loading...
البرز دانلود
آخرین ارسال های انجمن
محمد مهدی سوری بازدید : 190 سه شنبه 01 شهریور 1390 نظرات (0)

نرم افزار Super Hide Ip یکی از نرم افزار های معروف برای پنهان سازی آی پی شما در حال استفاده از اینترنت می باشد. همانطور که می دانید افراد مختلف می توانند به راحتی آی پی شما را پیدا کرده و از آن استفاده های مختلفی بکنند. در برخی مواقع نیز برخی سایت های خارجی محدودیتی برای کاربران ایران قائل می شوند که مانع از دسترسی کامل آن ها به سایتشان می شود. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید آی پی خود را به آی پی هر کشوری که مایل هستید تغییر دهید تا دیگر از این قبیل مشکلات نداشته باشید. شما با پنهان کردن آی پی خود می توانید به راحتی به صورت یک ناشناس در اینترنت به گشت و گذار بپردازید بدون آن کسی از آی پی اصلی شما با خبر شود. نرم افزارهای بسیاری برای پنهان سازی آی پی ساخته شده است که اکثر آنها عملکرد قابل قبولی ندارند و با مشکلاتی همراه هستند اما این نرم افزار که کاربران فراوانی از آن استفاده می کنند ، این مشکلات را حل کرده است. این نرم افزار با حجم بسیار کم و به سادگی آی پی شما را تنها با چند کلیک پنهان خواهد کرد. شما می توانید آخرین نسخه ی این نرم افزار کاربردی را از سایت نت ۴ دانلود دریافت نمایید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Super Hide IP 2.1.1.6 :
- امکان تغییر آی پی تنها با چند کلیک
- حجم بسیار کم نرم افزار
- سازگاری کامل با ویندوز های مختلف
- امکان تغییر آی پی به کشور مورد نظرتان
- امکان برداشتن تحریم های اینترنتی
- جلوگیری از انتشار آی پی اصلی شما
- قابلیت پنهان سازی آی پی
- داشتن محیطی ساده و زیبا
- و …

محمد مهدی سوری بازدید : 196 سه شنبه 01 شهریور 1390 نظرات (0)

Ad-Aware Internet Security یکی از قوی ترین نرم افزار های ضد جاسوسی در دنیا می باشد. این نرم افزار با فراهم کردن محافظتی پیشرفته و عالی ، کامپیوتر کاربران را در برابر انواع برنامه های جاسوسی و مخرب که به طور مخفیانه و به منظور بدست گرفتن کنترل سیستم وارد کامپیوتر می شوند ، محافظت می کند. از نتایج مخرب ورود برنامه های جاسوسی به سیستم می توان به باز شدن مکرر صفحات تبلیغاتی ، پایین آمدن سرعت سیستم ، به سرقت رفتن اطلاعات محرمانه کاربران و … اشاره کرد.
قابلیت های کلیدی نرم افزار Ad-Aware Internet Security 8.3.0.0 :
- طراحی مجدد موتور نرم افزار به منظور انعطاف پذیری و دقت بیشتر نرم افزار در جستجوی برنامه های جاسوسی و مخرب
- بهینه سازی تکنولوژی شناسایی کدهای زنجیره ای به منظور حفاظت بیشتر از حریم خصوصی کاربران
- امکان زمانبندی برای جستجو و به روز رسانی برنامه بر اساس نیاز های شخصی کاربران
- افزایش سرعت به روز رسانی نرم افزار با کم کردن حجم فایل های به روز رسانی
- مقابله با برنامه های مخرب رجیستر
- قابلیت شناسایی سارقان اینترنتی
- زیر نظر گرفتن تمام فعالیت ها و از بین بردن برنامه های مخرب و جاسوسی قبل از نصب و اجرا شدن آن ها در کامپیوتر
- محافظت از حریم شخصی کاربران با پاک کردن اثرات باقی مانده از وبگردی آن ها در مرورگر های معروف
- جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی مزاحم
- تصمیم گیری کاربران در پاک کردن برنامه های جاسوسی و یا نگه داشتن آن ها
- قابلیت جستجو به روش ای مختلف
- جستجو و از بین بردن برنامه های جاسوسی بدون باز کردن پنجره اصی نرم افزار
- توانایی تهیه گزارش و ذخیره آن در قالب فایل های متنی و XML
- پشتیبانی از مرورگرهای مختلف
- دارای ظاهری جدید و کاربر پسند
- و …

