loading...
البرز دانلود
آخرین ارسال های انجمن
محمد مهدی سوری بازدید : 149 پنجشنبه 20 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com

تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات همیشه از مسائل مهمی است که مطرح است و پشتیبان گیری امری مهم تلقی می شود بخصوص برای آن دسته از کاربران و مدیرانی که اطلاعات ارزشمند و مهمی دارند. با توجه به حساسیت مسئله و مهم بودن این امر راه ها و ابزارهای مختلفی برای این کار وجود دارد ولی بهترین راه و وسیله باید انتخاب شود. داشتن ابزاری که هم مطمئن باشد و هم بتواند نیازهای شما را در این زمینه بطور کامل بر آورده کند. SyncBackPro یک انتخاب خوب برای حرفه ای ها و تمام کاربران مبتدی است. شما به وسیله این برنامه می توانید با خیال راحت از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.از جمله قابلیتهای این برنامه تهیه پشتیبان بر روی سی دی و دی وی دی است.شما با استفاده از SyncBackPro می توانید بطور پوشا یعنی بدون نیاز به فشرده سازی ،اطلاعات خودتان را بر روی سی دی یا دی وی دی ذخیره کنید و در صورت نیاز آنها را قسمت بندی کنید و یا بصورت فایل ISO ذخیره کنید.امکان اسکریپت نویسی در برنامه از دیگر قابلیتهای مفید این برنامه است.SyncBackPro اجازه می دهد تا کاربر به پیکربندی پروفایل برنامه خود با استفاده از اسکریپت بپردازد.این اسکریپتها از کد اصلی برنامه مجزا هستند و به زبانهای مختلف نوشته شده اند.دستورالعمل اسکریپتها مشابه ماکروها در مایکروسافت آفیس و جاوا اسکریپت در صفحات وب است.این برنامه از SFTP که همان پروتکل FTP امن است نیز پشتیبانی می کند.SyncBackPro به جای ذخیره سازی اطلاعات موجود در رم (حافظه)،از بانک اطلاعاتی برای ذخیره اطلاعات مربوط به فایل های کپی شده استفاده می کند.این به این معنی است که تعداد نامحدودی از فایلها و پوشه ها را می توان پردازش کرد.استفاده از تراکم BZIP2 از دیگر قابلیتهای این برنامه است که به شما اجازه می دهد تا از فشرده سازی با نرخ بالاتر لذت ببرید و پشتیبان گیری سریعتر و کاهش بار بر پشتیبان شبکه کمتر شود.با BZIP2 فشرده سازی فایلها تا 15 درصد بیشتر می شود.همچنین تا 2 برابر سریعتر در فشرده سازی و 6 برابر سریعتر در رفع فشار. از دیگر قابلیتهای مهم این برنامه تشخیص خودکار خرابی دیسک سخت است. در این صورت کاربر یا مدیر می تواند تا قبل از اینکه دیسک سخت به طور کامل خراب شود و اطلاعات از بین برود ،نسبت به کپی برداری از اطلاعات و جایگزینی دستگاه جدید اقدام کند.در نهایت اگر شما به دنبال یک برنامه مفید و قدرتمند در این زمینه هستید گروه آسان دانلود نرم افزار SyncBackPro را به شما پیشنهاد می کند.جهت آشنائی بیشتر با توانائیهای این نرم افزار می توانید به قابلیتهای کلیدی این نرم افزار مراجعه کنید.

قابلیتهای کلیدی نرم افزار SyncBackPro v5.9.2.8 :
- امکان تهیه پشتیبان از کلیه فایلهای مهم تنها با یک کلیک
- امکان زمانبندی جهت تهیه پشتیبان بصورت خودکار
- امکان بازگرداندن اطلاعات از دست رفته با یک کلید
- پشتیبان گیری از اسناد زنده مانند فایلهای باز اکسل و ورد
- امکان رمز نگاری اطلاعات بصورت امن
- فشرده سازی اطلاعات جهت صرفه جوئی در فضای دیسک سخت
- امکان نسخه بندی و نگهداری نسخه های قدیمی
- پشتیبان گیری افزایشی یا آنچه که مورد نیاز است
- دسترسی آنلاین و پشتیبان گیری از FTP و پست الکترونیک
- مجهز به گزینه ها و امکانات خیره کننده برای کاربران حرفه ای
- پشتیبانی از قابلیت فشرده سازی BZIP2
- تشخیص خودکار خرابی دیسک سخت
- پردازش تعداد نا محدود فایلها
- پشتیبانی از SFTP یا همان FTP امن
- پشتیبانی از قابلیت اسکریپت نویسی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله نسخه محبوب ویندوز 7
- و ...  
محمد مهدی سوری بازدید : 162 پنجشنبه 20 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها می تواند یکی از مهم ترین کارهایی باشد که با انجام آن می توان با خیال آسوده به کار با اطلاعات حساس و مهم پرداخت. جا به جایی حساب های انبوهی که سال ها جمع شده اند تا حدود زیادی حساس است اما یک نسخه پشتیبان می تواند همه این حساسیت را از بین ببرد. Ocster Backup نرم افزاریست که برای تهیه نسخه پشتیبان می توان به آن رجوع کرد و با حجم گسترده ای که از امکانات دارد خیال همه را از قابلیت ها راحت خواهد کرد. انجام کارها به صورت خودکار یکی از مهم ترین قابلیت هایی است که در این نرم افزار تعریف شده است ، این عملکرد خودکار باعث خواهد شد تا کاربر به راحتی و با دادن یک دستور خاص منتظر بماند تا نرم افزار همه کارها را انجام دهد.
این ابزار قدرتمند تقریبا مانند اکثر نرم افزارهای دیگر قابلیت های متعددی دارد اما امکاناتی هم دارد که دانستن آن ها بسیار مفید است ، امکان Backup گیری همزمان از چندین رایانه و مشاهده و مدیریت آن ها در یک سیستم نکته ی بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد ، این قابلیت مفید زمانی به کار می آید که برای نمونه مدیر یک شرکت بخواهد از حساب چندین سیستم رایانه ای در یک فروشگاه نسخه پشتیبان تهیه کند ؛ به راحتی می توان با یک دستور تمامی این کارها را به صورت همزمان انجام داد.
Ocster Backup با سرعت بالا کار پشتیبان گیری را انجام می دهد و در هنگام بازیابی هم با سرعت بالا اطلاعات را به حالت اول برخواهد گرداند ؛ امکان ریموت کردن به نرم افزار ، امکان ارسال گزارشات به ایمیل ، قابلیت Stop & Resume در هنگام تهیه نسخه پشتیبان ، امکان زمان بندی نرم افزار ، قابلیت کار در محیط شبکه و امکان نمایش فایل ها در حالت Backup به صورت مستقیم از جمله دیگر قابلیت های کلیدی این ابزار برشمرده می شوند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Ocster Backup Business v1.04 :
- انجام کلیه کارها به صورت اتوماتیک
- استفاده آسان از نرم افزار
- قابلیت Backup گیری چندین سیستم به صورت همزمان
- امکان کار در محیط شبکه
- قابلیت نمایش فایل ها به صورت مستقیم از Backup
- ارسال گزارش به ایمیل
- زمان بندی عملکردها
- امنیت بالا در نسخه های پشتیبان
- فشرده سازی با استفاده از متدهای مختلف
- امکان Stop & Resume در هنگام Backup گیری
- امکان ریموت کردن به نرم افزار از راه دور
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 148 پنجشنبه 20 مرداد 1390 نظرات (0)

