loading...
البرز دانلود
آخرین ارسال های انجمن
محمد مهدی سوری بازدید : 209 چهارشنبه 17 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود

امروزه با توجه به گسترش اينترنت و به دنبال آن افزايش حجم اطلاعات و فايل‌ها بر روي سرورها، و تقاضاي بسيار بالاي مصرف كننده‌گان اينترنت براي دانلود، نياز به نرم‌افزارهاي مديريت دانلود بسيار بيش از پيش احساس مي‌شود.به اين منظور شركت‌هاي بسيار زيادي نرم‌افزارهايي جهت مديريت و بهينه‌سازي دانلود ارائه كرده‌اند.Free Download Manager نام نرم‌افزاري است كه به منظور مديريت دانلود‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

قابليتهاي كليدي نرم افزار Free Download Manager v3.0 build 844:
- قابليت دانلود از Bittorrent و امكان پشتيباني در ويندوز‌هاي 2000 و XP و 2003 و Vista
شايان ذكر است اين قابليت، فوق‌العاده مورد نياز كاربراني است كه به دنبال فايل‌هاي كم‌ياب يا ناياب مي‌گردند.
- قابليت Upload فايل‌هاي و به اشتراك گذاري آنها براي ديگر دوستان
- قابليت دانلود فيلم‌ها و قطعه‌هاي تصويري Flash از سايت‌هاي همچون Youtube, Google Video و تبديل آنها بهFormat رايج‌تر
- قابليت ساخت و تنظيم برنامه به صورت قابل حمل ( Portable ). اين امكان را به شما مي‌دهد تا برنامه‌ي خود را به صورت Portable بر روي ديگر سيستم‌ها بدون نصب كردن، اجراء نماييد.
- قابليت پخش فايل‌هاي صوتي و تصويري‌ اي كه به صورت كامل دانلود نشده اند.
- داراي شتاب دهنده براي افزايش سرعت دانلود به صورتي كه فايل را به چندين قسمت تقسيم و هر قسمت را با برقراري يك Sections دانلود مي‌نمايد تا از حداكثر پهناي باند استفاده شود.
- قابليت زمانبدي براي دانلود‌ها كه در زمان خاصي شروع به دانلود كند.
- قابليت تنظيم ترافيك و محدود نمودن پهناي باند. ( مورد استفاده: زماني ست كه شما مي‌خواهيد هم دانلود كنيد و هم در اينترنت به فعاليت بپردازيد، در صورتي كه برنامه از تمامي پهناي باند اينترنت شما استفاده نمايد سرعت گشت و گذار شما به طور چشمگيري كاهش مي‌يابد به تنظيم اين گزينه مي‌‌توانيد هم به دانلود بپردازيد و هم در اينترنت چرخي بزنيد ) .
- قابليت فوق‌العاده جالب Site Explorer كه به كاربر اجازه مي‌دهد تمامي فايل‌ها و احياناً فولدرهاي يك سايت را دانلود كند.
- قابليت نمايش درون فايل‌هاي ZIP ، قبل از دانلود
- امكان تغيير زبان، به بيش از 30 زبان زنده‌ي دنيا از جمله فارسي
- و...

محمد مهدی سوری بازدید : 205 چهارشنبه 17 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود


در هنگام دانلود و دريافت يک فايل از اينترنت هيچ تظمينی وجود نداره که ارتباط شما تا پايان يافتن دريافت به همان صورت باقی بماند . ممكن است. مودم ناگهان قطع ارتباط کند Account شما به پايان برسد ، سيستم شما ناگهان قفل کند ونياز به دوباره بالا آمدن داشته باشد و هر نوع مشکل ديگر! به عنوان مثال اگر شما بخواهید توسط Internet Explorer برنامه ای را با حجم 20 مگابایت دانلود کنید مجبور هستید که تمام فایل 20 مگابایتی را در یک مرحله دانلود کنید و قابلیت توقف و ادامه دانلود در زمان دیگری را ندارید. اگر در سرعت اینترنت شما نوسانی ایجاد شود برنامه دانلود IE عمليات دانلود را به صورت نیمه کاره به پایان می رساند. حال فرض کنید که گرفتار نوسان سرعت نشده اید اما اگر بعد از دانلود 19 مگابایت برق برود.... !؟ شما تمام وقتی رو که صرف دريافت اون فايل کرده ايد را از دست خواهيد داد !
چاره حل تمامی این مشکلات استفاده از برنامه های مدیریت دانلود می باشد. این برنامه ها به گونه ای عمل می کنند که مشکلات بالا را بر طرف کرده و به شما امکان دانلود فایل های سنگین با حجم بالا را نیز فراهم می کنند و با منسجم کردن داده ها به دانلود شما سرعت بخشیده و از نهایت سرعت دانلود استفاده می کند. برای جلوگيری از اين اتفاق اکثر کاربران از نرم افزار های مختلف Download استفاده ميکنند. DAP و Internet Download manager , FlashGet و.....! در اين بين نرم افزار قدرتمند Getright محصول کمپانی Headlight عرضه شده که يکی از محبوترين و برترينهای حال حاضر دنياست . اين برنامه که من خودم به تمامی نرم افزارهای دانلود واقعا ترجيح ميدم ، هم از سرعت خوبی برای دانلود برخورداره و هيچ گاه يک فايل رو از بين نمي برد وفايلی رو که شروع به دريافت نموده ايد سالم به شما تحويل خواهد داد! حتی پس از دهها بار Pause و Resume ! توانايی برنامه ريزی برای دانلود فايل رو داراست که فلان ساعت شروع به دانلود کند و پس از اتمام دانلود سيستم خاموش بشود و يا ارتباط با اينترنت قطع بشود.
ويژگيهاي نسخه حرفه اي اين برنامه :
- Upload Files : این قسمت امکان فرستادن فایل های شما را به آسانی و با چند کلیک بر روی وب سایتتان برای شما فراهم می کند.
- Advanced Scripting : شما می توانید در برنامه GetRight تمامی ویژگی های مورد نیاز خود را در این قسمت تنظیم کنید.
- Web Access : شما با کمک این بخش توانایی کنترل برنامه مدیریت دانلود خود را از هر کجا که باشید بر روی کامپیوتر خود دارا خواهید بود
- سرعت دانلود بالا. به این شکل که فایل مورد نظر را برای دانلود که در چند سرور موجود است بررسی کرده و از بهترین سرور که دارای ترافیک کمتری از نظر دانلود می باشد آن را با سرعت بیشتری دانلود می کند.
- بازیابی فایل ها در صورتی در حین عملیات دانلود اینترنت شما قطع شود و یا سیستم به هر علتی به صورت ناگهانی خاموش شود

محمد مهدی سوری بازدید : 243 چهارشنبه 17 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


يكي از قدرتمندترين و سريعتر نرم افزارهاي مدريريت دانلودي كه تا به حال از سوي شركت هاي مختلف ارائه شده است Net Transport نام دارد. نرم افزاري قدرتمند كه نهايت سرعت در مبادله اطلاعات را از سوي سرويس دهنده يا همان سرور با كاربر يا همان سرويس گيرنده به اجرا مي گذارد. ابزاري كه با پشتيباني از تقريبا تمامي پروتوكل ها و با استفاده از جديدترين تكنولوژي ها نظير بخش بخش كردن دانلود يك فايل امكان اين امر را فراهم مي كند تا كاربر بتواند با سرعتي به مراتب بيشتر از ابزارهاي موجود در ويندوز كار دانلود يك فايل را از دنياي مجازي اينترنت انجام دهد.
امكان زمان بندي دانلودها به مانند ديگر نرم افزارهاي رايج ، امكان مديريت براي كاربران مختلف يعني اگر سيستمي داراي چند كاربر است نرم افزار مي تواند براي هريك از آن ها به صورت كاملا خصوصي قابل دسترس باشد ، سازگاري با مرورگرهاي رايج موجود پشتيباني از زبان هاي مختلف براي واسط كاربري نرم افزار كه بسيار ساده اما جذاب هم طراحي شده است بخش هايي از قابليت هاي كليدي نرم افزار Net Transport را تشكيل مي دهند.
اين ابزار كه نسخه جديد آن به تازگي ارائه شده است سازگاري با نسخه جديد IP ها يعني IP هاي ورژن 6 ، سازگاري با پروتوكلي كه در نرم افزار eMule استفاده مي شود و همچنين سازگاري و امكان دانلود فايل هاي تورنت از مهم ترين خصوصياتي هستند كه در اين ابزار قدرتمند به چشم مي خورند. سازگاري كامل با تمامي نسخه هاي ويندوز از ويندوز 95 تا ويندوز 7 هم از قابليت هاي جالب اين ابزار به شمار مي روند.


قابليت هاي كليدي نرم افزار Net Transport v2.92 Build 540 :
- قابلیت تقسیم فایل به 10 تکه که حداکثر دریافت از هر تکه 1 مگابایت در ثانیه تعریف شده است.
- قابلیت مدیریت دانلود همزمان برای 10 فایل مجزا
- یک برنامه ساده ولی قدرتمند برای مدیریت فایل های دانلود شده
- استفاده از یک "کاوشگر سایت" (Site Explorer) برای لیست کردن فایلها
- امکان چک کردن اینکه آیا فایل "به روز" شده یا خير (برای دانلود مجدد)
- پشتیبانی از پروکسیها برای گذشتن از محدودیتهایی همچون یک دانلود برای یک IP
- امکان محدود نمودن سرعت دانلود
- قابلیت زیر نظر گرفتن کلیک های شما در اینترنت اکسپلورر به دنبال دانلود فایل
- امکان خاموش کردن خودکار کامپیوتر یا قطع ارتباط مودم شما به هنگام اتمام دانلود فایل
- امكان زمان بندي دانلود ها به صورت كاملا انعطاف پذير
- استفاده آسان از نرم افزار
- واسط كاربري ساده اما جذاب
- قابليت استفاده چندين كاربر از يك رايانه به صورت كاملا خصوصي از نرم افزار
- سازگاري با انواع پروتوكل هاي رايج
- پشتيباني از چندين زبان زنده دنيا‌ از جمله زبان شيرين پارسي
- پشتيباني از پروتوكل استفاده شده در eMule
- پشتيباني از فايل هاي تورنت براي دانلود آن ها
- سازگار با تمامي نسخه هاي ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 217 چهارشنبه 17 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود

 

YouTube.com چیست :
YouTube یک website همگانی است جهت Shar کردن file های video یی ، که کاربران در هر مکانی قادر به upload و view کردن file های خود و دیگران می باشند .
YouTube در اواسط ماه February 2005 توسط سه تن از کارکنان PayPal ساخته شد که نمایش file های video یی را بر اساس Adobe Flash technology برنامه ریزی کردند .
این website دارای مطالبی همچون :
music video ها ، clip های تلویزیونی ، تکه های فیلم و ... چه به صورت amateur و چه به صورت original می باشد .YouTube Downloader چیست :
YouTube Downloader  ابزاری است ساده جهت Download کردن video ها از youtube و ذخیره ی آن ها به صورت AVi File بر روی Computer شخصی خود .
شما قادر خواهید بود با paste کردن url مورد نظر از یک video در داخل نرم افزار و فشار دادن Start ، آنچه می خواهید را درون folder مورد نظر خود Download کنید .
شما همچنین اصلا نیازی به هیچ گونه Player جهت نمایش flash video ها نداشته و تنها با استفاده از media Player قادر به دیدن آن ها خواهید بود .
YouTube Downloader نرم افزاری است رایگان .
نرم افزاری که دارای  هیچ گونه :
ADWARE ،  SPYWARE ، REGISTRATION ، POPUPS ، MALWARE  نمی باشد .
این نرم افزار قادر به پشتیبانی از file های AVI ، MPEG و FLV می باشد .
آخرین تغییرات صورت گرفته در این نسخه :
- توانایی دانلود ویدئو از Google Video .
- پشتیبانی از پروکسی با یوزرنیم و پسورد.
- ذخیره کردن تنظیمات در هنگام خروج از نرم افزار.
- ذخیره فایل های ویدئویی با نام اصلی آنها.
- برطرف کردن چند باگ موجود در نسخه قبلی.
و ... 

