loading...
البرز دانلود
آخرین ارسال های انجمن
محمد مهدی سوری بازدید : 296 پنجشنبه 18 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com



نرم افزار FTP Now یك کلاینت سریع و قدرتمند برای ارتباط با FTP هست، آپلود (فرستادن اطلاعات به هاست) و دانلود انواع و اقسام فایل ها از سرور های FTP را می توانید به راحتی با FTP Now انجام دهید. این نرم افزار می تواند به طور همزمان چندین وظیفه مختلف را به خوبی انجام دهد! این نرم افزار با محیط شبیه به Windows Explorer كار را برای كاربران تازه وارد راحت ساخته و هر كاربری می تواند تنها با دیدن محیط ، به نحوه كار آسان آن پی ببرد! ارسال و دریافت فایل بین كامپیوتر شما و سرور همانند انتقال فایل بین 2 تا درایو كامپیوتر شما خواهد بود! با استفاده از FTP Now می توانید تمام كارهای مربوط به FTP را به سادگی و با سرعت بیشتر انجام دهید! استفاده از نرم افزار های خوش دست و با كیفیت، همیشه به كاربر اطمینان خاطر میدهد و كاربر از كاری كه انجام میدهد احساس رضایت خواهد کرد. FTP Now گزینه مناسبی جهت انتقال فایل از طریق پروتکل FTP می باشد.


قابلیت های كلیدی نرم افزار FTP Now 2.6.84:
- ایجاد Connection جدید به آسانی توسط Connection Wizard
- ویژگی Drag & Drop در محیط برنامه برای انتقال فایل ها (دانلود/آپلود)
- آپلود/دانلود یک پوشه به همراه محتویات آن به صورت یکجا
- Upload/Download چند فایل به در یک زمان برای افزایش سرعت
- قابلیت اتصال به چند سرور به طور همزمان
- ذخیره سازی پروفایل های چندین سرور FTP
- ارسال فرمان keepalive به صورت خودکار برای زنده نگاه داشتن ارتباط و جلوگیری از قطع شدن
- قابلیت Bookmark پوشه های FTP و اتصال به آنها با یک کلیک
- پشتیبانی از CERN Proxy
- قابلیت Resume برای دانلود و آپلود (توسط این قابلیت در صورت قطع شدن ناگهانی و ... می توانید بعداً ادامه فایل را دانلود یا آپلود نمایید)
- محیط ساده و با تنظیماتی کاملاً انعطاف پذیر مطابق سلیقه کاربر
- پشتیبانی از تمام فرمان های استاندارد FTP
- ارسال دستورات خاص FTP به سرور
- برقراری خودکار ارتباط در صورت قطع شدن
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 287 پنجشنبه 18 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود


FTP یا File Transfer Protocol نام پروتکلی می باشد که به وسیله آن می توان عمل انتقال فایل و مدیریت بر فایل ها را در یک فضای اینترنتی بدست گرفت. در گذشته کاربران و مدیران سرورها برای اتصال به فضای اینترنتی و مدیریت بر سرورهای خود به این پروتکل با دستورات خط فرمان متصل می شده و با دستورات مختلف اقدام به مدیریت فایل ها بر روی سرور می کردند ، اما امروزه با وجود برنامه های گرافیکی و شرکت های نرم افزاری مختلفی که با ساخت و تولید نرم افزارهای گرافیکی  قصد ایجاد راحتی هرچه بیشتر کاربران را دارند این پروتکل نیز برای عملیات انتفال فایل دچار تحولاتی شده است و دیگر کاربران به راحتی قادرند تا فایل ها و سرور خود را مدیریت نمایند.
FTPRush نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادرند به راحتی به سرورهای خود متصل شوند و بر روی فایل های خود بر روی سرور مدیریت نمایند. عملیات انتقال فایل و تصحیح فایل های موجود بر روی سرور ، ایجاد و ساخت پوشه ها ، حذف فایل های اضافی و ... از جمله اقدامات مدیریتی این نرم افزار می باشد. در این برنامه کاربران با استفاده از پروتکل FTP و ارتباطی امن قادر به مدیریت سرور خود می باشند. این نرم افزار محصولی از شرکت IoRush Software می باشد.

قابليتهاي كليدي نرم افزارFTPRush v1.1.219 Final:
- توانایی اتصال همزمان به چندین سرور FTP
- توانایی تنظیم نرم افزار برای انجام عملیات دانلود و یا ارسال فایل در زمان تعیین شده
- دارای ویژگی Drag-And-Drop برای انتقال فایل ها به برنامه
- پشتیبانی از چندین زبان مختلف
- پشتیبانی از پروتکل FTP امن ( FTPS )
- پشتیبانی از SSH FTP
- سازگار با تمام ویندوزهای 98/Me/NT4.0/2000/XP/2003/VISTA
- و...

محمد مهدی سوری بازدید : 293 پنجشنبه 18 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com



برای برقرای ارتباط و رد و بدل كردن اطلاعات به وسیله FTP , آپلود و دانلود هرچه بهتر و سریعتر و تامین امنیت ماكسیمم در رد و بدل كردن اطلاعات همواره به نرم افزار قدرتمندی به عنوان FTP Client نیاز است كه تمامی شرایط لازم و مورد استفاده ی شما را برایتان فراهم آورد.
یكی از پیشگامان قدرتمتند و مطرح در این زمینه كه همه با نام آن آشنا هستند نرم افزار قدرتمند CuteFTP Professional محصول شركت GlobalSCAPE می باشد. این نرم افزار كلیه امكانات قدرتمند مدیریتی مورد نیاز شما را در محیطی ساده فراهم ساخته و از امكانات پیشرفته مختلفی برخوردار می باشد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار CuteFTP 8.3.1 Professional:
- امنیت بالا با استفاده از Secure Shell, Secure Socket و Transport Security Layer
- پشتیبانی از قابلیت امنیتی SSL و HyperText Transfer Protocol Secure یا همان HTTPS  در انتقال داده ها
- قابلیت مدیریت رمز عبور كاربران
- قابلیت انجام كارها در زمان های مشخص شده توسط كاربر
- قابلیت تهیه Backup كامل از وب سایت شما
- مدیریت و نظارت بر داده های و پوشه های موجود شما بروی سرور و مطلع نمودن شما در صورت بروز تغییرات در آن ها
- قابلیت استفاده از Macro و Script
- پشتیبانی از قابلیت Drag & Drop جهت انتقال سریعتر داده ها توسط كاربر
- دارای ویرایشگر مستقل بنام CuteFTP Editor جهت ویرایش اسناد سمت سرور از طریق برنامه!
- قابلیت نمایش اسناد تصویری بصورت Thumbnail یا بند انگشتی
- سرعت بالادر ردوبدل داده ها
- توانایی برقراری ارتباط با چندین وب سایت در آن واحد (100 ارتباط همزمان)
- و...

محمد مهدی سوری بازدید : 264 پنجشنبه 18 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com



FileZilla نرم افزاری جهت مدیریت FTP و آپلود و  دانلود فایل از آن می باشد. این نرم افزار به شما اجازه می دهد که فایل های خود را به راحتی و با اتصال به FTP آپلود نمایید. از ویژگی های منحصر به فرد این  نرم افزار امکان آپلود چندین فایل به صورت هم زمان با سرعت بالا می باشد. همچنین این نرم افزار یک نرم افزار رایگان می باشد و شما قادرید تا مدت نامحدود از آن استفاده نمایید. این نرم افزار قدرتمند ویندوز های 9x, ME, NT4, 2000 و XP سازگار است. اساس طراحی آن به گونه ای است که ضمن داشتن قابلیت های زیاد و حداکثر سرعت و اطمینان، کاربری آسانی داشته باشد. این راهنما به شما در شناخت توانایی های FileZilla کمک می کند.


قابلیت های كلیدی نرم افزار FileZilla 3.1.2 Final :
- توانایی از سرگیری خودکار ارسال یا دریافت فایل (Resume) در صورت پشتیبانی سرور از این مورد
- سفارشی کردن دستورات
- مدیریت سایت و فولدرهای آن
- سیستم Keep Alive (برقرار نگه داشتن ارتباط)
- ردیابی و تشخیص Timeout (قطعی موقت ارتباط)
- پشتیبانی از فایروال
- ارتباطات امن SSL
- پشتیبانی از SFTP
- در نوبت قرار دادن ارسال و دریافت فایل (Queue)
- امکان Drag & Drop
- چند زبانه بودن
- امکان دانلود و آپلود فایل از FTP
- اتصال سریع به FTP
- سیستم آپلود چندین فایل به صورت هم زمان
- رایگان و بدون محدودیت
- سرعت بالا در انتقال اطلاعات و فایلها
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 228 پنجشنبه 18 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


نرم افزاری که این بار قصد معرفی آن را داریم یک نرم افزار کار با سرورهای FTP بوده و Deva xFTP نام دارد. این نرم افزار از دسته ابزارهای آپلود اطلاعات بر روی سرورها با پروتوکل FTP به شمار می رود. در حقیقت این نرم افزار برای مدیران وب سایت ها بیشتر مناسب است. اما نکته ای که درباره این نرم افزار خوب است بدانیم این نکته است که Deva xFTP اطلاعات رو با سرعتی معادل 20 برابر سریعتر به سرورهای FTP انتقال می دهد. اما یکی از امکاناتی این نرم افزار در اختیار کاربران قرار می دهد این است که قابلیت ویرایش فایل ها با فرمت HTML و XHTML را به صورت آنلاین می دهد. یعنی به سادگی کاربران حرفه ای می توانند صفحات وب خود را مورد ویرایش هم قرار دهند. Deva xFTP  قابلیت (FXP (Server-To-Server Transfer ، را در خود جای داده است . یعنی مدیران وب سایت ها می توانند به سادگی فایل های حجیم را از یک سرور به سرور خود با سرعتی بسیار بالا منتقل کنند.
محیط کاربری نرم افزار بسیار کاربردی و حرفه ای می باشد و مدیران وب سایت هایی که معمولا فایل های زیادی را بر روی سرور های FTP آپلود می نمایند می توانند این ابزار را به عنوان ابزاری کامل در اختیار داشته باشند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Deva xFTP v5.0.2 Build 1900:
- سرعت بسیار بالا در ارسال اطلاعات برروی سرورهای FTP
- پشتیبانی از تمامی زیرشاخه های پروتوکل FTP 
- محیط کاربری مدرن و شبیه به MS Office 2007
- مدیریتی کامل برروی سرور و سایت
- ارتباط با سرور با چندین کانکشن به صورت همزمان
- کانکت شدن و ارسال فایل ها در صورت به وجود آمدن مشکل
- قابلیت اتصال سرور به سرور (‌ارتباط از یک سرور به سرور دیگر)
- قابلیت زمان بندی آپلود ها
- پشتیبانی از فایروال ها 
- کش برای ریموت 
- استفاده آسان تنها با کشیدن و رها کردن فایل ها در برنامه
- ارسال سریع تنها با راست کلیک بر روی فایل و ارسال آن
- قابلیت چک کردن لینک ها
- قابلیت ویرایش آنلاین صفحات وب با فرمت HTML و xHTML
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز ویستا
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 210 پنجشنبه 18 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com