تهیه نسخه پشتیبان و هماهنگ سازی با نرم افزار GoodSync Enterprise


مدیریت صحیح و نگهداری درست اطلاعات باعث خواهد شد که کاربر با خیالی آسوده به کار با سیستم رایانه ای خود بپردازد و مدام ترس این را نداشته باشد که هر آن ممکن اطلاعات شخصی به هر دلیلی از دست رود. نرم افزاری با نام Goodsync Enterprise ابزاریست که تنها برای مدیریت کامل تر برروی اطلاعات شخصی اعم از ایمیل ها ، تصاویر ، لینک ها و به طور کلی تمامی موارد شخصی طراحی و از سوی شرکت سازنده ارائه شده است. این ابزار کامل با توجه به امکاناتی که دارد برروی سرور ، سیستم های خانگی و لپ تاپ ها قابل نصب و اجرا بوده و برایش فرقی ندارد که کاربر با چه سیستمی در حال فعالیت است ؛ تنها نکته مهم برای این ابزار امنیت و پایداری است که با استفاده از تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات به کاربر هدیه می دهد. این ابزار هماهنگ ساز قابلیت ارتباط با انواع سرویس های آنلاین از جمله سرورهای FTP را داشته می تواند به صورت کنترل از راه دور هم سیستم های دیگر را مدیریت کند. البته ارتباط های آنلاین تنها به FTP مربوط نشده و نرم افزار قادر است با پروتوکل های SFTP و WebDAV هم ارتباط پایدار برقرار کند. ارتباط و هماهنگ سازی با ویندوز سرور و ویندوز موبایل هم نکته بسیار جالبی است که در کمتر نرم افزار می توان این قابلیت را مشاهده کرد. کامل ترین نسخه از نرم افزار GoodSync Enterprise که برای ویندوزهای معمولی ارائه شده در ادامه مطلب به صورت کامل قابل دانلود است.


قابلیت های کلیدی نرم افزار GoodSync Enterprise v8.5.7.7 :
- تهیه نسخه پشتیبان از فایل های شخصی
- هماهنگ سازی اطلاعات
- پشتیبانی برای کاربران در نسخه Enterprise
- هماهنگی کامل با سیستم عامل ویندوز
- امکان ارتباط با ویندوز موبایل و ویندوز سرور
- ارتباط با پروتوکل های FTP ، SFTP و WebDAV
- ارتباط مجدد با فولدر در کنترل از راه دور
- سازگار با Active Directory در نسخه Enterprise
- حجم بسیار مناسب با توجه با قابلیت های فراوان
- انجام بسیاری از کارها به صورت کاملا اتوماتیک
- انعطاف پذیری بسیار بالای نرم افزار
- تهیه نسخه پشتیبان با امنیت بالا از اطلاعات به واسطه رمزگذاری
- Backup گیری از ایمیل ها ، تصاویر شخصی ، موزیک ها و ...
- امکان تهیه نسخه پشتیبان به صورت آنلاین
- ارائه لیست از تمامی فعالیت های انجام شده در نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 156 پنجشنبه 20 مرداد 1390 نظرات (0)

دانلود EASEUS Todo Backup Professional  تجربه جدید Backup گیری


همیشه بهترین گزینه برای این که مطمئن باشیم اطلاعات کلیدی سیستم رایانه ایمان در صورت از دست رفتن قابل بازگردانی است تهیه یک نسخه پشتیبان از آنهاست. این کار کمک زیادی می کند تا با خیالی آسوده با سیستم رایانه ای کار کنیم. تهیه نسخه پشتیبان را می توان با نرم افزارهایی نظیر EASEUS Todo Backup Professional تجربه کرد که با انبوهی از قابلیت ها کار Backup گیری را فوق العاده آسان می کنند. به واسطه استفاده از این نرم افزار به راحتی می توان از تمامی موزیک ها ، اسناد ، فایل های شخصی ، فیلم ها ، بانک های اطلاعاتی و به طور کلی هرآنچه برروی حافظه جانبی ذخیره شده است یک نسخه پشتیبان تهیه کرد.
سرعت بسیار مناسب در بک آپ گیری و همچنین بازگردانی به حالت اولیه از مهم ترین و کلیدی ترین قابلیت های این ابزار محسوب می شود. زمان بندی عملکردها ، پاک کردن Image های قدیمی ، نمایش محتویات Image نسخه پشتیبان و بسیاری از قابلیت های دیگر در این نرم افزار به عنوان قابلیت گنجانده شده است. ما نسخه جدید EASEUS Todo Backup Professional را به صورت کاملا کرک شده برروی سرورهای آسان دانلود قرار داده ایم تا شما کاربران پس از نصب و تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها با خیالی آسوده به کار با رایانه شخصی خود مشغول شوید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار EASEUS Todo Backup Professional v2.5 :
- سرعت بسیار مناسب در عملکردها
- زمان بندی کارها در نرم افزار
- تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها یا فولدرها
- پاکسازی ایمیج های قدیمی
- نمایش محتویات ایمیج Backup
- مدیریت فایل Backup
- واسط کاربری جذاب نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 148 پنجشنبه 20 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


