loading...
البرز دانلود
آخرین ارسال های انجمن
محمد مهدی سوری بازدید : 164 شنبه 05 شهریور 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com

در ادامه ارائه تصاویر وکتور ، امروز چند تصویر زیبا با عنوان و مضمون عشق و محبت را به شما دوستان هدیه می کنیم. تصاویر فوق همه با فرمت EPS هستند که توسط برنامه های گرافیک برداری مثل کارل و ایلستراتور می توانید آنها را ویرایش کنید و تا هر اندازه،بدون کوچکترین افکت کیفیت آنها را بزرگ کنید.
محمد مهدی سوری بازدید : 199 شنبه 05 شهریور 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com

مجموعه ارائه شده شامل تعدادی تصویر وکتور با فرمتهای EPS است.کلیه تصاویر قابل ویرایش و تغییر می باشند و شما می توانید از آنها با توجه به موضوعشان استفاده کنید. تقدیم به تمامی شما دوستان البرز دانلود.

محمد مهدی سوری بازدید : 188 شنبه 05 شهریور 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com

هدف ما از ارائه تصاویر و فایلهای گرافیکی این است تا همه دوستان را با زیباترین آثار در این زمینه ها آشنا کنیم و به دوستانی که دستی در طراحی دارند کمکی هرچند اندک کرده باشیم تا بتوانند با کمی ذوق و سلیقه از این تصاویر طرح های زیبا خلق کنند. مجموعه ای که هم اکنون پیش روی شماست حاوی زیباترین تصاویر وکتور با موضوع عشق و علاقه آنهم از نوع رمانتیک آن است. امید است که دوستان عزیز این مجموعه زیبا را از دست ندهند.
محمد مهدی سوری بازدید : 186 شنبه 05 شهریور 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com

با توجه به نزدیک شده ماه مهر،ماه مهربان و بازگشائی مدارس و حال و هوای خوب این روزها ، تصمیم گرفتیم تا در ادامه ارائه تصاویر و فایلهای وکتور اینبار مجموعه ای زیبا را با عنوان مدرسه به شما دوستان عزیز آسان دانلود تقدیم کنیم.امید است که مورد توجه و رضایت شما عزیزان قرار بگیرد.کلیه فایلها با فرمت اصلی EPS ارائه شده اند که می توانید طبق سلیقه خودتان آنها را ویرایش کنید.

محمد مهدی سوری بازدید : 161 شنبه 05 شهریور 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com

با عرض سلام و تسليت به مناسبت ايام سوگواري سالار شهيدان حضرت اباعبداله الحسين (ع) و با اميد قبولي عزاداري هاي شما دوستان عزيز.اميد است كه ما خدمتگذاران خودتان را در اين شبها از دعاي خيرتان فراموش نكنيد. مجموعه پيش روي شما حاوي تعدادي فايل بسيار زيبا با فرمت EPS است كه با موضوع قاب و كاور سي دي براي شما عزيزان تهيه شده است.با توجه به اينكه كليه فايلها وكتور و فايل اصلي هستند شما مي توانيد از آنها بصورت سفارشي شده در طراحي هاي خودتان استفاده كنيد.اميد است كه مورد رضايت شما دوستان عزيز قرار بگيرد.
محمد مهدی سوری بازدید : 152 شنبه 05 شهریور 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


مجموعه تصاوير وكتور كه با پسوندهاي AI , EPS , WMF و... مي باشد. كه شما مي توانيد براي باز كردن اين گونه تصاوير از نرم افزاهاي گرافيكي همچون  Adobe Illustrator , Corel , Photoshop و... استفاده نمایید. يكي از خصوصيات فايلهاي وكتور كه آن را براي طراحان و گرافيك كاران از محبوبيت خواصي برخوردار ميباشد. لاوه بر ايجاد تغييرات، آنها را در هر اندازه كه مي خواهيد بزرگ كنيد بدون آنكه كوچكترين افت كيفيتي داشته باشند. در صورت باز کردن این فایل ها در نرم افزار Adobe Illustrator  و Corel فایل ها به صورت لایه باز اجرا می شود و شما می توانید هرگونه تغییری در فایل بدهید. مجموعه فوق شامل 3 تصوير وكتور بسيار زيبا از پنير بسيار خوشمزه تقديم به شما عزيزان و دوستدارن آسان دانلود ميشود.
محمد مهدی سوری بازدید : 151 شنبه 05 شهریور 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


مجموعه تصاوير وكتور كه با پسوندهاي AI , EPS , WMF و... مي باشد. كه شما مي توانيد براي باز كردن اين گونه تصاوير از نرم افزاهاي گرافيكي همچون Adobe Illustrator , Corel , Photoshop و... استفاده نمایید. يكي از خصوصيات فايلهاي وكتور كه آن را براي طراحان و گرافيك كاران از محبوبيت خواصي برخوردار ميباشد. لاوه بر ايجاد تغييرات، آنها را در هر اندازه كه مي خواهيد بزرگ كنيد بدون آنكه كوچكترين افت كيفيتي داشته باشند. در صورت باز کردن این فایل ها در نرم افزار Adobe Illustrator و Corel فایل ها به صورت لایه باز اجرا می شود و شما می توانید هرگونه تغییری در فایل بدهید. مجموعه فوق شامل 18 تصوير وكتور سيار زيبا و سه بعدي تقديم به شما عزيزان و دوستدارن آسان دانلود ميشود.
محمد مهدی سوری بازدید : 204 شنبه 05 شهریور 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


مجموعه تصاوير وكتور كه با پسوندهاي AI , EPS , WMF و... مي باشد. كه شما مي توانيد براي باز كردن اين گونه تصاوير از نرم افزاهاي گرافيكي همچون Adobe Illustrator , Corel , Photoshop و... استفاده نمایید. يكي از خصوصيات فايلهاي وكتور كه آن را براي طراحان و گرافيك كاران از محبوبيت خواصي برخوردار ميباشد. لاوه بر ايجاد تغييرات، آنها را در هر اندازه كه مي خواهيد بزرگ كنيد بدون آنكه كوچكترين افت كيفيتي داشته باشند. در صورت باز کردن این فایل ها در نرم افزار Adobe Illustrator و Corel فایل ها به صورت لایه باز اجرا می شود و شما می توانید هرگونه تغییری در فایل بدهید. در این مجموعه قصد داریم تعدادی از فایلهای بسیار زیبای وکتور با موضوع سرآشپز را به شما هدیه کنیم.کلیه فایلها در 2 فرمت EPS و SVG ارائه شده اند که امیدواریم مورد رضایت شما دوستان عزیز قرار بگیرد.

محمد مهدی سوری بازدید : 192 شنبه 05 شهریور 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com

در ادامه ارائه ابزارهای گرافیکی ،امروز قصد داریم تا یکسری تصویر آدمک 3 بعدی را به شما هدیه کنیم.امید داریم که این مجموعه ها و ابزارهای گرافیکی بتواند شما را در زمینه های مختلف یاری کند.مجموعه فوق با عنوان 3D Guyes تقدیم به شما دوستان البرز دانلود.

محمد مهدی سوری بازدید : 187 شنبه 05 شهریور 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com

مجموعه ای که پیش روی شماست حاوی یکسری تصاویر با موضوع کارتن های بسته بندی یا همان Cardboard Packing است که می تواند برای آن دسته از عزیزانی که دستی در طراحی دارند بسیار مفید باشد.کلیه تصاویر با فرمت JPG و کیفیت تصویر آنها 300DPI است. امیدواریم که توانسته باشیم بخش کوچکی از نیازهای شما را در این زمینه برطرف نمائیم.

محمد مهدی سوری بازدید : 146 شنبه 05 شهریور 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


مجموعه تصاوير ارائه شده در اين پست همه در قالب فايلهاي وكتور هستند و شما مي توانيد آنها را با برنامه هاي مربوط به كار با اين تصاوير مانند Corel بازكنيد و علاوه بر ايجاد تغييرات، آنها را در هر اندازه كه مي خواهيد بزرگ كنيد بدون آنكه كوچكترين افت كيفيتي داشته باشند. اين مجموعه با موضوع سرآشپز هديه به شما دوستان عزيز.

محمد مهدی سوری بازدید : 183 شنبه 05 شهریور 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


يك مجموعه بسيار زيبا و كم حجم  از تصاوير وكتور با موضوع كاميون. اين مجموعه شامل 5 فايل با فرمت اصلي eps است كه شما مي توانيد آنها را به دلخواه خودتان تغيير دهيد. تقديم به شما كاربران و علاقه مندان به گرافيك كامپيوتري.

محمد مهدی سوری بازدید : 176 شنبه 05 شهریور 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


مجموعه اي كه هم اكنون پيش روي شماست شامل يكسري بنرهاي بسيار زيبا مي باشد كه بصورت فايل وكتور جمع آوري شده و شما مي توانيد از آنها در هر زمينه كه بخواهيد استفاده كنيد. با توجه به وكتور بودن تصاوير، شما مي توانيد آنها را در هر اندازه كه بخواهيد بزرگ كنيد و تغييرات دلخواه خودتان را بر روي آنها اعمال كنيد. اميدواريم كه دانلود كنيد و از آنها لذت ببريد.

محمد مهدی سوری بازدید : 161 شنبه 05 شهریور 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


اين مجموعه شامل يكسري آيكونهاي بسيار زيبا در قالب فايلهاي وكتور با موضوع اينترنت است كه به شما پيشنهاد مي كنم حتما آنها را دانلود كنيد. در تلاش هستيم تا بهترين و زيباترين فايلهاي وكتور را به شما عزيزان هديه كنيم.

محمد مهدی سوری بازدید : 183 شنبه 05 شهریور 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com

فايلهاي موجود در اين مجموعه از جمله زيباترين فايلهاي وكتور طراحي شده با موضوع جشن تولد است. داراي يك طراحي زيبا با رنگ بنديهاي بسيار شاد و دوست داشتني.دانلود كنيد و لذت ببريد.

