loading...
البرز دانلود
آخرین ارسال های انجمن
محمد مهدی سوری بازدید : 113 شنبه 15 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com



نامواره یا لوگو عنصری گرافیکی از علائم یا برچسب‌ها است به‌طوری که با سبک حروف یا فونت خاصی تنظیم شده یا به صورت ویژه اما خوانایی چیده شده است. شکل، رنگ، سبک حروف و ... باید مشخصاً از دیگر علایم مشابه بازار متفاوت باشد. لوگو طرح ملموسی برای نمایاندن کالای مورد نظر است. همچنین خصوصیات سازمانها را شرح می‌دهد. اخیراً اصطلاح لوگو برای شرح علائم، تمثیلها، لباس نیروهای نظامی، نشان‌ها و حتی پرچم‌ها استفاده شده است. بسیاری از طراحان مجرب برای طراحی آرم ها و لوگو های خود یا به مجموعه های جمع آوری شده خود که همان آرشیو های شخصی است مراجعه می کنند و یا به سراغ اینترنت رفته و به جستجو می پردازند و البته این کار نه به خاطر الگو برداری بلکه به خاطر آشنایی با ایدههای بکر و جدید در طراحی آرم ها و لوگوها و نو آوری در طراحی هایشان صورت می گیرد.مجموعه فوق در ده قسمت دسته بندی شده توسط تیم گرافیک آسان دانلود گردآوری شده امید است مورد پسند کاربران محترم قرار بگیرد.

محمد مهدی سوری بازدید : 125 شنبه 15 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


لوگو و آرم یکی از مواردی است که هرمجموعه ای برای معرفی خود از آن به عنوان سمبل و نماد استفاده می کند. بیشتر شرکت های رایانه ای بزرگ جهان نماد خاص خود را دارند که وقتی کاربری آن را برروی محصولی می بیند بدون آن که محتویات آن را دانسته باشد مطمئن می شود که این محصول تولید شده کدام شرکت رایانه ای بوده است.
نه تنها در شرکت های رایانه ای بلکه در تمامی شرکت ها و کارخانجات ، سایت ها و ارگان ها هم این امر صدق می کند. برای طراحی یک لوگو جذاب و زیبا نرم افزارهای متعددی هستند که می توان از آن ها بهره برد ؛ یکی از آن ها که تنها برای همین امر طراحی و روانه بازارها شده است Studio V5 LogoMaker نام دارد. ابزاری قدرتمند و سرشار از طرح های آماده زیبا و امکاناتی که لازم است تا یک کاربر نیمه حرفه ای هم بتواند زیباترین لوگوها رو خلق کند.
طراحی انواع عکس های تبلیغاتی زیبا ‌،‌ هدر های زیبا برای وب سایت و طراحی تصاویر برای استفاده در قسمت های مختلف وب سایت ها از دیگر مواردی هستند که امکان طراحی آن ها با این نرم افزار وجود دارد. Studio V5 LogoMaker قابلیت ذخیره سازی با نهایت کیفیت را دارا می باشد ضمن آن که می توان در هنگام ذخیره سازی طوری عمل کرد که نهایت کیفیت با کمترین حجم حاصل شود.
سازگاری با انواع فرمت های تصویری و ذخیره سازی با فرمت و اندازه دلخواه ، امکان استفاده از انواع Object ها نظیر متن ها ، تصاویر و اشکال و استفاده آسان از نرم افزار بخشی دیگر از قابلیت های این ابزار را تشکیل می دهد. امکان Drag & Drop‌در بسیاری از موارد استفاده از نرم افزار کمک زیادی در سهولت در بهره گیری از نرم افزار و سرعت بالا در طراحی خواهد کرد. این ابزار یک سری آمار خیره کننده هم دارد که دانستن آن ها خالی از لطف نیست ، بیش از 40 هزار فونت و 100 هزار تصویر رایگان به همراه 1500 طرح آماده و همچنین 6000 Object از انواع فایل ها همان مواردی هستند که بسیاری از کاربران برای طراحی می توانند از آن ها ایده برداری کنند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Studio V5 LogoMaker v3.0 :
- بیش از 1500 طرح آماده با قابلیت ویرایش
- وجود بیش از 6000 Object‌از انواع فایل ها
- واسط کاربری جذاب
- سهولت در استفاده از نرم افزار
- امکان استفاده از قابلیت Drag & Drop
- امکان استفاده از وکتورها و ویرایش آن ها
- بیش از 50 افکت برای متن ها
- وجود متن های سه بعدی
- امکان ذخیره سازی با فرمت دلخواه
- نهایت کیفیت در ذخیره سازی
- سازگاری با انواع فرمت های تصویری
- بیش 40 هزار فونت رایگان
- وجود بیش از 100 هزار تصویر در نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 101 شنبه 15 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