Driver Genius Professional نام نرم افزاری است حرفه ای در زمینه مدیریت بر درایورهای سخت افزاری ، که به کمک آن می توانید از درایورهای سیستم نسخه ی پشتیبان (BackUp) تهیه کرده و در زمانی کمتر از یک دقیقه به بازگرداندن آن ها (Restore) بپردازید . همچنین توسط این برنامه می توانید به جستجوی سخت افزارها در سیستم بپردازید ، یا اینکه درایور یک سخت افزار را به روز رسانی (Update) یا حذف کنید .اگر درایور یکی از سخت افزارهای خود را گم کرده اید ، این برنامه می تواند به راحتی مدل آن سخت افزار را تشخیص داده و در پیدا کردن درایور مورد نظر به شما کمک می کند .اگر بعد از شناسایی مدل سخت افزار نتوانستید درایور مناسبی برای آن پیدا کنید ، نگران نباشید چون این برنامه یک دیتابیس آنلاین یا 30000 درایور مختلف درون اینترنت دارد که به شما اجازه ی دسترسی به آن را می دهد. این دیتا بیس شامل درایورهایی برای قطعات رایج کامپیوتر از قبیل motherboards, video cards, sound cards, network cards, modems, monitors, mice, keyboards, digital cameras, video capture cards می باشد. شما می توانید فایل پشتیبان (BackUp) را در قالب یک فایل نصبی ذخیره کنید ، و در دفعات بعد فقط با یک کلیک به نصب درایورها بپردازید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Driver Genius Professional v10.0.0.761:
- نصب و بازگرداندن درایورها بدون نیاز به برنامه
- تهیه ی فایل پشتیبان (BackUp) در کمترین زمان ممکن
- بازگرداندن فایل پشتیبان فقط با یک کلیک (Restore)
- ذخیره فایل پشتیبان(BackUp) با قالبEXE و نصب آسان (EXE auto-installer)
- قابلیت به روز رسانی درایور یک سخت افزار از طریق اینترنت
- پاک کردن درایورهای بی اعتبار و بدون استفاده برای بهبود بخشیدن به سرعت سیستم
- آپدیت روزانه با قابلیت همزمان سازی (synchronize) دیتابیس درایورها از طریق سایت سازنده
- عیب یابی قطعات درایورهای سخت افزاری و کمک به شما برای رفع مشکل آن ها
- انتخاب درایورهای مورد نظر برای گرفتن فایل پشتیبان (BackUp)
- نمایش گزینه های مخفی مربوط به کارت های گرافیک Nvidia در NVIDIA display driver control panel از قبیل : قابلیت overclocking، کنترل خنک کننده گرافیک (Fancontrol)
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوزمحبوب 7
- و ...
محمد مهدی سوری بازدید : 141 پنجشنبه 20 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


دغدغه اصلی مدیران همیشه این بوده که چگونه اطلاعات خود را برروی هارددیسک ها نگهداری کنند که از خرابی و یا از بین رفتن آن ها جلوگیری شود. مدیران شبکه و آن هایی که به صورت حرفه ای شبکه های بزرگ را مدیریت می کنند همیشه  و در همه حال سعی می کنند نسخه ای پشتیبان از اطلاعات درون سیستم ها و به طور کلی سرور شبکه داشته باشند.  البته مدیران این شبکه ها راه های زیادی پیش روی خود می بینند و اغلب آن ها سعی می کنند از ترفند چیدمان هارد دیسک به صورت آینه ای (Mirror) استفاده کنند. دراین روش وقتی اطلاعاتی ذخیره می شود، به صورت اتوماتیک بر روی هارد دیسک مشابهی نیز قرار می گیرد. اما خوب این روش برای یک کاربر خانگی و یا اصلا یک شبکه کوچک به هیچ وجه به صرفه نیست. راهی که بسیار رایج است استفاده از نرم افزارهایی است که به صورت اتوماتیک و یا به صورت دستی توسط کاربر از اطلاعات نسخه ای پشتیبان تهیه می کند و به این ترتیب خیال کاربر راحت خواهد شد چرا که همیشه مطمئن است از اطلاعاتش نسخه ای پشتیبان تهیه کرده است. KLS Backup نام یکی از نرم افزارهایی است قادر است با امکانات بسیار به کاربران کمک کند تا به همیشه مانند آینه ای، از اطلاعات خود نسخه ای پشتیبان تهیه کنند. این ابزار قادر است تا از تمامی اطلاعات، شبکه، انواع لوح های فشرده و حتی سرورهای FTP نسخه پشتیبان تهیه کند. نکته ی دیگری که در مورد KLS Backup لازم است ذکر شود ،  این است که این ابزار حتی قادر است نسخه های پشتیبان را  به صورت فشرده با فرمت هایی نظیر ZIP ،7-Zip ،SQL Format ذخیره کرده و یا حتی بالعکس از حالت فشرده خارج نماید. سرعت عمل Backup گیری و همچنین عمل Restore کردن در این ابزار بسیار سریع می باشد. ضمن این که حجم نرم افزارهم نسبت به کارآیی فوق العاده اش بسیار ناچیز است. نسخه جدید KLS Backup که حالا در اختیار شما قرار دارد می تواند از تمامی نسخه های قبلی خود به صورت کامل پشتیبانی می کند. 

قابلیت های کلیدی نرم افزار KLS Backup 2009 Professional v5.2.0.1:
- تهیه نسخه پشتیبان از تمامی اطلاعات درون سیستم
- پشتیبان گیری از انواع لوح های فشرده
- تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات موجود در شبکه
- Backup گیری از FTP Server
- سرعت بسیار بالا در Backup گیری و بالعکس Restore کردن
- قابلیت فشرده سازی با پشتیبانی از فرمت هایی نیر ZIP ، 7-Zip و ...
- قابلیت قفل کردن فایل ها پشتیبان
- استفاده بسیار آسان و محیط کاربر پسند نرم افزار
- قابلیت زمان بندی کارها
- منوهای بسیار کامل و انعطاف پذیر
- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7  
- و ...
محمد مهدی سوری بازدید : 122 پنجشنبه 20 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com