اگر شما از آن دسته از كاربراني هستيد كه با افراد زيادي در تماسيد و يا مشتريان زيادي داريد كه با آنها در تماس هستيد برنامه MaxBulk Mailer به شما كمك مي كند تا به اندازه بسيار زيادي در وقت خود صرفه جوئي كنيد. براي جذب مشتريان و فروش محصولات و يا برقراري ارتباط با ديگران خدمات پست الكترونيك امروزه بالاترين كاربرد و اثر بخشي را دارد ضمن اينكه شما را در صرف هزينه و زمان كمك مي كند و شما با صرف كمترين هزينه و زمان به بهترين نتيجه و كيفيت در جذب مشتريان و فروش محصولات خود خواهيد رسيد. استفاده از پست الكترونيك بهترين راه براي رسيدن شما به هدفتان است زيرا هم كم هزينه است و هم سرعت بالائي دارد. شما از طريق پست الكترونيك مي توانيد محصول يا خدمات خودتان را به طور مستقيم به مشترياني كه علاقه مند به آنها هستند معرفي كنيد و اين در واقع براي كسب و كار شما شانس موفقيت را به ارمغان مي آورد. شركت Maxprog ابزار نهائي خود را با نام MaxBulk Mailer براي همه نيازهاي بازاريابي شما از طريق ايميل ارائه كرده است كه ما آن را به شما هديه مي كنيم. MaxBulk Mailer يك طراح حرفه اي ايميل است كه شما مي توانيد بدون حتي كسر يك پني هزينه و بصورت مستقيم از كامپوتر اطلاعات محصول يا خدمات خودتان را براي مشتريانتان ارسال كنيد و هر گاه نياز به تغيير بود آن را تغيير دهيد و مجددا براي مشتريانتان ارسال كنيد. اين در واقع يك ابزار موفقيت از سوي شركت Maxprog كه به شما اجازه مي دهد براي افزايش سود خود ، تقويت خدمات به مشتريان و ارسال پيامها به بازارهاي جديد دست پيدا كنيد و موفقيت روزافزون خودتان را شاهد باشيد. MaxBulk Mailer يك نرم افزار ايميلر است كه به شما اجازه مي دهد تا اطلاعات سفارشي منتشر شده در مطبوعات ،ليست قيمت و يا هر متن و يا اسناد متني خودتان را براي مشتريانتان ارسال كنيد.MaxBulk Mailer بسيار ساده و راحت و كار كردن با آن بسيار آسان است.MaxBulk Mailer به شما اجازه مي دهد تا ايجاد،مديريت و ارسال پيام ها بازاريابي خودتان را براي مشتريانتان كنترل كنيد. در حال حاضر پيام هاي تبليغاتي شما بصورت متن براي مشتريان پست الكترونيك مي شود. شما با اين برنامه مي توانيد متن،تصاوير گرافيكي،فونت و رنگهاي روشن را براي پيامهايتان استفاده كنيد و بروشورهاي حرفه اي را ايجاد و براي مشتريانتان ايميل كنيد.شما مي توانيد قالب تعريف كنيد و هر بار فقط متون را تغيير دهيد و در زمان خود جهت طراحي صرفه جوئي كنيد. همچنين اين برنامه از قابليت كشيدن و رها كردن نيز پشتيباني مي كند كه شما مي توانيد متون و ليست آدرسها را تنها با دراگ كردن به آن اضافه كنيد. قابليت پيش نمايش براي بررسي ظاهر سند قبل از ارسال نيز وجود دارد.پشتيباني از 36 نوع رمزنگاري بين المللي و ليست مديريت از راه دور در حمايت از ليست سياه نيز از ديگر قابليتهاي اين نرم افزار است.همچنين شما مي توانيد متون خود را شكل بندي كنيد. اگر به دنبال يك بازاريابي موفق و جديد مي باشيد بازاريابي از طريق ايميل بهترين راه است و برنامه MaxBulk Mailer بهترين بازارياب و دستيار شما در اين زمينه خواهد بود.ما به شما توصيه مي كنيم اين برنامه را حتما امتحان كنيد.

قابليتهاي كليدي نرم افزار MaxBulk Mailer v7.3 :
- امكان تعريف قالب جهت ارسال پيام ها و ايميل ها
- پشتيباني از قابليت كشيدن و رها كردن
- ابزارهای قدرتمند به منظور توجیه و rewrap متن
- قابلیت پیش نمایش برای بررسی ظاهر سند قبل از ارسال
- پشتیبانی کامل از شخصیت های بین المللی (36 رمزنگاریهای مختلف)
- لیست مدیریت از راه دور (MLM) و جهانی در حمایت از لیست سیاه
- پشتیبانی از پیوست (Base64 ، UUEncode ، BinHex ، AppleSingle و AppleDouble)
- برچسب سفارشی برای ادغام ایمیل
- برنامه زمانبندی پست الکترونیکی
- پشتيباني از مدل دادن به متن
- داراي 20 برچسب سفارشی برای پست الکترونیکی پیشرفته و ادغام
- توانایی فرایند برچسب در موضوع
- 13 برچسب تاریخ ، لانگ تاریخ ، تاریخ کوتاه ، تاریخ مختصر...
- ایجاد گیرندگان به طور مستقیم از Filemaker
- پشتیبانی کامل از Applescrip
- پشتیبانی کامل از پایگاه داده mySQL و postgreSQL
- پشتیبانی از ارتباط امن SSL
- امکان استفاده از چندین سرور در یک بار
- سی سی و پشتیبانی رونوشت پنهان
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله نسخه محبوب ويندوز 7
- و...

محمد مهدی سوری بازدید : 195 پنجشنبه 18 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


امروزه داشتن یک پست الکترونیکی یا همان Email یکی از مهم ترین مواردی است که در استفاده از اینترنت و سایت ها مطمئنا زمانی نیاز می شود. برای ثبت نام در هر جایی حتی کارهای روزمره که با آن ها سر و کار داریم پست الکترونیکی به یکی از متداول ترین پل های ارتباطی تبدیل شده است. دسترسی آسان و امنیت به دلیل خصوصی بودن باعث شده تا اقشار مختلف یک جامعه از دانش آموزان تا افراد مسن هم با اهداف مختلف از این پل ارتباطی استفاده کنند.Gmail ، Yahoo Mail ، MSN و بسیاری از سرویس های دیگر در سراسر دنیا وجود دارند که کاربران با آن ها اقدام به برقراری ارتباط و ارسال و دریافت پیام های خود می نمایند. اما در دنیا این سه امروزه بیشترین کاربر را به سمت خود جذب کرده اند. این که از چه ابزارهایی برای مدیریت هرچه بهتر و البته سریعتر ایمیل های خود استفاده کنیم نکته بسیار مهمی است. می توان از هرنوع مرورگری برای این کار استفاده کرد اما ابزارهایی هم هستند که فقط برای مدیریت ایمیل ها طراحی شده اند. بنیاد موزیلا علاوه بر این که امروزه قدرتمندترین مرورگر دنیا را در اختیار دارد نرم افزاری به نام Mozilla Thunderbird را طراحی کرده که می توان با استفاده از آن مدیریتی کامل را برروی پست های الکترونیکی داشت. این نرم افزار قدرتمند که از پروتوکل های مختلف و رایج استفاده می کند قادر به سادگی خود را با Gmail که سرویس پیام رسان شرکت گوگل می باشد هماهنگ سازد اما برای هماهنگ سازی با سرویس یاهو میل احتیاج به نرم افزارهای جانبی هم می باشد. البته این بخش کوچکی از قابلیت های این ابزار به شمار می رود چراکه بسیاری از مدیران سایت ها به دلیل داشتن ایمیل های اختصاصی که معمولا به دامین ها متصل است بهترین راهکار را استفاده از نرم افزارهایی این چنینی می بینند تا بتوانند هرچه بهتر مدیریت پست های الکترونیکی خود را امکان پذیر سازند. امنیت بالا ، سرعت فوق العاده در برقراری ارتباط ، استفاده از قابلیت Tab Browsing ، امکان مدیریت چندین ایمیل به صورت همزمان و واسط کاربری جذاب مهم ترین نکاتی هستند که در نرم افزار Mozilla Thunderbird به وضوح به چشم می خورند. این ابزار کاملا رایگان که به تازگی نسخه جدید آن عرضه شده است حجم مناسبی هم در مقابل رقیب اصلی خود یعنی Microsoft Outlook نیز دارد و البته امکانات بیشتری هم ارائه می دهد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Mozilla Thunderbird v3.1 :
- پشتیبانی از‌RSS و گروه‌های خبری و امکان ایجاد حساب برای این گروه‌ها
- سازگاری با بسته های امنیتی رایج موجود برای چک کردن فایل های مخرب
- وجود قابلیت Tab Browsing امکان استفاده همزمان از چندین ایمیل
- قابلیت شناسایی و مبارزه باJunkMail ها جهت جلوگیری از ورود هرزنامه‌ها و ایمیل‌های تبلیفاتی
- ساخت آسان اکانت ها در نرم افزار تنها با وارد کردن نام کاربری و کلمه‌ی عبور
- پشتیبانی از امکاناتی همچون امضای دیجیتال و رمزنگاری داده‌ها در ارسال و دریافت نامه‌ها
- حجم مناسب نسبت به قابلیت ها و نرم افزارهای مشابه
- آرشیو کامل از پیام ها و قابليت دسته بندي ايميلها
- امنیت بالا در پست های الکترونیکی
- سازگاری با اکثر پروتوکل های رایج
- امکان ارسال فایل به آسانی
- سهولت در استفاده از نرم افزار
- دارای افزونه‌های بسیار مفید و کاربردی
- پشتیبانی از ایمیل‌های با فرمت HTML
- پشتیبانی کامل از زبان شیرین فارسی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 216 پنجشنبه 18 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


IncrediMai نرم افزارای است برای فرستادن Email بسيار زيبا و جذاب این برنامه یکی از بهترین برنامه ها در زمینه ارسال Email های زیبا می باشد. با کمک این نرم افزار می توانید به Email خود هزاران Smiley زیبا اضافه کنید.پس زمينه ایمیل خود را تغییر دهید.ایمیل خود را به صورت متحرک بفرستید! و صداهای بسیار جالب اضافه کنید.  به كمك اين نرم افزار شما ميتوانيد براي دوستان خود ايميل هاي جذاب با كاركترهاي خاص و شكلكهاي گرافيكي متنوع بفرستيد .شما ميتوانيد با استفاده از اين نرم افزار عكسهاي شخصي خود را در پس زمينه ايميل خود با چند كليك ساده اضافه كنيد. اين نرم افزار داري انميشن و كاركتر هاي بسيار جذاب براي نمايش Notifiers بر روي صفحه نمايش مي باشد و همچنين با استفاده از اين نرم افزار مي توانيد از هزاران شكلك و همچنين داراي هزاران قالب آماده و پس زمينه هاي بسيار شاد و جذاب موجود در اين نرم فزار براي ارسال ايميل استفاده نماييد. اين نرم افزار داري مجموعه عظيمي از كارتهاي تبريك الكترونيك زيبا و سرگرم كننده  كه مورد استفاده در مناسبتهاي ويژه و پيامهاي تبريك به كار برده ميشود. در هنگام ارسال و دريافت ايميل و حتي حذف ايميل شاهد افكتهاي هيجان انگيز و سه بعدي مي باشيد.

قابليت هاي کلیدی نرم افزار IncrediMail 2 Premium v6.14.4697:
- قابليت اضافه كردن عكسهاي شخصي خود در پس زمينه ايميل
- تنوع انتخاب پس زمينه، انیمیشن ها و صداها براي ارسال ايميل
- داراي كاركترهاي جذاب براي اعلام خبرها بر روي صفحه نمايش
- داراي شکلک های متحرک و انیمیشن های بسيار جذاب
- اضافه كردن 1000 شكلك بسيار جذاب به ايميل شما
- مشاهده ايميل ها به صورت جذاب و سه بعدي
- اضافه كردن انميشنهاي جالب و خنده دار به ايميل شما
- انیمیشن شگفت انگیز و انتخاب موزيكهاي دلخواه براي فرستادن ايميل
- امكان ايجاد امضاء شخصي با فونتهاي منحصر به فرد
- نمايش جلوهاي ويژه به هنگام ارسال و دريافت ايميل
- پخش صداي ماشين تحرير قديمي به هنگام تايپ نوشته ها
- داراي هزاران تمپلت آماده، انيميشن و شكلكهاي جذاب و بامزه 
- داري غلط گير بسيار هوشمند نوشتاري
- داري انواع ايميلهاي رسمی، دوستانه، عاشقانه و ...
- داراي رابطه كابر پسند و جذاب
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 188 پنجشنبه 18 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com

با توجه به این که امروزه کمتر فردی را می توان یافت که دارای حداقل یک پست الکترونیکی یا همان ایمیل نبوده و رایج شدن این ایمیل ها و ارائه دهندگان آن ها و فراوان شدن مشکلات و خطرات این سرویس که مطمئنا یکی از عمده ترین آن ها اسپم ها و ویروس های هستند که توسط این ایمیل ها در سیستم ها پخش شده و مشکلات فراوانی را برای افراد ایجاد خواهند کرد، گروه پرتوان آسان دانلود اقدام به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز کرده است که با استفاده از آن می توانید از نفوذ هر گونه ویروسی از طریق این ایمیل ها به سیستم خود جلوگیری کرده و مدیریت بی نظیری را بر روی ایمیل های خود ایجاد نمایید. MailWasher Pro که توسط شرکت قدرتمند Firetrust ارائه شده است ابزاری فوق العاده کامل برای مدیریت ایمیل ها بوده که ایمنی کاملی را برای شما به ارمغان آورده و به شما کمک کرده تا قبل از دانلود یک ایمیل به سیستم خود و بدون اینکه هرگونه ویروس و اسپمی بتواند به سیستم شما نفوذ کند بتوانید تمامی محتویات آن ایمیل ازجمله عنوان ایمیل، فرستنده ی ایمیل و پیوست ها را مشاهده کرده و از ویروسی شدن سیستم خود جلوگیری نمایید. همچنین این نرم افزار با داشتن بیش از 8 میلیون کاربر در سراسر جهان جز 10 آنتی اسمپر برتر دنیا شناخته شده و از قابلیت های بسیاری برخوردار بوده که می توان از میان آن ها به بی نظیر ترینشان یعنی، قابلیت نمایش لینک های مخفی و ویروسی که در اغلب ایمیل ها وجود داشته و هرگز به صورت عادی قابل مشاهده نبوده اشاره نمود که سبب شده تا در مدت زمان اندک به یکی از محبوب ترین برنامه ها در این زمینه تبدیل شود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار MailWasher Pro 2010 v1.0.27 :
- استفاده ی بسیار آسان از نرم افزار بدون نیاز به هرگونه آموزشی
- امکان ایجاد لیست سیاه و لیست دوستان
- بهبود بیش از 90 درصد از مشکلات و باگ های ورژن های قبلی در ورژن جدید
- پشتیبانی از اکانت های نامحدود
- پشتیبانی کامل از POP3 ،AOL ،MSN ،Hotmail ،IMAP و ...
- توانایی آپدیت شدن از طریق DataBase شناسایی اسپم FirstAlert که همیشه آخرین اسپم های شناسایی شده را درخود جای داده و امنیت کاملی را برای شما به ارمغان خواهد آورد
- توانایی بازگردانی ایمیل حذف شده در صورت حذف اشتباه
- توانایی حذف خودکار ایمیل های اسپم (Spam)
- توانایی مارک کردن و حذف ایمیل های ناخواسته قبل از دانلود آن ها به سیستم
- توانایی طبقه بندی ایمیل ها به دو دسته ی Good و Spam برای شناسایی راحت تر
- دارای کتابچه ی کامل راهنما
- دارای محیط گرافیکی ساده اما جذاب
- دارای سیستم فیلترینگ هوشمند اسپم ها
- دارای قابلیت Bounce که با بازگشت دادن نامه به سرور های فرستنده سبب می شود که Email شما به عنوان یک Email نامعتبر در لیست آن ها شناخته شود و دیگر اسپمی برایتان ارسال نشود
- سازگاری کامل با Outlook ،Outlook Express ،Eudora ،Netscape ،Incredimail و...
- سرعت بالا در دریافت عناوین ایمیل ها (دریافت 25 عنوان در هر ثانیه)
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ... 

