loading...
البرز دانلود
آخرین ارسال های انجمن
محمد مهدی سوری بازدید : 149 چهارشنبه 26 مرداد 1390 نظرات (0)

دانلود جدیدترین کدک های صوتی و تصویری Vista Codec Package


اجرای فایل های صوتی و تصویری را می توان راحت تر از قبل با نرم افزارهای ساده ای هم امکان پذیر ساخت. برای نمونه در ویندوز ويستا با این که کدک های زیادی به صورت معمول در ویندوز گنجانده شده است اما با نرم افزار مثل Vista Codec Package Codecs هم می توان جدیدترین کدک ها را در ویندوز کپی کرده تا آسان تر فایل های صوتی و تصویری را اجرا کرد. این پکیج با ارائه نسخه های جدید، حیاتی ترین و به روز ترین کدک های صوتی و تصویری را برروی سیستم عامل ویندوز ويستا کپی خواهد نمود. به صورت اتوماتیک نسخه های قبلی از هریک از این کدک ها پاک شده و نسخه های جدید فعال خواهند شد. وجود این کدک ها باعث خواهد شد تا برای نمونه نرم افزارهایی مثل Windows Media Player یا Windows Media Player Classic هم می توانند اکثر فرمت های موجود را اجرا کنند و به این ترتیب فضای زیادی از منابع سیستم به واسطه استفاده از چنین نرم افزارهای ساده ای آزادتر خواهد شد. البته Vista Codec Package نه تنها فرمت هایی برای ویندوز ويستا بلکه کدک هایی هم برای نرم افزارهای تحت وب یعنی ویدئوهای آنلاین دارد؛ این پکیج که به صورت رایگان عرضه می گردد حجم نسبتا مناسبی هم دارد که برای اکثر کاربران می تواند جز مفیدترین نرم افزارهایی باشد که همیشه روی سیستم خود نصب می کنند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Vista Codec Package v5.9.8:
- ارائه جدیدترین کدک های صوتی و تصویری
- حذف نسخه های قدیمی به صورت خودکار و جایگزینی نسخه جدید
- ارائه جدیدترین کدک ها برای مرورگرهای تحت وب به منظور اجرای ویدئوهای آنلاین
- سازگار با تمامی پلیرها
- حجم مناسب با توجه به حجم کدک ها و قابلیت ها
- امکان انتخاب کدک ها در هنگام نصب
- سازگار با ویندوز ويستا
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 149 چهارشنبه 26 مرداد 1390 نظرات (0)

ایجاد دسکتاپ های 3 بعدی و متفاوت با Real Desktop Standard 


شاید شما هم از جمله افرادی بوده که به ظاهر دسکتاپ و چيدمان آيکون های دسکتاپ و ميزکار خود اهميت زیادی داده و همواره سعی می کنید تا علی رقم داشتن دسکتاپی منظم و مرتب ظاهری زیبا و جذاب نیر برای آن فراهم نمایید و برای این منظور همواره به دنبال نرم افزاهای زیباساز و تم های مختلفی بوده اید تا بتوانید به این هدفتان دست یافته و دسکتاپی بی نظیر و متفاوت ایجاد نمایید ولی شاید تا به حال نتوانسته اید چیزی که نظرتان را جلب سازد را پیدا نمایید. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید دسکتاپی زیبا و جذاب را ساخته و از میزکار خود چهره ای جدید و متفاوت ایجاد نمایید. Real Desktop Standard نرم افزار رایگان و قدرتمندی است که می تواند دسکتاپ شما را به یک دسکتاپ 3 بعدی تبدیل کرده و ویژگی های جذاب و جالبی را برایتان فراهم سازد تا دسکتاپتان را به یک محیط واقعی تبدیل نمایید. علاوه بر این Real Desktop Standard با استفاده ی بسیار کم از منابع سیستم و دراختیار گزاشتن ویژگی ها و قابلیت های همچون امکان چیدن آیکون ها بر روی یکدیگر، شفاف سازی آیکون ها، تغییر جهت آیکون ها، داشتن ویدئو های آموزشی و ... امروزه به یکی از برنامه های جذاب در زمینه ی تغییر ظاهر دسکتاپ تبدیل شده و طرفداران بسیاری را نیز یافته که سبب شده ما نیر این برنامه ی جذاب را برای شما دوستان عزیز آماده و در اختیارتان قرار دهیم.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Real Desktop Standard v1.68 :
- امکان چرخاندن آیکون ها در جهت های مختلف و برگرداندن آن ها به حالت طبیعی
- امکان تغییر سایز آیکون ها
- امکان نمایش و مخفی سازی نام فایل ها و آیکون ها
- امکان انتقال مستقیم فایل ها به پوشه ها
- امکان ایجاد بکاپ از موقعیت آیکون های دسکتاپ
- امکان اضافه نمودن کارهای گرافیکی خود به برنامه
- امکان قرار دادن پس زمینه ی دسکتاپ بر روی دیوار در فضای 3 بعدی دسکتاپ
- پشتیبانی از چندین زبان زنده ی دنیا از جمله زبان شیرین فارسی
- توانایی از بین رفتن و ظاهر شدن خودکار نام فایل ها و آیکون ها
- توانایی پیش نمایش تصاویر و دارای سطوح بازتابنده
- دارای صدا های 3 بعدی و پشتیبانی از قابلیت Drag & Drop
- دارای تم های مختلف و متنوع و سبک و استایل های مختلف
- دارای چندین طرح جذاب و جالب برای آیکون سطل آشغال
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...
محمد مهدی سوری بازدید : 145 چهارشنبه 26 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com

چندی پیش در یکی از پست هایمان نرم افزاری را معرفی کردیم که به کاربر اجازه نصب و راه اندازی چند سیستم عامل را می داد. البته نه به این صورت که چند سیستم عامل به صورت مجزا نصب شود، بلکه چند سیستم عامل در یک ویندوز بارگذاری شود و دقیقا به صورت مجازی! نرم افزاری که قبلا معرفی کردیم بسیار معروف بوده و البته هنوز هم بهترین به شمار می رود. آدرس مطلب این نرم افزار برروی نام این نرم افزار VMware Workstation  یعنی کلیک نمائید. این بار قصد داریم ابزاری مشابه با VMware Workstation را معرفی کنیم. این نرم افزار محصول شرکت Sun می باشد. VirtualBox نام نرم افزاری است که به کاربران اجازه استفاده از چندین سیستم عامل را به صورت مجازی به کاربر می دهد. این نرم افزار از بسیاری جهات از VMware Workstation بهتر عمل می کند. برای مثال حجم VMware Workstation حدودا 550 مگابایت حجم دارد و به طبع هنگام نصب هم فضای نسبتا زیادی را نیاز دارد. بالعکس VirtualBox شرکت Sun تنها حدود 35 مگابایت حجم دارد و اصلا قابل مقایسه با حجم VMware Workstation  نیست. سرعت بارگذاری برنامه و سیستم عامل های مجازی فوق العاده بالا بوده و تقریبا کاربر اصلا حس نخواهد کرد که ویندوز و یا سیستم عاملش مجازی است. یکی از مهم ترین نکته هایی که در مورد این نرم افزار حتما باید ذکر شود پشتیبانی از ویندوز 7 (Seven ) است. آخرین نسخه از VMware Workstation تا ویندوز ویستا و ویندوز سرور 2008 را پشتیبانی می کرد اما در VirtualBox ویندوز هفت هم به طور کامل پشتیبانی خواهد شد. پس مژده ای به آن ها که قصد تماشای هنر مایکروسافت را ارائه ویندوز 7 را دارند. با این نرم افزار همه سیستم عامل ها در دستان کاربر خواهد بود. محیط کاربریش بسیار ساده است و همین عامل هم بسیار کمک می کند تا کاربران بیشتری به صوی این نرم افزار جذب شوند. بدون هیچ گونه دردسری نرم افزار نصب شده و انواع سیستم عامل ها نظیر لینوکس ، ویندوز و ... را به صورت کامل پشتیبانی می کند. کافی است فضایی از هارد را به این نرم افزار اختصاص داده تا سیستم عاملی مجازی شروع به نصب شدن شود. این محصول همانطور که گفته شد کاری از شرکت Sun است. مدتی است که این کمپانی کشور ایران را از لیست کشورهای پشتیبانی خود حذف نموده و در کلامی واضح تر ایران عزیز را تحریم نموده است. گروه آسان دانلود آخرین نسخه از نرم افزار VirtualBox ساخت Sun را برای دانلود به صورت کاملا رایگان ارائه می نماید تا ایرانیان عزیز به سادگی دریافت کنند.
 
