loading...
البرز دانلود
آخرین ارسال های انجمن
محمد مهدی سوری بازدید : 187 پنجشنبه 03 شهریور 1390 نظرات (0)

همان طور که می دانید نرم افزار های مختلفی برای شکستن پسورد ویندوز وجود دارد که بعضا به خوبی بر روی همه ی ویندوز ها  کار نمی کنند. اما به کمک نرم افزار ۷ Windows Password Remover که بسیار قدرتمند می باشد می توانید به راحتی پسورد انواع ویندوز ها را هک کنید. شاید تا به حال برای شما پیش آمده باشد که به خاطر فراموش کردن رمز ویندوز ۷ و یا ویندوز های دیگر خود مجبور به تعویض آن شده باشید. اما این نرم افزار به راحتی مشکل شما را حل می کند. این نرم افزار از ویندوز ۷، ویستا، اکس پی، سرور ۲۰۰۳، ویندوز ۲۰۰۰ و…. پشتبانی کامل می کند. این نرم افزار بر روی نسخه نهایی ویندوز ۷ Ultimate  نصب شده بر روی یک لپ تاپ  و در مد هارد Sata  نیز امتحان شد که به راحتی عمل نمود.

 

 

 

 قابلیت های کلیدی این نرم افزار :

 

 ۱۰۰ درصد تست شده
 قابلیت حذف تمامی پسوردها
 ریست تمامی پسورد های بوت آپشن (شامل پسورد startup که توسط syskey ایجاد می شود)
 نمایش مشخصات یک اکانت به طور کامل
 ریست پسوردهای local Administrator
 ریست پسوردهای Domain Administrator
 ریست پسوردها تنها با ساختن یک سی دی بوت
 پشتیبانی از لپ تاپ های جدید، سیستم های خانگی و سرورها

 حذف پسورد انواع ویندوزها جمله ویندوز ویستا و ۷
 و…

 

 

 

طریقه کار :

 

فایل  WPR_v7.0.iso با استفاده از Nero بر روی سی دی رایت کنید. حال برای استفاده از نرم افزار، سیستم را ریست کنید و همانند مواقعی که قصد نصب ویندوز را دارید، با استفاده از این سی دی بوت شوید. کمی منتظر بمانید، صفحه آبی رنگی برای شناسایی قطعات سخت افزاری، (شبیه نصب کننده ویندوز اکس پی) نمایان می گردد و بعد از اتمام کار به صورت خودکار به محیطی شبیه داس، هدایت می شوید. سپس وارد دیرایو ویندوز خود شوید. بای مثال  اگر ویندوز در درایو C  نصب شده باشد با عدد ۱ وارد آن شوید. سپس در این قسمت یوزرها را مشاهده می کنید که باید یوزری را که قصد حذف پسورد آن را دارید با عدد به نرم افزار معرفی کنید. برای مثال اگر اولین یوزر را می خواهید حذف کنید باید عدد ۱ را فشار دهید. در قسمت آخرسوالی از شما پرسیده می شود  که باید حرف y را بزنید.

 

محمد مهدی سوری بازدید : 257 پنجشنبه 03 شهریور 1390 نظرات (0)

 

Product Key Explorer نام نرم افزاری از شرکت Nsasoft می باشد که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود شماره سریال نرم افزارهای نصب شده بر روی سیستم خود را کشف نموده و آن ها را برای استفاده در موارد مورد نیاز ذخیره نمایند. این نرم افزار با استفاده از روش های مختلف قابلیت استخراج شماره سریال های ثبت برنامه ها را دارد و این توانایی را دارد تا سریال بیش از ۱۰۰۰ نرم افزار مختلف را استخراج کند. پس از پیدا کردن شماره سریال برنامه های نصب شده در سیستم در کمترین زمان ممکن ، می توان کل سریال ها را با فرمت هایی نظیر Txt ، Html و Xml ذخیره نمود. شما هم اکنون و در ادامه می توانید این برنامه را با لینک مستقیم از سایت دانلودنشان دریافت نمایید.