محمد مهدی سوری بازدید : 209 پنجشنبه 18 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


نرم افزاری که پیش روی شما کاربران قرار دارد ابزاری است بسیار ساده و با حجم بسیار اندک با قابلیت بالا. این نرم افزار که Gmail Notifier نام دارد کار کاربران را برای چک کردن ایمیل های خود در میل گوگل آسان می کند. کار این نرم افزار به این صورت است که کاربران پس از نصب آن برروی سیستم عامل خود و وارد کردن نام کاربری و پسورد جیمیل خود می توانند آخرین ایمیل هایی را که دریافت شده  را به صورت خلاصه (موضوع ایمیل ) مشاهده نمایيد. این نرم افزار زمانی که ایمیلی جدید برای شما ارسال ميشود را در همان لحظه نشان دهد (به شرطی که آنلاین باشید ). این نرم افزار بیشتر مورد استفاده افرادی قرار می گیرد که با ایمیل های خود زیاد سرو کار دارند. با این نرم افزار دیگر نیاز نیست هرلحظه جیمیل خود را چک کنید.نرم افزار Gmail Notifier در نوار ابزار System Try یك آیكون كوچك را به نمایش می گذارد و بدیت ترتیب شما را نسبت به تعداد ایمیل های رسیده ، عنوان ایمیل و فرستنده آن ، تاریخ دریافت ایمیل و چند خط بصورت مختصر از متن ایمیل مطلع می نماید . تمام مراحل فوق بصورت خودكار و بدون باز كردن حتی یك صفحه وب صورت می پذیرد. پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را که می تواند در وقت شما صرفه جویی زیادی کند را دانلود و بر روی سیستم خود نصب نماييد.
 
قابليت كليدي نرم افزار Gmail Notifier 1.0.0.30:
- چك كردن و تحت كنترل داشتن Gmail با يك كليك
- بسيار ساده و با حجم كم و قابليت بسيار بالا
- صرفه جوئي در وقت كاربر و سرعت بالا
- شمارنده تعداد ايميل هاي خوانده نشده
- پشتيباني از حساب هاي متعدد
- به روز رساني خودكار به نسخه جديد
- هشدار ايميل جديد و نشان دادن موضوع و فرستنده
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز 7
- و ...

 

محمد مهدی سوری بازدید : 189 پنجشنبه 18 فروردین 1390 نظرات (0)

به نظر مي‌رسد كه اگر بخواهيد دو گيگابايت فضايي را كه جي‌ميل در اختيار شما قرار داده است فقط با ايميل پركنيد، فضاي زيادي را كه به‌صورت رايگان در اختيار شما قرار داده شده است، از دست داده‌ايد. احتمال اين‌كه بتوانيد جي‌ميل خود را فقط با ايميل پر كنيد، تقريباً نزديك به صفر است. پس آيا بهتر نيست قسمتي از اين دو گيگابايت فضا را براي موارد ديگري غير از ايميل اختصاص دهيد؟ البته عده‌اي از كارشناسان معتقدند كه استفاده از برنامه‌هايي نظير آن‌چه كه در اين مقاله معرفي مي‌شود، از لحاظ امنيتي و سپردن رمزعبور صندوق‌پستي به يك برنامه ثالث، مخاطراتي دارد كه توجه شمار را به آن جلب مي‌كنيم. 
خوشبختانه اين امكان در گوگل وجود دارد. در واقع بخشي از يك نرم‌افزار و دانستن اين‌كه چگونه جي‌ميل را به يك درايو تبديل كنيد، تمام آن چيزي است كه شما نياز داريد. به طوري كه بتوانيد هر وقت كه به اينترنت متصل شديد از اين فضا استفاده كنيد. البته اگر هنوز در جي‌ميل حسابي باز نكرده‌ايد، از دوست يا آشنايي كه در جي‌ميل حساب باز كرده است بخواهيد يك دعوتنامه براي شما ارسال كند. چون هنوز باز كردن حساب در جي‌ميل تنها با داشتن دعوتنامه ميسر است.
ابتدا برنامه الحاقي Gmail Drive را دريافت كنيد و سپس آن را نصب نماييد. بعد از آن فايل ZIP را دانلود كنيد وتمام فايل را در يك پوشه باز نماييد. سپس setup.exe را اجرا كنيد. (البته توجه داشته‌باشيد كه برنامه Gmail Drive فقط با اينترنت اكسپلورر پنج يا بالا‌تر از آن كار مي‌كند).
بعد از اجراي برنامه ويندوز اكسپلورر را اجرا كنيد. در My Computer يك درايو جديد به نام Gmail Drive خواهيد ديد، با كليك‌كردن روي آن بايد Username و كلمه عبور را وارد كنيد و اگر نمي‌خواهيد كه با هر بار كليك كردن روي آيكونGmail Drive اين اتفاق دوباره رخ دهد، Auto Login را علا‌مت بزنيد.
Gmail Drive كه به طور مجازي در My Computer ايجاد شده است به شما امكان مي‌دهد با آن درست مانند يك درايو واقعي رفتار كنيد. يعني مي‌توانيد در آن پوشه‌هاي متعدد بسازيد، با استفاده از ويندوز اكسپلورر در آن فايل كپي كنيد و ... .-
Gmail Drive مانند ديگر درايوهاي كامپيوتر به نظر مي‌رسند. اما بايد توجه كنيد كه به هر صورت اين درايو يك درايو مجازي است وتنها از طريق اتصال به اينترنت مي‌توانيد از آن‌ استفاده كنيد و در نتيجه تنها در حد سرعت اينترنت مي‌توانيد داده‌ها را به آن انتقال دهيد كه به طور مثال در اتصال Dial-up اين كار بسيار كند خواهد بود.
هنگامي كه شما يك فايل در Gmail Drive كپي مي‌كنيد، در واقع ايميل مي‌سازيد و آن را به آدرس خود ارسال مي‌نماييد كه اين ايميل در Inbox شما همراه با فايل‌هاي ضميمه ايميل نمايان مي‌شود. براي باز كردن يكي از فايل‌هاي درون درايو جي‌ميل، روي ايميل مربوط به آن كليك نماييد و بعد دانلود را كليك كنيد، آن‌گاه فايل مذكور در كامپيوتر شما دانلود مي‌شود.
البته به اين نكته توجه داشته باشيد كه جي‌ميل فقط پيام‌هايي تا حجم ده مگابايت را دريافت يا ارسال مي‌كند و استفاده از جي‌ميل به عنوان يك درايو مجازي نيز اين قضيه را تغيير نمي‌دهد. به كارگيري جي‌ميل به عنوان يك درايو مجازي ممكن است باعث برهم‌خوردگي محتويات Inbox شما شود. چون تمام فايل‌هايي كه شما به آنجا منتقل كرده‌ايد، يك ايميل هستند كه موضوع آن‌ها به‌صورت " /:GMAILFS" و سپس نام فايل، نوشته شده است. 
Gmail Drive به صورت خودكار و در قالب يك درايو جديد در ويندوز اكسپلورر ظاهر مي‌شود. 
در هم آميخته شدن فايل‌ها با ايميل‌هاي عادي، مي‌تواند خواندن ايميل‌ها و همچنين مديريت فايل‌ها را دشوار سازد. ولي خوشبختانه با نصب يك فيلتر كه فايل‌ها را مستقيماً به سوي پوشه آرشيو هدايت مي‌كند، اين مشكل به راحتي حل مي‌شود.
براي ايجاد فيلتر، بر بالا‌ي صفحه جي‌ميل، روي Create a Filter كليك كنيد، در جعبه Subject، عبارت GMAILFS را تايپ كنيد.  سپس عنوان Has attachment را علا‌مت بزنيد، در مرحله بعد Skip the Inbox را علا‌مت بزنيد و در انتها روي Create a Filter كليك كنيد. حال تمام فايل‌ها به آرشيو حساب ايميل شما ارسال مي‌شوند. 
ايجاد يك برچسب (Label) براي فايل‌ها، جستجو در ميان آن‌ها را در جي‌ميل آسان‌تر مي‌كند 
همچنين مي‌توانيد براي فايل‌ها يك برچسب (Lable) ايجاد كنيد كه در مديريت بيشتر فايل‌ها به شما كمك كند. در واقع يك برچسب، جي‌ميل را درست شبيه يك پوشه عادي مي‌سازد كه با كليك روي نام آن مي‌توانيد محتويات آن را مشاهده كنيد. براي اين كار، مانند آنچه كه در قبل گفته شد، يك فيلتر بسازيد. اما بعد از علا‌مت زدن Skip the Inbox، لا‌زم است عنوان Apply the label را نيز علا‌مت بزنيد. از منوي كركره‌اي، آيتم New Label را انتخاب كنيد و از صفحه‌اي كه نمايان مي‌شود، نام برچسب موردنظرتان را تايپ كنيد (مثلا Hard Drive) و بعد ok كنيد. از منوي كركره‌اي برچسب جديد خود را انتخاب كنيد و سپس Creat Filter را كليك كنيد.
خواهيد ديد كه از اين به بعد فايل‌ها آرشيو مي‌شوند و نام برچسب نيز در ادامه آن‌ها خواهد بود و در نتيجه به آساني مي‌توانيد فايل‌هاي خودتان را تنها با كليك روي برچسب Hard Drive (يا هر نام ديگري) در جي‌ميل ببينيد.
چند نكته :
اگر براي خواندن ايميل‌هايتان از برنامه‌هاي pop3 استفاده مي‌كنيد، استفاده از جي‌ميل به عنوان يك درايو مجازي به شما توصيه نمي‌شود. اگر اين كار را انجام داديد، آن‌گاه هر وقت كه با نرم‌افزار مذكور ايميل‌هاي خود را به كامپيوتر خود منتقل كرديد، تمام فايل‌هايي كه در جي‌ميل كپي كرديد، دوباره به كامپيوتر باز مي‌گردند كه البته ممكن است حجم آن‌ها صدها مگابايت باشد. همچنين هيچ ضمانتي وجود ندارد كه گوگل از استفاده از اين ابزارها، جلوگيري نكند و راه را براي استفاده از آن‌ها باز بگذارد و نهايت اين‌كه، اختصاصا ًGmail Drive براي  افرادي مناسب است كه همواره در حال سفرند و يا از دو كامپيوتر استفاده مي‌كنند؛ يك پي‌سي و يك نوت‌بوك.
شما مي‌توانيد فايل‌ها را از پي‌سي خود به Gmail Drive كپي كنيد و سپس وقتي در سفر به آن‌ها نيازمند شديد، آن‌ها را دريافت كنيد. (البته مسائل امنيتي كه مربوط به سپردن رمزعبور به اين برنامه است را فراموش نكنيد.)

محمد مهدی سوری بازدید : 194 پنجشنبه 18 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود


 Email Sender Deluxe نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر به ارسال ایمیل های گروهی به کاربران می باشند. با استفاده از این نرم افزار کاربران می توانند اقدام به ارسال خبرنامه های گروهی، یک نامه اداری و یا بخشنامه به قسمت هایی خاص، ارسال دستورات جدید کاری، مطلع سازی مشتریان از یک موضوع خاص و یا انجام تبلیغات گروهی  و ... به افراد و کارکنان و مشتریان خود نمایند. این نرم افزار محصولی از شرکت Kristanix Software می باشد. امروزه بسیاری از شرکت ها برای ارسال اخبار  و نامه های گروهی به کارکنان و مشتریان خود از EMail استفاده می کنند. استفاده از سرویس های Email مختلف در این راه به کاربران و شرکت ها کمک شایانی می نماید. در حالی که ارسال Email های گروهای در سرویس دهندگان نامه های الکتورنیکی ممنوع می باشد اما امروزه به کمک نرم افزارهای مختلف به راحتی امکان ارسال این نوع نامه ها برای کاربران فراهم می باشد. شرکت های مختلفی اقدام به تولید و ساخت نرم افزارهایی در این زمینه نموده اند.