طراحی
یک لوگو حرفه ای و زیبا امری است که امروزه به عنوان نماد و سمبل یک شرکت ، سایت ، کارخانه و یا هر مورد دیگر بدان اهمیت ویژه ای داده می شود. تصاویری که نمایانگر اهداف و تاریخ و یا حتی فرهنگ یک مجموعه باشند. طراحی یک لوگو مستلزم وجو نرم افزاری است که با استفاده از آن بتوان کار طراحی را انجام داد. در نظر بگیریم وقتی مدیر شرکتی در ذهن خود یک طرح را می پروراند مطمئنا هرچقدر هم که تلاش کند نمی تواند دقیقا آن را به طراح اصلی القا کند مگر این که خود مدیر یک طراح حرفه ای باشد ، در این صورت بهترین راه این است که مدیر خود برای طراحی لوگویی که در ذهن طراحی و ترسیم نموده اقدام کند. اما طراحی یک لوگو وقتی آسان و ساده خواهد شد که از نرم افزارهای مخصوص این کار بهره برد شود و اینجاست که یک مدیر هم که فقط اطلاعات کمی از رایانه دارد می تواند به سادگی زیباترین لوگو را با سلیقه خود طراحی و استفاده نماید. نرم افزاری که در این زمینه می تواند بسیار مفید واقع شود AAA Logo نیز نام دارد. نرم افزاری بسیار سبک که با بیش از 8500 Object برای مراحل مختلف طراحی و 500 طرح فوق العاده زیبا و آماده ای که در خود جای داده می تواند در نهایت سادگی به یک کاربر کمک کند تا ذهنیت خود را از یک لوگو در قالب یک تصویر پیاده سازی نماید. این نرم افزار که از نهایت کیفیت در خروجی برخوردار است می تواند با ذخیره فرمت های دلخواه کاربر هم سازگار باشد، ضمن آن که امکان چاپ به صورت مستقیم در اندازه دلخواه را هم به کار هدیه می دهد. تصاویر طراحی شده را می توان در وب سایت ها ، بنرها ، طرح های گرافیکی تجاری و ... نیز مورد استفاده قرار داد. AAA Logo Business Edition نسخه 3 آخرین ویرایش از این نرم افزار جالب و فوق العاده حرفه ای است که به تازگی منتشر گردیده است. با استفاده از یک محیط کاربری جذاب و کاربر پسند و با اندکی سلیقه در به کاربردن طرح ها و رنگ ها همه می توانند طراحی لوگوهای خود را بر عهده بگیرند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار AAA Logo 2010 Business Edition v3.10 :
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- عدم نیاز به آموزش خاصی در استفاده از نرم افزار
- بیش از 8500 Logo Objects زیبا
- بیش از 500 طرح آماده و کامل
- استفاده از نهایت کیفیت در خروجی
- امکان ذخیره سازی با اندازه و فرمت دلخواه
- قابلیت به کاربر بردن تصاویر در بنرها ، وب سایت ها و از این قبیل
- امکان به کاربردن متن های زیبا و سه بعدی در کنار تصاویر برای طراحی یک لوگو
- محیط کاربرپسند و جذاب نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...
محمد مهدی سوری بازدید : 103 شنبه 15 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com



