از قابلیت های کلیدی VidBlaster Studio محسوب می شود. تعداد دوربین ها ، افکت ها ، ضبط کننده ها ، پلیرها و بقیه اجزای نرم افزار به هیچ وجه محدود نبوده و می توان به راحتی به نرم افزار اضافه یا کم کرد. بیش از 100 ماژول برای نرم افزار تعریف شده که هریک می تواند جزئی از یک برنامه یا پخش زنده باشد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار VidBlaster Studio v2.04:
- پشتیبانی از حداقل 100 ماژول مختلف در نرم افزار
- امکان سوئیچ کردن بین دوربین های مختلف هم برای ضبط و هم برای پخش زنده
- استفاده فوق العاده آسان از نرم افزار
- امکان قرار دادن لوگو یا عبارت هایی خاص برروی تصاویر در حال پخش
- پشتیبانی از فرمت های مختلف صوتی و تصویری و عکس ها
- ضبط تصاویر در حال نمایش با تمامی خصوصیات
- امکان ذخیره سازی با فرمت دلخواه
- استفاده از نهایت کیفیت هم در ورودی و هم در خروجی
- امکان نمایش ویدئو از سرویس های آنلاین با استفاده از IP Camera
- واسط کاربری ساده نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 140 جمعه 31 تیر 1390 نظرات (0)

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود


شايد كمتر كسى باشد كه در چند سال اخير با برنامه هاى كامپيوترى پخش فیلم و آهنگ سر و كار داشته است اما نام پخش كننده معروف Winamp را نشنيده باشد. Winamp يک پخش کننده‌ سريع و انعطاف پذير صدا و تصوير مى باشد که کار خود را با بالاترين کيفيت انجام مى دهد. اين نرم افزار قدرتمند قابليت پخش فايلهاي صوتي شما با پسوندهايOGG, AAC, WAV,MOD, XM, S3M, IT, MIDI, etc, mp3 و فايلهاي تصويري با فرمتهاي AVI, ASF, MPEG, NSV را به خوبي اجرا ميكند.
شما ميتوانيد به جذابيت اين نرم افزار اضافه كنيد. با اضافه كردن پوسته هاي بسيار زيبا به اين برنامه ميتوانيد از آن لذت ببريد. قابلتهاي اضافه شده به اين ورژن از نرم افزار مي توان به به موارد زبر اشاره كرد: رقص نور های جذاب، کتابخانه فایلهای صوتی، پشتیبانی از رادیو و تلویزیون اینترنتی، تبدیل سی دی های صوتی به mp3 و رایت سی دی اشاره کرد.

برخی از قابلیت های کلیدی نرم افزار Winamp Pro v5.62.3159:
- پشتيبانى از تعداد زيادى فرمت هاى صوتى و تصويرى
- پشتيبانى از پوسته هاى (Skin) مدرن و کلاسيک، امکان تغيير پوسته و دانلود آنها از ميان بيش از 10 هزار پوسته
- امکان تغيير رنگ پوسته ها (Color Themes) (که شامل بيش از 50 رنگ مى باشد)
- قابليت نمايش Visualization يا Advanced Visualization Studio v.2.81b (بيش از 300 Visualization)
- سازگاری کامل با Winamp 2 Plug-ins
- پشتيبانى از Effect Plugin-ins صوتى
- رقص نور های جذاب و بسيار زيبا
- بهره بردن از يک Media Library پيشرفته
- پشتيبانى از راديو و تلويزيون اينترنتى
- امکان تبديل فرمت موسيقى (CD ripping)
- امکان کپى موسيقى به (CD CD burning)  رایت سی دی از سرعت 2x تا 48x
- واسط كاربري گرافيكي كاملا تغيير يافته كه اين تغييرات حتي بخش Album art را هم در بر مي گيرد
- پشتيباني چندگانه و همزمان از وسايل جانبي نظير Ipod ها
- دسترسي و اشتراك موسيقي و ويدئو از طريق Winamp Remote
- پخش و ايجاد ليست پخش از بهترين موسيقي هاي روز دنيا از طريق Media Monitor
- دريافت اطلاعات هنرمندان موسيقي، كنسرتها، ويدئوهاي جديد و … از طريق Smart Search
- تجربه لذت بردن از صداي فراگير MP۳
- دسترسي به هزاران ايستگاه راديويي و كانالهاي ويدئويي
- كنترل پخش Winamp از طريق نصب افزونه Winamp toolbar در Browser
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 131 جمعه 31 تیر 1390 نظرات (0)

برنامه پخش فايلهاي مولتي مديا COWON JetAudio Plus VX

کمتر کاربری پیدا می شود که با نرم افزاری به نام JetAudio آشنایی نداشته باشد. نرم افزاری فوق العاده کامل که قادر است تا تقریبا تمامی فرمت های صوتی و تصویری موجود را به بهترین شکل ممکن و با نهایت کیفیت اجرا نماید. Cowon JetAudio Media Center نام یکی از کاملترین نرم افزارهایی است که در زمینه پخش، مدیریت و تبدیل فرمت های صوتی و تصویری می تواند در خدمت کاربران قرار گیرد. این نرم افزار که بیشتر به یک بسته نرم افزاری شبیه است سال هاست که نسخه های آن ارائه می شود و بیشتر کاربران در سراسر دنیا این ابزار را به هر نرم افزاری دیگری ترجیح می دهند چراکه قابلیت های آن با توجه به حجم و فضایی که از سیستم اشغال می کند نسبت به ابزارهای مشابه بسیار مناسب تر است. این امر در حالی است که JetAudio قادر است تا همه فرمت هایی که وجود دارند را هم اجرا کرده و به نمایش در آورد. پخش انواع فیلم ها دی وی دی با بهترین کیفیت ممکن و نهایت کیفیت در صوت که اهمیت ویژه ای برای کاربران دارد از مهم ترین مواردی است که در تمامی نسخه های این ابزار تعریف شده هستند. این ابزار قدرتمند علاوه بر این موارد از واسط کاربری ساده اما جذاب و در عین حال کاملا حرفه ای هم بهره می برد که در یک محیط ساده به راحتی می توان به تمامی بخش های نرم افزار دست پیدا کرد. یک کاربر معمولا از یک نرم افزار در این سطح خواسته های متعددی دارد، این خواسته ها را می توان در JetAudio به راحتی یافت، تبدیل فایل های صوتی به یکدیگر ، تبدیل فرمت های تصویری و امکان تغییر در کیفیت و اندازه تصویر ، قابلیت رایت لوح های فشرده صوتی، استخراج فایل ها از لوح های فشرده (Rip)، پشتیبانی از قابلیت خروجی گرفتن به صورت صداهای چندکاناله و وجود ده ها قابلیت کوچک و بزرگ دیگر که تنها با استفاده از نرم افزار می توان به آن ها پی برد. نسخه 8 این نرم افزار تنها ساعتی است که ارائه شده است و ما هم به این دلیل که کاربران زیادی هستند که این ابزار را به عنوان اولین انتخاب خود برگزیده اند ، آن را برروی سرور های آسان دانلود قرار داده ایم ، این نسخه تغییرات متعددی را در خود می بیند که تغییر در واسط کاربری یکی از آن هاست. پیشنهاد می کنیم حتما این نسخه را دریافت کرده تا بتوانید به سادگی تمامی فایل های صوتی و تصویری خود را اجرا نمائید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار COWON JetAudio v8.0.15.1900 Plus VX:
- پخش موزیک و فایل های ویدیویی 
- رايت سي دي و ضبط كردن صدا و تبديل فايلهاي مختلف به يكديگر
- امكان ايجاد راديو اينترنتي
- پشتیبانی صداهای خروجی چند کاناله
- مجهز بودن به Skin های مختلف و زیبا
- امكان ضبط صدا با كيفيت بالا و با انواع فرمت هاي روز به روش هاي ديجيتال و آنالوگ
- تبديل بسيار سريع و قدرتمند فايلهاي صوتي و تصويري
- قابليت نصب پلاگين هاي مختلف
- ساخت و ذخیره ی آلبوم های مورد علاقه شما
- اضافه شدن پوسته هاي زيبا براي سليقه هاي متفاوت
- قابليت بخش انواع فرمتهاي WAV, MP3, MP3Pro,OGG, WMA, MPG, AVI, WMV, MIDI, RM, and video, and audio CD"
- بازخواني مجدد آهنگ
- تبدیل فرمتهای صوتی به یکدیگر و همچنین تبدیل فرمت Audio CD به فرمتهای رایج
- افکتهای صوتی گوناگون و زیبا
- امکان استفاده از گزینه های Bookmark (ذخیره سازی مکان هر فایل)
- تاریخچه (لیست فایل های جدید)
- مجهز به Equalizer و تایمر و Alarm 
- پشتیبانی از سیستم "کنترل از راه دور" (مانند دستگاههای کنترل MCE و StreamZap)
- سیستم جدید مدیریت فایل های صوتی تصویری (Album Manager + Explorer + Device Manager)
- ظاهري بسيار زيبا مناسب با سليقه هاي امروز
- پشتيباني از همه نسخه هاي ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...
محمد مهدی سوری بازدید : 142 جمعه 31 تیر 1390 نظرات (1)