 

محمد مهدی سوری بازدید : 333 چهارشنبه 17 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com



An Overview of JA Fedora's features:
Professional and Artistic Design
3 column layout based template
4 color options, professional, artistic and high accessibility layout
Tableless design and 100% CSS-based
Joomla 1.0.x + Joomla 1.5.x compatible
3 Menu options: JA Split menu, JA CSS menu, JA Moo menu
XHTML 1.0 Transitional Check it ?
CSS Validates Check it ?
Valid 508 Accessibility
Delivered with source .PSD and FONT files, Demo site sample database and detailed user guide which can be found in JA Fedora download folder and JA Fedora forum.
Well-commented template_css.css and index.php file for flexible customization
Cross Browser Support

محمد مهدی سوری بازدید : 299 چهارشنبه 17 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


ويرايش 2
در راستای اهداف گروه آسان دانلود و همه گانی سازی قابلیت ها و امکاناتی که این سایت در اختیار بازدیدکنندگان و کاربران عزیز قرار می دهد، برنامه نویسان و طراحان گروه آسان دانلود با تلاشی چند روزه و به صورت مداوم اقدام به طراحی قالبی برای وبلاگ های سایت بلاگفا نموده اند. این کار ترجمه سازی قالب برای بلاگفا به دلیل درخواست دوستان قالب سایت آسان دانلود انجام گرفت. والبته قصد هم داریم تا این قالب را به صورت کاملا رایگان برای تمامی دوستداران آسان دانلود برای دانلود قرار دهیم. مطئمنا پس از استفاده از این قالب متوجه کارآیی های آن خواهید شد. در مورد این ابزار نمی توانیم زیاد توضیح دهیم. چون حاصل دستان خودمان است تعریف اضافه بی فایده خواهد شد. ( مشک آن است که خود ببوید نه آن که عطار بگوید‌) مژده ديگر به وبلاگ نویسان كه بزودي براي بقيه سيستمهاي مديريت محتوا، اين قالب آماده مي شود و به صورت رايگان عرضه خواهد شد.
انگيزه اين ترجمه قالب براي بلاگفا از آنجايي شروع شد كه يكي از دوستان كه از قالب آسان دانلود كه توسط ديگر دوستان خوبمان درست شده بود استفاده مي كرد با ما تماس گرفته و از مشكلات بسيار زياد اين قالب كه به صورت حرفه اي طراحي نشده، شاكي بود. به علاوه اينكه بعضي از وب سايتها با سوء استفاده از اين قالب و درخواست مبالغي براي طراحي قالب براي وبلاگ نويسان مي كردند كه ما بر آن شديم، اين قالب را به صورت رايگان انتشار دهيم.
امیدواریم بتوانیم هرروز خدمتی جدید ارائه کنیم.

امكانات ويژه قالب آسان دانلود براي بلاگفا:
- بسيار شكيل و لود بسيار سريع صفحات به علت سبك بودن قالب
- مناسب براي وب سايتهاي دانلود نرم افزار، ترفند،آموزش،و...
- طراحي بسيار مناسب براي قراردان تبليغات در سايت
- لينكدوني آسان دانلود مطالب جالب و خواندنی از سراسر وب
- قابليت قرار دان لگوي سايت به منظور شخصي سازي
- قابليت نمايش سخن روز
- قابليت نمايش تاريخ به صورت ميلادي و شمسي
- قابليت نمايش متن به كاربر در زمانهاي مشخص
- قابليت استفاده از آرشيو موضوعي به صورت خودكار
- قابليت نمايش لينك دوستان به صورت خودكار
- قابليت نمايش اطلاعات وب سايت به صورت كامل
- نمايش 15 مطالب از آخرين نوشتهاي شما و قابليت تغيير آن
- نمايش آرشيو ماهيانه و آخرين آپديت هاي آنتي ويروس
- نمايش پيوندهاي روزانه شما به صورت لينكدوني
- و...

محمد مهدی سوری بازدید : 231 چهارشنبه 17 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


نرم افزارهای زیادی در زمینه طراحی وب وجود دارند ، شرکت های نرم افزاری متعددی هستند که  کار تولید نرم افزارهای طراحی وب را برعهده دارند ، تقریبا همه این نرم افزارها خصوصیات شبیه به هم دارند اما به طبع تعدادی از آن ها با دارا بودن قابلیت های متفاوت و مهم توانسته اند که خود را از بقیه جدا کرده و در رتبه بهتری قرار بگیرند. زمانی که نامی از نرم افزارهای طراحی وب به میان می آید اکثر کاربران به این نکته فکر می کنند که آیا به همین سادگی است که ما بتوانیم یک سایت طراحی کنیم ؟ طراحی که حتی یک خط هم کدنویسی و برنامه نویسی تحت وب را نمی توانیم انجام دهیم. پاسخ مثبت است ؛ زیرا با نرم افزارهایی که امروزه طراحی می شوند بدون دانستن هیچ زبان برنامه نویسی تحت وب می توان به سادگی کار طراحی یک سایت را انجام داد بدون این که کاربر بازدید کننده متوجه این مساله شود.
این نرم افزارها با محیط طراحی خود ابتدا به کاربر این قابلیت را می دهند تا طراحی های خود را انجام داده و سپس خود نرم افزار به صورت اتوماتیک کدها را به صورت هوشمند تولید می کند تا مرورگر قدرت پردازش آن ها را به سادگی داشته باشد. Xara Web Designer همانطور که از نامش هم پیداست محصول شرکت Xara بوده و ابزاری برای طراحی صفحات وب به شمار می رود ، اما هرکس محیط کاربری این نرم افزار را ببیند مطمئنا متعجب خواهد شد زیرا محیط این نرم افزار به ابزارهای گرافیکی بیشتر شبیه است تا نرم افزارهای طراحی وب . در حقیقت این نرم افزار هیچ گونه نیازی به برنامه نویسی نداشته و طراح است که باید با نهایت سلیقه خود آنچه را در ذهن خود از یک صفحه وب می پروراند به روی نرم افزار آورده و با کمی رنگ بندی صحیح بهترین را نسبت به هدف خود طراحی کند.
در Xara Web Designer طراحی به سادگی می تواند تمامی Object هایی که به صورت معمول در یک صفحه وب یافت می شوند را به کار برده بدون این که حتی یک خط هم برنامه نویسی کند ، هرجایی از صفحه که بخواهد به مانند یک نرم افزار گرافیکی متن ، عکس و یا هر Object دیگری را به کار برد . این ابزار با طرح ها و قالب های آماده بسیار کمک زیادی در ایجاد طرح دلخواه را به کاربر می دهد ؛ به قول سایت سازنده کاربر این نرم افزار به اندازه رانندگی برای ماشین طراحی وب را بتواند انجام دهد ،  می تواند سایتی قدرتمند طراحی کند.  این مجموعه یک بسته نرم افزار کامل است ، اگر Photoshop  Dreamweaver و CuteFTP که سه نرم افزار برای طراحی ، کدنویسی و آپلود فایل هستند را در کنارهم قراردهیم یک مجموعه کامل برای طراحی وب بدست می آید ، Xara Web Designer کار همین سه نرم افزار را انجام می دهد. بسته ای که هم اکنون مقابل شما کاربران عزیزآسان دانلود قرار دارد ، مجموعه کامل این نرم افزار به همراه کرک در انتظار کاربران حرفه ای برای طراحی سایت هاست.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Xara Web Designer v6.0.0:
- محیط کاملا متفاوت از نرم افزارهای دیگر
- عدم نیاز به هیچ گونه برنامه نویسی برای طراحی
- محیط جذاب و کاربر پسند نرم افزار
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- طرح های بسیار زیبا و متعدد
- طراحی برپایه WYSIWYG که هرچه کاربر طراحی می کند ، می تواند ببیند
- قابلیت آپلود برروی سرور به سادگی
- قابلیت استفاده از تمامی Objectها در صفحه وب
- قابلیت استفاده از Object ها در یک صفحه بدون محدودیت به مانند یک نرم افزار گرافیکی
- کیفیت بالا در نتیجه کار با این نرم افزار
- قابلیت ساخت منوهای Pop-up برای تصاویر
- قابلیت قرار دادن امکاناتی برای سایت نظیر تغییر رنگ قالب از سوی کاربران
- سازگار با انواع مرورگرها
- پشتیبانی از فرمت های رایج تصاویر نظیر PSD ، JPEG ، PNG و ...
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 253 چهارشنبه 17 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com

 



An Overview of JA Corona's features:
Professional and Artistic Design
Well integration JA Slide menu(New) with as an add-on component
3 column layout based template
2 color options, professional, artistic and high accessibility layout
2 screen resolution types: narrow and wide
Tableless design and 100% CSS-based
Joomla 1.0.x + Joomla 1.5 compatible
3 Menu options: JA Slide menu, JA Split menu, JA Dropline menu
XHTML 1.0 Transitional Check it ?
CSS Validates Check it ?
Valid 508 Accessibility
Delivered with source .PSD and FONT files, Demo site sample database and detailed user guide which can be found in JA Corona download folder and JA Corona forum.
Well-commented template_css.css and index.php file for flexible customization
Cross Browser Support

 

محمد مهدی سوری بازدید : 209 سه شنبه 16 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود

 مژده به افرادي كه ويندوز قانوني ماكروسافت را ندارند و نمي توانستند از نسخه  اینترنت اکسپلورر 7  استفاده كنند. حالا ديگه به لطف ماكروسافت ديگه همه مي توانند اين نسخه را به راحتي بر روي سيستم خود نصب كنند. آخرين نسخه جدید اینترنت اکسپلورر با قابلیت های فراوان عرضه شد.
مهمترين خصوصيات نرم افزار :
 - نسخه فوق العاده بهتر از نسخه هاي قبلي
 - امنيت و سرعت بسيار بالا
 - کنترل بهتر ActiveX ها
 - قابلیت استفاده از فیدهای RSS
 - چك نكردن ويندوز قانوني در هنگام نصب
 - مشاهده چند صفحه مجزا در یك پنجره 
 - سیستم محافظ در برابر تهدیدات Phishing
 - داراي نرم افزار ضد جاسوس داخلي، جهت افزايش ضريب امنيتي برنامه در اينترنت
 - داراي PopUp Blocker  قدرتمند جهت جلوگيري از باز شدن صفحات ناخواسته موسوم به PopUp
 - قابلیت جستجوی سریع در موتورهای جستجوی دلخواه
 - قابلیت بزرگنمایی یك صفحه برای كمك به كاربران با دید ضعیف
 - قابلیت چاپ بخشی از صفحه (به جای چاپ كلی هر صفحه)
 - بهبود در پشتیبانی كدهای CSS و تصاویر شفاف (transparent) با پسوند

محمد مهدی سوری بازدید : 219 سه شنبه 16 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com



