loading...
البرز دانلود
آخرین ارسال های انجمن
محمد مهدی سوری بازدید : 249 چهارشنبه 13 مهر 1390 نظرات (0)

دانلود MakBit Virtual CD/DVD  ساخت درایو مجازی


 

نرم افزار MakBit Virtual CD/DVD یک شبیه ساز کارآمد برای انواع ایمیج هایی است که از لوح های فشرده یعنی سی دی ها و دی وی دی ها گرفته شده است. با استفاده از این ابزار می توان همزمان 20 درایو مجازی ایجاد کرد و با استفاده از همان 20 درایو مجازی ، به صورت همزمان ایمیج ها را هم بارگزاری کرد امری که به صورت فیزیکی تقریبا بسیار سخت و دشوار و البته هزینه بر است. یکی دیگر از مزایای استفاده از این ابزار کم حجم و فوق العاده سبک قابلیت دسترسی از طریق شبکه هاست ؛ یعنی می توان درایو مجازی را در محیط شبکه میان سیستم های موجود به اشتراک گذاشت. سازگاری با فرمت های رایج برای ایمیج ها هم از جمله قابلیت های مهم و کلیدی است که در MakBit Virtual CD/DVD به چشم می خورد. سرعت بسیار بالاتر نسبت به حالت اجرای لوح های فشرده به صورت فیزیکی هم از نکاتی است که کاربران حرفه ای به آن توجه ویژه ای خواهند داشت.


 

قابلیت های کلیدی نرم افزار MakBit Virtual CD/DVD v1.9.2:
- سازگاری با انواع Image  فایل ها نظیر VCD ، ISO ، UDF ، MDF و NRG
- امکان ساخت 20 درایو مجازی همزمان
- سرعت بسیار بالا در اجرای ایمیج ها
- امکان به اشتراک گذاری درایو مجازی در محیط شبکه
- امکان اجرای انواع ایمیج ها نظیر بازی ها ، فایل های سیستمی ، ویندوز ها ، نرم افزارها و ...
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 171 پنجشنبه 03 شهریور 1390 نظرات (0)

FarStone VirtualDrive نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه امیج گرفتن  از سی دی و دی وی دی می باشد. از درایو های مجازی ساخته شده توسط این نرم افزار می توانید همانند درایو های واقعی استفاده کنید و نرم افزار هایی که نیاز به وجود سی دی یا دی وی دی در درایو دارد را مستقیما از روی هارد اجرا نمایید. بسیاری از بازی ها و دیکشنری ها و نرم افزار های حجیم که بر روی سی دی عرضه می شوند ، برای اجرا نیاز به سی دی دارند و چنانچه شما نیاز داشته باشید که به مدت زیاد از آن بازی یا نرم افزار استفاده کنید ، صدمات زیادی به درایو سی دی  یا دی وی دی شما وارد می کنند و باعث فرسوده شدن آن ها در مدت زمان کوتاه تری می شوند. این نرم افزار به شما اجازه ساخت بیش از ۲۳ درایو مجازی  و تعداد نامحدودی سی دی مجازی را می دهد و می توانید کلیه سی دی های خودتان را وارد این برنامه کنید تا نیازی به سی دی های اصلی نباشد. این نرم افزار تمام ابزار های مورد نیاز را در اختیارتان قرار می دهد و می توانید بدون استفاده از هیچ نرم افزار دیگری ، از سی دی ها و دی وی دی های خودتان ایمیج بسازید. همچنین در برخی از موارد دیده شده این نرم افزار توانایی امیج از سی دی و دی وی دی های قفل دار را نیز دارد.