برنامه پخش فايلهاي مولتي مديا COWON JetAudio Plus VX

کمتر کاربری پیدا می شود که با نرم افزاری به نام JetAudio آشنایی نداشته باشد. نرم افزاری فوق العاده کامل که قادر است تا تقریبا تمامی فرمت های صوتی و تصویری موجود را به بهترین شکل ممکن و با نهایت کیفیت اجرا نماید. Cowon JetAudio Media Center نام یکی از کاملترین نرم افزارهایی است که در زمینه پخش، مدیریت و تبدیل فرمت های صوتی و تصویری می تواند در خدمت کاربران قرار گیرد. این نرم افزار که بیشتر به یک بسته نرم افزاری شبیه است سال هاست که نسخه های آن ارائه می شود و بیشتر کاربران در سراسر دنیا این ابزار را به هر نرم افزاری دیگری ترجیح می دهند چراکه قابلیت های آن با توجه به حجم و فضایی که از سیستم اشغال می کند نسبت به ابزارهای مشابه بسیار مناسب تر است. این امر در حالی است که JetAudio قادر است تا همه فرمت هایی که وجود دارند را هم اجرا کرده و به نمایش در آورد. پخش انواع فیلم ها دی وی دی با بهترین کیفیت ممکن و نهایت کیفیت در صوت که اهمیت ویژه ای برای کاربران دارد از مهم ترین مواردی است که در تمامی نسخه های این ابزار تعریف شده هستند. این ابزار قدرتمند علاوه بر این موارد از واسط کاربری ساده اما جذاب و در عین حال کاملا حرفه ای هم بهره می برد که در یک محیط ساده به راحتی می توان به تمامی بخش های نرم افزار دست پیدا کرد. یک کاربر معمولا از یک نرم افزار در این سطح خواسته های متعددی دارد، این خواسته ها را می توان در JetAudio به راحتی یافت، تبدیل فایل های صوتی به یکدیگر ، تبدیل فرمت های تصویری و امکان تغییر در کیفیت و اندازه تصویر ، قابلیت رایت لوح های فشرده صوتی، استخراج فایل ها از لوح های فشرده (Rip)، پشتیبانی از قابلیت خروجی گرفتن به صورت صداهای چندکاناله و وجود ده ها قابلیت کوچک و بزرگ دیگر که تنها با استفاده از نرم افزار می توان به آن ها پی برد. نسخه 8 این نرم افزار تنها ساعتی است که ارائه شده است و ما هم به این دلیل که کاربران زیادی هستند که این ابزار را به عنوان اولین انتخاب خود برگزیده اند ، آن را برروی سرور های آسان دانلود قرار داده ایم ، این نسخه تغییرات متعددی را در خود می بیند که تغییر در واسط کاربری یکی از آن هاست. پیشنهاد می کنیم حتما این نسخه را دریافت کرده تا بتوانید به سادگی تمامی فایل های صوتی و تصویری خود را اجرا نمائید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار COWON JetAudio v8.0.15.1900 Plus VX:
- پخش موزیک و فایل های ویدیویی 
- رايت سي دي و ضبط كردن صدا و تبديل فايلهاي مختلف به يكديگر
- امكان ايجاد راديو اينترنتي
- پشتیبانی صداهای خروجی چند کاناله
- مجهز بودن به Skin های مختلف و زیبا
- امكان ضبط صدا با كيفيت بالا و با انواع فرمت هاي روز به روش هاي ديجيتال و آنالوگ
- تبديل بسيار سريع و قدرتمند فايلهاي صوتي و تصويري
- قابليت نصب پلاگين هاي مختلف
- ساخت و ذخیره ی آلبوم های مورد علاقه شما
- اضافه شدن پوسته هاي زيبا براي سليقه هاي متفاوت
- قابليت بخش انواع فرمتهاي WAV, MP3, MP3Pro,OGG, WMA, MPG, AVI, WMV, MIDI, RM, and video, and audio CD"
- بازخواني مجدد آهنگ
- تبدیل فرمتهای صوتی به یکدیگر و همچنین تبدیل فرمت Audio CD به فرمتهای رایج
- افکتهای صوتی گوناگون و زیبا
- امکان استفاده از گزینه های Bookmark (ذخیره سازی مکان هر فایل)
- تاریخچه (لیست فایل های جدید)
- مجهز به Equalizer و تایمر و Alarm 
- پشتیبانی از سیستم "کنترل از راه دور" (مانند دستگاههای کنترل MCE و StreamZap)
- سیستم جدید مدیریت فایل های صوتی تصویری (Album Manager + Explorer + Device Manager)
- ظاهري بسيار زيبا مناسب با سليقه هاي امروز
- پشتيباني از همه نسخه هاي ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...
محمد مهدی سوری بازدید : 134 جمعه 31 تیر 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com 


امروزه با پیشرفت فناوری و تولید فیلم ها با کیفیت فوق العاده تماشای فیلم ها به تفریحی برای افراد تبدیل شده است. فیلم هایی که کیفیت فوق العاده دارند و در فرمت های مختلف به کاربران عرضه می شوند. اکثر کاربران و افراد برای تماشای فیلم های خود به رایانه های شخصی روی می آورند. این کاربران اغلب برای تماشای هریک از فرمت های مختلف فیلم ها می بایست نرم افزاری جداگانه نصب کنند که بیشتر این ابزار ها حجم زیادی از حافظه را اشغال کرده و در یک کلام نرم افزار های سنگینی به شمار می روند. VLC Media Player نام نرم افزاری با حجم بسیار کمتر از نرم افزاری های مشابه می تواند 99 درصد فیلم هایی را که کاربران اغلب تماشا می کنند را اجرا نماید. حجم پائین و محیط بسیار ساده نرم افزاری از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود. در نظر بگیرید برای اجرای DVD های خود باید نرم افزارهای سنگینی همچون Cyberlink PowerDVD و یا Corel WinDVD را برروی سیستم خود نصب کنید. این نرم افزار ها ضمن این که فضای نسبتا زیادی از هارد دیسک شما را اشغال می کنند، برای اجرای فیلم ها نیز فضای زیادی هم از حافظه سیستم یعنی رم اشغال می کنند. اما VLC بسیار کم حجم و سبک است در حالی که می تواند به راحتی DVD ها را حرکت در آورد. این ابزار می تواند به جای همه نرم افزار هایی که به عنوان پلیر بر روی سیستم نصب می شود قرار گیرد زیرا قادر است تا 99 درصد فرمت ها را پشتیبانی کند. همچنین قادر است فرمت های مختلف را به یکدیگر تبدیل کند. یعنی به یک تیر می توان چند نشان را هدف گرفت. جالب است بدانید این نرم افزار با این همه قابلیت ضمن این که کاملا رایگان است. نسخه جدید که حاصل 2 سال پژوهش شرکت سازنده است به تازگی منتشر شده که در همین مدت کوتاه هم حدود 90 هزار بار این نرم افزار دانلود شده است که این تعداد برای این زمان کوتاه عددی فوق العاده محسوب می شود.