حتما براي شما پيش آمده كه بخواهيد از اطلاعات خود نسخه پشتيبان تهيه كنيد و در صورت بروز هر گونه فاجعه اي آنها را بازيابي كنيد. معمولا براي امر پشتيبان گيري از نرم افزارهاي مختلفي كه در اين زمينه تهيه و به بازار عرضه شده اند استفاده مي شود. هر كدام از اين نرم افزارها داراي يكسري ويژگيهاي كلي هستند كه بين تمامي آنها مشترك است ولي آنچه آنها را از يكديگر متمايز مي كند قابليتهاي كليدي و امكانات متفاوتي است كه ارائه مي دهند. از آنجا كه تمامي سعي و تلاش گروه آسان دانلود ارائه جديدترين نرم افزارهاي روز دنيا مي باشد ولي هدف بالاتر اين است تا شما را با بهترين ها نيز آشنا كنيم و از ميان نرم افزارهاي ارائه شده بهترين را به شما معرفي كنيم. با توجه به حساسيتي كه هر كاربر براي حفظ اطلاعات خود دارد داشتن يك برنامه براي تهيه نسخه پشتيبان از اطلاعات مهم جزء امور مهم است كه شما نيز بايد به آن توجه خاصي داشته باشيد. با اين روال شما مي توانيد خطرات و اشتباهات حولناك را جبران و خسارتهاي احتمالي را به صفر برسانيد. نرم افزار Acronis® True Image Home 2010 در واقع همان ابزاري است كه شما را مي تواند به بهترين شكل ممكن در امر تهيه پشتيبان ياري كند. با اين برنامه شما بطور كامل مطمئن خواهيد بود كه اطلاعات مهم از جمله تصاوير،موسيقي،فيلم ها،اسناد و برنامه هاي كاربردي  به خوبي محافظت مي شوند و به راحتي در صورت بروز هر گونه فاجعه بازيابي خواهند شد. پشتيبان گيري آسان و سريع به وسيله Acronis® True Image Home 2010 شما را قادر خواهد كرد تا در هر زمان و با اعتماد كامل از اطلاعات خود پشتيبان بگيريد. از قابليتهاي بسيار خوب اين نرم افزار مي توان به پشتيبانگيري آنلاين آن اشاره كرد.با يك رابط بصري گرافيكي شما مي توانيد از اطلاعات خود بر روي وب پشتيبان تهيه كنيد و در هر مكان و زمان به آنها دسترسي داشته باشيد. علاوه بر پشتيبانگيري Acronis™ Nonstop Backup  بطور دائم از اطلاعات شما محافظت كرده و از،از دست رفتن اطلاعات شما جلوگيري مي كند. اين برنامه همچنين از هارد ديسكهاي مجازي نيز پشتيباني مي كند. همچنين اين برنامه مجهز به يك سيستم زمانبندي مجهز و جديد نسبت به نسخه هاي قديمي مي باشد و شما مي توانيد از آن به خوبي استفاده كنيد.اين جديدترين نسخه از اين نرم افزار است كه با محيطي جذاب و كاربر پسند ارائه شده هر كاربري را قانع خواهد كرد.

قابليتهاي كليدي نرم افزار Acronis® True Image Home 2010 :
- محافظت از اطلاعات بصورت مداوم
- امكان تهيه پشتيبان از اطلاعات
- قابليت پشتيبان گيري بصورت آنلاين
- پشتيباني از هارد ديسك مجازي
- امكان زمانبندي جهت تهيه پشتيبان
- بوت و ترمیم سیستم بدون استفاده از رسانه بوت اضافی
- پشتیبان گیری فایل ها ، پوشه ها و یا فایل دسته
- پشتیبان گیری و بازیابی کل سیستم بر on-the-fly
- حفاظت از داده ها نسخه پشتیبان تهیه شده توسط رمزگذاری AES
- محروم کردن فایل ها و پوشه ها به منظور صرفه جویی در فضا روی دیسک
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله نسخه محبوب ويندوز 7
- و ...
محمد مهدی سوری بازدید : 114 پنجشنبه 20 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


امروزه تنها مدیران و البته کاربرانی موفق هستند که همیشه برای حوادث هم خود را آماده کنند ؛ در زمینه رایانه و اطلاعات مهم ترین حادثه می تواند از بین رفتن اطلاعات مهم به هر دلیلی باشد و مهم ترین کاری که در قبال پیش گیری از این حوادث می توان انجام داد تنها تهیه نسخه ای پشتیبان از فایل هایی است که اهمیت بیشتری دارند. وقتی یک نسخه Backup تهیه شود خیال کاربر آسوده خواهد بود که اگر اطلاعات به هردلیلی هم از بین رفت می توان با استفاده از همان نسخه پشتیبان اطلاعات را بازیابی کرد. یکی از نرم افزارهایی که می تواند فوق العاده مفید باشد CyberLink PowerBackup نام دارد. نرم افزاری که توانایی گرفتن Backup از انواع فایل ها را داشته و می تواند در سریعترین زمان ممکن و در زمان های تعیین شده نسخه های پشتیبان را تهیه کند. سه متد تعریف شده در این نرم افزار که سه Full ، differential و incremental طوری آماده شده اند که تمامی خواسته های کاربران را در هر بخش از Backup گیری پاسخگو هستند. قابلیت زمان بندی در این نرم افزار یکی از مهم ترین خصوصیاتی است که بسیار مورد نیاز خواهد شد، گاهی لازم است که سیستم پس از مدت خاصی به صورت اتوماتیک از فایل هایی که قبلا برایش تعریف شده نسخه ای پشتیبان تهیه کند و قابلیت زمان بندی اینجا می تواند بسیار به کار آید. ایمن کردن از طریق پسوردگذاری ، انعطاف پذیری بسیار بالای این نرم افزار ، فشرده سازی فایل های پشتیبان برای کاهش حجم آن و قابلیت های دیگری که تنها در زمان استفاده از CyberLink PowerBackup قابل مشاهده خواهند بود.


قابلیت های کلیدی نرم افزار CyberLink PowerBackup v2.5 :
- سرعت بالا در تهیه نسخه پشتیبان و بازگردانی
- امکان Backup گیری از انواع فایل ها
- فشرده سازی برای کاهش حجم Backup
- امکان زمان بندی نرم افزار
- انعطاف پذیری بالای نرم افزار
- ایمن سازی از طریق پسوردگذاری
- استفاده از سه متد برای تهیه نسخه پشتیبان
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 125 پنجشنبه 20 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com