پس از موفقیت روباه فایرفاکس نوبت به نهنگی رسیده که از تولدش مدت زیادی نمی گذرد. این نهنگ تازه به دنیای اینترنت قدم گذاشته و حالا جزئی از دنیای مرورگرها شده است. اما مطمئنا مدت زیادی طول نخواهد کشید که این مرورگر خود را در بلندای مرورگر ها خواهد دید. Orca Browser یکی از جدیدترین نرم افزارها در زمینه اینترنت و دنیای مرورگرها می باشد. برای این که توصیف کوتاهی داشته باشیم در نظر بگیرید وقتی مرورگر معروف گوگل ارائه شد تا چه اندازه سرو صدا کرد. همه از محیط کاربری کاملا متفاوت آن نسبت به دیگر رقبا متعجب شدند. اما حالا مرورگر Orca محیطی متفاوت تر از تمامی مرورگرهایی که سراغ داشتیم را داراست. تمامی آنچه که در نسخه های قبلی و فعلی انواع و اقسام مرورگرها دیده بودیم را بایددر Orca جست و جو کنیم. اولین نکته مهم سرعت مرورگر در بارگذاری صفحات است. همه می دانیم سرعت را باید از روباه فایرفاکس درخواست کرد اما باید این جا بگوئیم این مرورگر نه تنها از فایرفاکس در لود صفحات وب چیزی کم ندارد، بلکه  در جاهایی حتی سریع تر هم عمل خواهد کرد.  هرچند نکته ی بسیار مهمی باید گفته شود که  Orca براساس آخرین توابع استفاده شده در مرورگر فایرفاکس طراحی و برنامه نویسی شده است.به این ترتیب  اکثر خصوصیات و قابلیت های فایرفاکس را به ارث برده است.امنیت بالا، دانلود منیجر قدرتمند، چک کردن املای کلمات ، محیط کاربر پسند نرم افزار و بسیار قابلیت بسیار بارز دیگرکه  پس از دریافت و استفاده از Orca می توانید مشاهده نمائید. لذت واقعی وب گردی را می توان  با این مرورگر تجربه کرد. تمامی استانداردهای وب در این مرورگر رعایت شده است و تقریبا با تمامی مرورگرها سازگاری کاملی دارد. بسیاری از امکانات این مرورگر در پلاگین های جداگانه نهفته شده است. پلاگین های ریز و درشتی که هرکدام می تواند به اندازه خود به کاربر کمک زیادی کنند. همانطور که در ابتدا هم گفتیم محیط کاربری این مرورگر از آنچه سراغ داشتیم کاملا متفاوت است، اما نکته جالب این است که Orca پوسته های متعدد و فوق العاده جذابی را هم درکنار پوسته اصلی ارائه می دهد تا کاربر با سلیقه خود به وب گردی بپردازد. یکی از دیگر قابلیت های بسیار مهم این مرورگر تولبار جالبی است که در کنار فلش فایل ها و همچنین عکس ها به نمایش در خواهد آمد. با این تولبار که هنگام مشاهده فلشی در کنارش ظاهر می شود می توان کارهای مهمی را انجام داد. یکی دیگر از قابلیت ها این است که تمامی آنچه در سایت ها می بینیم از قبیل تصاویر، ویدئو، صداها، انیمیشن ها و ... را می توان محدود ساخت.
باید هنر این نهنگ مرورگر را خودتان حس کنید تا متوجه قدرت بالای آن شوید. این مرورگر هم مانند تمامی مرورگرها به صورت رایگان عرضه می گردد. سایت آسان دانلود تجربه ای متفاوت را با Orca Browser پیشنهاد می دهد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Orca Browser v1.1.2:
- محیط کاربری کاملا متفاوت نسبت به دیگر مرورگرها
- دانلود منیجر قدرتمند
- پوسته های متعدد
- پلاگین های ریز و درشت کارآمد
- سرعت بسیار بالا در گشودن صفحات وب
- پایه گذاری شده با آخرین توابع موزیلا فایرفاکس
- امنیت بالا در وب
- شخصی سازی اطلاعات کاربر از قبیل یوزرها و پسوردها
- پشتیبانی از تمامی پوتوکل ها
- خواندن خبرها با RSS Reader
- رعایت تمامی استانداردهای وب
- استفاده بسیار اندک از حافظه سیستم
- از بین بردن تبلیغات و صفحات مزاحمPop-up
- ابزارهای تکمیلی برای فلش های به کار رفته در صفحات به صورت تولبار محو شونده
- قابلیت محدودسازی تمامی Object های به کار رفته در سایت ها
- قابلیت بازگردانی صفحاتی که به دلیل وجود مشکلات به صورت خودکار بسته می شوند
- دسترسی سریع به ایمیل ها با افزونه های به کار رفته در این مرورگر
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز محبوب 7
- و...

محمد مهدی سوری بازدید : 207 سه شنبه 16 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com



نخستین مرورگر اینترنتی فارسی جهان با عنوان تجاری تیزبال رونمایی شد، طراحی و توسعه مرورگر فارسی تیزبال در راستای تحقق هدف گسترش نرم افزارهای کاربردی در حوزه اینترنت انجام و پس از ۱۴ ماه تلاش منتشرشد. این مرورگر اینترنتی فارسی از هم اکنون در اختیار کاربران قرار دارد و آنان با استفاده از این مرورگر، قادر به مرور صفحات وب با سرعت فوق العاده خواهند بود، علاوه بر سرعت بالا، امنیت در مرور صفحات، پوسته های جذاب گرافیکی، افزونه های متعدد و کاربردی و فارسی بودن آن، این مرورگر را نسبت به سایر مرورگرهای دیگر متمایز کرده است. از قابلیت های این نرم افزار می توان استفاده از منویی فارسی که در بخش تنظیمات تیزبال است را نام برد که با بیش از ۱۰ دسته و ۱۵۰ آیتم طراحی شده که انعطاف پذیری بالایی دارند. این مرورگر اینترنتی فارسی، قابلیتهای ویژه ای مانند: دسته بندی موضوعی بخش تنظیمات در۱۰ عنوان مختلف، قابلیت تبدیل نوار عنوان به چند حالت وظیفه ای، حرکات عملیاتی ویژه موس، جهت مرور آسان تر صفحات وب، قابلیت دلخواه سازی فونت، اندازه و رنگ سربرگها (Tab) ، قابلیت مرورایمن صفحات وب، تنظیمات پیشرفته جهت فیلتر اشیا تبلیغاتی (POP-UP) را دارا می باشد، همچنین ویژگی منحصر به فرد این مرورگر، دکمه مدیریت مرورگر است. این مرورگر نسبت به سایر مرورگرهای زبان فارسی، مزایایی دارد که از آنها می توان به قابلیت نمایش گروهی صفحات در حال اجرا، نوار ابزار کمکی با قابلیت بهره گیری افزونه ها و وجود بیش از ۱۵۰ آیتم مختلف در بخش تنظیمات مرورگر اشاره نمود .همچنین با دریافت پوسته های گرافیکی نرم افزار و نصب آنها دیگر هیچگاه از وبگردی خسته نخواهید شد، چرا که بیش از ۱۱۰ پوسته جذاب در ۱۸ دسته بندی مختلف، پس از انتشار نسخه آزمایشی مرورگر، جهت دریافت در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. تیم طراحی و توسعه تیزبال، تاکنون تعداد بیش از۱۸۰ افزونه کاربردی برای استفاده در مرورگرطراحی نموده است وکاربران می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی مرورگر اینترنتی فارسی تیزبال، بطور کاملا رایگان این افزونه ها را دریافت کنند. در آینده نزدیک بسته آزمایشی توسعه و گسترش تیزبال در اختیار کلیه افراد قرارخواهد گرفت.

جستجوگر تیزبال:
همزمان با انتشار مرورگر اینترنتی فارسی تیزبال، بخش جستجوگر چندگانه تیزبال نیز فعالیت خود را آغاز نمود. کاربران دیگرجهت جستجوی مطالب خود دیگر نیازی به مراجعه به چندین موتور جستجو نخواهند داشت چرا که جستجوگر چندگانه تیزبال این امکان را به طور یکجا برای شما فراهم می آورد. قابل ذکر است که طبقه بندی جستجوگر تیزبال به صورت زیر می باشد: وب گوگل- وب یاهو - تصاویر گوگل - تصاویر یاهو - گروه های گوگل- گروه های یاهو - فهرست گوگل - ویکیپدیا - آب و هوا

دلایل انتخاب تیزبال به عنوان مرورگر پیش فرض چیست؟
خلاصه ای از مهمترین مزایای مرورگر اینترنتی فارسی تیزبال را به صورت زیر می توان بیان نمود :
- طراحی شده بر اساس زبان فارسی شامل کلیه منوها و تنظیمات
- سرعت هم تراز و حتی بالاتر از سایر مرورگر های رایج غیر فارسی زبان!
- منوی تنظیمات متنوع و پیشرفته دارای بیش از ۱۵۰ آیتم مختلف
- حجم فوق العاده پایین مرورگر همراه با افزونه ها و پوسته های متنوع

افزونه های کاربردی تیزبال:
تیم طراحی و توسعه تیزبال تا کنون تعداد بیش از ۱۸۰ افزونه کاربردی تیزبال را طراحی نموده است که پس از انتشار نسخه آزمایشی مرورگر، این افزونه ها جهت دانلود و نصب بر روی تیزبال در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. شما با دریافت کاملاً رایگان و نصب آسان هر یک از افزونه ها بر روی تیزبال خود ، صفحات وب را با انعطاف پذیری بیشتر مرور خواهید نمود. ویژگی جالب توجه این افزونه ها این می باشد که قابلیت به روز شدن را نیز دارا می باشند.

تنوع و گستردگی افزونه ها:
به طور کلی افزونه های تیزبال در چند دسته کلی قرار دارند:
- رابط نرم افزار های اجرایی
- خبرخوان آر.اس.اس
- رادیو اینترنتی
- لینکدونی
- مترجم صفحات وب
- بازی های فلش
- مدیریت دانلود
- نمایشگر های آماری و رتبه بندی سایت ها
- مدیریت ایمیل
- رابط گرافیکی تیزبال
- حذف تبلیغات ناخواسته اینترنتی
- و …

محمد مهدی سوری بازدید : 213 سه شنبه 16 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


TheWorld Browser نام مرورگری بسیار سبک است که برپایه IE محصول شرکت مایکروسافت بنا نهاده گردیده و علاوه بر سرعت بالا در بارگزاری و لود صفحات وب از تقریبا تمامی خصوصیات Internet Explorer ارث می برد. این نرم افزار بسیار کم حجم که کمتر از 1 مگابایت حجم دارد محیط کاربری جذاب تری نسبت به IE داشته و علاوه بر این پلاگین ها و پوسته های متعددی را هم پشتیبانی می کند. این مرورگر جالب که از قابلیت Tab Browsing نیز بهره می برد در لود کردن صفحات به صورت فریم به فریم عمل کرده و همین عامل کمک می کند تا به نسبت وب سایت ها سریعتر بارگزاری شودند ، پشتیبانی از تقریبا تمامی پروتوکل ها ، امکان Block کردن popup های مزاحم ، قابلیت فیلتر نمودن تبلیغات در دیگر نکات TheWorld Browser به شمار می روند. مرورگر مورد بحث از امنیت بسیار مناسبی هم در گشت و گذارهای اینترنتی برخوردار است ، ضمن این که در این مرورگر یک نرم افزار مدیریت دانلود بسیار ساده اما مفید نیز گنجانده شده تا حتی با همین حجم محدود هم بتوان از نهایت قابلیت و امکانات نیز بهره برد. در این Download Manager ساده بر خلاف IE که امکان Resume به دانلود ها نمی دهد ، در این ابزار این امکان نیز وجود دارد که کاربر در مواقع لازم وقفه ای در دریافت فایل های خود نیز ایجاد نماید.این ابزار قابلیت جالب دیگری هم دارد و این که با یک کلیک ساده می توان صداهای موجود در یک وب سایت را به طور کامل قطع نمود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار TheWorld Browser v2.4.1.2 Final :
- امنیت و سرعت بالا در گشت و گذارها اینترنتی
- بنیان نهاده شده بر پایه IE
- Download Manager داخلی نرم افزار با قابلیت Resume
- پشتیبانی از ده ها پوسته زیبا
- امکان بهره گیری از پلاگین های متعدد و مفید برای وب گردی
- امکان قطع صدای سایت های مختلف تنها با یک کلیک
- سازگاری با انواع پروتوکل
- پشتیبانی از تمامی انواع زبان های برنامه نویسی
- سازگاری با انواع استانداردهای تحت وب
- بهره گیری از قابلیت Tab Browsing
- بارگزاری صفحات به صورت فریم به فریم
- حجم بسیار پائین نرم افزار
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 201 سه شنبه 16 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


به اشتراک گذاری فایل ها میان دوستان امری است که امروزه بسیار رواج دارد اما این که از چه راه هایی برای این کار استفاده کنیم نکته مهمی است. برای مثال یکی از راه ها استفاده از نرم افزار P2P است که امروزه بسیار محبوب شده اما امروز قصد داریم شما را با یکی از سرویس های جدید شرکت Opera آشنا کنیم . این سرویس که Opera Unite نام دارد ، به شما این امکان را می دهد تا در مرورگر خود یک وب سرور داشته باشید و به راحتی بتوانید فایلهای مورد علاقه خود را برای دوستانتان به اشتراک بگذارید . این سیستم امکانات بسیاری دارد که مطمئنا هریک از شما کاربران می توانید با استفاده از آن ها ساده تر به اهداف خود در زمینه ارتباط با دوستان دست پیدا کنید. استفاده از این نرم افزار بسیار آسان بوده و هرکاربری می تواند پس از مدت کوتاهی به تمامی قابلیت های آن پی برد. برای استفاده از این نرم افزار تنها کافیست فایل را دانلود نموده و پس از نصب یک اکانت در بخش مربوطه ساخته و برای استفاده از امکانات آن آماده شوید. دقت داشته باشید این یک نوع قابلیت جدیدی است که به آخرین نسخه از مرورگر اپر اضافه شده است و فایل دانلود شده همان آخرین نسخه از این مرورگر می باشد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Opera Unite v10.10 :
- امکان اشتراک انواع فرمت های فایل ، تصویر ، فیلم ، صدا
- امکان مدیریت کامل فایلها در پنل شخصی کاربر
- شبیه سازی یک وب سرور کامل برای کاربر
- امکان اشتراک فایلها در سایت های ارتباط جمعی
- محیطی کاملا کاربر پسند و با امکانات مدیریتی بالا
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 227 سه شنبه 16 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