قابليتهاي كليدي نرم افزار Kristanix Software Email Sender Deluxe v2.27 :
- توانایی ارسال نامه های گروهی به صورت منظم و دسته بندی شده
- قابلیت منظم سازی و دسته بندی لیست کاربران و آدرس ایمیل آن ها
- توانایی وارد نمودن آدرس ها از Database
- قابلیت استفاده آسان از HTML در برنامه و ویرایشگر آن
- توانایی استفاده از template ها و غالب های آماده برای ارسال نامه ها
- توانایی پیش نمایش از نامه قبل از عملیات ارسال
- توانایی چسباندن فایل های مختلف به نامه برای کاربران 
- سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و...

محمد مهدی سوری بازدید : 288 چهارشنبه 17 فروردین 1390 نظرات (1)

منبع : www.AsanDownload.com


گروه آسان دانلود اين دانلود منيجر قدرتمند را به شما پيشنهاد مي كند.
Internet Download Manager يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلو منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد. اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان،  قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.برنامه هاي مديريت دانلود يكي از ابزار مهم اينترنتي براي ما كاريران ايراني ميباشد بيشتر قريب به اتفاق ما كاربران اينترنت از اينترنت ديال آپ براي اتصال شدن به اينترنت استفاده ميكنيم و براي دانلود فايلهاي حجيم يه يك دانلود منيجر خوب احتياج داريم كه فايلهاي دانلود ما را تكه تكه كرده و به بخشهاي كوچك تقسيم كرده تا سرعت دانلود فايلها بيشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فايل اينترنت شما قطع گردد و يا مشكلي براي دانلود فايل بوجود آيد. اين امكان را داريد كه ادامه دانلود را انجام دهيد. و فايل دانلود شده شما از ميان نمي رود اگر شما بدون يك برنامه مديريت دانلود اين كار را انجام دهيد مجبور خواهيد شد فايل را از ابتدا دانلود كنيد. با استفاده از اين نرم افزار شما ميتواني به راحتي سرعت دانلود فايل و مقدار دانلود شده و زمان باقي مانده خود را مشاهده نماييد. اين نرم افزار با بهينه سازي سرعت دانلود شما ميتوانيد در هنگام دانلود كردن فايل به مشاهده سايتهاي اينترنتي خود بپردازيد و اين نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود كاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فايل ميپردازد تا شما بتوانيد از گشت و گذار در اينترنت لذت كافي را درهنگام دانلود ببريد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Internet Download Manager v6.05 Build 11 Final :
- سازگاری با انواع مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، اپرا MSN Explorer,AOL,Mozilla,Mozilla Firefox, Mozill Firebird,Avant Browser,MyIE2 و دیگر مرورگر های محبوب برای اجرا نمودن خودکار برنامه به منظور مدیریت دانلود فایلها
- قابلیت ادامه دانلود های نیمه تمام از جایی که ارتباط اینترنتی شما بنا به دلایلی قطع شده است
- دانلود فایل های ویدیویی FLV از سایت های YouTube, Google Video, و MySpaceTV
- پشتیبانی از انواع پروکسی سرورها مانند Microsoft ISA, FTP proxy servers 
- نصب سریع و آسان نرم افزار
- ویژگی Speed Limiter برای محدود کردن سرعت دانلود یک فایل مشخص
- توانایی دسته بندی فایل ها با توجه به سلیقه شخصی
- بهبود رابط کاربری نگارش جدید برنامه
- ویروس یابی انواع و اقسام فایل های دانلود شده
- قابلیت کشیدن و رها کردن - Drag & Drop لینک ها 
- پشتیبانی از فایل های ZIP و اجرای آنها بعد از دانلود
- پشتیبانی کامل از ویندوز های Xp/2000/2003/Vista 
- پشتیبانی از پروتکل های HTTP, FTP, MMS و HTTPS
- جلوگیری از دانلود فایل های تکراری که قبلا دانلود شده اند
- افزایش پنج برابری سرعت دانلود بر اساس جدیدترین تکنیک ها
- پشتیبانی از اکثر زبان های زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی
- سازگاري كامل با تمامي مرورگرهاي وب
- بهبود سرعت دانلود و پشتيباني كامل از ويندوز ويستا و ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 296 چهارشنبه 17 فروردین 1390 نظرات (1)


مطمئنا شما هم بر این موضوع اعتقاد دارید که امروزه یکی از نرم افزارهای پر طرفدار دنیای کامپیوتر و اینترنت نرم افزارهای مدیریت دانلود می باشند که روز به روز بر تعداد آن ها افزوده شده و با ایجاد قابلیت های جدید و بهبود سرعت دانلود سبب علاقمندی بیشتر کاربران به آن ها می شوند که در این میان می توان محبوب ترین و پرقدرترین آن ها را IDM، DAP، IDA و... نامید. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید به راحتی هر چه تمام تر و با سرعت فوق العاده بالاتر به دریافت فایل های مختلفی همچون فیلم، موزیک، تصویر و ... در کمترین زمان ممکن بپردازید. NeoDownloader که توسط شرکت Neowise ارائه شده است نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید به راحتی و با سرعتی بیش از سرعت عادی به دانلود فایل های مختلف از اینترنت پرداخته و یا حتی تمام تصاویر، موزیک ها و یا فیلم های موجود در یک سایت را دریافت نمایید. علاوه بر این NeoDownloader به سبب داشتن امکانات بسیار جالبی همچون امکان مشاهده ی سریع فایل های دانلود شده و حذف فایل های ناخواسته ی آن ها، امکان مشاهده ی تصاویر، فیلم ها و آهنگ های دریافتی توسط خود برنامه و ظاهری بسیار ساده و جذاب استفاده از آن را بسیار آسان نموده و سبب جذب طرفداران بسیاری شده است.


قابلیت های کلیدی نرم افزار NeoDownloader v2.6.2 :
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار حتی برای افراد مبتدی
- پشتیبانی از آرچیو های ZIP و RAR
- پشتیبانی از دانلود URL Ranges
- توانایی ایجاد بیش از 20 شبیه ساز اتصال برای افزایش سرعت
- توانایی دانلود از سایت های TGP و دارای پسورد
- توانایی پخش تصاویر دانلود شده به صورت اسلاید شو
- توانایی پخش فایل های صوتی و تصویری
- توانایی تنظیم کردن تصاویر دریافتی به عنوان Wallpaper ویندوز
- توانایی انتخاب دانلود تصویر، موزیک، ویدئو و یا هرگونه فایل دیگر
- دارای قابلیت Advanced Filtering برای دریافت فایل های مورد نظر و انتخاب شما
- دارای قدرت و سرعت بسیار بالا علی رقم داشتن حجم بسیار اندک
- دارای ظاهری بسیار ساده اما جذاب و کاربرپسند
-  نداشتن Pop Up و بنر های تبلیغاتی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 265 چهارشنبه 17 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


همانطور که اکثر کاربران در دنیای مجازی اینترنت می دانند سایت هایی هستند که با دارا بودن سرور های قدرتمند فایل ها را میان کاربران به اشتراک می گذارند. یکی از این سایت ها که امروز و از چند سال قبل محبوبیتی فوق العاده بالا داشته است رپیدشیر نام دارد. سایتی که مدت زیادی را برای محبوب شدن و به اوج رسیدن صرف نکرد. این سایت به دادن قابلیت های مهمی توانسته به معروف ترین سایت به اشتراک گذاری فایل ها تبدیل شود. اما به طبع محدودیت هایی را هم برای سرورها و فایل هایش در نظر گرفته است. کاربرانی که از این سایت اکانت پرمیوم خریداری نمایند بدون هیچ گونه مشکلی و با بالاترین سرعت ممکن می توانند فایل های مورد نظر را دریافت کنند. اما کاربرانی که قصد استفاده رایگان از رپیدشیر را دارند با مشکلاتی برای دانلود رو به رو خواهند بود. نبود قابلیت Resume ، یک دانلود در هر لحظه ، پائین بودن سرعت دانلود و مسدود شدن آی پی ها تنها نمونه ای از این مشکلات است. امروزه رپیدشیر به اوج خود نزدیک شده است. همانطور که می بینیم تقریبا 90 درصد سایت ها برای به اشتراک گذاری فایل ها از این سایت استفاده می کنند. آسان دانلود هم برای لینک های کمکی از رپیدشیر بهره می برد. بسیاری از کاربران برای دانلود از رپیدشیر محدودیت هایی دارند. اولا شاید به صرفه نباشد برای دانلود در سطح چند کیلوبایت و یا نهایتا چند مگابایت اکانت خریداری شود و ثانیا همه کاربران همیشه که قصد دانلود از این سایت را ندارند.  گروه آسان دانلود این بار قصد دارد برای آن دسته از کاربرانی که می خواهند از رپیدشیر به صورت رایگان استفاده کنند ابزاری با نام Rapidshare Auto Downloader را معرفی نماید. نرم افزاری بسیار کم حجم که هیچ گونه نیازی به تخصص براي كار كردن با نرم افزار ندارد و بدون درد سر لینک های رپیدشیر را دانلود می نماید. مهم ترین مشکلی که این نرم افزار دارد فعلا قابلیت Resume است. اما بقیه قابلیت های این ابزار این مشکل را می پوشاند. مسدود شدن آی پی ها ، دانلود همزمان و ... همگی در این ابزار برطرف شده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار  Rapidshare Auto Downloader v4.1:
- دانلود بدون درد سر از رپیدشیر و از بین رفتن بسیاری از محدودیت ها
- فوق العاده بالا بودن سرعت دانلود
- نمايش وضعيت دانلود و سرعت دانلود فايل
- هوشمند بودن نرم افزار براي دانلود فايلها
- دانلود همزمان چندین فایل
- از بین رفتن محدودیت مسدود سازی آی پی ها
- قابلیت زمان بندی دانلود ها
- برنامه ای برای دانلود خودکار از سایت رپیدشیر
- پشتيباني از زبان شيرين فارسي
- سازگاری کامل با ویندوز های ویستا و ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 295 چهارشنبه 17 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


Orbit Downloader یک ابزار رایگان جهت Download کردن File های شما با سرعت بالاتر است. این نرم افزار با کاربری بسیار آسان و همینطور بسیار سبک طراحی شده است. Download کننده Orbit بر اساس تکنولوژی P2P و Download از منابع مختلف قادر به پشتیبانی از Protocol های HTTP, HTTPS, FTP, MMS and RTSP می باشد. به کمک این نرم افزار شما تقریبا قادر به ِدانلود هر چیزی هستید! از بازی ها و Clip های Flash گرفته تا Viedo های Site های YouTube, Google, Metacafe, MySpace یا File های RapidShare و Streaming Video ها. مطمئنا چنین ابزاری برای Computer شما مورد نیاز خواهد بود. از امتیازات بارز برنامه نسبت به برنامه های مشابه میتوان به امکانی به نام Grab++ استفاده کرد. با استفاده از این امکان میتوان هر نوع فایل فایل فلش یا فیلم یا موزیک را که امکان مشاهده و گوش دادن به آن فقط به صورت Online وجود دارد را دانلود کنید. مثلا فیلمهای سایت یاهو را که هیچ برنامه ای نمیتواند آنها را دانلود کند این برنامه لینک اصلی آنها را شناسایی و دانلود میکند. برای فعال کردن آن میتوانید بر روی آیکون این برنامه در Taskbar راست کلیک کرده و ++Grab را انتخاب کنید. صفحه مورد نظر خود را Refresh کنید تا لینک فایل مورد نظر خود را ببینید.

وِیژگی های نرم افزار Orbit Downloader v4.0.0.6:
- سرعت فوق العاده: افزایش سرعت Download تا 500 درصد با استفاده از تکنولوژی P2P و Download از منابع مختلف
- فوق العاده سبک: Orbit Downloader با حجمی بالغ بر 2.01 MB کمتر از 3 MB از RAM شما را اشغال و در هنگام Download هم نهایت 3 درصد از CPU شما استفاده می کند
- کاربری آسان: با ظاهری روشن و آسان ، انجام تنظیمات را هم برای کاربران تازه کار و هم برای حرفه ای ها آسان نموده است
- فراگیرترین Download کننده: با پشتیبانی از تمامی Protocol های موجود برای تمامی Download های شما دارای کاربرد می باشد
- رایگان و امن: بدون ابزارهای تبلیغاتی و یا جاسوسی !
جدید ترین ویژگی های اضافه شده در این نسخه :- توانایی دانلود موزیک های آنلاین از سایت های Support Social Music Download: Pandora, Yahoo, Myspace, IMEEM, Radioblogclub, Lala and more و ...
- توانایی دانلود ویدئو های آنلاین از سایت های Youtube, Dailymotion, Myspace, Yahoo, Metacafe, Google و ... .