یکی از مهم ترین دغدغه های همه ی کاربران نگهداری فایل ها و اطلاعاتشان می باشد که با گسترش روز افزون برنامه های مخرب و حوادث ناگهانی احتمال از دست دادن این گونه اطلاعات نیز افزایش یافته و حتی با گسترش برنامه های امنیتی و قدرتمند شدن آن ها باز هم نمی توان به آن ها 100 درصد اطمینان کرد و مسلما بهترین و مطمئن ترین راه برای جلوگیری از فقدان این گونه اطلاعات تهیه نسخه ی پشتیبان یا همان Backup از این گونه اطلاعات بوده که به کاربران این اطمینان را می دهد که حتی اگر اطلاعات به هر دلیلی از بین رفت می توان باز هم با همین نسخه پشتیبان اطلاعات از دست رفته را بازگردانی نمود. ولی امروزه با افزایش برنامه های مختلف در این زمینه بسیاری از کاربران در انتخاب یک نرم افزار قدرتمند دچار مشکل شده و نمی توانند برنامه ی مناسبی را برای خویش انتخاب نمایند اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید به تهیه ی نسخه های پشتیبان از فایل های خود پرداخته و در مواقع نیاز از آن ها استفاده نمایید. O&O DiskImage Professional که توسط شرکت معروف O&O Software ارائه شده است دارای ترکیبی از همه ی ویژگی های استاندارد و حرفه ای بوده که شما می توانید با توجه به نیاز های خود به تنظیم وظایف برنامه پرداخته و خیلی راحت و سریع تصاویری (Images) از اطلاعات تک تک درایو ها و یا کل سیستم خود ایجاد کرده و در محل مناسب ذخیره نمایید. یکی از قابلیت های فوق العاده ی این نرم افزار قابلیت رمز گذاری بر روی فایل های بک آپ گیری شده می باشد که به وسیله ی آن می توانید از دسترسی افراد به ایمیج های خود و حتی حذف آن ها توسط دیگران جلوگیری نمایید همچنین با این نرم افزار شما دیگر به هیچ گونه نرم افزار واسطه ای نیاز نداشته و می توانید فایل های پشتیبان خود را به طور مستقیم بر روی CD یا DVD رایت نموده و از آن ها استفاده نمایید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار O&O DiskImage Professional Edition v5.5.100 :
- ایجاد کپی دوم با حجم کم در کنار پشتیبان اصلی برای امنیت بیشتر
- امکان ذخیره سازی اطلاعات بر روی درایو مجازی
- بهینه شده برای درایو های حالت جامد (SSD)
- پشتیبانی کامل از شبکه
- توانایی تهیه ی نسخه ی پشتیبان از کل سیستم تنها با یک کلیک
- توانایی ایجاد ایمیج از پارتیشین های در حال اجرای سیستم
- توانایی رایت پیشرفته ی فایل های پشتیبان و ایمیج بر روی CD، DVD، Blu-Ray، HD-DVD
- توانایی اطلاع رسانی از فعالیت های پست الکترونیکی
- توانایی بازگردانی سریع و بدون مشکل اطلاعات با خود نرم افزار
- توانایی کپی سازی از درایو ها (شبیه سازی)
- توانایی بازگردانی مجدد و سریع اطلاعات حتی اگر ویندوز برای همیشه بالا نیاید
- دارای نوار اطلاعات تکمیلی و اضافی برای کاربرد بهتر
- دارای قابلیت M.I.R برای ترمیم بر روی سخت افزار های مختلف
- دارای Boot CD برای شروع مستقیم بدون نصب قبلی
- نمایش سریع السیر وظایف اصلی
- هماهنگی کامل با Microsoft Virtual PC Disks VHD
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 103 پنجشنبه 20 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com

برنامه R-Drive Image ابزار قدرتمندي است كه به وسيله آن مي توانيد خيلي سريع و آسان از هارد ديسك خودتان و يا پارتيشنهاي منطقي آن image تهيه كنيد. شما مي توانيد تمامي اين اعمال را بدون توقف و ايجاد وقفه در كار ويندوز انجام دهيد. همزمان شما مي توانيد اين نسخه هاي پشتيبان را بدون ذخيره سازي  قبلي بر روي وسايلي همچون Iomega Zip،DVD و Jazz Disks ذخيره نمائيد. شما به وسيله R-Drive Image به راحتي مي توانيد اطلاعاتي را كه از آنها پشتيبان تهيه كرده ايد با كمك رابط گرافيكي برنامه و فقط با چند كليك ساده بر روي فضاي خالي ديسك برگردانيد. شما همچنين مي توانيد از سيستم عامل ويندوز خود يك Image  تهيه كنيد تا در صورتي كه فايلهاي سيستم عامل شما توسط ويروسها از بين رفت و يا به هر دليلي سيستم عامل شما غير قابل استفاده شد آن را برگردانيد. همچنين شما مي توانيد با انجام تنظيمات مناسب در زمان تهيه نسخه پشتيبان از سيستم عامل خودتان ، آن را بر روي سيستم هاي ديگر استفاده كنيد و در وقت و هزينه خود جهت نصب سيستم عامل صرفه جوئي كنيد. R-Drive Image يكي از بهترين برنامه ها تهيه كننده پشتيبان است كه مي تواند شما را در مواقعي كه اطلاعات مهمتان به هر دليلي از بين رفت كمك كند و با بازگرداندن نسخه پشتيبان همه وضعيت را به روز اول بازگردانيد.

 قابليتهاي كليدي نرم افزار R-Drive Image v4.7 Build 4716 :
- نصب سريع و آسان با محيط كاربري ساده
- پردازش هوشمند بخشهاي badsector
- پردازش هوشمند فايلهاي Image خراب
- شتاب در ايجاد Image و عمليات كپي تا 200% سريعتر
- ماژول هاي ايجاد ديسكها و دي وي دي هاي بوت و نجات دهنده
- پشتيباني از ديسكهاي ديناميك و پويا و قطعات BSD
- كنترل قابل انعطاف براي نوشتن روي سي دي و دي وي دي
- داراي رابط جادوگر ساده
- فشرده سازي فايلهاي Image تهيه شده
- ايجاد پارتيشن جديد از بخشهاي پارتيشن بندي نشده
- امكان كپي ديسك به ديسك
- امكان زمانبندي برنامه جهت تهيه پشتيبان
- تهيه گزارش از فعاليت هاي برنامه و عملياتهاي موفق و شكست خورده
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله نسخه محبوب ويندوز 7
- و ...
محمد مهدی سوری بازدید : 108 پنجشنبه 20 مرداد 1390 نظرات (1)