قابلیت های کلیدی نرم افزار VirtualBox v4.1.2.0 Final:
- حجم پائین تر نسبت به نرم افزار های مشابه
- پشتیبانی کامل از تمامی نسخه های ویندوز و از جمله ویندوز  ویندوز 7
- پشتیبانی از انواع سیستم عامل ها
- سرعت مناسب در بارگذاری سیستم عامل ها
- قابلیت برقرار شبکه در میان سیستم عامل اصلی و مجازی
- استفاده از تمامی منابع سخت افزار نظیر درایو های نوری ، فلاپی درایو و ...
- قابلیت اتصال به اینترنت
- قابلیت نصب سیستم عامل از روی ایمیج
- قابلیت تنظیم فضای اشغالی از هارد، رم، گرافیک و ...
- قابلیت عکس گرفتن از سیستم عامل مجازی
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- رایگان بودن نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...
محمد مهدی سوری بازدید : 163 چهارشنبه 26 مرداد 1390 نظرات (0)

دانلود ooVoo پیام رسان با قابلیت چت صوتی و تصویری


کاربرانی که با اینترنت و پیام رسان ها سروکار دارند حتما با قابلیت های Skype آشنایی دارند. نرم افزاری که امکان چت صوتی و تصویری را با بهترین امکانات به کاربران ارائه می دهد. سلیقه کاربران همیشه یک جور نیست و همه Skype را نمی پسندند به همین دلیل ما قصد معرفی نرم افزاری جدید را داریم که به همان سبک Skype عمل می کند. ooVoo نام محصولی جدید برای ارتباطات صوتی و تصویری در بستر اینترنت است. به راحتی می توان با دوستان از طریق این مسنجر ارتباط صوتی و تصویری برقرار کرد ؛ امکانات این ابزار به چند شکل تقسیم شده است ؛ در حالت رایگان کاربر می تواند همزمان با 6 کاربر دیگر ارتباط برقرار کند ولی اگر بخواهد امکانات بیشتری از این محصول داشته باشد می بایست حتما هزینه ای را پرداخت نماید البته این مورد به هیچ وجه ربطی به کرک ندارد و نمی توان این هزینه ها را با کرک یا ترفند دیگری جبران کرد. قابلیت هماهنگی با سیستم های دیگر ، ضبط صداها و تصاویر رد و بدل شده ، حالت Full Screen برای نمایش هرچه بهتر تصاویر و امکان چت به صورت متنی و ارسال فایل هم از دیگر امکانات این مسنجر به شمار می روند. ooVoo از یک واسط کاربری جذاب هم بهره می برد که کار با نرم افزار را فوق العاده آسان می کند. البته کاربرانی که می خواهند از سرویس های این پیام رسان استفاده کنند حتما بایستی در سایت این شرکت عضو شوند و ارتباطات هم ما بین کاربران همین مسنجر امکان پذیر است.


قابلیت های کلیدی نرم افزار ooVoo v3.0.7.21 Final:
- ارتباط صوتی و تصویری با دوستان
- ارتباط همزمان با 6 کاربر
- نمایش Full Screen در چت تصویری
- امکان ضبط ورودی و خروجی به صورت صوتی و تصویری
- قابلیت به اشتراک گذاری فایل
- امکان برقراری ارتباط از طریق
- امکان Import کردن ID از پیام رسان ها ، شبکه های اجتماعی و ...
- رایگان بودن استفاده از نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 121 چهارشنبه 26 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود


تاریخچه زبان جاوا:
زبان جاوا
در سال ۱۹۹۱ ایجاد شد و در ابتدا Oak نام گرفت. پیدایش آن از پروژه ای به نام Green منشا گرفت كه زیر نظر James Gosling و با هدف اتوماسیون وسایل خانگی دنبال می شد. و Oak را در برنامه ریزی این دستگاه ها به عنوان زبانی قدرتمند به كار گرفتند. ولی تا سال ۱۹۹۴ این پروژه در ناامیدی دنبال می شد تا اینكه این تیم توسعه پس از تغییر رویه اینترنت را در اهداف كار خود گنجاند. Oak به Java تغییر نام داده شد تا بتواند به عنوان نشان تجاری ثبت شود.Netsccap Navigator ۰/۲ در سپتامبر سال ۱۹۹۵ از این زبان كه به صورت Applet، به كار می رفت پشتیبانی كرد و Microsoft در اواخر سال ۱۹۹۵ آن را به كار گرفت. از آن زمان به بعد توانایی های این زبان رو به فزونی گذاشت.
در سال ۱۹۹۶ شركت Sun Microsystems نگارش ۰/۱ازJava Development Kit را توسعه داد. و سال بعد نگارش ۱/۱ از JavaBeans پشتیبانی كرد. در سال ۱۹۹۷ شركت Sun بر علیه Microsoft شكایت كرد و این شركت را متهم به نقض توافقنامه مربوط به استفاده از Java درInternet Explorer كرد.
بعد از این سان JDK ۲/۱ و Swing را كه ابزار پیشرفته تری نسبت به Abstract Windowing Toolkit AWTبرای ایجاد رابط گرافیكی كاربر GUI فراهم می كرد ارایه كرد. در حال حاضر JDK در نگارش ۰/۵ و با ویژگی های جدیدی در دسترس است.
و با نام Java ۲j Standard Edition ۲ SE نیز شناخته می شود.
در كنار آن Java ۲j Enterprise Edition ۲EE كه درحال حاضر در نگارش ۴/۱ است برای كاربردهای تجاری ارایه شد. EE۲J تكنولوژی هایی از قبیل JavaServer Pages Enterprise، Servlets،JavaBeans EJB و... را در بر می گیرد.
Java زبانی برای برنامه های توزیع شده است و زبانی شناخته شده در سطح جهانی است كه به كاربر امكان تعامل interactionبا یك صفحه وب را می دهد و برخلاف صفحات ایستای HTML فراتر از خواندن ویا فقط پر كردن یك فرم برای كاربر امكان بازی، چت، انجام محاسبات درصفحات گسترده و حتی دریافت اخباری كه به صورت همزمان به روز رسانی می شوند و خیلی چیزهای دیگر را فراهم می كند.
Java همچنین مستقل از سیستم عامل است. به این معنی كه شما یك برنامه را یك بار می نویسید و این برنامه بر روی هر سیستم عاملی كه ماشین مجازی جاوا (Java virtual machine) یا به اختصار JVM بر روی آن نصب باشد به همان شكل و بدون نیاز به هیچگونه تغییری قابل اجرا خواهد بود.
Java زبانی ساده، كاملا شی گرا، با امنیت بالا و دارای امكانات چندبندی Multi-threading است. از نگارش۲/۱ به بعد ابزارهای Swing، جاوا را به زبانی آسان و جذاب برای ایجاد یك GUL كاربر پسند تبدیل كرده اند. از نقطه نظر دیگر می توان گفت: كه جاوا یك زبان مستقل از سیستم عامل نیست بلكه همانند یك سیستم عامل مستقل و كوچك عمل می كند. همان طور كه درWindows زبان های برنامه نویسی امكان اجرا در بستر Platform مربوط به Windows/Intel را دارند، برنامه های جاوا امكان اجرا در Java/JVM را دارند. و همانند Windows جاوا هم یك بستر نرم افزاری، تجاری و منحصر به یك شركت است.
امروزه بسیاری از شرکت های بزرگ و کوچک دنیا از زبان برنامه نویسی جاوا برای ساخت نرم افزارها و بازیهای خود استفاده می کنند. با نصب جاوا بر روی سیستم خود می توانید نرم افزار ها و یا برنامه هایی که بر پایه زبان برنامه نویسی جاوا نوشته شده اند را اجرا کنید.
بیشترین کاربرد جاوا در اجرای بازی های آنلاین، چت با دیگر کاربران در محیط های چتی که به زبان جاوا نوشته شده اند، دیدن تصاویر 3D و ... می باشد . بیشتر این نرم افزار ها و بازی ها نیز از داخل مرورگر ها قابل اجرا بوده و به اصطلاح "applets" و یا ریزبرنامه ها نامیده می شوند.
محمد مهدی سوری بازدید : 159 چهارشنبه 26 مرداد 1390 نظرات (0)

