loading...
البرز دانلود
آخرین ارسال های انجمن
محمد مهدی سوری بازدید : 182 سه شنبه 25 مرداد 1390 نظرات (0)

Angry Birds بی شک موفق ترین و پرفروشترین بازی موبایل های هوشمند سال ۲۰۱۰ میلادی می باشد که دارای ۱۹۵ مرحله جذاب است که ساعت ها شما را به خود مشغول نموده و در جایی که شما با پرندگان خشمگین این بازی باید به جنگ خوک ها رفته و با کمی تمرکز و دقت مراحل را یکی یکی پشت سر گذاشته و البته در هر مرحله با معمایی در نحوه پرتاب مواجه می شوید که همین سبب محبوبیت بالای این بازی شده است. امروز ، نسخه جدید این بازی یعنی Angry Birds v1.5.2 عرضه شده است. این نسخه از بازی تغییراتی در آن ایجاد شده و بسیاری از مشکلات بازی برطرف شده است. شما می توانید این نسخه از بازی را برای کامپیوتر به همراه کرک تست شده و سالم از هم اکنون از وبسایت دانلودها به صورت رایگان و با لینک مستقیم دریافت نمایید.

 

angry دانلود بازی Angry Birds v1.5.2 برای PC

محمد مهدی سوری بازدید : 172 سه شنبه 25 مرداد 1390 نظرات (0)

Super meat boy یک  بازی پلتفرم فوق العاده  توسعه یافته توسط تیم Red meat است. در این بازی بازیکن در نقش یک مکعب کوچک متحرک به نام گوشت قرمز ظاهر می شود که باید دوستش رااز شر دکتر جنین(Fetus) نجات دهد. بازیکنان باید با رفلکس شدید و عکس العمل های فوق العاده سریع  به پایان هر سطح ، با استفاده از توانایی های خود از جمله چسبیدن به  دیوار و پرش های متوالی از موانع برسد. پاکسازی مناطق پر پیچ و تاب یا جمع آوری بانداژ های  پنهان در هر نقشه  به هیجان بازی می افزاید و راه های مخفی و پازل ها را تشکیل می دهند. بازی در حدود ۳۵۰ مرحله دارد که به فصل های مختلف تقسیم می شود. بازیکن در  هر فصل می تواند در هر جهتی که می خواهد بازی را پیش ببرد و وارد بخش های متفاوت, با توجه به قدرت انتخابش شود. اما تعداد معینی از سطح ها نیاز به تکمیل شدن  برای دسترسی به مرحله رئیس را دارند.

|به همراه آخرین آپدیت بازی ، آپدیت شانزدهم ، به منظور رفع اکثر باگ ها|

 

super meat boy cover دانلود بازی Super Meat Boy incl Update 16

محمد مهدی سوری بازدید : 173 سه شنبه 25 مرداد 1390 نظرات (0)

گروهی از دانش آموزان دانشکده از یک جزیره دوردست گم شده و در یک اقیانوس آرام گیر افتاده اند. به شما دستور داده شده است تا آن ها را نجات دهید، اما هیچ چیز آنطور که به نظر میرسد نیست چرا که جزیره توسط یک راز شریرانه شکار شده است. شما می بایست در این بازی از تمامی قابلیت های خود استفاده کرده و در صحنه های به اطلاح جرم اشیای پنهان را یافته و با استفاده از آن ها به حل پازل های پیچیده بپردازید. ماموریت شما در این بازی پیدا کردن دانش آموزان و افشای یک راز بزرگ است.

 

 

 The Missing A Search and Rescue Mystery سفر به جزیره اسرار آمیز در بازی The Missing A Search and Rescue Mystery v1.0.6.0

محمد مهدی سوری بازدید : 170 سه شنبه 25 مرداد 1390 نظرات (0)

گروهی از دانش آموزان دانشکده از یک جزیره دوردست گم شده و در یک اقیانوس آرام گیر افتاده اند. به شما دستور داده شده است تا آن ها را نجات دهید، اما هیچ چیز آنطور که به نظر میرسد نیست چرا که جزیره توسط یک راز شریرانه شکار شده است. شما می بایست در این بازی از تمامی قابلیت های خود استفاده کرده و در صحنه های به اطلاح جرم اشیای پنهان را یافته و با استفاده از آن ها به حل پازل های پیچیده بپردازید. ماموریت شما در این بازی پیدا کردن دانش آموزان و افشای یک راز بزرگ است.