منبع : www.AsanDownload.com


یکی از مواردی که اکثر افراد حرفه ای به آن توجه زیادی دارند و مهندسان شبکه یا به طور کلی آن هایی که با دیدی متفاوت به اطلاعات خود می نگرند، تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات خود است. این افراد به دلایل مختلف از جمله اهمیت نگهداری داده ها، از آن ها نسخه ای پشتیبان تهیه می کنند. در شبکه های بزرگ و مهندسان شبکه اغلب برای انجام این کار از سیستم Mirror  در ترکیب بندی هارد دیسک ها استفاده می کنند. این روش بسیار معروف بوده و در سراسر دنیا در تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات برای شبکه های گسترده از آن بهره برده می شود. در این روش که به صورت سخت افزاری انجام می گیرد، وقتی اطلاعاتی برروی هارد دیسک اصلی ذخیره می شود، به صورت معمول و پیش فرض برروی هارد دیسک دیگری هم ذخیره می گردد. اما در رایانه های شخصی به طبع این کار به صرفه نبوده و تقریبا تمامی افرادی که به منظور تهیه نسخه پشتیبان در رایانه های شخصی خود، از نرم افزارهایی که در این زمینه موجود هستند استفاده می نمایند. این گونه نرم افزارها با قابلیت های فراوان قادرند تا از اطلاعات کاربران با هر فرمتی نسخه ای پشتیبان تهیه نمایند. یکی از این نرم افزارها که تقریبا ناشناس بوده اما قابلیت های فراوانی دارد، Cyberscrub Backup نام گرفته است. این ابزار هم مانند تمامی نرم افزارهای مشابه قابلیت های زیادی دارد. از جمله این که قادر است به صورت اتوماتیک از اطلاعات دائما نسخه هایی پشتیبان تهیه کرده و در زمان مورد نظر آن ها را بازگردانی نماید. محیط کاربری بسیار ساده در عین حال جذاب برای این ابزار طراحی شده است تا کاربران به سادگی بتوانند از آن بهره ببرند. با بهره گیری از تمامی تنظیمات پیشرفته می توان از موزیک ها، تصاویر، فیلم ها و هرآنچه که از اطلاعات مهم است، نسخه ای پشتیبان تهیه کرد. تقریبا تمامی مرحال تهیه نسخه پشتیبان به صورت Wizard بوده و به همین دلیل استفاده فوق العاده آسان خواهد بود. نکته مهم در مورد ذخیره سازی اطلاعات برروی حافظه های جانبی در این ابزار پشتیبانی از تقریبا تمامی حافظه ها و پل های ارتباطی میان آن هاست. انواع هارد دیسک های Internal یا Extrnal ،  انواع سی دی و دی وی دی ، LAN ، انواع Media Devices نظیر  USB drives ، memory sticks ، flash memory ، floppy disks ،  ZIP disks ، JAZ  و سرورهای FTP و ... . این موارد تمامی آنچه که CyberScrub BackUp می تواند نسخه های پشتیبان اطلاعات را برروی آن ذخیره نماید، می باشند.  قابلیت زمان بندی Backup گیری، امنیت بالا در نسخه های پشیبان، قابلیت قرار دادن فیلتر برای فرمت فایل ها از خصوصیات دیگر این نرم افزار به شمار می رود. 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Cyberscrub Backup v1.5.0.5:
- قابلیت تهیه نسخه پشتیبان از تمامی انواع اطلاعات با فرمت های مختلف
- انجام بسیاری از مراحل با استفاده از Wizard
- محیط کاربری جذاب نرم افزار
- قابلیت تهیه نسخه پشتیبان با پلاگین های موجود از انواع مرورگر ها
 قابلیت تهیه نسخه پشتیبان از نسخه های مختلف Outlook و Thunderbird
- نسخه پشتیبان از فایل هایی که صورت آرشیو با فرمت ZIP درآمده اند
- قابلیت برقراری امنیت از طریق به رمز درآوردن اطلاعات
- سرعت بالا هم در BackUp گیری و هم در بازگردانی از این حالت
- قابلیت دادن دستور به برنامه برای قبل و یا بعد از پایان عمل BackUp گیری
- قابلیت زمان بندی برنامه
- تهیه نسخه پشتیبان از رجیستری ویندوز
- پشتیبانی از تمامی انواع حافظه ها
- حجم پائین و حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای کامل
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا
- و ...
محمد مهدی سوری بازدید : 118 پنجشنبه 20 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


یکی دیگر از محصولات شرکت Ashamoo به مانند بسیاری از ابزارهای تولیدی این شرکت نرم افزاری برای بهینه سازی و به طور کلی مدیریت قسمت های مختلف سیستم رایانه ای کاربران است. این نرم افزار که Ashampoo PowerUp نام دارد تقریبا یک کنترل پنل حرفه ای است برای مدیریت اجزای مختلف سیستم با یک محیط کاربری فوق العاده جذاب و البته استفاده بسیار آسان که برای هرکاربری بدون نیاز به آموزش خاصی قابل بهره وری خواهد بود. این نرم افزاری مدیریت که در نوع خود شاید یکی از نادرترین ها باشد امکانات فوق العاده ای در زمینه های مختلف دارد، Ashampoo PowerUp علاوه بر این اطلاعات کامل سیستم رایانه ای چه از نظر سخت افزاری و چه از نظر نرم افزاری را نمایش می دهد ، امکان تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها و بازگردانی آن ها با سرعتی بسیار بالا، بهینه سازی اجزای مختلف سیستم برای استفاده از بالاترین کارآیی سیستم، حذف فایل های مزاحم ، نمایش لحظه به لحظه تغییرات سیستم و ... را به صورت قابلیت هایی حرفه ای به کاربران ارائه دهد. از دیگر امکانات این ابزار می توان به بهینه سازی کانکشن های اینترنتی برای افزایش سرعت ارتباط در اینترنت ، امکان بازگردانی تغییرات ایجاد شده در سیستم به چند ساعت یا حتی روزها قبل ، امکان مدیریت دسکتاپ و نمایش موارد مختلف در پس زمینه از جمله نمایش نسخه ویندوز ، قابلیت مدیریت حافظه ها و پردازنده های سیستم ، مدیریت و بهینه نمودن رجیستری، امکان مدیریت فایل های و برنامه های Start Up ویندوز و بسیاری موارد دیگر که در هنگام استفاده می توان به آن پی برد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Ashampoo PowerUp v3.23.35:
- محیط کاملا جذاب و کارپسند نرم افزار
- کنترل پنلی کامل با داشتن بسیاری از امکانات
- امکان تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها
- امکان مشاهده اطلاعات کامل سخت افزاری  و نرم افزاری سیستم
- قابلیت نمایش اطلاعات لحظه به لحظه سیستم
- امکان مدیریت پردازنده سیستم
- امکان مدیریت و بهینه سازی کانکشن ها برای دستیبانی به بالاترین کارآیی اتصال
- بهینه کردن سیستم برای داشتن بالاترین کارآیی
- قابل حذف فایل های اضافی حاصل از استفاده های مختلف در سیستم
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- امکان مدیریت دسکتاپ
- قابلیت فعالسازی نمایش نسخه ویندوز در دسکتاپ
- تست میزان کارآیی سیستم
- مدیریت رجیستری و حذف فایل های اضافی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز های ویستا و ویندوز محبوب 7
 - و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 120 پنجشنبه 20 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