کرک جدید برای ویندوز محبوب 7 با Windows 7 Loader


با توجه به این که برای استفاده از تمامی قابلیت های ویندوز 7 نیاز به نصب کرک و انواعی از فایل های Patch بوده تا بتوان از این سیستم عامل برای مدت طولانی استفاده کرد امکان از کار افتادن کرک ها قبلی نیز وجود دارد. به همین دلیل کاربرانی که این سیستم عامل فوق موفق را برگزیده اند می بایست در صورت از کار افتادن کرک ها و از بین رفتن License ها نسخه های جدیدی از کرک ها را دریافت کرده و برای فعالسازی سیستم عامل اقدام کنند.
با توجه به درخواست های مکرر کاربران مبنی بر از بین رفتن License فعالسازی برآن شدیم تا تعدادی از کرک های جدید و تست شده را برای دانلود قرار دهیم ، دقت داشته باشید که هریک از این نرم افزارها به صورت جداگانه در سایت قرار داده شده اند و می توانید پس از دریافت هریک از آن ها ابتدا لایسنس قبلی را Uninstall نموده و سپس کرک جدید را اعمال کنید.

قابليت قعالسازي و پشتيباني از ويندوزهاي:

Windows 7 Ultimate
Windows 7 Ultimate E
Windows 7 Professional
Windows 7 Professional E
Windows 7 Home Premium
Windows 7 Home Premium E
Windows 7 Home Basic
Windows 7 Starter
Windows 7 Starter E
Windows Vista Ultimate
Windows Vista Business
Windows Vista Business N
Windows Vista Home Premium
Windows Vista Home Basic
Windows Vista Home Basic N
Windows Vista Starter
Windows Server 2008 R2: Enterprise
Windows Server 2008 R2: Standard
Windows Server 2008 R2: Foundation
Windows Server 2008: Enterprise
Windows Server 2008: Standard
Windows Server 2008: Foundation
Windows Small Business Server 2008
Windows Small Business Server 2011

محمد مهدی سوری بازدید : 153 چهارشنبه 26 مرداد 1390 نظرات (0)

دانلود جدیدترین کدک های صوتی و تصویری Win7codecs

اجرای فایل های صوتی و تصویری را می توان راحت تر از قبل با نرم افزارهای ساده ای هم امکان پذیر ساخت. برای نمونه در ویندوز 7 با این که کدک های زیادی به صورت معمول در ویندوز گنجانده شده است اما با نرم افزار مثل Windows 7 Codecs هم می توان جدیدترین کدک ها را در ویندوز کپی کرده تا آسان تر فایل های صوتی و تصویری را اجرا کرد. این پکیج با ارائه نسخه های جدید ، حیاتی ترین و به روز ترین کدک های صوتی و تصویری را برروی سیستم عامل ویندوز 7 کپی خواهد نمود. به صورت اتوماتیک نسخه های قبلی از هریک از این کدک ها پاک شده و نسخه های جدید فعال خواهند شد. وجود این کدک ها باعث خواهد شد تا برای نمونه نرم افزارهایی مثل Windows Media Player یا Windows Media Player Classic هم می توانند اکثر فرمت های موجود را اجرا کنند و به این ترتیب فضای زیادی از منابع سیستم به واسطه استفاده از چنین نرم افزارهای ساده ای آزادتر خواهد شد. البته Win7codecs نه تنها فرمت هایی برای ویندوز 7 بلکه کدک هایی هم برای نرم افزارهای تحت وب یعنی ویدئوهای آنلاین دارد؛ این پکیج که به صورت رایگان عرضه می گردد حجم نسبتا مناسبی هم دارد که برای اکثر کاربران می تواند جز مفیدترین نرم افزارهایی باشد که همیشه روی سیستم خود نصب می کنند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Windows 7 Codecs v3.0.0:
- ارائه جدیدترین کدک های صوتی و تصویری
- حذف نسخه های قدیمی به صورت خودکار و جایگزینی نسخه جدید
- ارائه جدیدترین کدک ها برای مرورگرهای تحت وب به منظور اجرای ویدئوهای آنلاین
- سازگار با تمامی پلیرها
- حجم مناسب با توجه به حجم کدک ها و قابلیت ها
- امکان انتخاب کدک ها در هنگام نصب
- سازگار با ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 115 چهارشنبه 26 مرداد 1390 نظرات (0)

زمان بندي فعاليتها با پشتيباني از تاريخ شمسي با Bidaar


استفاده مفيد از زمان و برنامه ريزي براي آن همواره براي كساني كه ارزش واقعي زمان را ميدانند مورد توجه خاصي قرار داشته است. بديهي است برنامه ريزي و استفاده از زمانهاي مرده و بلا استفاده مانند زمانهايي كه پشت سيستم خود نيستيد، همچنين زمان خواب و حتي زمانهايي كه در مسافرت هستيد و دسترسي به سيستم خود نداريد ميتواند مقدار زيادي از آن زمانهاي مرده را زنده كند. از اين رو نرم افزار بيدار به منظور انجام عمليات خاموش کردن، روشن کردن، راه اندازي مجدد، قفل کردن، خروج کاربر، خاموش کردن نمايشگر، اجراي برنامه و ريبوت کردن مودم ADSL در زمان يا دوره زماني خاص طراحي شده است. يکي از کاربرهاي مهم اين نرم افزار براي مديريت دانلود هاي شبانه و يا انجام عمليات نرم افزاري خاص (بطور مثال انجام آناليز و محاسبات) در زمانهاي تعيين شده مي باشد. اين نرم افزار داراي محيط کاربري كاربر پسند و کاملا فارسي (تاريخ شمسي) مي باشد، حافظه بسيار كمي را اشغال كرده و ميتواند بطور قابل حمل (Portable) نيز مورد استفاده قرار بگيرد. همچنين براي نصب و استفاده از آن نيازي به داشتن سطح دسترسي Admin سيستم نمي باشد.
محمد مهدی سوری بازدید : 125 چهارشنبه 26 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