قابليت هاي كليدي نرم افزار VLC Media Player v1.1.10:
- پشتيباني كامل از انواع مختلف فرمتهاي صوتي و تصويري
- پخش انواع DVD ،VCD با كيفيت FULL HD
- حجم بسیار اندک نسبت به قابلیت های فراوان آن و همچنین نسبت به نرم افزار های مشابه
- محیط بسیار ساده و كاربر پسند بصورت كاملا رايگان
- پشتيباني از فايلهاي ناقص دانلود شده و پخش ديسكهاي مخدوش شده
- پشتیبانی در زبان های مختلف از جمله زبان شيرين فارسي
- قابلیت اجرا در اکثر سیستم عامل ها یعنی ویندوز، لینوکس، مکینتاش و ...
- پوسته های متعدد برای سلیقه های مختلف
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 139 جمعه 31 تیر 1390 نظرات (0)

دانلود DAPlayer  پلیری ساده اما قدرتمند


وقتی ما کاربران بتوانیم با خیال راحت در هر زمینه ای نرم افزارها مورد نیازمان را انتخاب کنید به طبع بهتر و راحت و البته مفیدتر می توانیم از همان نرم افزار بهره بگیریم. در تمامی موضوعات نرم افزارهای کاربردی این موضوع صادق است ؛ البته شرایط و همچنین کارکردهای نرم افزارها را هم باید مورد توجه قرار دهیم. وقتی ما بدانیم با کدامیک از پلیرها بهتر می توانیم کار کنیم مطمئنا به دنبال هم ابزار خواهیم بود. به همین دلیل هم هست که ما همیشه سعی کرده ایم کاری کنیم دستان شما کاربران برای انتخاب پلیر دلخواه باز باشد. DAPlayer یکی از جالب ترین و در عین حال ساده ترین پلیرهایی است که تا به حال عرضه شده است. نرم افزاری که قادر است تا فایل های صوتی و تصویری با فرمت های مختلف را اجرا نماید. این نرم افزار استاندارد با نمایش انواع دی وی دی ها و همچنین نسل آیند لوح ها یعنی Blu-ray خیال کاربران را در این زمینه هم راحت خواهد کرد. کیفیت بالایی که این نرم افزار در نمایش فیلم ها از خود به نمایش خواهد گذاشت اگر از ابزارهای مشابه معروف قوی تر عمل نکند چیزی کم نخواهد داشت.
کم ترین میزان مصرفی از پردازنده اصلی و پردازنده گرافیکی و دیگر منابع سیستم برای کاربرانی که از سیستم های سخت افزاری معمولی بهره می برند اهمیت ویژه ای دارد که این ابزار هم سعی کرده تا نرم افزار کم ترین میزان استفاده از منابع را داشته باشد. نکته آخر هم نهایت کیفیت در خروجی صداست که با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها و پشتیبانی از صداهای دالبی و همچنین چند کاناله بهترین کیفیت را به گوش کاربران خواهد رساند. DAPlayer با حجم مناسبی که دارد مطمئنا می تواند خواسته های بیشتر کاربران را با همین چند قابلیت هم پاسخگو باشد پس پیشنهاد می کنیم شما هم این ابزار ساده ، سبک و البته کاملا رایگان را از آسان دانلود دریافت نمائید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار DAPlayer v1.0.1.9:
- نمایش فیلم های Blu-ray
- نمایش دی وی دی های فیلم
- پشتیبانی از فرمت های مختلف صوتی و تصویری
- نهایت کیفیت در نمایش فیلم ها
- نهایت کیفیت در صدا
- سهولت در استفاده از نرم افزار
- واسط کاربری ساده اما جذاب نرم افزار
- رایگان بودن نرم افزار
- کمترین میزان استفاده از منابع سخت افزاری
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 132 جمعه 31 تیر 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com

مدیریت فایل های چند رسانه ای که می تواند انواع عکس ها، موزیک ها و فیلم ها باشد یکی از کارهایی است که شاید تمامی کاربران با آن سروکار داشته باشند. بیشتر کاربران از نرم افزارهایی که در ویندوز گنجانده شده است برای این کار بهره می برند اما نرم افزارهایی هم هستند که مدیریت را به صورت حرفه ای تر امکان پذیر می سازند و به طبع کار کاربران را هم آسان تر می کنند. J.River Media Center یکی از همان نرم افزارهائیست که توانایی مدیریت فایل های چند رسانه ای را داشته و قادر است تا انواع تصاویر را نمایش دهد ، موزیک ها را اجرا کند و فیلم ها را به نمایش در آورد. انتقال فایل ها به سیستم های صوتی و تصویری چند رسانه ای قابل حمل اعم از انواع موبایل ها و پلیرهای قابل حمل از جالب ترین خصوصیات این ابزار محسوب می شود، البته نکته مهم در مورد این نرم افزار داشتن واسط کاربری جذاب و در عین حال حرفه ای است که برای تمامی کاربران فوق العاده جذاب و دلنشین خواهد بود، پشتیبانی از انواع فرمت ها در زمینه های مختلف هم نکته قابل توجهی است که این محصول به آن اهمیت زیادی داده است تا کاربران با انتخاب همین نرم افزار بتوانند تقریبا همه خواسته های خود را در زمینه چندرسانه ای پاسخگو باشند. امکان هماهنگی با انواعTV ها، قابلیت Remote کردن، امکان رایت انواع لوح های فشرده اعم از سی دی ها و دی وی دی ها ، قابلیت جست و جو در میان فایل های موجود در سیستم رایانه ای شخصی یا جست و جو در میان سایت های به اشتراک گذاری آنلاین، امکان ویرایش ساده تصاویر و ده ها قابلیت دیگر که هرکاربری را قادر می سازد تا مدیریتی کامل برروی فایل های خود داشته باشد. نسخه جدید نرم افزار J.River Media Center به تازگی ارائه شده است، پوسته های جذابی هم در نرم افزار گنجانده شده اند، علاوه بر این پلاگین های مفیدی هم در سایت سازنده قرار دارند تا کاربران در صورت نیاز از آن ها برای کامل تر کردن نرم افزار استفاده نمایند. پیشنهاد می کنیم این نسخه از نرم افزار را حتما تست و آزمایش کنید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار J.River Media Center v16.0.86 Final :
- پشتیبانی کامل از بیش از 80 فرمت مختلف صوتی و تصویری
- امکان مشاهده کلیه فرمت های محبوب تصاویر
- Rip کردن CD های صوتی در قالب فرمت های  WMA, OGG, APE, MP3, FLAC و ...
- قابلیت مدیریت و ویرایش تصاویر
- توانایی ساخت، آپلود و به اشتراک گذاری آلبوم فایل های تصویری و تصاویر در داخل وب و یا FTP
- پشتیبانی از اکثر فرمت های محبوب موسیقی و فیلم
- قابلیت ایجاد playlist های شخصی از آهنگ های دلخواه
- پشتیبانی کامل از اکثر وسیله های قابل حمل پخش کننده فایل های صوتی
- قابلیت کپی نمودن انواع فایل های  موزیک و فیلم و  عکس از لوح های فشرده بروی کامپیوتر
- قابلیت رایت در محیط نرم افزار تنها با عمل drag and drop فایل های دلخواه
- امکان جستجو و دانلود کلیه فایل ها صوتی و تصویری از سایت های مانند گوگل و YouTube و...
- امکان مشاهده تصاویر به حالت اسلاید و  بهمراه پخش موزیک دلخواه
- پنجره Actoin جهت انجام سریع برخی اعمال مانند رایت
- سازماندهی و مدیریت کامل فایل های Multimedia
- توانایی اتصال به وسایل صوتی و تصویری منزل و مدیریت آنها به وسیله کنترل از راه دور
- فرستادن فایل های صوتی از قسمت MEDIA CENTER نرم افزار به وسایل پلیرهای قابل حمل موزیک
- انتقال تصاویر از دوربین های دیجیتال به کامپیوتر
- توانایی ساخت CD ها صوتی
- امکان بازبینی اتوماتیک فولد ها و ورود کلیه محتویات فولدر ها به داخل نرم افزار
- قابلت پخش افکت های دو بعدی و سه بعدی در هنگام پخش موزیک
- امکان اتصال به تلوزیون و سایر داستگاه ها مانند اکثر دوربین های عکاسی و mp3player ها و...
- قابلت ضبط برنامه های تلویزیون و مرور دوباره آنها از طریق نرم افزار
- توانایی رایت کردن CD/DVD
- نرم افزار CD Labler همراه جهت طراحی انواع کاور و لیبل سی دی
- قابلیت تغییر چهره نرم افزار به وسیله پوسته های متنوع
- دارای بیش از 40 visualization جذاب
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 130 جمعه 31 تیر 1390 نظرات (0)