محمد مهدی سوری بازدید : 181 سه شنبه 01 شهریور 1390 نظرات (0)

همانطور که می دانید فایل مخرب را تنها نمی توان به ویروس ها اختصاص داد زیرا هر روز در نقطه ای از جهان فایل مخربی با نام و کد مبدا جدید ساخته می شود که ممکن است به سیستم شما آسیب برساند. از همین رو امروز در سایت نت ۴ دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که از رایانه شما در مقابل نفوذ عوامل مخرب با قدرت ایستادگی می کند. نرم افزار ZoneAlarm نرم افزاری بسیار قوی در مقابل نفوذ هکرها و تجاوزگران اینترنت به داخل سیستم شما می باشد. در واقع این نرم افزار متشکل از چند برنامه امنیتی شامل دیواره ی آتش ، ضد بدافزار ، ضد هک و … می باشد که هر کدام از آن ها با محافظت از بخش های مختلف امنیت کامل سیستم شما را فراهم می سازند. همچنین دیواره آتش این نرم افزار مانع نفوذ هکرها و کرم های اینترنتی به داخل رایانه شما می شود و پس از نصب تمام رفت و آمد های اینترنتی شما را به طور کامل زیر نظر می گیرد که با زیر نظر گرفتن این آمد و شدها توسط نرم افزار خواهید دید که یک هکر هرگز توانایی نفوذ به داخل سیستم شما را ندارد. همچنین در نرم افزار چندین مد مختلف قرار گرفته که به منظور افزایش و یا کاهش درجه ی سختی نرم افزار در مورد برسی رفت و آمد های اینترنت می باشد که می توانید به دلخواه آن را تغییر دهید.

محمد مهدی سوری بازدید : 177 سه شنبه 01 شهریور 1390 نظرات (0)

با گسترش ارتباطات اینترنتی و استفاده اکثر مردم از اینترنت ، امنیت در برابر حملات و آسیب های ناشی از حمله ی ویروس ها ، تروجان ها و … اهمیت بسیاری پیدا کرده است و ممکن است هر لحظه اطلاعات مهم از قبیل فایل ها ، عکس ها ، پسوردها و دیگر اطلاعات حیاتی شما به سرقت برود. حتما سیستم شما هم تا کنون به یکی از چندین انواع تروجان ها و کرم ها و یا هر نوع بد افزار های دیگر آلوده شده است. این نوع فایل ها که اغلب به همراه دیگر فایل ها و به صورت مخفی وارد سیستم می شوند ، همیشه باعث ایجاد یک ناهماهنگی و یا ایجاد یک آسیب بزرگ در سیستم می شوند. بهترین راه مقابله با این نوع آسیب ها نیز جلوگیری از ورود این تروجان ها به درون سیستم می باشد چرا که اگر این نوع فایل ها وارد سیستم شوند ، حتی اگر موفق به سرکوب آن ها بشوید ماحصل کار خرابی ها و زیان هایی می باشد که تروجان و یا کرم به سیستم شما وارد کرده است. ابزارهای بسیاری با نام آنتی ویروس برای مقابله با این گونه حملات و آسیب ها به بازار عرضه شده اند.
Anti-Trojan Elite نرم افزاری قدرتمند برای پاکسازی تروجان ها می باشد. این نرم افزار قدرتمند برای پاکسازی سیستم از تروجان ها طراحی شده است. به کمک این نرم افزار کاربران قادرند به راحتی تروجان های نصب شده احتمالی بر روی سیستم را شناسایی نموده و اقدام به پاکسازی آن ها نمایند. این نرم افزار با نظارت مداوم بر سیستم مانع از اجرای فایل های آلوده به تروجان بر روی سیستم می شود. همچنین این نرم افزار قابلیت شناسایی بیش از ۳۵ هزار نوع مختلف تروجان و برنامه های نفوذگر را دارا می باشد و به محض حضور یک تروجان در سیستم ، این نرم افزار به سرعت جلوی فعالیت آن را می گیرد.