قابليتهاي كليدي نرم افزار Orbit Downloader v4.0.0.6:
- برنامه اي كاملا رايگان و كابرد بسيار آسان
- افزایش 500%سرعت دانلود بر اساس جدیدترین تکنیک ها
- دانلود با سرعت بالا، مشغول نبون CPU ، استفاه آسان
- توانايي دانلود از HTTP,HTTPS,FTP,MMS,RTSP,RTMP با قابليت Resume
- دانلود از سرور هاي ارائه دهنده P2P يا همان Torrent
- دانلود فايل هاي YouTube , Rapidshare , Flash ,Music , ...
- دانلود بدون درد سر از رپیدشیر و از بین رفتن بسیاری از محدودیت ها
- توانایی دانلود ویدئو های آنلاین
- پشتیبانی از اکثر مرورگرهای رایج از جمله: IE,Firefox,Maxthon,Opera,Chrome
- بهبود سرعت دانلود و پشتيباني كامل از ويندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 210 چهارشنبه 17 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود


بیش از 154 میلیون نفر در دنیا DAP را به عنوان تنها برنامه ی مدیریت دانلود خود انتخاب کرده اند. شما ميتوانيد سرعت دانلود خود را با اين نرم افزار 400% افزايش دهيد. شما برای مدیریت دانلود خود از چه برنامه ای استفاده میکنید . آیا شما فقط از برنامه دانلود مخصوص مرورگر خو مانند اینترنت اکسپلورر استفاده میکنید . یا در نظر دارید از یک برنامه کامل و قوی و دارای سرعت بالا در دانلود استفاده کنید . برنامه های دانلود که به طور پیش فرض بر روی مرورگر هستند امکان قطع دانلود و ادامه آن را بعد از اتصال نجدد به اینترنت نمیدهند و با قطع شدن ارتبا شما با اینترنت باید فایل را دباره از اول دانلود کنید . اما شما با یک برنامه دانلود منیجر میتوانید این کار را انجام دهید . یکی از معرف ترین این برنامه ها برنامه Download Accelerator Plus یا به اختصار (DAP) ميباشد كه در نسخه جديد آن شما با يك دانلود منيجر فراتر از آنچه انتظار داريد روبرو ميشويد. اين برنامه با تكنولوژي خاص خود ميتواند فايلها را به تكه هاي كوچكي تبدبل كند و هر تكه را به صورت مجزا شروع به دانلود كند كه اين عمل باعث پيدايش سرعت دانلود مي باشد و همچنين با اتصال چند كانكت به سرور مورد نظر سرعت شما را بالا مي برد. این نرم افزار که از زبان شیرین فارسی هم پشتیبانی می کند قادر است تا ده ها زبان زنده دیگر ارتباط برقرار کند و به همین دلیل هم بسیار محبوب تر از گذشته شده است.

قابليتهاي كليدي نرم افزار Download Accelerator Plus Premium v9.5.0.3 Final:
- اتصال چند كانكت به سرور مورد نظر براي سرعت بالا در دانلود
- امكان جستجوي فايل مورد نظر دا مجموعهاي از فايلهاي كه دانلود كرده ايد
- سازگاری كامل با مرورگرهای Netscape, Internet Explorer, Opera و Mozilla/Firefox
- امكان زمان بندی فایل ها برای دانلود
- توانایی قطع اینترنت و یا خاموش كردن سیستم به صورت خودکار، پس از به پایان رسیدن دانلود ها
- امكان پخش فایل های صوتی و تصویری در هنگام دانلود (تا مقداری كه دانلود شده)
- امكان مشاهده محتویات فایلهای فشرده شده (ZIP) در هنگام دانلود
- افزایش سرعت دانلود فایل از اینترنت
- امكان محدود كردن پهنای باند برای دانلود (مثلاً فرض كنید قصد دارید تا ضمن كار با اینترنت اقدام به دانلود فایل نیز كنید به صورتی كه سرعت شما آن چنان پایین نیاید و همانطور كه مشغول گشت و گذار در اینترنت هستید، در پس زمینه فایل شما نیز دانلود شود)
- دارای بخشی جانبی با نام FTP، كه به شما این قابلیت را خواهد داد تا به FTP سایت خود نیز دسترسی داشته باشید و فایل های خود را دانلود یا آپلود كنید
- ارائه توضیحات كاملی در مورد فایل های دانلود شده
- قابليت انتخاب پوسته هاي مختلف
- مدیریت پسورد های سایت ها و دیگر اطلاعات به صورت نامحدود
- به همراه ابزار File Shredder برای حذف اطلاعات بدون قابلیت بازیابی آن ها
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 248 چهارشنبه 17 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود

Internet Download Accelerator برنامه اي بسيار قدرتمند براي مديريت دانلود هاي شما، اين نرم افزار با محيطي بسيار ساده و در عين حال قدرتمند ميتواند سرعت دريافت فايلهاي شما را تا 500% افزايش دهد. اين برنامه با تكنولوژي خاص خود ميتواند فايلها را به تكه هاي كوچكي تبدبل كند و هر تكه را به صورت مجزا شروع به دانلود كند كه اين عمل باعث پيدايش سرعت دانلود ميباشد. و همچنين با اتصال چند كانكت به سرور مورد نظر سرعت شما را بالا ميبرد. كه ميتوانيد به راحتي از پروتكل هاي Http ، Https ، Ftp به راحتي و با سرعت بالا فايل دريافت كنيد. اين نرم افزار قدرتمند قابليت دريافت پوسته براي زيبا ترشدن محيط نرم افزار و همچنين قابليت سفارشي شدن و دريافت پلاگين براي برنامه ميباشد. برنامه هاي مديريت دانلود يكي از ابزار مهم اينترنتي براي ما كاريران ايراني ميباشد بيشتر قريب به اتفاق ما كاربران اينترنت از اينترنت ديال آپ براي اتصال شدن به اينترنت استفاده ميكنيم و براي دانلود فايلهاي حجيم يه يك دانلود منيجر خوب احتياج داريم كه فايلهاي دانلود ما را تكه تكه كرده و به بخشهاي كوچك تقسيم كرده تا سرعت دانلود فايلها بيشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فايل اينترنت شما قطع گردد و يا مشكلي براي دانلود فايل بوجود آيد. اين امكان را داريد كه ادامه دانلود را انجام دهيد. و فايل دانلود شده شما از ميان نمي رود اگر شما بدون يك برنامه مديريت دانلود اين كار را انجام دهيد مجبور خواهيد شد فايل را از ابتدا دانلود كنيد. اين نرم افزار قابليت همگام سازي با انواع مرورگرهاي موجود از جمله Internet Explorer, Nescape, Mozilla and Opera  و... ميباشد. قابليت مهم ديگر اين نرم افزار سازگاري كامل با زبان شيرين فارسي ميباشد كه شما ميتوانيد به راحتي با اين نرم افزار كار كرده كه تمام منوها، پيغامها و ... را به صورت فارسي مشاهده نماييد. نسخه جدید این نرم افزار که به تازگی ارائه شده به دو صورت Free و Pro قابل دریافت می باشد و مطمئنا تفاوت هایی هم میان این دو وجود دارد. نسخه ای که پیش روی شما کاربران قرار دارد نسخه Pro بوده و می توانید پس از نصب از منوی مربوط به گزینه فعالسازی نرم افزار نصب شده به صورت Free را به نسخه Pro تبدیل کنید.

 قابليتهاي كليدي نرم افزار Internet Download Accelerator Pro v5.8.1.1195 Final:
- توانايي دانلود از Http ، Https ، Ftp با قابليت Resume
- قابليت تقسيم فايلها به چند قسمت براي دانلود سريعتر
- دسته بندي فايلهاي دانلود شده و مديريت بر آنها
- داراي پنجره کوچک شناور براي نشان دادن میزان دانلود فایل و سرعت
- قابلیت ادامه دانلود های نیمه تمام از جایی که ارتباط اینترنتی شما بنا به دلایلی قطع شده است
- قابلیت کانکت (connection) خودکار در مواقع قطع اینترنت
- قابلیت دانلود تمام لینک های یک صفحه فقط با یک کلیک
- قابلیت زمان بندی دانلود و مشخص کردن زمان دانلود فایل ها
- قابليت اضافه كردن پوسته و پلاگين به برنامه
- هماهنگ با آنتی ویروس های گوناگون
- تولبار مخصوص اینترنت اکسپلورر
- پشتیبانی از اکثر مرورگرهای رایج از جمله: Netcape ، Opera ، Internet Explorer، Mozilla
- پشتباني از زبانهاي مختلف از جمله زبان شيرين فارسي
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و...

محمد مهدی سوری بازدید : 213 چهارشنبه 17 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


امروزه آنقدر سطح دانش اکثریت کاربران بالا رفته است که می توانند پس از مدت کوتاهی کار با دنیای مجازی اینترنت به محیط و نرم افزارهایی که در آن نیاز است پی ببرند. برای مثال همه کاربران می دانند برای جست و جو در اینترنت باید از مرورگر استفاده کنند و تقریبا بیش از نیمی از کاربران هم هستند که می دانند برای دریافت فایل از اینترنت که همان دانلود نام دارد بهتر است تا از نرم افزارهای مدیریت دانلود یا همان Download Manger بهره بگیرند. مهم ترین خصوصیت این نرم افزارها افزایش سرعت دانلود و دادن امکان Resume به دانلود فایل هاست. تعداد این نرم افزارها آنقدر بالاست که بسیاری از کاربران سردرگم می شوند اما می توان گفت که بیشتر آن ها تقریبا در موارد زیادی شبیه به هم عمل می کنند و تنها در مواردی خاص با هم متفاوت هستند. یکی از این نرم افزارها که از اولین نسخه ویندوز یعنی ویندوز 95 تا آخرین نسخه ارائه شده یعنی ویندوز 7 را پشتیبانی می کند MetaProducts Mass Downloader نام دارد.
این نرم افزار هم مانند تمامی نمونه های مشابه تمام پهنای باند اینترنت را به کار می گیرد تا نهایت سرعت در انتقال اطلاعات از سرور مبدا به کلاینت مقصد اعمال شود. پشتیبانی از انواع پروتوکل های موجود به همراه وجود تکنولوژی Multi Channel از مهم ترین خصوصیات این ابزار به شمار می روند.
قابلیت مرور محتوبات فایل های زیپ قبل از دریافت فایل ، سازگاری با مرورگرهای رایج موجود و همچنین استفاده بسیار آسان و راحت از نرم افزار از دیگر امکاناتی است که کاربران می توانند پس از دانلود MetaProducts Mass Downloader به آن دست پیدا کنند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار MetaProducts Mass Downloader v3.8.5.835 :
- سازگاری با اکثر پروتوکل های موجود
- امکان مشاهده محتوبات فایل های زیپ قبل از دریافت کامل آن
- FTP Browser داخلی نرم افزار
- سرعت بسیار بالا در برقراری ارتباط با سرور های FTP
- نهایت سرعت در دانلود فایل ها
- امکان استفاده از Drag & Drop
- امکان مدیریت و ایجاد تغییرات در واسط کاربری نرم افزار
- قابلیت زمان بندی دانلود ها
- استفاده فوق العاده آسان از نرم افزار
- سازگار با تمامی نسخه های ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ... 

محمد مهدی سوری بازدید : 212 چهارشنبه 17 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


امروزه اکثر کاربران و شاید به توان گفت حدود 99 درصد کاربران با دانلود انواع فایل ها از دنیای مجازی اینترنت آشنایی دارند. دانلود به این معنی است که کاربران فایلی را با هر فرمت و شکلی از سرور مبدا درخواست کرده و بر روی سیستم خود بارگذاری می نمایند.دانلود کردن فایل ها راه های مختلفی دارد اما راهی که بسیار معمول و رایج است استفاده از نرم افزار های مدیریت دانلود و یا به عبارت دیگر Download Manager است. مهم ترین خصوصیت این نرم افزار ها در یک مورد خلاصه می شود و آن مورد این است که با قطع برق یا قطع شدن اینترنت و یا هرمورد دیگری که به قطع شدن دانلود بیانجامد به هیچ وجه فایل دانلود شده ازبین نمی رود بلکه می توان با شروع دوباره، فایل را از همان جایی که قطع شده است ادامه داد . (به جز موارد خاص). به این خصوصیت قابلیت Resume‌ نرم افزار مدیریت دانلود گفته می شود. اما به جز این خصوصیت بسیار مهم افزایش سرعت دانلود، زمان بندی دانلود ها ، دانلود دسته جمعی و هم زمان فایل ها و بسیاری قابلیت دیگر را می توان با استفاده از Download Manager به رایانه خود بیاورید. یکی از محبوب ترین این نرم افزار ها که در دنیای اینترنت کاربران و هواخواهان بسیاری را به خود اختصاص داده است  FlashGet  نام دارد. ابزاری که به ادعای عجیب و جالب توجه شرکت سازنده می تواند سرعت دانلود را تا 500 برابر افزایش دهد. نرم افزاری بسیار عالی از هر نظر که می تواند مدیریت دانلود فایل های شما را برعهده گیرد و حالا پس از زمانی نسبتا طولانی انتظارها به پایان رسیده  و نسخه جدید این ابزار بسیار معروف برای کاربران عرضه گردیده است. مهم ترین تغییر در نسخه جدید تغییر ظاهر این نرم افزار است که در عین سادگی زیبایی بیشتری پیدا کرده است. سازگاری بیش تر و کامل تر با ویندوز ویستا و همچنین مرورگر بسیار محبوب فایرفوکس از دیگر امکانات اضافه شده به این Downlaod Manager هستند.

