loading...
البرز دانلود
آخرین ارسال های انجمن
محمد مهدی سوری بازدید : 153 پنجشنبه 06 مرداد 1390 نظرات (0)

بازی جدید و جذاب Major League Baseball 2K11 از ویژگی جدیدی به نام "کنترل کامل پرتاب" استفاده می کند که این سیستم به پرتاب کننده ها اجازه می دهد تا پرتاب های خود را با دقت بسیار زیاد به تمامی نقاط زمین بازی ، حتی گوشه ترین نقاط آن پرتاب کنند . شما می توانید این کار را به وسیله رتبه بندی های ناخودآگاه بازیکنان انجام دهید ، که عملکرد واقعی یک بازیکن در زمین بازی بیس بال را برای شما ایجاد می کند. مدل های جدیدی که در این بازی انتخاب شده اند بازی را از سایر نسخه های پیشین آن بسیار متفاوت کرده و تجربه ای جدید را برای شما به ارمغان می آورد. این بازی بی نظیر ساخت کمپانی ۲K Sports می باشد و کار جالبی که این شرکت کرده این می باشد که اولین نفری که این بازی را به صورت کامل و تایید شده به اتمام برساند ، از طرف کمپانی مذکور برنده ی جایزه۱میلیون دلاری این شرکت خواهد شد. شما از هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

mlb2K11 cover دانلود بازی بسیار زیبای بیسبال 2011   Major League Baseball 2K11

محمد مهدی سوری بازدید : 179 پنجشنبه 06 مرداد 1390 نظرات (0)

یکی از عنوان های محبوب و معدود Sega در سبک ورزشی، سری بازی های Virtua Tennis هستند که هر چند وقت یکبار نسخه جدیدی از آن ها راهی بازار می شود. Sega در این مدت رقیب دیگری به نام سری بازی های Top Spin هم پیدا کرده که مخصوصاً در نسخه جدید، عنوان خوب و قابل توجهی بود. حال Virtua Tennis 4 آمده تا دوباره بازیکنان قدیمی و طرفداران سبک تنیس را به مسابقات جدیدی فرا بخواند. هر چه باشد، تنیس از ورزش هایی است که در کنار فوتبال از علاقه مندان زیادی در دنیای بازی های کامپیوتری برخوردار است.

|به همراه دانلود در یک پارت ۳ گیگابایتی با لینک مستقیم|

 

virtua tennis 4 cover دانلود بازی Virtua Tennis 4

محمد مهدی سوری بازدید : 177 پنجشنبه 06 مرداد 1390 نظرات (0)

اکنون بعد از ۱۰ سال از ارائه بازی FIFA Manager با آمدن نسخه ۱۱ این بازی تمام مسئولین الکترونیک آرتز امیدوارند همواره برای این بازی قدمی بزرگ بردارند . اما سال گذشته این بازی به موفقیت زیادی نرسید به خصوص در این باره که نتوانسته بود قدرت بازیکنان را هر فصل افزایش دهد . امسال این بازی دوباره آمده و قابلیت های بیشتری را با خود به ارمغان آورده . صد ها تغییر جزیی و کلی که در این بازی اعمال شده قدرت و آزادی عمل بازیکن را بیشتر میکند ؛ تا حدی که بازیکن قادر به ابداع سبک بازی است . این بار تمرکز شرکت الکترونیک آرتز بیشتر به منیجمنت و نحوه مدیریت بوده و بتواند کلید مدیر موفق را خود بسازد ؛ کسانی هم که نتوانند مدیریت خوبی داشته باشند از این بازی لذتی نخواهند برد . اما این بار FIFA Manager امسال گیم پلی خوبی را به کار برده است تا بازیکن مدیریت روان و قابل قبولی داشته باشد . از جمله تغییرات امال شده بر روی گیم پلی مدیریت کامل تیم است به طوری که بازیکن به اجزای ریز بازی مانند غذای بازیکنان نیز نظارت میکند و گاهی ممکن است بازی کنان بر اثر نظارت بد مدیر چاق و غیر قابل استفاده شوند .