امروزه هر شرکت و یا محصولی دارای آرم و لوگوی است که معرف آن و اهدافش می باشد شاید شما هم مثل بسیاری از افراد علاقمند هستید تا خودتان به ایجاد لوگو های زیبا و حرفه ای برای شرکت یا وب سایت خود بپردازید اما به خاطر نداشتن دانش طراحی به طراحان حرفه ای برای ایجاد لوگوی خویش مراجعه می کنید. اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن و بدون داشتن هر گونه تجربه و دانشی در طراحی بتوانید به ایجاد لوگو های بسیار زیبا و حرفه ای بپردازید. امروزه نرم افراهای بسیار زیادی در زمینه ی طراحی لوگو روانه ی بازار شده اند ولی به جرات می توان گفت که یکی از بهترین نرم افزارها دراین زمینه Sothink Logo Maker می باشد که توسط شرکت Sothink ارائه شده است. این نرم افزار با داشتن ظاهری بسیار ساده اما جذاب به شما اجازه می دهد تا به راحتی و در کمترین زمان ممکن بدون داشتن هرگونه تجربه ای بتوانید لوگو های بسیار حرفه ای و زیبای ساخته و از آن ها برای شرکت یا وب سایت خود استفاده کنید. ویژگی های منحصر به فرد و غنی این نرم افزار از جمله دارا بودن افکت ها، Templateها و هزاران امکانات دیگر و همچنین ویرایشگر حرفه ای آن که یکی از قابلیت های است که در کمتر نرم افزار مشابه ی می توان شبیه به آن را یافت، طراحی لوگو را برای کاربران به کاری بسیار آسان و لذت بخش تبدیل کرده و سبب شده است تا این نرم افزار به یکی از محبوب ترین نرم افزار ها در این زمینه تبدیل شود.



قابلیت های کلیدی نرم افزار Sothink Logo Maker v.2.0 Build 205 :
- امکان ساخت حرفه ای و منحصر به فرد لوگو، بنر، آیکون و ... برای وب سایت، فروم، وبلاگ و ایمیل در عرض چند دقیقه
- امکان Export کردن لوگو به ابعاد مختلف
- امکان ذخیره سازی و پرینت لوگو در فرمت های JPG، PNG، BMP و ...
- امکان تغییر اندازه دادن، چرخاندن و اریب دار کردن یک المان
- امکان کپی کردن افکت ها و ابزار رنگ ها برای کپی همه ی رنگ ها و افکت ها از یک المان به المان دیگر
- امکان استفاده از فایل های Flash SWF در طراحی لوگو
- امکان بهینه سازی تنظیمات رنگ ها برای طراحی لوگو
- امکان جایگزینی یک گرافیک با گرافیک دیگر با رنگ ها و افکت های یکسان
- دارای بیش از 190 Template در پنج سبک کلاسیک، عمومی، Badge، Cool و Letter Based
- دارای 2500 وکتور گرافیکی در 17 سبک
- دارای 40 فونت متنی شیک و 6 افکت متنی موج دار
- دارای بیش از 400 طرح رنگ بسیار شیک و زیبا
- دارای افکت های بسیار از جمله Gradient، Shadow، Bevel، Glow، Reflection، Hollow و... و امکان دست یابی به آن ها تنها با یک کلیک
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 102 شنبه 15 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