نرم افزاری که پیش رو دارید فایلهای اضافی و بدردنخور را از Internet Explorer, Windows Explorer و بخشهای دیگر کامپیوترتان پاک می کند.این نرم افزار همچنین می تواند بسیاری از دیگر برنامه های نصب شده بر روی سیستم را شناسایی کرده و آثاری را که شما از کارتان بر روی آنها به جا گذاشته اید از بین ببرد، برنامه هایی همانند Opera، Firefox؛ Microsoft Office، Nero، Alcohol 120%، Yahoo toolbar، Google toolbar، Download accelerator، Multimedia Playerهای مختلف و صدها برنامه ديگر CCleaner برخلاف سایر نرم افزارها در حذف اینگونه فایلها و اطلاعات خودسرانه عمل نمی کند، که در نتیجه آن شما چیزی را از دست بدهید که نمی خواستید، بلکه این امکان را به شما می دهد تا دقیقاً مشخص کنید بدنبال حذف کدام دسته از فایلها و اطلاعات هستید. همانطور که گفتم CCleaner خودسر نیست و شما را به دردسر نمی اندازد، تا جاییکه بنده میتوانم بگویم، حتی برای کاربران غیر حرفه ای 99% امن است، با اینحال بهتر است قبل از پاک کردن موارد یافته شده آنها را بررسی کنید تا اطمینانتان به 100% برسد. البته کار CCleaner به اینجا ختم نمی شود، برای عیب یابی و رفع عیب Registry ، نیاز چندانی به برنامه های پرحجم ندارید، چرا که این نرم افزار باهوش و آرام می تواند رجیستری ویندوز شما را نیز چک کرده و ایرادهای آنرا رفع کند: در این کار نیز RISK نمی کند تا مثل برخی برنامه ها شما را در مخمصه بیاندازد، در ضمن قبل از شروع به رفع عیب پیشنهاد ایجاد یک BackUp برای هرگونه خرابکاری احتمالی را نیز می دهد، ناگفته نماند باز اختیار عمل دست شماست و میتوانید مشخص کنید چه قسمتهایی از رجیستری عیب یابی گردند. در قسمت Tools نیز یک Uninstaller تعبیه شده که همان کار Add or Remove Programs ویندوز را انجام میدهد: می توانید به آسانی برنامه های اضافی را از روی سیستم خود پاک کنید. و یک Start-Up برای کنترل برنامه هایی که هنگام بالا آمدن ویندوز اجرا میشوند و رم سیستم را (در بیشتر موارد، بیجهت) اشغال می کنند.

قابليتهاي اضافه شده به اين نسخه:
- نسخه جدید سی کلینر 64 بیتی محلی بصورت exe
- رابط گرافیکی جدید و آیکون های جدید
- معماری جدید در اسکن داخلی
- اضافه شدن بخش پاکسازی یک درایو خاص
- هوشمندانه کردن قابلیت داشتن کوکی ها
- بهبودی پشتیبانی برای اینترنت ایکسپلور 9
- بهبود ی پشتیبانی یافتن برای گوگل کروم
- بهبود HTML5 تمییز کردن پایکاه داده و ذخیره سازی
- اضافه شدن پشتیبانی برای پاکسازی سیلور رایت جداشده و ذخیره شده مایکروسافت
- اضافه شدن پشتیبانی برای نرم افزار های AVG AntiVirus 10.0, Audacity, LogMeIn Hamachi, BitTorrent and Windows Game Explorer
- بهبود پشتیبانی برای Vuze
- بهبود پشتیبان ریجستری در آدرس رنامه هنگاه ذخیره سازی ارزش
- بهبود تمییز کردن فایل های ویندوز در نسخه 64بیتی
- بهبود رابط کاربری و رفع چند اشکال
- و ...

قابلیت های کلیدی نرم افزار CCleaner v3.05.1409 :
- پاكسازي كامل هارد ديسك از برنامه هاي اضافي
- بهينه سازي ويندوز و بالا بردن سرعت آن
- پشتيباني كامل از زبان شيرين فارسي
- رايگان بودن نرم افزار با قابلتهاي بسيار زياد
- CCleaner همیشه مجانی بوده و نیازی به کرک و سریال و … ندارد
- قابلیت پاک کردن اطلاعات بطور عادی و امنیتی (NSA, DOD) را دارد
- عاری از هرگونهSpyware و Adware هست
- برای کار با آن افراد مبتدی نیز مشکلی نخواهند داشت
- پاكسازي فایلهای موقت , هیستوری آدرس ها, کوکی ها در اینترنت اکسپلورر
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...
محمد مهدی سوری بازدید : 121 چهارشنبه 26 مرداد 1390 نظرات (0)

دستیبابی به تمامی رازهای ویندوز با TweakNow WinSecret



در این که ویندوز امکانات فراوانی دارد هیچ گونه شکی نیست ؛ این امکانات فراوان برای همه ما در دسترس نیستند یا حداقل بسیاری از ما به آن ها آشنایی نداریم، مثلا به سادگی نمی توانیم بسیاری از کارها را انجام دهیم، نمی توانیم یک سری از بخش های مختلف در کنترل پنل را از دسترس خارج کنیم یا این که ویندوز را به نام خود ثبت کنیم، این گونه اعمال به سادگی امکانپذیر نیست مگر این که تخصص کاربر در سطحی باشد که بتواند با نفوذ به بخش های مختلف ویندوز آن ها را تغییر دهد ولی گاهی می توان با نرم افزارهای خاصی نظیر TweakNow WinSecret بسیاری از کارها را انجام داد و به اصل ویندوز و رازهای آن نفوذ کرد. این ابزار بسیار ساده و کم حجم طوری طراحی شده که به سادگی می توان تمامی بخش های ویندوز را در یک کلام زیر و رو کرد. مثلا به راحتی می توان قسمت Manufacturer را تغییر داد ؛ یا این که با تهیه نسخه های پشتیبان و بازیابی آن ها به راحتی با خیالی آسوده به کار با سیستم پرداخت ؛ کانکشن های اینترنتی را مورد ویرایش و بازبینی قرار داد و به عبارت دقیق تر هرکاری که کاربر بخواهد می تواند با این ابزار با ویندوز خوب انجام دهد و تنها خرج کارها هم در بعضی از موارد یک Logoff یا Reset سیستم عامل است.  TweakNow WinSecret که از واسط کاربری ساده هم بهره می برد با توجه به حجم کمش از نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز هم پشتیبانی می کند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار TweakNow WinSecret 2011 v3.3.1:
- امکان دسترسی به تمامی بخش های سیستم عامل
- عدم نیاز به دانش خاص برای اعمال تغییرات
- نمایش اطلاعات دقیق سیستم
- بازیابی نسخه های پشتیبان از ویندوز
- سهولت در استفاده از نرم افزار برای انجام سخت ترین کارها
- امکان مدیریت تمامی بخش های ویندوز
- پاکسازی رجیستری ، هارددیسک و ... برای بهینه سازی سیستم عامل
- حجم بسیار مناسب نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 131 چهارشنبه 26 مرداد 1390 نظرات (0)