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

fifaM11 cover دانلود بازی فوق العاده زیبای Fifa Manager 11

محمد مهدی سوری بازدید : 173 پنجشنبه 06 مرداد 1390 نظرات (0)

عنوان نسخه جدید پرفروش ترین سری مسابقات رانندگی خارج از جاده (off-road) این بازی ها می باشد که توسط استودیوی بازی سازی Rainbow Studios طراحی شده و نسخه PC آن پس از مدتها انتظار توسط کمپانی نام آشنای THQ در تاریخ ۲۶ نوامبر ۲۰۱۰ برای علاقمندان این سری بازی ها منتشر گردید. سرعت در تصمیم گیری دراین بازی مهیج و زیبا حرف اول را می زند، برای پیروزی در مسابقات این بازی بایستی خیلی سریع فکر کنید، تصمیم بگیرید و بهترین عکس العمل را انجام دهید! عبور از میان رودخانه ای پرتلاطم، زمین های باتلاقی صعب العبور و حرکت در میان تپه های شنی بیابانی هنگامی که ناهمواری های پیش روی شما با گذر از هر پیچی تغییر می یابند بسیار مهیج و سرگرم کننده خواهد بود.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

mx cover دانلود بازی بسیار زیبای MX vs. ATV Reflex

محمد مهدی سوری بازدید : 170 پنجشنبه 06 مرداد 1390 نظرات (0)
 

این بازی زیبا توسط شرکت Deep Silver ساخته شده است و سازندگان بازی قول داده اند تا یک بازی کاملا عالی به گیمر ها تقدیم کنند و از این بازی لذت ببرند. به گفته های شرکت Deep Silver این بازی در وجود و روح بازیکن یک حس قوی جوگیر شدن و… دست میدهد. گرافیک کاملا خیره کننده که همگی ما ان را در  نمایشگاه E3 2010 دیدیم نشان دهنده ی یک بازی کاملا حرفه ای در زمینه ی رالی صخره نوردی هست. این بازی در پارک ملی به صحنه گذاشته میشود و انجوری که در تریلر ها مشخص بود ، گویا سازنده ها به خوبی به این پارک دقت داشته اند که توانسته اند اینجور دقیق طراحی کنند. همانطوری که گفته شد این بازی دارای گرافیک خیره کننده ای است و انقدر گرافیک عالی می باشد که حتی بدن کسانی که بر روی موتور ها نشسته اند کاملا کش می آید.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

naild cover دانلود بازی بسیار زیبای Nail’d

محمد مهدی سوری بازدید : 150 پنجشنبه 06 مرداد 1390 نظرات (0)

بازی جدید و جذاب John Daly's ProStroke Golf نام بازی می باشد که به ورزش جذاب و مهیج گلف می پردازد. در این بازی شما به کمک جان دلی در گلف ProStroke که مربوط به همین شخص می باشد ، به بازی می پردازید و ساعت ها سرگرم خواهید شد. از ویژگی هایی که این بازی را از سایر نسخه های گلف عرضه شده متمایز می کند ، ارائه کنترل ProStroke می باشد که به بازیکنان اجازه می دهد تا دقت و مهارت بیش از حدی بر روی ضربات خود داشته و بازی را به طوری که تا به حال تجربه نکرده اند انجام دهند. دو گزارشگر معروف عرصه گلف با نام های Sam Torrance و Peter Kessler وظیفه گزارشگری این بازی را بر عهده گرفته اند که باعث می شود تا حال و هوای بازی واقعی برای شما بیشتر مهیا شود. به دور از تورنمت ها و مسابقاتی که از یک بازی گلف انتظار می رود ، حالتی در این بازی تعبیه شده با نام "حالت رقابتی" که آموزش هایی بوسیله خود John Daly را در بردارد که شما را با قوانین و اصول بازی گلف آشنا می سازد و سپس شما را برای بازی با معروف ترین گلف بازی جهان با نام Long John آماده می سازد.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

prostroke cover دانلود بازی زیبای John Daly’s ProStroke Golf

 

محمد مهدی سوری بازدید : 130 پنجشنبه 06 مرداد 1390 نظرات (0)

باز هم انتظار یک ساله میلیون ها طرفدار فوتبال و بازی های رایانه ای برای عرضه نسخه ای جدیدتر و زیباتر یکی از محبوبترین سری بازی های کامپیوتری دنیا و به جرات پرفروش ترین بازی فوتبال کامپیوتر به پایان رسید و فیفا ۲۰۱۱ این بار متفاوت تر و زیباتر از همیشه با صدها تغییر و بهبود اساسی منتشر شد ! FIFA Soccer 2011 جدیدترین نسخه از سری بازی های پرطرفدار فیفا است که از سال ۱۹۹۴ با عرضه بازی فیفا ۹۵ تا به امروز ۱۷ نسخه موفق و بسیار پرطرفدار را برای علاقمندان به فوتبال در سراسر دنیا عرضه کرده است .
فیفا ۲۰۱۱ عظیم ترین نسخه بازی فوتبال از لحاظ گرفتن حق امتیاز لیگ ها و تیم ها و بازیکنان است و توانسته حق امتیاز بیش از ۵۰۰ تیم باشگاهی،۴۰ تیم ملی فوتبال دنیا، ۳۰ لیگ معتبر و مطرح فوتبال و ۴۲ تورنومنت مطرح دنیای فوتبال و همچنین استادیم های مطرح فوتبال دنیا را از آن خود کند ! ویژگی جدید مربی گری یا Manager Mode در بازی  که بازی فوتبال را با مربی گری آن به خوبی ادغام می کند !