یکی از راه های جلوگیری از کپی رایت تصاویر قرار دادن لوگو یا همان نشانه هایی است که باعث می شود بازدید کننده متوجه شود که عکس از چه سایت، شرکت و یا کمپانی کپی برداری شده است. این نشانه ها را که می توان Watermark نامید به شکل های مختلف برروی تصاویر قرار داده می شوند ؛ برای مثال در سایت آسان دانلود برروی تمامی تصاویر از باکس نرم افزارها و همچنین تصاویر کرک شده نرم افزار نمونه ای از لوگو آسان دانلود در آن ها قرار داده می شود که بازدید کننده متوجه این نکته می شود که تصاویر توسط این سایت ویرایش شده است. قرار دادن Watermark راه های زیادی دارد ؛ استفاده از نرم افزارهایی نظیر Photoshop یا نرم افزارهای ویرایشگر تصاویر دیگری که هریک این قابلیت را دارند تا نوعی از نشانه ها را برروی تصاویر قرار دهند اما استفاده از نرم افزارهایی که برای این کار ارائه شده اند نظیر Arclab Watermark Studio می تواند راهی ساده و آسان برای قرار دادن Watermark باشد. این نرم افزار هم مانند دیگر ابزارهای موجود در این زمینه به شکلی طراحی شده که به سادگی می توان طرح یا نماد خاصی را در تمام تصاویر یا بخشی از تصاویر پخش کرد به شکلی که دیگر به هیچ عنوان امکان کپی آن وجود نداشته باشد. نرم افزار Arclab Watermark Studio که از حجم مناسبی بهره می برد قادر است تا با فرمت های مختلف سازگاری پیدا کند و علاوه بر این کار ذخیره سازی را هم با فرمت و کیفیت دلخواه کاربر امکان پذیر می سازد. ضمنا قرار دادن Watermark ها در تصاویر کاملا در اختیار کاربر بوده و اوست که تصمیم می گیرد دقیقا کجای تصاویر نشانه ها قرار داده شوند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Arclab Watermark Studio v2.1 :
- قرار دادن انواع لوگو ها برروی تصاویر
- سازگار با فرمت های رایج
- امکان ذخیره سازی با کیفیت و فرمت دلخواه
- تنظیم Watermark برای تصاویر
- امکان قرار دادن Watermark برروی چندین تصویر یا حتی فولدر به صورت همزمان
- پشتیبانی از فونت های مختلف و موجود برروی سیستم
- وجود افکت های مختلف برای زیباتر جلوه دادن Watermark ها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 110 شنبه 15 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


این مجموعه شامل آرم ها و لوگو های کلیه سازمان ها ، شرکت ها و محصولات ایرانی است که با حرف A-B شروع می شوند. نامواره یا لوگو عنصری گرافیکی از علائم یا برچسب‌ها است به‌طوری که با سبک حروف یا فونت خاصی تنظیم شده یا به صورت ویژه اما خوانایی چیده شده است. شکل، رنگ، سبک حروف و ... باید مشخصاً از دیگر علایم مشابه بازار متفاوت باشد. لوگو طرح ملموسی برای نمایاندن کالای مورد نظر است. همچنین خصوصیات سازمانها را شرح می‌دهد. اخیراً اصطلاح لوگو برای شرح علائم، تمثیلها، لباس نیروهای نظامی، نشان‌ها و حتی پرچم‌ها استفاده شده است. بسیاری از طراحان مجرب برای طراحی آرم ها و لوگو های خود یا به مجموعه های جمع آوری شده خود که همان آرشیو های شخصی است مراجعه می کنند و یا به سراغ اینترنت رفته و به جستجو می پردازند و البته این کار نه به خاطر الگو برداری بلکه به خاطر آشنایی با ایدههای بکر و جدید در طراحی آرم ها و لوگوها و نو آوری در طراحی هایشان صورت می گیرد.مجموعه فوق در ده قسمت دسته بندی شده توسط تیم گرافیک آسان دانلود گردآوری شده امید است مورد پسند کاربران محترم قرار بگیرد.
محمد مهدی سوری بازدید : 109 شنبه 15 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