محمد مهدی سوری بازدید : 155 پنجشنبه 03 شهریور 1390 نظرات (0)

امروزه ساخت لوح های فشرده به صورت مالتی مدیا و یا لوح اتوران امری است که در میان شرکت های نرم افزاری امری عادی است و تقریبا همه شرکت های نرم افزاری برای ارائه بهتر خدمات و یا معرفی کامل تر محصول خود از این روش استفاده می کنند. این ترفند زمانی عملی می شود که نرم افزارهای ساخت و طراحی این اتوران ها و یا به طور کلی فایل های مالتی مدیا آموزشی دیگر در اختیار کاربران یا همان طراحان باشد. البته تنها شرکت های نرم افزاری نیستند که از این نرم افزارهای استفاده می کنند بلکه کاربران معمولی هم گاهی برای نگه داری و مجموعه سازی فایل های خود از این روش بهره می برند و یا گاهی کاربری برای نگهداری تصاویر خود قصد دارد از روش الکترونیکی استفاده کنند. راه ساخت این گونه آلبوم های الکترونیکی هم مستلزم بهره گیری از نرم افزارهای مخصوص این کار است. یکی از نرم افزارهای قدرتمند که علاوه بر امکان طراحی اتوران های فوق العاده حرفه ای می تواند آلبوم الکترونیکی ، لوح آموزشی به صورت کاملا مالتی مدیا ، لوح فشرده اسلاید شو و یا لوح های فشرده تبلیغاتی تهیه کند ، محصولی است که My Autoplay نام دارد. این نرم افزار که از محیط کاربری بسیار ساده اما در عین حال جذاب و کاربرپسندی نیز بهره می برد قادر است تا در طول مدت ۱۰ دقیقه زیباترین و جذاب ترین اتوران ها را بیافریند. این ابزار که هیچ گونه نیازی به آموزش و یا حتی یک خط برنامه نویسی ندارد. این نرم افزار مجموعه ای از طرح های آماده را در کنار هم جمع آوری نموده تا کاربران بتوانند به راحتی گزینه مناسب و نزدیک به هدف خود را انتخاب کنند. این نرم افزار که بیش از ۲۰ مدل از انواع فرم ها ، تصاویر ، منوها ، متن های متحرک و … تشکیل شده است ، می تواند کاربران را در طراحی یک اتوران فوق العاده همراهی کند. به سادگی قابلیت فعال سازی منوها برای اجرای انواع دستورات وجود داشته و در آخر هم می توان بسیار آسان اتوران طراحی شده را یا برروی هارد دیسک ذخیره کرد و یا این که به صورت مستقیم برروی یک لوح سی دی یا دی وی دی رایت نمود.

 

محمد مهدی سوری بازدید : 153 پنجشنبه 03 شهریور 1390 نظرات (0)

AnyDVD درایوری است که در پس ‌زمینه اجرا شده و به ‌طور خودکار فیلم‌های دی وی دی را از حالت کد شده خارج می‌کند. به این ترتیب دی وی دی مذکور در تمام نرم ‌افزارها و نیز در سیستم عامل ویندوز به صورت حفاظت نشده و بدون کد محلی تلقی می ‌شود. از این نرم ‌افزار می‌توان به صورت یک برنامه کمکی برای نرم‌افزارهایی مانند CloneDVD، Pinnacle Instant Copy، Intervideo DVD Copy و … به منظور کپی کردن فیلم‌های محافظت شده با CSS استفاده کرد. با این نرم‌افزار می‌توانید کد محلی RPC را حذف کنید تا فیلم با همه دستگاه‌های دی وی دی یا نرم‌افزارهای نمایش دی وی دی قابل تماشا کردن باشد. به کمک این نرم افزار می‌توانید فیلم‌هایی را که کد محلی نامنطبق دارند با هر نرم‌افزار نمایش دی وی دی که دلتان بخواهد تماشا کنید. این نرم افزار توانایی حذف جنبه‌های اضافی و غیرلازم در فیلم را نیز دارد و می‌توان به وسیله آن زیرنویس‌ها و پیام‌های اخطار مانند اخطار اف بی آی را از دی وی دی حذف کرد. با این نرم‌افزار می‌توانید کاری کنید که یک نرم‌افزار خاص در هنگام وارد یا خارج کردن دیسک از درایو به‌طور خودکار اجرا شود  و یا از اجرای خودکار نرم‌افزارهای مخصوص کامپیوتر که روی دی وی دی قرار دارند در هنگام وارد کردن دی وی دی جلوگیری کنید. کار این نرم افزار فقط باز کردن کد دی وی دی ها نیست ، بلکه امکان پخش ، کپی و ریپ کردن سی دی های صوتی حفاظت شده نیز در آن وجود دارد. رمز شکنی تنها کاری نیست که این نرم افزار انجام می‌دهد. امکان کنترل سرعت درایو دی وی دی و در نتیجه کاهش سروصدای آن در هنگام تماشای فیلم روی کامپیوتر خانگی نیز در این نرم‌افزار وجود دارد.