 

 

قابلیت های کلیدی این برنامه :

 

  پیدا کردن سریال کدهای گم شده یا فراموش شده
  امکان ذخیره و نگهداری یک نسخه پشتیبان backup

  ذخیره اطلاعات و شماره سریال برنامه ها با فرمت های Txt ، Html و Xml

  پشتیبانی از بیش از ۱۰۰۰ برنامه

  پشتیبانی از شبکه

  حجم بسیار پایین برنامه

  پشتیبانی از برنامه هایی نظیر Windows 7, MS Office, Adobe CS, CS3, CS4, SQL Server

  سازگاری با ویندوز های مختلف از جمله ویندوز ۷

  و . . .

 

محمد مهدی سوری بازدید : 243 پنجشنبه 03 شهریور 1390 نظرات (0)

 

X-NetStat Professional یکی از قدرتمندترین برنامه ها برای کنترل ارتباطات اینترنتی است. همانطور که می دانید بدست آوردن IP قربانی برای هکرها امری مهم است. به کمک این برنامه شما به راحتی می توانید IP قربانی را بدست آورید. این کار تنها با ارسال یک پی ام از طرف شخص مورد نظر انجام پذیر است. همچنین به کمک این نرم افزار می توانید با یک کلیک ساده از IP  فرد ووهوس بگیرید. این به آن معناست که می توانید موقعیت جغرافیایی فرد مورد نظرتان را به سادگی هرچه تمام تر بدست آورید. این اطلاعات نام کشور، نام شهر، نام ISP، شماره تلفن و … را در بر خواهد گرفت. این برنامه دارای ویژگی های قدرتمند و حرفه ای است که به شما امکان می دهد تا برنامه را مناسب با شرایط شبکه، نمایش جامع آمار، نمایش پنجره اطلاعات دریافتی، سرویس دهنده وب تنظیم کنید. همچنین با این برنامه می توانید از راه دور به اطلاعات XNS دسترسی داشته باشید. همچنین دسترسی از راه دور DNS، WHOIS، TraceRoute  و . . . نیز امکان پذیر می باشد. این نرم افزار قدرتمند و مفید مربوط به یکی از ابزارهای ویندوز که Netstat نام دارد می باشد که یک کمک خوب برای هکرهاست. به کمک این نرم افزار می توانید از آی پی و پورت هایی که به وسیله آن ها در ارتباط هستید آگاه باشید و می توانید بدانید که پورت هایی Listening و یا Established هستند. همچنین می توانید بدانید که چه مواردی در حال شنیده شدن از پورت های مختلف هستند که این امکان به شما کمک می کند که پورت بازی را که مخصوص یک تروجان بوده است را پیدا کنید. شما هم اکنون و در ادامه می توانید این برنامه را با لینک مستقیم از سایت دانلودنشان دریافت نمایید.

 

 

قابلیت های کلیدی این برنامه :

 

  بدست آوردن IP افراد در اینترنت
  امکان مشاهده آی پی قربانی تنها با ارسال یک پی ام از طرف وی
  قابلیت بدست آوردن اطلاعات قربانی همچون نام کشور، نام شهر، نام ISP، شماره تلفن و …
  آگاه سازی کاربر از IP ها و پورت های درحال استفاده
  نوار وظیفه سفارشی
  جلوگیری از اتصالات خروجی
  نسخه قابل چاپ و اتصال ذخیره جدول
  امکان تغییر فونت و ظاهر برنامه
  امکان ورود به سیستم فعالیت XNS
  قابلیت جستجو و فیلتر اطلاعات
  امکان پردازش اطلاعات دریافتی
  امکان آپدیت نرم افزار
  امکان آگاهی از پورت ای بازی که مخصوص تروجان خاص
  حجم کم و استفاده آسان از برنامه
  قابل اجرا در نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷
  و …

محمد مهدی سوری بازدید : 204 پنجشنبه 03 شهریور 1390 نظرات (0)

 

حتما می دانید که یکی از خطرناک ترین راه های هک شدن ، آی پی می باشد. هکرها با استفاده از به دست آوردن آی پی شما اقدام به ورود به رایانه شما با استفاده از پورت های مختلف می کنند. وظیفه نرم افزارهای فایروال جلوگیری از این حملات است. سایت دانلودنشان در این مطلب قصد دارد نرم افزاری را معرفی کند که با مانیتورینگ لحظه ای آی پی کسانی که قصد نفوذ به سیستم شما دارند را یافته و با قرار دادن آنها در لیست سیاه از ورود مجدد آنها جلوگیری می کند.