با وجود و تعدد مرورگر ها شاید کمتر کاربری باشد که نام Flock را شنیده باشد و یا حداقل از آن استفاده کند. با وجود مرورگرهایی نظیر Mozilla Firefox ، Microsoft Internet Explorer ، Opera و ... کمتر کاربری پیدا می شود که با Flock سروکار داشته باشد. شاید باه این دلیل است که همه این مرورگر را نمی شناسند و یا حداقل آشنایی زیادی با آن ندارند. Flock مرورگری است که قابلیت های فراوانی را در اختیار کاربرانش قرار می دهد. در حقیقت Flock مرورگری است که برپایه معروفترین مرورگر دنیا و به اعتقاد خیلی ها بهترین آن ها یعنی Mozilla Firefox طراحی و پیاده سازی شده است. اما به دلایل مختلف استفاده از آن میان کاربران به محبوبیتی زیادی نرسیده است. Flock به کاربران اجازه مدیریتی بسیار کامل را بر روی مدیاها و اطلاعات  موجود در سایت های نظیر MySpace, Facebook, Digg, Flickr, AOL Webmail, Yahoo! Mail, Gmail, YouTube, Pownce and Twitter را می دهد. محیط ظاهری نرم افزار فوق العاده زیبا بوده و از لحاظ زیبایی بسیار متفاوت از Mozillla Firefox می باشد. کار کردن با نرم افزار هم بسیار آسان است زیرا بسیاری از امکانات این نرم افزار در قالب تولبار های مختلف در محیط اصلی برنامه قرار گرفته است. نکته ای که کاربران باید درباره این نرم افزار بدانند این است که می توان Extention های Firefox را در این برنامه هم به کار برد.اما مهم ترین خصوصیتی که همه به آن توجه بیشتری دارند سرعت لود صفحات است. این مرورگر پس از بازکردن صفحات مختلف در کش خود آن را ذخیره سازی کرده و در دفعات بعد فقط قسمت هایی از سایت که به روز شده اند را بارگذاری می کند و قسمت هایی که به روز نشده اند را از کش خود لود می کند که این عمل در سرعت بارگذاری صفحات بسیار موثر می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Flock v2.5.6 Final :
- سرعت بسیار مناسب در بازکردن صفحات وب
- پایه گذاری شده بر اساس Mozilla Firefox
- سرعت دانلود بالا و قابلیت Resume دانلود ها
- هماهنگی بیشتر با صفحات RSS
- قابلیت هماهنگی با Extention های Firefox
- تولبار های متعدد در برنامه که دسترسی کاربران را به منوهای بسیار سریعتر می کند
- قابلیت جستجو در جستوگرهای معروف نظیر Google و Yahoo!
- آپلود اطلاعات و تصاویر در سایت های مختلف تنها با جند کلیک ساده
- ادیتوری فوق العاده برای وبلاگ نویسان
- هماهنگی با اکثر نرم افزار های مدیریت دانلود
- قابلیت نمایش ویدوئو های سایت هایی نظیر Youtube و ...
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و...

محمد مهدی سوری بازدید : 227 سه شنبه 16 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com

شايد بسياري از شما با مرورگر MYIE2 آشنا باشيد. Maxthon نام جديد و تغيير يافته MYIE2  ميباشد در واقع Maxthon نسل جديدي از مرورگر هاي MyIe بوده كه پس از گذشت يك سال از فعاليتش با نام ديگري ارائه شده است.ماکستون مرورگرقدرتمند و و انعطاف پذيري است كه از قدرت و هسته  مرورگر IE (مرورگر intenet explorer ويندوز)استفاده كرده و بر خلاف آن داراي قابليت ها و امكانات بسيار زيادي ميباشد. نكته قابل توجه اين است كه اين مرورگر تقريبا 65% از رم شما را کمتر از کاوشگر ويندوز اشغال ميكند از اين رو مانع كاهش سرعت در سيستم ميشود.

قابليتهاي كليدي نرم افزار Maxthon v3.0.18.2000:
- Tabbed Browsing Interface مرور همزمان چند صفحه وب در يك پنجره:
ماکستون از يک رابط جدولی قوی برای مرور اينترنت استفاده می کند توسط اين رابط شما می توانيد بدون شلوغ کردن نوار وظيفهَ ويندوز چند سايت را با هم ودر يک پنجره باز کنيد .دراين حالت مرورکردن آنها آسانتر می شود چرا که اطلاعات مربوط به مقدار فضای بارگذاری شده از سايت در بالای جدول ديده میشود.
-Mouse Gestures حرکات بيانگرموس:
به مرورگر خود توسط موس فرمان بدهيد! با فعال کردن ويژگی حرکات بيانگر موس می توانيد توسط گرفتن يک کليد موس و حرکت دادن آن به يک سو به مرورگر دستور بدهيد.حرکات بيانگر موس انقلابی ديگر در صنعت مرور اينترنت است.بعضی از مردم می گويند که اين کار شبيه به انجام کونگ فو با موس است.
- Super Drag&Drop گرفتن وانداختن ويژه:
ماکستون انقلابی جديد در افزايش سرعت مرور صفحات وب به وجود آورده,به اين ترتيب که شما کافی است يک پيوند را بکشيد وبيندازيد تا در جدولی جديد باز شود, شما می توانيد پيوند را به هر جای صفحه که بخواهيد بيندازِيد همين طور اگر متنی را انتخاب کرده و به هر جای صفحه بيندازيد توسط موتور جستجو گر پيش فرض شما در اينترنت به دنبال آن می گردد.
- Privacy Protection- محافظت ازاطلاعات شخصي شما:
شما می توانيد با چند کليک گذشته ها؛کوکيها وصفحاتی که توسط برنامه ضبط شده اند ؛رمزها و.. را پاک کنيد همين طور می توانيد اينهارا به گونه ای تنظيم کنيد که با آغاز شدن يا بسته شدن ماکستون پاک شده تا اثري از اعمال شما بجاي نماند.
- نوار علاقه مندي ها:
ماکستون يک نوار علاقه منديها را به محيط برنامهَ شمااضافه می کند که توسط آن می توانيد به پوشه پيوندها که در پوشه علاقه منديهای شما قراردارد يا هر پوشه ای که بخواهيد دسترسی داشته باشيد.
- AD Hunter - شکارچی تبليغات آزار دهنده اينترنتي:
صفحات ناگهانی صفحات شناور تصاوير تبليغاتی فلاشهای تبليغاتی....همه وهمه چيزهای آزاردهنده ای هستند اما با شکارچی تبليغات از همهَ آنها راحت شويد.اين برنامه تمامی تبليغات (حتی درون سايت)رامی تواند مسدود کند وشما را از شرشان راحت کند.
- Support Google Bar  پشتيباني كامل از نوار ابزار گوگل:
آيا نوار ابزار گوگل را می توانيد بروي مرورگر ديگری جز کاوشگر اينترنت اكسپلورر نصب كنيد؟ جواب خير است, اما برای ماکستون جواب آری است چرا که ماکستون از نوار ابزار گوگل به طور کامل پشتيباني می کند. نوار برنامه های خارجی با ماکستون شما می توانيد با چند کليک ساده برنامه ای از سيستم خودتان را اجرا کنيد وحتی می توانيد آنها را طوری تنظيم کنيد که با ماکستون شروع و اجرا شده و همچنين با ماکستون بسته شوند.
- Skins- تعويض پوسته هاي مروگر:
ماکستون از پوسته های انعطاف پذيری استفاده می کند تا زيباتر به نظر برسد همراه با پوسته ها آيکونها نيز عوض می شود طراحان اين مرورگر بيش از 300پوسته در اين وب سايت  قرار داده اند و به كاربران امكان انتخاب و تغيير پوسته مورد نظرشان را به سليقه خود ميدهد.
- پررنگ کنندهَ کليد واژه های پيدا شده توسط نوار جستجوگر:
با استفاده از اين قابليت پس از اتمام عمليات جستجو كليه واژه هاي مربوط به واژه جستجو شده در وب سايت ها بصورت رنگي در آمده و به كاربر در رسيدن به جواب خود كمك بسياري ميكند.
- و...

محمد مهدی سوری بازدید : 12489 سه شنبه 16 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com



امروزه با وجود مرورگر های بزرگی چون Mozilla Firefox ، Microsoft Internet Explorer ، Opera و Apple Safari و... شاید کمتر کسی با نام مرورگر Avant آشنايي داشته باشد. این مرورگر با داشتن رابط گرافیکی کاربری مساعد تجربه ای جدید در راندمان و وضوح بالای وبگردی را برای شما به ارمغان خواهد آورد همچنین آپدیت های مکرر آن و پیشرفت روز افزون اعتماد به آن را بهبود می بخشد. سریع بودن این نرم افزار و داشتن اکثر امکانات مرورگر های بزرگ ومحبوبی چون Microsoft Internet Explorer و Mozilla Firefox آن را به یکی از نسخه های در حال رشد مرورگر ها تبدیل کرده است یکی از مهمترین ویژگی های ان نداشتن هیچ گونه محدودیت یا Spyware و Adware است.


توضیح ویژگی های نرم افزار Avant Browser 2010 Build 105 :
ذخیره سازی اطلاعات انلاین:
مرورگر Avant قادر به ذخیره سازی بوک مارک ها,RSS Feeds , پیکربندیها و کلمات عبور وب سایت ها است بدین ترتیب کاربران قارد خواهند بود به اطلاعات خود در هر مکانی مثل اداره, منزل و کافی نت ها دسترسی داشته باشند و دیگر نیازی به نگرانی در مورد از دست دادن اطلاعات در هنگام نصب مجدد ویندوز نخواهند داشت.

Web Form Auto-Filler- پر کننده ی خودکار پسورد ها:
کمک به کاربران برای یاد اوری پسورد های وب سایت ها و پر کردن جای پسورد برای کاربر تنها با یک کلیک

Flash Animation Filter-دارا بودن قابلیت مسدود کردن انیمیشن ها و ..:
بیش از 85 درصد فلش انیمیشن های صفحات وب ها را تبلیغات تشکیل می دهند. این انیمیشن های نسبتا بزرگ معمولا بیش از 90 درصد از صفحه ای مورد بازدید شما را اشغال می کنند. با مرورگرAvant و با جلوگیری از دانلود کردن اینگونه فلش ها تنها با یک کلیک ساده شما می توانید به ذخیره سازی پهنای باند خود بپردازید. مرورگر Avant همچنین دارای گزینه های برای مسدود کردن دانلود تصاویر, موزیک ها و ویدئوها است که با استفاده از این امکانات کاربران قادر خواهند بود سرعت لود شدن صفحات وپهنای باند خود را کنترل کنند وبهبود ببخشند.

AD/Popup Blocker-مسدود کردنPop-up و تبلیغات:
حذف کردن آسان بنر های تبلیغاتی ناخواسته و pop-up صفحات به صورت خودکار تنها با یک

Mouse Gestures-حرکات بيانگرموس:
اگر شما در یک صفحه وب بر روی یک لینک کلیک کنید وهمزمان دکمه وسط موس را هم فشار دهید لینک در یک صفحه جدید و در بکراند صفحه باز خواهد شد. این ویژگی برای باز کردن پست در انجمن ها بسیار مفید است همچنین شما قادر خواهید بود تا به راحتی و با حرکت دادن موس مروگر خود را هدایت کنید و به حرکت در اورید.

باز کردن چندین مرورگر:
با استفاده از این مرورگر شما می توانید چندین صفحه وب را با هم باز کرده وهمه ی صفحات باز شده را به راحتی تنها با یک کلیک refreshe کرده مرتب کنید یا وحتی ببندید ومتوقف کنید.