محمد مهدی سوری بازدید : 137 شنبه 05 شهریور 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com

مجموعه تصاوير ارائه شده در اين پست همه در قالب فايلهاي وكتور هستند و شما مي توانيد آنها را با برنامه هاي مربوط به كار با اين تصاوير مانند Corel بازكنيد و علاوه بر ايجاد تغييرات، آنها را در هر اندازه كه مي خواهيد بزرگ كنيد بدون آنكه كوچكترين افت كيفيتي داشته باشند.مجموعه فوق شامل 5 تصوير وكتور بسيار زيبا از ميوه ي بسيار خوشمزه آلبالو تقديم به شما عزيزان.
محمد مهدی سوری بازدید : 183 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (1)

منبع : www.AsanDownload.com


مجموعه بسيار زيبا كه شامل 600 فونت براي طراحان وب مي باشد. اين مجموعه يكي از بي نظيرترين مجموعه فونت ميباشد و براي دوستانی که در کار طراحی، ساخت بنرهای تبلیغاتی، طراحی کارت ویزیت و ... اين مجموعه محبوبترین و پر استفاده ترین فونت ها نزد طراحان و گرافیست ها محسوب می شوند. اين قلمها را ميتوانيد در تمامی نرم افزارهای تحت ویندوز که از یونیکد پشتیبانی میکنند میتوانید استفاده نمائید. در مجموعه ی نرم افزاری آفیس و نسخه های Me فتوشاپ میتوانید بدون واسطه و مستقیم این قلم ها را بکار ببرید. برای استفاده از قلم های این مجموعه فونتهاي فارسي را نيز در سایر نرم افزارهایی که امکان تایپ مستقیم فارسی نیست نیز میتوانید از نرم افزار شتاب فارسی نگار استفاده کنید.
که به خاطر سبک نوشتاری مشابه دست نوشته های انگلیسی میباشند از محبوبترین و پر استفاده ترین فونت ها نزد طراحان و گرافیست ها محسوب می شوند.

نرم افزار نصب اختصاصی آسان دانلود ، امکان نصب و عزل ( Install & UnInstall ) قلم های این مجموعه را به صورت تمام خودکار به شما میدهد.
محمد مهدی سوری بازدید : 193 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com



دومین فونت استاندارد یونیکد توسط شورای عالی اطلاع رسانی  بنام فونت " نیریزی " ساخته شد . با تهيه فونت فارسي‌نويس نيريزي، به‌عنوان خط قرآني-ايراني، امكان دانلود اين فونت از وبگاه شوراي عالي اطلاع‌رساني فراهم شد. به‌گزارش واحد ارتباطات دبيرخانه شوراي عالي اطلاع‌رساني، هم‌اكنون پس از تهيه نسخه اوليه فونت نيريزي توسط مجري قرارداد، اين شورا اقدام به انتشار فونت مذكور جهت استفاده و اظهارنظر كاربران كرده است. بر اين اساس از كاربران، كارشناسان، صاحب‌نظران و استادان متخصص درخواست شده تا نظرات، انتقادات و پيشنهادهاي خويش را پس از نصب و استفاده از اين فونت به كارگروه خط و زبان فارسي به نشاني farsi@scict.ir ارسال كنند. گفتني است چندي قبل نيز با تهيه فونت نستعليق، امكان دانلود رايگان اين فونت از همين وبگاه فراهم شده بود كه با استقبال خوب كاربران مواجه شد.

محمد مهدی سوری بازدید : 160 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com

فونتها نقش مهمی را در سیستم شما بازی می کنند. برای مدیریت این بازیگران خوش نقش و زیبا شما نیاز به ابزاری دارید تا هم قدرتمند باشد و هم ساده تا بتوانید بر آنها مدیریت کنید.نصب فونت های جدید و پیش نمایش فونت های نصب شده در کنار حذف فونتهای نصب شده بخشی از زمینه فعالیت نرم افزار محبوب و قدرتمند FontExpert است. این برنامه به شما این امکان را می دهد تا پیش نمایش کلیه فونتهای نصب شده را مشاهده کنید. همچنین شما قادر خواهید بود تا فونتهای خود را از درایوهای شبکه،دیسک فشرده و یا دی وی دی ها مدیریت و نصب کنید.شما می توانید پیش نمایش فونت خودتان را بصورت یک پاراگراف متن با اندازه و رنگ دلخواهتان مشاهده و حتی از آن نسخه چاپی تهیه کنید.
شما به وسیله FontExpert می توانید فونتها را در دیسکهای محلی و حتی درایوهای شبکه جستجو کنید و فونتهای یافت شده را در یک لیست ویژه مشاهده کنید.حتما در سیستم شما نیز فونتهای فاسد و خراب و یا حتی تکراری  وجود دارد.FontExpert بصورت خودکار فونت و قلم های فاسد و ناقص را یافته و به شما اجازه مدیریت آنها را می دهد.
بحث مدیریت روی فونتها توسط برنامه FontExpert شامل یک مدیریت کامل از جمله جستجو،نصب،حذف،کپی،فعال و غیر فعال کردن فونتها می شود. شما در صورت نیاز نداشتن به یک فونت به جای حذف آن می تواند آن را غیر فعال کنید.شما می توانید برای فونتهای خود یک کتابخانه ایجاد کنید و با قرار دادن مجموعه فونتهای مرتبط در داخل آن کتابخانه بصورت یکجا آنها را فعال و یا غیر فعال کنید.شما به راحتی کشیدن و رها کردن فونتها از درایوهای محلی یا شبکه می توانید فونت خودتان را به مجموعه اضافه کنید.شما می توانید به وسیله FontExpert به ویژگیها و خصوصیات پیشرفته یک فونت دست پیدا کنید.از جمله نوع ریخته گری و یا قانون کپی رایت،جداول True Type،فونت متریک ویندوز و غیره.صادر کردن یک آلبوم از تصاویر و اطلاعات فونتها بصورت HTML بر روی وب از دیگر امکانات این برنامه است.شما می توانید آلبوم فونت انتخاب شده را در قالبهای مختلف تصویر از برنامه استخراج کنید.شما همچنین به راحتی می توانید فونتهای پوسته ویندوز خودتان را کنترل کنید و تغییر دهید.در پایان استفاده از این برنامه مفید و کاربردی را به شما دوستان آسان دانلود پیشنهاد می کنیم.

قابلیتهای کلیدی نرم افزار  FontExpert 2010 v10 Release 5 :
- مدیریت کامل بر روی فونتهای سیستم
- محیط ساده و کاربر پسند
- امکان نصب سریع و آسان
- قابلیت جستجوی خودکار فونتهای خراب و فاسد
- امکان نصب فونتهای جدید
- امکان حذف و یا غیر فعال کردن فونتها
- ایجاد کتابخانه و گروه برای فونتها
- پیش نمایش فونتهای سیستم
- امکان اضافه کردن فونتها با جستجوی دیسکهای محلی و درایوهای شبکه
- جستجو برای فونتهای تکراری
- امکان تغییر فونتهای پوسته ویندوز
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله نسخه محبوب ویندوز 7
- و ...
محمد مهدی سوری بازدید : 187 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com

عيد سعيد غدير خم مبارك
«غدير» در زبان عربي به معني گودال و «خم» نام محلي نزديك منطقة «جحفه» است. كه در آن روزگار چشمه‌اي روان و درختاني كهنسال داشت. به دليل موقعيت سوق الجيشي «غدير خم» حاجيان شهرها و سرزمين‌هاي مختلف عربستان پس از انجام مناسك حج و هنگام بازگشت به شهر و ديارشان در اين منطقه از هم جدا مي شدند. آنچه نام اين محل را در تاريخ اسلام مهم و به يادماندني كرده است به سال دهم هجري و تصميم  پيامبر اسلام (ص) براي زيارت خانه خدا و به جا آوردن مراسم حج و اعلام ايشان مبني بر اينكه امسال آخرين حج ايشان خواهد بود، برمي‌گردد. لذا مردم شهرها و مناطق مختلف عربستان به وسيله قاصداني از اين امر مطلع شدند.
در پي اين فراخوان پيامبر اسلام(ص) با اجتماع عظيمي از مردم، مدينه را به قصد مكه ترك فرمودند. اجتماع باشكوهي از مسلمانان آن سال در مراسم حج شركت كردند؛ كه آن سال حجه الوداع پيامبر(ص) بود. پس از پايان مراسم حج پيامبر(ص) دستور دادند كه حجاج بايد حركت كنند تا در غدير خم حاضر باشند. همچنين پيامبر به 12 هزار نفر از حجاج يمن – كه مسيرشان متفاوت بود – دستور دادند همراه حجاج به غدير خم بيايند. در مسير بازگشت حجاج، جبرئيل بر پيامبر وارد و اين آيه را نازل كرد: «هان! اي پيامبر! آنچه را كه از سوي پروردگارت به تو نازل شده است تبليغ كن و اگر چنان نكني پيام رسالت را انجام نداده اي و خداوند تو را از مردم حفظ مي فرمايد.» ( سوره مائده، آيه 67 )
محمد مهدی سوری بازدید : 143 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)