 

 

IP Blocker نام نرم افزاری قدرتمند و عالی از شرکت BeeThink می باشد که در زمینه جلوگیری از هک و نفوذ به سیستم ساخته شده است. این نرم افزار کلیه آی پی های متصل به سیسنم شما را پیدا کرده و با مانیتورینگ لحظه ای و زنده Ip هایی که قصد ورود غیرمجاز به سیستم شما را دارند ، آنها را پیدا کرده و در لیست سیاه قرار می دهد. وقتی شما یک برنامه را اجرا می کنید شاید اون برنامه بصورت اتوماتیک به یک سرور ناشناس وصل شود و برنامه هایی را به سیستم شما دانلود و یا از سیستم شما اپلود کند. شما با BeeThink IP Blocker  تمام آی پی ها را خیلی ساده کنترل می کنید فقط کافی است روی آی پی مورد نظر کلیک راست کرده Show Detial را بزنید تا تمام اطلاعات در مورد آن IP برای شما نشان داده شود. اگر شما یک آی پی مشکوک در لیست پیدا کردید می توانید روی آن کلیک راست کرده و گزینه Add the remote IP address(es) to the IP black list(A را بزنید تا آی پی مورد نظر به لیست سیاه انتقال یابد. شما هم اکنون و در ادامه می توانید این برنامه را با لینک مستقیم از سایت دانلودنشان دریافت نمایید.

محمد مهدی سوری بازدید : 145 پنجشنبه 03 شهریور 1390 نظرات (0)

برای اینکه بتوان در دنیای اینترنت به جستجوی موضوعات مختلف پرداخت باید از موتورهای جستجوگر اینترنتی استفاده کرد. تا به حال موتورهای جستجوگر مختلفی در اینترنت قرار داده شده اند که روزانه به کاربران در پیدا کردن موضوعات مورد نظرشان کمک های بسیار زیادی می کنند. در این میان موتور جستجوگر گوگل جز پرطرفدارترین موتورهای جستجوگر اینترنتی می باشد و مطمئنآ اکثر شما برای جستجوی مطالب مورد نظرتان از این موتور جستجوگر استفاده کرده اید. در واقع شما برای پیدا کردن مطالب مورد نظر خود وارد سایت گوگل می شوید و با تایپ موضوع مورد نظر خود به جستجوی آن می پردازید. این موتور هم تمامی سایت های مرتبط با موضوع شما را نمایش می دهد که با کلیک بر روی هر کدام از آنها می توانید وارد سایت مورد نظر شوید. اما در اکثر مواقع تعداد سایت های پیدا شده بسیار زیاد است و حتی در موضوعی که شما جستجو کرده اید هم مطلبی ندارند. امروز در سایت نت ۴ دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که قادر است موتور جستجوگر گوگل را هک کند.
نرم افزار Google Hacks خیلی دقیق تر از سایت گوگل به جستجوی مطالب می پردازد. در واقع این نرم افزار مستقیمآ با موتور جستجوگر گوگل در ارتباط است و وقتی شما به جستجوی موضوعی با استفاده از این نرم افزار می پردازید سایت های پیدا شده خیلی نزدیکتر به موضوع مورد نظر شما هستند و اینطور نیست که چندین هزار سایت پیدا شوند که در این میان تنها چند سایت مرتبط با موضوع مورد نظر شما باشند. این نرم افزار از محیط بسیار ساده ای برخوردار است و کار با آن بسیار آسان می باشد کافیست که پس از اجرای نرم افزار، به اینترنت متصل شوید و سپس در کادر بالای نرم افزار موضوع مورد نظر خود را تایپ کنید بعد از اینکار می بایست یکی از گزینه های موجود را انتخاب کنید پس از اینکار و انتخاب گزینه ی Search را انتخاب کنید. مرورگر نصب شده بر روی سیستم به صورت خودکار اجرا خواهد شد و صفحه ی سایت گوگل را نمایش می دهد که سایت های مرتبط با موضوع شما در آن قرار گرفته اند. از دیگر قابلیت های این نرم افزار امکان جستجوی بسیار دقیق است که توضیح آن وقت گیر و پس از کار کردن با نرم افزار ، خود متوجه آن ها می شوید.