حالت Full Screen و Full Desktop واقعی:
هنگامی که شما Full Screen را فعال کنید تنها چیزی که مشاهده خواهید کرد فضای وب بودن هیچ نوار ابزار یا در هم ریختگی خواهد بود انها به سادگی و به طور خودکار مخفی شده اند و با حرکت دادن موس خود به بالا یا پایین به پیدا کردن نوار ابزار خواهید پرداخت این مرورگر همچنین قابلیت Full Desktop را دارا است که به نوعی همان Full Screen است اما با این تفاوت که نوار وظیفه ی شما در Full Desktop اشکار خواهد ماند.

داشتن موتور جست وجو :
مرورگر Avant موتور جست وجوی را فراهم کرده است که با فعال کردن ان کاربر می تواند به جست و جو کردن صفحات وب, تصاویر, گروه ها, نرم افزارها و.. در اینترنت بپردازد.

Full IE Compatibility-مطابقت کامل با اینترنت اکسپلورر:
مرورگر Avant دارای تمام وظایف و کار های اینترنت اکسپلور شامل: کوکی ها,جاوا اسکریپت, Real player و ماکرومدیا فلش است.بوک مارک های اینترنت اکسپلورر به طور خودکار به مرورگر Avant وارد شده است.

کنترل حریم خصوصی شما:
با مرورگر Avant شما به راحتی می توانید با پاک کردن اثرات مرور های خود مثل : ادرس های تایپ شده,کوکی ها, تاریخچه بازدید های شما از وب سایت ها,فایل های Temporary اینترنتی و .. حریم خصوصی خود را حفظ کنید.

Safe Recovery-ریکاوری مطمئن:
اگر مرورگر Avant به طور اشتباه بسته شد هیچ جای نگرانی نیست مرورگر تمام صفحات باز را به طور خودکار در مرورگر ذخیره کرده و در بازگشایی مجدد مرورگر انها را بازگردانی می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Avant Browser 2010 Build 105 v8.2.2010:
- سریع بودن مرورگر واستفاده ی کم از CPU
- نفوذ ناپذیر بودن حافظه ی مرورگر برای افراد دیگر
- دارای قابلیت Private Browsing
- دارای قابلیت RSS Reader و تنظیم دستی برای اگاه شدن از وجود RSS جدید
- دارار بودن Multi-Document Interface
- دارا بودن Skin Maker اختصاصی
- پشتیبانی از 36 زبان دنیا از جمله زبان شیرین فارسی
- سازگار بودن با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 205 سه شنبه 16 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com

همین شب گذشته بود که رئیس شرکت Apple با توجه به پیش بینی هایی که می شد نسخه جدید از مرورگر Safari را معرفی کرد ، هرچند که این مرورگر زیر سایه نسخه جدید آیفون کمی با سروصدای کمتری مواجه بود اما بازهم نسخه 5 به نظر می رسد که بتواند عنوان سریعترین مرورگر را از آن خود کند. مرورگری که با تعریف و تمجیدهایی که در این مدت از آن شده است باید شاهکار نامیده شود، چراکه براساس نسخه های ارائه شده آزمایشی از محیط کاربری آن هرچه گفته شود بازهم کم است. نکته مهم دیگر هم سرعت نسخه 5 Apple Safari است که شاید برای اولین بار کاربران نهایت سرعت اینترنت خود را در بارگزاری صفحات وب با این مرورگر حس کنند. به نظر می رسد این مرورگر که Apple ادعا کرده تجربه ی جدید برای وارد شدن به دنیای مجازی اینترنت است لیاقت این همه تعریف و تمجید را داشته باشد. در نگاه اول باید گفت که این مرورگر برروی دو پلتفرم سیستم عامل ها یعنی ویندوز و مکینتش قابل بهره برداری بوده و ضمن این که می توان از آن برروی گوشی iPhone و iPod Touch هم بهره برد، محیط کاربری این نسخه اگر بی نظیر نباشد کم نظیر است، شاید برای اولین بار باشد که بسیاری از کاربران چنین هنری را در طراحی و واسط کاربری مرورگرها خواهند دید. طراحی این نسخه به یک پیکسل بیشتر شبیه است تا یک مرورگر ، پیکسلی که به صورت Wide نمایش داده می شود. این طراحی جدید که بسیاری از قابلیت های آن تنها در استفاده کاربران نمایان خواهد شد علاوه بر جذابیت در استفاده، باعث افزایش سرعت وبگردی و کارآیی بهتر نرم افزار خواهد شد. سرعت این نسخه نسبت به نسخه های قبلی بسیار سریعتر و حتی به گفته Apple طبق آزمایشات انجام شده 4.5 برابر سریعتر از نسخه های قبلی نیز می باشد. در مورد این که آیا از دیگر مرورگرها هم سریعتر است طبق آنچه شرکت سازنده اعلام نموده در اجرای هرچه بهتر جاوا اسکریپت ها این مرورگر در حدود 8 برابر سریعتر از IE 8 و نزدیک به 4 برابر سریعتر از Firefox 3 عمل خواهد کرد. این مرورگر با توجه به این که چندسالی هست که ارائه می شود مطمئنا قابلیت هایی که در میان همه مرورگر ها رایج است را در خود نگاه داشته و به این ترتیب امکاناتی نظیر Tab Browsing ، Pop-up Blocker و یا از این قبیل امکانات را در خود نهفته دارد. Safari که حالا بیش از 70 میلیون کاربر در دنیا دارد در نسخه 5 قصد دارد تا با کنار زدن تمامی رقبا به یکی از اولین انتخاب ها تبدیل شود، هرچند کار سختی دارد اما شاید با این همه قابلیت کلیدی جدید و با این محیط کاربری فوق العاده جذاب زیاد دور از دسترس نباشد. یکی از قابلیت هایی که در Safari 5 بسیار نمایان است، وجود Top Sites نیز می باشد. این امکان جالب که قبلا در نسخه های مختلف Opera نمونه هایی را از آن دیده بودیم باعث می شود تا کاربر سریعتر و به صورت به روزتر به تعدادی سایت مشخص دست پیدا کند، البته شاید در ابتدا این طرح بسیار شبیه به همان طرح Opera باشد اما در عمل تا حدود زیادی متفاوت و البته جالب تر است زیرا کاملا متحرک و تا حدودی سه بعدی طراحی شده است. سایت هایی که در این قابلیت جدید تعریف می شوند را می توان براساس سلیقه شخصی مورد بازبینی قرار داد. پیشنهاد می کنیم این نسخه از مرورگر Safari را حتما مورد استفاده قرار دهید تا از قابلیت های فراوان آن بهره مند شده و لذت وبگردی را در چندان احساس نمائید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Apple Safari v5.33.19.4:
- نهایت سرعت و کارآیی در نسخه جدید مرورگر Safari
- امنیت بسیار بالا در نگهداری اطلاعات شخصی
- محیط کاربری فوق العاده جذاب نرم افزار که در این نسخه تا حدود زیادی بهبود یافته
- امکان جدید و بسیار مفید Top Sites
- Search Engine نرم افزار با قابلیت پشتیبانی از جست و جو گرهای معروفی نظیر Google و Yahoo
- سازگار با انواع Unicode ها در نسخه ی جدید باعث سازگاری کامل با زبان شیرین فارسی شده
- استفاده از قابلیت Tab Browsing
- دانلود مینجر قدرتمند نرم افزار
- سازگار با انواع فلش ها و قابلیت هایی که در وب به کار می رود
- امکان Block کردن منوهای مزاحم تبلیغاتی
- امکان تغییر منوهای موجود در صفحه و محو و ظاهر کردن آن ها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 185 سه شنبه 16 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود


بالاخره پس از مدت ها انتظار جديدترين و جذاب ترين نسخه از مرورگر Opera رسما رونمايي شد ؛ مرورگري كه امروز به عنوان یکی از قدرتمندترين و سريع ترين مرورگرها دنيا شناخته مي شود. جديدترين آمار رسمي از آزمايشگاه هاي مختلف نشان دهنده اين مطلب است كه Opera با ارائه اين نسخه توانسته عنوان سريع ترين مرورگر را از آن خود كند. مرورگري كه علاوه بر سرعت بالا در گشودن صفحات وب از واسط كاربري فوق العاده جذابي بهره مي برد كه براي اولين بار است كه در مرورگرها چنين محيطي به نمايش در مي آيد. Opera جدیدترین نسخه مرورگر اپرا می باشد. این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند.در مرورگر اپرا، ابتدا متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری می شوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان می شوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود.اپرا (Opera) تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و ... همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. این که در این در میان کثرت نرم افزارهای وب گردی کدام یک را انتخاب کنیم کمی سخت به نظر می رسد . هر یک از این نرم افزار ها قابلیت هایی دارند که می تواند دلیل برتری آن باشد. اما هر کاربری با توجه به اهداف خود از وب گردی به دنبال مرورگری می رود. در میان این این مرورگر ها چندتایی هستند که بین همه محبوب و معروف می باشند . یکی از این این مرورگرها که هواخواهان زیادی دارد Opera نام گرفته است. مرورگری با کامل ترین امکانات که در خود جای داده است می تواند هرکاربری را به سمت خود جذب نماید. Opera در سال 1995 با به اتمام رسیدن یک پروژه که در سال 1994 شروع شده بود به اتمام رسید و حالا کاربران پس از 13 سال از جدیدترین نسخه آن با بالاترین کارآیی ها بهره می برند. Opera به چند دلیل عمده است که معروف و محبوب تر شده است. سرعت بالا در بازکردن صفحات وب و مخصوصا تصاویر باعث شده کاربرانی که به دقایق استفاده از اینترنت هم اهمیت می دهند از این مرورگر استفاده نمایند.ساده بودن در عین زیبایی بسیار در جلب نظر کاربران اهمیت دارد که Opera توانسته با طرحی ساده اما زیبا جای خود را مستحکم تر نماید.

قابلیت های دیگر را می توان در چند مورد به طور خلاصه ذکر نمود :
Tab Browsing که برای سرعت کار اهمیت بسیاری دارد، جلوگیری از باز شدن صفحات Pop-up، جستجو در میان چندین سایت معروف تنها با یک انتخاب و یک کلیک، Speed Dial که نوعی BookMark محسوب می شود اما با قابلیت نمایش طرحی از Bookmark ها، فید خوان های حرفه ای و ... تنها بخشی از این مرورگر انتخاب می شوند.
دلیل این که مرورگر Opera عکس ها را با سرعتی نسبتا بالاتر از دیگر مرورگر ها باز می نماید این است که Opera عکس ها را به صورت فریم به فریم یا به عبارت دیگر بخش بخش باز می کند که با این ترفند سرعت تا حد زیادی افزایش پیدا می کند.
اما نکته ی بسیار مهم و جالبی باید در مورد Opera ذکر شود . حتی آخرین نسخه از این مرورگر روی رایانه های 386 و با حافظه یا همان رم در حدود 6 مگابایت هم سازگاری دارند.
برای آن ها که زمان در اینترنت برایشان اهمیت زیادی دارد ما آخرین نسخه از مرورگر معروف Opera را پیشنهاد می کنیم .

