loading...
البرز دانلود
آخرین ارسال های انجمن
محمد مهدی سوری بازدید : 255 چهارشنبه 13 مهر 1390 نظرات (2)

دانلود Alcohol 52% ساخت درایو مجازی و بارگزاری ایمیج ها در آن  


بعضی مواقع نرم افزارها یا بازی هایی هستند که برای اجرا نیاز به وجود لوح فشرده اصلی دارند ، یعنی تا زمانی که لوح فشرده درون دیسک خوان نباشد نرم افزار یا بازی به صورت کامل اجرا نمی شود ؛ این مورد یکی از مشکلاتی که ایجاد می کند این است که با افزایش اصطحکاک دیسک خوان نوری عمر مفید آن را کاهش می دهد ؛ به همین دلیل هم هست که چند سالی است استفاده از شبیه ساز ها یا همان درایوهای مجازی بسیار مرسوم شده است. به راحتی می توان ایمیج های گرفته شده از دیسک های نوری را با آن ها به صورت مجازی بارگزاری کرد و در بیشتر موارد هم قادر است تا به عنوان یک دیسک خوان معمولی کار خواندن نرم افزار یا بازی را به درستی انجام دهد. نکته مهم دیگر هم سرعت در اجراست ؛ یک سی دی یا دی وی دی با سرعت محدودی در دیسک خوان معمولی قابل اجرا خواهد بود اما به صورت مجازی فوق العاده سریعتر عمل خواهد کرد. Alcohol 52% یکی از نرم افزارهای فوق العاده مفیدی است که قادر است با پشتیبانی از انواع فرمت ها تا 31 درایو مجازی همزمان را بارگزاری کند. سرعت بسیار بالا از کلیدی ترین خصوصیات این ابزار به شمار می رود. به راحتی می توان با این محصول قدرتمند ارتباط برقرار کرد و ایمیج های موجود را در آن مدیریت کرد ؛ این امر هم به سبب واسط گرافیکی ساده ای که برای نرم افزار طراحی شده است. نسخه جدید Alcohol 52% را آماده کرده ایم تا با دریافت آن ایمیج های خود را با این شبیه ساز بارگزاری کنید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Alcohol 52% v2.0.1:
- هماهنگی و سازگاری با انواع فرمت ها
- سازگاری با استانداردهای موجود در زمینه رایترها
- امکان اجرای همزمان 31 درایو مجازی
- قابلیت اجرای انواع سی دی و دی وی دی به صورت مجازی
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- سرعت فوق العاده بالا در بارگزاری ایمیج ها
- قابلیت اجرای انواع ایمیج های DATA ، Video یا Audio
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 251 چهارشنبه 13 مهر 1390 نظرات (0)

ساخت درایو مجازی با ‪ DAEMON Tools Pro Advanced 


DAEMON Tools Pro Advanced
نرم افزار قدرتمند و پیشرفته ساخت سی دی،دی وی دی رام مجازی و شبیه سازی قفل است ، این نرم افزار با ورود سری جدید بازی های که بر روی دی وی دی و با قفل های پیشرفته عرضه شده به یکباره تبدیل به یک برنامه همه گیر شد که الان تقریباً این نرم افزار بر روی تمام سی دی های بازی یافت میشود و به یک نرم افزار مورد لزوم برای نصب و اجرای اکثر بازی ها در آمده است، این نرم افزار در حال حاضر یکی از بی رقیب ترین برنامه های ساخت و ایجاد درایوهای مجازی است که از اکثر فورمت های ایمیج پشتیبانی میکند. DAEMON Tools Pro Advanced یکی از نرم افزارهای فوق العاده مفیدی است که قادر است با پشتیبانی از انواع فرمت ها تا 32 درایو مجازی همزمان را بارگزاری کند. سرعت بسیار بالا از کلیدی ترین خصوصیات این ابزار به شمار می رود. به راحتی می توان با این محصول قدرتمند ارتباط برقرار کرد و ایمیج های موجود را در آن مدیریت کرد، این امر هم به سبب واسط گرافیکی ساده ای که برای نرم افزار طراحی شده است. نسخه جدید اين نرم افزار را آماده کرده ایم تا با دریافت آن ایمیج های خود را با این شبیه ساز بارگزاری کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار DAEMON Tools Pro Advanced v4.41.0315.0262:
- ساخت درایو مجازی به منظور اجرای بازی ها بدون نیاز به سی دی، دی وی دی
- اجرای بازی ها و نرم افزارهای محافظت شده و شبیه سازی انواع قفل های
- توانایی پشتیبانی و باز کردن اکثر فورمت های رایج  و لوح های فشرده
- پشتیبانی از StarForce
- پشتیبانی از ایمیج های فشرده و رمزنگاری شده mds که توسط Alcohol و... ایجاد میشوند
- پشتیبانی از ایمیج های فشرده و رمزنگاری شده isz که توسط UltraISO ایجاد میشوند
- برطرف شدن برخی از اشکالات autorun, autostart
- قابلیت چک کردن نسخه ی جدید نرم افزار
- امکان اجرای همزمان 32 درایو مجازی
- افزایش کارایی موتور درایو مجازی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 231 چهارشنبه 13 مهر 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com