این مجموعه شامل آرم ها و لوگو های کلیه سازمان ها ، شرکت ها و محصولات ایرانی است که با حرف C-D شروع می شوند. نامواره یا لوگو عنصری گرافیکی از علائم یا برچسب‌ها است به‌طوری که با سبک حروف یا فونت خاصی تنظیم شده یا به صورت ویژه اما خوانایی چیده شده است. شکل، رنگ، سبک حروف و ... باید مشخصاً از دیگر علایم مشابه بازار متفاوت باشد. لوگو طرح ملموسی برای نمایاندن کالای مورد نظر است. همچنین خصوصیات سازمانها را شرح می‌دهد. اخیراً اصطلاح لوگو برای شرح علائم، تمثیلها، لباس نیروهای نظامی، نشان‌ها و حتی پرچم‌ها استفاده شده است. بسیاری از طراحان مجرب برای طراحی آرم ها و لوگو های خود یا به مجموعه های جمع آوری شده خود که همان آرشیو های شخصی است مراجعه می کنند و یا به سراغ اینترنت رفته و به جستجو می پردازند و البته این کار نه به خاطر الگو برداری بلکه به خاطر آشنایی با ایدههای بکر و جدید در طراحی آرم ها و لوگوها و نو آوری در طراحی هایشان صورت می گیرد.مجموعه فوق در ده قسمت دسته بندی شده توسط تیم گرافیک آسان دانلود گردآوری شده امید است مورد پسند کاربران محترم قرار بگیرد.

محمد مهدی سوری بازدید : 100 شنبه 15 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


این مجموعه شامل آرم ها و لوگو های کلیه سازمان ها ، شرکت ها و محصولات ایرانی است که با حرف E-F  شروع می شوند. نامواره یا لوگو عنصری گرافیکی از علائم یا برچسب‌ها است به‌طوری که با سبک حروف یا فونت خاصی تنظیم شده یا به صورت ویژه اما خوانایی چیده شده است. شکل، رنگ، سبک حروف و ... باید مشخصاً از دیگر علایم مشابه بازار متفاوت باشد. لوگو طرح ملموسی برای نمایاندن کالای مورد نظر است. همچنین خصوصیات سازمانها را شرح می‌دهد. اخیراً اصطلاح لوگو برای شرح علائم، تمثیلها، لباس نیروهای نظامی، نشان‌ها و حتی پرچم‌ها استفاده شده است. بسیاری از طراحان مجرب برای طراحی آرم ها و لوگو های خود یا به مجموعه های جمع آوری شده خود که همان آرشیو های شخصی است مراجعه می کنند و یا به سراغ اینترنت رفته و به جستجو می پردازند و البته این کار نه به خاطر الگو برداری بلکه به خاطر آشنایی با ایدههای بکر و جدید در طراحی آرم ها و لوگوها و نو آوری در طراحی هایشان صورت می گیرد.مجموعه فوق در ده قسمت دسته بندی شده توسط تیم گرافیک آسان دانلود گردآوری شده امید است مورد پسند کاربران محترم قرار بگیرد.
محمد مهدی سوری بازدید : 123 شنبه 15 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


نامواره یا لوگو عنصری گرافیکی از علائم یا برچسب‌ها است به‌طوری که با سبک حروف یا فونت خاصی تنظیم شده یا به صورت ویژه اما خوانایی چیده شده است. شکل، رنگ، سبک حروف و ... باید مشخصاً از دیگر علایم مشابه بازار متفاوت باشد. لوگو طرح ملموسی برای نمایاندن کالای مورد نظر است. همچنین خصوصیات سازمانها را شرح می‌دهد. اخیراً اصطلاح لوگو برای شرح علائم، تمثیلها، لباس نیروهای نظامی، نشان‌ها و حتی پرچم‌ها استفاده شده است. بسیاری از طراحان مجرب برای طراحی آرم ها و لوگو های خود یا به مجموعه های جمع آوری شده خود که همان آرشیو های شخصی است مراجعه می کنند و یا به سراغ اینترنت رفته و به جستجو می پردازند و البته این کار نه به خاطر الگو برداری بلکه به خاطر آشنایی با ایدههای بکر و جدید در طراحی آرم ها و لوگوها و نو آوری در طراحی هایشان صورت می گیرد.مجموعه فوق در ده قسمت دسته بندی شده توسط تیم گرافیک آسان دانلود گردآوری شده امید است مورد پسند کاربران محترم قرار بگیرد.
محمد مهدی سوری بازدید : 99 شنبه 15 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