دانلود Foxmediatools FoxPlayer  یک موزیک پلیر ساده اما قدرتمند


نرم افزار Foxmediatools FoxPlayer یک موزیک پلیر ساده اما جذاب و قدرتمند است که با پشتیبانی از فرمت های مختلف صوتی و یک واسط کاربری جذاب و البته امکانات جانبی دیگر مدیریت و پخش موزیک های کاربران را بر عهده خواهد گرفت. این نرم افزار کم حجم و ساده علاوه بر پخش فایل های صوتی قادر است تا به صورت آنلاین هم کار پخش موزیک ها را انجام دهد ؛ به سبب واسط کاربری جذاب اما ساده نرم افزار کار کردن هم با آن فوق العاده آسان خواهد خود ؛ به راحتی می توان با نرم افزار ارتباط برقرار کرد و از امکانات این نرم افزار بهره برد.
علاوه بر پخش امکان تبدیل چند فرمت صوتی هم در این ابزار گنجانده شده است ؛ یعنی می توان با چند کلیک ساده فایل های صوتی را به فرمت های رایج در همین زمینه تبدیل کرد. Foxmediatools FoxPlayer می تواند گزینه خوبی برای پخش موزیک ها باشد ؛ به همین دلیل ما با معرفی آن پیشنهاد استفاده را هم به شما کاربران می دهیم.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Foxmediatools FoxPlayer v2.6.0:
- پخش موزیک ها با فرمت های مختلف
- پشتیبانی از فرمت های مختلف صوتی
- امکان تبدیل فرمت های مختلف صوتی
- واسط کاربری بسیار جذاب
- سهولت در استفاده از نرم افزار
- امکان پخش فایل های صوتی به صورت آنلاین
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 154 جمعه 31 تیر 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com 


اگر اندکی به عقب بازگردیم و زمانی را که اولین نوع از دی وی دی ها به بازار آمد را به یاد آوریم، شاید برایمان باوردکردنی نباشد که در این مدت نسبتا کوتاه همین لوح هایی که دقیقا شبیه به سی دی ها بودند و فقط رنگ پشت آن ها به جای قرمز رنگ به بنفش مایل بود توانستند بازارهای رایانه ای و بازار فیلم ها را  در اختیار گیرند. این روند آنقدر سریع اتفاق افتاد که شاید با همین زمان اندک هم کمتر کسی پیدا می شود که برای تماشای فیلم ها از سی دی استفاده نماید. این در حالی است که نسل آینده لوح های فشرده به رهبری Sony در راه است. Blu-ray با شکست رغیب اصلی خود یعنی HD-DVD توانست خود را به عنوان نسل آینده لوح ها مطرح سازد. البته از نظر کیفیت و حجم داده ها اصلا نمی توان مقایسه ای میان فیلم های دی وی دی و فیلم های Blu-ray انجام داد. این تغییر تقریبا طبیعت رایانه است و مطمئنا پس از مدتی Blu-ray هم جای خود را به نوع دیگری از لوح ها خواهد داد. در میان نوعی تکنیک که Stereoscopic نام دارد طلوع کرد. این تکنیک در حقیقت باعث افزایش هنر فیلمسازی می شود. سه بعدی بودن را به شکل کاملا طبیعی مشخص می نماید، این تکنیک را به عنوان نسل آینده فیلم ها مطرح می سازند. 
Stereoscopic Player نام یک پخش کننده بسیار ساده است که قابلیت پخش سه بعدی را برای کاربران فراهم می کند. این نرم افزار با دارا بودن قابلیت های فراوان و همچنین پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت ها قادر است تا به عنوان پلیری بسیار سبک به یکی از بهترین انتخاب های کاربران تبدیل شود. قابلیت پخش دی وی دی ها را نیز دارد، البته این قابلیت در شرایطی امکان پذیر خواهد بود که دیکودری جدا در سیستم عامل کاربران فعال باشد. نکته بسیار جالب در مورد این ابزار این است که Stereoscopic Player قادر است تا فیلم های درون دوربین های دیجیتالی و یا به طور کلی چنین دستگاه هایی را با کپچر کردن پخش نماید. این نرم افزار محیط کاربری بسیار ساده ای دارد اما درپشت همین محیط ساده امکانات فوق العاده ای نهفته است. این نرم افزار با حجم بسیار اندکی که دارد می تواند بهترین امکانات را برای یک کاربرحرفه ای به همراه داشته باشد. در سایت سازنده نمونه ای از ویدئو های سه بعدی که می تواند دیدگاه کاربران را نسبت به فیلم ها عوض کند قرار داده شده است. پیشنهاد می کنیم Stereoscopic Player را امتحان کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Stereoscopic Player v1.7.1:
- قابلیت اجرای و البته دیکود کردن فرمت های صوتی نظیرWindows Media 7.1,5.1 multichannel
- محیط کاربری بسیار ساده
- قابلیت پخش تمامی فرمت های رایج
- قابلیت پخش فیلم های دی وی دی
- قابلیت مجزا نمودن چپ و راست فیلم ها
- پشتیبانی کامل از نسل آینده فیلم ها
- نمایش با بهترین کیفیت ممکن
- قابلیت پخش زنده از سیستم های صوتی و تصویری نظیر کارت تی وی
- قابلیت ساخت Video Library برای دسته بندی فیلم ها
- پشتیبانی کنترل از راه دور برای نرم افزار
- حجم بسیار اندک در مقایسه با کارآیی فوق العاده
- قابلیت پخش دی وی دی های سه بعدی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...
محمد مهدی سوری بازدید : 159 جمعه 31 تیر 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


با وجود این همه نرم افزار اجرایی فایل های مالتی مدیا انتخاب یکی از آن ها کار بسیار دشواری به نظر می آید. نرم افزاری که در عین کارآیی بالا، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد. همان طور که همه می دانیم نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند. JetAudio ، Windows Media Player ، WinDVD ، PowerDVD و ... معروفترین آن ها به شمار می آیند. اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار ها دارند این است که هم حجمی نسبتا سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت ها نیستند. نرم افزاری موجود به نام KMPlayer موجود است که هم کم حجم می باشد و هم قادر به پخش تقریبا 99 دردصد فرمت های صوتی و تصویری است. نرم افزار بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا. هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer با این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید. این نرم افزار با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمايند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد نرم افزار می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند.

قابلیت های كلیدی نرم افزار KMPlayer v3.0.0.1441 Final :
- محيطي جذاب و سه بعدي متفاوت با آنچه تا كنون ديده ايد
- پشتيباني از فرمتهاي صوتي و تصويري: VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, and QuickTime
- امكان كپچر كردن فايلها با كيفيت قابل قبول
- در اختار گذاشتن تمام اطلاعات يك فايل صوتي يا تصويري مانند : نوع فايل ، پسوند و .. . و امكان ويرايش يا كپي
- هماهنگي و پشتيباني از برنامه هاي : Winamp, Realmedia and Quicktime by the internal logic
- قابليت نمايش زير نويس فيلمها و سازگاري كامل با زبان فارسي
- نرم افزار بسيار كم حجم با قابليتهاي بسيار زياد
- قابليت تعريف و تنظيم كليدهاي پخش برنامه به آساني
- قابليت پشتباني از پوسته و پلاگينهاي مختلف در برنامه
- قابليت نشان دادن اطلاعات فايلها به صورت كامل پشتيباني از فايلهاي فشرده
- پشتيباني كامل از فرمتهاي دي وي دي
- پشتباني كامل از فايلهاي فلش
- پشتيباني بالا از دوربين هاي ديجيتال
- امكان پخش فايلهاي AAC, OGG
- پشتيباني از Shockwave Flash/FLC/FLI
- پوسته هاي جذاب و زيبا
- امكان هماهنگ شدن با پلاگينهاي وينمپ
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...
محمد مهدی سوری بازدید : 167 پنجشنبه 30 تیر 1390 نظرات (0)