 

 

 The Missing A Search and Rescue Mystery سفر به جزیره اسرار آمیز در بازی The Missing A Search and Rescue Mystery v1.0.6.0

محمد مهدی سوری بازدید : 133 سه شنبه 25 مرداد 1390 نظرات (0)

بازی های Arcade از جمله عنوان هایی هستند که اکثرا بدون سر و صدا عرضه می شوند و قالبا هم بازی های خوبی هستند. تا کنون بازی های Arcade زیادی در شبکه های PSN و Xbox Live قرار گرفته اند. بازی هایی که جذابیت و تجربه های بسیار متفاوتی را نسبت به سایر عنوان ها به بازیکنان انتقال می دهند. از جدیدترین این بازی های می توان به بازی LIMBO ساخته استودیوی دانمارکی PlayDead اشاره کرد که به تازگی برای PC عرضه شده است. جو کلی بازی از رنگ های سیاه و سفید و خاکستری تشکیل شده است و همین مسئله محیط بازی را بسیار مرموز، اسرار آمیز و نو آورانه کرده است، به طوری که نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرده است. این بازی یک عنوان Platformer دو بعدی است و از همین رو بسیار ساده و جذاب نیز به نظر می رسد.

 

Limbo cover دانلود بازی LIMBO v1 0r4 برای PC

محمد مهدی سوری بازدید : 120 سه شنبه 25 مرداد 1390 نظرات (0)

Angry Birds بی شک موفق ترین و پرفروشترین بازی موبایل های هوشمند سال ۲۰۱۰ میلادی می باشد که دارای ۱۹۵ مرحله جذاب است که ساعت ها شما را به خود مشغول نموده و در جایی که شما با پرندگان خشمگین این بازی باید به جنگ خوک ها رفته و با کمی تمرکز و دقت مراحل را یکی یکی پشت سر گذاشته و البته در هر مرحله با معمایی در نحوه پرتاب مواجه می شوید که همین سبب محبوبیت بالای این بازی شده است.
هم اکنون سایت دانلودها نسخه مخصوص کامپیوتر این بازی را که به صورت پرتابل می باشد را آماده دریافت نموده است. مدتی پیش نسخه ای از این بازی توسط سایر سایت ها منتشر شد که در اواسط بازی با مشکل مواجه میشد ، اما از آنجا که تیم دانلودها همیشه نسخه تست شده و سالم بازی ها را منتشر می کند هم اکنون این بازی فوق العاده محبوب را با حجمی نظیر ۳۷ مگابایت و به صورت پرتابل (بدون نیاز به نصب) منتشر کرده است. این بازی در ویندوز های XP و سون تست شده است. امیدواریم از این بازی لذت کافی را ببرید.

 

angry دانلود بازی فوق العاده جذاب و اعتیاد آور Angry Birds (مخصوص کامپیوتر)

محمد مهدی سوری بازدید : 133 سه شنبه 25 مرداد 1390 نظرات (0)

همواره بازی های کم حجم و ساده ای در دنیا هر روز عرضه می شوند. ولی برخی از این بازی ها ، به بازی هایی خاطره انگیز و دلنشین برای تمامی سال های عمر شما تبدیل می شوند. امروز ، در این پست ، مجموعه ای بی نظیر به نام ۱۰۰۰بازی کامپیوتری آماده شده است که شامل بازی هایی ساده ولی بسیار جذاب و دوست داشتنی می باشند. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه بی نظیر را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

1000 GAMES COLLECTION مجموعه بی نظیر 1000 بازی سرگرم کننده در سبک Arcade

محمد مهدی سوری بازدید : 127 سه شنبه 25 مرداد 1390 نظرات (0)

در این بازی شما باید در اعماق دریا یک پرورشگاه را از تخریب شدن نجات دهید! شما به دنبال اشیای گمشده می گردید و می توانید با به دست آوردن آن ها و فروختن آن ها پرورشگاه را گسترش دهید. در این بازی باید هوش بالایی داشته و به تمامی قسمت ها توجه کنید. در مواقع گیر کردن در این بازی می توانید از Help بازی کمک بگیرید. قابلیت های خود را در این بازی های کوچک اما سرگرم کننده امتحان کنید و آن را افزایش دهید.

 

 Tales of Lagoona Orphans of the Ocean کشف اشیای گمشده در اعماق دریا در بازی Tales of Lagoona Orphans of the Ocean v1.0.0.149

محمد مهدی سوری بازدید : 113 سه شنبه 25 مرداد 1390 نظرات (0)
 

بازی بسیار زیبا و محبوب اورژانس ۲۰۱۲ یک بازی استراتژیک بسیار هیجان انگیز میباشد که در آن شما تمام تیمهای اظطراری اورژانس مانند پلیس,آمبولانس,گروه امداد,گروه نجات, پلیس, نیروی ویژه ,آت نشانی و… را در اختیار دارید و باید در مواقع خطر به نجات مردم بشتابید و آنها را نجات دهید.استفاده از انواع ابزارها مانند هواپیماهای آب پاش, هلیکوپترها,ماشینهای مختلف و… همینطور انواع ابزارها شما را در یاری و کمک کردن به مردم حادثه دیده یاری خواهد کرد.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

emergency cover دانلود بازی بسیار زیبای Emergency 2012

محمد مهدی سوری بازدید : 124 دوشنبه 24 مرداد 1390 نظرات (0)