محمد مهدی سوری بازدید : 151 پنجشنبه 03 شهریور 1390 نظرات (0)

کمتر کسی است که نرم افزار معروف Nero را نشناسد. این نرم افزار مملو از قسمت های بدون استفاده و شاید اضافی باشد. اکثر کاربران از این نرم افزار فقط برای رایت استفاده می کنند و از بخش هایی مانند پلیر آن هیچ استفاده ای به عمل نمی آورند. امروز نسخه ای از Nero را معرفی خواهیم کرد که فقط دارای ابزارهای رایت نسخه اصلی نرو است. این برنامه فوق حرفه ای در زمینه رایت تمام ابزارهای مورد نیاز شما برای رایت انواع لوح های فشرده دی وی دی و سی دی را پوشش می دهد. تمام قابلیت های لازم برای یک نرم افزار رایت در این نسخه موجود است و از تکنولوژی هایی نظیر Blu-ray نیز پشتیبانی کامل به عمل می آورد. رایت انواع ویدیو ها ، موزیک ها و اطلاعات روی انواع سی دی ها و دی وی دی ها باعث می شود شما دیگر به هیچ نرم افزاری احتیاج نداشته باشید.

محمد مهدی سوری بازدید : 127 پنجشنبه 03 شهریور 1390 نظرات (0)

DVD Passkey نرم افزار مبتنی بر ویندوز است که می تواند تنها ظرف چند ثانیه و به صورت On-The-Fly انواع قفل های دی وی دی و بلوری را باز کند و به شما اجازه می دهد که دی وی دی های فیلم را بدون هیچ محدودیتی مشاهده نمایید. علاوه بر این قابلیت کپی و رایت دی وی دی های قفل گذاری شده را فراهم می کند. همچنین این نرم افزار توانایی سازگاری با انواع نرم افزارهای قفل شکن دیگر را نیز دارد.

محمد مهدی سوری بازدید : 199 پنجشنبه 03 شهریور 1390 نظرات (0)

آپادانا ، نرم افزار ایرانی قدرتمند برای ساخت برنامه های چند رسانه ای می باشد. این نرم افزار به طور کلی شبیه به نرم افزار Multimedia Builder می باشد اما قوی تر از آن است. در نسخه ی قبلی این نرم افزار به گفته ی یکی از کاربران سایت نت ۴ دانلود ، باگ های متعددی وجود داشت که در نسخه ی جدید این باگ ها به کلی برطرف گردیده است.
ویژگی های نرم افزار آپادانا:
-  استفاده ی بسیار آسان
-  حجم کم
-  امکان انجام عملیات های شاخص ریاضی
-  امکان استفاده از پلاگین های MMB
- امکان ایجاد پروژه هایی با صفحات، دیالوگ ها و Toolboxها (اکثر برنامه ها تنها مورد “صفحه” را دارا هستند.)
-  امکان ساخت برنامه های چند نخی بسیار آسان
-  امکان گنجاندن خیلی آسان انواع فایل ها در فایل اجرایی
-  امکان استفاده از نشانه گرهای دلخواه نا محدود
- امکان کنترل کلیدهای ماوس ، کیبورد و حتی کار با USB!
- امکانات کافی برای ساخت انواع برنامه ها
- برطرف شدن تمامی باگ های نسخه ی قبلی
- و …

محمد مهدی سوری بازدید : 121 پنجشنبه 03 شهریور 1390 نظرات (0)

FinalBurner نام نرم افزار قدرتمند است که در زمینه رایت انواع لوح های فشرده به صورت سی دی یا دی وی دی کاربرد دارد. این نرم افزار بسیار حرفه ای و قدرتمند است و دارای ابزارهای بسیار مناسبی در زمینه رایت لوح فشرده می باشد. این نرم افزار علاوه برای رایت های معمولی توانایی رایت به صورت Burn Blu-Ray و HD-DVD را نیز دارد. این نرم افزار علاوه رایت سی دی یا دی وی دی های صوتی ، تصویری ، عکس و دیتا ، توانای طراحی باکس و لیبل را برای لوح های فشرده و پرینت نمودن آنها را روی انواع کاغذها را دارد. یکی از قابلیت های فوق العاده و بی نظیر این نرم افزار ضبط کردن تصاویر وب کم ، فیلم های پخش زنده اینترنت و تلویزیون و رایت مستقیم آن ها را به صورت سی دی یا دی وی دی است.