محمد مهدی سوری بازدید : 154 سه شنبه 01 شهریور 1390 نظرات (0)

Online Armor Personal Firewall نام نرم افزاری است که از کامپیوتر شما به هنگام گشت و گذار در وبسایت های مختلف ، مراقبت می کند. بنابراین اگر شما به یک سایت که محتوایی خطرناک برای کامپیوتر شما دارد وارد شوید ، این نرم افزار اجازه نمی دهد تا بدافزارها بر روی سیستم شما نصب شوند. در حالت استاندارد ، اکثر این وقایع به صورت خودکار که بر اساس لیستی به نام لیست سفید می باشد ، صورت می گیرد. سایر روش های نیز برای حفظ امنیت شما در این نرم افزار وجود دارد. از ویژگی های بارز این نرم افزار ، کاملا رایگان بودن آن می باشد که نیازی به پسورد و سایر موارد فعال سازی ندارد.

محمد مهدی سوری بازدید : 141 سه شنبه 01 شهریور 1390 نظرات (0)

Symantec Endpoint Protection نام یک مجموعه کامل امنیتی می باشد که توسط کمپانی بزرگ Symantec تولید شده است. از محصولات معروف این کمپانی در گذشته می توان به نرم افزار ضد ویروس Norton و بسته امنیتی Norton 360 اشاره نمود. این مجموعه امنیتی از ابزارهای مختلفی برای برقراری امنیت و حفظ ثبات در سیستم تشکیل شده است. ابزارهایی نظیر برنامه ضد ویروس ، نابود کننده برنامه های جاسوسی ، ابزار برقراری امنیت و حفاظت از شبکه و … . این نرم افزار قدرتمند با جمع آوری تمام ابزارهای مورد نیاز برای حفاظت از سیستم به کاربران توانایی برقرار نمودن امنیت مناسب را می دهد. اکنون شما می توانید نرم افزار Symantec Endpoint Protection را به طور رایگان و با لینک مستقیم از سایت نت ۴ دانلود دریافت نمایید.
قابلیت های کلیدی نرم افزار Symantec Endpoint Protection 11.0.6100.645 Retail :
- دارا بودن آنتی ویروس Symantec به همراه فایروال
- امکان تشخیص نفوذهای داخل به خارج و برعکس
- کنترل برنامه های سیستم در دسترسی به اینترنت
- کنترل دسترسی های به سیستم شما از کامپیوترهای شبکه
- امکان کار و مدیریت و آپدیت برنامه توسط سرور
- امکان برقراری سیستم سرور و کلاینت و به روز رسانی خودکار در هنگام به روز رسانی سرور
- کنترل سخت افزارها و قطعات ورودی و خروجی سیستم
- امکان شناسایی برنامه های جاسوسی و مخرب
- و …

محمد مهدی سوری بازدید : 152 سه شنبه 01 شهریور 1390 نظرات (0)

Anti-Logger نرم افزاری برای محافظت از سیستم شما می باشد. تفاوت آن با نرم افزارهای مشابه این است که نیازی به الگوریتم های شناسایی امضا که برای تشخیص ویروس های شناخته شده به کار می روند ، ندارد بلکه با استفاده از روشی قدرتمند ، امنیت اطلاعات شما را تضمین می کند. این نرم افزار با ساختار منحصر به فرد خود از حملات هر نوع ویروس و بد افزار شناخته شده ای که قصد دزدی اطلاعات شما را دارد ، جلوگیری می کند. نسخه آخر آن می تواند با استفاده از متدهای جدید اطلاعات شما را در مقابل بد افزارهای ناشناخته که حتی به روز ترین آنتی ویروس ها نیز از شناسایی آنها عاجزند ، حفاظت کند.