دانلود میز صدایی مجازی در نرم افزار MAGIX Digital DJ


ویرایش موزیک ها، ساخت انواع موزیک ها و به طور کلی تدوین آن ها مستلزم استفاده از نرم افزارهای گوناگونی است که در این زمینه وجود دارند. اما در همین گوناگونی نرم افزارها هم ابزارهایی هستند که برای پرداخت و ویرایش حرفه ای از آن ها بهره برد. مثلا نرم افزاری به نام MAGIX Digital DJ قابلیت های جالبی برای تدوین و ویرایش موزیک ها و همچنین خلق موزیک ها به اصطلاح DJ دارد. ابزاری کامل که می توان با استفاده از آن تمامی خواسته های یک کاربر حرفه ای را برروی یک موزیک پیاده کرد. میکس حرفه ای صداها ، وجود تمامی امکانات لازم برای میکس، استفاده آسان از نرم افزار برای همه کاربران ، میزصدا به صورت مجازی در نرم افزار و استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها در نرم افزار از جمله قابلیت هایی هستند که در اولین نسخه از این نرم افزار به چشم می خورند. MAGIX Digital DJ با توجه به حجمی که دارد قابلیت فوق العاده ای را در اختیار کاربران هم قرار می دهد پس پیشنهاد می کنیم شما که به ویرایش صداها علاقه دارید حتما این ابزار را مورد آزمایش قرار دهید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار MAGIX Digital DJ v1.0 :
- پیش نمایش از تمامی عملکردها
- میزصدای کامل به صورت مجازی
- وجود تمامی امکانات لازم برای تدوین صداها
- استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها در نرم افزار
- ذخیره با فرمت و کیفیت دلخواه
- شبیه سازی 8 درگاه  برای ورودی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 130 پنجشنبه 30 تیر 1390 نظرات (0)

نرم افزاری حرفه ای برای ویرایش موزیک ها MAGIX Samplitude Producer


برای کسانی که دستی در آهنگ سازی و تدوین موزیک ها دارند استفاده از میز صداهای حرفه ای به صورت فیزیکی معمولا امکانپذیر نیست و بیشتر کاربرانی که به ساخت آهنگ مشغول هستند گاها با رایانه ها و نرم افزارهای میکس و ساخت موزیک اهداف خود را دنبال می کنند. بیشتر نرم افزارهایی که در این زمینه موجودند قابلیت هایی دارند که تقریبا شبیه به هم است اما در بخش هایی هم با متفاوتند که به واسطه همین تفاوت ها از یکدیگر متمایز می شوند. اما نرم افزاری به نام MAGIX Samplitude توانایی های زیادی برای ویرایش موزیک ها و ساخت آن ها دارد. ابزاری کامل که بیشتر به یک میز صدای فوق حرفه ای شبیه است ؛ ضبط و میکس موزیک ها به صورت کاملا حرفه ای با دارا بودن امکانات مختلف و پشتیبانی از جدیدترین تکنولوژی های صوتی از مهم تر و بارزترین خصوصیاتی هستند که در این ابزار در همان نگاه اول هم مشاهده می شوند.
این ابزار بسیار گران قیمت با توجه به واسط کاربری جذابی که دارد طوری طراحی و پیاده سازی شده که اکثر گزینه ها به اصطلاح دم دست بوده و کاربران مبتدی هم خواهند توانست به راحتی گزینه های مورد نظر را پیدا کنند. MAGIX Samplitude همچنین قادر است با پشتیبانی از صداهای چند کاناله و ذخیره سازی با کیفیت بسیار مناسب نهایت لذت را از یک ویرایش و تدوین ارائه دهد. پشتیبانی از فرمت های مختلف ، ورودی های مختلف ، وجود ده ها افکت و پلاگین صوتی در نرم افزار که کار را برای افزایش خلاقیت کاربران آسان می کند ، ساخت انواع سی دی به صورت صوتی و یا استخراج فایل های صوتی از سی دی ها و در آخر هم پلیرداخلی برای گرفتن خروجی به صورت لحظه به لحظه از دیگر قابلیت های موجود در این نرم افزار هستند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار MAGIX Samplitude v11.5.0.0 Producer :
- سازگاری با تقریبا تمامی فرمت های صوتی
- تمامی امکانات لازم برای ویرایش موزیک ها
- امکان ضبط صدا از انواع خروجی ها با بهترین کیفیت ممکن
- ذخیره سازی با فرمت و کیفیت دلخواه
- سازگاری و ویرایش صداها با فرمت MIDI
- واسط کاربری فوق العاده جذاب و کارآمد نرم افزار
- امکان استخراج موزیک ها از انواع سی دی ها
- قابلیت انواع سی دی به صورت صوتی
- سازگاری با جدیدترین تکنولوژی ها
- سازگار با صداهای چندکاناله و صداهای دالبی
- پلیرداخلی برای تست آخرین تغییرات
- وجود انواعی از افکت ها و پلاگین های صوتی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 149 پنجشنبه 30 تیر 1390 نظرات (0)

ویرایش ساده فیلم ها با نرم افزار MAGIX Video easy HD


از سری نرم افزارهای ویرایش فیلم که این بار در ادامه محصولات کمپانی MAGIX به آن اشاره خواهیم کرد MAGIX Video easy HD نام گرفته است. ابزاری حرفه ای که اصلا فلسفه انتشارش ساده بودن کار با آن است. این ابزار به شکلی طراحی شده که همه می توانند از آن بهره ببرند ؛ واسط کاربری به مانند ابزارهای دیگر نیست و کاربر به راحتی می تواند در طول چند دقیقه تمامی بخش های مختلف نرم افزار را زیر و رو کند. این ابزار بهترین گزینه های برای افرادی است که می خواهند اولین گام ها را برای ویرایش فیلم ها بردارند ، به عبارت دیگر MAGIX Video easy HD مناسب برای خانواده هایی است که هرچند اطلاعات زیادی از سیستم های رایانه ای ندارند اما می پسندند که فیلم های خانوادگی گرفته شده با دوربین های دیجیتالی را خودشان ویرایش و تدوین کنند.
البته امکانات نرم افزار به مانند واسط کاربری و نامش آنقدرها هم ساده نیست و تقریبا تمامی امکاناتی که در دیگر نرم افزارها هم یافت می شود در این ابزار گنجانده شده و تنها طرز قرار گرفتن آن ها در نرم افزار کمی متفاوت است. پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های صوتی و تصویری ، Import از انواع دوربین های دیجیتالی در ورودی ها ، ویرایش انواع ویدئوهای موجود برروی هارددیسک سیستم ، کیفیت فوق العاده هم در زمان ویرایش و هم در زمان گرفتن خروجی ، امکانات تبدیل از انواع مختلف سیستم های ویدئویی نظیر فیلم های VHS ، وجود مجموعه ای از افکت ها  و Transition ها که دستان کاربر را برای جذاب تر کردن خروجی باز تر خواهند کرد ، پیش نمایش لحظه به لحظه از تمامی کارها و در نهایت هم گرفتن خروجی به انتخاب کاربر از جمله خصوصیت هایی هستند که در نسخه ی جدید MAGIX Video easy HD دیده می شوند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار MAGIX Video easy HD v2.0.1.3 :
- سازگاری با فرمت های مختلف صوتی و تصویری
- سازگاری با جدیدترین استاندارد ها و تکنولوژی ها
- UI بسیار ساده نرم افزار برای کاربران تازه کار
- مناسب برای خانواده ها به منظور ویرایش فیلم های خانوادگی
- قابلیت Import از انواع دوربین های دیجیتالی
- امکان تبدیل از انواع فیلم های ویدئویی نظیر VHS
- وجود انواعی از افکت ها و Transition های زیبا و جذاب
- تبدیل به انواع دی وی دی ها و Blu-ray در هنگام گرفتن خروجی
- کیفیت بالا  HD در خروجی
- امکان ویرایش صداها
- پلیرداخلی نرم افزار برای پخش لحظه به لحظه تغییرات
- امکان گرفتن خروجی برای سرویس های آنلاین
- وجود مدل های مختلف از Template ها برای ساخت انواع دی وی دی ها
- فیلم آموزشی موجود در نرم افزار برای تازه کارها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 160 پنجشنبه 30 تیر 1390 نظرات (0)