Handy Backup Professional یک نرم افزار بسیار کارآمد در زمینه تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها به شمار می رود. این نرم افزار که هم برای کاربران خانگی و هم برای مشاغل تجاری کوچک بسیار مناسب است می تواند علاوه بر Backup گیری از فایل های روی هارد دیسک ، از فایل های سرورهایی که به صورت ریموت کنترل می شوند نسخه پشتیبان تهیه کند. از جمله مهم ترین قابلیت های این نرم افزار را می توان در امکان ایمیج گیری از سیستم عامل برای محافظ از اطلاعات و بازگردانی آن اشاره کرد که در بسیاری از موارد برای کاربران اهمیت ویژه ای دارد زیرا می توان به تهیه یک نسخه پشتیبان به جای این که مدام ویندوز به دلایل مختلف پاک و دوباره نصب شود با یک بار ایمیج گرفتن برای مدت طولانی و با سرعتی بسیار بالاتر بازگردانی شود.
Handy Backup امکان ذخیره سازی برروی انواع دیسک ها ، هارد دیسک ها ، Zip فایل ها را نیز دارد. می توان به صورت مستقیم فایل های پشتیبان را برروی انواع لوح های فشرده CD ، DVD ، HD DVD ، Blu-ray نیز ذخیره کرد ؛ قابلیت زمان بندی عملیات Backup گیری نیز وجود دارد ، هرچند سرعت در این نرم افزار به طور چشم گیری نمایان است.
این ابزار مفید که قادر به اجرا برروی تمامی پلتفرم های ویندوز را نیز دارا می باشد از محیط کاربری ساده ای بهره می برد که هرکاربری را به طور حتم از خود راضی نگه خواهد داشت ، چه کاربران مبتدی که تا حدود زیادی از این نرم افزارها استفاده نکرده اند و چه کاربران حرفه ای که قاردند تا نهایت استفاده را از این گونه نرم افزار ها ببرند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Handy Backup v6.2.5.2947 :
- امکان تهیه نسخه پشتیبان از تمامی انواع حافظه ها
- قابلیت ایمیج گرفتن از اطلاعات هارد دیسک و یا حتی سیستم عامل
- قابلیت Backup گیری از فایل ها ، برنامه ها ، تنظیمات اصلی سیستم عامل و ...
- امکان قرار دادن فیلتر برای یافتن تعداد فایل خاص
- امکان بهره گیری از سیستم ریموت برای تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات سرور
- سرعت بالا هم در تهیه نسخه پشتیبان و هم در موقع بازگردانی
- امکان Restore کردن در هر نوع حافظه ای
- امکان زمان بندی نرم افزار
- قابلیت اجرای نرم افزار یا دستور خاصی قبل و پس از اجرای برنامه
- امکان خاموش شدن سیستم پس از پایان کارکرد نرم افزار
- امکان Restore کردن به صورت همزمان در دو پوشه
- نمایش Log برای تمامی کارکردهای نرم افزار
- قابلیت فشرده سازی فایل های پشتیبان
- امکان امن کردن از طریق پسورد گذاری
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 139 پنجشنبه 20 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com



اهمیت گرفتن Backup یا همان نسخه پشتیبان از فایل ها و درایوها و ... زمانی بیشتر به احساس می شود که کاربران به هر دلیل دچار مشکلی در سیستم و پی آمد آن نابودی اطلاعات خود شوند و آنگاه است که اگر از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه نموده باشند با خیالی آسوده با مشکل نابودی اطلاعات کنار آمده و با استفاده از همین نسخه اطلاعات نابود شده را به راحتی بدست می آورند. نکته دیگری که بسیاری از کاربران از انجام آن به نوعی شانه خالی می کنند نصب ویندوز می باشد که به دلایلی مانند گرفتن وقت و انرژی زیاد از کاربر و دردسر هایی بعد از نصب مانند نصب نرم افزار های دلخواه و درایور های سخت افزار سیستم و ... کار دشواری می باشد در حالی که براحتی می توان بعد از یک بار نصب ویندوز و نصب کلیه سخت افزار و درایور ها با گرفتن یک نسخه پشتیبان از سیستم عامل هرگاه سیستم دچار مشکل شد در کوتاه ترین زمان ممکن سیستم به همان حالت اول در آورد. نرم افزار Norton Ghost برنامه جالبی است که به ما این امکان را می دهد تا از تمام هارد دیسک یا یک پارتیشن خاص ، Image بگیریم و در مواقعی همچون هنگامی که به یک مشکل جدی بر می خوریم یا زمانی که می خواهیم تنظیمات یکسانی را روی تعداد زیادی کامپیوتر انجام دهیم. مثلاً پارتیشن بندی یکسان، سیستم عامل و برنامه های یکسان و یا ... Norton Ghost داده های کامپیوتر شما را از گزند هرگونه حادثه ای در امان می دارد و به شما امکان می دهد تا یک Image پشتیبان از هارد دیسک یا پارتیشن مورد نظر خود بگیرید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Symantec Norton Ghost v15.0:
- تهیه Backup به صورت کامل از سیستم
- امکان گرفتن نسخه پشتیبان از کلیه فایلها و فولدرها
- توانایی آپدیت نسخه پشتیبان به این صورت که فقط از فایل هایی که تغییر یافته اند نسخه پشتیبان گرفته شود
- توانایی فشرده سازی و قفل کردن حرفه ای Backup ها
- امکان تهیه نسخه پشتیبان به طور مستقیم در محدوده متنوعی چون درایوهای هارد دیسک، داریوهای هارد USB ، ZIP و JAZZ
- گرفتن Image از از دو کامپیوتر از طریق شبکه ، کابل لینک پارالل و کابل لینک USB
- امکان تهیه نسخه پشیبان، بازیابی و نیز Clone کردن سیستم های فایل NTFS، FAT32، FAT یا سیستم فایل Ext۲/۳ مربوط به لینوکس
- بخش مرورگر Ghost امکان ویرایش Image File را در سیستم های فایل FAT و FAT32 می دهد
- پشتیبانی از دیسک های Blu-Ray برای انتقال Backup
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 103 پنجشنبه 20 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


Secura Backup ابزاری بسیار کم حجم و سبک به منظور تهیه نسخه پشتیبان از فایل هاست ، این نرم افزار به ظاهر ساده اما قدرتمند که در عین سادگی قابلیت های فراوانی را در زمینه های مختلف Backup گیری در اختیار کاربران قرار می دهد تهیه نسخه پشتیبان از درایو های موجود هارد دیسک ، فولدرها و آدرس های موجود در شبکه ، سرور های FTP ، انواع لوح های فشرده و ایمیل ها را برای کاربران فراهم می کند. امنیت بالا در هنگام تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها که به صورت کاملا پیشرفته امکان پذیر می شود از مهم ترین خصوصیاتی است که کاربران به آن اهمیت زیادی می دهند. معمولا کاربران علاوه بر کارآیی و قابلیت های رایج موجود در اکثر این دسته نرم افزارها ، امنیت را یکی از مهم ترین موارد می دانند. عدم وجود محدودیت برای حجم فایل هایی که قرار است نمونه ی کاملا مشابهی از آن ها تهیه شود و همچنین سرعت بالا در Backup گیری از دیگر قابلیت های مهم Secura Backup بر شمرده می شود. بسیاری از نرم افزارهایی که در این زمینه فعالیت می کنند حجم بالایی داشته و هنگام اجرا هم فضای زیادی از منابع سیستم را اشغال می کنند اما این نرم افزار که تنها 5 مگابایت حجم دارد در هنگام اجرا هم با کمترین منابع سخت افزاری سازگاری کاملی نیز دارد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Secura Backup Professional v3.06 :
- سرعت بالا در تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی آن
- امکان تهیه نسخه پشتیبان از درایوهای هارددیسک
- Backup گیری از انواع سرورهای FTP
- تهیه نسخه پشتیبان از انواع لوح های فشرده
- امنیت بالا در Backup گیری
- پشتیبان گیری از ایمیل ها
- قابلیت ساخت و تهیه Backup از آدرس ها و فایل های موجود در شبکه
- امکان زمان بندی عملکرد های مختلف نرم افزار
- عدم محدودیت حجم برای Backup گیری
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 132 پنجشنبه 20 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com