نمایش اطلاعات دقیق نرم افزاری با System Explorer


برای هر کاری نیاز به اطلاعاتی دقیق است ؛ برای کار با رایانه نیاز است که بدانیم سخت افزار و نرم افزار در چه وضعیت قرار دارد ؛ گاهی می خواهیم یک نرم افزار سنگین از نظر پردازشی را مورد استفاده قرار دهیم باید بدانیم آیا بخش های مختلف نرم افزار که در اختیار داریم می تواند جوابگوی نرم افزار ما باشد یا خیر؟ اطلاعات دقیق سیستم را همیشه می توان با نرم افزارهایی که در این زمینه ارائه شده اند بدست آورد. System Explorer نرم افزاریست که تمامی اطلاعات سیستم رایانه ای را به نمایش در خواهد آورد. ریزترین موارد در این ابزار قابل مشاهده خواهد بود ؛ از مشخصات آنچه در حال اجرا هستند گرفته تا اطلاعاتی پیرامون Addone هایی که روی IE فعال هستند همه نمایش داده خواهند شد تا کاربر بتواند با اطلاعاتی دقیقی که پیرامون سیستم خود بدست می آورد به کار و برنامه ریزی روی آن بپردازد.
این ابزار که نمونه ی کاملی از Task Manager ویندوز می باشد Performance یا همان کارآیی سیستم را هم به نمایش در خواهد آورد ؛ نمایش اطلاعاتی پیرامون درایورها ، کانکشن ها ، آنچه در Startup بارگزاری می شوند ، Explorer ویندوز ، نرم افزارهای نصب شده و ده ها قابلیت دیگر در نرم افزار System Explorer گنجانده شده اند تا کاربر به واسطه آن ها بتواند همیشه با اطلاعات دقیقی که بدست می آورد به کار با رایانه خود بپردازد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار System Explorer v2.8.0 :
- نمایش اطلاعات دقیق از پردازش های در حال اجرا در ویندوز
- نمایش اطلاتی پیرامون کارآیی سیستم
- نمایش آنچه مربوط به Explorer ویندوز می شود
- اطلاعات پیرامون درایورها
- نشان دادن تمامی کانکشن های فعال در ویندوز
- نمایش نرم افزارهای نصب شده در سیستم
- رایگان بودن نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 123 چهارشنبه 26 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com



Skype نام يكي از معروفترين و قدرتمندترين نرم افزار هاي رايگان حمايت کننده از پروتكل VOIP است  كه براي شما امکان برقراری ارتباط صوتی رايگان با ديگر دوستان خود از طریق اینترنت را فراهم ميسازد. نرم افزار Skype از تکنولوژی Peer-to-Peer برای اتصال به رایانه شخص مورد نظر شما استفاده میکند تا یک محیط پیغام رسان بر اساس گپ صوتی را محیا سازد. Skype از آغاز تا به امروز به سرویس برتر صوت خود برای ارتباط مشهور بوده است همچنانکه مانند دیگر ابزارهای پیغام رسان از اشتراک تصاویر ویدئویی و دیگر امکانات برخوردار می باشد.با استفاده از Skype می توانید بطور رایگان و تنها استفاده از رایانه خود به ارتباط صوتی با دوستان و آشنایان خود در سراسر دنیا بپردازید. Skype از زبان های بسیاری پشتیبانی می کند و با ارائه سرویس تماس تلفنی بسیار ارزان با کشورهای مختلف محبوبیت خود را بیش از پیش برتر ساخته است. كيفيت بالا، رايگان بودن آن در سراسر دنيا و هزارن ويژگي ديگر آن را از رقباي خود جدا كرده است و تبديل به يك برنامه كاربردي خوب و مفيد كرده است به طوري كه در جاي جاي اين دنيا زندگي بدون آن مشكل است!!

قابلیت های کلیدی نرم افزار Skype v5.3.0.111 Final:
- امكان اضافه نمودن كاربران جديد به ليست دوستان  و قابليت طبقه بندي نمودن آن ها
- امكان برقراري تماس صوتي و تصويري با ديگر دوستان خود  در نقاط مختلف جهان
- داراي قابليت Video Calls جهت مشاهده مستقيم مخاطب از طريق Webcam
- امكان جستجو و كشف ديگر مشتركين Skype در دنيا  و  برقراری تماس با آنها
- امكان تعيين تصوير دلخواه براي اشتراك خود و نمايش آن به مخاطبين
- داشتن دیوار آتشین قدرتمند به منظور برقراری ارتباط امن تر
- کیفیت بالای صدا حتی در صورت پائین بود سرعت اینترنت
- استفاده از SkypeOut جهت تماس های  تلفنی معمولی
- امكان ايجاد كنفرانس هاي صوتي با ديگر مردم دنيا
- قابليت ارسال SMS به ديگر دوستان خود
- کم هزینه بودن این گونه مکالمات
- استفاده بسیار آسان
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ... 

محمد مهدی سوری بازدید : 119 چهارشنبه 26 مرداد 1390 نظرات (0)

امنیت و آرامش با آنتی ویروس رایگان و ایرانی Maftoox AntiVirus


امروزه بحث امنيت سيستم يکي از مبحث هاي اصلي و مهم به شمار رفته به گونه اي که مي توان گفت تقريبا تمامي افراد به شکل و طروق متفاوت و با نصب نرم افزارهاي امنيتي مختلف بر روي سيستم هاي خود سعي مي کنند تا امنيت پايدار و کاملي را براي سيستم خود و اطلاعات و اسنادشان فراهم آورند. به همين دليل نيز شرکت هاي امنيتي و نرم افزارهاي امنيتي نيز روز به روز افزايش يافته و سعي مي کنند تا با افزايش قدرت نرم افزارها و آنتي ويروس هاي خود در عرصه ي رقابت باقي مانده و کاربران خود را راضي نگه دارند ولي در اين ميان کمتر نرم افزارهاي را مي توان يافت که واقعا از قدرت عالي و ابزار مفيدي برخودار باشند. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ي نرم افزاري بسيار مفيد و کاربردي براي شما دوستان عزيز پرداخته است که با استفاده از آن مي توانيد امنيت فوق العاده و عالي را براي سيستم خود فراهم نماييد. Maftoox AntiVirus آنتي ويروس رايگان و قدرتمندي است که توسط برنامه نويسان ايراني پس از مدت ها تلاش و با استفاده از تجربيات بالاي طراحان و توسعه دهندگان آن ساخته شده و در اختيار کاربران قرار گرفته است. اين آنتي ويروس قدرتمند با داشتن امکانات و ابزارهاي مفيدي براي پاکسازي سيستم از هرگونه ويروس، تروجان و ... و همچنين بهينه سازي سيستم با استفاده از الگو ها و متدد هاي جديد و به روز قادر است تا امنيت پايدار و کاملي را براي شما و سيستمتان فراهم نمايد. علاوه بر اين Maftoox AntiVirus با داشتن موتور جستجوي قدرتمند براي يافتن انواع ويروس ها و فايل هاي مخرب قادر است تا با ارائه ي آپديت هاي به روز و اتوماتيک از سيستم شما محافظت نموده و به شما اين امکان را دهد تا فايل هاي موجود در هارد ديسک خود و حتي انواع حافظه هاي جانبي را به دو روش اتوماتيک و دستي اسکن نموده و تنظيمات مورد نياز خود را براي استفاده ي بهتر در آن اعمال نماييد.