قابلیت های کلیدی نرم افزار Opera v11.0 Build 1156 Final:
- سرعت بسیار بالا در بارگذاری صفحات وب
- قابلیت Tab Browsing
- نمایش Speed Dial برای نمایش طرحی از Bookmark ها
- دانلود منیجر قدرتمند
- سرعت بسیار بالا در بارگذاری عکس ها
- امکانات اضافه نظیر نمایش آب هوا ، ساعت های زیبا
- Mail و Chat در سایت Opera
- pop-up blocking برای رهایی از پنجره های مزاحم پاپ-آپ
- پشتیبانی از دریافت فایلهای بزرگتر از ۴ گیگابایت
- پشتیبانی کامل از تمامی فرمت های صفحات وب نظیر php ، Asp و HTML
- پشتیبانی از زبان های مختلف و همچنین زبان شیرین پارسی
- پشتیبانی از اکثر پلاگین های موجود نظیر Windows Media Player
- برطرف شدن اشکالات مربوط به FTP PASV
- نحوه برقراری ارتباط با خدمات سایت Flickr بهبود یافته است
- امکان نمایش فیلم های موجود در سایت یو تیوب در حالت FullScreen
- امکان دانلود Torrent در قسمت BitTorrent
- هماهنگی کامل با اکثر نرم افزار های مدیریت دانلود
- امنیت بالا در حفظ رمز های شخصی کاربران
- پوسته های بسیار زیبا برای سلیقه های متفاوت
- پشتیبانی کامل از تمامی نسخه های ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 203 سه شنبه 16 فروردین 1390 نظرات (0)

دانلود FlashPeak SlimBrowser مرورگری ساده اما کارآمد


وقتی دستان یک کاربر برای انتخاب نرم افزار باز باشد مطمئنا می تواند بهترین گزینه را به تناسب هدف برای خود برگزیند. مرورگرها انواع مختلفی دارند که کاربران بسته به نیاز از آن ها استفاده می کنند ؛ گزینه هایی مانند فایرفاکس ، کروم ، اینترنت اکسپلورر و ... همیشه هواداران زیادی دارند اما مرورگرهایی هم هستند که اصلا شاید نامشان هم برده نشده باشد اما قابلیت های متعددی دارند که گاهی بعضی از کاربران را به سمت خوب جذاب می کنند. SlimBrowser نام یکی از همین مرورگرهاست که امکانات متعددی را در زمینه وبگردی در اختیار کاربران قرار می دهد.
این نرم افزار که از سرعت بسیار مناسبی برای بازگشایی صفحات وب بهره می برد تحت یک واسط کاربری جذاب هم طراحی شده و با توجه به همین طراحی جذاب و منوهای به اصطلاح دم دست کار را برای وبگردی فوق العاده آسان خواهد کرد. حجم پائین ، هماهنگی با دیگر مرورگرها ، سازگار با انواع استاندارهای تحت وب ، امنیت بالا در وبگردی و به خصوص ایمن بودن برای اطلاعات شخصی و گزینه های متعدد دیگر که در اغلب مرورگرها هم موجود است در نرم افزار SlimBrowser به چشم می آید. نسخه ی جدید این ابزار که به تازگی ارائه شده نسبت به ویرایش های قبلی تا حدود زیادی بهینه تر گردیده و به همین سبب کار را برای کاربران ساده تر خواهد کرد.


قابلیت کلیدی نرم افزار FlashPeak SlimBrowser v5.01.005 :
- هوشمند بودن نرم افزار برای پرکردن اطلاعات به صورت اتوماتیک
- امنیت بالا در وبگردی
- وجود یک نرم افزار داخلی برای مدیریت دانلودها
- وجود انواع سرویس های اینترنتی در نرم افزار
- لاگین شدن اتوماتیک در سایت های مختلف
- امکان ذخیره سازی و مدیریت سایت ها براساس گروه دلخواه
- بلوک کردن پنجره های مزاحم
- بلوک کردن تبلیغاتی که در صفحات به نمایش در می آیند
- امکان ترجمه صفحات وب به زبان دلخواه
- وجود ابزاری برای چک کردن املا کلمات تایپ شده از سوی کاربر
- نمایش دقیق اطلاعات مربوط به آب و هوا
- وجود یک ادیتور ساده برای HTML و دیگر اسکریپت ها
- استفاده از اسکین دلخواه برای نرم افزار
- حجم مناسب ، سازگاری با نرم افزارهای دیگر و سرعت بالا در اجرا
- سرعت بسیار مناسب در بارگزاری صفحات وب
- سازگاری کامل با انواع استانداردها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ... 

محمد مهدی سوری بازدید : 197 سه شنبه 16 فروردین 1390 نظرات (0)


منبع : www.AsanDownload.com


برای امنیت بیشتر در Firefox حتما نسخه جدید را نصب کنید. در این نسخه از مرورگر فایرفاکس، آسیب پذیری پیشین مشترک میان اینترنت اکسپلورر و فایرفاکس ترمیم شده است.آيا شما هم تا به حال از حفره هاي امنيتي Internet Explorer چيزي شنيديد؟ حتما ميدانيد که مايکروسافت سالهاست با Internet Explorer درگيره و در برطرف کردن مشکلات و حفره هاي امنيتي اين مرورگر تلاش بسيار زيادي ميکند به همين دليل شما مي توانيد از مرورگر قدرتمند Firefox  محصولي از كمپاني Mozilla استفاده كنيد. مرورگري امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. اين مرورگر محبوب را به خاطر كيفيت و كارايي بالايش هم رديف ساير مرورگرهاي مطرح دنيا مانند Internet Explorer و Opera و شايد بهتر از آنها شده است.

بعضي از امكانات اين مرورگر قدرتمند عبارتند از :
توانايي باز نمودن تمامي پنجره ها به صورت ‏Tabbed Browsing تحت يك پنجره ي Firefox و توانايي جلوگيري از باز شدن پنجره هاي تبليغاتي مزاحم به صورت Pop-up از جمله ويژگي هاي اين مرورگر مي باشد. امنيت بالا و جلوگيري از ورود  Spyware ها و جاسوس ها به سيستم شما ويژگي برتر اين نرم افزار است . مجهر به موتور قدرتمند جستجوي دروني مي باشد و همچنين از سرعت بالا در دانلود فايلها از اينترنت سود مي برد , مي تواند فايلهاي دانلود شده رو دسته بندي نموده و خودش در پوشه اي خاص ذخيره نمايد! محيط زيبا همراه با امكانات فراوان از قبيل تغيير در شكل ظاهر و اضافه يا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونتهاي مختلف و درشت و ريز كردن صفحه همچنين مجهز بودن به Theme هاي گوناگون بر زيبايي و توانايي اين مرورگر افزوده است . Firefox با تمامي نسخه هاي ويندوز سازگار است.

ويژگي هاي كليدي اين نرم افزار Mozilla Firefox v3.6.14 Final:
- سرعت بالا در بارگزاري صفحات
- داراي قابليت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در يك صفحه)
- امنيت بالا در محيط نا امن اينترنت
- جلوگبري از خطرات احتمالي Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگيري از باز شدن صفحات تبليغاتي بي مورد(Popup - bloker)
- محافظت از پسوردها و رمز هاي عبور خصوصي و امنيتي
- زيبايي در طراحي
- داراي پوسته هاي مختلف
- قابليت نصب پلاگين هاي مختلف براي عملكرد بهتر
- پشتيباني از تمام نسخه هاي ويندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 185 سه شنبه 16 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com



مرورگر وب جدید 'گوگل کروم' از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟ گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 8 بهره می برد با نام مرور نا شناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامیکه یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی میبایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند. به این طریق که جهبه شنی از ترجمه و تغییر فایل ها توسط موتور نمایش دهنده صفحات وب جلوگیری می کند و از دخالت بیرونی در ریجستری، فایل های سیستمی و هر خواندن و نوشتن دیگری از روی فایل های مهم ممانعت می کند. اجرای هر Tab در مرورگر Chrome باعث خواهد شد که هر اپلیکیشن وب در پنجره جعبه شنی مخصوص به خود باز شود و در لایه امنیتی از دخالت مرورگر در فایل های حساس سیستم جلوگیری می شود. حتی فایل های اضافه شونده (Plug-ins) نیز در محیط دیگر حافظه Sand Box بصورت امن اجرا می شوند. اما هنوز با وجود رقابت مرورگر ها برای تامین محیطی امن تر برای کاربران، گوگل کروم شاید نتواند با وجود ارائه نسخه Internet Explorer 8.0، نسخه 3 فایرفاکس و اپل سفری محلی جدا برای ارائه خود پیدا کند. در بخش مثبت نگری، گوگل کروم کاملاً کد باز (open source) ارائه شده است تا هر متخصص امنیت و کارشناس برنامه نویس بتواند در بهبود برنامه نویسی این مرورگر خود را سهیم کند. بنابراین تجهیز امنیتی گوگل کروم با سرمایه مناسب گوگل و توسعه گری کدباز در دسترس می باشد. اما آیا مرورگر فایرفاکس این برتری را در گذشته به کاربران معرفی نکرد؟
گوگل ادعا کرده است که مرورگر جدیدش بسیار سریعتر و قابل‌اطمینان تر از هر مرورگر دیگر تا به امروز است. نکته جالبی که در مورد این مرورگر وجود دارد این است که هر برگه (tab) پردازش جدای از دیگری دارد و در صورت کرش کردن یک صفحه، بقیه صفحات جدا گانه بارگذاری می‌شوند و کل مرورگر هنگ نمی‌کند. همچنین این مروگر تحت موتور جاوا اسکریپت V8 اجرا می‌شود.

ويژگي هاي كليدي اين نرم افزار Google Chrome v10.0.648.133 Final:
- سرعت بالا در بارگزاري صفحات
- داراي قابليت ‏Tabbed Browsing ( باز شدن تمام صفحات در يك صفحه )
- امنيت بالا در محيط نا امن اينترنت
- جلوگبري از خطرات احتمالي Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگيري از باز شدن صفحات تبليغاتي بي مورد( Popup - bloker )
- محافظت از پسوردها و رمز هاي عبور خصوصي و امنيتي
- زيبايي در طراحي
- داراي پوسته هاي مختلف
- پشتيباني از تمام نسخه هاي ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 227 سه شنبه 16 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