|نسخه نهایی و سالم بازی ، به همراه کرک نهایی Reloaded|

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

fifa11 cover دانلود بازی فوق العاده زیبای Fifa 11

محمد مهدی سوری بازدید : 147 پنجشنبه 06 مرداد 1390 نظرات (0)

ماهها انتظار علاقمندان به بازی های رایانه ای به ویژه بازی فوتبال با انتشار نسخه جدید بازی طبیعی و زیبای فوتبال Pro Evolution Soccer که بی شک همگان را طی سالهای اخیر با عرضه بازیهای فوتبال فوق واقع گرایانه عاشق خود کرده است به پایان رسید و نسخه ۲۰۱۱ این بازی گرافیکی تر و واقع گرایانه تر از همیشه منتشر شد !
نسخه ۲۰۱۱ گفته سازندگانش پیشرفته ترین، طبیعی ترین و راضی کننده ترین بازی فوتبال در سری بازی های محبوب PES است که تا به امروز ساخته شده است .این بازی سعی در آن داشته تا آنجا که می تواند فاصله میان فوتبال شبیه سازی رایانه ای با واقعیت را به حداقل برساند .
سازندگان این بازی در نسخه ۲۰۱۱ به تمامی گزارشات و درخواست هایی که بازیکنان و عاشقان این بازی فوتبال رایانه ای در طی یک سال گذشته برای بهبود بازی کرده اند توجه کرده و بعد وسیعی از تغییرات منحصر به فرد و بی نظیر را در نسخه جدید اعمال کرده اند .
گرافیک بی نظیر و زیبا و واقع گرایانه این نسخه یکی از ویژگی هاییست که در نگاه اول بازیکن را مجذوب خود می کند. با نگاهی به تصویر روبرو تفاوت گرافیک نسخه ۲۰۰۹ با ۲۰۱۱ از Pro Evolution Soccer را در یابید.
هوش مصنوعی فوق العاده و پیشرفته بازی، گیم پلی عالی، دارا بودن لیسانس دو کاپ معتبر EUFA و Champions League و Super Cup باشگاههای اروپا و لیگ Copa Libertadores و حرکات تکنیکی جدید و حرکت کردن طبیعی تر و … از ویژگی های این بازی فوتبال است .
 

|برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی ، به همراه نسخه انگلیسی کامل و کرک سالم|

|به همراه دانلود جداگانه کرک و انگلیسی ساز بازی|

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

pes11 cover دانلود بازی فوق العاده زیبای Pro Evolution Soccer 2011 – Pes 2011

محمد مهدی سوری بازدید : 121 پنجشنبه 06 مرداد 1390 نظرات (0)
 

نسخه ی قبل سری NBA 2K واقعا بی نظیر بود. گیم پلی ای جذاب و لذت بخش که به آن عادت کرده ایم ، گرافیکی با انیمیشن روان و آشنا و در کل همه ی چیزهایی که یک بازی بی نظیر به آن نیاز دارد را در ۲K10 دیدیم. هنوز هم وقتی پای این بازی می نشینم و از چپ و راست دانک می زنم ، احساس می کنم اولین باری است که NBA 2K10 را بازی کرده ام و هر بار با شگفتی خاصی با تیم مورد علاقه ام، کلیولند کوالیرز، بازی می کنم . با خوشحالی باید بگوییم نسخه ی جدید نیز هنوز کاملا شگفت انگیز به نظر می رسد و البته برخی از اشکالات اساسی بازی نیز رفع شده اند . یکی از مشکلات اعصاب خورد کن بازی این بود که نمی توانستید جلوی برخی از حرکات بازیکنان را بگیرید . برای مثال هنگامی که بازیکنی برای دانک زدن به هوا بلند می شد ، تقریبا نمی شد او را بلاک کرد . به عبارت دیگر شما نمی توانستید مانع از اجرای انیمیشن از پیش طراحی شده ی حرکت بازیکن باشید . خوشبختانه این جور چیزها دیگر از بازی حذف شده اند و NBA 2K11اندکی از آن حالت سینمایی خود فاصله گرفته و به یک بازی NBA واقعی بسیار نزدیک تر شده است .