شاید شما هم در بعضی موارد نیاز به برنامه ای داشته اید که برای شما یک محیط مجازی در کامپیوتر را ایجاد کند. به عنوان مثال شما در زمینه ویروس ها در حال تحقیق می باشید و برای رسیدن به بعضی از اهداف خود نیاز به اجرای ویروس ها دارید. مسلماً اجرای فایل های ویروسی در کامپیوتر کاری غیر حرفه ای و خطرناک به شمار می رود و ممکن است شما را دچار مشکلات و حتی زیان های مالی کند. یا فرضاً شما به هر دلیلی نیازمند استفاده از دو نوع ویندوز می باشید، اما چگونه ؟ و یا حتی فرض کنید که قصد نصب سیستم عاملی مانند لینوکس را بر روی کامپیوتر خود دارید اما نمی خواهید در نوع فرمت درایو های خود تغییراتی ایجاد کنید. در این چنین مواردی وجود برنامه ای که برای شما یک محیط مجازی با اطمینان به این موضوع که کامپیوتر شما از هر آسیبی در امان باشد ، احساس می شود.
Microsoft Virtual PC نام محصولی نرم افزاری از شرکت بزرگ Microsoft می باشد. این نرم افزار با ایجاد محیطی مجازی به طوری عمل می کند که انگار شما از یک سیستم دیگر به غیر از کامپیوتر خود استفاده می کنید. شما در این محیط توانایی انجام هرکاری را خواهید داشت بدون اینکه به ویندوز اصلی شما ارتباطی داشته باشد. پس از نصب این برنامه شما می بایست در درون محیط مجازی همانند روزی که یک سیستم نو خریداری می کنید هارد را Fdisk کنید و اقدام به نصب ویندوز و یا هر سیستم عامل دیگری نمایید. در محیط این برنامه شما می توانید هر نوع فایل را اجرا کنید و از این اطمینان برخوردار باشید که سیستم عامل اصلی شما آسیبی نمی بیند.
از دیگر موارد استفاده این برنامه می توان حتی به ساخت فیلم های آموزشی نیز اشاره کرد. به عنوان مثال شما قصد ساختن فیلمی آموزشی درباره نصب ویندوز را دارید اما برنامه هایی که توانایی ضبط تصاویر از صفحه نمایش را دارند تنها در محیط ویندوز جوابگو هستند و در هنگام نصب در اولین restart فیلم آموزشی شما که در حال ضبط شدن است متوقف می شود. به کمک این نرم افزار تنها کافیست برنامه مربوط به ضبط تصاویر را طوری تنظیم نمایید که تنها از پنجره برنامه Virtual PC فیلم برداری کند.