محمد مهدی سوری بازدید : 138 سه شنبه 01 شهریور 1390 نظرات (0)

Norton AntiVirus 2010 نام آنتی ویروس بسیار معروف شرکت Symantec می باشد که از قدیمی ترین آنتی ویروس های جهان محسوب می شود. این آنتی ویروس از محبوبیت بسیار زیادی بین مخاطبان برخوردار است. نسخه ی ۲۰۱۰ این محصول با تغییرات بسیار زیادی به کاربران عرضه شده است که Symantec این نسخه را سریعترین ، قدرتمندترین و آماده ترین آنتی ویروس خود معرفی کرده است. همچنین پیش بینی شده است که این محصول به زودی جای بسیاری از آنتی ویروس ها را اشغال خواهد کرد و انتخاب بسیاری از کاربران خواهد بود. زیرا این آنتی ویروس با تمامی سیستم ها با سخت افزار قوی و ضعیف سازگاری کامل دارد و مقدار بسیار کمی از حافظه رم را جهت فعالیت خود اشغال می کند. این امر باعث محبوبیت هرچه بیشتر آن میان کاربران خواهد شد. چیزی که دیگر شرکت های مشابه کمتر به آن توجه کرده اند و بیشتر آن ها محصولاتی سازگار با سیستم های قدرتمند تولید می کنند. با این نسخه از نرم افزار شما به صورت لحظه ای به روز می شوید ، در واقع هیچگاه نباید نگران به روز رسانی دیتابیس آنتی ویروس خود باشید ، زیرا برنامه به صورت خودکار به روز رسانی می شود. این بسته شامل آنتی ویروس و ضد ابزارهای جاسوسی می باشد که جهت جلوگیری از ویروسی شدن سیستم و جلوگیری از به سرقت رفتن اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرد. اما اگر باز هم می خواهید امنیت کامپیوتر و اطلاعات موجود بر روی آن را به طور کامل حفظ کنید ، کافی است تا از دیگر محصولات این شرکت استفاده کنید. نسخه ی ۲۰۱۰ نرم افزار با تمامی محصولات و سیستم عامل های مایکروسافت سازگاری کامل دارد و از آن ها به طور کامل پشتیبانی می کند.
و اما در این پست سایت نت ۴ دانلود اقدام به ارائه ی یک مجموعه ی فوق العاده از آنتی ویروس های شرکت Symantec کرده است. این مجموعه شامل Norton Anti virus 2010 و Norton Internet Security 2010 می باشد که آخرین نسخه ی هر دو آنتی ویروس را شامل می شود. در ضمن کرک این دو آنتی ویروس به همراه آموزش کرک کردن ، هر دو در ادامه ی مطلب قرار دارند. امیدواریم که مورد قبول و رضایت شما عزیزان قرار گیرد.

محمد مهدی سوری بازدید : 130 سه شنبه 01 شهریور 1390 نظرات (0)

Malwarebytes Anti-Malware نرم افزار کاربردی ضد نرم افزار مخرب می باشد که این توانایی را دارد حتی پیشرفته ترین نرم افزارهای مخرب موجود را به صورت ریشه ای و موثر از روی سیستم شما بردارد. این نرم افزار دارای قابلیت هایی می باشد که شامل یک کنترل کننده محافظ داخلی می باشد که پردازه های مخرب و مشکوک را پیش از آنکه حتی شروع شوند را متوقف می نماید. این نرم افزار تمامی پردازه های درحال اجرا را کنترل و بررسی نموده و پردازه های مشکوک را قبل از اینکه بتوانند اجرا شوند و به سیستم آسیب برسانند متوقف می نماید. ماژول حفاظتی بلافاصله نرم افزار از فناوری پیشرفته ابتکاری اسکنی استفاده می نماید که تمامی سیستم شما را به منظور محافظت و ایمن نگاه داشتن آن کنترل  و بررسی می نماید. به علاوه نرم افزار ، یک مرکز اطلاع رسانی تهدید ارائه می نماید که به شما اجازه می دهد تا خود را متناسب با جدیدترین نرم افزارهای مخرب بروز نگه دارید. این نرم افزارقادر است تا نرم افزار مخربی را که حتی  معروف ترین برنامه های آنتی ویروس و ضد نرم افزار مخرب موجود در بازار نمی تواندد آنها را شناسایی کنند را شناسایی و بردارد.