دانلود DJ Studio Pro تجربه ای ساده برای ویرایش موزیک ها


میکس و ویرایش صدا هرچند به عنوان یک شغل مطرح بوده و بسیاری از آن به عنوان یک کار حرفه ای یاد می کنند اما بسیاری از کاربران مبتدی هم می توانند با کمی حوصله و دقت حداقل موزیک ها و فایل های صوتی خود را ویرایش کنند. DJ Studio Pro یکی از نرم افزارهایی است که می تواند کمک کند تا حتی کاربران مبتدی در این زمینه هم بتوانند کار میکس و ویرایش و تدوین فایل های صوتی را با انبوهی از قابلیت ها انجام دهند. این تدوین گر حرفه ای که امکان پخش و اجرای تقریبا تمامی فرمت های صوتی را هم داراست قابلیت ویرایش موزیک ها با تمامی ابزار لازم را به کاربران می دهد. محیط کاربری بسیار جذاب و زیبا و البته بهینه شده کمک زیادی می کند تا کاربران بتوانند راحت تر از آنچه فکرش را می کنند به تمامی گزینه ها دسترسی پیدا کنند.
وجود افکت ها و کلیپ های صوتی متعدد ، امکان از بین بردن نویز صدا ، هماهنگی با Playlist ها ، امکان اجرای فایل های صوتی موجود برروی دیسک های صوتی ، تبدیل فرمت های مختلف به یکدیگر و ده ها قابلیت دیگر امکاناتی هستند که DJ Studio Pro در خود جای داده تا کاربران را برای یک تدوین حرفه ای اما ساده یاری دهد. نسخه کامل این ابزار مفید آماده شده تا شما کاربران با دانلود این ابزار ساده و سبک نسبت به قابلیت ها ویرایش و تدوین فایل های صوتی را تجربه کنید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار DJ Studio Pro v9.0:
- ویرایش و تدوین فایل های صوتی
- پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های رایج
- ویرایش و تدوین با بهترین کیفیت ممکن
- وجود ده ها افکت و کلیپ صوتی
- قابلیت گرفتن خروجی با کیفیت و شکل دلخواه
- امکان از بین بردن نویز صدا ها
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- پخش و اجرای موزیک ها
- تبدیل فرمت های صوتی به یکدیگر
- هماهنگی با فرمت های مختلف برای Playlist ها
- اجرای ترک های صوتی موجود برروی انواع سی دی های صوتی
- حجم بسیار مناسب نسبت به قابلیت ها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 150 پنجشنبه 30 تیر 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


همه می دانیم که کمپانی Sony همیشه حرف اول را در زمینه صوت و تصویر زده است. هرکس بخواهد بهترین را انتخاب نماید ابتدا به سمت Sony می رود. تمامی وسایل صوتی و تصویری این شرکت قابل تحسین هستند.بد نیست بدانیم که سونی به جز این که در بحث سخت افزار پیشرو است ، دستی هم در ساخت نرم افزارهای مالتی مدیا دارد. بی شک این نرم افزار ها هم پس از گذاراندن مراحل زیاد و با وسواس خاص سونی وارد بازارهای رایانه ای می شوند. یکی از این نرم افزارها که آفریده Sony Creatives Software می باشد به کاربران اجازه ویرایش فیلم ها را با بالاترین کیفیت می دهد Sony Vegas Movie Studio نام گرفته است. ابزاری بسیار کامل که با قابلیت های فراوان به کاربران سونی این مژده را می دهد تا فیلم های گرفته شده با هندی کم های این شرکت را مورد ویرایش قرار داده و با کیفیتی بسیار بالا در TV یا LCD های این کمپانی به تماشا بنشینند.
در این نرم افزار که  برای همه چه آنان که هیچ تخصصی ندارند و چه آنان که در این کار حرفه هستند مناسب است. بیش از 120 قابلیت هر کسی را وسوسه می کند تا هنر سونی را با چشمان خود لمس کند. در یک کلام می توان این طور بیان کرد که هرکاری کاربر بخواهد با محصول جدید سونی می تواند انجام دهد. این بسته نرم افزاری ضمن ویرایش فیلم ها ویرایش صداها را هم در دست می گیرد . ویرایشگر صداها هم نرم افزار نام آشنای سونی یعنی Sony Sound Forge است. خیال کاربران از بابت افکت ها و طرح های آماده هم راحت خواهد شد اگر بدانند که این مجموعه بیش از 500 افکت و طرح اماده نیز در خود جای داده است. از نظر کیفیت هم همین نکته کافی است که Blu-rey انحصاری سونی و انواع DVD ها با فرمت های مختلف به صورت کامل در این ابزار تعریف شده است و قابلیت پشتیبانی دارد. تمامی اعمال ویرایش به سادگی قابل انجام است و می توان به drag-and-drop اقدام به ویرایش نمود . نسخه دهم این نرم افزار فوق العاده کامل به تازگی ارائه شده که علاوه بر قابلیت های قبلی چندین و چند قابلیت جدید هم در این نسخه دیده می شود که می تواند به حرفه ای تر شدن ویرایش ها کمک زیادی کند. این نسخه بهینه تر شده و به واسطه همین بهینه سازی ها و سازگاری هایی که با GPU ها دارند باعث سرعت بخشی به عملکردهای نرم افزار شده است است. در این نسخه دو نرم افزار Sound Forge و DVD Architect هم به همراه نرم افزار نصب می شوند که هر کدام قابلیت های متعددی در زمینه ویرایش موزیک ها و ساخت منو برای دی وی دی ها دارند. این ابزار به خودی خود هم بسیار کارآمد هست اما با اضافه شدن دو ابزار دیگه تقریبا بی نظیر خواهد شد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Sony Vegas Movie Studio HD Platinum v11.0 :
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- محیط کاربری بسیار جذاب و ساده
- پشتیانی از اکثر فرمت های صوتی و تصویری موجود
- سازگاری با نرم افزار بسیار معروف Freehand
- ترکیب بندی و جداسازی رنگ ها با بهترین حالات ممکن
- ویرایش صدا و تصویر به صورت همزمان
- انجام کارها با drag-and-drop
- استفاده از Wizard برای ساده شدن کار ویرایش
- آموزش های نرم افزار به اینتراکتیو
- ویرایش در طول مدت پخش مدیا ها
- پشتیبانی از کیفیت های مختلف همانند 4:3, 16:9 و ...
- پشتیبانی از فرمت های مختلف در یک کار ویرایش
- خروجی نرم افزار با بهترین کیفیت
- بیش از 500 افکت و طرح آماده
- استفاده از Undo و Redo به صورت نامحدود
- نمایش فایل های تصویری به صورت Fullscreen 
- پشتیبانی از دو فرمت بسیار معروف و رایج در DVD ها یعنی MPEG-1 و MPEG-2
- ساخت متون متحرک برای زیبا شدن عمل ویرایش
- ساخت کلیپ های صوتی با پلاگین های فوق العاده مناسب
- پشتیبانی از چند کاناله بودن صداها
- پشتیبانی از صداها با کیفیت های مختلف
- پنل برای ویرایش بالا یا پائین بودن صدا
- خارج کردن صداها از لوح های فشرده (عمل Rip )
- قابلیت تعمیر صداها
- پلاگین استفاده از DirectX
- بیش از 220 انیمشین دو بعدی و سه بعدی
- بیش از 350 افکت بسیار زیبا و سفارشی
- از بین بردن قرمز چشم در تصاویر و فیلم ها
- Capture تمامی فرمت های پشتیبانی شده از سوی نرم افزار برای شروع عمل ویرایش
- رایت لوح های فشرده با صورت های مختلف
- پشتیبانی کامل از فرمت Blu-rey که ساخت شرکت سونی و در اختیار این کمپانی می باشد
- آپلود فیلم ها بر روی سایت معروف Youtube
- آماده سازی فیلم ها برای انتشار در صفحات وب
- بیش از 1001 افکت صوتی
- همراهی نرم افزار Sony Sound Forge برای بهترین عمل ویرایش بر روی صدا
- ساخت منو هایی بسیار زیبا برای DVD ها
- ساخت اسلاید شو های حرفه ای با قابلیت رایت
- پشتیبانی از فرمت معروف swf
- پشتیبانی از لوح های فشرده به اصطلاح دو طرفه (Dual-layer)
- پشتیبانی از تمامی رایتر های موجود
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و...