محمد مهدی سوری بازدید : 121 پنجشنبه 03 شهریور 1390 نظرات (0)

Alcohol 120% بی شک یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه ی خود می باشد. این برنامه با شبیه سازی و ضبط انواع سی دی و دی وی دی در نوع خود بی نظیر است و با بهره گیری از جدیدترین فناوری روز همواره در حال پیشرفت و گسترش است و هر روزه  ویژگی های جدیدی به آن افزوده می شود. به کمک این برنامه شما می توانید با ایمیج گرفتن از سی دی هایی که مرتب از آنها استفاده می کنید ، بدون قرار دادن سی دی در سی دی رام از آن ها استفاده کنید. این نرم افزار همچنین یکی از قوی ترین نرم افزار های در زمینه رایت انواع سی دی و دی وی دی می باشد و توانایی خواندن سی دی های خش دار و کپی برداری از سی دی های قفل دار را نیز دارا می باشد. این نرم افزار یکی از نرم افزار های معروف در زمینه کپی رایت انواع سی دی و دی وی دی محسوب می شود . این نرم افزار قادر است اکثر سی دی و دی وی دی هایی که قفل شده اند را کپی رایت نماید. این مهم ترین خاصیت این نرم افزار محسوب می شود.این نرم افزار با پشتیبانی از اکثر فرمت ها می تواند تا خواسته های کاربران را تا حدود زیادی برآورده سازد. ساخت شش درایو مجازی به صورت هم زمان قابلیت مهم دیگری است که این نرم افزار در خود جای داده است.

محمد مهدی سوری بازدید : 167 پنجشنبه 03 شهریور 1390 نظرات (0)

DVDAuthorGUI نام نرم افزاری است که به ایجاد یک فیلم دی وی دی قابل پخش در دستگاه های پخش کننده از طریق فایل های MPEG2 می پردازد. این نرم افزار بدان معناست که شما به راحتی می توانید یک دیسک دی وی دی را ایجاد نمایید. از ویژگی های این نرم افزار می توان به تیترهای چندگانه ، منوهای چندگانه ، ایجاد چپترها ، افزودن زیرنویس به فیلم ، ایجاد چند صدا برای یک فیلم ، ایجاد ایمیج از فیلم مورد نظر و … اشاده نمود. این نرم افزار کاربردی را می توانید به طور رایگان از سایت نت ۴ دانلود دریافت نمایید.

محمد مهدی سوری بازدید : 167 پنجشنبه 03 شهریور 1390 نظرات (0)