Disney’s Tangled : The Video Game نام بازی می باشد که بر اساس انیمیشن معروف و محبوب آن ساخته شده است. در این بازی ماجراجویانه که داستان محور می باشد ، شما خود را در یک پادشاهی که پر از وسایر ۳بعدی کاملا رنگی ، بازی خلاقانه ، معماهای جالب و رقابت های سنگین به خطر می اندازید. بچه ها با فعالیت های گوناگون روبرو می شوند ، شخصیت های جالب را ملاقات می کنند ، با حیوانات دوست می شوند و به عنوان یک تیم کار می کنند تا به کمک ماجراجویان ناخواسته ای با نام های Rapunzel و Flynn بپردازند.با استفاده از توانایی های منحصر به فرد افراد بازی ، شما می توانید به عنوان Rapunzel بازی کنید و از گیسوان طلایی اون استفاده کنین تا اشیاء را به سمت خود بکشانید و از صخره ها بالا بروید ، گل ها را در حالت افسونگری پرورش دهید و تعداد بسیاری رنگ جمع کنید تا دیوار برج را رنگ آمیزی کنید و یا قطره های خورشید را جمع کنید تا امتیاز به دست آورید.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

tangled cover دانلود بازی بسیار زیبای Disney’s Tangled : The Video Game

محمد مهدی سوری بازدید : 121 دوشنبه 24 مرداد 1390 نظرات (0)

فضای مرده از جمله بازی هایی است که مخاطب را درگیر جو خود میسازد،در فضای مرده این گرافیک نیست که شما را میخکوب میکند، داستان تخیلی در مکانی خیالی و موجوداتی تغییر شکل یافته نیز چیز جدیدی نیستند.راز موفقیت فضای مرده، فضای مرده آن است. صداهایی هراس انگیزی که در هیچ بازی دیگری نخواهید شنید،که موجب میشود تنفس شما با صدای تنفس شخصیت بازی هماهنگ شود ودر آخر معجون غافلگیری نفس شما را بند خواهد آورد. بعضی وقت ها یک تقلید و یا وام گرفتن، خیلی بهتر از منبع الهام عمل می کند، طوری که خود به یک اصل تبدیل شده که حتی ممکن است منبع الهام آن، دست به تقلید از آن بزند. Visceral Games مانند یک جراح، چاقو به دست می گیرد و مغز شما را به وحشیانه ترین طریق باز می کند و آنچنان شما را می ترساند و به شما ضربه می زند که تا سرحد مرگ شوکه شوید و سپس محتویات مغز شما را به دیوار می پاشد و کاری می کند که بفهمید چرا اسم استودیو Visceral Games است. EA به تازگی سیستم Strategic Dismemberment 2.0 (سیستم قطع عضو) را در مورد Dead Space 2 معرفی کرد و به شما نشان می دهد چطور می توانید به طرق جدید دشمن خود را زجر دهید و در نهایت تکه پاره اش کنید.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

Dead Space 2 cover2 دانلود بازی فوق العاده زیبای Dead Space 2 – فضای مرده ۲

محمد مهدی سوری بازدید : 133 دوشنبه 24 مرداد 1390 نظرات (0)

بازی Baron Wittard Nemesis of Ragnarok یک بازی ماجراجویی کاملا مدرن و با کلاس کاری بالاست که تا کنون ما در این سبک بازیها دیده ایم.داستانی کاملا باورگرایانه و ایده آل برای کسانی که نمی توانند دست از ماجراجویی و کنجکاوی بردارن.در این بازی شما با معماری بی نظیری مواجه می شوید که براحتی شما را از مسافرت به شهرهای باستانی و تاریخی و زیبا بی نیاز می کند و به گفته خودمانی می شود گفت دیگر خود یک توریست شده اید و سفری سیاحتی را آغاز کرده اید.اما سازنده بازی همراه با این زیبایی ها داستانی رمز آلود و هراس ناک را نیز به داستان اضافه کرده است.شما به تنهایی در این بازی به سفری می پردازید که تشکیل شده از زنجیره ای حوادث رمز آموز و ناشناخته که محیط بسیار مناسبی را برای علاقه مندانش مهیا می سازد.بیش از ۱۰۰۰ آپارتمان و مرکز خرید و ساختمانهای سازمانی و تفریحی هم از دیگر خصوصیات موجود در این بازی است.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

wittard cover دانلود بازی بسیار زیبای Baron Wittard Nemesis of Ragnarok

محمد مهدی سوری بازدید : 132 دوشنبه 24 مرداد 1390 نظرات (0)