دانلود رايگان فونت انتظار، فونت تخصصی و رسمی طراحی پوستر نسخه v2.0.1



پس از استقبال کم نظیر از نسخه قبلی فونت انتظار، مرکز جمع آوری و نشر پیشنهادات فرهنگی مجموعه با ارزش نسخه شماره 2.0.1 فونت طراحی انتظار را این بار در قالب 7 فونت تخصصی طراحی پوستر به رایگان منتشر کرد.فونت انتظار شاید بدون اغراق زیباترین فونت رسمی است که در طراحی پوستر و بنر و تراکت و ... کاربرد دارد و شاید کمتر گرافیست و طراحی باشد که خصوصاً با نسخه جدید این فونت آشنا شود و از آن استقبال نکرده و به زیبایی خاص فونت انتظار در طراحی پوستر نسبت به سایر فونت های رسمی معترف نباشد.
پایگاه http://www.karhayefarhangi.ir اعلام کرد  که نسخه اول فونت انتظار ظرف کمتر از 2ماه به رکورد تقریبی ده ها هزار دانلود رسیده و ظرف همین مدت کوتاه در بیش از صد و هشتاد هزار صفحه در سطح اینترنت گسترش یافته که این امر باعث شده حتی در پوستر های نصب شده روی دیوار یک شهرستان کوچک یا در تلوزیون هم این فونت به چشم بخورد.  زیبایی غیر قابل انکار فونت طراحی انتظار و استقبال فوق العاده ، آن را از هر تعریفی بی نیاز می سازد.
جهت داشتن طرحی زیبا با فونت انتظار رعایت سه نکته ضروریست :
- نکته اول: اینکه باید توجه داشت که فونت انتظار به دلیل اینکه ویژه طراحی پوستر طراحی شده ،مناسب استفاده در درج عنوان ، تیتر یا جملات کوتاه می باشد . به عبارتی دیگر هر چه  متن  مورد استفاده فونت انتظار کوتاه تر باشد متن زیبا تری خواهید داشت مثلاً نوشتن نام کتاب روی جلد آن یا نوشتن عنوان فلان همایش یا یادواره  روی بنر یا تراکت یا درج هر عنوان اصلی در طراحی پوستر ، تراکت و ..  و یا استفاده در سایر جملات کوتاه دیگر لذا نباید فونت ویژه طراحی پوستر را همانند سایر فونت ها در متن های طولانی استفاده کرد که اثر منفی در زیبایی متن خواهد داشت. پس تخصصی کار کنید و فونت ویژه طراحی پوستر را فقط در درج عنوان یا سایر عناوین اصلی استفاده کنید تا از زیبایی قابل تحسین فونت طراحی انتظار بهره مند شوید. البته این قید مطلق نیست . استفاده از فونت انتظار برای عنوان و فونت یکان بولد برای متن ها ترکیب مناسبی در طراحی پوستر است.
- نکته دوم: نیز اینکه جهت زیبایی بیشتر متن می توانید از حروف زینتی مثل حرف ی کشیده  که با کلید حرف ( ء همزه ) تایپ می شود و یا حرف زینتی ( ـه ) که به وسیله shift + Z تایپ می شود استفاده نمایید ولی نکته مهم در مورد حروف تزیینی ، هرچه کمتر استفاده کردن آن ها در یک جمله یا یک عنوان است. مثلا ً اگر در متن عنوانی که قرار است با فونت انتظار تایپ کنید، 3 حرف ی آخر وجود دارد فقط یکی از آن ها را به وسیله دکمه حرف ( ء همزه ) به صورت کشیده و زینتی تایپ نمایید. چون حفظ تعادل و عدم زیاده روی در استفاده از حروف تزیینی مثل ی کشیده و .. نیز بهترین نتیجه را در زیبایی متن خواهد داشت.مجموعه فونت انتظار مشتمل بر 18 فونت که مربوط به حالت های مختلف (فاصله..)  6 فونت اصلی می باشد.
- نکته سوم: نیز اینکه براي استفاده بدون عيب و نقص فونت انتظار در نرم افزار فتوشاپ،  دقت کنيد که حتماً در هنگام تايپ در قسمت  anti-aliasing method   گزينه   strong  فعال باشد . در غير اين صورت در فونت شماره 5 انتظار ظهور، فواصل بين حروف آشکار خواهند شد. 

محمد مهدی سوری بازدید : 117 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود


این مجموعه شامل 86 قلم استاندارد فارسی و سازگار با ویندوز ایکس پی میباشد. کپی رایت این قلم های متعلق به شرکت برنا رایانه میباشد. از قلم های این مجموعه که همگی با حرف B آغاز میشوند. در تمامی نرم افزارهای تحت ویندوز که از یونیکد پشتیبانی میکنند میتوانید استفاده نمائید. در مجموعه ی نرم افزاری آفیس و نسخه های Me فتوشاپ میتوانید بدون واسطه و مستقیم این قلم ها را بکار ببرید. برای استفاده از قلم های این مجموعه در سایر نرم افزارهایی که امکان تایپ مستقیم فارسی نیست نیز میتوانید از نرم افزار شتاب فارسی نگار استفاده کنید.

محمد مهدی سوری بازدید : 178 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود


مجموعه بسيار زيبا كه شامل 300 فونت دست نويس که به خاطر سبک نوشتاری مشابه دست نوشته های انگلیسی میباشند از محبوبترین و پر استفاده ترین فونت ها نزد طراحان و گرافیست ها محسوب می شوند. جهت استفاده از فونت های این مجموعه پس از اتمام دانلود و باز نمودن فایل زیپ شده به پوشه Fonts رفته و فونت ها را در مسیر Control Panel / Fonts کپی کنید.

محمد مهدی سوری بازدید : 149 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : آسان دانلود | گيگا رايانه

براي اولين بار در ميان وب سايتهاي فارسي زبان آسان دانلود تقديم ميكند.
با هدف تقويت حضور خط فارسي در عرصه‌هاي بين‌المللي و نگارش رايانه‌يي، دبيرخانه‌ي شورا به پاسداشت فرهنگ غني ايران اسلامي در خط تحريري و نوشتار نستعليق، طرح توليد قلم نستعليق رايانه‌يي را در قالب طرح تسما (توليد و ساماندهي محتواي الكترونيكي ايران) به شركت‌هاي رايانه‌يي پيشنهاد داد و شركت داده ورزان هامون، مجري پياده سازي و توليد فونت نستعليق در محيط‌هاي عمومي توليد متن شد.
خط نستعليق با توجه به تنوع ارتفاع قرارگيري حروف از خط مبنا يا خط كرسي نوشتاري، براي پياده سازي در محيط‌هاي توليد متن مشكلات بسياري در بر دارد و تركيب‌هاي ممكن، تنوع را بي شمار مي‌كند.
دبيرخانه‌ي شوراي عالي اطلاع‌رساني با عرضه آزاد فونت نستعليق، گام نخست را در عرضه فونت نستعليق يونيكد بر داشته است. (مشكل پسورد فايل زيپ برطرف گرديد.)

محمد مهدی سوری بازدید : 125 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)

www.AsanDownload.com : منبع



اين مجموعه شامل 844 قلم مختلف در 9 پك ميباشد كه بصورت جداگانه براي دانلود شما عزيزان قرار گرفته است.اين مجموعه يكي از بي نظيرترين مجموعه فونت ميباشد و براي دوستانی که در کار طراحی، ساخت بنرهای تبلیغاتی، طراحی کارت ویزیت و ... اين مجموعه محبوبترین و پر استفاده ترین فونت ها نزد طراحان و گرافیست ها محسوب می شوند. اين قلمها را ميتوانيد در تمامی نرم افزارهای تحت ویندوز که از یونیکد پشتیبانی میکنند میتوانید استفاده نمائید. در مجموعه ی نرم افزاری آفیس و نسخه های Me فتوشاپ میتوانید بدون واسطه و مستقیم این قلم ها را بکار ببرید. برای استفاده از قلم های این مجموعه فونتهاي فارسي را نيز در سایر نرم افزارهایی که امکان تایپ مستقیم فارسی نیست نیز میتوانید از نرم افزار شتاب فارسی نگار استفاده کنید.

مجموعه پك شامل فونتهاي زير ميباشد :
- Arabic Font Pack
- Christmas Font Pack
- Farsi Font Pack
- Fire Ice Font Pack
- Foreign Look Font Pack
- Hand Writting Font Pack
- Lovely Font Pack
- Pixel Font Pack
- Sports Font Pack

محمد مهدی سوری بازدید : 148 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)

ذخیره سازی و نمايش فایل هاي FLV با GetFLV Pro

حتما پیش آمده در گشت و گذار در اینترنت از یک فایل فلش که به فرمت FLV است خوشتان آمده و دوست داشته اید که آن را بر روی سیستم خود دانلود و بارگذاری کرده باشید تا بتوانید به صورت آفلاین هم مشاهده نمائید. سایت هایی نظیرYoutube که شهرت زیادی میان کاربران دارد تقریبا تمامی فایل های تصویری آن با فرمت FLV می باشد. GetFLV Pro نام ابزاری است که به کاربر این قابلیت را می دهد  تا به سادگی خوردن یک لیوان آب فایل های FLV را از سایت ها استخراج کرده  و قابلیت تبدیل فرمت را هم به کاربر می دهد ضمن این که خود فایل را هم بدون هیچ گونه تغییری قادر است به نمایش درآورد. فرمت هایی که با این نرم افزار می توان FLV را به آن ها تبدیل نمود عبارتند از: AVI, MPEG, MP4, 3GP, MOV, WMV و البته بسیاری فرمت های دیگر. جالب است بدانید که می توان صداهای موجود در FLV را هم استخراج کرد و فقط یک فایل صوتی  ساخت. این ابزار به جز موارد بالا قادر به تعمیر فایل های FLV هم می باشد. بعضی اوقات پیش می آید که نمی توان نشانگر حرکتی در مدیا ها را جابه جا کرد . با استفاده از GetFLV این امر یعنی تعمیر هم امکان پذیر خواهد شد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار GetFLV Pro v8.9.5.9:
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- توانايي دانلود و پخش فایل ها با فرمت FLV
- دانلود آسان فایل ها و ویدیو کلیپ از سایت های معروف
- قابلیت تعمیر فایل های تصویری  FLV
- قابليت تبديل فايلهاي تصويري به فرمت FLV
- استخراج فرمتهاي صوتي و تبديل آن به MP3, WMA, WAV, AAC و ...
- قابلیت ذخیره سازی فايل هاي FLV به صورت فقط صوت
- تبدیل به فرمت های تصویری رایج مانند AVI ،MPEG ،MP4 ،3GP ،MOV ،WMV
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 139 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