امکانات نرم افزار Microsoft Virtual PC 2007 SP1:
- پشتیبانی اکثر سیستم عامل های مختلف
- استفاده از سی دی های موجود در سی دی رام و فایلهای ISO و ...
- استفاه از فایل های موجود در هارد دیسک
- ایجاد شبکه های گسترده و آموزش آن به کاربران
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 139 چهارشنبه 13 مهر 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com



همه نرم افزار های لازم برای یک رایانه ای قدرتمند با دانلود یک بسته نرم افزاری به ارمغان بیاورید. نسخه ی جدید معروف ترین نرم بسته نرم افزاری در زمینه رایت و کپی لوح های فشرده منتشر گردید.
فکر نمی کنم کسی پیدا شود که با رایانه سروکار داشته باشد، دیسکی را رایت یا کپی نموده باشد اما نام نرم افزار بسیار معروف Nero Burnning ROM را به گوش خود نشینده باشد یا یا آن کار نکرده باشد.
نرم افزاری بسیار معروف، بسیار کاربردی ، بسیار کامل می باشد . هرچه که یک کاربر از یک نرم افزار کپی بخواهد در این بسته می تواند پیدا کند. البته این بسته خود شامل بسیاری نرم افزار دیگر هم می باشد.
برای این که خصوصیات بسته نرم افزار کمپانی Nero را که نسخه ی جدید آن به تازگی منتشر شده است بیان نمود باید این جور توصیف کرد که ساخت، کپی به هر شکل مختلف ، خارج کردن فایل از لوح فشرده، پشتیبان گیری، به اشتراک گذاری، اجرای فایل های مالتی مدیا و ... همه و همه در یک بسته  جای گرفته اند.
استفاده بسیار آسان از تمامی بخش های نرم افزار ، محیط کاربری بسیار زیبا و کاربر پسند Nero باعث گردیده تا انتخاب کاربران Nero باشد.
نرم افزار هایی که در این بسته جای گرفته اند بسیار متعدد می باشند. به طوری که با اطمینان می توان بیان نمود که هریک از این ابزارها به تنهایی یک نرم افزار مجزا را تشکیل می دهند. بسته Nero شامل ابزارهای زیر است:
Nero Express: نرم افزاری جهت کپی رایت انواع فرمت ها و فایل ها به شکل های مختلف Data و MultiMedia و ساخت ایمیج از لوح های فشرده
Nero Burning ROM: ابزاری بز هم جهت کپی رایت با محیطی متفاوت
Nero BackItUp: نرم افزاری جهت پشتیبان گیری از فایل ها و لوح های فشرده
Nero CoverDesigner: ابزاری بسیار کامل و در عین حال کاربردی جهت طراحی و پیاده سازی انواع طرح ها و لوگو ها برروی انواع لوح های فشرده.
Nero MediaHome: ابزاری بسیار کاربردی در جهت مدیریت فایل های مالتی مدیا و خانه ای برای آن ها.
Nero Home: ابزاری شبیه به یک درایو برای ذخیره سازی فایل های مربوط به نرم افزار Nero.
Nero PhotoSnap Viewer: با این نرم افزار دیگر خیال کاربران از بابت مدیریت و تا حدودی ویرایش تصاویر راحت خواهد شد .
Nero Recode: ابزاری که کاربران را قادر می سازد تا اقدام به ضبط فایل های مالتی مدیا بر روی لوح فشرده نمایند .
Nero ShowTime: یکی از ابزارهایی که به طور چشم گیر در این بسته خود نمایی می کند و هر کاربری به آن احتیاج پیدا خواهد کرد همین نرم افزار است . نرم افزاری که قادر است تا اکثر فرمت های رایج صوتی و تصویری را پخش نماید . DVD ها را با بالاترین کیفیت ممکن به حرکت در آورد.
Nero SoundTrax: اگر به کار میکس صدا هم علاقه دارید می توانید از این ابزار برای انجام کار های خود استفاده نمائید .
Nero WaveEditor: همان طور که از نامش پیداست نرم افزاری برای ویرایش محدود انواع فرمت های صوتی می باشد و دستیاری برای کاربران در جهت تغییر صداها محسوب می شود.
Nero Vision: نرم افزاری برای آن ها که دوست دارند فیلم های خود را با ویرایش و منو هایی زیبا با فرمت های DVD و VCD رایت نمایند . این نرم افزار همچنین قادر است تا تصاویر را به شکل اسلاید شو هایی زیبا در آورد.
اما قابلیت های این بسته به همین جا ختم نمی شود . چراکه ابزارهای مفید دیگری هم وجود دارند. این نرم افزار ها قادرند تا درایو مجازی بسازند ، دیسک ها را شخصی نمایند، برروی لوح های فشرده قفل قرار دهند و سرعت گردش درایو دیسک گردان را مورد سنجش قرار دهند.
قابلیت جدیدی که به این بسته اضافه شده است قابلیت هک کردن لوگو برروی دیسک های می باشد. این قابلیت  LightScribe  نام دارد و کاربران قادرند با رایتر های مخصوص  اقدام به هک کردن لوگو ها و طرح های خود نمایند.