قابليت هاي کليدي نرم افزار Maftoox AntiVirus v2.2.1 :
- امکان اسکن سيستم به دو حالت دستي و اتوماتيک
- امکان آپديت از سرور سايت با سرعت و دقت بالا
- استفاده ي بسيار ناچيز از CPU ي سيستم
- پشتيباني از 10 زبان زنده ي دنيا از جمله زبان شيرين فارسي
- توانايي جلوگيري از نصب Maleware ها بر روي سيستم
- داراي موتور جست و جوي قوي و دقيق براي يافتن فايل هاي مخرب
- داراي ابزار مفيد و قدرتمندي همچون Memory Optimizer، Uninstaller، Application Shutdown، Registry Cleaner، Fast Cleaner، Turbo Cleaner، Process Manager و ...
- داراي تاييد نامه و گواهي نامه هاي معتبر از سايت هاي معتبري همچون سافت پديا و ...
- داراي محيطي کاملا ساده اما زيبا، جذاب و کاربرپسند
- کاملا رايگان و بدون محدوديت
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز ازجمله ويندوز محبوب 7
- و ...
محمد مهدی سوری بازدید : 107 چهارشنبه 26 مرداد 1390 نظرات (0)

ویرایش و مدیریت تصاویر با نرم افزار Fly Free Photo Editing & Viewer


نرم افزار Fly Free Photo Editing & Viewer یک ویرایشگر ساده اما کارآمدی است که به صورت رایگان عرضه می گردد. ابزار ساده که علاوه بر ویرایش تصاویر قادر است تا آن ها را مدیریت کند ؛ این نرم افزار که واسط گرافیکی اش دقیقا برپایه سیستم عامل مک بنیان نهاده شده به سادگی قابل استفاده و بهره برداری می باشد. به راحتی می توان نور و کیفیت تصاویر را کم یا زیاد کرد ، آن ها را تغییر سایز داد یا این که اسلایدشویی زیبا و جذاب از مجموعه تصاویر پدید آورد. این ابزار با توجه به حجم بسیار مناسبی هم که دارد قابلیت تبدیل صفحات وب را به عکس به کاربران هدیه می دهد ، جالب است Fly Free Photo Editing & Viewer طوری طراحی شده که قادر است تا بسیاری از کارها از جمله تغییر سایز ، تغییر نام و ... را به صورت دسته ای از فایل های انجام دهد. این مدل قابلیت ها در این ابزار به سبب گزینه های بسیار انعطاف پذیری است که در آن تعریف شده اند. سرعت بالا در اجرا و عملکردها ، استفاده آسان از نرم افزار و همچنین پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های رایج برای تصاویر و دیگر فرمت های رایج از جمله مواردی هستند که در استفاده از این نرم افزار ویرایش تصاویر باید به آن ها آگاه باشیم.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Fly Free Photo Editing & Viewer v2.99.5:
- پشتیبانی از فرمت رایج
- واسط کاربری جذاب
- امکان ساخت اسلایدشو از تصاویر
- مدیریت تصاویر
- ویرایشگر موجود در نرم افزار
- امکان کار برروی دسته ای از فایل ها
- قابلیت تبدیل صفحات وب به عکس
- رایگان بودن نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 133 چهارشنبه 26 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


پس از ارائه موفقيت آموز نرم افزار Vista Transformation Pack كه با استقبال بي نظيري از طرف بازديد كنندگان قرار گرفت. اين شركت به ارائه نسخه اي از اين نرم افزار پرداخت كه ويندزو Xp شما را عينا به ويندوز مجبوب 7 تبديل مي نمايد. كه شما ميتوانيد بدون ارتقاء دادن ويندوز خوب محيط جذاب و گرافيكي ويندوز 7 را با اين نرم افزار تجربه كنيد! لازم به ذكر است اين نرم افزار علاوه بر ويندوز Xp سازگاري كامل با ويندوز سرور 2003 ميباشد كه قادر است محيط كاربري اين ويندوز ها را به ويندوز محبوب سون تبديل نمايد. Seven Transformation Pack نرم افزاري بسيارجالب براي تغيير چهره ويندوز شما به ويندوز محبوب هفت ميباشد. اين بسته نرم افزاري رايگان به شما اين امكان ميدهد. تم ویندوز ایكس‌پی خود را به ويندوز محبوب ويندوز هفت تبديل كنيد. پس از نصب نرم افزار و بعد از ريستارت كردن سيستم خود شاهد زيبايي هاي اين تم ميشود و تمامي مراحل بوت و لگوي آن همانند ويندوز هفت ميباشد. شما با اين نرم افزار ميتوانيد سر و شكل ویندوز ایكس‌پی خود را به حال و هوای ویندوز هفت تغییر دهید. اين نرم افزار به هيچ وجه فایل‌های سیستم شما را تغییر نمی‌دهد و شما ميتوانيد با پاك كردن آن دوباره به ويندوز قبلي خود باز گرديد. اين نرم افزار بهترين گزينه براي تعويض پوسته ويندوز خود به ويندوز هفت ميباشد. به اين دليل كه سرعت سيستم شما را كاهش نمي دهد و شما ميتوانيد به راحتي بر روي آن مديريت كامل داشته باشيد. این برنامه قادر است صفحه Boot screen، صفحه خوش آمد گویی ویندوز، آیکن ها، دسکتاپ، نوار ابزارهای و حتی صدا های ویندوز ايكس پي را به ویندوز هفت تبدیل کند.
 
قابليتهاي كليدي نرم افزار Seven Transformation Pack v5.1:
- تغییر فونت سیستم به فونتهای ويندوز هفت
- عوض شدن منوی استارت و تبدیل آن به استارت منوی ويندوز هفت بصورت بسیار زیبا
- شفافیت منو ها و پنجره ها همانند ويندوز هفت
- اضافه شدن پوسته هاي بسيار جديد به مديا پلير
- بالا بردن کیفیت نمایش تصاویر بصورت اتوماتیک
- قابلیت cleartype در نمایش فونتهای ویندوز بصورت پیش فرض
- تغییر آیکونهای ویندوز و تبدیل آن به ویندوز هفت با بالاترین کیفیت
- پشتیبان گیری از فایل های سیستم عاملتان در هنگام نصب
- تغییر صفحه Login و Logout ویندوز ایکس پی و تغییر بوت اسکرین  به ویندوز هفت
- اضافه کردن پس زمینه های زیبای ویندوز هفت
- برگرداندن ظاهر قبلی سیستم بصورت کامل بعد از حذف شدن نرم افزار
- سازگار با ويندوز هاي Windows XP, Windows 2003, Windows Media Center و...
- و...
محمد مهدی سوری بازدید : 103 چهارشنبه 26 مرداد 1390 نظرات (0)

كپي با سرعت 3 برابر با WinMend File Copy


اگر به دنبال ابزاري مناسب براي جايگزيني آن با ابزار پيش‌فرض كپي در ويندوز هستيد، پيشنهاد مي‌كنيم حتما از WinMend File استفاده كنيد. نرم‌افزار قدرتمند WinMend File ابزاري مناسب و رايگان براي استفاده در سيستم عامل‌هاي ويندوز 2000، اكس پي، ويستا و 7 است كه شما را قادر مي‌سازد تا با استفاده كامل از حداكثر پتانسيل سيستم عامل، عمليات كپي اطلاعات را 3 برابر سريع‌تر از هميشه به انجام برسانيد. به كمك اين برنامه مي‌توانيد كپي‌هاي ناتمام را ادامه دهيد و ليستي از فايل‌هايي كه كپي‌كردن آنها با شكست مواجه شده است نيز مشاهده كنيد. با قابليت‌هاي ويژه اين نرم‌افزار در صورتي كه فايل‌هاي تكراري در اطلاعات شما مشاهده شود، نرم‌افزار به طور خودكار از كپي اين اطلاعات جلوگيري مي‌كند تا علاوه بر افزايش سرعت انتقال اطلاعات، فضاي هاردديسك رايانه نيز بيهوده اشغال نشود، همچنين در صورتي كه به هر علتي همچون هنگ كردن سيستم عامل، عمليات كپي ناموفق بوده و نيمه كاره قطع شود نيز مي‌توانيد با اجراي مجدد نرم‌افزار به ادامه عمليات مربوط پرداخته و نياز نيست تا دوباره تمام كارها را از اول شروع كنيد. به كمك اين برنامه اگر هنگام عمليات كپي قصد داشته باشيد كار مهم ديگري را انجام دهيد نيز مي‌توانيد موقتا عمليات كپي را متوقف كرده تا قدرت پردازشگر در اختيار ديگر نرم‌افزارهاي موردنظر نظر شما قرار بگيرد سپس هر زمان كه مايل بوديد و كار شما به اتمام رسيد، مي‌توانيد عمليات كپي را مجددا از ادامه كار آغاز كنيد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار WinMend File Copy v1.3.4:
- صرفه جويي در وقت و مديريت كامل بر روي فايلهاي مورد كپي
- حجم مناسب و سهولت در استفاده از نرم افزار
- قابليت از سر گيري كپي كردن فايل از نقطعه قطع شده
- قابليت توقف كپي فايل و از سر گيري دوباره آن
- سرعت بالا در كپي كردن فايلها تا سه برابر
- سازگار با انواع سیستم فایل ها
- سازگار با انواع هارددیسک ها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...
محمد مهدی سوری بازدید : 125 چهارشنبه 26 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