برخی از قابلیت های کلیدی نرم افزار FlashGet v3.5.0.1126 Final:
- استفاده بسیار ناچیز از منابع سیستم از جمله Ram و CPU
- اسکن File های دانلود شده به وسیله آنتی ویروسی
- افزایش سرعت دانلود از 6 تا 10 برابر به وسیله تکنیک MHT یا Multi-server Hyper-threading
- استفاده از تکنیک های (UDCT, Ultra Disk Cache Tech) برای محافظت از هارد دیسک و جلوگیری از خراب شدن File های دانلود شده
- پشتیبانی از پروتکل های مختلف از جمله : RSTP، MMS، BT، FTP، HTTP
- دسته بندی خودکار File های دانلود شده برای دسترسی سریعتر کاربران به آنها
- قابلیت قطع اتصال  از اینترنت و یا خاموش کردن کامپیوتر پس از اتمام دانلود
- پشتیبانی از اکثر مرورگرهای رایج از جمله : Netcape ، Opera ، Internet Explorer و ...
- قابلیت تعیین محدوده سرعت دانلود به صورت دستی ، مناسب برای دانلود File ها و وب گردی به صورت همزمان
- قابلیت شناسایی کوکی های سایت Rapidshare و دانلود از طریق اکانت پرمیوم شخص
- پشتیبانی از انواع Proxy Server ها
- نظارت حافظه ی کلیپ بورد برای دریافت خودکار لینک های دانلود
- جستجو برای پیدا کردن سریع ترین لینک دانلود
- قابلیت زمان بندی برای شروع و پایان دانلود ها
- نوار ابزار جستجو فایل
- قابلیت دانلود File های Torrent
- پشتیبانی از eMule/ed2k
- رایگان ، پاک و عاری از هرگونه برنامه ی جاسوسی و مخرب
- پشتیبانی از 20 زبان زنده دنیا
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 178 چهارشنبه 17 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


یکی از قدرتمندترین نرم افزارهایی که تا به حال برای مدیریت دانلود ها معرفی و طراحی شده است ابزاریست که Download Studio نام دارد. نرم افزاری متفاوت از ابزارهایی که تا به حال دیده ایم. ابزاری به سبکی نوین برای دریافت فایل ها از دنیای مجازی اینترنت که امکانات فراوانی را ارائه می دهد. این ابزار قدرتمند که قادر است خود را با 6 مرورگر بسیار معروف و رایج هماهنگ کند علاوه بر این کار افزایش سرعت دانلود در دریافت فایل ها را هم با خود به رایانه های کاربران می آورد. واسط کاربری بسیار جذاب و متفاوت نسبت به تمامی نرم افزارهای موجود در این زمینه، امکان دانلود از سایت های به اشتراک گذاری ویدئو های آنلاین نظیر Youtube.com ، دسته بندی خودکار فایل های دانلود شده، امکان ذخیره سازی کامل یک سایت برای مشاهده به صورت آفلاین، قابلیت ضبط صدا و تصویر ، دانلود همزمان دسته ای از فایل ها و ثبت آن ها به صورت یک مجموعه در نرم افزار ، قابلیت دانلود اخبار از فیدخوان ها و مرورگر داخلی نرم افزار برای مشاهده و گشت و گذار در اینترنت از مهم ترین قابلیت های نرم افزار Download Studio به شمار می رود. این ابزار همچنین با تقریبا تمامی پروتوکل های موجود هم سازگاری دارد و می تواند با پشتیبانی از آن ها فایل های مورد نظر را دریافت کند. این نرم افزار قدرتمند از مجلات معتبر توانسته بهترین امتیازها را کسب کند که یکی از دلایل موفقیت این ابزار هم همین عامل بوده است. برای کاربرانی که به اینترنت و دانلود فایل های خود اهمیت داده و همیشه سعی می کنند از بهترین ها استفاده کنند نرم افزار Conceiva Download Studio می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Conceiva DownloadStudio v6.0.3.0 :
- واسط کاربری فوق العاده جذاب نرم افزار
- استفاده آسان از نرم افزار
- امکان دانلود با سرعتی چند برابر
- قابلیت دانلود همزمان چندین فایل
- دسته بندی دانلودها
- امکان دانلود از سایت های آنلاین ویدئو
- سازگاری با اکثر مرورگرهای محبوب
- سازگار با تمامی پرتوکل ها
- امکان ضبط صوت و تصویر
- مرورگر داخلی نرم افزار
- قابلیت دانلود کامل یک سایت
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 204 چهارشنبه 17 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com



HiDownload
نام نرم افزاری پرقدرت در زمینه مدیریت دانلود ها و دریافت فایل ها از اینترنت با حداکثر سرعت می باشد كه نسخه ی جدید آن با امكانات بسیار عرضه شده است‌. HiDownload نرم افزاری چند منظوره با قابلیت دانلود File ها به صورت تکی و گروهی (چند لینکی) از سایت های Http و FTP، با استفاده از کل پهنا باند اینترنتی کاربران است. قابلیت زمان بندی تعبیه شده در این نرم افزار برای شروع دانلود و اجرای فایل ها و یا قطع ارتباط اینترنت و Shutdown، لزوم حضور کاربر را در هنگام دانلود فایل از اینترنت را بر می دارد و به طور ساده تر نرم افزار، خود كار خودش را انجام می دهد! از ویژگی های خاص این نرم افزار می توان به ضبط و دریافت فایل های صوتی و تصویری كه به صورت Online پخش می شوند و همچنین دریافت Streaming Media و ضبط Streaming Audio & Video با توانایی Resume و شروع مجدد دانلود در صورت قطع ارتباط حتی برای این نوع فایلها نام برد!! به گفته ی سایت سازنده، HiDownload می تواند تا 500% سرعت دریافت را افزایش دهد! همچنین توسط نرم افزار مدیریت فایل های فشرده ای كه در خود دارد می توان انواع فایل Zip را پس از دانلود باز نموده و به محتویات آن دسترسی پیدا کرد! HiDownload دارای یك موتور جستجو برای جستجوی MP3 در اینترنت می باشد كه كمك زیادی به كاربرانی كه به موسیقی علاقه دارند می كند. دسته بندی - Category قدرتمند درونی این نرم افزار باعث می شود  عملیات دانلود و دسته بندی فایل ها سریع تر انجام گرفته و مشكل پیدا كردن فایل ها پس از دانلود برداشته می شود.


قابلیت های کلیدی نرم افزار HiDownload Platinum v7.90:
- افزایش سرعت دانلود با تکه تکه کردن File ها و دانلود همزمان آنها
- توانایی دانلود کلیپ های آنلاین تصویری (در سایت هایی مانند YouTube, PutFile, Google Video and other Video Sites)، رادیو های اینترنتی، وب کم های آنلاین و ...
- قابلیت ذخیره فایل ویدیویی و صوتی که قابل دانلود شدن نیستند و به صورت Streaming پخش می شوند (نظیر شبکه های رادیویی و تلویزیونی اینترنتی)
- توانایی دانلود فرمت های پخش زنده: Windows Media™, Real Audio™ and Real Video™, QuickTime™, Flash Video - FLV, Streaming MP3, Shoutcast™
- پشتیبانی از File های ram, smil, asx, wax, wvx, m3u, pls و ...
- پشتیبانی از پروتکل های HTTP,FTP,MMS/MMST/MMSU,RTSP,PNM
- دانلود از سایت های به اشتراک گذاری File ها نظیر Rapidshare و Megaupload
  (برای کسانی که اکانت Premium از این سایت ها دارند)
- توانایی کار به صورت اتوماتیک با مرورگر های معروف مثل: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Mozilla, Netscape, Opera
- پشتیبانی از قابلیت زمان بندی برای شروع و خاتمه دانلود ها
- توانایی نمایش محتویات File های Zip قبل از دانلود آنها
- توانایی چک کردن خودکار File های دانلود شده به وسیله آنتی ویروس برای جلوگیری از ورود ویروس ها به کامپیوتر
- دسته بندی خودکار File های دانلود شده
- تغییر نام خودکار File های دانلود شده
- پشتیبانی از Proxy Server
- پشتیبانی از Cookies
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 198 چهارشنبه 17 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


نرم افزار LeechGet 2009 بي شك يكي از بهترين و بي رقيب ترين نرم افزارهاي دانلود منيجر ميباشد كه با شتاب دهنده بسيار قوي آن شما ميتوانيد با سرعتي باور نكردني از اينترنت دانلود نماييد. رابطه كاربري بسيار زيبا و آسان اين نرم افزار يكي از دلايلي است كه اين نرم افزار را از رقباي خود متمايز ميسازد. برنامه هاي مديريت دانلود يكي از ابزار مهم اينترنتي براي ما كاريران ايراني ميباشد بيشتر قريب به اتفاق ما كاربران اينترنت از اينترنت ديال آپ براي اتصال شدن به اينترنت استفاده ميكنيم و براي دانلود فايلهاي حجيم يه يك دانلود منيجر خوب احتياج داريم كه فايلهاي دانلود ما را تكه تكه كرده و به بخشهاي كوچك تقسيم كرده تا سرعت دانلود فايلها بيشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فايل اينترنت شما قطع گردد و يا مشكلي براي دانلود فايل بوجود آيد. اين امكان را داريد كه ادامه دانلود را انجام دهيد. و فايل دانلود شده شما از ميان نمي رود اگر شما بدون يك برنامه مديريت دانلود اين كار را انجام دهيد مجبور خواهيد شد فايل را از ابتدا دانلود كنيد. با استفاده از اين نرم افزار شما ميتواني به راحتي سرعت دانلود فايل و مقدار دانلود شده و زمان باقي مانده خود را مشاهده نماييد. اين نرم افزار با بهينه سازي سرعت دانلود شما ميتوانيد در هنگام دانلود كردن فايل به مشاهده سايتهاي اينترنتي خود بپردازيد و اين نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود كاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فايل ميپردازد تا شما بتوانيد از گشت و گذار در اينترنت لذت كافي را درهنگام دانلود ببريد. اين نرم افزار به صورت واقعه اي سرعت دانلود شما را افزايش ميدهد و با شتاب دهنده خود كه به صورت اختياري ميتوانيد استفاده كنيد سرعت دانلود شما را چندين برابر ميكند .بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند LeechGet 2009 در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... فايلها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت فايل خواهد شد. و اين عمل با رنگهاي متفاوت براي شما نشان داده ميشود، كه باعث ميشود كه با سرعت فوق العاده و در زمان كمتر فايل شما دانلود شود. از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان،  قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبندي دانلود ها و ... اشاره کرد. نكته اي كه بايد به آن اشاره كرد اين نرم افزار دانلود منيجر به صورت خودكار پس از نصب بر روي مرورگر اینترنت اکسپلورر پس از كليك كردن بر روي لينكي فعال ميشود و براي ديگر مرورگرها شما ميبايست پلاگين آن را از وب سايت سازنده دريافت كنيد.

 قابليتهاي كليدي نرم افزار LeechGet 2009 v2.1.1800.1:
- قابليت نشان دادن پنجره هاي دانلود بصورت شيشه اي
- نهایت سرعت در دانلود فایل ها با این دانلود منیجر
- توانايي دانلود از Http ، Https ، Ftp با قابليت Resume
- قابليت تقسيم فايلها به چند قسمت براي دانلود سريعتر
- دسته بندي فايلهاي دانلود شده و مديريت بر آنها
- داراي پنجره کوچک براي نشان دادن میزان دانلود فایل و سرعت
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار به همراه محیط کاربری بسیار ساده و جذاب
- قابلیت ادامه دانلود های نیمه تمام از جایی که ارتباط اینترنتی شما بنا به دلایلی قطع شده است
- قابلیت کانکت (connection) خودکار در مواقع قطع اینترنت
- قابلیت دانلود تمام لینک های یک صفحه فقط با یک کلیک
- قابلیت زمان بندی دانلود و مشخص کردن زمان دانلود فایل ها
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ویستا
- و...