روزانه شاید خیلی از ما ده ها و یا صدها فایل فلش تبیلغاتی و یا بنرهایی که به صورت انیمیشن ساده طراحی شده اند مواجه می شویم ، بنرهایی که با اهداف گوناگون طراحی می شوند. اهدافی مانند افزایش بازدیدکنندگان و یا فروش بهتر محصول و حتی گاهی نماد یک سایت را نیز پیدا می کنند. این ها نمونه ای از فلش هایی هستند که ما با آن ها رو به رو می شویم ، گاهی یک انیمیشن ساده می تواند نقش آموزش نرم افزار و یا مطلب خاصی را داشته باشد و جنبه آموزشی به خود بگیرد ، این همه تنها مواردی اندک از استفاده های بسیار زیاد از فایل های فلش هستند. اما نکته ای که اهمیت دارد این است که کاربران بر این عقیده هستند طراحی چنین فلش هایی کارآسانی نیست، شاید تا حدودی این نظر درست باشد اما نه در همه موارد ؛ درست است که برای مثال در نرم افزار Adobe Flash نیز به نوشتن اسکریپ هایی است تا فایل های فلش آماده استفاده شود اما این بدان معنا نیست که همه نرم افزارهایی که در این زمینه وجود دارند به همین شکل هستند بلکه بالعکس بسیاری از نرم افزارها هیچ نیازی به کدنویسی و یا آموزش خاصی ندارند و مهم اندکی وقت گذاشتن برای طراحی زیباترین فلش فایل ها است. برای مثال نرم افزاری با نام KoolMoves قادر است تا تمامی خواسته های کاربران را در خصوص طراحی فایل های فلش پاسخ گو بوده بدون این که نیازی به آموزش و یا حتی یک خط کدنویسی باشد. این نرم افزار که به تازگی نسخه ی جدید از آن ارائه شده است در ادامه نسخه های قبلی بازهم توانسته توجه و رضایت آن ها را نیز به دست آورد. KoolMoves کم حجم ، سبک و دقیق است و البته استفاده از آن فوق العاده آسان است، شاید به اندازه ی نرم افزاری مانند Adobe Flash کارآیی نداشته باشد اما لزومی ندارد برای طراحی یک بنر تبلیغاتی و یا یک منو فلش ساده از چنین نرم افزارهایی استفاده شود که نیاز به آموزش و یا کدنویسی داشته باشند. می توان گفت KoolMoves در حقیقت نسخه ای از همان Adobe Flash است اما با این تفاوت که نیازی به طراحی های حرفه ای این نرم افزار ندارد. حجم پائین ، محیط کاربری جذاب ، استفاده آسان، بهره گیری از جدیدترین طرح ها و تکنولوژی ها ، امکان ذخیره سازی با فرمت های مختلف ، قابلیت بهره گیری از انواع طرح های متحرک سازی و چندین و چند قابلیت دیگر که می توان در نسخه های مختلف KoolMoves و البته به طور دقیق تر در این نسخه به مشاهده آن ها پرداخت.


قابلیت های کلیدی نرم افزار KoolMoves v8.0 Retail :
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار و عدم نیاز به آموزش خاص
- سرعت ، دقت و حجم پائین
- محیط کاربری بسیار جذاب نرم افزار
- افکت های متعدد برای متحرک سازی تصاویر
- افکت های خاص برای نمایش هرچه زیباتر متن های دو بعدی و سه بعدی
- امکان بهره گیری از فرمت های SWF و FLV
- امکان ذخیره سازی با کیفیت و فرمت و اندازه دلخواه
- قابلیت بهره گیری از اکشن اسکریپت های موجود در نرم افزار
- وجود طرح ها و مدل های زیبا و متعدد در نرم افزار
- امکان ساخت منو و یا حتی صفحه وب سایت
- انجام بسیاری از کارها با استفاده از Wizard
- استفاده از پوسته های متفاوت برای اجرای فایل های فلش طراحی شده ( پلیر نرم افزار )
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 158 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)

دانلود A4DeskPro Flash Website Builder طراح سایت های فلش


طراحی یک سایت فلش کار بسیار دشواری است مخصوصا که کاربر بخواهد با اسکریپت نویسی بسیاری از گزینه ها را طراحی نمود. برای کاربرانی که سطح علمی شان در حد معمول و حتی رو به بالا هم هست کار طراحی چینن وب سایت هایی بسیار دشوار می باشد ولی گاهی می توان با یک سری از نرم افزارها که برای چنین طراحی هایی ارائه شده اند حتی کاربران مبتدی را هم به آماده سازی یک سایت فلش ترغیب نمود. A4DeskPro Flash Website Builder یکی از همین نرم افزارهای طراحی است که به راحتی می توان بدون هیچ گونه کدنویسی خاصی اما با کمی دقت و سلیقه کامل ترین سایت های فلش را طراحی نمود.
به راحتی می توان انیمیشن های فلش را طراحی کرد و برروی صفحات وب پیاده نمود ؛ همه گزینه های مورد نیاز برای طراحی یک سایت فلش در این ابزار گنجانده شده است البته نه فقط سایت های فلش بلکه می توان چیزی شبیه به اتوران ها یا حتی اسلایدشوهای فلش را هم با این محصول طراحی کرد. استفاده از انواع Object ها در طراحی ، سازگاری با فرمت های مختلف ، سازگاری با استانداردها ، امکان طراحی گالری عکس به صورت فلش ، استفاده از موزیک ها در طراحی ، ساخت بخشی از یک سایت به صورت فلش مانند منو ها و بسیاری گزینه های دیگر که نرم افزار A4DeskPro Flash Website Builder برای کاربران آماده کرده است ؛ اما همه این گزینه ها را که کنار گذاریم عدم نیاز به کد نویسی مهم ترین خصوصیت این نرم افزار محسوب می شود که برای همه کاربران سهولت طراحی را به دنبال خواهد داشت.


قابلیت های کلیدی نرم افزار A4DeskPro Flash Website Builder v5.80 :
- عدم نیاز به دانش اسکریپت نویسی
- سازگاری با فرمت های مختلف
- سازگاری با استانداردهای مختلف
- استفاده از تمامی Object ها در طراحی
- سهولت در استفاده از نرم افزار
- طراحی سایت یا بخشی از یک سایت به صورت کاملا فلش
- هماهنگی کامل با کدهای HTML
- امکان طراحی اتوران های ساده
- قابلیت پیاده سازی انواع اسلایدشوها
- طراحی گالری های تصاویر به صورت کاملا فلش
- قابلیت قرار دادن موزیک برروی فلش های طراحی شده
- امکان قرار دان ویدئوهای FLV برروی فلش طراحی شده و پخش آن به صورت آنلاین
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 145 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)

دانلود Flash Decompiler Trillix  استخراج محتویات فایل های SWF



فایل های Swf که امروزه بسیار رایج هستند و در اکثر سایت هایی که در آن ها فلش گنجانده شده وجود دارد به دلایل مختلف امکان ویرایش نداشته و نمی توان آن ها را ویرایش کرد ؛ البته با ترفندهای خاصی این امکان فراهم می شود ولی با استفاده از نرم افزارهایی مانند Adobe Flash این امکان وجود ندارد. به منظور ویرایش و تغییر در فایل های فلش SWF می بایست از نرم افزارهایی مانند Flash Decompiler Trillix بهره برد که می تواند با استخراج محتویات فایل های فلش امکان ویرایش را در آن ها فراهم کند. عملکرد این ابزار فوق العاده آسان است ؛ پس از بازکردن فایل فلش آن را به فرمت FLV تبدیل می کند که به راحتی در نرم افزارهای مثل ادوبی فلش امکان ویرایش آن ها وجود دارد. این تبدیل شامل تمامی اجزای موجود در فایل Swf خواهد شد.
متن ها ، تصاویر ، موزیک ها ، فیلم ها ، اشکال و به طور کلی هرآنچه به عنوان یک Object در فلش گنجانده شده پس از تبدیل به راحتی امکان تغییر دارند و به همین دلیل هم می توان تمامی فلش های موجود در اینترنت را به آسانی تغییر داد و با سلیقه شخصی آماده سازی کرد. سازگاری با محصولات مختلف ادوبی برای ویرایش فلش ها یکی از قابلیت های مهم Flash Decompiler Trillix محسوب می شود. کار با این ابزار بسیار آسان است ؛ کمی سلیقه و دقت لازم است تا فایل های فلش مورد پسند خود را پس از دانلود مورد ویرایش قرار دهید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Flash Decompiler Trillix v5.2.1160:
- تبدیل فرمت SWF به FLV
- سازگاری با محصولات ادوبی برای ویرایش
- استخراج تمامی Object های موجود پس از تبدیل
- عدم افت کیفیت پس از تبدیل
- سازگاری با Action Script 3.0
- واسط کاربری جذاب و استفاده فوق العاده آسان از نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 140 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)

مشاهده و اجرای فایل های فلش با Adobe Flash Player


اگر در وب گشت و گذاري كرده باشيد حتما به سايتهائي برخورد كرده ايد كه براي ديدن آن سايت شما احتياج به نصب كردن Macromedia Flash Player را داريد تقریباً کمتر صفحه وبی میتوان یافت که در آن از فلش استفاده نشده باشد. فرمت فلش و نرم افزار بزرگ Flash كمپاني ماكرومديا از جمله فرمتها و نرم افزارهاي زيباي و دوست داشتني دنياي كامپيوتر مي باشند كه در كمتر وب سايتي شما اثري از اين فرمتهاي كم حجم و توانا نمي توانيد بيابيد.كمپاني بزرگ ماكرومديا چند وقتي است كه تمامي امتيازات خود را به كمپاني بزرگ و آشناي Adobe واگذر كرده است تا من بعد ديگر نرم افزار Flash را از نسخه هاي بعد با نام Adobe Flash Player بشناسيد. نرم افزار فلاش پلیر (Flash Player) این امکان را فراهم می آورد تا برنامه نویسان و توسعه دهندگان صفحات فلاش با افزودن تصاویر ویدیویی، متن، صدا و دیگر افکتهای گرافیکی به فایل های خود، برنامه هایی جذاب تر را آماده نمایند.