محمد مهدی سوری بازدید : 135 سه شنبه 01 شهریور 1390 نظرات (0)

SUPERAntiSpyware Professional نرم افزار قدرتمند ضد جاسوسی می باشد که شما را یاری خواهد کرد که از حق حتمی خود ، یعنی محفظت از اطلاعات شخصی بهره مند شوید. این نرم افزار کم حجم ولی قدرتمند ، شما را در نابودی تمامی جاسوس ها و مخرب های سیستم یاری خواهد رساند. موتور جستجوی قدرتمند ، طراحی ساده و در عین حال کارا ، قدرت شناسایی سریع ، گشت عمقی دقیق در سیستم ، سرعت بسیار بالا در شناسایی مخرب افزارها ، شناسایی و انهدام جاسوس ها و … از جمله خصوصیات اصلی و ویژه این نرم افزار می باشد که آن را از نرم افزار های هم دسته خود متمایز کرده است.
قابلیت های کلیدی نرم افزار SUPERAntiSpyware Pro 4.39.1002 Final :
- موتور قدرتمند اسکن فایل های مخرب
- شناسایی سریع و دقیق برنامه های مخرب جاسوسی در سیستم و پاکسازی کامل آن ها
- قابلیت نظارت همیشگی و مداوم بر سیستم و فایل های اجرایی
- کنترل مناطق حساس و کارا در قلب سیستم
- نظارت بر نرم افزارهای در حال اجرا در سیستم
- جستجوی کامل فضای هارد ، درایوها ، رجیستری و تمامی محتویات حیاتی در سیستم
- نظارت دقیق بر نرم افزارها و فایل های دانلود شده از اینترنت
- نظارت بر نرم افزارها و فایلهای درحال نصب ، نصب شده و پاک شده سیستم
- قابلیت نصب و اجرا بر روی ویندوز ویستا
- طراحی فضای آسان و قابل استفاده برای کاربران
- قابلیت به روز رسانی دائم و منظم داده ها
- و …

محمد مهدی سوری بازدید : 143 سه شنبه 01 شهریور 1390 نظرات (0)

بعد از یک آنتی ویروس خوب و قوی ، سیستم ما احتیاج به یک نرم افزار ضد جاسوسی قدرتمندی نیاز دارد که این هم آخرین نسخه این برنامه معروف تحت عنوان Spy Sweeper  که برای پاک کردن برنامه های جاسوسی و تروجان ها و … از روی سیستم شما به کار می رود. این برنامه امکانات بسیاری از جمله پاک نمودن صفحه های تبلیغاتی که بر روی سیستم شما نصب گردیده است و نیز پاک نمودن سایت ها از لیست علاقه مندی ها که در حالت عادی امکان پذیر نیست و خیلی امکانات دیگر که حتما وقتی این برنامه را نصب نمایید متوجه آن خواهید شد. شرکت سازنده ی این نرم افزار جز نخستین شرکت هایی بود که توانست راهکاری برای مقابله با نرم افزار ها و فایل های جاسوسی پیدا کند و امروز این نرم افزار قدرتمند تر از همیشه با امکانات گسترده تر از قبل برای جلوگیری از نفوذ و انتشار فایل های جاسوسی و همچنین اسکن و از بین بردن این گونه فایل ها در اختیار شما می باشد. این نرم افزار سپر حفاظتی را برای سیستم شما ایجاد می کند و هم چنین این نرم افزار دارای قدرتمند ترین موتور ردیاب برای پیدا کردن فایل های مخرب است. تکنولوژی جدید به کار رفته در این نرم افزار ، آن را قادر به شناسایی نرم افزارهای جاسوسی جدید می کند بنابراین سیستم شما همواره در سطح بالایی محافظت می شود.