Orbit Downloader یک ابزار رایگان جهت Download کردن File های شما با سرعت بالاتر است. این نرم افزار با کاربری بسیار آسان و همینطور بسیار سبک طراحی شده است. Download کننده Orbit بر اساس تکنولوژی P2P و Download از منابع مختلف قادر به پشتیبانی از Protocol های HTTP, HTTPS, FTP, MMS and RTSP می باشد. به کمک این نرم افزار شما تقریبا قادر به ِدانلود هر چیزی هستید! از بازی ها و Clip های Flash گرفته تا Viedo های Site های YouTube, Google, Metacafe, MySpace یا File های RapidShare و Streaming Video ها. مطمئنا چنین ابزاری برای Computer شما مورد نیاز خواهد بود. از امتیازات بارز برنامه نسبت به برنامه های مشابه میتوان به امکانی به نام Grab++ استفاده کرد. با استفاده از این امکان میتوان هر نوع فایل فایل فلش یا فیلم یا موزیک را که امکان مشاهده و گوش دادن به آن فقط به صورت Online وجود دارد را دانلود کنید. مثلا فیلمهای سایت یاهو را که هیچ برنامه ای نمیتواند آنها را دانلود کند این برنامه لینک اصلی آنها را شناسایی و دانلود میکند. برای فعال کردن آن میتوانید بر روی آیکون این برنامه در Taskbar راست کلیک کرده و ++Grab را انتخاب کنید. صفحه مورد نظر خود را Refresh کنید تا لینک فایل مورد نظر خود را ببینید.

وِیژگی های نرم افزار Orbit Downloader v4.0.0.6:
- سرعت فوق العاده: افزایش سرعت Download تا 500 درصد با استفاده از تکنولوژی P2P و Download از منابع مختلف
- فوق العاده سبک: Orbit Downloader با حجمی بالغ بر 2.01 MB کمتر از 3 MB از RAM شما را اشغال و در هنگام Download هم نهایت 3 درصد از CPU شما استفاده می کند
- کاربری آسان: با ظاهری روشن و آسان ، انجام تنظیمات را هم برای کاربران تازه کار و هم برای حرفه ای ها آسان نموده است
- فراگیرترین Download کننده: با پشتیبانی از تمامی Protocol های موجود برای تمامی Download های شما دارای کاربرد می باشد
- رایگان و امن: بدون ابزارهای تبلیغاتی و یا جاسوسی !
جدید ترین ویژگی های اضافه شده در این نسخه :- توانایی دانلود موزیک های آنلاین از سایت های Support Social Music Download: Pandora, Yahoo, Myspace, IMEEM, Radioblogclub, Lala and more و ...
- توانایی دانلود ویدئو های آنلاین از سایت های Youtube, Dailymotion, Myspace, Yahoo, Metacafe, Google و ... .

قابليتهاي كليدي نرم افزار Orbit Downloader v4.0.0.6:
- برنامه اي كاملا رايگان و كابرد بسيار آسان
- افزایش 500%سرعت دانلود بر اساس جدیدترین تکنیک ها
- دانلود با سرعت بالا، مشغول نبون CPU ، استفاه آسان
- توانايي دانلود از HTTP,HTTPS,FTP,MMS,RTSP,RTMP با قابليت Resume
- دانلود از سرور هاي ارائه دهنده P2P يا همان Torrent
- دانلود فايل هاي YouTube , Rapidshare , Flash ,Music , ...
- دانلود بدون درد سر از رپیدشیر و از بین رفتن بسیاری از محدودیت ها
- توانایی دانلود ویدئو های آنلاین
- پشتیبانی از اکثر مرورگرهای رایج از جمله: IE,Firefox,Maxthon,Opera,Chrome
- بهبود سرعت دانلود و پشتيباني كامل از ويندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 115 چهارشنبه 26 مرداد 1390 نظرات (0)

محافظت از فایل ها و پوشه ها با نرم افزار MIG MIG GUARD


مطمئنا براي شما هم بارها پيش آمده كه خواسته ايد بر روي فايل ها و پوشه هاي خود قفل و پسوردي را قرار داده و از آن ها در برابر دسترسي ديگران جلوگيري كرده و امنيت فايل هاي خود را برقرار سازيد و براي اين كار نيز نرم افزارهاي فراواني را امتحان كرده ايد كه نتايج دلخواه شما را نداشته اند. اما اكنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ي نرم افزاري بسيار مفيد و كاربردي براي شما دوستان عزيز پرداخته است كه علاوه بر امكانات فراواني كه داراست توسط برنامه نويسان ايراني طراحي شده و در اختيار كاربران عزيز قرار گرفته است كه شما با استفاده از آن مي توانيد از فايل ها و پوشه هاي خود در برابر ديگران محافظت نماييد. MIG MIG GUARD كه توسط برنامه نويسان ايراني طراحي گرديده است نرم افزاري است كه براي قفل كردن فايل ها و پوشه هاي شخصي شما به كار مي رود و اين امكان را براي شما فراهم مي كند تا بتوانيد علاوه بر پوشه ها، فايل هاي مورد نظر خود را نيز با امنيتي فوق العاده قفل گذاري كرده تا ديگران به هيچ وجه نتوانند به فايل ها و پوشه هاي شما دسترسي يابند.


قابليت هاي كليدي نرم افزار  MIG MIG GUARD v.3.0:
- امنیت فوق العاده بالا در حفاظت از فايل ها و پوشه ها
- برطرف شدن باگ هاي نسخه هاي قبلي
- پشتيباني از انواع فايل ها و فرمت هاي مختلف
- داراي 2 قابليت File Guard و Folder Guard
- داراي محيطي ساده و كاربرپسند
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 137 چهارشنبه 26 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com