برخي از ويژگي نرم افزار Adobe Flash Player v10.3.183.5 :
- ActionScript 3.0 : نسخه ي 3.0 از اكشن اسكريپت
- New virtual machine : مجهز به Virtual Machine يا ماشين مجازي جديد
- Increased performance : افزايش كارايي و بازده نرم افزار
- Enhanced security : افزايش ميزان امنيت
- Display API : نمايش توابع API
- File upload/download : آپلود و دانلود فايلها
- Enhanced expressiveness :  بيانگري بيشتر اين نسخه
- External API : توابع API خروجي
- Asynchronous communication model : مدل ارتباطي ناهمگام
- نصب راحت تر و فراگير تر
- پشتيباني Input Method Editor يا IME
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...
محمد مهدی سوری بازدید : 133 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید انیمیشن فلش های همچون دکمه های فلش، بنر، فلش Intros، افکت های متنی و یا هر نوع افکت های فلش دیگری را برای وب سایت خود طراحی نمایید اما به خاطر ندانستن طرز استفاده ی برنامه های قدرتمند و پیچیده ی همچون Adobe Flash از ایجاد این گونه فلش ها منصرف شده و به افراد متخصص مراجعه کرده و گاها هزینه های گزافی را نیز پرداخت کرده اید. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزار بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن و بدون هر گونه تجربه ای می توانید انیمیشن فلش های فوق العاده ی را ایجاد کرده و از آن ها برای مقاصد خود استفاده نمایید. Mix-FX نرم افزار ساده ولی قدرتمند است که امکان ایجاد دکمه های فلش و انیمیشن های فلش خیره کننده ای را آن هم تنها در چند ثانیه برای شما فراهم کرده و شما را قادر می سازد تا با تغییر رنگ ها و سایزها و میلیون ها امکانات دیگر که در اختیار شما قرار می دهد صد ها انیمیشن مختلف و زیبا را برای وب سایت خود و یا دیگر مقاصد خود ایجاد کرده و از آن ها استفاده نمایید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Mix-FX v1.04 :
- استفاده ی بسیار آسان از نرم افزار بدون نیاز به هرگونه تجربه ای
- امکان استفاده ی مستقیم از انیمیش ها برای وب سایت ها و دیگر نرم افزار های طراحی فلش
- توانایی ساخت دکمه های فلش، بنر فلش، افکت های متنی و ...
- دارای محیطی بسیار ساده و فوق العاده جذاب
- دارای قدرت بسیار بالا علی رقم داشتن حجم بسیار کم
- سازگاری با تمام ویرایشگرهای HTML
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 118 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


نرم افزار Alligator Flash Designer ابزاریست برای پایه وکتور که قادر است تا انیمیشن های کاملا اینتراکتیو تولید کند ؛ نرم افزاری بسیار کامل و غنی از امکانات متعدد که هریک می توانند هر کاربری را ترغیب کنند تا برای استفاده از این نرم افزار دست بجنباند. بیش از 130 افکت کنار هم قرار داده شده اند تا با استفاده از تصاویر ، اشکال ، متون و بقیه Object ها بتوان به آسانی و بدون دانستن هیچ گونه زبان برنامه نویسی خاصی یک فلش زیبا را طراحی کرد. این ابزار طوری طراحی شده که با توجه به حجم کم قادر است تا کارهای بزرگی را در خروجی تحویل دهد اما تنها موردی که در استفاده از این ابزار لازم است کمی حوصله و البته سلیقه است که به هنر کاربر بستگی دارد. سازگاری کامل با SWF که معروفترین خروجی در میان ابزارهای فلش به شمار می رود یکی از مهم ترین مواردی است که در این ابزار تعریف شده است. این ابزار همچنین برای طراحان وب که علاقه خاصی به فلش دارند می تواند بسیار مفید باشد چرا که می توان فلش های کاملا اینتراکتیو تولید کرد و طوری عمل بهینه سازی را انجام داد که سرعت لود بسیار بالایی در هنگام بارگزاری در اینترنت را داشته باشد. Alligator Flash Designer برای طراحی انواع بنرهای تبلیغاتی ، فایل های فلش چند دقیقه ای ، استفاده در وب سایت ها و موارد بسیار دیگر می توان جز بهترین انتخاب ها باشد. استفاده از این ابزار هزینه ای ندارد و فقط با دانلود 6 مگابایت هر کاربری می تواند طراح فلش باشد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Alligator Flash Designer v8.0.18 :
- ساخت اسلایدشو ، منو برای وب سایت ها ، انیمیشن های کوتاه و بلند و ...
- وجود بیش از 130 مدل افکت برای زیباترین کردن خروجی
- امکان استفاده از انواع Object ها در نرم افزار
- قابلیت قرار دادن ویدئو در فلش ها
- سازگاری کامل با SWF
- قابلیت طراحی سایت های کاملا فلش
- عدم نیاز به کدنویسی در طراحی ها
- امکان استفاده از Action Script برای طراحی های حرفه ای
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 125 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


یکی دیگر از محصولات کمپانی نرم افزار Ashampoo محصولی است که نهایت امکانات را برای طراحی و خلق یک اسلایدشو فوق العاده حرفه ای به کاربران با کیفیت بسیار بالای HD نیز می دهد. این نرم افزار قدرتمند که Ashampoo Slideshow Studio HD و یکی از جدیدترین محصولات این شرکت نرم افزار به حساب می آید قادر است تا با کنار هم قرار دادن تصاویر و موزیک ها یک کلیپ زیبا و با کیفیت بسازد طوری که علاوه بر امکان ذخیره سازی برروی هارد دیسک بتوان از آن به عنوان یک فیلم دی وی دی هم استفاده نمود. امکان ارسال مستقیم به Youtube و سایت های مشابه، امکان ذخیره سازی با فرمت های دلخواه ، سازگاری با تقریبا تمامی فرمت های تصویری و صوتی برای استفاده در اسلایدشو و از همه این موارد مهم تر سهولت در استفاده از مهم ترین امکانات Ashampoo Slideshow Studio HD نیز محسوب می شود. امکان استفاده از پوسته های مختلف و وجود ده ها طرح آماده در هنگام رایت ، امکان هماهنگ سازی تصاویر با مدت زمان موزیک ، سرعت بالا در عملکرد نرم افزار از دیگر خصوصیات این نرم افزار قدرتمند برشمرده می شود. همچنین تمامی امکانات لازم برای خصوصی سازی اسلایدشو ها و دسترسی به تمامی قسمت های نرم افزار وجود دارد ؛ یعنی کاربر می تواند آن طور که دلخواهش است تمامی منوها و تصاویر و به طور کلی تمامی موارد را تنظیم نماید.  ده ها افکت زیبا هم برای حرکت تصاویر در این نرم افزارگنجانده شده است تا دستان کاربر برای طراحی هرچه زیباتر اسلایدشو ها و آلبوم های دیجیتالی خاطرات باز باشد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Ashampoo Slideshow Studio HD v2.0.1 :
- واسط کاربری جذاب و سهولت در استفاده
- امکان ذخیره سازی با نهایت کیفیت
- قابلیت ذخیره سازی به صورت دی وی دی فیلم
- پشتیبانی از فرمت های مختلف در زمینه های صوتی و تصاویر
- امکان آپلود خروجی برروی سایت هایی نظیر Youtube
- پشتیبانی از زبان شیرین فارسی در قسمت های مختلف نرم افزار حتی منوها
- قابلیت هماهنگ سازی تصاویر با زمان موزیک ها
- وجود ده ها افکت برای چرخش و حرکات تصاویر در اسلایدشو
- امکان استفاده از Drag & Drop در بسیاری از عملکردهای نرم افزار
- سرعت بالا در عملکرد نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 144 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


این برنامه یکی از بهترین و حرفه ای ترین و در عین حال ساده ترین برنامه برای ساخت کلیپهای فلش و تبليغات اينترنتي ميباشد. امروزه جايگاه كليپهاي فلاش و بنر هاي تبليغاتي جاي خود را در اينترنت باز كرده است ساخت آسان و گذاشتن كلمات و تصاوير با افكتهاي خيره كننده يكي از كارهاي اين نرم افزار قدرتمند ميباشد. با استفاده از این برنامه می توانید در کلیپهای خود از متن، عکس، صدا و تصویر و .. به راحتی بهره ببرید. می توانید از آن برای ساخت دکمه های فلش و دیگر جلوه های فلش برای به کار گیری در سایت و وبلاگ خود استفاده کنید و ... نرم افزار SWiSH Max مجهز به 380 افكت زيبا و جديد براي گذاردن بر روي متون و تصاوير ميباشد كه قدرت شما را در خلق اثر چندين برابر مي نمايد. مجهز بودن به بخش برنامه نويسي مانند جاوا، ساخت خودكار اشكال ساده , توانايي قدرتمند Import و Export نمودن فايلهاي SWF و همچنين توانايي بسيار جالب در كاهش فايلهاي فلش به كمترين مقدار نيز گوشه اي از ويژگي هاي اين نرم افزار قدرتمند و محبوب مي باشد.