از آنچه درباره اش نگران هستید مراقبت کنید!
 از تمام اطلاعات مهم بر روی رایانه ی خود پشتیبان بگیرید. اسناد، عکس ها، فیلم ها، اسناد مالی، ایمیل ها، تنظیمات کامپیوتر و برنامه ها و... در یک گام ساده از اطلاعات و تنظیمات برنامه های مورد علاقه ی خود پشتیبان بگیرید.
East-Tec Backup 2008 نام نرم افزاری می باشد که به کمک ابزارهای موجود در آن کاربران قادر خواهند بود تا اقدام به تهیه و ساخت فایل های پشتیبان نمایند. این نرم افزار از ویژگی های متعددی در این زمینه برخوردار می باشد. همچنین از عمل یاد شده یعنی قرار دادن رمز عبور برای حفاظت از فایل ها نیز پشتیبانی می کند همچنین از ویژگی های برتر این نرم افزار می توان به تهیه Backup از تنظیمات نرم افزارهای مختلف نیز اشاره نمود. به عنوان مثال شما در مرورگر Internet Explorer تنظیمات دلخواه خود را اعمال نموده اید، به کمک این نرم افزار از این تنظیمات فایل های پشتیبان تهیه می کنید و پس از عوض نمودن سیستم عامل و نصب جدید ویندوز به کمک همین نرم افزار تنها با چند کلیک قادر به بازگردانی تنظیمات به Internet Explorer خود خواهید بود. این نرم افزار محصولی از شرکت EAST Technologies می باشد.

ویژگی های کلیدی نرم افزار  East-Tec Backup 2008 v2.0.1.11:
-
پشتیبان گیری خودکار:
بیشتر کاربران دوست ندارند یا فراموش می کنند از اطلاعات خود پشتیبان بگیرند. شما می توانید East-Tec Backup 2008 را تنظیم کنید تا از اطلاعات شما در هر دوره ی زمانی دلخواه مانند یک روز، یک هفته یا در هنگام بالا آمدن ویندوز یا خاموش شدن کامپیوتر یا در یک تاریخ یا زمان مشخص پشتیبان تهیه کنید.
- ذخیره ی پشتیبان بر روی همه چیز:
شما میتوانید فایل های پشتیبان خود را بر روی سی دی و دی وی دی، حافظه های خارجی فایر وایر و usb، هارد دیسک های داخلی و خارجی، شبکه های اینترنت محلی، شبکه های ftp و ... ذخیره کنید.
- رمز گذاری قوی:
East-Tec backup 2008 از اطلاعات شما با استفاده از رمز گذاری قدرتمند و ایمن AES 256 bit  محافظت میکند که حرفه ای ترین و امن ترین نوع رمز گذاری در حال حاضر است و به عنوان استاندارد رمز گذاری در دولت امریکا بکار گرفته شده است.
- فشرده سازی ایمن،قابل دسترس و غیر اختصاصی:
East-Tec backup 2008 بر خلاف سایر برنامه های پشتیبان گیری که از یک فرمت اختصاصی برای پشتیبان گیری استفاده می کنند نيست بلكه از فرمت رایج zip استفاده می کند. در اینصورت شما برای بازگردانی پشتیبان ها حتی به خود نرم افزار نیز احتیاجی ندارید.
- تنها از چیزی پشتیبان بگیرید گه تغییر کرده!
East-Tec backup 2008 مکانیسم کنترلی دارد که شما می توانید فقط از فایل هایی که تغییر کرده اند پشتیبان بگیرید. شما می توانید تفاوت بین فایل های حال حاضر و بک آپ قبلی را در یک پنجره مخصوص که با رنگ های متفاوت مشخص شده ببینید.
- راحتی در استفاده:
East-Tec backup 2008 ظاهر کاربر پسند و ساده ای دارد که شما را قدم به قدم برای پشتیبان گیری راهنمایی می کند.
- ویژگی های پیشرفته:
پشتیبان گیری بدون نیاز به بستن برنامه های در حال اجرا، فیلتر کردن فایل ها، توانای تنظیم اجرای دستور ها و برنامه ها قبل و بعد از پشتیبان گیری، ارسال جزئیات پشتیبان به ایمیل و ...
- ایمیل ها وتنظیمات در برنامه های microsoft outlook ، mozilla thunderbird ، eudora و ...
- تنظیمات و fivorites های اینترنت اکسپلورر و تنظیمات و بوک مارک های فایر فاکس و اپرا
- تنظیمات ویندوز:appearance ، اتصالات اینترنت ،تنظیمات power و ...
- رجیستری ویندوز
- قابلیت نصب و اجرا بر روی ویندوز ویستا
- و...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
  • بچه خر می کنیم (118)
  • بزرگترین مرکز دانلود موزیک (94)
  • بازی های ممنوعه PC (71)
  • طهران جوان (65)
  • سایت تفریحی پیک پک (124)
  • بروزترین مرجع قالب وبلاگها و ابزار سایت و وبلاگ (96)
  • بهترین سایت سریال های در حال پخش (121)
  • یاس دانلود (47)
  • Arman Download :: آرمان دانلود (96)
  • دیگه مشکی نمی پوشم (102)
  • دانلود با لینک مستقیم (68)
  • سلامتی جنسی جسمی روانی زیبایی (127)
  • رنگين كمان دانلود 2 فيلم موسقي (61)
  • دانلود فیلم و سریال های ایرانی و خارجی با لینک مستقیم (113)
  • بروز دانلود دانلود جدید ترین های روز دنیا (167)
  • ◄ مقالات کامپیوتر (66)
  • پرتال موزیک افتاب ایران (91)
  • دانلود فیلم با لینک مستقیم (31)
  • دانلود جدیدترین و بهترین موزیکها (71)
  • فروشگاه بزرگ اینترنتی محمد خرید (62)
  • موزیک روز,دانلود آهنگ های جدید ایرانی (51)
  • سايت زور (58)
  • گالری عکس مد پیکس (80)
  • download u99 (108)
  • خفن دانلود (131)
  • A X 2 4 (56)
  • دانلودستان فیلم و موزیک (179)
  • ◄وبلاگ پر بازدید دختر و پسر► (72)
  • جدید ترین نرم افزار های روز دنیا (68)
  • وبلاگ تفریحی شاهزاده (64)
  • تكصدا (114)
  • اکسارنک (84)
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 657
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 178
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 275
  • باردید دیروز : 363
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,745
  • بازدید ماه : 6,142
  • بازدید سال : 36,995
  • بازدید کلی : 309,438