فکر می کنم روزهای خوش مایکروسافت دوباره نزدیک شده و دوباره پس از عرضه بسیار موفق ویندوز 7 که تمامی شکست های مایکروسافت را در زمینه ویندوز و مخصوصا ویندوز ویستا جبران کرد و همچنین عرضه نسبتا موفق مایکروسافت آفیس این بار با عرضه نهمین نسخه از مرورگر قدیمی مایکروسافت یعنی Internet Exporer این غول نرم افزاری دنیا در سطح اینترنت و گشت و گذارهای آنلاین هم خود را به یکه تاز مانند گذشته مطرح سازد و دوباره IE را در صدر قدرتمندترین مرورگرها قرار دهد. مدت زیادی نیست که مایکروسافت شروع به ساخت این نسخه از مرورگر خود کرده است. با توجه به این که مایکروسافت قول داده با ارائه این نسخه قابلیت های بسیار جدیدی را به کاربران هدیه نماید شاید دور از انتظار نباشد که این نسخه بازهم بتواند جای روباه مکار فایرفاکس را در صدر بهترین مرورگرها از تمامی جهات بگیرد چرا که در آخرین آزمایش ها هم حتی نسخه های پیش نمایش IE9 توانسته با اختلاف های چشم گیری تمامی مرورگرها را کنار بزند و در آزمایشات مختلف خود را به عنوان بهترین مطرح نماید و با توجه به این که همین چند وقت پیش مرورگر مایکروسافت 15 ساله هم شد شاید بهترین هدیه هم همین باشد که نهایت سرعت را کاربران با این نسخه تجربه کنند. اما از این مقدمه ها گذشته مایکروسافت قابلیت های فوق العاده جدیدی را به این نسخه اضافه کرده که مطمئنا در انتخاب کاربران نقش بسیار بالایی را ایفا می کنند . اولین نکته این است که مایکروسافت و توسعه دهندگان IE تغییرات چشم گیری را در قسمت واسط گرافیکی برای کاربران ترتیب داده اند که امروزه در انتخاب کاربران نقش مهمی را ایفا می کند ؛ سرعت بالاتر در نمایش صفحات سایت ها با بهره گیری از موتورهای پردازشی فوق العاده قوی تر برای جاوا ، بهره گیری از نسل آینده تکنولوژی های تحت وب و همچنین نسخه های جدید CSS و HTML حاصل شده است. اینها البته در سازگاری بهتر با استانداردهای تحت وب هم اثرگذار هستند. HTML5 و CSS3 تا به حال در هیچ مرورگری استفاده نشده اند و چون IE9 اولین مرورگری است که از این دو پشتیبانی می کند مطمئنا مورد توجه همگان قرار خواهد گرفت ؛  البته نسخه 4 فایرفاکس قرار است که از این دو پشتیبانی کند ولی چون پیش بینی می شود تا پایان سال 2010 ارائه گردد نتیجه بر آن است که مرورگر مایکروسافت اولین مرورگری است که از نسخه های جدید HTML و CSS پشتیبانی می کند. Internet Explorer در نسخه ی جدید سعی کرده تا با بهره گیری صحیح تر از منابع سخت افزاری علاوه بر سرعت در بارگزاری صفحات وب از قابلیت های گرافیکی و چند رسانه ای سیستم برای نمایش هرچه بهتر صفحات وب و متعلقاتش بهره بگیرد و این در حالی است که سعی بر آن بوده با بهینه سازی های انجام شده کمترین میزان از منابع تلف شود. در این نسخه استفاده کمتر از پردازنده اصلی سیستم بسیار محسوس خواهد بود طوری که علاوه بر مقایسه با نسخه های قبلی حتی با دیگر مرورگرها هم شاید از نظر درگیر شدن با CPU قابل مقایسه نباشد. هرچند حالا هم آخرین نسخه از فایرفاکس که رقیب اصلی IE به شمار می رود متاسفانه در این زمینه بسیار ضعف دارد و در مقایسه با IE8 از پردازنده بسیار بیشتر استفاده می کند. پشتیبانی از Web 2.0 که امروزه در اکثر سایت ها از آن استفاده می شود از جمله مهم ترین خصوصیاتی است که بیشتر مورد توجه حرفه ای ها و تا حدودی هم عاشقان تکنولوژی و طراحان وب قرار خواهد گرفت، چرا که امروزه اکثر طراحان سعی می کنند برای این پایه طراحی های خود را بنا بگذارند و IE9 هم در این میان بسیار کمک خواهد کرد. مایکروسافت نسبت به نسخه های قبلی قابلیت های مهم و جالبی را هم در سطوح گرافیکی برای این نسخه ترتیب داده است. اگر دقت کنیم نسخه های قبلی مخصوصا نسخه های 6 و حتی نسخه های بعدی هم توانایی نمایش آن بخش از صفحات وبی که در گوشه ها گرد شده بودند را نداشته و همیشه آن ها را به صورت یک مربع یا مستطیل نمایش داده است اما توسعه دهندگان در این نسخه این مشکلات را برطرف کرده و تمامی موارد این چنینی را تقریبا به صورت کامل حل کرده اند. جالب است که این نسخه از Silver Light نسخه 4 هم به صورت کامل پشتیبانی خواهد کرده و این امر هم یکی دیگر از خصوصیات مهمی است که برای نمایش های چند رسانه ای نقش فوق العاده مهمی را ایفا خواهد نمود. قابلیت هایی مثل Tab Browsing هم که از نسخه 7 به این مرورگر اضافه شد و در نسخه 8 هم کمی ارتقاء پیدا کرد در نسخه 9 هم به همان شکل و مانند اکثر مرورگرها مورد استفاده قرار خواهد گرفت و بقیه قابلیت های ریز و درشت تقریبا به همان شکل نسخه 8 قابل بهره گیری هستند. امنیت اطلاعات شخصی در IE9 بسیار مورد توجه قرار گرفته طوری که توسعه دهندگان سعی کرده اند تا نهایت امنیت را علاوه بر اطلاعات شخصی برای بخش های مختلف وبگردی هم در نظر بگیرند تا کاربران از این لحاظ هم بتوانند با خیالی راحت با این مرورگر به کار خود در زمینه وبگردی ادامه دهند. استفاده از المان Canvas در این نسخه باعث شده تا طراحان و برنامه نویسان بتوانند با بهره گیری از پردازنده گرافیکی و توابعی که در آن ها موجودند و با استفاده از HTML 5 نهایت پویایی در صفحات را برای نمایش اشکال دو بعدی به کار ببندند. این در حالی است که همانطور که گفته شد مایکروسافت با نزدیک تر کردن پردازش های سنگینی که مربوط به متن ها، تصاویر و همچنین چند رسانه ای ها است به موتور گرافیکی قصد دارد تا از دیگر مرورگرها در سرعت اجرای این نوع صفحات هم پیشی بگیرد.در تست های مختلف که در Acid 3 صورت گرفته و در زمان تحریر این متن برای اعلام چگونگی سازگاری این مرورگر با استانداردها عددی نجومی به دست آمده که نشان می دهد IE9 با 95 درصد استانداردهای تحت وب سازگار بوده است. این سطح استاندارد بودن در مقایسه با تمامی مرورگر ها کاملا برتر می باشد به طوری که برای مثال و بر طبق آمار رسمی انتشار یافته نسخه پیش نمایش IE9 توانسته بیش از 99 درصد با Java Script و متعلقاتش سازگار باشد که در مقایسه با نزدیک ترین رقیب خود یعنی Safari 5 تقریبا 11 درصد جلوتر عمل کرده است. منو ها در این نسخه به شکل جالبی تغییر کرده و تقریبا چیزی شبیه به مجموعه آفیس و منوهای آن را تشکیل داده اند، گزینه مربوط به همسان سازی ( Compatibility View ) که در نسخه 8 به منظور نمایش بهتر سایت ها قرار داده شده بود هم در این نسخه وجود دارد. البته قرار است در این نسخه مانند اکثر مرورگرها پوسته های جداگانه ای هم در نظر گرفته شود تا کاربران بتوانند بسته به انتخاب خود واسط کاربری IE را برگزینند. همه این ها توضیحاتی نسبتا مختصر بود برای آنچه مایکروسافت و توسعه دهندگان Internet Explorer برای کاربران ترتیب داده اند. نسخه نهم قرار است تنها برروی ویندوز ویستا سرویس پک دو و همچنین ویندوز محبوب 7 قابل نصب و اجرا باشد. شاید به یک ساعت هم نمی رسد که کنفرانس مایکروسافت برای ارائه اولین نسخه آزمایشی مرورگر خود به پایان رسیده و این مرورگر برروی سرورهای مایکروسافت قرار گرفته است. اما ما با نهایت سرعت سعی کردیم اطلاعاتی کامل پیرامون IE 9 در اختیار شما بگذاریم. نسخه نهایی بالاخره منتشر شد تا کاربران بتوانند از این مرورگر بسیار سریع استفاده کنند ؛ شما هم می توانید با دانلود این مرورگر محبوب جز اولین افرادی باشید که نهمین نسخه از IE را مورد آزمایش قرار می دهید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Internet Explorer v9.0.8112.16421 RTM:
- امنیت بالاتر نسبت به نسخه های قبل
- نمایش هرچه بهتر صفحات وب
- پشتیبانی کامل از HTML5 و CSS3
- سازگاری با تقریبا تمامی استانداردها
- سرعت بسیار بالا در نمایش صفحات وب
- اضافه شدن پوسته های جذاب برای این مرورگر
- عدم استفاده بالا در منابع سخت افزاری
- مناسب برای برنامه نویسان حرفه ای به دلیل پشتیبانی از جدیدترین تکنولوژی ها
- پشتیبانی کامل از Web 2
- پشتیبانی کامل از Silver Light 4 به منظور نمایش بهتر فایل های چند رسانه ای
- سرعت بسیار بالاتر در پردازش و نمایش صفحات گرافیکی و چند رسانه ای
- استفاده از موتور جاوا اسکریپت جدید برای پردازش
- سازگار با ویندوز ویستا سرویس پک دو و ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 197 سه شنبه 16 فروردین 1390 نظرات (0)

معرفی شاهکار جدید بنیاد موزیلا یعنی  Mozilla Firefox


بالاخره پس از مدت ها انتظار روز موعود فرا رسید و نسخه نهایی فایرفاکس محبوب منتشر شد ؛ هرچند طبق زمانبندی قرار است فردا این مرورگر رونمایی شود اما از هم اکنون برروی سرورهای بنیاد موزیلا قرار گرفت. تقریبا بیش از یک سال است که سروصداهای فراوانی پیرامون این موضوع در دنیای مجازی اینترنت به وجود آمده و همه منتظر هستند تا ببینند آیا بازهم بنیاد موزیلا می تواند رکورد خود را برای دانلود در طول یک روز بشکند یا خیر؟ موزیلا در ارائه نسخه 3 توانست با یک رکورد فوق العاده در دانلود توانست نام خود را در کتاب رکورد ها ثبت کند و حالا هم با ارائه جدیدترین نسخه از محصول بسیار قدرتمند خود یعنی Mozilla Firefox نسخه 4 قصد دارد تا بازهم رکورد جدیدی را به ثبت رساند و این روباه مکار را در صدر محبوب ترین مرورگرها قرار دهد.
از مدت ها قبل طی پیش بینی هایی که میشد موزیلا قصد داشت تا علاوه بر بهبود سرعت و کارآیی این مرورگر تغییرات زیادی را هم در واسط کاربری دهد تا علاوه بر قدرت و کیفیت کاربران بتوانند با یک واسط کاربری جذاب تر از گذشته به گشت و گذار در اینترنت بپردازند و مطابق همین پیش بینی ها این نسخه مانند همان چیزی که از قبل به واسطه عکس های متعدد به نمایش در آمده بود این نسخه ارائه گردید. نسخه ی چهارم به دلیل سازگاری بسیار ویژه ای که با موتورهای پردازشی در کدها به زبان های مختلف دارد با سرعتی بسیار بالاتر صفحات را بارگزاری خواهد کرد و این مورد برای کاربران که به مراتب از سرعت های نسبتا پائین بهره می برند بهترین خبر و هدیه خواهد بود. اما مهم ترین تغییر که همان اعمال تغییرات در واسط کاربری است در بهینه سازی عملکرد ها و همچنین بهبود آن ها نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. سازگاری هرچه بهتر با جاوا و کدهای آن و نسخه 5 از HTML هم از نکات بسیار قابل توجهی است که در نسخه 4 فایرفاکس به چشم می خورد. کش نمودن بخش هایی از سایت ها که اکثر مواقع ثابت هستند برای بارگزاری هرچه سریعتر در دفعات بعدی بازگشایی یکی از جالب ترین نکاتی است که شاید نکته پیچیده ای در آن وجود نداشته باشد اما با همین عمل ساده هم سرعت بسیار بهبود خواهد یافت.
Mozilla Firefox در این نسخه طرح نوینی از Add-on ها و مدیریت و تنظیمات آن ها را به نمایش گذاشته و طوری عمل نموده که کاربران ساده تر از گذشته بتوانند پلاگین های دلخواه خود را که تعدادشان حالا از هزاران هم فراتر رفته را نصب و با قدرت بیشتری به مرور وب بپردازند. Index کردن DB ها برای کانکت شدن سریعتر به اطلاعات موجود برروی سرورها هم از جالب ترین تکنولوژی هایی است که در این نسخه دیده می شود. عدم Crash شدن های متعدد که به دلایل مختلف در نسخه های قبلی به وجود می آمد در این نسخه دیده می شود به طوری که شاید نسبت به قبل به هیچ وجه موزیلا فایرفاکس Crash نشود یا حداقل تعداد آن ها بسیار پائین باشد. نسخه 4 نسبت به قبل سه قابلیت اصلی را تقویت کرده است ؛ سریعتر شده ، راحت تر قابل استفاده است و بازهم سریعتر عمل می کند ؛ این که سریعتر عمل می کند به این خاطر است که با جاوا و کدهای مربوط به آن بسیار سازگارتر شده است. سازگاری کامل با نسخه 3 از CSS که پایه اصلی طراحی ها در وب است از نکات بسیار مهم و قابل توجه برای کاربران علل الخصوص برنامه نویسان و طراحان وب است. امنیت اطلاعات و مدیریت آن ها نسبت به قابل با کیفیت بیشتری ارائه شده و با توجه به کنترل هایی که کاربران به واسطه این قابلیت ها برروی اطلاعات خود دارند Firefox 4 بسیار ایمن تر از نسخه 3 عمل خواهد کرد.
اما یکی از مهم ترین و موفق ترین قابلیت هایی که در این نسخه از مرورگر روباه بنیاد موزیلا به چشم می خورد پشتیبانی از فرمتی است که برای ویدئوهای تحت وب که کیفیت بسیار بالایی دارند و از فرمتی به نام WebM استفاده می کنند ؛ این قابلیت بسیار مهم به کاربران این اجازه را می دهد که این فرمت ویدئویی آنلاین را به راحتی اجرا کرده و با کیفیت بسیار بالا به نظاره بنشینند ؛ این فرمت که در آینده ای نزدیک بیشتر از آن نام برده خواهد شد علاوه بر کیفیت بالا حجم مناسبی هم برای فایل ها در نظر می گیرد که مطمئنا برای لود صفحات بسیار مناسب تر از بقیه گزینه ها ویدئویی خواهد بود. برای نمونه فایل ویدئویی که از سوی سایت موزیلا برای معرفی این نسخه در نظر گرفته شده است با کیفیت بالای تصاویر که اندازه آن 720*1280 است کمتر از 8 مگابایت حجم دارد در صورتی که همین کیفیت بالای تصاویر اگر با فرمت های دیگر تعریف می شد به مراتب حجم بیشتری را طلب می کرد.
نسخه 4 از Mozilla Firefox از وب سايت قدرتمند آسان دانلود آماده دانلود شده است ؛ نسخه فارسی در ادامه برای دانلود کاربران عزیز فارسی زبان قرار گرفت. هرچند طبق زمابندی های جدید موزیلا ، قرار است نسخه های بعدی تنها طی چند ماه آینده رونمایی شوند اما همین نسخه 4 هم می تواند گام بلندی برای پیروزی بر IE بردارد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Mozilla Firefox v4.0 Final :
- واسط کاربری جدید و جذاب تر نسبت به قابل
- سرعت بسیار بالا در بارگزاری صفحات وب
- داراي قابليت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در يك صفحه)
- امنيت بالا در محيط نا امن اينترنت
- جلوگبري از خطرات احتمالي Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگيري از باز شدن صفحات تبليغاتي بي مورد(Popup - bloker)
- محافظت از پسوردها و رمز هاي عبور خصوصي و امنيتي
- مدیریت حرفه ای تر Add-on ها
- استفاده ساده تر از نرم افزار
- پشتیبانی از HTML نسخه 5
- پشتیبانی از نسخه 3 CSS
- امکان سازگاری با فرمت ویدئویی WebM
- کاهش بسیار محسوس Crash ها در استفاده از این نسخه
- سازگاری مثال زدنی با جاوا اسکریپت برای بارگزاری هرچه بهتر صفحات
- آنلاین بودن همیشگی و عدم قطع شدن سوکت های ارتباطی (اجرای بهتر بازی ها و چت کردن)
- امکان نمایش تمام صفحه ویدئوها
- امکان مشاهده آفلاین صفحات از قبل کش شده
- کش بخش هایی از سایت ها که معمولا ثابت هستند
- انعطاف پذیری بسیار بالای نرم افزار در مواجه با سلایق مختلف
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 187 سه شنبه 16 فروردین 1390 نظرات (0)