برخي از امكانات نرم افزار SWiSH Max v4 Build 2010.11.02:
جلوه ها و افكتها:
- بیش از 380 جلوه موجود و بسته بندی شده برای شما
- جلوه ها میتوانند متنها، عکسها، گرافیکها و صداها را خیلی سریع انیمیشن سازی کنند
- به سازندگان اجاره گسترش این جلوه ها را میدهد
- تمام جلوه ها میتوانند روی یک شیء گذاشته شوند

برنامه نویسی:

نیازی به برنامه نویسی ندارد، تمام کدها از طریق یک منوی ساده در دسترس است
- برنامه نویسی پیشرفته با استفاده از SWiSH Script
- ویرایشگر کدها که به کاربر اجازه وارد کردن مستقیم برنامه نویسی را میدهد
- غلط یاب که میتواند خطاها را در برنامه نویسی پیدا کند و آنها را ترمیم کند

ابزارهای طراحی:

- دارای ابزار طراحی پیشرفته با امکاناتی مانند: خط، مداد، متن، بیضی/دایره، مستطیل/مربع و اشکال آماده
- دارای اجزا و قسمتهای بیشتر برای ویرایش کردن اشکال موجود
- اشکال آماده که به شما اجازه ساخت و ویرایش جزئیات اشیاء مانند مکعب های سه بعدی را به آسانی میدهد
- دارای ابزارهای راهنما، شبکه شطرنجی و همترازی و میزان

کاربر پسند:

- یک چهره کاربر پسند و بسیار آسان که به هر کسی اجازه میدهد تا در چند دقیقه انیمیشن فلش بسازد
- اشیائ، قابها و جلوه ها همگی میتوانند با استفاده از نوار زمان، اضافه یا ویرایش و یا حذف شوند
- مدیریت کاملاً ساده برای فیلمها و سکانس ها

ورود و استخراج:

- قابلیت وارد کردن فیلمهای SWF که با دیگر نرم افزارها ساخته شده اند
- وارد کردن صوت ها، گرافیک ها و متون به سادگی
- فیلمهائی که با نرم افزار SWiSH Max ساخته میشوند به راحتی در دیگر نرم افزارهای ساخت فلش قابلیت وارد سازی دارند
- قابلیت کم نظیر فشرده سازی فایلهای SWF برای نگه داشتن حجم کم فایلهای شما

قابليتهاي جديد نرم افزار:
تعمیر شده: فایلهای SWF با متون پویا قابلیت اجرا در فلش پلیر 9 را نداشتند که مشکل حل شد
تعمیر شده: برگرداندن به حالت قبل در حال ویرایش نام در Outline Crasheها
رفع چند باگ در نرم افزار و بهينه سازي با ويندوز ويستا
- و...

قابلیت های کلیدی نرم افزار SWiSH Max v4 Build 2010.11.02: 
- طراحي وب سايت و بنرهاي تبليغاتي به صورت حرفه اي با فلش
- داري بيش از 380 افكت آماده براي قرار دادن بر روي طرح
- داراي بيش از 300 طرح آماده براي استفاده در طرح
- قابليت ايمپورت كردن عكس، گرافيك، صدا، كليپ، از تمامي فرمتهاي رايج
- قابليت برنامه نويسي در محيط نرم افزار براي افراد حرفه اي
- داراي ابزار حرفه اي براي كنترل حركت، ترسيم اشكال، ويرايش متن، و...
- قابليت افكت گذاري بر روي متون و تصاوير به صورت آماده
- محیط کاربری بسیار ساده  و آسان
- قابليت افزودن فایلهای صوتی MP3 و Wav و...
- ساخت فايلهاي بسيار زيباي فلش در كمترين زمان ممكن
- توليد فايلهاي فلش فشرده و با حجم كم با فرمت swf
- ابزار طراحی shape های آماده ای نظیر Stars, Arrows, Polygons, Cubes, Buttons و ...
- بیش از هزاران افکت مختلف و زیبا جهت متون و تصاویر
- قابليت كدنويسي بسيار ساده و بيش از هزارن كد آماده
- قابلیت بارگذاری تصاویر و متون پویا از طرف سرور
- امکان ارسال اطلاعات ورودی از طریق Text input به سرور های تحت وب
- ابزار Guide و  Alignment جهت چیدمان عناصر در محیط طراحی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 135 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


EximiousSoft Banner Maker یکی از قدرتمندترین نرم افزارهایست که می توان در زمینه بنرهای فلش از آن استفاده کرد ؛ این ابزار مفید که قابلیت طراحی بنرهای تبلیغاتی در اندازه های مختلف ، دکمه های فلش برای سایت ها ، هدر های فلش و دیگر ابزار متحرک تحت وب را دارد با وجود واسط کاربری ساده اش کار طراحی را فوق العاده آسان خواهد کرد. پشتیبانی از تصاویر ، وکتورها ، اشکال و متن ها برای قرار دادن در فلش فایل ها و همچنین بهره گیری از حالت Layering در طراحی ها از جمله خصوصیاتی هستند که در این نرم افزار تعریف شده اند.
پشتیبانی کامل از PNG و فرمت رایج و البته محبوب GIF  و همچنین استفاده از حالت سه بعدی در طراحی ها که نهایت کیفیت و جذابیت را به خروجی اعمال می کند قابلیت های جانبی این ابزار را تشکیل می دهند. حجم بسیار پائین نرم افزار نسبت به قابلیت های کلیدی آن هم نکته بسیار مهم و کلیدی است که به آن باید اهمیت زیادی داد. EximiousSoft Banner Maker آماده دانلود است ؛ هریک از شما کاربران می توانید تنها با دانلود یک فایل کمتر از 5 مگابایتی کار طراحی بنرهای جذاب را به سادگی دنبال کنید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار EximiousSoft Banner Maker v3.0 :
- امکان بهینه سازی فلش ها
- سازگاری کامل با GIF و PNG
- استفاده از حالت Compose Layer در نرم افزار
- استفاده از تمامی Object های در طراحی فلش
- طراحی بنرهای تبلیغاتی در اندازه های گوناگون
- امکان طراحی هدر های فلش
- قابلیت طراحی منو برای سایت ها
- استفاده آسان از نرم افزار با استفاده از واسط کاربری گرافیکی و محیط طراحی
- قابلیت متحرک سازی فریم به فریم تصاویر
-Undo  و Redo نامحدود
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 133 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


سومین نرم افزاری که قرار است از مجموعه نرم افزارهای شرکت ادوبی در این مطلب به شما کاربران گرامی پیش کش کنیم ابزاری نیست جز نرم افزار قدرتمند Adobe Flash Professional که بی شک اگر قدرتمندترین نرم افزار در زمینه طراحی های فلش به صورت دو بعدی نباشد مطمئنا یکی از قدرتمندترین ها در این زمینه است. البته این ابزار دستی هم در طراحی های سه بعدی دارد اما شاید به اندازه دو بعدی دستان کاربر برای طراحی ها باز نباشد. طراحی برپایه اسکریپت نویسی که در نسخه CS5 پشتیبانی از XML و امکان اسکریپت نویسی بر این پایه هم به آن اضافه شده است مهم ترین خصوصیتی است که علاوه بر طراحی های گرافیکی و چندرسانه ای در این ابزار وجود دارد. شاید از مهم ترین تفاوت هایی که میان Adobe Flash و Autodesk 3D Max وجود دارد همین قدرت مانور بیشتر با استفاده از اسکریپت نویسی است که دستان کاربر را در طراحی ها با فلش کاملا باز می گذارد و البته تا حدود زیادی کار را بر حرکات و دستورات ساده تر می کند. نسخه ی جدید که به تازگی هم ارائه شده علاوه بر امکانات قبلی از سرعت بسیار بیشتری در پردازش تصاویر و لودینگ بهره می برد و این امر تنها به دلیل بهینه سازی های انجام شده صورت گرفته است. پایه کاری نرم افزار Adobe Flash بر اساس اشیا (Object) ها برپا شده است. یکی از عوامل موفقیت این نرم افزار هم همین مورد برشمرده می شود. قابلیت ساخت فلش هایی دوبعدی و سه بعدی و این که برای ساخت به سه نقطه در صفحه مختصات نیاز است. یعنی X ، Y و Z باعث شده کاربران حرفه ای کارهای خود را بر پایه این نرم افزار بنا نهند.
سازگاری با انواع فرمت ها برای استفاده از انواع Objectها در طراحی ها خصوصیتی است که به واسطه آن طراح می تواند از انواع صداها ، عکس ها ، اشکال و یا هر مورد دیگری در طراحی استفاده کند. واسط کاربری فوق العاده حرفه ای که Adobe Flash Professional دارد باعث شده تا طراحان حرفه ای اولین انتخاب خود را همین نرم افزار قرار دهند ؛ البته نه تنها طراحان بلکه در سراسر دنیا فلش به عنوان یکی از استانداردترین نرم افزار در طراحی انیمیشن ها تدریس می شود ، در ایران هم در بسیاری از کتب درسی در دوره های مختلف تحصیلی این نرم افزار تدریس می شود.
امکان بهینه سازی تصاویر یا صداهای موجود در یک فایل فلش برای استفاده در وب که با بهینه سازی حجم فایل خروجی هم کاهش می یابد یکی از قابلیت های جالب نرم افزار است. طراحی ها در این ابزار نه فقط برای استفاده در Local بلکه برای استفاده در قسمت های مختلف دنیای مجازی اینترنت هم پیاده سازی می شوند ؛ کاربران حرفه ای می توانند با کنار هم قرار دادن تصاویر ، موزیک ها ، لینک ها ، اشکال و ... یک سایت کاملا فلش را خلق کنند که بیننده از تماشای آن کاملا متعجب شود. طراحی انواع تبلیغات اینترنتی که امروزه بسیار رایج هم شده اند به صورت کاملا حرفه ای در این ابزار امکان طراحی دارند. کاربران به آسانی می توانند انیمیشن های ساخته دستان و ذهن خود را مورد ویرایش قرار دهند، سایز آن را کاهش یا افزایش دهند ، بچرخانند و انواع و اقسام فیلترها و افکت ها را بر آن اعمال نمایند. مهم ترین نکته در مورد این شاهکار این است که این Adobe Flash  هم می تواند کاربران مبتدی را یاری دهد و هم قادر است دستیاری بسیار قوی برای حرفه ای ها باشد.
اما امکاناتی جدیدی هم در این نسخه گنجانده شده که از جمله آن ها می توان به قابلیت مدیریت حرفه ای متن های گنجانده شده در فلش ها ، سازگاری و امکان طراحی فرمت FLV بر پایه XML که مطمئنا بسیار محبوب خواهد بود ، ویرایش حرفه ای تر اسکریپت های Action Script ، سازگاری هرچه بهتر با دیگر نرم افزارهای موجود در بسته Creative Suite ، حرفه ای ترین افکت ها برای طراحی های دو بعدی و سه بعدی و موارد بسیار دیگری که تنها موقع کار با این ابزار می توان آن ها را حس کرد. حالا یازدهمین نسخه از Adobe Flash Professional به تازگی از سوی ادوبی آماده و ارائه شده تا کاربرانی و طراحان حرفه ای بتوانند با این ابزار نهایت هنر و سلیقه خود را در طراحی های دو بعدی و سه بعدی به نمایش بگذارند ؛ شما کاربران می توانید این نسخه را از سرورهای آسان دانلود دریافت نموده و پس از نصب از امکانات فوق العاده حرفه ای آن نهایت استفاده را ببرید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Flash Professional CS5 v11.0 :
- محیط بسیار ساده برای انجام کار طراحی
- طراحی در حالت های دو بعدی و سه بعدی
- پایه کار نرم افزار براساس Object Base
- سازگاری و هماهنگی کامل با دیگر نرم افزار های کمپانی Adobe نظیر Adobe Photoshop
- پشتیبانی از Action Script 3 به طور کامل
- مترجم بسیار قدرتمند برای کدهای نوشته شده
- محیط کد نویسی بسیار کامل
- امکان ساخت فلش هایی که در گوشی های همانند نوکیا قابل اجرا است
- محیط کاربری بسیار کامل و جذاب و همچنین تغییر یافته در نسخه جدید
- صرفه جویی در زمان ساخت فایل های فلش به دلیل وجود ابزارهای متفاوت که کد نویسی را تا حد زیادی کاهش می دهند
- پشتیبانی از فرمت های رایج FLV  و SWF
- مناسب  هم برای مبتدی ها و هم برای حرفه ای ها
- سازگاری با نرم افزار جدید Adobe یعنی Adobe Air
- پشتیبانی از XFL که کاربر را قادر می سازد تا محتویات نرم افزار هایی همچون IndDesign یا After Effects را به Flash بکشاند
- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 109 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