اجراي بازي هاي رايانه اي جديد مستلزم داشتن رايانه اي قدرتمند با گرافيك بالا مي باشد. شما پس از نصب بازي بر روي رايانه خود در صورت اجرا نشدن آن به فكر خريد قطعات به روز تر و قوي تر مي باشد ولي راه حل هاي گوناگوني وجود دارد كه شما ميتوانيد بدون هزينه زياد بعضي از بازي هاي رايانه قديمي خود را به آساني اجرا نماييد. در بعضي از مواقع بازي اجرا شده بر روي سيستم به صورت كند و تكه تكه نشان دادن فريم هاي بازي مي باشد. آيا راه حلي وجود دارد كه شما بتوانيد با استفاده از نرم افزار اين مشكل را بر طرف سازيد. گروه آسان دانلود نرم افزار قدرتمندGame Booster را به شما پيشنهاد مي كند. با استفاده از اين نرم افزار قدرتمند ميتوانيد بيشترين مشكلات رايج در بازي هاي رايانه اي را به آساني برطرف سازيد. شما با استفاده از نرم افزارGame Booster و تنها با استفاده از يك كليد ميتوانيد تمامي رايانه خود را آماده اجراي بازي هاي رايانه اي كنيد. بدين منظور كه اين نرم افزار سيستم شما را اپتيمايز كرده و براي اجراي ساده و راحتر بازي ها بهينه سازي مي نماييد. اين برنامه براي اجراي سريع بازي ها حافظه موقت رايانه شما را تخليه و تمامي پردازشهاي اضافي را متوقف كرده و سيستم شما را آماده اجراي بازي هاي رايانه اي مي كند. همانگونه كه ميدانيم اجرا و باز كردن برنامه ها بر روي رايانه باعث كند شدن ويندوز ميشود و اجراي برنامه هاي مخفي در سيستم باعث ميشود كه سهم زيادي از اين پردازشهاي سي پي يو به اين امر اختصاص يابد. با اجراي اين نرم افزار و بهينه سازي، باعث ميشود سهم بسيار زيادي از منابع رايانه خود را به اجراي بازي هاي رايانه اي خود اختصاص دهيد و باعث بالا رفتن سرعت رايانه براي اجراي سريعتر و روان تر بازي هاي رايانه اي شويد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Game Booster Premium v2.3:
- قابليت تنظيم سيستم براي افزايش سرعت اجراي بازي هاي رايانه اي
- قابليت متوقف كردن نرم افزارهاي در حال اجرا در پس زمينه
- قابليت خالي كردن حافظه براي اجراي سريعتر بازي ها
- قابليت كم كردن بار پردازشگر براي اجراي روانتر و سريعتر بازي هاي رايانه اي
- قابليت شناسايي و نصب خودكار آخرين درايورهاي كارت صدا و گرافيك براي افزايش سرعت
- قابليت شناسايي و دانلود نرم افزار هاي مورد نياز براي اجراي سريعتر بازي ها
- شناسايي خودكار منابع غير ضروري و توقف تمامي فعاليتهايي كه باعث كند شدن بازي ميشود
- غير فعال سازي سرويس هاي غير ضروري در ويندوز و بالابردن سرعت اجراي بازي هاي رايانه اي
- بهينه سازي و يكپارچه سازي درايو بازي براي اجراي سريعتر بازي
- داراي محيط كاربري بسيار ساده و اجراي تمامي تنظيمات فقط با يك كليد
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...
محمد مهدی سوری بازدید : 115 چهارشنبه 26 مرداد 1390 نظرات (0)

باز کردن و فشرده سازی فایل ها با نرم افزار قدرتمند
امروزه بسیاری از افراد برای اینکه فایل های آن ها فضای کمتری از هاردشان را اشغال نماید به فشرده سازی فایل ها رو آورده و سعی می کنند تا جای که امکان دارد فایل های خود را فشرده نمایند و برای این کار نیز از امکانات ویندوز و یا نرم افزارهای معروفی همچون WinRAR، WinZIP و ... استفاده می نمایند. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود قصد دارد تا یکی دیگر از نرم افزارهای فشرده سازی بسیار قدرتمند و رایگان را که در مدت زمان اندک به خاطر قدرت و سرعت بالا طرفدارن بسیاری یافته است را در اختیار شما دوستان عزیز قرار داده تا با استفاده از آن بتوانید به راحتی فایل های خود را بدون آسیب دیدن تا حد بسیاری فشرده نمایید. 7Zip نرم افزار رایگان و قدرتمند است که قادر به باز نمودن و فشرده سازی فایل ها در فرمت های مختلفی همچون ZIP ،RAR، 7z و ... آن هم با قدرت و سرعت خارق العاده می باشد. علاوه بر این 7-Zip با ایجاد امکان رمز گذاری فوق العاده قوی آن هم با استفاده از الگو های خاص و جدید می تواند فایل های شما را از دسترسی دیگر افراد محفوظ نگه دارد. این نرم افزار فوق العاده قوی و کم حجم که دارای لایسنس های بین المللی GNU LGPL و UNRAR می باشد اکنون در اختیار شما دوستان عزیز قرار گرفته است.


قابلیت های کلیدی نرم افزار 7Zip v9.20.05 :
- بهبود و رفع باگ های اندک نسخه های قبلی در نسخه ی جدید
- توانایی فشرده سازی و باز کردن فرمت هایی همچون 7z، XZ، BZIP2، GZIP، TAR، ZIP و WIM
- توانایی باز کردن فرمت های همچون ARJ، CAB، CHM، CPIO، CramFS، DEB، DMG، FAT، HFS، ISO، LZH، LZMA، MBR، MSI، NSIS، NTFS، RAR، RPM، SquashFS، UDF، VHD، WIM، XAR و Z
- توانایی فشرده سازی فرمت های ZIP و GZIP با برتری 2 الی 10 درصد نسبت به PKZip و WinZip
- توانایی رمز گذاری قوی AES-256 در فرمت های 7z و ZIP
- توانایی فشرده سازی با تراکم بالا در فرمت 7z با فشرده سازی LZMA و LZMA2
- توانایی یکپارچه سازی با Windows Shell
- پشتیبانی از 79 زبان زنده ی دنیا از جمله زبان شیرین فارسی
- دارای قابلیت Self-Extracting برای فرمت 7z
- دارای فایل منیجر بسیار قدرتمند
- دارای Command Line Version بسیار قوی
- دارای پلاگین اختصاصی برای FAR Manager
- دارای قدرت و سرعت بسیار بالا در فشرده سازی فایل ها
- دارای محیطی بسیار ساده اما جذاب و کاربرپسند
- دارای حجم بسیار اندک
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
  • بچه خر می کنیم (119)
  • بزرگترین مرکز دانلود موزیک (95)
  • بازی های ممنوعه PC (72)
  • طهران جوان (65)
  • سایت تفریحی پیک پک (125)
  • بروزترین مرجع قالب وبلاگها و ابزار سایت و وبلاگ (97)
  • بهترین سایت سریال های در حال پخش (122)
  • یاس دانلود (48)
  • Arman Download :: آرمان دانلود (96)
  • دیگه مشکی نمی پوشم (102)
  • دانلود با لینک مستقیم (68)
  • سلامتی جنسی جسمی روانی زیبایی (127)
  • رنگين كمان دانلود 2 فيلم موسقي (62)
  • دانلود فیلم و سریال های ایرانی و خارجی با لینک مستقیم (114)
  • بروز دانلود دانلود جدید ترین های روز دنیا (167)
  • ◄ مقالات کامپیوتر (67)
  • پرتال موزیک افتاب ایران (91)
  • دانلود فیلم با لینک مستقیم (31)
  • دانلود جدیدترین و بهترین موزیکها (72)
  • فروشگاه بزرگ اینترنتی محمد خرید (62)
  • موزیک روز,دانلود آهنگ های جدید ایرانی (52)
  • سايت زور (59)
  • گالری عکس مد پیکس (80)
  • download u99 (109)
  • خفن دانلود (132)
  • A X 2 4 (57)
  • دانلودستان فیلم و موزیک (180)
  • ◄وبلاگ پر بازدید دختر و پسر► (73)
  • جدید ترین نرم افزار های روز دنیا (69)
  • وبلاگ تفریحی شاهزاده (65)
  • تكصدا (115)
  • اکسارنک (84)
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 657
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 178
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 365
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 6,281
  • بازدید سال : 37,134
  • بازدید کلی : 309,577