 نامواره یا لوگو عنصری گرافیکی از علائم یا برچسب‌ها است به‌طوری که با سبک حروف یا فونت خاصی تنظیم شده یا به صورت ویژه اما خوانایی چیده شده است. شکل، رنگ، سبک حروف و ... باید مشخصاً از دیگر علایم مشابه بازار متفاوت باشد. لوگو طرح ملموسی برای نمایاندن کالای مورد نظر است. همچنین خصوصیات سازمانها را شرح می‌دهد. اخیراً اصطلاح لوگو برای شرح علائم، تمثیلها، لباس نیروهای نظامی، نشان‌ها و حتی پرچم‌ها استفاده شده است. بسیاری از طراحان مجرب برای طراحی آرم ها و لوگو های خود یا به مجموعه های جمع آوری شده خود که همان آرشیو های شخصی است مراجعه می کنند و یا به سراغ اینترنت رفته و به جستجو می پردازند و البته این کار نه به خاطر الگو برداری بلکه به خاطر آشنایی با ایدههای بکر و جدید در طراحی آرم ها و لوگوها و نو آوری در طراحی هایشان صورت می گیرد.مجموعه فوق در ده قسمت دسته بندی شده توسط تیم گرافیک آسان دانلود گردآوری شده امید است مورد پسند کاربران محترم قرار بگیرد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
  • بچه خر می کنیم (118)
  • بزرگترین مرکز دانلود موزیک (94)
  • بازی های ممنوعه PC (71)
  • طهران جوان (64)
  • سایت تفریحی پیک پک (124)
  • بروزترین مرجع قالب وبلاگها و ابزار سایت و وبلاگ (96)
  • بهترین سایت سریال های در حال پخش (121)
  • یاس دانلود (47)
  • Arman Download :: آرمان دانلود (95)
  • دیگه مشکی نمی پوشم (101)
  • دانلود با لینک مستقیم (67)
  • سلامتی جنسی جسمی روانی زیبایی (127)
  • رنگين كمان دانلود 2 فيلم موسقي (61)
  • دانلود فیلم و سریال های ایرانی و خارجی با لینک مستقیم (113)
  • بروز دانلود دانلود جدید ترین های روز دنیا (166)
  • ◄ مقالات کامپیوتر (66)
  • پرتال موزیک افتاب ایران (91)
  • دانلود فیلم با لینک مستقیم (31)
  • دانلود جدیدترین و بهترین موزیکها (71)
  • فروشگاه بزرگ اینترنتی محمد خرید (61)
  • موزیک روز,دانلود آهنگ های جدید ایرانی (51)
  • سايت زور (58)
  • گالری عکس مد پیکس (79)
  • download u99 (108)
  • خفن دانلود (131)
  • A X 2 4 (56)
  • دانلودستان فیلم و موزیک (179)
  • ◄وبلاگ پر بازدید دختر و پسر► (72)
  • جدید ترین نرم افزار های روز دنیا (68)
  • وبلاگ تفریحی شاهزاده (64)
  • تكصدا (114)
  • اکسارنک (83)
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 657
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 178
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 228
  • باردید دیروز : 363
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,698
  • بازدید ماه : 6,095
  • بازدید سال : 36,948
  • بازدید کلی : 309,391