شرکت CyberLink یکی از کمپانی های بزرگ تولید نرم افزار به شمار می رود. این شرکت چند سالی است که با تولید ابزارهای مختلف در زمینه های گوناگون توانسته کاربران زیادی را جذب نماید. یکی از نرم افزارهایی که این شرکت تولید نموده و بسیاری از کاربران آن را نمی شناسند ، CyberLink Power2Go نام دارد. نرم افزاری بسیار قدرتمند که می توان گفت یکی از ابزارهای بسیار قدرتمند در زمینه مدیریت انواع لوح های فشرده به شمار رفته و می تواند رقیبی قدرتمند برای نرم افزار نرو باشد. مهم ترین خصوصیات این نرم افزار را می توان در محیط کاربری بسیار جذاب و پشتیبانی از انواع لوح های فشرده خلاصه نمود. معمولا کاربران از یک نرم افزار مدیریت و رایت انتظار دارند تا بتوانند انواع اطلاعات را با فرمت های مختلف بر روی دیسک های نوری رایت نمایند. این نرم افزار قابلیت رایت انواع و اقسام داده ها را بر روی لوح ها خواهد داد. استفاده از نرم افزار فوق العاده ساده است و تنها با کشیدن و رها کردن اطلاعات نیز می توان آن ها را برروی لوح های فشرده رایت نمود. برای کاربران ویستا که ساده تر از این هم می باشد زیرا یک گجت مخصوص سایدبار ویستا طراحی شده است تا کاربران ساده تر از نرم افزار استفاده نمایند.
قابلیت های کلیدی نرم افزار CyberLink Power2Go :
- رایت اطلاعات به صورت دیتا بر روی CD ، DVD و یا Blu-rey
- رایت به صورت لوح های فشرده قابل اجرا در ویدوئو پلیرها
- خارج سازی MP3 ها از لوح های فشرده
- ساخت انواع لوح های فشرده به صورت موزیک
- پشتیبانی از انواع فرمت های ایمیج گیری و فرمت مخصوص نرم افزار
- پشتیبانی از انواع فرمت های صوتی و تصویری برای تبدیل و عمل رایت
- ساخت لوح های فشرده از تصاویر موجود بر روی هارد دیسک
- قابلیت ایمن سازی لوح های فشرده برای جلوگیری از کپی رایت
- استفاده بسیار آسان و تنها با کشیدن و رها کردن
- گجت مخصوص سایدبار ویندوز ویستا
- محیط بسیار مناسب نرم افزار و کاربر پسند بودن آن
- قابلیت تنظیم بازشدن به صورت اتوران
- پشتیبانی از لوح های با قابلیت نوشتن چندباره
- قابلیت ایمیج گیری از لوح فشرده
- تبدیل فرمت های صوتی Wave ، MP3 و WMA به یکدیگر
- تنظیم سرعت رایت برای لوح های مختلف
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ویستا
- و …

محمد مهدی سوری بازدید : 289 پنجشنبه 03 شهریور 1390 نظرات (0)

نرم افزار Nero همان طور که می دانید محبوبترین و یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای رایت سی دی در دنیاست که با توجه به قابلیتهای فراوان آن هر روز بر تعداد کاربران خود در سراسر دنیا افزوده است. کمتر کسی پیدا می شود که با این نرم افزار آشنایی نداشته باشد. این نرم افزار قابلیت های زیادی دارد ولی یکی از عیوب آن حجیم بودن آن است که باعث اشغال شده فضای کامپیوتر می شود. از این رو امروز در سایت نت ۴ دانلود تصمیم گرفتیم که نسخه ی کم حجم این نرم افزار را با حجمی حدود ۱۲ مگابایت به صورت پرتابل در اختیار شما قرار دهیم. دیگر می توانید این نرم افزار را بر روی فلش مموری خود قرار داده و در هرمکانی که بخواهید ، اطلاعات خود را سریع بر روی سی دی یا دی وی دی رایت و استفاده کنید. امیدواریم مورد استفاده ی شما دوستان عزیز قرار گیرد.

محمد مهدی سوری بازدید : 135 پنجشنبه 03 شهریور 1390 نظرات (0)

Daemon Tools نرم افزار قدرتمند و پیشرفته ساخت سی دی،دی وی دی رام مجازی و شبیه سازی قفل است ، این نرم افزار با ورود سری جدید بازی های که بر روی دی وی دی و با قفل های پیشرفته عرضه شده به یکباره تبدیل به یک برنامه همه گیر شد که الان تقریباً این نرم افزار بر روی تمام سی دی های بازی یافت میشود و به یک نرم افزار مورد لزوم برای نصب و اجرای اکثر بازی ها در آمده است، این نرم افزار در حال حاضر یکی از بی رقیب ترین برنامه های ساخت و ایجاد درایوهای مجازی است که از اکثر فورمت های ایمیج پشتیبانی میکند.