محمد مهدی سوری بازدید : 227 چهارشنبه 17 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com



بیت‌تورنت چیست؟
اولین برنامه کاربردی BitTorrent به زبان Python نوشته شد و source code آن با ورژن ۴٫۰ تحت لیسانس BitTorrent open source ارائه شد. تعداد زیادی از کلاینت‌ها (نرم افزارها) با زبان‌های مختلفی برای اجرا بر روی پلت فورم‌های مختلف، نوشته شده‌اند. BitTorrent پروتکلی ست که به منظور ارسال فایل طراحی شده‌است. در واقع نوعی ارتباط peer-to-peer می‌باشد که کاربران مستقیما به یکدیگر متصل می‌شوند و به ارسال و دریافت قسمتی از فایل می‌پردازند. گر چه فعالیت‌های تمامی کاربران توسط یک سرور مرکزی به نام Tracker هماهنگ می‌شود، اما این سرور از محتویات فایل‌هایی که منتقل می‌شود بی اطلاع است. در نتیجه تعداد زیادی از کاربران با پهنای باند محدود Tracker مربوطه قابل پشتیبانی هستند. فلسفه کلیدی BitTorrent اینست که کاربران باید هم‌زمان با دان لود کردن اطلاعات (دریافت inbound)، آپلود (ارسال outbound) نمایند. در این صورت پهنای باند شبکه با حداکثر کارایی بکار گرفته می‌شود. BitTorrent به نحوی طراحی شده‌است که بر خلاف پروتوکل‌های انتقال دیگر با افزایش تعداد افراد مشتاق برای دریافت یک فایل مشخص، کارا تر می‌شود. برای توصیف بهتر این روند می‌توان آن را به گروهی از افراد تشبیه کرد که دور یک میز نشسته‌اند. هر کدام از این افراد سعی دارند که کپی کاملی از یک کتاب را دریافت کنند. نفر اول اعلام می‌کند که صفحات ۱-۱۰، ۲۳، ۴۲-۵۰ و ۷۵ را دارد و نفرات سوم، چهارم و پنجم هر کدام قسمت‌هایی از این صفحات را ندارند. بنابراین هر یک برای گرفتن صفحات، خود را با نفر اول هماهنگ می‌کنند. نفر دوم اعلام می‌کند که صفحات ۱۱-۲۲، ۳۱-۳۷ و ۶۳-۷۰ را دارد. نفر اول، چهارم و پنجم به نفر دوم می‌گویند که بعضی از صفحات او را می‌خواهند و او هم کپی آن صفحات را به آنها می‌دهد. این روند ادامه می‌یابد تا وقتی که همه افراد کپی تمام کتاب را به دست بیاورند. همچنین دور این میز شخص دیگری وجود دارد که کپی کل کتاب را دارد. بنابراین احتیاج ندارد که برایش کپی صفحه‌ای فرستاده شود. او صفحاتی را که هیچ کس ندارد بین افراد پخش می‌کند. در ابتدا هنگامی که افراد دور میز می‌نشینند، باید از او بخواهند که اولین سری کپی صفحات خود را به آنها بدهد. گرچه افراد سعی می‌کنند که صفحات مشابه را از او نگیرند، بعد از مدتی همگی اکثر کپی کتاب را دارند. بدین ترتیب این فرد می‌تواند کتابی را که دارد در اختیار افراد زیادی قرار دهد بدون اینکه مجبور باشد کل کپی را به تمام افراد بدهد. او می‌تواند در عوض، قسمت‌های مختلف کتاب را به افراد متفاوت بدهد. و آنها قادر خواهند بود که این قسمت‌ها را در بین خود پخش کنند. به این فرد که کل کتاب را در اختیار دارد، در اصطلاح Seed، BitTorrent یا دانه گفته می‌شود. BitTorrent با برنامه‌های کاربردی peer-to-peer دیگر مانند WinMX, Kazza, Gnutella, Emule و... فرق دارد و مثل آنها محدوده مشخصی ندارد. به عبارت دیگر BitTorrent به وب اضافه شده‌است به این معنی که تمامی عملیات جستجو و تهیه لیستی از فایل‌های در دسترس در وب انجام می‌شود و هنگامی که فایل مورد نظر را پیدا کردیم با کلیک بر روی آن، برنامه کلاینت اجرا می‌شود و شروع به دریافت می‌کند.

قابليتهاي كليدي نرم افزار BitTorrent 6.1.2.15169:
- حجم کم برای کلاینت
- شناخت سیستم های نظیر به نظیر محلی
- قابلیت زمان بندی پهنای باند
- قابلیت تنظیم پهنای باند در تورنت ها
- قابلیت دانلود RSS
- بدون هیچ گونه Spy-ware
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 169 چهارشنبه 17 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com



با استفاده از BitTorrent شما قادر به Download کردن File ها با سرعتی بیش تر ، شرکت و کمک کردن در Share کردن File ها و پهنای باند خواهید بود .µTorrent نرم افزاری توانا و با امکانات فراوان است که جهت برقراری ارتباط کاربران از سیستم عامل های ویندوز به شبکه های BitTorrent ایجاد شده است. این برنامه کمترین ردپایی از شما هنگام بازدید شبکه های BitTorrent برجایی نمی گذارد.طراحی نرم افزار µTorrent بگونه ای است که میزان بسیار کمی از حافظه هارد، رم و CPU را اشغال می کند و در عین حال بصورت کارآمدی قابلیتهای بسیاری را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

قابليتهاي كليدي نرم افزار µTorrent 1.8.3 build 15638 Final:
- Download همزمان چندین File
- استفاده از پهنای باند اندک
- قابلیت پیکربندی پهنای بند بر اساس زمان
- سرعتی منحصر به فرد
- انتقال سریع و متناوب resume ها
- پشتیبانی از UPnP ( فقط در winXp )
- پشتیبانی از تمام protocol های اضافی
- پشتیبانی از Trackerless - Mainline DHT
- استفاده از سایر زبان ها
- باز کردن URL در مرورگر از طریق RSS Releases tab
- نمایش Opera peer id
- نمایش BitTyrant peer id
- پشتیبانی از 3state checkboxes در پنجره ی اضافه کردن torrent
- پنجره ی addtorrent هم اکنون icon مورد استفاده ی file را نیز نمایش می دهد
- مدیریت بهتر بر حافظه
- توانایی اضافه کردن یک shortcut جهت install در quicklaunch menu
- انتقال به حالت های گذشته پس از قطع شدن
- شامل شدن مدیریت بر connection های halfopen
- نمایش خطا به هنگام وجود نداشتن Folder در هنگام ویرایش یا ...
- تجدید کردن icon های RSS releases پس از Download
- و...

محمد مهدی سوری بازدید : 182 چهارشنبه 17 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


همیشه گفته ایم که یکی از مهم ترین اهداف ما این بوده که بتوانیم در هر زمینه ای نرم افزارهای قدرتمند را معرفی کنیم تا دستان کاربران برای انتخاب مناسب ترین گزینه باز باشد. این امر کمک می کند تا کاربر بسته به زمان، هدف و بسیاری موارد دیگر نرم افزاری را انتخاب کند که بهترین نتیجه را دربرداشته باشد. تا به حال در زمینه مدیریت دانلود و نرم افزارهای Download Manager چندین و چند نرم افزار در آسان دانلود معرفی شده و به طبع در مورد هریک توضیحاتی داده شده است تا هریک از کاربران بسته به نیاز و علاقه مندی خود یکی را انتخاب کنند. این بار هم قصد معرفی نرم افزار مدیریت دانلودی را داریم که در سایت های مشابه کمتر نام آن برده شده و به طور کلی زیاد شناخته شده نیست، اما این نرم افزار که  GetGo Download Manager نام دارد ابزاری فوق العاده کامل و غنی از امکاناتی است که می تواند تمامی خواسته های کاربران را جوابگو باشد. این ابزار که نسخه جدید آن 4 روز قبل ارائه گردید قابلیت های بیشماری دارد. اولین و مهم ترین خصوصیت این دانلود منیجر رایگان بودن آن است که دیگر به هیچ گونه کرک یا فایل جداگانه ای نیاز نداشته و پس از نصب هم به راحتی قابل استفاده خواهد بود. قابلیت های معمول که در اکثر نرم افزارهای مشابه هم وجود دارد در GetGo Download Manager هم گنجانده شده است. سازگاری با مرورگرهای رایج از جمله نسخه های مختلف IE و Mozilla Firefox ، سرعت بالا در دریافت فایل ها از طریق تکه تکه کردن فایل برای دریافت سریعتر ، امکان Pause زدن چند باره در طول دانلود یک فایل ، قابلیت زمان بندی دانلود ها و چندین و چند قابلیت دیگر که معمول با کمی تغییرات در اکثر نرم افزارها قابل مشاهده خواهند بود.
اما این ابزار قابلیت های مهمی هم دارد ، از جمله این که می توان به سادگی از سایت هایی نظیر YouTube، Myspace، Google Video، MetaCafe، DailyMotion، iFilm/Spike، Vimeo کار دانلود را به سادگی انجام داد. این سایت ها ، نوعی سرور به اشتراک گذاری فایل های صوتی و تصویری می باشند که معمولا به صورت آنلاین فایل های صوتی و تصویری را اجرا می نمایند. قابلیت دانلود دسته ای فایل ها به سادگی ، امکان ذخیره سازی فایل ها تا 2 گیگابایت یا بالاتر ، محیط کاربری جذاب به همراه چندین پوسته زیبا ، استفاده بسیار آسان از نرم افزار که نکته مهمی در بین کاربران به شمار می رود و چندین و چند قابلیت دیگر که مطمئنا کاربران می توانند در طول استفاده از  GetGo Download Manager به آن پی ببرند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار GetGo Download Manager v4.3.0.382 :
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- افزایش سرعت دانلود تا 500 برابر
- قابلیت Pause چندباره در طول دانلود فایل ها
- قابلیت دانلود از سایت های نمایش آنلاین ویدئوها
- امکان دانلود فایل های حجیم حتی بیش از 2 گیگابایت
- سازگاری کامل با دو مرورگر رایج و محبوب IE و Mozilla Firefox
- امکان دانلود دسته ای فایل ها
- امکان زمان بندی فایل ها به انعطاف پذیری بالا
- وجود چندین پوسته ساده اما زیبا
- پشتیبانی از تمامی پروتوکل های رایج
- پیش نمایش از تصاویر دریافتی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز محبوب 7
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 220 چهارشنبه 17 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com



تقریباً سه سال پیش بود که برای اولین بار با سرویس اشتراک فایل سایت راپید شیر Rapidshare.de آشنا شدم. در آن زمان که تمامی سایت های فضای رایگان برای ارائه فضا احتیاج به ثبت نام و تائید ایمیل داشتند سرویس راپید شیر بعلت سهولت و سرعت درکاربرد یک سرویس استثانی محسوب میشد. کافی بود شما وارد سایت شوید و بدون نیاز به هیچ نوع ثبت نامی و تنها با زدن کلید [Browse] فایل مورد نظر را انتخاب کنید و آن را آپلود نمائید. در پایان کار دو عدد لینک یکی به منظور دانلود و دیگری برای پاک کردن فایل به شما داده میشد. به علت سادگی این عمل به One Click hosting معروف شد و تنها محدویتی که داشت این بود که برای دانلود با رفتن به لینک مربوطه ثانیه شمار فعال میشد و شما باید مدت 60 ثانیه صبر میکردید تا عمل دریافت فایل شروع شود و به طبع در طی این 60 ثانیه به تبلیغات درون سایت توجه میکردید! بالطبع بعلت این شیوه ی خاص فایل های آپلود شده را با نرم افزار های مدیریت دانلود نمیشد که دانلود کرد.



بتدریج با گسترش و افزایش سایت های دانلود و افزایش تقاضا به علت اینکه اغلب سایت ها با عدم فضا لازم برای ذخیره سازی اطلا عات مواجه بودند باعث شد که استفاده از سرویس Rapidshare افزایش پیدا کند، در اینجا بود که به سرعت سرویس های مشابه پا به عرصه حیات گذاشتند سرویس های معروف دیگری همچون Megaupload.com که در ابتدا با قابلیت های بهتری همچون آپلود فایل تا حجم 500 مگابایت عرضه شدند ولی خیلی زود این قابلیت ها را محدود کردند.
همانطور که استفاده از این سرویس ها با استقبال شدیدی مواجه شد تلاش برای رفع محدودیت هایی که این گونه سایت ها بر روی سرویس های خود اعمال میکردند نیز آغاز شد، مدیران سایت ها نیز به منظور جلوگیری از هدر رفتن منابع سیستم ها و کسب در آمد نیز هر روز بر امنیت سرویس های خود می افزودند و از روش های مختلفی چون اعمال محدودیت زمانی بر روی آی پی، ایجاد کوکی روی سیستم و در نهایت استفاده از کد امنیتی بهره گرفتند.