محمد مهدی سوری بازدید : 137 سه شنبه 01 شهریور 1390 نظرات (0)

همان طور که می دانید فایل مخرب را تنها نمی توان به ویروس ها اختصاص داد زیرا هر روز در نقطه ای از جهان فایل مخربی با نام و کد مبدا جدید ساخته می شود که ممکن است به سیستم شما آسیب برساند. از همین رو امروز در سایت نت ۴ دانلود نرم افزاری را برای شما آماده کرده ایم که از رایانه شما در مقابل نفوذ عوامل مخرب با قدرت ایستادگی می کند. نرم افزار Kaspersky Anti Hacker نرم افزاری بسیار قوی در مقابل نفوذ هکرها و تجاوزگران اینترنت به داخل سیستم شما می باشد. این نرم افزار محصول کمپانی روسی کاسپراسکای می باشد که حتما با سایر نرم افزارهای امنیتی این شرکت آشنایی دارید. در واقع آنتی هکر کاسپراسکای یک دیواره آتش بسیار قوی است که این دیواره مانع نفوذ هکرها و کرم های اینترنتی به داخل رایانه شما می شود. این نرم افزار پس از نصب تمام رفت و آمد های اینترنتی شما را به طور کامل زیر نظر می گیرد مانند دریافت و ارسال ایمیل ، جستجو در اینترنت با مرورگر ، بررسی سایت هایی مشکوک و … که با زیر نظر گرفتن این آمد و شد ها توسط نرم افزار خواهید دید که یک هکر هرگز توانایی نفوذ به داخل سیستم شما را ندارد. همچنین در نرم افزار چندین مد مختلف قرار گرفته که به منظور افزایش و یا کاهش درجه ی سختی نرم افزار در مورد برسی رفت و آمد های اینترنت می باشد که می توانید به دلخواه آن را تغییر دهید.
قابلیت های کلیدی نرم افزار Kaspersky Anti Hacker 1.9.4 :
- جلوگیری از نفوذ هکرها به داخل سیستم
- داشتن یک دیوار آتش بسیار قوی در مقابل نفوذ بیگانه
- در نظر گرفتن تمام رفت و آمد های اینترنتی
- داشتن چندین مد مختلف به جهت سختی نرم افزار
- امکان بلوک نمودن برخی از سایتهای مشکوک
- برسی دقیق ایمیل ها
- قابلیت بروز رسانی نرم افزار از اینترنت
- داشتن محیط زیبا و کاربرپسند
- سازگار با ویندوز های مختلف
- داشتن حجم مناسب
- کاربرد آسان
- و …

محمد مهدی سوری بازدید : 135 سه شنبه 01 شهریور 1390 نظرات (0)