مهم ترین قابلیت های بسته نرم افزاری Nero Burning Rom 9.2.6.0 :
- سادگی کار با نرم افزار
- سرعت در انجام عمل کپی رایت دیسک ها
- رایت انواع لوح های فشرده با فرمت ها و شکل های مختلف
- ارتباط با انواع موبایل ها و دستگاه های همراه پخش صوت و تصویر
- تبدیل فرمت های صوتی و تصویری به یکدیگر
- پشتیبانی از فرمت های رایج لوح های فشرده نظیر ISO
- قابلیت پشتیبان گیری از لوح های فشرده
- پشتیبانی از لوح های فشرده Blu-rey
- پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری
- ساخت منوهایی دو بعدی و سه بعدی برای فیلم ها
- محیطی بسیار کاربر پسند و جالب
- مدیریت آسان تصاویر
- مدیریت آسان موزیک ها و فیلم ها
- ساخت ایمیج از دیسک ها
- به اشتراک گذاری فایل ها و آپلود آن ها در سایت هایی مانند Youtube
- تماشای شبکه ای تلویزیونی به صورت زنده
- ضبط صدا و تصویر
- ویرایش موزیک ها
- پشتیبانی از چندین زبان زنده دنیا
- قابلیت قفل گذاری برروی دیسک ها
- قابلیت شخصی کردن دیسک ها
- سرعت سنج برای دیسک گردان ها
- ساخت درایو مجازی
- قابلیت رایت بر روی انواع لوح فشرده نظیر CD و DVD و blu-rey و ...
- بهینه سازی شده نسخه جدید با ویندوز محبوب ویستا
- سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا
- و ...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
  • بچه خر می کنیم (119)
  • بزرگترین مرکز دانلود موزیک (95)
  • بازی های ممنوعه PC (72)
  • طهران جوان (65)
  • سایت تفریحی پیک پک (125)
  • بروزترین مرجع قالب وبلاگها و ابزار سایت و وبلاگ (97)
  • بهترین سایت سریال های در حال پخش (122)
  • یاس دانلود (48)
  • Arman Download :: آرمان دانلود (96)
  • دیگه مشکی نمی پوشم (102)
  • دانلود با لینک مستقیم (68)
  • سلامتی جنسی جسمی روانی زیبایی (127)
  • رنگين كمان دانلود 2 فيلم موسقي (62)
  • دانلود فیلم و سریال های ایرانی و خارجی با لینک مستقیم (114)
  • بروز دانلود دانلود جدید ترین های روز دنیا (167)
  • ◄ مقالات کامپیوتر (67)
  • پرتال موزیک افتاب ایران (91)
  • دانلود فیلم با لینک مستقیم (31)
  • دانلود جدیدترین و بهترین موزیکها (72)
  • فروشگاه بزرگ اینترنتی محمد خرید (62)
  • موزیک روز,دانلود آهنگ های جدید ایرانی (52)
  • سايت زور (59)
  • گالری عکس مد پیکس (80)
  • download u99 (109)
  • خفن دانلود (132)
  • A X 2 4 (57)
  • دانلودستان فیلم و موزیک (180)
  • ◄وبلاگ پر بازدید دختر و پسر► (73)
  • جدید ترین نرم افزار های روز دنیا (69)
  • وبلاگ تفریحی شاهزاده (65)
  • تكصدا (115)
  • اکسارنک (84)
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 657
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 178
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 365
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 6,277
  • بازدید سال : 37,130
  • بازدید کلی : 309,573