Aleo Flash Slideshow Gallery Maker یک نرم افزار کامل برای ساخت انواع اسلایدشو ها از تصاویر و کلیپ های تصویری است که به کاربران این مژده را می دهد تا به شکلی کاملا جذاب تر خاطرات خود را که در قالب تصاویر و ویدئو کلیپ ها ضبط شده اند نگهداری کند. وقتی تصاویر به صورت اسلایدشو نگهداری شوند مطمئنا در زمان بازخوانی لذتی دو چندان را از تماشا به همراه می آورند. این نرم افزار کمک خواهد کرد تا با کمی حوصله و چند کلیک ساده و با کنار هم قرار دادن تصاویر ، ویدئوها و کلیپ های صوتی زیباترین اسلایدشو حاصل شود. افکت های جذابی که در این ابزار گنجانده شده اند به جذاب تر شدن نتیجه کار کمک زیادی می کنند ؛ طراحی بنرهای تبلیغاتی با کنار هم قرار دادن تعدادی عکس بدون این که لازم باشد حتی یک خط اسکریپت نویسی شود از خصوصیات مهم Aleo Flash Slideshow Gallery Maker محسوب می شود. این ابزار همچنین واسط کاربری بسیار ساده ای هم دارد که برای کاربران مبتدی که قصد ساخت اسلایدشو را برای اولین بار دارند می تواند بسیار مفید باشد. اما یکی از قابلیت های مهم و کلیدی که در این نرم افزار گنجانده شده است امکان تبدیل فایل های SWF به فرمت تصاویر متحرک یعنی GIF است که امروزه در استفاده برای وب سایت ها نقش کلیدی را ایفا می کند. امروزه بیشتر مدیران سایت ها به جای قراردادن انیمیشن های SWF ترجیح می دهند از GIF استفاده کنند چرا که نه نیازی به Flash Player دارد و هم این که از حجم کمتری برخوردار است و به همین دلیل سریعتر به نمایش در می آید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Aleo Flash Slideshow Gallery Maker v1.6 :
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- واسط کاربری ساده
- پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج در زمینه های مختلف
- وجود ده ها افکت زیبا و جذاب
- امکان تبدیل فرمت SWF به فرمت GIF
- ساخت زیباترین اسلایدشو ها با امکان ذخیره سازی با فرمت های مختلف
- امکان ساخت تصاویر متحرک با قابلیت قراردادن شماره برای عکس ها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 118 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


اینکه مایکروسافت بزرگترین کمپانی نرم افزاری جهان به شمار می رود واقعیتی انکار ناپذیر است. این کمپانی علاوه بر سیستم عامل هایی که رایانه ها را در سیطره خود درآورده اند ، در بخش های مختلف هم نرم افزارهای قدرتمندی را ارائه کرده و البته همچنان هم این تولید نرم افزار ادامه دارد. نرم افزارها و در بخش هایی هم بسته های نرم افزاری کاملی که شاید در دنیای رایانه ها اصلا هیچ رقیبی را مقابل خود نبینند؛ برای مثال مجموعه Office که شاید یکی دو رقیب داشته باشد اما رقبا آنقدر قدرتمند نیستند که حتی تهدیدی کوچک برای این بسته قدرتمند نرم افزار باشند. در بخش های دیگر هم تا حدودی این امر حکم فرماست، سال ها بود که کاربران زیادی در سراسر جهان هستند که نرم افزار Microsoft Frontpage را به دلایل مختلف به عنوان بهترین نرم افزار طراحی وب انتخاب می کردند و مایکروسافت هم مطمئنا می بایست برای نگه داشتن این کاربران حتما جایگزینی قدرتمندتر برای این ابزار پیدا می کرد ؛ ابزاری که هم بتواند در محیطی جذاب تر قابلیت های کامل تری را هم ارائه دهد. دو سه سالی هست که پروژه ارائه نسخه های جدید Frontpage متوقف شده و ابزارهایی جایگزین شده اند که علاوه بر خصوصیات قبلی امکانات کامل تری هم به کاربران در زمینه طراحی وب ارائه می دهند. اولین نرم افزاری که به طور رسمی جایگزین Frontpage  شد، Microsoft Expression Web نام داشت. این ابزار علاوه بر محیطی پویاتر از قابلیت های کامل تری هم بهره می برد و البته در نسخه های جدید این قابلیت ها جدیدتر و برای حرفه ای ها جذاب تر هم شده اند. اما این پایان کار نبود چراکه مایکروسافت سعی کرد تا بازار نرم افزارهای طراحی وب را هم تسخیر کند و آنجا بود که با کنار هم قرار دادن 4 نرم افزار یک بسته ی نرم افزاری قدرتمند و غنی را در زمینه طراحی وب عرضه نمود. Microsoft Expression Studio نام این بسته نرم افزاری است که شامل 4 نرم افزار Microsoft Expression Design ، Microsoft Expression Blend + Microsoft SketchFlow ، Microsoft Expression Encoder  و Microsoft Expression Web نیز می شود. این نرم افزارها با کنار هم قرار گرفتن در حقیقت مجموعه ای را تشکیل می دهند که شاید در بیشتر موارد تمامی خواسته های یک کاربر حرفه ای را برای طراحی وب مرتفع سازد. در مورد Microsoft Expression Web که هم در پست های قبلی و هم در همین پست توضیح داده شده که چه کار خاصی را انجام می دهد اما در مورد نرم افزارهای دیگر موجود در این بسته باید عنوان کرد که Microsoft Expression Design ابزاری بسیار کامل برای طراحی های گرافیکی یک سایت به همراه ویرایش تصاویر با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی ها در این ابزار گرد هم آمده است. این ابزار که محیطی فوق العاده و کم نظیر دارد تقریبا تمامی امکانات لازم برای ویرایش های گرافیکی را دارا بوده و شاید اصلا هیچ گونه نیازی به ابزارهای دیگر نباشد. نرم افزار بعدی در این بسته Microsoft Expression Blend + Microsoft SketchFlow نام دارد. این ابزار در حقیقت دو نرم افزار مجزا است که در قالب یک نرم افزار ارائه می شود ؛ در توضیح این مطلب باید عنوان داشت که مایکروسافت بازهم نتوانست بیکار بنشیند و موفقیت های مداوم Flash  را در صفحه های وب مشاهده نماید و به همین دلیل هم ابزاری را با نام Silverlight منتشر نمود که هم رقیبی برای Flash باشد و هم تکنولوژی قدرتمندی را دوستداران طراحی وب مبتنی بر انیمیشن های تحت وب ؛ این ابزار با پشتیبانی از دو تکنولوژی Silverlight و برنامه نویسی .Net هم قادر است تا زیباترین و حرفه ای ترین انیمیشن ها را طراحی کند و هم با Microsoft SketchFlow که ابزاری به منظور طراحی چارت های گرافیکی به شمار می رود کامل ترین ابزارها را در این زمینه به کاربران هدیه دهد. Microsoft Expression Encoder نام آخرین محصول در این بسته نرم افزاریست که کار مدیریت برروی فایل های صوتی و تصویری که به صورت انواع ویدئو ها برروی یک سایت تعبیه می شوند را برعهده می گیرد. این نرم افزار با پشتیبانی از انواع فرمت های قادر است تا در محیطی جالب یک پلیر قدرتمند برای یک سایت ایجاد کند تا کاربران و بازدیدکنندگان بتوانند به صورت آنلاین به تماشای ویدئو ها بپردازند. به هرحال برای آن دسته از کاربرانی که به صورت حرفه ای به طراحی سایت و حتی برنامه نویسی های تحت وب به صورت پیشرفته می پردازند شاید بسته نرم افزار Microsoft Expression Studio بهترین انتخاب باشد چراکه در تمامی جهات امکانات فوق العاده ای را ارائه می دهد. نسخه 3 این بسته مدتی است ارائه شده است که حجم مناسبی هم دارد. این حجم شاید به اعتقاد بسیاری از کاربران بالا باشد اما در مقایسه با نرم افزارهای مشابه بسیار کمتر است.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Expression Studio DreamSpark Ultimate 4 :
- پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج در طراحی وب سایت نظیر HTML ، ASP ، PHP ، XHTML ، CSS و ...
- پشتیبانی از زبان برنامه نویسی انحصاری شرکت مایکروسافت یعنی ASP.Net
- پشتیبانی از فناوری بسیار  رایج ای جکس ( AJax ) که در طراحی سایت های پویا استفاده زیادی دارد
- واسط کاربری مناسب و زیبا در عین کارآیی بالا
- Wizard برای ساده تر شدن کار طراحی صفحات CSS
- پشتیبانی از فرمت های مختلف طراحی وب (HTML Encoding )
- قابلیت پشتیبانی از اکثر فرمت های تصاویر و استفاده بسیار آسان از تصاویر در محیط طراحی
- قابلیت برقراری ارتباط میان ASP.Net ، PHP و ... با بانک های اطلاعاتی رایج
- ویرایش تصاویر و دیگر Object ها با نرم افزار هایی نظیر Adobe Photoshop
- طرح ها و اسکریپ های آماده متعدد و متنوع
- امکان ویرایش صفحات تصاویر
- پشتیبانی از انواع فرمت های تصاویر برای ویرایش تصویری
- امکان طراحی چارت ها و نمودارهای کاملا حرفه ای
- محیط های کاربری فوق العاده جذاب و کم نظیر در تمامی نرم افزارها
- قابلیت طراحی انیمیشن های زیبا برپایه تکنولوژی Silverlight
- امکان بهره گیری از ویدئوها به صورت آنلاین در یک سایت
- حجم مناسب نسبت به نرم افزار موجود در بسته
- پشتیبانی از زبان شیرین فارسی
- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 136 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)