ویژگی های کلیدی نرم افزار DAEMON Tools Pro Advanced 4.36.0309 Multilanguage :
- ساخت درایو مجازی به منظور اجرای بازی ها بدون نیاز به سی دی، دی وی دی
- اجرای بازی ها و نرم افزارهای محافظت شده و شبیه سازی انواع قفل های
- توانایی پشتیبانی و باز کردن اکثر فورمت های رایج
- و …

محمد مهدی سوری بازدید : 125 پنجشنبه 03 شهریور 1390 نظرات (0)

در ادامه معرفی نرم افزارهای رایگان امروز قصد داریم تا نرم افزاری را که در زمینه رایت به شما کمک می کند معرفی کنیم. این نرم افزار تحت عنوان BurnAware Professional ارائه شده که به صورت اجمالی به بررسی آن می پردازیم و شما را با محیط و توانایی های آن آشنا می کنیم. به امید آنکه مورد استفاده شما کاربران عزیز قرار بگیرد و رضایت شما را جلب کند.
همانطور که گفتیم BurnAware Professional یک ابزار رایت کاملا رایگان است که شما را قادر می کند تا به وسیله ی آن اقدام به رایت دیسکهای CD، DVD و Blu-ray کنید.این یک برنامه بسیار سبک و ایده آل است که شما می توانید از آن برای ایجاد دیسکهای فیلم، موسیقی، اطلاعات و غیره استفاده کنید. رابط کاربری بسیار ساده آن به شما کمک می کند تا سرعت عمل بیشتری در کارتان داشته باشید و در ضمن با یک محیط ساده هر کاربر مبتدی را قادر به استفاده از این برنامه می کند. شما به راحتی می توانید اطلاعات خودتان را رایت کنید و یا در قالب فایلهای ایمیج ذخیره کنید. اگر به دنبال یک نرم افزار رایت ساده ودر عین حال همه کاره می گردید ما به شما BurnAware Professional را هدیه می کنیم.
قابلیتهای کلیدی نرم افزار BurnAware Professional v2.4.5:
- ایجاد اطلاعات و دیسکهای بوت بر روی دیسکهای CD/DVD/Blu-ray
- ایجاد دیسکهای صوتی و MP3 بر روی دیسکهای CD/DVD/Blu-ray
- ایجاد دی وی دی های فیلم
- ایجاد و رایت دیسکهای بوت و راه انداز
- ایجاد و رایت دیسکهای تصاویر
- پشتیبانی از تمامی رابطهای سخت افزاری (IDE/SCSI/USB/1394/SATA)
- پشتیبانی از سیستمهای UDF/ISO9660/Joliet
- پشتیبانی از سیدی حاوی متن و کاراکترهای یونیکد
- ۱۰۰ درصد رایگان
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله نسخه محبوب ویندوز ۷
- و …

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
  • بچه خر می کنیم (118)
  • بزرگترین مرکز دانلود موزیک (95)
  • بازی های ممنوعه PC (72)
  • طهران جوان (65)
  • سایت تفریحی پیک پک (125)
  • بروزترین مرجع قالب وبلاگها و ابزار سایت و وبلاگ (96)
  • بهترین سایت سریال های در حال پخش (122)
  • یاس دانلود (48)
  • Arman Download :: آرمان دانلود (96)
  • دیگه مشکی نمی پوشم (102)
  • دانلود با لینک مستقیم (68)
  • سلامتی جنسی جسمی روانی زیبایی (127)
  • رنگين كمان دانلود 2 فيلم موسقي (62)
  • دانلود فیلم و سریال های ایرانی و خارجی با لینک مستقیم (113)
  • بروز دانلود دانلود جدید ترین های روز دنیا (167)
  • ◄ مقالات کامپیوتر (67)
  • پرتال موزیک افتاب ایران (91)
  • دانلود فیلم با لینک مستقیم (31)
  • دانلود جدیدترین و بهترین موزیکها (72)
  • فروشگاه بزرگ اینترنتی محمد خرید (62)
  • موزیک روز,دانلود آهنگ های جدید ایرانی (52)
  • سايت زور (58)
  • گالری عکس مد پیکس (80)
  • download u99 (108)
  • خفن دانلود (131)
  • A X 2 4 (56)
  • دانلودستان فیلم و موزیک (180)
  • ◄وبلاگ پر بازدید دختر و پسر► (73)
  • جدید ترین نرم افزار های روز دنیا (68)
  • وبلاگ تفریحی شاهزاده (64)
  • تكصدا (115)
  • اکسارنک (84)
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 657
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 178
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 365
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 6,235
  • بازدید سال : 37,088
  • بازدید کلی : 309,531