دانلود Lunascape Browser  تجربه ای متفاوت در وبگردی

 

در هر زمینه ای نام های گوناگونی وجود دارند ؛ در زمینه سخت افزار برندهای مختلف ، در زمینه نرم افزار شرکت های نرم افزاری گوناگون که ابزارهای مختلفی تولید می کنند و در هزاران زمینه مختلف که همه به آن واقف هستیم. در زمینه مرورگرهای اینترنتی ده ها مرورگر معروف وجود دارند که کاربران بسته به نیاز از آن ها استفاده می کنند ؛ هرچند مرورگرهای بسیار معروفی هم هستند که کاربران اغلب از آن ها برای وبگردی بهره می گیرند ولی در میان نام های معروف همیشه نرم افزارهایی هم گمنام باقی می مانند. Lunascape یکی از همین مرورگرهاست که گمنام باقی مانده ؛ نرم افزاری بسیار کارآمد و جالب که شاید قابلیت هایی که در اختیار کاربران قرار می دهد در کمتر مرورگری بتوان یافت. اولین خصوصیت بسیار جالب آن امکان انتخاب موتور پردازشی است ؛ کاربر می تواند انتخاب کند که این مرورگر مانند فایرفاکس از موتور Gecko استفاده کند یا از موتور مخصوص IE و یا پرداشگر دیگری به نام Webkit که در سفری و گوگل کروم استفاده می شود بهره بگیرد. این اولین خصوصیت مهم این مرورگر سریع است ؛ مرورگری که قادر است تا صفحات وب را با سرعت بسیار مناسبی بارگزاری کند ؛ به شکلی که سایت سازنده اعلام کرده این مرورگر حتی از IE و فایرفاکس هم سریعتر عمل می کند.
واسط کاربری بسیار جذاب و تاحدود زیادی متفاوتش نسبت به بقیه مرورگرها یکی دیگر از خصوصیات این نرم افزار محسوب می شود. جالب است که این مرورگر از Addone ها هم پشتیبانی می کند ؛ یعنی کاربران هم می توانند اگر نیاز جدایی نسبت به آنچه نرم افزار در خود جای داده دارند با استفاده از همین Addone ها مرتفع سازند.
سازگاری با تقریبا تمامی پروتوکل ها و به طور کلی تمامی استانداردهای تحت وب که برای کاربران اهمیت وِیژه ای دارد از جمله مواردی است که در همه مرورگر ها به شکل کامل یافت نمی شود اما Lunascape Browser این خصوصیت را با خود به همراه می آورد. این نرم افزار برای طراحان وب هم یک نرم افزار رویایی به شمار می رود چرا که می توانند وب سایت طراحی شده توسط خود را با سه موتور پردازشی در یک مرورگری که از استانداردها هم پشتیبانی می کند به راحتی تست کنند. نسخه 6 خصوصیات جدیدی هم دارد ؛ از جمله این که با Addone های فایرفاکس کاملا سازگار است ؛ پس کاربران می توانند به راحتی هزاران پلاگین فایرفاکس را در این مرورگر مورد استفاده قرار دهند. سرعت بسیار جالب این مرورگر البته با 16 پلاگین با شرایط مساوی نسبت به فایرفاکس برتری کامل این مرورگر را نشان می دهد. طراحی جدید در این نسخه و همچنین قابلیت تغییر در تمامی قسمت های ظاهری نرم افزار از دیگر قابلیت هایی هستند که Lunascape Browser کاربران را با آن ها در وبگردی کمک خواهد کرد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Lunascape Browser v6.4.5 :
- سرعت بسیار بالا در وبگردی
- سرعت بسیار بالا در اجرا
- پشتیبانی از Addone ها
- امکان بهره گیری از سه موتور پردازشی در یک مرورگر به انتخاب کاربر
- سازگاری با تمامی استانداردها
- مناسب برای طراحان وب به سبب ابزارهای موجود
- واسط کاربری جذاب و امکان تنظیم به دلخواه کاربر
- قابلیت مشاهده اخبار لحظه به لحظه به صورت Marquee در تولبار نرم افزار
- بک آپ از اطلاعات شخصی در زمان های تعیین شده
- امنیت بالای مرورگر
- وجود ده ها اسکین و پوسته برای نرم افزار
- سازگاری با تمامی پروتوکل ها
- امکان بلاک کردن Popup ها
- قابلیت ذخیره سازی اطلاعات در فرم ها
- Rss خوان کامل نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 

محمد مهدی سوری بازدید : 285 سه شنبه 16 فروردین 1390 نظرات (0)

http://www.dl4.vatandownload.com/software/zz/img/88.9.25/firefoxx3.5.6%5Bvatandownload.com%5D%20copy.jpg

فایرفاکس همانند موتوری قدرتمند  و سریع همیشه خود را با ارائه نسخه جدید از دیگر مرورگرها به جلو می برد . هم اکنون به عقیده حرفه های عرصه وب فایرفاکس به همراه دو مرورگر دیگر یعنی اپرا و کروم سریعترین های این عرصه پر رقابت هستند . هر کدام از این شرکت ها با ارائه نسخه ای جدید آتش بازی در آسمان اینترنت به راه می اندازند . اینبار نیز فایرفاکس با ارائه جدیدترین نسخه خود توانسته مرورگری سریع و قدرتمند و امن را مثل همیشه به کاربران خود هدیه دهد .

همه کاربران حرفه ای و حتی کاربران تازه کار اینترنت مرورگر معروف و پرطرفدار موزیلا فایرفاکس را می شناسند . این مرورگر فوق العاده و سریع از همه جهات از دیگر مرورگرها پیشی گرفته است و در همین چند ماه پیش رکورد 100 میلیون دانلود را زد . ولی هم اکنون مرورگر اینترنت اکسپلورر به دلیل اینکه همیشه کاربران مبتدی از حرفه ای ها بیشتر هستند ، از نظر کاربر از فایرفاکس قدرتمند جلوتر است . فایرفاکس امنیت کامل را برای یک کاربر به ارمغان می آورد و این شرکت همیشه در تولید یک مرورگر امن،سریع و قدرتمند در تلاش بوده است . فایرفاکس از قابلیت های فوق العاده ای همچون باز کردن تب ، مدیریت دانلود ، توانایی اینکه آخرین پنجره های شما را ذخیره کند و در بازدید بعدی همان ها را به شما نشان دهد ، امنیت بالا و بلوک کردن صفحات دارای اسپم و ویروس ، جلوگیری از باز شدن صفحات pop up ، توانایی ذخیره فایل های فلش ، دارا بودن قسمت Most Visited ، آر اس اس خوان ، ذخیره پسوردها به راحتی ، ذخیره صفحات برای بارگذاری سریعتر برای بازدید بعدی ، توانایی پاک کردن فقط بخشی از History ، سازگاری با کنترل پنل هاست ها و...

مرورگری فوق سریع که با 15000 تغییر در نسخه 3 و ده ها تغییر در این نسخه این مژده را به کاربران می دهند که بتوانند از نهایت سرعت در بارگزاری صفحات وب بهره ببرند. این نسخه که از تغییرات متعددی در جاوااسکریپت ها شروع و در لوگو خاتمه می یابد قادر است تا علاوه بر پشتیبانی از HTML 5 در بارگزاری صفحات وب هم در کمترین زمان ممکن عمل نماید.
شاید مهم ترین قابلیت های موزیلا را بتوان در سرعت بالا در بارگزاری صفحات ، لود سریع تصاویر ، سازگاری با تمامی استانداردهای تحت وب ، سازگار با تمامی پروتوکل ها و محیط کاربری جذاب و البته ساده و  کاربر پسند اشاره نمود. ضمن آن که این مرورگر در مقایسه با رقبای اصلی خود از حجم بسیار مناسب تری نسبت به قابلیت های گسترده بهره می برد و همین عامل هم در انتخاب کاربران نقش مهمی دارد.
پلاگین ها و افزونه های متعدد این مرورگر را می توان از قابلیت های مهم و کلیدی آن برشمرد. همین افزونه هایی که کاربران به بسیاری از آن ها وابسته بوده و در موارد متعدد از آن ها به عنوان یک نرم افزار بهره می برند در حالی که آن ها تنها یک ابزار ساده محسوب می شوند که هیچ فضای اضافی از سیستم را اشغال نمی کنند.

 

  حجم :7.8 مگابایت

  دانلود نرم افزار:

 

       دانلود با لینک مستقیم      لینک کمکی ( رپیدشیر)

 

  پسورد فایل فشرده : www.vatandownload.com

 

  منبع :   وطن دانلود - www.vatandownload.com

    

 

تعداد صفحات : 22

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
  • بچه خر می کنیم (119)
  • بزرگترین مرکز دانلود موزیک (95)
  • بازی های ممنوعه PC (72)
  • طهران جوان (65)
  • سایت تفریحی پیک پک (125)
  • بروزترین مرجع قالب وبلاگها و ابزار سایت و وبلاگ (97)
  • بهترین سایت سریال های در حال پخش (122)
  • یاس دانلود (48)
  • Arman Download :: آرمان دانلود (96)
  • دیگه مشکی نمی پوشم (102)
  • دانلود با لینک مستقیم (68)
  • سلامتی جنسی جسمی روانی زیبایی (127)
  • رنگين كمان دانلود 2 فيلم موسقي (62)
  • دانلود فیلم و سریال های ایرانی و خارجی با لینک مستقیم (114)
  • بروز دانلود دانلود جدید ترین های روز دنیا (167)
  • ◄ مقالات کامپیوتر (67)
  • پرتال موزیک افتاب ایران (91)
  • دانلود فیلم با لینک مستقیم (31)
  • دانلود جدیدترین و بهترین موزیکها (72)
  • فروشگاه بزرگ اینترنتی محمد خرید (62)
  • موزیک روز,دانلود آهنگ های جدید ایرانی (52)
  • سايت زور (59)
  • گالری عکس مد پیکس (80)
  • download u99 (109)
  • خفن دانلود (132)
  • A X 2 4 (57)
  • دانلودستان فیلم و موزیک (180)
  • ◄وبلاگ پر بازدید دختر و پسر► (73)
  • جدید ترین نرم افزار های روز دنیا (69)
  • وبلاگ تفریحی شاهزاده (65)
  • تكصدا (115)
  • اکسارنک (84)
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 657
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 178
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 365
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 6,278
  • بازدید سال : 37,131
  • بازدید کلی : 309,574