محمد مهدی سوری بازدید : 625 پنجشنبه 30 تیر 1390 نظرات (0)

حذف نویز و بالا بردن کیفیت آهنگ ها با Sound Normalizer Final


مطمئنا برای شما هم بارها پیش آمده که آهنگ یا فایل صوتی را دانلود کرده و یا از دوستان خود دریافت کرده اید یا صدای را ضبط کرده که از کیفیت خوبی برخوردار نبوده و نویز های اضافه و بیهوده ی زیادی را نیز دارا بوده که سبب شده تا شما نتوانید صدای اصلی را به درستی شنیده و در این موارد سعی کرده اید به نحوی این نویز ها و کیفیت پایین را برطرف سازید ولی موفق نشده اید. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید کیفیت فایل های صوتی و آهنگ های خود را بهبود بخشیده و خروجی واضح و با کیفیتی را دریافت نمایید. Sound Normalizer نرم افزاری است که توسط کمپانی KanzSoftware ارائه شده و قادر است تا با چک کردن و  نرمال سازي لايه هاي صوتی به رفع نويز صداها، طبيعي سازي، افزايش و بهبود کيفيت فایل های صوتی پرداخته و خروجی با کیفیت و مطلوبی را به شما ارائه دهد. این نرم افزار کم حجم و قدرتمند به سبب داشتن امکانات فراوان و عالی همچون امکان تبدیل گروهی فایل ها، پشتیبانی از فرمت های مختلف و هزاران امکانات دیگر به یکی از پر طرفدارترین نرم افزار های ویرایش فایل های صوتی تبدیل شده که ما نیز این نرم افزار قدرتمند را به شما توصیه کرده و در اختیارتان قرار داده ایم.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Sound Normalizer v3.1 Final :
- استفاده از چندین روش و تست لایه های صوتی برای بهبود کیفیت آن ها
- توانایی بهبود کيفيت صداها و رفع نويز هاي مزاحم
- توانايي تبديل فايل هاي MP3 و Wav به يکديگر
- توانایی تبدیل گروهی فایل های صوتی
- دارای Tag Editor برای ویرایش تگ فایل ها
- دارای پلیر داخلی برای پخش فایل ها در حین انجام عملیات
- دارای گزینه های گسترده ی رمز گذاری
- دارای محیطی بسیار ساده اما جذاب و کاربرپسند
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 148 پنجشنبه 30 تیر 1390 نظرات (0)

دانلود Adobe Audition CS5.5 v4.0 محبوب ترین تدوینگر صوتی


ادوبی همیشه جز بهترین ها در هر زمینه ای بوده ؛ اگر مایکروسافت به خاطر و ویندوز و آفیسش نبود مطمئنا امروز ادوبی را بزرگترین شرکت نرم افزار دنیا معرفی می کردند چرا که دست روی هر زمینه ای که می گذارد و نرم افزار طراحی و ارائه می دهد بهترین ها را روانه می کند ؛ فتوشاپ معروفترین نرم افزار ویرایش تصاویر ، Premiere معروفترین و یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای ویرایش فیلم ، ادوبی آکروبات یکه تاز در دنیای اسناد PDF ، Indesign معروفترین و قدرتمندترین نرم افزار نشر رومیزی و ده ها عنوان نرم افزار دیگر که همه اگر در صدر بهترین نرم افزارها قرار نداشته باشند جز حرفه ای ترین ها هستند. یکی از کارآمد ترین محصولات ادوبی که چندسالی است جزء محبوب ترین تدوینگر های صوتی محسوب می شود Audtion نام گرفته است. یک ویرایشگر صوتی بسیار حرفه ای و کارآمد با مجموعه ای از قابلیت های کوچک و بزرگ که همه را می تواند در انجام یک پروژه یاری دهد.
تمامی امکانات لازم برای ویرایش فایل های صوتی در این ابزار آماده شده است ؛ در بسیاری از رسانه های صوتی و تصویری معروف دنیا این محصول ادوبی را به عنوان اولین انتخاب خود معرفی کرده اند ؛ جالب است که Adobe Audition بسیار حرفه ای در مراکز آموزشی و حتی کتب درسی به عنوان نرم افزار پایه ای تدریس می شود چرا که هر چقدر هم که حرفه ای باشد برای آموزش های پایه ای می تواند جز بهترین گزینه ها باشد.
سازگاری با اکثرا تکنولوژِی های جدید ، فرمت های صوتی ، ورودی ها ، انواع خروجی ها و به طور کلی استانداردهایی که در رابطه با فایل های صوتی مورد استفاده قرار می گیرد جز کلیدی ترین خصوصیات این ابزار محسوب می شوند. اما به واسطه سازگاری های Adobe Audition با سخت افزارها سرعت عملکرد نرم افزار فوق العاده بالاست و زمان لازم برای Render کردن ها بسیار کم ؛ سازگاری کامل با دیگر محصولات ادوبی نظیر Premiere Pro و وجود صدها افکت صوتی جز مواردی هستند که دست کاربران حرفه ای را بازتر خواهند کرد. جدیدترین نسخه از این ابزار محبوب در ادامه مطلب قرار داده شده است تا شما کاربران عزیز پس از دریافت آن با خیالی آسوده به ویرایش فایل های صوتی خود بپردازید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Audition CS5.5 v4.0 :
- سازگار با جدیدترین تکنولوژی های صوتی
- شناسایی و سازگاری با فرمت های مختلف صوتی
- سازگار با صداهای چندکاناله و دالبی
- وجود تمامی امکانات لازم برای ویرایش موزیک ها
- سازگاری با پردازنده اصلی سیستم برای افزایش کارآیی نرم افزار
- هماهنگی با انواع ورودی ها
- ضبط صدا با بهترین کیفیت ممکن
- قابلیت گرفتن خروجی مختلف نظیر دیسک های صوتی
- وجود صدها افکت صوتی
- سازگاری با دیگر محصولات ادوبی نظیر Premiere Pro
- واسط کاربری جذاب اما ساده نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 158 پنجشنبه 30 تیر 1390 نظرات (0)