اما همچنان راه ها و ترفند های برای رفع محدودیت های این سایت ها وجود دارد. در اینجا قصد معرفی ابزاری را دارم که یکی از بهترین و کار آمدترین نرم افزار های کار با اینگونه سرویس ها میباشد. این نرم افزار توانایی دریافت فایل بیشتر از 65 سرور مختلف را دارد.که البته از همه مهمتر آنها سایت Rapidshare است که این ابزار هم نام خود را از همین سایت گرفته است RapGet نرم افزار ویژه دانلود از سرویس های فضای رایگان است. یکی از قابلیت های منحصر به فرد این نرم افزار که در هیچ یک از نرم افزار های مشابه نیست قابلیت باز شناختن Recognize کد های امنیتی است معمولاً در ابزارهای مشابه مثلاً بدون نیاز به وارد شدن سایت راپید شیر کد امنیتی از سایت فراخوانی میشود و درون برنامه لود میشود و کاربر باید آن را تایپ کنید تا دریافت فایل شروع شود ولی این برنامه به صورت خود کار کد امنیتی را تشخیص میدهد و آن را ثبت و دریافت فایل را آغاز میکند. به عنوان مثال این برنامه کد های نظیر:

محمد مهدی سوری بازدید : 184 چهارشنبه 17 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com




ReGet Deluxe يك نرم افزار مديريت دانلود قدرتمند است. كه براي دريافت فايل هاي اينترنتي  با سرعتي بي همتا ساخته شده! اين سرعت غير قابل باور از تقسيم فايل به قطعات كوچك تر و بارگذاري هم زمان آنها ناشي مي شود. استفاده از اين برنامه سرعت دانلود فايل هاي ما رو سه يا چهار برابر سريعتر از قبل ميكند و اين در حالي هست كه اين نرم افزار به راحتي با اكثر مروگرهاي پرطرفدار كار ميكند. ReGet Deluxe دانلود هاي ناتمام و نصفه و نيمه شما رو از پروتكل هاي FTP, HTTP و HTTPS ادامه مي دهد. با اين توانمندي شما ديگه نياز نيست براي يك فايل چند بار وقت بگذاريد! قابليت هاي پيشرفته اين نرم افزار به شما كمك ميكنه كه به راحتي حتي از روي لينك هاي غير مستقيم كه با اسكريپت هاي redirection كار ميكند، فايل دريافت كنيم.برنامه زمان بندي بي همتا،بخش مديريت سايت ها و قابليت History ، اين نرم افزار رو به يكي از قدرتمند ترين برنامه هاي موجود در رده خودش تبديل كرده است. به غير از كاربراني كه بصورت مداوم به اينترنت وصل هستند، ( كاربرن dial-up ) مي توانيد به راحتي براي اين برنامه زمانبندي تعيين كنند تا اين نرم افزار بطور خودكار در زمان تعيين شده به ISP وصل شده، فايل هاي مورد نياز رو دانلود و اتصال رو قطع كند! چنانچه در دانلود فايل خاصي توسط برنامه مشابه اي مشكلي داشتيد، اين برنامه بصورت موفق آميز آن فايل را برايتان دانلود خواهد كرد!!!
با استفاده از نرم افزارهای مانند ReGet Deluxe ، شما امکان مرور تمام فایلهای موجود بر روی یک سرور FTP را پیدا خواهید کرد. علاوه بر آنکه ReGet Deluxe هنگام دانلود چندین فایل مدت زمان باقی مانده، پیامهای خطا و وضعیت کلی دانلود آنها را تنها در یک پنجره به نمایش می گذارد.
در جدیدترین نگارش این برنامه علاوه بر پشتیبانی از پروتوکل های MMS و RTSP از قابلیت فشرده سازی FTP یعنی (MODE Z) نیز پشتیبانی می شود.


قابلیت های كلیدی نرم افزار ReGet Deluxe 5.2 Build 327 Personal Final :
- هماهنگ شدن خودکار برنامه با روشهای اتصال و سرعت اتصال به اینترنت
- یکپارچگی خودکار با اکثر مرورگر ها مانند : IE 6,7 ، Opera، Firefox  و ...
- دارای ReGet Bar برای نظارت و کنترل دانلود منیجر از داخل مرورگر ها
- پشتیبانی از اکثر پروکسی سرور ها و هماهنگ سازی خودکار با پروکسی سرور ها
- دارای 3 ظاهر ساده، پیشرفته و حرفه ای
- توانایی دانلود همزمان تمام لینک های داخل صفحات
- دارای پنجره شناوری برای انداختن لینک یا لینک ها به داخل آن و شروع سریع دانلود
- پشتبانی از پروتکل های HTTP/FTP/HTTPS/SFTP/MMS/RTSP
- توانایی دریافت فایلهایی که در شبکه های محلی به اشتراگ گذاشته شده اند
- تشخیص خودکار فعالیت های مرورگر IE و کم کردن سرعت خودکار سرعت دانلود در هنگام وب گردی
- دارای قابلیت Offline mode برای شروع و متوقف کردن تمامی دانلود ها با یک کلیک
- توانایی نمایش محتویات فایل های ZIP قبل از دانلود آنها
- توانایی دانلود کل یک وب سایت تنها با چند کلیک
- سازگاري كامل با ويندوز ويستا
و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 207 چهارشنبه 17 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود


Offline Explorer نرم افزاری است برای دانلود کل یک سایت، مجموعه  عکسهای Online، انجمن ها و .... از گسترده ترین و متنوع ترین سایتهای پشتیبانی شده. پشتیبانی بهتر از اتصالات مودمی، فلش ها، اسکریپت ها و محتویات فعال از دیگر ویژگی های این نرم افزار است.

قابلیت های عمومی نرم افزار Offline Explorer Enterprise 5.1 :
- ذخیره زمان: با این توانایی نرم افزار می توانید بیش از 500 فایل را همزمان با هم دانلود نموده و به آسانی و به سرعت اطلاعات اینترنتی را بر روی هارد دیسک کامپیوترتان قرار دهید. این فایل ها همواره برای شما موجود است. بنابراین هیچ زمانی را از دست نخواهید داد.
- انتقال: Offline Explorer به شما اجازه می دهد حتی هنگامی که با Laptop خود در سفر هستید با وب سایت مورد نظرتان در ارتباط باشید. وقتی مسئولین پرواز از شما می خواهند اتصال اینترنتی خود را قطع نمایید، شما هنوز هم وب سایتتان را بر روی هارد دیسک دارید! حتی هنگامی که محتویات آنلاین تغییر یافته و یا جابجا شوند فایلهای شما دست نخورده باقی می مانند.
- ذخیره صوت و ویدئو برای مشاهده آفلاین: در اینترنت فایلهای صوتی و ویدئویی بسیار زیادی وجود دارد. اما ممکن است با مرورگرتان نتوانید آنها را ذخیره نمایید. این نرم افزار می توانید این کار را برای شما انجام دهد. حتی می تواند به سادگی از پروتکلهای RTSP، PNM، NSV or MMS نیز فایل های مورد نظرتان را ذخیره نماید. می توانید فایل هایتان را با بالاترین کیفیت حتی برای اتصالات مودمی نیز ذخیره نمایید.
- کنترل سایتها: به کمک قابلیت زمانبندی قدرتمند این برنامه، می توانید به صورت خودکار سایت های اینترنتی را کنترل نمایید. این قابلیت ساده و در عین حال قدرتمند می تواند در صورت نیاز با اینترنت اتصال برقرار نموده ، اتصال اینترنت را قطع کند، خود را از حافظه خارج نماید و یا زمانی که تمامی دانلودها به پایان رسیدند کامپیوتر را خاموش نماید.
- بروز رسانی وب سایت به صورت محلی: این نرم افزار می تواند کل یک وب سایت را دانلود نموده، به سرعت آن را ویرایش نماید و سپس مجدداً آن را بر روی اینترنت قرار دهد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Offline Explorer Enterprise 5.1 :
- سرعت بالا، سادگی و قابلیت اعتماد در بازیابی فایلها از پروتکلهای FTP، HTTP، HTTPS، MMS، RTSP و سایتهای (NSV (SHOUTcast
- پشتیبانی از HTTP، SOCKS4، SOCKS5
- دریافت بیش از 500 فایل به صورت همزمان
- دانلود سایتهایی که با مرورگر اصلی و یا دیگر مرورگرهای کامپیوتر مشاهده شده اند. همچنین چاپ یکباره تمامی سایت
- از آنجایی که این نرم افزار از یک مسیر برای ذخیره فایلهای دانلود شده استفاده می کند، به آسانی میتوان به فایلها دسترسی داشت
- پشتیبانی از کشیدن و رها کردن پیوندها از اینترنت
- کنترل Clipboard برای خلق دستی و یا خودکار پروژه جدید
- رابط کاربری با قابلیت پیکربندی شدن به همراه ویزارد پروژه دستی
- قابلیت اجرا در پشت زمینه
- پشتیبانی از استخراج پیوندها از اسکریپت های Java و VB
- استفاده از کوکی های IE به هنگام دانلود
- جستجو در میان فایلهای دانلود شده به کمک کلمه کلیدی یا نام فایل
- امکان انتخاب چندین پروژه که به شما امکان می دهد عملیات سریعتری را بر روی آنها انجام دهید
- کنترل سرعت دانلود
- زمانبندی دانلود ها و شروع آنها با استفاده از خط فرمان
- و ...

محمد مهدی سوری بازدید : 181 چهارشنبه 17 فروردین 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com



به دنبال اهداف گروه آسان دانلود یعنی پیدا کردن نرم افزارهای کم حجم و در عین حال کارآمد و ارائه آن ها به صورت کاملا رایگان به کاربران هم میهن این بار قصد داریم نرم افزار مدیریت دانلودی را به شما معرفی کنیم که شاید برای اولین بار باشد نامش رو می بینید. ابزاری که کاملا ناشناخته بوده و ما هم  به طور کاملا تصادفی با آن آشنا شدیم. این نرم افزار که مشخص است در ابتدای راه به سر می برد و مطمئنا طولی نخواهد کشید که به یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت دانلود تبدیل خواهد شد، حجمی بسیار اندک دارد. در مقایسه با نرم افزارهای مشابه شاید کمترین حجم را این نرم افزار داشته باشدو دیگر این که این نرم افزار کاملا رایگان عرضه شده و احتمالا هم به همین صورت ارائه خواهد شد. نرم افزاری که در مورد آن توضیح دادیم GigaGet نام دارد. نرم افزاری بسیار کارآمد که مطئمنا اگر از آن استفاده کنید طولی نخواهید کشید که شیفته آن شوید. این نرم افزار هم مانند دیگر ابزارهای مشابه مدیریت دانلودهای کاربران را برعهده گرفته و در عین حال بالاترین سرعت ممکن را هم فراهم می سازد تا کاربر بدون دغدغه فایل ها را از دنیای مجازی اینترنت دریافت نماید.
GigaGet با تمامی پروتوکل ها سازگاری کامل داشته و هیچ گونه مشکلی در مورد دانلود از پروتوکل های مختلف ندارد. محیط کاربری نرم افزار هم فوق العاده ساده در عین حال جذاب طراحی شده است. در کلام آخر تمامی آنچه که در نرم افزارهای مدیریت دانلود تا به حال دیده بودیم را می توان در GigaGet مشاهده نمود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار GigaGet v1.0.0.23:
- نهایت سرعت در دانلود فایل ها با این دانلود منیجر
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار به همراه محیط کاربری بسیار ساده و جذاب
- سازگاری با تمامی پروتوکل ها
- نرم افزاری کاملا رایگان
- بدون هیچ گونه فایل مخرب و یا تبیلغات
- بدون نیاز به هیچ گونه ثبت نام و یا عضویت
- راحتی در جمع بندی و مدیریت دانلودها
- قابل Import یا Export دانلودها برای ارائه به دوستان و یا گرفتن از آن ها
- سازگاری با اکثر مرورگر های مختلف نظیر Internet Explorer, Mozilla/Firefox, Maxthon
- قابلیت دانلود با پروتوکل های خاصی نظیر
MMS/RTSP/Flash
- حجم پائین و عدم کاهش کارآیی سیستم
- قابلیت اسکن فایل ها با آنتی ویروس
- قابیت محدود سازی سرعت دانلود
- قابلیت دادن چندین لینک و دانلود آن ها
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ویستا
- و ...

تعداد صفحات : 22

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
  • بچه خر می کنیم (118)
  • بزرگترین مرکز دانلود موزیک (94)
  • بازی های ممنوعه PC (71)
  • طهران جوان (65)
  • سایت تفریحی پیک پک (124)
  • بروزترین مرجع قالب وبلاگها و ابزار سایت و وبلاگ (96)
  • بهترین سایت سریال های در حال پخش (122)
  • یاس دانلود (48)
  • Arman Download :: آرمان دانلود (96)
  • دیگه مشکی نمی پوشم (102)
  • دانلود با لینک مستقیم (68)
  • سلامتی جنسی جسمی روانی زیبایی (127)
  • رنگين كمان دانلود 2 فيلم موسقي (61)
  • دانلود فیلم و سریال های ایرانی و خارجی با لینک مستقیم (113)
  • بروز دانلود دانلود جدید ترین های روز دنیا (167)
  • ◄ مقالات کامپیوتر (67)
  • پرتال موزیک افتاب ایران (91)
  • دانلود فیلم با لینک مستقیم (31)
  • دانلود جدیدترین و بهترین موزیکها (71)
  • فروشگاه بزرگ اینترنتی محمد خرید (62)
  • موزیک روز,دانلود آهنگ های جدید ایرانی (51)
  • سايت زور (58)
  • گالری عکس مد پیکس (80)
  • download u99 (108)
  • خفن دانلود (131)
  • A X 2 4 (56)
  • دانلودستان فیلم و موزیک (179)
  • ◄وبلاگ پر بازدید دختر و پسر► (72)
  • جدید ترین نرم افزار های روز دنیا (68)
  • وبلاگ تفریحی شاهزاده (64)
  • تكصدا (114)
  • اکسارنک (84)
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 657
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 178
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 302
  • باردید دیروز : 363
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,772
  • بازدید ماه : 6,169
  • بازدید سال : 37,022
  • بازدید کلی : 309,465