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی|

 

nba2k11 cover دانلود بازی فوق العاده زیبای NBA 2K11

محمد مهدی سوری بازدید : 136 پنجشنبه 06 مرداد 1390 نظرات (0)

نسخه دوم یکی از زیباترین بازی های اتومبیل رانی رایانه ای یعنی بازی Colin McRae DiRT که در سال ۲۰۰۷ با انتشار خود و گرافیک بی نظیرش انقلابی در بازی های اتومبیل رانی به پا کرد و  طرفداران بیشماری نصیب خود نمود .
نسخه دوم بازی DiRT با گرافیکی فوق العاده و بازی روان و بسیار مهیج می خواهد عنوان برترین بازی اتومبیل رانی سال ۲۰۰۹ را از آن خود کند. DiRT 2 با نو آوری هایش در بازی های اتومبیل رانی کامپیوتری و زیبایی های خاص خودش قصد دارد رقیب سرسختی برای سری بازی های پرطرفدار Need for Speed باشد.
تیم دانلودها برای اولین بار در میان سایت های ایرانی و خارجی این بازی را با لینک مستقیم در دسترس بازدیدکنندگان قرار داده است. همچنین اگر شما از اینترنت پر سرعت بهره مند نیستید ، می توانید این بازی جذاب را از فروشگاه دانلودها تهیه کنید.

 

 dirt2 downloadha.com دانلود بازي بسيار زيبا و هيجاني Dirt 2

محمد مهدی سوری بازدید : 144 پنجشنبه 06 مرداد 1390 نظرات (0)

بازی زیبای المپیک زمستانی ۲۰۱۰ ونکوور کانادا یکی از زیباترین و مهیج ترین المپیک های زمستانی است که بازی کامپیوتری رسمی بازیهای ۲۰۱۰ زمستانی است! با بهره گیری از گرافیک بالا و جلوه های ویژه بصری زیبا و همچنین لیسانس استادیوم ها و به علاوه وجود ۱۴ رویداد ورزشی مهم این مسابقات که ورزشکاران زمستانی در آن با هم به رقابت می پردازند . اسکی  نمایشی را رقص روی یخ، سورتمه سواری، لوژسواری،، بازی کرلینگ،  اسکی پرش، اسکی آلپاین و اسکیت سواری و  … از ورزش های مهیج موجود در این بازی های المپیک زمستانی است .

تیم دانلودها برای اولین بار در میان سایت های ایرانی و خارجی این بازی را با لینک مستقیم در دسترس بازدیدکنندگان قرار داده است. همچنین اگر شما از اینترنت پر سرعت بهره مند نیستید ، می توانید این بازی جذاب را از فروشگاه دانلودها تهیه کنید.

 

vanc2010 downloadha.com دانلود بازی بسيار زيبای المپیک زمستانی ونکوور 2010   Vancouver 2010

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
  • بچه خر می کنیم (118)
  • بزرگترین مرکز دانلود موزیک (95)
  • بازی های ممنوعه PC (72)
  • طهران جوان (65)
  • سایت تفریحی پیک پک (125)
  • بروزترین مرجع قالب وبلاگها و ابزار سایت و وبلاگ (96)
  • بهترین سایت سریال های در حال پخش (122)
  • یاس دانلود (48)
  • Arman Download :: آرمان دانلود (96)
  • دیگه مشکی نمی پوشم (102)
  • دانلود با لینک مستقیم (68)
  • سلامتی جنسی جسمی روانی زیبایی (127)
  • رنگين كمان دانلود 2 فيلم موسقي (62)
  • دانلود فیلم و سریال های ایرانی و خارجی با لینک مستقیم (113)
  • بروز دانلود دانلود جدید ترین های روز دنیا (167)
  • ◄ مقالات کامپیوتر (67)
  • پرتال موزیک افتاب ایران (91)
  • دانلود فیلم با لینک مستقیم (31)
  • دانلود جدیدترین و بهترین موزیکها (72)
  • فروشگاه بزرگ اینترنتی محمد خرید (62)
  • موزیک روز,دانلود آهنگ های جدید ایرانی (52)
  • سايت زور (58)
  • گالری عکس مد پیکس (80)
  • download u99 (108)
  • خفن دانلود (131)
  • A X 2 4 (56)
  • دانلودستان فیلم و موزیک (180)
  • ◄وبلاگ پر بازدید دختر و پسر► (73)
  • جدید ترین نرم افزار های روز دنیا (68)
  • وبلاگ تفریحی شاهزاده (64)
  • تكصدا (115)
  • اکسارنک (84)
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 657
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 178
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 352
  • باردید دیروز : 363
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,822
  • بازدید ماه : 6,219
  • بازدید سال : 37,072
  • بازدید کلی : 309,515