نرم افزاری حرفه ای برای ویرایش موزیک ها FL Studio


همیشه یکی از مهم ترین مواردی که در انتخاب کاربران برای استفاده از نرم افزارها اهمیت ویژه ای دارد قابلیت های کلیدی آن است. نرم افزارهایی که قابلیت های بیشتری داشته و در مقابل از واسط کاربری جذابی هم بهره می برند که کمک می کند کاربر بتواند ساده تر به هدف خود دست پیدا کند محبوبیت بیشتری نیز دارد. این امر در مورد یک نرم افزار یا دسته خاصی از نرم افزارها محدود نمی شود بلکه همه نرم افزارهای موجود جهان در این موضوع یکسان خواهند بود. برای مثال ویرایش صداها چون کاری است که به صورت معمولی هرکاربری نمی تواند از عهده آن برآید نیاز به آموزش های خاصی است اما اگر واسط کاربری نرم افزاری طوری طراحی شده باشد که بتوان با صرف زمان کوتاهی تا حدودی به خواسته ها دست پیدا کرد آن وقت نرم افزار مورد نظر با توجه به قابلیت هایی که دارد محبوبیت بیشتری پیدا می کند.
اگر بخواهیم در همین زمینه مثالی بیاوریم باید نرم افزاری مانند FL Studio را ذکر کنیم که با داشتن یک محیط کاربری بسیار جذاب که تمامی منوها و قابلیت ها طوری کنار هم قرار گرفته اند که به راحتی می توان به آن ها دسترسی پیدا کرد و دارابودن قابلیت های بسیار توانسته خود را به عنوان یکی از قدرتمندترین نرم افزار ویرایش موزیک و صدا مطرح سازد.
این نرم افزار قدرتمند قادر است تا با پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های رایج و با داشتن امکانات فراوان نظیر پلاگین های مختلف ، استفاده از نهایت کیفیت در خروجی ، قابلیت ذخیره سازی با فرمت دلخواه ، پشتیبانی از صداهای چندکاناله و قابلیت ذخیره سازی موزیک ها به صورت چندکاناله ، پشتیبانی از دالبی دیجیتال ، وجود ده ها افکت صوتی با موضوعات مختلف ، هماهنگی مثال زدنی با پردازنده های چند هسته ای برای پردازش هرچه بهتر صداها و ده ها قابلیت دیگر اشاره نمود.
FL Studio که نسخه 10 آن مدتی پیش ارائه شده است قادر است تا کاربران مبتدی را برای ویرایش حرفه ای موزیک ها یاری دهد. به هیچ وجه نیاز به آموزش خاصی نبوده و کاربر تنها کافیست اندکی وقت صرف کند تا بتواند با جای دقیق منوها ، نوع کارکردآن ها و چند مورد دیگر آشنایی پیدا کند ؛ همین مورد کافیست تا بتوان با استفاده از FL Studio بهترین و با کیفیت ترین ویرایش موزیک را انجام داد. نسخه ی جدید این نرم افزار را می توانید از سایت آسان دانلود دریافت کرده و با کرک آن به سادگی از تمامی قابلیت های آن بهره مند شوید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار FL Studio v10.0.2 :
- سهولت در استفاده از نرم افزار
- واسط کاربری فوق العاده جذاب و حرفه ای
- پشتیبانی از تمامی فرمت های صوتی رایج
- پشتیبانی از صداهای چند کاناله در نرم افزار
- امکان ضبط صدا و یا دریافت از سیستم های صوتی دیگر
- ذخیره سازی با کیفیت و فرمت دلخواه
- پشتیبانی از دالبی دیجیتال
- وجود ده ها پلاگین مختلف و قابلیت دریافت آن ها از سایت سازنده
- امکان بهره گیری از ده ها افکت صوتی با موضوعات مختلف
- هماهنگی مثال زدنی با پردازنده های چند هسته ای برای افزایش سرعت عملکرد نرم افزار
- قابلیت میکس همزمان 99 ترک و فایل صوتی
- سهولت در نصب و اجرا
- تهیه نسخه پشتیبان به صورت اتوماتیک از کارهای در حال ویرایش
- پلاگین های سازگار با پلتفرم 64 بیتی
- سرعت بالا در اجرای نرم افزار با توجه به حجم قابلیت ها
- سازگاری با نسخه هایم مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 115 پنجشنبه 30 تیر 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com



مطمئنا براي شما هم پيش آمده ويدئويي را با فرمت خاصي مد نظر داشته ايد اما آن ویدئو با فرمت دیگری ارائه شده و برای شما قابل استفاده نبوده است در زمان هاي نه چندان دور اين مشکل يکي از بزرگترين مشکلات کاربران دنياي کامپيوتر به شمار مي رفت که امروزه با وجود مبدل هاي قدرتمند اين مشکل نيز به راحتي برطرف گردیده و تنها مشکل کاربران در اين زمينه سردرگمي آن ها براي يافتن مبدلي قدرتمند و کارآمد بوده که با آن بتوان به آساني فايل هاي ويدئويي را به فرمت هاي ديگر تبديل کرده و از آن ها براي مقاصد خود استفاده نمود. اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ي نرم افزاري بسيار مفيد و کاربردي براي شما دوستان عزيز پرداخته است که با استفاده از آن مي توانيد به راحتي و در کمترين زمان ممکن به تغيير فرمت فايل هاي ويدئويي خود بپردازيد. CyberLink Media Espresso که توسط شرکت معروف و جهاني Cyberlink منتشر شده است يکي از برترين و محبوب ترين نرم افزارهاي مبدل فايل هاي ويدئويي بوده که راه حلي بدون دردسر براي تبديل تمام ويدئو هاي مورد علاقه ي شما براي پخش در وسايل مختلفي همچون کنسول هاي مختلف بازي و تلفن هاي همراه مي باشد. علاوه بر اين CyberLink Media Espresso از سرعت و دقت فوق العاده بالاي برخوردار است که به جرات مي توان آن را برترين مبدل فايل هاي ويدئويي ناميد که تاکنون منتشر شده و نه تنها به سرعت به تبديل فرمت فايل ها پرداخته بلکه برخلاف ديگر نرم افزارهاي مشابه که با افزايش سرعت در تبديل فايل ها انرژي بيشتري مصرف کرده و فشار زيادي را بر سيستم وارد مي کنند هيچ گونه فشاري بر سيستم وارد نکرده و انرژي بسياري کمي را از سیستم خواهد گرفت. اين نرم افزار همچنين قادر است تا به راحتي علاوه بر تبديل ویدئوها کيفيت تصویر آن ها را نيز بهبود بخشيده و ويدئو هاي بي کيفيت و تيره ي شما را به ويدئوهاي با کيفيت بالا و وضوح و شفافيتي فوق العاده تبديل کرده و صدای آن ها را نیر با حذف نويزهاي اضافه و بيهوده به صدای واضح و رسا مبدل کرده تا ویدئویی بی نظیری را در اختیار شما قرار دهد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار CyberLink Media Espresso v6.5.1515.36408:
- استفاده ی بسیار کم از CPU و ذخیره ی انرژی سیستم
- بهبوبد بخشیدن بلافاصله ی کیفیت فایل ویدئوی با فناوری TrueTheater™
- پشتیبانی از 59 دستگاه خروجی مثل تلفن های هوشمند حتی آخرین نسخه ی آیفون یعنی آیفون 4، کنسول های بازی و مدیاپلیر های دیگر مثل iPad، iPod، PSP3، Xbox 360 و ... و همگام سازی مستقیم با این ابزار
- پشتیبانی گسترده از رسانه های دیگر مثل عکس ویدئو و فایل های موسیقی
- توانایی تبدیل چنیدن ویدئو به طور همزمان
- تبدیل سریع فایل ها و 10 برابر شدن سرعت تبدیل نسبت به نسخه های قبلی
- تشخیص هوشمند خصوصیات ابزار متصل به سیستم به بهترین نحو ممکن
- توانایی آپلود مستقیم فایل های ویدئوی تبدیل شده و عکس ها به رسانه های اجتماعی مثل YouTube و Facebook تنها با یک کلیک
- دسترسی سریع به فرمت های مورد علاقه برای تبدیل های بعدی با استفاده از قابلیت Customizable Favorite Settings
- دارای قابلیت Desktop Gadget
- ساپورت کردن از آخرین سخت افزار ها مثل Intel Core™ i3، i5، and i7، NVIDIA® CUDA™، ATI® Stream™ و ... برای عملکرد سریع تر و بهتر
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
  • بچه خر می کنیم (118)
  • بزرگترین مرکز دانلود موزیک (94)
  • بازی های ممنوعه PC (71)
  • طهران جوان (65)
  • سایت تفریحی پیک پک (124)
  • بروزترین مرجع قالب وبلاگها و ابزار سایت و وبلاگ (96)
  • بهترین سایت سریال های در حال پخش (121)
  • یاس دانلود (47)
  • Arman Download :: آرمان دانلود (96)
  • دیگه مشکی نمی پوشم (101)
  • دانلود با لینک مستقیم (68)
  • سلامتی جنسی جسمی روانی زیبایی (127)
  • رنگين كمان دانلود 2 فيلم موسقي (61)
  • دانلود فیلم و سریال های ایرانی و خارجی با لینک مستقیم (113)
  • بروز دانلود دانلود جدید ترین های روز دنیا (167)
  • ◄ مقالات کامپیوتر (66)
  • پرتال موزیک افتاب ایران (91)
  • دانلود فیلم با لینک مستقیم (31)
  • دانلود جدیدترین و بهترین موزیکها (71)
  • فروشگاه بزرگ اینترنتی محمد خرید (61)
  • موزیک روز,دانلود آهنگ های جدید ایرانی (51)
  • سايت زور (58)
  • گالری عکس مد پیکس (80)
  • download u99 (108)
  • خفن دانلود (131)
  • A X 2 4 (56)
  • دانلودستان فیلم و موزیک (179)
  • ◄وبلاگ پر بازدید دختر و پسر► (72)
  • جدید ترین نرم افزار های روز دنیا (68)
  • وبلاگ تفریحی شاهزاده (64)
  • تكصدا (114)
  • اکسارنک (83)
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 657
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 178
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 257
  • باردید دیروز : 363
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,727
  • بازدید ماه : 6,124
  • بازدید سال : 36,977
  • بازدید کلی : 309,420