Charlaine Harris نویسنده رمان معروف و پرطرفدار Sookie Stackhouse و True Blood از شما دعوت می کند که به عنوان بک خون آشام ویرانگر در پی یافتن زهر ها و اکسیر ها باشید . بازی Dying For Daylight بر خلاف نام و داستان به ظاهر ترسناکش مناسب برای تمام سنین می باشد در این بازی شما باید در یک صحنه بسیار شلوغ و در هم و بر هم یک سری از لوازم مورد نیاز که به صورت یک لیست قبل از شروع هر مرحله در اختیارتان قرار می گیرد را پیدا کنید

 

Dying For Daylight بازی زیبا و جذاب Dying For Daylight

محمد مهدی سوری بازدید : 125 دوشنبه 24 مرداد 1390 نظرات (0)

استودیوی بازیسازی Valve را می توان جزو آن دسته از استودیوهایی قرار داد که همیشه بازی هایش را با حساب و کتاب خاصی می سازد. هر چند سال یکبار از این استودیو، بازی ای می بینیم که همه را شگفت زده می کند. حتی سری بازی های Left 4 Dead هم که به صورت تیمی قابل بازی بودند، به محبوبیت خوبی دست یافتند. اما همه، این استودیوی بازیسازی را با سری بازی های Half-Life می شناسند. سری بازی هایی که طرفداران بی شماری دارند و Valve همه آن ها را به نوعی سرکار گذاشته است. درست زمانی که همه انتظار داشتند نسخه سوم سری بازی های HL رونمایی شود، این استودیو نسخه دوم بازی Portal را معرفی کرد. البته Portal از آن بازی های خاصی بود که همه را شگفت زده کرد. بازی ای بسیار خلاقانه که بیشتر هنر بازیسازی Valve را نشان می داد. در E3 امسال Valve فقط ۲ Portal را معرفی کرد. بازی ای که به طور غیر منتظره ای مورد توجه همه اهالی صنعت بازی های کامپیوتری قرار گرفته است و خیلی ها دوست دارند بیشتر از این بازی بدانند. یکی از قسمت هایی که به Portal 2 اضافه شده، حالت Co-Op است. حتی Valve برای نمایش اضافه شدن Co-Op به بازی نیز سر و صدای زیادی به پا کرد. البته امکان Co-Op چیزی بود که خیلی ها دوست داشتند آن را در این سری از بازی ها ببینند. اما Portal چیزی بود که ایجاد تغییرات در آن باید با دقت بسیاری صورت می گرفت. یک بازی منحصر به فرد با فضای کاملا جدید، ریسک بزرگی بود که Valve آن را قبول کرد و نتیجه بسیار خوبی هم از آن گرفت.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|کرک جدید بازی ، برای رفع مشکل مرحله سوم، به پست افزوده شد|

 

portal2 cover small دانلود بازی Portal 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
  • بچه خر می کنیم (118)
  • بزرگترین مرکز دانلود موزیک (95)
  • بازی های ممنوعه PC (72)
  • طهران جوان (65)
  • سایت تفریحی پیک پک (125)
  • بروزترین مرجع قالب وبلاگها و ابزار سایت و وبلاگ (96)
  • بهترین سایت سریال های در حال پخش (122)
  • یاس دانلود (48)
  • Arman Download :: آرمان دانلود (96)
  • دیگه مشکی نمی پوشم (102)
  • دانلود با لینک مستقیم (68)
  • سلامتی جنسی جسمی روانی زیبایی (127)
  • رنگين كمان دانلود 2 فيلم موسقي (62)
  • دانلود فیلم و سریال های ایرانی و خارجی با لینک مستقیم (113)
  • بروز دانلود دانلود جدید ترین های روز دنیا (167)
  • ◄ مقالات کامپیوتر (67)
  • پرتال موزیک افتاب ایران (91)
  • دانلود فیلم با لینک مستقیم (31)
  • دانلود جدیدترین و بهترین موزیکها (72)
  • فروشگاه بزرگ اینترنتی محمد خرید (62)
  • موزیک روز,دانلود آهنگ های جدید ایرانی (52)
  • سايت زور (58)
  • گالری عکس مد پیکس (80)
  • download u99 (108)
  • خفن دانلود (131)
  • A X 2 4 (56)
  • دانلودستان فیلم و موزیک (180)
  • ◄وبلاگ پر بازدید دختر و پسر► (72)
  • جدید ترین نرم افزار های روز دنیا (68)
  • وبلاگ تفریحی شاهزاده (64)
  • تكصدا (115)
  • اکسارنک (84)
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 657
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 178
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 344
  • باردید دیروز : 363
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,814
  • بازدید ماه : 6,211
  • بازدید سال : 37,064
  • بازدید کلی : 309,507