امروزه محافظت کامپیوتر و فایل ها در برابر انواع بدافزار ها ، جزو مهمترین نگرانی های کاربران است که با گسترش استفاده از اینترنت این نگرانی صد چندان شده است. اگر مراقب سیستم تان نباشید ، ‌شک نکنید خیلی خیلی سریع انواع ویروس ، کرم ، تروجان و دیگر بدافزار ها در سیستم تان جا خشک خواهند کرد. آمارها نشان می دهند حداکثر ۲۰ دقیقه زمان لازم است تا سیستمی که آنتی ویروس ندارد و به اینترنت متصل است ، ‌ویروسی شود. سرعت سیستم کند می شود ، فایل هاتان ناپدید می شوند ، در نصب و اجرای برنامه ها به مشکلات عجیب و غریب برخورد می کنید ، اطلاعات سیستم تان ناپدید می شوند و هزاران مشکل دیگر که رفته رفته این مشکلات بیشتر شده و عملا قادر به استفاده از کامپیوتر تان نخواهید بود. چاره چیست ؟ برای محافظت از کامپیوتر ، نیاز هست تا از نرم افزاز های امنیتی خوب استفاده کنید. می توانید مقایسه ها و تست های مختلف را پیدا کنید و نرم افزار های برتر را بشناسید. یکی از قدیمی ترین ، کامل ترین ، معروف ترین ، بهترین و مطئمن ترین نرم افزار های امنیتی حال حاضر ، کاسپراسکای است . کاسپراسکای ، نرم افزار ضد ویروس و محافظتی ساخت کشور روسیه است که همیشه جزو برترین نرم افزار های امینیت می باشد. با کاسپراسکای واقعا دیگر خیال تان بابت انواع مشکلاتی که بدافزار ها به وجود می آورند ، می تواند کاملا راحت باشد. در بخش کاربران خانگی ، شرکت کسپراسکی ۲ نرم افزار امنیتی را تولید کرده است . یکی نسخه ضد ویروس که به نام KAV که مخفف Kaspersky Anti-Virus است و نسخه کامل تر به نام KIS که مخفف Kaspersky Internet Security است. نسخه ای که در اینجا برای تان قرار دادیم ، همان نسخه کامل یعنی Kaspersky Internet Security است که علاوه بر قدرت بی نظیر در قسمت آنتی ویروس ،‌ در بقیه بخش های امیتی هم کامل و تمام عیار است. جدیدترین نسخه Kaspersky Internet Security نسخه ۲۰۱۰ ۹٫۰٫۰٫۷۳۶ است که به تازگی منتشر شده است. مساله بسیار مهم و آزار دهنده برای کسانی که از نرم افزار های امنیتی و آنتی ویروس مطرح استفاده می کنند همان بحث فعال سازی و به روز رسانی نرم افزار است. کاسپر اسکای به وسیله معرفی کلید های جدید فعال می شود اما مشکل اینجا بود که اولا پیدا کردن کلید های سالم کار سختی بود و اینکه کلید ها فقط برای چند روز بسیار کوتاه کار می کردند ، سپس بلاک شده و باید دوباره به دنبال کلید می گشتید. حالا در اینجا نرم افزاری را برای تان قرار دادیم که می تواند برای همیشه ،‌ نرم افزار کاسپر اسکای تان را فعال نگه دارد و دیگر نیاز به هیچ کلید برای فعال سازی نیست. مطمئن باشید با داشتن کسپراسکی و این روش فعال سازی همیشگی آن ، دیگر به دنبال هیچ نرم افزار آنتی ویروس و امنیتی نخواهید رفت و شما و سیستم تام برای همیشه محافظت خواهید شد. روش خاصی برای فعال سازی وجود دارد که در ادامه مطلب به شما آموزش کامل تصویری آن را خواهیم داد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
  • بچه خر می کنیم (118)
  • بزرگترین مرکز دانلود موزیک (94)
  • بازی های ممنوعه PC (71)
  • طهران جوان (65)
  • سایت تفریحی پیک پک (124)
  • بروزترین مرجع قالب وبلاگها و ابزار سایت و وبلاگ (96)
  • بهترین سایت سریال های در حال پخش (121)
  • یاس دانلود (47)
  • Arman Download :: آرمان دانلود (96)
  • دیگه مشکی نمی پوشم (101)
  • دانلود با لینک مستقیم (68)
  • سلامتی جنسی جسمی روانی زیبایی (127)
  • رنگين كمان دانلود 2 فيلم موسقي (61)
  • دانلود فیلم و سریال های ایرانی و خارجی با لینک مستقیم (113)
  • بروز دانلود دانلود جدید ترین های روز دنیا (167)
  • ◄ مقالات کامپیوتر (66)
  • پرتال موزیک افتاب ایران (91)
  • دانلود فیلم با لینک مستقیم (31)
  • دانلود جدیدترین و بهترین موزیکها (71)
  • فروشگاه بزرگ اینترنتی محمد خرید (62)
  • موزیک روز,دانلود آهنگ های جدید ایرانی (51)
  • سايت زور (58)
  • گالری عکس مد پیکس (80)
  • download u99 (108)
  • خفن دانلود (131)
  • A X 2 4 (56)
  • دانلودستان فیلم و موزیک (179)
  • ◄وبلاگ پر بازدید دختر و پسر► (72)
  • جدید ترین نرم افزار های روز دنیا (68)
  • وبلاگ تفریحی شاهزاده (64)
  • تكصدا (114)
  • اکسارنک (84)
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 657
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 178
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 264
  • باردید دیروز : 363
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,734
  • بازدید ماه : 6,131
  • بازدید سال : 36,984
  • بازدید کلی : 309,427