محمد مهدی سوری بازدید : 136 سه شنبه 01 شهریور 1390 نظرات (0)

شاید شما فکر کنید که تروجان همان ویروس است که به سیستم حمله می کند و باعث نابود شدن اطلاعات شما می شود ولی تروجان یک فایل جاسوسی می باشد که توسط هکر با توجه به نیاز به اطلاعاتی که می خواهد به دست بیاورد ، برای قربانی فرستاده می شود که نوع بسیار مهمی از تهدیدهای اینترنتی می باشد پس با ماهیت مشخص ، تروجان را نمی توان ویروس برشمرد. هکر ها بر اساس نیازهای خود به اطلاعات قربانی که می تواند پسورد ایمیل،آیدی شخص ، اکانت اینترنتی ، نام و پسورد رایانه شما و … می باشد ، تروجان خود را آماده سازی می کند. شاید برای شما پیش آمده باشد که در چت ، لینک هایی برای شما فرستاده شود. این آدرس اینترنتی های مشکوک که اصولا هکر ها برای نفوذ به رایانه شما ارسال می کنند ، حاوی کدهای مخربی می باشد که با کیک کردن بر روی لینک و رفت به آدرس اینترنتی ممکن است فایل های مخرب بر روی سیستم شما نصب شود. این تروجان ها با ارسال فایلهای آلوده بر روی سیستم قربانی شروع به کار می کند و به صورت مخفیانه به فعالیت خود ادامه می دهد و اطلاعات شما را برای هکر ارسال می کند.
قابلیت های کلیدی نرم افزار Trojan Remover v6.8.2.2595 :
- جستجوی بسیار سریع و دقیق و از بین برون فایلهای آلوده
- قابلیت به روز رسانی سریع بانک اطلاعاتی نرم افزار یه صورت اتوماتیک
- کنترل و نظارت دائم بر تمام نقاط حساس و آسیب پذیر
- پاک سازی سیستم از هر گونه فایل مخرب و آلوده
- شناسایی کرم های اینترنتی و فایلهای مخرب اینترنتی
- محیط کاربری بسیار ساده در عین جذابیت
- جلوگیری از انتشار ابزارها و برنامه های جاسوسی
- دارای پایگاه داده ای قدرتمند و کامل به منظور شناسایی تمامی ویروس ها
- نظارت بر پروسه های در حال اجرای سیستم
- استفاده از جدیدترین متدها و روش های برای شناسایی فایل های مخرب
- جلوگیری از نصب و اجرای نرم افزارهای مشکوک و آلوده به جاسوس افزارها
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز هفت
- و …

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
  • بچه خر می کنیم (118)
  • بزرگترین مرکز دانلود موزیک (94)
  • بازی های ممنوعه PC (71)
  • طهران جوان (65)
  • سایت تفریحی پیک پک (124)
  • بروزترین مرجع قالب وبلاگها و ابزار سایت و وبلاگ (96)
  • بهترین سایت سریال های در حال پخش (122)
  • یاس دانلود (48)
  • Arman Download :: آرمان دانلود (96)
  • دیگه مشکی نمی پوشم (102)
  • دانلود با لینک مستقیم (68)
  • سلامتی جنسی جسمی روانی زیبایی (127)
  • رنگين كمان دانلود 2 فيلم موسقي (61)
  • دانلود فیلم و سریال های ایرانی و خارجی با لینک مستقیم (113)
  • بروز دانلود دانلود جدید ترین های روز دنیا (167)
  • ◄ مقالات کامپیوتر (67)
  • پرتال موزیک افتاب ایران (91)
  • دانلود فیلم با لینک مستقیم (31)
  • دانلود جدیدترین و بهترین موزیکها (71)
  • فروشگاه بزرگ اینترنتی محمد خرید (62)
  • موزیک روز,دانلود آهنگ های جدید ایرانی (51)
  • سايت زور (58)
  • گالری عکس مد پیکس (80)
  • download u99 (108)
  • خفن دانلود (131)
  • A X 2 4 (56)
  • دانلودستان فیلم و موزیک (179)
  • ◄وبلاگ پر بازدید دختر و پسر► (72)
  • جدید ترین نرم افزار های روز دنیا (68)
  • وبلاگ تفریحی شاهزاده (64)
  • تكصدا (114)
  • اکسارنک (84)
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 657
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 178
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 299
  • باردید دیروز : 363
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,769
  • بازدید ماه : 6,166
  • بازدید سال : 37,019
  • بازدید کلی : 309,462