Wondershare DVD Slideshow Builder نرم افزاریست کامل به منظور ساخت نسل جدیدی از آلبوم های دیجیتالی که امکان پخش برروی انواع دی وی دی پلیرها را داراست. این نرم افزار قدرتمند قادر است تا آلبوم های دیجیتالی جذابی را با گردآوری عکس ها کنار هم و قرار دادن افکت هایی جذاب هم کنار آن به همراه یک موزیک دلنشین طراحی کند بدون این که لازم باشد کاربر آموزش خاصی ببیند. اما مهم تر از همه این موارد امکان استفاده تمامی این کارها و آلبوم ها برروی دی وی دی است که به جذاب تر شدن کار طراحی شده کمک زیادی می کند. طراحی مستقیم منوها برای دی وی دی که نقش مهمی در افزایش جلب توجه کاربران دارد یکی از قابلیت های مهم این نرم افزار است ؛ Wondershare DVD Slideshow Builder بیش از 100 نوع طرح مختلف هم برای نمونه در طراحی منوها در خود جای داده تا دستان کاربران برای ایده برداری طراحی منوها بازتر باشد. قابلیت سازگار با TV Card و همچنین وب کم ها یکی دیگر از امکانات مهم این نرم افزار را تشکیل می دهد که می توان از آن ها انواع فایل های ویدئویی را در نرم افزار استفاده نموده و کار تبدیل به دی وی دی را امکان پذیر ساخت. پیشنهاد می کنیم برای نگهداری متفاوت تصاویر خاطرات خود حتما این نرم افزار را مورد آزمایش خود قرار دهید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Wondershare DVD Slideshow Builder v6.0 Deluxe :
- واسط کاربری جذاب نرم افزار
- سهولت در استفاده از نرم افزار
- پشتیبانی از فرمت های مختلف در زمینه های مختلف
- امکان سازگاری با انواع کارت TV و وبکم ها
- وجود بیش از 100 طرح آماده در طراحی منو دی وی دی
- وجود صدها افکت دو بعدی و سه بعدی در نرم افزار
- امکان رایت مستقیم برروی دی وی دی
- امکان هماهنگ سازی زمان حرکت تصاویر با موزیک پس زمینه
- وجود منوهای آماده به صورت داینامیک
- پیش نمایش دائمی از کار طراحی شده
- امکان استفاده از نهایت کیفیت در ذخیره سازی
- قابلیت ذخیره سازی برروی هارد دیسک با فرمت های مختلف ویدئویی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 112 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


ساخت یک اسلایدشو حرفه ای از تصاویر وقتی ممکن می شود که از نرم افزاری حرفه ای هم استفاده گردد ، اسلایدشو های حرفه ای می توانند همیشه به یادگار باقی مانده و هرزمان که کاربر آن ها را می بیند گویی هنوز برایش جدید و نو است. نرم افزار NCH PhotoStage Slideshow Producer یکی از بهترین و مفیدترین نرم افزارهایی است که تا به حال عرضه شده و با توجه به حجم بسیار اندکی که دارد می تواند قابلیت های فراوانی را به کاربران عرضه نماید. این ابزار با کنار هم قرار دادن تصاویر ، موزیک ها و تکه فیلم ها اسلایدشو هایی با کیفیت های بالا را پدید می آورد که می توان با اضافه نمودن افکت های موجود در نرم افزار این زیبایی و کیفیت را افزایش داد. قابلیت زوم برروی قسمتی از تصاویر موجود در اسلایدشو یکی دیگر از قابلیت های جالبی و البته جانبی است که در نرم افزار وجود دارد، این ابزار از تقریبا تمامی فرمت های رایج برای تصاویر ، موزیک ها و ویدئوها پشتیبانی کرده و می تواند آن ها را در قسمت های مختلف اسلایدشو استفاده نماید. NCH PhotoStage Slideshow Producer قابلیت دادن خروجی به صورت های مختلف را داراست ، امکان رایت اسلایدشو به صورت یک دی وی دی با امکان پخش برروی انواع پلیرها ، قابلیت به اشتراک گذاری به صورت آنلاین و همچنین ذخیره سازی به صورت یک ویدئو از قابلیت هایی هستند که به عنوان خروجی و فرمت های آن در نظر گرفته شده اند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار NCH PhotoStage Slideshow Producer v2.03 :
- استفاده آسان از نرم افزار
- پشتیبانی از فرمت های مختلف برای تصاویر ، موزیک ها و ویدئوها
- قابلیت استفاده از فایل های چندرسانه ای در ساخت اسلایدشو
- امکان رایت به صورت دی وی دی با قابلیت پخش برروی پلیرها
- وجود افکت های مختلف در نرم افزار برای طراحی اسلایدشو
- امکان زوم برروی قسمتی از تصاویر
- امکان کپی مستقیم برروی انواع سیستم های صوتی و تصویری قابل حمل
- ابزارهای مختلف برای کار برروی تصاویر و موزیک ها
- حجم بسیار پائین نرم افزار
- به اشتراک گذاری انلاین اسلایدشو ها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
  • بچه خر می کنیم (118)
  • بزرگترین مرکز دانلود موزیک (94)
  • بازی های ممنوعه PC (71)
  • طهران جوان (65)
  • سایت تفریحی پیک پک (124)
  • بروزترین مرجع قالب وبلاگها و ابزار سایت و وبلاگ (96)
  • بهترین سایت سریال های در حال پخش (121)
  • یاس دانلود (47)
  • Arman Download :: آرمان دانلود (95)
  • دیگه مشکی نمی پوشم (101)
  • دانلود با لینک مستقیم (68)
  • سلامتی جنسی جسمی روانی زیبایی (127)
  • رنگين كمان دانلود 2 فيلم موسقي (61)
  • دانلود فیلم و سریال های ایرانی و خارجی با لینک مستقیم (113)
  • بروز دانلود دانلود جدید ترین های روز دنیا (167)
  • ◄ مقالات کامپیوتر (66)
  • پرتال موزیک افتاب ایران (91)
  • دانلود فیلم با لینک مستقیم (31)
  • دانلود جدیدترین و بهترین موزیکها (71)
  • فروشگاه بزرگ اینترنتی محمد خرید (61)
  • موزیک روز,دانلود آهنگ های جدید ایرانی (51)
  • سايت زور (58)
  • گالری عکس مد پیکس (80)
  • download u99 (108)
  • خفن دانلود (131)
  • A X 2 4 (56)
  • دانلودستان فیلم و موزیک (179)
  • ◄وبلاگ پر بازدید دختر و پسر► (72)
  • جدید ترین نرم افزار های روز دنیا (68)
  • وبلاگ تفریحی شاهزاده (64)
  • تكصدا (114)
  • اکسارنک (83)
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 657
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 178
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 247
  • باردید دیروز : 363
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,717
  • بازدید ماه : 6,114
  • بازدید سال : 36,967
  • بازدید کلی : 309,410